دانش جوین
دوشنبه, تیر ۲۳, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

نشست خبری «داد»؛ فیلمسازی برای تأثیرگذاری بر نوجوانان بزهکار

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۱۲ بهمن ۱۴۰۳
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
1
نشست خبری «داد»؛ فیلمسازی برای تأثیرگذاری بر نوجوانان بزهکار
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری فیلم «داد» با حضور ابوالفضل جلیلی نویسنده و کارگردان، تهیه کننده، سید امیر سیدزاده تهیه کننده، کاوه دارایی، ابوالفضل سلیمی، محمدرضا بختیاری، مسعود امین ناجی، شهاب‌الدین طباطبایی بازیگران فیلم و حسین نوابی صدابردار امشب ۱۲ بهمن در برج میلاد برگزار شد.

اجرای این نشست را اکبری نبوی عهده‌دار بود.

تأثیر محدودیت‌ها بر سبک فیلمسازی جلیلی

ابوالفضل جلیلی در پاسخ به پرسشی در مورد تغییر سبک فیلمسازی خود به دلیل محدودیت‌های اکران، گفت: این فیلم ظاهراً هنوز مجوز اکران عمومی ندارد، تنها مجوز اکران در جشنواره صادر شده است و محدودیت‌ها سبب تغییر سبک فیلمسازی من نشده است.

نقد جلیلی بر وضعیت نهاد خانواده

جلیلی در ادامه در پاسخ به پرسشی دیگر در مورد عدم انتخاب نهاد خانواده در انتخاب سوژه آثارش، عنوان کرد: به این دلیل که در وضعیت فعلی نهاد خانواده از هم گسسته شده است و مشکلات معیشتی عمده‌ترین دلیل این گسست است.

چند نقش بودن در تولید فیلم، انتخابی آگاهانه

وی در پاسخ به پرسشی در مورد چند سمتِ بودن خود در این اثر، عنوان کرد: به این دلیل که من در تولید آثار خود بسیار موشکافانه عمل می‌کنم به این نتیجه رسیدم که با تدوین خود خروجی بهتری حاصل خواهد شد.

فیلمسازی برای تأثیرگذاری بر نوجوانان بزهکار

این کارگردان درباب میزان تأثیرگذاری این فیلم بر نوجوانان محبوس در کانون اصلاح و تربیت، تأکید کرد: به این باورم که ورای موضوع فیلم، محبت به نوجوانان کانون اصلاح و تربیت با ارجاع به تجربه شخصی خودم به شدت تأثیرگذار است، این دقیقاً همان کاری است که ما انجام ندادیم.

چالش اکران عمومی آثار جلیلی

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر علت نرسیدن آثار این کارگردان به اکران عمومی، عنوان کرد: این موضوع را باید از مسئولان مربوطه پرسید!

سینمای مستقل در برابر جریان‌های رانتی

جلیلی در مورد شیوه فیلمسازی خود، عنوان کرد: فیلمسازی من مانند آثاری که مبتنی بر پول و بودجه‌های رانتی و دولتی نیست، و از بهترین‌ها در کار خود استفاده نمی‌کنم که به سراغ بهترین نویسنده و بازیگر و … بروم، من با عوامل و گروهم زندگی می‌کنم و سعی می‌کنم که آثارم را به عریان‌ترین شکل ممکن ارائه دهم.

ارائه نسخه‌ای درخور برای اصلاح و تربیت نوجوان

سید امیر سیدزاده در ادامه نشست در مورد تجربه همکاری با ابوالفضل جلیلی، بیان کرد: تجربه بسیار خوبی بود زیرا ابوالفضل جلیلی می‌کوشد تا نسخه‌ای برای اصلاح و تربیت نوجوانان بپیچد، به عبارت بهتر تلاش او بر این است که بتواند شیوه مطلوبی از تربیت گروه سنی نوجوان ارائه دهد که از مدرسه تا جامعه، به چه شیوه‌ای باید با نوجوانان خود برخورد کنیم تا به بزهکاری دچار نشوند و فیلمسازی ابوالفضل جلیلی طبیعتاً برگرفته از شخصیت ایشان است و این فیلم هم مانند آثار پیشین ایشان در حال قصه‌گویی است که به عقیده من فیلمسازی ایشان روز به روز در حال پیشرفت است.

