دانش جوین
چهارشنبه, تیر ۱۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

رئیس سابق پلی استیشن: استراتژی چندپلتفرمی Xbox می‌تواند مانند سگا موفق شود

گیمفا توسط گیمفا
۱۵ بهمن ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
1
رئیس سابق پلی استیشن: استراتژی چندپلتفرمی Xbox می‌تواند مانند سگا موفق شود
5
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

شاون لیدن (Shawn Layden)، رئیس سابق پلی استیشن، در گفت‌وگوی اخیر خود به رویکرد جدید Xbox در قبال انتشار بازی‌هایش پرداخته است.

تبلیغات

لیدن اخیرا در کانال یوتیوب Kiwi Talkz حضور پیدا کرد و نظرش را درباره استراتژی چندپلتفرمی Xbox به اشتراک گذاشت. لیدن در این باره گفت:

استراتژی چندپلتفرمی عموما در فضایی رخ می‌دهد که هزینه‌های توسعه بازی‌ها به طور چشم‌گیری در حال افزایش است. اما این استراتژی چه تاثیری بر برند خواهد گذاشت؟ ایجاد FOMO (ترس از جا ماندن) را برای کسانی که در پلتفرم‌های دیگر هستند سخت می‌کند. به عبارتی، شما می‌خواهید کاری کنید که دیگران روی پلتفرم‌های دیگر متوجه این موضوع شوند که در حال از دست دادن محتویات شما هستند. زمانی که چندپلتفرمی شوید، دیگر نمی‌توانید از این تکنیک بازاریابی استفاده کنید.

ما چنین اتفاقی را پیش‌تر دیده‌ایم؛ هنگامی که SEGA بازی‌های Dreamcast را برای PS2 منتشر کرد، من در صنعت بازی بودم. در آن زمان، سگا تبدیل به یک شرکت با محوریت نرم‌افزار شد و نتیجه این تغییر بسیار خوب بود. پس یک رخداد اینچنینی در گذشته با موفقیت همراه بوده است.

آخرین کنسول سگا، Dreamcast بود که در سال ۱۹۹۸ وارد بازار شد و در سال ۲۰۰۱ ساخت آن پایان یافت. پس از آن، این شرکت شروع به انتشار بازی‌هایش برای دیگر پلتفرم‌ها کرد که با موفقیت مواجه شد. این کمپانی چندین سال است به واسطه Atlus، عناوین JRPG بسیار محبوبی منتشر می‌کند.

Max22john117Spider-ManHTremblerJohnny silverhandSEGA.STREETS

شاون لیدن (Shawn Layden)، رئیس سابق پلی استیشن، در گفت‌وگوی اخیر خود به رویکرد جدید Xbox در قبال انتشار بازی‌هایش پرداخته است.

تبلیغات

لیدن اخیرا در کانال یوتیوب Kiwi Talkz حضور پیدا کرد و نظرش را درباره استراتژی چندپلتفرمی Xbox به اشتراک گذاشت. لیدن در این باره گفت:

استراتژی چندپلتفرمی عموما در فضایی رخ می‌دهد که هزینه‌های توسعه بازی‌ها به طور چشم‌گیری در حال افزایش است. اما این استراتژی چه تاثیری بر برند خواهد گذاشت؟ ایجاد FOMO (ترس از جا ماندن) را برای کسانی که در پلتفرم‌های دیگر هستند سخت می‌کند. به عبارتی، شما می‌خواهید کاری کنید که دیگران روی پلتفرم‌های دیگر متوجه این موضوع شوند که در حال از دست دادن محتویات شما هستند. زمانی که چندپلتفرمی شوید، دیگر نمی‌توانید از این تکنیک بازاریابی استفاده کنید.

ما چنین اتفاقی را پیش‌تر دیده‌ایم؛ هنگامی که SEGA بازی‌های Dreamcast را برای PS2 منتشر کرد، من در صنعت بازی بودم. در آن زمان، سگا تبدیل به یک شرکت با محوریت نرم‌افزار شد و نتیجه این تغییر بسیار خوب بود. پس یک رخداد اینچنینی در گذشته با موفقیت همراه بوده است.

آخرین کنسول سگا، Dreamcast بود که در سال ۱۹۹۸ وارد بازار شد و در سال ۲۰۰۱ ساخت آن پایان یافت. پس از آن، این شرکت شروع به انتشار بازی‌هایش برای دیگر پلتفرم‌ها کرد که با موفقیت مواجه شد. این کمپانی چندین سال است به واسطه Atlus، عناوین JRPG بسیار محبوبی منتشر می‌کند.

Max22john117Spider-ManHTremblerJohnny silverhandSEGA.STREETS

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

شاون لیدن (Shawn Layden)، رئیس سابق پلی استیشن، در گفت‌وگوی اخیر خود به رویکرد جدید Xbox در قبال انتشار بازی‌هایش پرداخته است.

