دانش جوین
شنبه, تیر ۲۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

نشست «چشم بادومی»؛ از عشق به خواننده کره‌ای تا پدربزرگی که قابل دفاع نیست

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۱۵ بهمن ۱۴۰۳
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
2
نشست «چشم بادومی»؛ از عشق به خواننده کره‌ای تا پدربزرگی که قابل دفاع نیست
11
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش خبرنگار مهر، نشست فیلم سینمایی «چشم بادومی» با حضور ابراهیم امینی نویسنده و کارگردان، سجاد نصراللهی نسب تهیه کننده، علی محمد حسام فر نویسنده، علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری، رضا رزم طراح صحنه، ستایش دهقان و حسین رامه بازیگران فیلم امشب ۱۵ بهمن در چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

سونیا پوریامین اجرای این نشست را برعهده داشت.

ابراهیم امینی درباره استفاده از قطعه موسیقی کره‌ای در تیتراژ پایانی فیلم گفت: ما در طول فیلم مضامین کره‌ای بسیاری می‌بینیم اما تفاوت قطعه پایانی فیلم این است که کمانچه‌ای در آن نواخته می‌شود و شاید این نوید را داشته باشد که موسیقی در آینده به سمت ایرانی شدن حرکت می‌کند.

شیراز نماد ایران است

وی درباره دلیل انتخاب شیراز برای این فیلم بیان کرد: انتخاب شیراز چند علت دارد و ساده‌ترینش این است که فیلمسازان فیلم‌اولی برای کار اولشان معمولاً سراغ جایی می‌روند که در آن بزرگ شده اند. دلیل اصلی ما این بود که فیلم درباره ۲ فرهنگ ایرانی و کره‌ای است و این دوئیت در شیراز بهتر نشان داده می‌شد زیر شیراز نماد ایران است.

نصراللهی نسب درباره بازنمایی شکاف نسلی نوجوانان در این فیلم گفت: علل مختلفی ازجمله پدر غایب ازجمله عواملی است که نوجوان به بی‌راهه کشیده می‌شود.

در این مرحله پدربزرگ به عنوان یک فرد باتجربه که خودش این دوران را گذرانده است، وارد عمل می‌شود و همه دست به دست هم می‌دهند تا مشکل را حل کنند.

حسام‌فر درباره پژوهش این فیلم عنوان کرد: خانم میترا احمدی پژوهشگر کار بودند و به ما کمک کردند. ایشان در جمع کی‌پاپرها حضور داشتند و گزارش‌ها و آمار و ارقامی در اختیار ما قرار گرفت. همچنین ارتباطی با نهادهای دست‌اندرکار نیز داشتیم.

وی درباره حضور روانشناس و روانپزشک در روند تحقیق پروژه گفت: ما مشاور روانشناس و روانپزشک داشتیم اما من از کار پدربزرگ در پایان فیلم دفاع نمی‌کنم.

ما نسل پیچیده‌ای هستیم

ستایش دهقان بیان کرد: من و آقای امینی آشنایی قبلی باهم داشتیم و مقدمه‌چینی برای این پروژه شد. من از کارکرد خودم در این پروژه راضی هستم.

حسین رامه تصریح کرد: ما نسل پیچیده‌ای هستیم و هرکسی یک علایقی دارد اما خیلی از جوان‌ها دغدغه این موضوع را دارند و مهم بود که فیلمی درباره این موضوع در ایران ساخته شود.

ماهور صادق‌علی بازیگر خردسال فیلم بیان کرد: فیلم ما درباره دختری بود که عاشق یک خواننده کره‌ای شد. من باعث افتخارم است که کنار بازیگران دیگر بازی کردم.

اصالت با علم است یا درام؟

ابراهیم امینی درباره اصالت علم و درام در این فیلم تصریح کرد: وقتی ما روی یک موضوع روانشناسی و علمی کار می‌کنیم یکی از انتخاب‌ها و تصمیم‌های ما این است که چقدر اصول علمی را رعایت کنیم و چقدر اصالت را به درام بدهیم. ما سعی کردیم که به اصول علمی پایبند باشیم اما هرچیزی که در فیلم دیدید براساس علم نیست و دراماتیک شده است.