همکاری با جلیلی؛ تجربه‌ای دشوار اما ارزشمند

کاوه دارایی نیز در پاسخ به پرسش قبلی، افزود: آقای جلیلی بیشتر به شیوه شهودی پیش می‌روند و عاشقانه فیلم می‌سازند، اما کار کردن با ایشان بسیار سخت اما توأم با تمام سختی‌ها، لذت‌بخش است.

واکنش‌ها به شخصیت و سینمای جلیلی

ابوالفضل سلیمی نیز از تجربه همکاری با جلیلی، گفت و عنوان کرد: در برهه‌ای که این همکاری رخ داد من سن بسیار کمی داشتم و نقطه عطف مهمی در زندگی من بود که در کنار ایشان بتوانم به ایفای نقش بپردازم و سینما و بازیگری را بهتر درک کنم؛ مهم‌ترین شاخصه سینمایی ابوالفضل جلیلی این است که خریدنی نیست و من به شخصه شاهد پیشنهادهای کلان به او در جهت گرفتن یک نقش کوچک بودم که او قاطعانه نپذیرفته است.

محمدرضا بختیاری نیز در ادامه، در باب پرسش قبلی، افزود: جلیلی آبشار صداقت است، بی‌پیرایه بودن او در کار و زندگی شخصی او، آدم را به وجد می‌آورد.

شهاب‌الدین طباطبایی عنوان کرد: من اولین کار سینمایی خود را که با آقای جلیلی کار کردم و ممنونم از اعتمادی که ایشان به من کردند.

امید به حمایت جشنواره فیلم فجر از سینمای مستقل

سپس مسعود امین ناجی، عنوان کرد: چندروز پیش از معرفی اسم فیلم «داد»، یک پیامی نوشتم برای اکتای براهنی که مضمون آن این بود که من چگونه می‌توانم در درد اکران نشدن فیلم «پیر پسر» با تو همدردی کنم.

وی مطرح کرد: من اگر حضور دارم به خاطر پدر و مادری است که هزاربار به من گفتند که برو و ناامید نشو؛ در کنار علاقه‌ای که به آقای جلیلی دارم من سال‌ها دلم می‌خواست که در حوزه بازیگری دیده شوم و امیدوارم که جشنواره برای ما و تمامی آثار روشن‌ترین جشنواره باشد، در پایان می‌خواهم بگویم که آقای براهنی اگر صدای من را می‌شنوید امیدوارم که روزی برسد که سینمای ما از اندیشه شما استفاده کند چرا که بسیار به آن نیازمندیم.

حسین نوابی صدابردار این فیلم سینمایی در پایان در پاسخ به پرسش تجربه همکاری با کارگردان «داد» تصریح کرد: من حدود ۱۸ سال است که با آقای جلیلی در کسوت صدابردار فعالیت می‌کنم، هم من و هم کل گروه آقای جلیلی سعی می‌کنیم بیشتر از ایشان زندگی کردن را بیاموزیم.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری فیلم «داد» با حضور ابوالفضل جلیلی نویسنده و کارگردان، تهیه کننده، سید امیر سیدزاده تهیه کننده، کاوه دارایی، ابوالفضل سلیمی، محمدرضا بختیاری، مسعود امین ناجی، شهاب‌الدین طباطبایی بازیگران فیلم و حسین نوابی صدابردار امشب ۱۲ بهمن در برج میلاد برگزار شد.

اجرای این نشست را اکبری نبوی عهده‌دار بود.

تأثیر محدودیت‌ها بر سبک فیلمسازی جلیلی

ابوالفضل جلیلی در پاسخ به پرسشی در مورد تغییر سبک فیلمسازی خود به دلیل محدودیت‌های اکران، گفت: این فیلم ظاهراً هنوز مجوز اکران عمومی ندارد، تنها مجوز اکران در جشنواره صادر شده است و محدودیت‌ها سبب تغییر سبک فیلمسازی من نشده است.

نقد جلیلی بر وضعیت نهاد خانواده

جلیلی در ادامه در پاسخ به پرسشی دیگر در مورد عدم انتخاب نهاد خانواده در انتخاب سوژه آثارش، عنوان کرد: به این دلیل که در وضعیت فعلی نهاد خانواده از هم گسسته شده است و مشکلات معیشتی عمده‌ترین دلیل این گسست است.

