دانش جوین
شنبه, تیر ۲۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

مایکروسافت در ماه گذشته برترین ناشر بازی جهان بود

گیمفا توسط گیمفا
۱۰ بهمن ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 9 دقیقه
1
مایکروسافت در ماه گذشته برترین ناشر بازی جهان بود
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

در ماه دسامبر ۲۰۲۴، مخاطبین در سرتاسر جهان نزدیک به ۴۶۵ میلیون دلار برای بازی‌های Xbox هزینه کردند و این موضوع کمپانی مایکروسافت را به بزرگترین ناشر بازی جهان روی ایکس باکس، پلی استیشن و PC تبدیل می‌کند.

تبلیغات

این آمار از شرکت آماری Ampere منتشر شده است. آثاری مانند Indiana Jones and the Great Circle و Call of Duty: Black Ops 6 از مهره‌های کلیدی مایکروسافت برای چنین دستاوردی بودند.

مایکروسافت در ماه گذشته برترین ناشر بازی جهان بود - گیمفا

اما در نهایت این Call of Duty بود که بیشترین موفقیت را برای مایکروسافت به ارمغان آورد. Ampere می‌گوید که Call of Duty HQ پس از عرضه Black Ops 6، حدود ۳۸ میلیون کاربر را تا پایان نوامبر ۲۰۲۴ جذب کرد.

مایکروسافت حالا تمرکز بیشتری روی استراتژی‌ چند پلتفرمی خود دارد و در ماه دسامبر ۶۴ درصد مصرف‌کنندگان بازی‌های مایکروسافت از پلتفرم پلی استیشن بوده‌اند. مجددا در اینجا هم بیشترین آمار مربوط به Call of Duty است.

Ampere می‌گوید که مایکروسافت با فاصله زیادی از EA که ۳۶۶ میلیون دلار درآمد داشته، جلوتر است. عملکرد مطلوب EA نیز بیشتر به خاطر EA Sports FC 25 بوده که البته همچنان عملکرد ضعیف‌تری نسبت به EA Sports FC 24 داشته است.

داده‌های Ampere همچنین نشان می‌دهد که در روز کریسمس، ۳۰ میلیون ساعت صرف بازی Fortnite شده و گیمرهای Fortnite در آن روز به طور میانگین ۲.۳ ساعت را صرف بازی کرده‌اند. در ۲۵ دسامبر هم ۲۰ میلیون ساعت برای عناوین Call of Duty صرف شده است.

دو بازی مهم دیگر در این آمار، Marvel Rivals و Path of Exile 2 بودند. Marvel Rivals در ماه دسامبر ۲۹ میلیون کاربر فعال داشت و Path of Exile 2 حدود ۱۴۸ میلیون دلار درآمد کسب کرد. هر دوی این آثار، دسامبر را به ماه موفقی برای ناشران چینی تبدیل کردند که در حال افزایش نفوذ خود در صنعت گیمینگ است.

عناوینی مانند Marvel Rivals (Netease) ،Path of Exile 2 (Tencent) ،Infinity Nikki (Papergames) و Delta Force (Tencent) باعث شدند تا ناشران چینی Tencent و Netease به ترتیب مقام پنجم و نهم را کسب کنند و برای اولین بار وارد رتبه‌بندی ماهانه Ampere شوند.

پیرز هاردینگ رولز (Piers Harding-Rolls)، مدیر تحقیقات Ampere، در این باره می‌گوید:

مقیاس جهانی رو به رشد ناشران بزرگ چینی متغیر جدیدی را به بازار گیمینگ می‌افزاید و امروزه صنعت گیم تنها رقابتی نیست، بلکه فوق رقابتی است.

طبق داده‌های NPD، در ایالات متحده و طی بازه مشابه نسبت به نسل قبل، فروش کنسول PS5 از PS4 جلو زده در حالی که فروش کنسول‌های Xbox Series هنوز از Xbox one عقب‌تر است.

هفته گذشته هم فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبه‌ خود توضیحات بیشتر و شفاف‌تری نسبت استراتژی جدید Xbox ارائه کرد.