علیرضا برازنده بیان کرد: این فیلم در بستر رئال کمی سوررئال است و ما نیز سعی کردیم در بستر نور و قاب‌بندی چنین نکته‌ای را رعایت کنیم.

در ادامه رضا رزم نیز گفت: «چشم بادومی» فیلم سختی بود و در انتخاب صحنه و لوکیشن چالش زیادی داشتیم. ما ۵ استان را گشتیم تا لوکیشن موردنظر را پیدا کنیم. سعی کردیم کلاژی از یک واقعیت ایجاد کنیم تا از نظر ذهنی قابل باور باشد.

ابراهیم امینی درباره ایده اولیه فیلم گفت: من همواره دغدغه نوجوان دارم و دوست داشتم یک کار به‌روزتر انجام دهم. سوژه این فیلم از یک جستجوی اولیه در اینترنت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست فیلم سینمایی «چشم بادومی» با حضور ابراهیم امینی نویسنده و کارگردان، سجاد نصراللهی نسب تهیه کننده، علی محمد حسام فر نویسنده، علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری، رضا رزم طراح صحنه، ستایش دهقان و حسین رامه بازیگران فیلم امشب ۱۵ بهمن در چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

سونیا پوریامین اجرای این نشست را برعهده داشت.

ابراهیم امینی درباره استفاده از قطعه موسیقی کره‌ای در تیتراژ پایانی فیلم گفت: ما در طول فیلم مضامین کره‌ای بسیاری می‌بینیم اما تفاوت قطعه پایانی فیلم این است که کمانچه‌ای در آن نواخته می‌شود و شاید این نوید را داشته باشد که موسیقی در آینده به سمت ایرانی شدن حرکت می‌کند.

شیراز نماد ایران است

وی درباره دلیل انتخاب شیراز برای این فیلم بیان کرد: انتخاب شیراز چند علت دارد و ساده‌ترینش این است که فیلمسازان فیلم‌اولی برای کار اولشان معمولاً سراغ جایی می‌روند که در آن بزرگ شده اند. دلیل اصلی ما این بود که فیلم درباره ۲ فرهنگ ایرانی و کره‌ای است و این دوئیت در شیراز بهتر نشان داده می‌شد زیر شیراز نماد ایران است.

نصراللهی نسب درباره بازنمایی شکاف نسلی نوجوانان در این فیلم گفت: علل مختلفی ازجمله پدر غایب ازجمله عواملی است که نوجوان به بی‌راهه کشیده می‌شود.

در این مرحله پدربزرگ به عنوان یک فرد باتجربه که خودش این دوران را گذرانده است، وارد عمل می‌شود و همه دست به دست هم می‌دهند تا مشکل را حل کنند.

حسام‌فر درباره پژوهش این فیلم عنوان کرد: خانم میترا احمدی پژوهشگر کار بودند و به ما کمک کردند. ایشان در جمع کی‌پاپرها حضور داشتند و گزارش‌ها و آمار و ارقامی در اختیار ما قرار گرفت. همچنین ارتباطی با نهادهای دست‌اندرکار نیز داشتیم.

وی درباره حضور روانشناس و روانپزشک در روند تحقیق پروژه گفت: ما مشاور روانشناس و روانپزشک داشتیم اما من از کار پدربزرگ در پایان فیلم دفاع نمی‌کنم.

ما نسل پیچیده‌ای هستیم

ستایش دهقان بیان کرد: من و آقای امینی آشنایی قبلی باهم داشتیم و مقدمه‌چینی برای این پروژه شد. من از کارکرد خودم در این پروژه راضی هستم.

حسین رامه تصریح کرد: ما نسل پیچیده‌ای هستیم و هرکسی یک علایقی دارد اما خیلی از جوان‌ها دغدغه این موضوع را دارند و مهم بود که فیلمی درباره این موضوع در ایران ساخته شود.