چند نقش بودن در تولید فیلم، انتخابی آگاهانه

وی در پاسخ به پرسشی در مورد چند سمتِ بودن خود در این اثر، عنوان کرد: به این دلیل که من در تولید آثار خود بسیار موشکافانه عمل می‌کنم به این نتیجه رسیدم که با تدوین خود خروجی بهتری حاصل خواهد شد.

فیلمسازی برای تأثیرگذاری بر نوجوانان بزهکار

این کارگردان درباب میزان تأثیرگذاری این فیلم بر نوجوانان محبوس در کانون اصلاح و تربیت، تأکید کرد: به این باورم که ورای موضوع فیلم، محبت به نوجوانان کانون اصلاح و تربیت با ارجاع به تجربه شخصی خودم به شدت تأثیرگذار است، این دقیقاً همان کاری است که ما انجام ندادیم.

چالش اکران عمومی آثار جلیلی

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر علت نرسیدن آثار این کارگردان به اکران عمومی، عنوان کرد: این موضوع را باید از مسئولان مربوطه پرسید!

سینمای مستقل در برابر جریان‌های رانتی

جلیلی در مورد شیوه فیلمسازی خود، عنوان کرد: فیلمسازی من مانند آثاری که مبتنی بر پول و بودجه‌های رانتی و دولتی نیست، و از بهترین‌ها در کار خود استفاده نمی‌کنم که به سراغ بهترین نویسنده و بازیگر و … بروم، من با عوامل و گروهم زندگی می‌کنم و سعی می‌کنم که آثارم را به عریان‌ترین شکل ممکن ارائه دهم.

ارائه نسخه‌ای درخور برای اصلاح و تربیت نوجوان

سید امیر سیدزاده در ادامه نشست در مورد تجربه همکاری با ابوالفضل جلیلی، بیان کرد: تجربه بسیار خوبی بود زیرا ابوالفضل جلیلی می‌کوشد تا نسخه‌ای برای اصلاح و تربیت نوجوانان بپیچد، به عبارت بهتر تلاش او بر این است که بتواند شیوه مطلوبی از تربیت گروه سنی نوجوان ارائه دهد که از مدرسه تا جامعه، به چه شیوه‌ای باید با نوجوانان خود برخورد کنیم تا به بزهکاری دچار نشوند و فیلمسازی ابوالفضل جلیلی طبیعتاً برگرفته از شخصیت ایشان است و این فیلم هم مانند آثار پیشین ایشان در حال قصه‌گویی است که به عقیده من فیلمسازی ایشان روز به روز در حال پیشرفت است.

همکاری با جلیلی؛ تجربه‌ای دشوار اما ارزشمند

کاوه دارایی نیز در پاسخ به پرسش قبلی، افزود: آقای جلیلی بیشتر به شیوه شهودی پیش می‌روند و عاشقانه فیلم می‌سازند، اما کار کردن با ایشان بسیار سخت اما توأم با تمام سختی‌ها، لذت‌بخش است.

واکنش‌ها به شخصیت و سینمای جلیلی

ابوالفضل سلیمی نیز از تجربه همکاری با جلیلی، گفت و عنوان کرد: در برهه‌ای که این همکاری رخ داد من سن بسیار کمی داشتم و نقطه عطف مهمی در زندگی من بود که در کنار ایشان بتوانم به ایفای نقش بپردازم و سینما و بازیگری را بهتر درک کنم؛ مهم‌ترین شاخصه سینمایی ابوالفضل جلیلی این است که خریدنی نیست و من به شخصه شاهد پیشنهادهای کلان به او در جهت گرفتن یک نقش کوچک بودم که او قاطعانه نپذیرفته است.

محمدرضا بختیاری نیز در ادامه، در باب پرسش قبلی، افزود: جلیلی آبشار صداقت است، بی‌پیرایه بودن او در کار و زندگی شخصی او، آدم را به وجد می‌آورد.

شهاب‌الدین طباطبایی عنوان کرد: من اولین کار سینمایی خود را که با آقای جلیلی کار کردم و ممنونم از اعتمادی که ایشان به من کردند.

امید به حمایت جشنواره فیلم فجر از سینمای مستقل

سپس مسعود امین ناجی، عنوان کرد: چندروز پیش از معرفی اسم فیلم «داد»، یک پیامی نوشتم برای اکتای براهنی که مضمون آن این بود که من چگونه می‌توانم در درد اکران نشدن فیلم «پیر پسر» با تو همدردی کنم.