BrainiacGOD OF WAR 3دکتره گیمفاsnake eaterHorakhshMamad_takdastپروفسور بی سوادMotinبهنامایمانBig WalleRHUNTER(آریا و حاج کریتوس سابق)تریس مری گلدMohaMMad.Mzبدون‍ تعصبFabulous SlayerFarzamARTHUR MORGANfanboy hunterRƎZAΩmore

در ماه دسامبر ۲۰۲۴، مخاطبین در سرتاسر جهان نزدیک به ۴۶۵ میلیون دلار برای بازی‌های Xbox هزینه کردند و این موضوع کمپانی مایکروسافت را به بزرگترین ناشر بازی جهان روی ایکس باکس، پلی استیشن و PC تبدیل می‌کند.

تبلیغات

این آمار از شرکت آماری Ampere منتشر شده است. آثاری مانند Indiana Jones and the Great Circle و Call of Duty: Black Ops 6 از مهره‌های کلیدی مایکروسافت برای چنین دستاوردی بودند.

مایکروسافت در ماه گذشته برترین ناشر بازی جهان بود - گیمفا

اما در نهایت این Call of Duty بود که بیشترین موفقیت را برای مایکروسافت به ارمغان آورد. Ampere می‌گوید که Call of Duty HQ پس از عرضه Black Ops 6، حدود ۳۸ میلیون کاربر را تا پایان نوامبر ۲۰۲۴ جذب کرد.

مایکروسافت حالا تمرکز بیشتری روی استراتژی‌ چند پلتفرمی خود دارد و در ماه دسامبر ۶۴ درصد مصرف‌کنندگان بازی‌های مایکروسافت از پلتفرم پلی استیشن بوده‌اند. مجددا در اینجا هم بیشترین آمار مربوط به Call of Duty است.

Ampere می‌گوید که مایکروسافت با فاصله زیادی از EA که ۳۶۶ میلیون دلار درآمد داشته، جلوتر است. عملکرد مطلوب EA نیز بیشتر به خاطر EA Sports FC 25 بوده که البته همچنان عملکرد ضعیف‌تری نسبت به EA Sports FC 24 داشته است.

داده‌های Ampere همچنین نشان می‌دهد که در روز کریسمس، ۳۰ میلیون ساعت صرف بازی Fortnite شده و گیمرهای Fortnite در آن روز به طور میانگین ۲.۳ ساعت را صرف بازی کرده‌اند. در ۲۵ دسامبر هم ۲۰ میلیون ساعت برای عناوین Call of Duty صرف شده است.

دو بازی مهم دیگر در این آمار، Marvel Rivals و Path of Exile 2 بودند. Marvel Rivals در ماه دسامبر ۲۹ میلیون کاربر فعال داشت و Path of Exile 2 حدود ۱۴۸ میلیون دلار درآمد کسب کرد. هر دوی این آثار، دسامبر را به ماه موفقی برای ناشران چینی تبدیل کردند که در حال افزایش نفوذ خود در صنعت گیمینگ است.

عناوینی مانند Marvel Rivals (Netease) ،Path of Exile 2 (Tencent) ،Infinity Nikki (Papergames) و Delta Force (Tencent) باعث شدند تا ناشران چینی Tencent و Netease به ترتیب مقام پنجم و نهم را کسب کنند و برای اولین بار وارد رتبه‌بندی ماهانه Ampere شوند.

پیرز هاردینگ رولز (Piers Harding-Rolls)، مدیر تحقیقات Ampere، در این باره می‌گوید:

مقیاس جهانی رو به رشد ناشران بزرگ چینی متغیر جدیدی را به بازار گیمینگ می‌افزاید و امروزه صنعت گیم تنها رقابتی نیست، بلکه فوق رقابتی است.

طبق داده‌های NPD، در ایالات متحده و طی بازه مشابه نسبت به نسل قبل، فروش کنسول PS5 از PS4 جلو زده در حالی که فروش کنسول‌های Xbox Series هنوز از Xbox one عقب‌تر است.

هفته گذشته هم فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبه‌ خود توضیحات بیشتر و شفاف‌تری نسبت استراتژی جدید Xbox ارائه کرد.

BrainiacGOD OF WAR 3دکتره گیمفاsnake eaterHorakhshMamad_takdastپروفسور بی سوادMotinبهنامایمانBig WalleRHUNTER(آریا و حاج کریتوس سابق)تریس مری گلدMohaMMad.Mzبدون‍ تعصبFabulous SlayerFarzamARTHUR MORGANfanboy hunterRƎZAΩmore

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

در ماه دسامبر ۲۰۲۴، مخاطبین در سرتاسر جهان نزدیک به ۴۶۵ میلیون دلار برای بازی‌های Xbox هزینه کردند و این موضوع کمپانی مایکروسافت را به بزرگترین ناشر بازی جهان روی ایکس باکس، پلی استیشن و PC تبدیل می‌کند.