ماهور صادق‌علی بازیگر خردسال فیلم بیان کرد: فیلم ما درباره دختری بود که عاشق یک خواننده کره‌ای شد. من باعث افتخارم است که کنار بازیگران دیگر بازی کردم.

اصالت با علم است یا درام؟

ابراهیم امینی درباره اصالت علم و درام در این فیلم تصریح کرد: وقتی ما روی یک موضوع روانشناسی و علمی کار می‌کنیم یکی از انتخاب‌ها و تصمیم‌های ما این است که چقدر اصول علمی را رعایت کنیم و چقدر اصالت را به درام بدهیم. ما سعی کردیم که به اصول علمی پایبند باشیم اما هرچیزی که در فیلم دیدید براساس علم نیست و دراماتیک شده است.

علیرضا برازنده بیان کرد: این فیلم در بستر رئال کمی سوررئال است و ما نیز سعی کردیم در بستر نور و قاب‌بندی چنین نکته‌ای را رعایت کنیم.

در ادامه رضا رزم نیز گفت: «چشم بادومی» فیلم سختی بود و در انتخاب صحنه و لوکیشن چالش زیادی داشتیم. ما ۵ استان را گشتیم تا لوکیشن موردنظر را پیدا کنیم. سعی کردیم کلاژی از یک واقعیت ایجاد کنیم تا از نظر ذهنی قابل باور باشد.

ابراهیم امینی درباره ایده اولیه فیلم گفت: من همواره دغدغه نوجوان دارم و دوست داشتم یک کار به‌روزتر انجام دهم. سوژه این فیلم از یک جستجوی اولیه در اینترنت آغاز شد.

اخبارجدیدترین

از انقراض تا احیا؛ مستندی که سرگذشت گورخر ایرانی را روایت می‌کند

نگاهی به تبلیغات مجازی؛ تئاتر ایران در دوراهی جذب یا فریب مخاطب است؟!

آیین یادبود شهدای رسانه ملی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست فیلم سینمایی «چشم بادومی» با حضور ابراهیم امینی نویسنده و کارگردان، سجاد نصراللهی نسب تهیه کننده، علی محمد حسام فر نویسنده، علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری، رضا رزم طراح صحنه، ستایش دهقان و حسین رامه بازیگران فیلم امشب ۱۵ بهمن در چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

سونیا پوریامین اجرای این نشست را برعهده داشت.

ابراهیم امینی درباره استفاده از قطعه موسیقی کره‌ای در تیتراژ پایانی فیلم گفت: ما در طول فیلم مضامین کره‌ای بسیاری می‌بینیم اما تفاوت قطعه پایانی فیلم این است که کمانچه‌ای در آن نواخته می‌شود و شاید این نوید را داشته باشد که موسیقی در آینده به سمت ایرانی شدن حرکت می‌کند.

شیراز نماد ایران است

وی درباره دلیل انتخاب شیراز برای این فیلم بیان کرد: انتخاب شیراز چند علت دارد و ساده‌ترینش این است که فیلمسازان فیلم‌اولی برای کار اولشان معمولاً سراغ جایی می‌روند که در آن بزرگ شده اند. دلیل اصلی ما این بود که فیلم درباره ۲ فرهنگ ایرانی و کره‌ای است و این دوئیت در شیراز بهتر نشان داده می‌شد زیر شیراز نماد ایران است.

نصراللهی نسب درباره بازنمایی شکاف نسلی نوجوانان در این فیلم گفت: علل مختلفی ازجمله پدر غایب ازجمله عواملی است که نوجوان به بی‌راهه کشیده می‌شود.

در این مرحله پدربزرگ به عنوان یک فرد باتجربه که خودش این دوران را گذرانده است، وارد عمل می‌شود و همه دست به دست هم می‌دهند تا مشکل را حل کنند.

حسام‌فر درباره پژوهش این فیلم عنوان کرد: خانم میترا احمدی پژوهشگر کار بودند و به ما کمک کردند. ایشان در جمع کی‌پاپرها حضور داشتند و گزارش‌ها و آمار و ارقامی در اختیار ما قرار گرفت. همچنین ارتباطی با نهادهای دست‌اندرکار نیز داشتیم.