وی مطرح کرد: من اگر حضور دارم به خاطر پدر و مادری است که هزاربار به من گفتند که برو و ناامید نشو؛ در کنار علاقه‌ای که به آقای جلیلی دارم من سال‌ها دلم می‌خواست که در حوزه بازیگری دیده شوم و امیدوارم که جشنواره برای ما و تمامی آثار روشن‌ترین جشنواره باشد، در پایان می‌خواهم بگویم که آقای براهنی اگر صدای من را می‌شنوید امیدوارم که روزی برسد که سینمای ما از اندیشه شما استفاده کند چرا که بسیار به آن نیازمندیم.

حسین نوابی صدابردار این فیلم سینمایی در پایان در پاسخ به پرسش تجربه همکاری با کارگردان «داد» تصریح کرد: من حدود ۱۸ سال است که با آقای جلیلی در کسوت صدابردار فعالیت می‌کنم، هم من و هم کل گروه آقای جلیلی سعی می‌کنیم بیشتر از ایشان زندگی کردن را بیاموزیم.

اخبارجدیدترین

خدا خواست تجاوز صهیون‌ها ثبت شود؛ اینجا میدان نبرد خبرنگاران متعهد است

«بر زمین می‌زندش»؛ تجربه‌ای کوانتومی از زمان روی صحنه تئاتر!

نمایش ویژه «خدای جنگ» در سینما بهمن

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری فیلم «داد» با حضور ابوالفضل جلیلی نویسنده و کارگردان، تهیه کننده، سید امیر سیدزاده تهیه کننده، کاوه دارایی، ابوالفضل سلیمی، محمدرضا بختیاری، مسعود امین ناجی، شهاب‌الدین طباطبایی بازیگران فیلم و حسین نوابی صدابردار امشب ۱۲ بهمن در برج میلاد برگزار شد.

اجرای این نشست را اکبری نبوی عهده‌دار بود.

تأثیر محدودیت‌ها بر سبک فیلمسازی جلیلی

ابوالفضل جلیلی در پاسخ به پرسشی در مورد تغییر سبک فیلمسازی خود به دلیل محدودیت‌های اکران، گفت: این فیلم ظاهراً هنوز مجوز اکران عمومی ندارد، تنها مجوز اکران در جشنواره صادر شده است و محدودیت‌ها سبب تغییر سبک فیلمسازی من نشده است.

نقد جلیلی بر وضعیت نهاد خانواده

جلیلی در ادامه در پاسخ به پرسشی دیگر در مورد عدم انتخاب نهاد خانواده در انتخاب سوژه آثارش، عنوان کرد: به این دلیل که در وضعیت فعلی نهاد خانواده از هم گسسته شده است و مشکلات معیشتی عمده‌ترین دلیل این گسست است.

چند نقش بودن در تولید فیلم، انتخابی آگاهانه

وی در پاسخ به پرسشی در مورد چند سمتِ بودن خود در این اثر، عنوان کرد: به این دلیل که من در تولید آثار خود بسیار موشکافانه عمل می‌کنم به این نتیجه رسیدم که با تدوین خود خروجی بهتری حاصل خواهد شد.

فیلمسازی برای تأثیرگذاری بر نوجوانان بزهکار

این کارگردان درباب میزان تأثیرگذاری این فیلم بر نوجوانان محبوس در کانون اصلاح و تربیت، تأکید کرد: به این باورم که ورای موضوع فیلم، محبت به نوجوانان کانون اصلاح و تربیت با ارجاع به تجربه شخصی خودم به شدت تأثیرگذار است، این دقیقاً همان کاری است که ما انجام ندادیم.

چالش اکران عمومی آثار جلیلی

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر علت نرسیدن آثار این کارگردان به اکران عمومی، عنوان کرد: این موضوع را باید از مسئولان مربوطه پرسید!

سینمای مستقل در برابر جریان‌های رانتی

جلیلی در مورد شیوه فیلمسازی خود، عنوان کرد: فیلمسازی من مانند آثاری که مبتنی بر پول و بودجه‌های رانتی و دولتی نیست، و از بهترین‌ها در کار خود استفاده نمی‌کنم که به سراغ بهترین نویسنده و بازیگر و … بروم، من با عوامل و گروهم زندگی می‌کنم و سعی می‌کنم که آثارم را به عریان‌ترین شکل ممکن ارائه دهم.