تبلیغات

لیدن اخیرا در کانال یوتیوب Kiwi Talkz حضور پیدا کرد و نظرش را درباره استراتژی چندپلتفرمی Xbox به اشتراک گذاشت. لیدن در این باره گفت:

استراتژی چندپلتفرمی عموما در فضایی رخ می‌دهد که هزینه‌های توسعه بازی‌ها به طور چشم‌گیری در حال افزایش است. اما این استراتژی چه تاثیری بر برند خواهد گذاشت؟ ایجاد FOMO (ترس از جا ماندن) را برای کسانی که در پلتفرم‌های دیگر هستند سخت می‌کند. به عبارتی، شما می‌خواهید کاری کنید که دیگران روی پلتفرم‌های دیگر متوجه این موضوع شوند که در حال از دست دادن محتویات شما هستند. زمانی که چندپلتفرمی شوید، دیگر نمی‌توانید از این تکنیک بازاریابی استفاده کنید.

ما چنین اتفاقی را پیش‌تر دیده‌ایم؛ هنگامی که SEGA بازی‌های Dreamcast را برای PS2 منتشر کرد، من در صنعت بازی بودم. در آن زمان، سگا تبدیل به یک شرکت با محوریت نرم‌افزار شد و نتیجه این تغییر بسیار خوب بود. پس یک رخداد اینچنینی در گذشته با موفقیت همراه بوده است.

آخرین کنسول سگا، Dreamcast بود که در سال ۱۹۹۸ وارد بازار شد و در سال ۲۰۰۱ ساخت آن پایان یافت. پس از آن، این شرکت شروع به انتشار بازی‌هایش برای دیگر پلتفرم‌ها کرد که با موفقیت مواجه شد. این کمپانی چندین سال است به واسطه Atlus، عناوین JRPG بسیار محبوبی منتشر می‌کند.

Max22john117Spider-ManHTremblerJohnny silverhandSEGA.STREETS

شاون لیدن (Shawn Layden)، رئیس سابق پلی استیشن، در گفت‌وگوی اخیر خود به رویکرد جدید Xbox در قبال انتشار بازی‌هایش پرداخته است.

تبلیغات

لیدن اخیرا در کانال یوتیوب Kiwi Talkz حضور پیدا کرد و نظرش را درباره استراتژی چندپلتفرمی Xbox به اشتراک گذاشت. لیدن در این باره گفت:

استراتژی چندپلتفرمی عموما در فضایی رخ می‌دهد که هزینه‌های توسعه بازی‌ها به طور چشم‌گیری در حال افزایش است. اما این استراتژی چه تاثیری بر برند خواهد گذاشت؟ ایجاد FOMO (ترس از جا ماندن) را برای کسانی که در پلتفرم‌های دیگر هستند سخت می‌کند. به عبارتی، شما می‌خواهید کاری کنید که دیگران روی پلتفرم‌های دیگر متوجه این موضوع شوند که در حال از دست دادن محتویات شما هستند. زمانی که چندپلتفرمی شوید، دیگر نمی‌توانید از این تکنیک بازاریابی استفاده کنید.

ما چنین اتفاقی را پیش‌تر دیده‌ایم؛ هنگامی که SEGA بازی‌های Dreamcast را برای PS2 منتشر کرد، من در صنعت بازی بودم. در آن زمان، سگا تبدیل به یک شرکت با محوریت نرم‌افزار شد و نتیجه این تغییر بسیار خوب بود. پس یک رخداد اینچنینی در گذشته با موفقیت همراه بوده است.

آخرین کنسول سگا، Dreamcast بود که در سال ۱۹۹۸ وارد بازار شد و در سال ۲۰۰۱ ساخت آن پایان یافت. پس از آن، این شرکت شروع به انتشار بازی‌هایش برای دیگر پلتفرم‌ها کرد که با موفقیت مواجه شد. این کمپانی چندین سال است به واسطه Atlus، عناوین JRPG بسیار محبوبی منتشر می‌کند.

Max22john117Spider-ManHTremblerJohnny silverhandSEGA.STREETS
پست قبلی

شایعه: تصاویری از بازی معرفی نشده استودیوی سانتا مونیکا فاش شد

پست بعدی

مهسا قربانی آزاد شد؛ دلیل بازداشت چه بود؟‌

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • چالش شناخت مخاطب؛ برخی تصور می‌کنند تئاتر عروسکی فقط برای کودکان است!
  • قصه انتشار آلبومی که بدون هیاهو تولید شد؛ این موسیقی را تنها بشنوید
  • مایکل شنون: هرگز ترامپ را رئیس جمهور آمریکا نمی‌دانم
  • بازیگر غایب در کن سرانجام جایزه‌اش را از ژولیت بینوش گرفت
  • تاریخ جدید ورکشاپ «رو در رو» اعلام شد؛ نقاشی در ستایش صلح و هنر
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.