تبلیغات

این آمار از شرکت آماری Ampere منتشر شده است. آثاری مانند Indiana Jones and the Great Circle و Call of Duty: Black Ops 6 از مهره‌های کلیدی مایکروسافت برای چنین دستاوردی بودند.

مایکروسافت در ماه گذشته برترین ناشر بازی جهان بود - گیمفا

اما در نهایت این Call of Duty بود که بیشترین موفقیت را برای مایکروسافت به ارمغان آورد. Ampere می‌گوید که Call of Duty HQ پس از عرضه Black Ops 6، حدود ۳۸ میلیون کاربر را تا پایان نوامبر ۲۰۲۴ جذب کرد.

مایکروسافت حالا تمرکز بیشتری روی استراتژی‌ چند پلتفرمی خود دارد و در ماه دسامبر ۶۴ درصد مصرف‌کنندگان بازی‌های مایکروسافت از پلتفرم پلی استیشن بوده‌اند. مجددا در اینجا هم بیشترین آمار مربوط به Call of Duty است.

Ampere می‌گوید که مایکروسافت با فاصله زیادی از EA که ۳۶۶ میلیون دلار درآمد داشته، جلوتر است. عملکرد مطلوب EA نیز بیشتر به خاطر EA Sports FC 25 بوده که البته همچنان عملکرد ضعیف‌تری نسبت به EA Sports FC 24 داشته است.

داده‌های Ampere همچنین نشان می‌دهد که در روز کریسمس، ۳۰ میلیون ساعت صرف بازی Fortnite شده و گیمرهای Fortnite در آن روز به طور میانگین ۲.۳ ساعت را صرف بازی کرده‌اند. در ۲۵ دسامبر هم ۲۰ میلیون ساعت برای عناوین Call of Duty صرف شده است.

دو بازی مهم دیگر در این آمار، Marvel Rivals و Path of Exile 2 بودند. Marvel Rivals در ماه دسامبر ۲۹ میلیون کاربر فعال داشت و Path of Exile 2 حدود ۱۴۸ میلیون دلار درآمد کسب کرد. هر دوی این آثار، دسامبر را به ماه موفقی برای ناشران چینی تبدیل کردند که در حال افزایش نفوذ خود در صنعت گیمینگ است.

عناوینی مانند Marvel Rivals (Netease) ،Path of Exile 2 (Tencent) ،Infinity Nikki (Papergames) و Delta Force (Tencent) باعث شدند تا ناشران چینی Tencent و Netease به ترتیب مقام پنجم و نهم را کسب کنند و برای اولین بار وارد رتبه‌بندی ماهانه Ampere شوند.

پیرز هاردینگ رولز (Piers Harding-Rolls)، مدیر تحقیقات Ampere، در این باره می‌گوید:

مقیاس جهانی رو به رشد ناشران بزرگ چینی متغیر جدیدی را به بازار گیمینگ می‌افزاید و امروزه صنعت گیم تنها رقابتی نیست، بلکه فوق رقابتی است.

طبق داده‌های NPD، در ایالات متحده و طی بازه مشابه نسبت به نسل قبل، فروش کنسول PS5 از PS4 جلو زده در حالی که فروش کنسول‌های Xbox Series هنوز از Xbox one عقب‌تر است.

هفته گذشته هم فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبه‌ خود توضیحات بیشتر و شفاف‌تری نسبت استراتژی جدید Xbox ارائه کرد.

BrainiacGOD OF WAR 3دکتره گیمفاsnake eaterHorakhshMamad_takdastپروفسور بی سوادMotinبهنامایمانBig WalleRHUNTER(آریا و حاج کریتوس سابق)تریس مری گلدMohaMMad.Mzبدون‍ تعصبFabulous SlayerFarzamARTHUR MORGANfanboy hunterRƎZAΩmore

در ماه دسامبر ۲۰۲۴، مخاطبین در سرتاسر جهان نزدیک به ۴۶۵ میلیون دلار برای بازی‌های Xbox هزینه کردند و این موضوع کمپانی مایکروسافت را به بزرگترین ناشر بازی جهان روی ایکس باکس، پلی استیشن و PC تبدیل می‌کند.