ارائه نسخه‌ای درخور برای اصلاح و تربیت نوجوان

سید امیر سیدزاده در ادامه نشست در مورد تجربه همکاری با ابوالفضل جلیلی، بیان کرد: تجربه بسیار خوبی بود زیرا ابوالفضل جلیلی می‌کوشد تا نسخه‌ای برای اصلاح و تربیت نوجوانان بپیچد، به عبارت بهتر تلاش او بر این است که بتواند شیوه مطلوبی از تربیت گروه سنی نوجوان ارائه دهد که از مدرسه تا جامعه، به چه شیوه‌ای باید با نوجوانان خود برخورد کنیم تا به بزهکاری دچار نشوند و فیلمسازی ابوالفضل جلیلی طبیعتاً برگرفته از شخصیت ایشان است و این فیلم هم مانند آثار پیشین ایشان در حال قصه‌گویی است که به عقیده من فیلمسازی ایشان روز به روز در حال پیشرفت است.

همکاری با جلیلی؛ تجربه‌ای دشوار اما ارزشمند

کاوه دارایی نیز در پاسخ به پرسش قبلی، افزود: آقای جلیلی بیشتر به شیوه شهودی پیش می‌روند و عاشقانه فیلم می‌سازند، اما کار کردن با ایشان بسیار سخت اما توأم با تمام سختی‌ها، لذت‌بخش است.

واکنش‌ها به شخصیت و سینمای جلیلی

ابوالفضل سلیمی نیز از تجربه همکاری با جلیلی، گفت و عنوان کرد: در برهه‌ای که این همکاری رخ داد من سن بسیار کمی داشتم و نقطه عطف مهمی در زندگی من بود که در کنار ایشان بتوانم به ایفای نقش بپردازم و سینما و بازیگری را بهتر درک کنم؛ مهم‌ترین شاخصه سینمایی ابوالفضل جلیلی این است که خریدنی نیست و من به شخصه شاهد پیشنهادهای کلان به او در جهت گرفتن یک نقش کوچک بودم که او قاطعانه نپذیرفته است.

محمدرضا بختیاری نیز در ادامه، در باب پرسش قبلی، افزود: جلیلی آبشار صداقت است، بی‌پیرایه بودن او در کار و زندگی شخصی او، آدم را به وجد می‌آورد.

شهاب‌الدین طباطبایی عنوان کرد: من اولین کار سینمایی خود را که با آقای جلیلی کار کردم و ممنونم از اعتمادی که ایشان به من کردند.

امید به حمایت جشنواره فیلم فجر از سینمای مستقل

سپس مسعود امین ناجی، عنوان کرد: چندروز پیش از معرفی اسم فیلم «داد»، یک پیامی نوشتم برای اکتای براهنی که مضمون آن این بود که من چگونه می‌توانم در درد اکران نشدن فیلم «پیر پسر» با تو همدردی کنم.

وی مطرح کرد: من اگر حضور دارم به خاطر پدر و مادری است که هزاربار به من گفتند که برو و ناامید نشو؛ در کنار علاقه‌ای که به آقای جلیلی دارم من سال‌ها دلم می‌خواست که در حوزه بازیگری دیده شوم و امیدوارم که جشنواره برای ما و تمامی آثار روشن‌ترین جشنواره باشد، در پایان می‌خواهم بگویم که آقای براهنی اگر صدای من را می‌شنوید امیدوارم که روزی برسد که سینمای ما از اندیشه شما استفاده کند چرا که بسیار به آن نیازمندیم.

حسین نوابی صدابردار این فیلم سینمایی در پایان در پاسخ به پرسش تجربه همکاری با کارگردان «داد» تصریح کرد: من حدود ۱۸ سال است که با آقای جلیلی در کسوت صدابردار فعالیت می‌کنم، هم من و هم کل گروه آقای جلیلی سعی می‌کنیم بیشتر از ایشان زندگی کردن را بیاموزیم.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری فیلم «داد» با حضور ابوالفضل جلیلی نویسنده و کارگردان، تهیه کننده، سید امیر سیدزاده تهیه کننده، کاوه دارایی، ابوالفضل سلیمی، محمدرضا بختیاری، مسعود امین ناجی، شهاب‌الدین طباطبایی بازیگران فیلم و حسین نوابی صدابردار امشب ۱۲ بهمن در برج میلاد برگزار شد.

اجرای این نشست را اکبری نبوی عهده‌دار بود.

تأثیر محدودیت‌ها بر سبک فیلمسازی جلیلی

ابوالفضل جلیلی در پاسخ به پرسشی در مورد تغییر سبک فیلمسازی خود به دلیل محدودیت‌های اکران، گفت: این فیلم ظاهراً هنوز مجوز اکران عمومی ندارد، تنها مجوز اکران در جشنواره صادر شده است و محدودیت‌ها سبب تغییر سبک فیلمسازی من نشده است.

نقد جلیلی بر وضعیت نهاد خانواده

جلیلی در ادامه در پاسخ به پرسشی دیگر در مورد عدم انتخاب نهاد خانواده در انتخاب سوژه آثارش، عنوان کرد: به این دلیل که در وضعیت فعلی نهاد خانواده از هم گسسته شده است و مشکلات معیشتی عمده‌ترین دلیل این گسست است.

چند نقش بودن در تولید فیلم، انتخابی آگاهانه

وی در پاسخ به پرسشی در مورد چند سمتِ بودن خود در این اثر، عنوان کرد: به این دلیل که من در تولید آثار خود بسیار موشکافانه عمل می‌کنم به این نتیجه رسیدم که با تدوین خود خروجی بهتری حاصل خواهد شد.

فیلمسازی برای تأثیرگذاری بر نوجوانان بزهکار

این کارگردان درباب میزان تأثیرگذاری این فیلم بر نوجوانان محبوس در کانون اصلاح و تربیت، تأکید کرد: به این باورم که ورای موضوع فیلم، محبت به نوجوانان کانون اصلاح و تربیت با ارجاع به تجربه شخصی خودم به شدت تأثیرگذار است، این دقیقاً همان کاری است که ما انجام ندادیم.

چالش اکران عمومی آثار جلیلی

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر علت نرسیدن آثار این کارگردان به اکران عمومی، عنوان کرد: این موضوع را باید از مسئولان مربوطه پرسید!

سینمای مستقل در برابر جریان‌های رانتی

جلیلی در مورد شیوه فیلمسازی خود، عنوان کرد: فیلمسازی من مانند آثاری که مبتنی بر پول و بودجه‌های رانتی و دولتی نیست، و از بهترین‌ها در کار خود استفاده نمی‌کنم که به سراغ بهترین نویسنده و بازیگر و … بروم، من با عوامل و گروهم زندگی می‌کنم و سعی می‌کنم که آثارم را به عریان‌ترین شکل ممکن ارائه دهم.

ارائه نسخه‌ای درخور برای اصلاح و تربیت نوجوان

سید امیر سیدزاده در ادامه نشست در مورد تجربه همکاری با ابوالفضل جلیلی، بیان کرد: تجربه بسیار خوبی بود زیرا ابوالفضل جلیلی می‌کوشد تا نسخه‌ای برای اصلاح و تربیت نوجوانان بپیچد، به عبارت بهتر تلاش او بر این است که بتواند شیوه مطلوبی از تربیت گروه سنی نوجوان ارائه دهد که از مدرسه تا جامعه، به چه شیوه‌ای باید با نوجوانان خود برخورد کنیم تا به بزهکاری دچار نشوند و فیلمسازی ابوالفضل جلیلی طبیعتاً برگرفته از شخصیت ایشان است و این فیلم هم مانند آثار پیشین ایشان در حال قصه‌گویی است که به عقیده من فیلمسازی ایشان روز به روز در حال پیشرفت است.

همکاری با جلیلی؛ تجربه‌ای دشوار اما ارزشمند

کاوه دارایی نیز در پاسخ به پرسش قبلی، افزود: آقای جلیلی بیشتر به شیوه شهودی پیش می‌روند و عاشقانه فیلم می‌سازند، اما کار کردن با ایشان بسیار سخت اما توأم با تمام سختی‌ها، لذت‌بخش است.

واکنش‌ها به شخصیت و سینمای جلیلی

ابوالفضل سلیمی نیز از تجربه همکاری با جلیلی، گفت و عنوان کرد: در برهه‌ای که این همکاری رخ داد من سن بسیار کمی داشتم و نقطه عطف مهمی در زندگی من بود که در کنار ایشان بتوانم به ایفای نقش بپردازم و سینما و بازیگری را بهتر درک کنم؛ مهم‌ترین شاخصه سینمایی ابوالفضل جلیلی این است که خریدنی نیست و من به شخصه شاهد پیشنهادهای کلان به او در جهت گرفتن یک نقش کوچک بودم که او قاطعانه نپذیرفته است.