تبلیغات

این آمار از شرکت آماری Ampere منتشر شده است. آثاری مانند Indiana Jones and the Great Circle و Call of Duty: Black Ops 6 از مهره‌های کلیدی مایکروسافت برای چنین دستاوردی بودند.

مایکروسافت در ماه گذشته برترین ناشر بازی جهان بود - گیمفا

اما در نهایت این Call of Duty بود که بیشترین موفقیت را برای مایکروسافت به ارمغان آورد. Ampere می‌گوید که Call of Duty HQ پس از عرضه Black Ops 6، حدود ۳۸ میلیون کاربر را تا پایان نوامبر ۲۰۲۴ جذب کرد.

مایکروسافت حالا تمرکز بیشتری روی استراتژی‌ چند پلتفرمی خود دارد و در ماه دسامبر ۶۴ درصد مصرف‌کنندگان بازی‌های مایکروسافت از پلتفرم پلی استیشن بوده‌اند. مجددا در اینجا هم بیشترین آمار مربوط به Call of Duty است.

Ampere می‌گوید که مایکروسافت با فاصله زیادی از EA که ۳۶۶ میلیون دلار درآمد داشته، جلوتر است. عملکرد مطلوب EA نیز بیشتر به خاطر EA Sports FC 25 بوده که البته همچنان عملکرد ضعیف‌تری نسبت به EA Sports FC 24 داشته است.

داده‌های Ampere همچنین نشان می‌دهد که در روز کریسمس، ۳۰ میلیون ساعت صرف بازی Fortnite شده و گیمرهای Fortnite در آن روز به طور میانگین ۲.۳ ساعت را صرف بازی کرده‌اند. در ۲۵ دسامبر هم ۲۰ میلیون ساعت برای عناوین Call of Duty صرف شده است.

دو بازی مهم دیگر در این آمار، Marvel Rivals و Path of Exile 2 بودند. Marvel Rivals در ماه دسامبر ۲۹ میلیون کاربر فعال داشت و Path of Exile 2 حدود ۱۴۸ میلیون دلار درآمد کسب کرد. هر دوی این آثار، دسامبر را به ماه موفقی برای ناشران چینی تبدیل کردند که در حال افزایش نفوذ خود در صنعت گیمینگ است.

عناوینی مانند Marvel Rivals (Netease) ،Path of Exile 2 (Tencent) ،Infinity Nikki (Papergames) و Delta Force (Tencent) باعث شدند تا ناشران چینی Tencent و Netease به ترتیب مقام پنجم و نهم را کسب کنند و برای اولین بار وارد رتبه‌بندی ماهانه Ampere شوند.

پیرز هاردینگ رولز (Piers Harding-Rolls)، مدیر تحقیقات Ampere، در این باره می‌گوید:

مقیاس جهانی رو به رشد ناشران بزرگ چینی متغیر جدیدی را به بازار گیمینگ می‌افزاید و امروزه صنعت گیم تنها رقابتی نیست، بلکه فوق رقابتی است.

طبق داده‌های NPD، در ایالات متحده و طی بازه مشابه نسبت به نسل قبل، فروش کنسول PS5 از PS4 جلو زده در حالی که فروش کنسول‌های Xbox Series هنوز از Xbox one عقب‌تر است.

هفته گذشته هم فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبه‌ خود توضیحات بیشتر و شفاف‌تری نسبت استراتژی جدید Xbox ارائه کرد.

BrainiacGOD OF WAR 3دکتره گیمفاsnake eaterHorakhshMamad_takdastپروفسور بی سوادMotinبهنامایمانBig WalleRHUNTER(آریا و حاج کریتوس سابق)تریس مری گلدMohaMMad.Mzبدون‍ تعصبFabulous SlayerFarzamARTHUR MORGANfanboy hunterRƎZAΩmore
پست قبلی

تریلر کوتاه و سینماتیک Kingdom Come: Deliverance 2 به زندگی شخصیت اصلی می‌پردازد

پست بعدی

نامزدهای غزال زرین دهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر مشخص شدند

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • قسمت اول مستند زخم جنگ؛ سالن بهشت آندیا
  • ماموریتی غیرممکن برای قلعه نویی اما ممکن برای پرسپولیس!
  • پروفسور خوشحال‌ترین سرمربی پرسپولیس شد!
  • «پلکانی به سوی بهشت» اثری مستقل است؛ عصاره‌ای از مرگ و زندگی!
  • تداوم گردوغبار و وزش باد در تهران تا اواسط هفته پیش رو
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.