محمدرضا بختیاری نیز در ادامه، در باب پرسش قبلی، افزود: جلیلی آبشار صداقت است، بی‌پیرایه بودن او در کار و زندگی شخصی او، آدم را به وجد می‌آورد.

شهاب‌الدین طباطبایی عنوان کرد: من اولین کار سینمایی خود را که با آقای جلیلی کار کردم و ممنونم از اعتمادی که ایشان به من کردند.

امید به حمایت جشنواره فیلم فجر از سینمای مستقل

سپس مسعود امین ناجی، عنوان کرد: چندروز پیش از معرفی اسم فیلم «داد»، یک پیامی نوشتم برای اکتای براهنی که مضمون آن این بود که من چگونه می‌توانم در درد اکران نشدن فیلم «پیر پسر» با تو همدردی کنم.

وی مطرح کرد: من اگر حضور دارم به خاطر پدر و مادری است که هزاربار به من گفتند که برو و ناامید نشو؛ در کنار علاقه‌ای که به آقای جلیلی دارم من سال‌ها دلم می‌خواست که در حوزه بازیگری دیده شوم و امیدوارم که جشنواره برای ما و تمامی آثار روشن‌ترین جشنواره باشد، در پایان می‌خواهم بگویم که آقای براهنی اگر صدای من را می‌شنوید امیدوارم که روزی برسد که سینمای ما از اندیشه شما استفاده کند چرا که بسیار به آن نیازمندیم.

حسین نوابی صدابردار این فیلم سینمایی در پایان در پاسخ به پرسش تجربه همکاری با کارگردان «داد» تصریح کرد: من حدود ۱۸ سال است که با آقای جلیلی در کسوت صدابردار فعالیت می‌کنم، هم من و هم کل گروه آقای جلیلی سعی می‌کنیم بیشتر از ایشان زندگی کردن را بیاموزیم.

پست قبلی

جواد افشار: اینکه فقط از یک قهرمان پرتره بسازیم کافی نیست

پست بعدی

تمام تلاش خود را برای ارتقای صنعت هوایی به کار خواهیم گرفت

مربوطه پست ها

خدا خواست تجاوز صهیون‌ها ثبت شود؛ اینجا میدان نبرد خبرنگاران متعهد است
هنر و فرهنگ

خدا خواست تجاوز صهیون‌ها ثبت شود؛ اینجا میدان نبرد خبرنگاران متعهد است

۲۲ تیر ۱۴۰۴
«بر زمین می‌زندش»؛ تجربه‌ای کوانتومی از زمان روی صحنه تئاتر!
هنر و فرهنگ

«بر زمین می‌زندش»؛ تجربه‌ای کوانتومی از زمان روی صحنه تئاتر!

۲۲ تیر ۱۴۰۴
نمایش ویژه «خدای جنگ» در سینما بهمن
هنر و فرهنگ

نمایش ویژه «خدای جنگ» در سینما بهمن

۲۲ تیر ۱۴۰۴
۱۱ موشک به ساختمان شیشه‌ای اصابت کرد؛ بازسازی یک سال زمان می‌برد
هنر و فرهنگ

۱۱ موشک به ساختمان شیشه‌ای اصابت کرد؛ بازسازی یک سال زمان می‌برد

۲۲ تیر ۱۴۰۴
از «پدر» تا «رام کردن اسب چوبی» در تئاتر شهرزاد
هنر و فرهنگ

از «پدر» تا «رام کردن اسب چوبی» در تئاتر شهرزاد

۲۲ تیر ۱۴۰۴
یادبود شهدای رسانه ملی برگزار شد؛ از حدادیان تا مدیران به مراسم آمدند
هنر و فرهنگ

یادبود شهدای رسانه ملی برگزار شد؛ از حدادیان تا مدیران به مراسم آمدند

۲۲ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 2 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • واردات و مونتاژ خودرو قطع می‌شود؟
  • ۶ عامل کاهش ۱۳.۷ درصدی تولید خودرو در فصل بهار
  • ۲۴ تیرماه؛ آغاز نوسازی موتورسیکلت‌های فرسوده
  • وضعیت مبهم واردات خودرو طی سال جاری
  • آینده نامعلوم برنامه هیدروژنی «هوندا»
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.