وی درباره حضور روانشناس و روانپزشک در روند تحقیق پروژه گفت: ما مشاور روانشناس و روانپزشک داشتیم اما من از کار پدربزرگ در پایان فیلم دفاع نمی‌کنم.

ما نسل پیچیده‌ای هستیم

ستایش دهقان بیان کرد: من و آقای امینی آشنایی قبلی باهم داشتیم و مقدمه‌چینی برای این پروژه شد. من از کارکرد خودم در این پروژه راضی هستم.

حسین رامه تصریح کرد: ما نسل پیچیده‌ای هستیم و هرکسی یک علایقی دارد اما خیلی از جوان‌ها دغدغه این موضوع را دارند و مهم بود که فیلمی درباره این موضوع در ایران ساخته شود.

ماهور صادق‌علی بازیگر خردسال فیلم بیان کرد: فیلم ما درباره دختری بود که عاشق یک خواننده کره‌ای شد. من باعث افتخارم است که کنار بازیگران دیگر بازی کردم.

اصالت با علم است یا درام؟

ابراهیم امینی درباره اصالت علم و درام در این فیلم تصریح کرد: وقتی ما روی یک موضوع روانشناسی و علمی کار می‌کنیم یکی از انتخاب‌ها و تصمیم‌های ما این است که چقدر اصول علمی را رعایت کنیم و چقدر اصالت را به درام بدهیم. ما سعی کردیم که به اصول علمی پایبند باشیم اما هرچیزی که در فیلم دیدید براساس علم نیست و دراماتیک شده است.

علیرضا برازنده بیان کرد: این فیلم در بستر رئال کمی سوررئال است و ما نیز سعی کردیم در بستر نور و قاب‌بندی چنین نکته‌ای را رعایت کنیم.

در ادامه رضا رزم نیز گفت: «چشم بادومی» فیلم سختی بود و در انتخاب صحنه و لوکیشن چالش زیادی داشتیم. ما ۵ استان را گشتیم تا لوکیشن موردنظر را پیدا کنیم. سعی کردیم کلاژی از یک واقعیت ایجاد کنیم تا از نظر ذهنی قابل باور باشد.

ابراهیم امینی درباره ایده اولیه فیلم گفت: من همواره دغدغه نوجوان دارم و دوست داشتم یک کار به‌روزتر انجام دهم. سوژه این فیلم از یک جستجوی اولیه در اینترنت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست فیلم سینمایی «چشم بادومی» با حضور ابراهیم امینی نویسنده و کارگردان، سجاد نصراللهی نسب تهیه کننده، علی محمد حسام فر نویسنده، علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری، رضا رزم طراح صحنه، ستایش دهقان و حسین رامه بازیگران فیلم امشب ۱۵ بهمن در چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

سونیا پوریامین اجرای این نشست را برعهده داشت.

ابراهیم امینی درباره استفاده از قطعه موسیقی کره‌ای در تیتراژ پایانی فیلم گفت: ما در طول فیلم مضامین کره‌ای بسیاری می‌بینیم اما تفاوت قطعه پایانی فیلم این است که کمانچه‌ای در آن نواخته می‌شود و شاید این نوید را داشته باشد که موسیقی در آینده به سمت ایرانی شدن حرکت می‌کند.

شیراز نماد ایران است

وی درباره دلیل انتخاب شیراز برای این فیلم بیان کرد: انتخاب شیراز چند علت دارد و ساده‌ترینش این است که فیلمسازان فیلم‌اولی برای کار اولشان معمولاً سراغ جایی می‌روند که در آن بزرگ شده اند. دلیل اصلی ما این بود که فیلم درباره ۲ فرهنگ ایرانی و کره‌ای است و این دوئیت در شیراز بهتر نشان داده می‌شد زیر شیراز نماد ایران است.

نصراللهی نسب درباره بازنمایی شکاف نسلی نوجوانان در این فیلم گفت: علل مختلفی ازجمله پدر غایب ازجمله عواملی است که نوجوان به بی‌راهه کشیده می‌شود.

در این مرحله پدربزرگ به عنوان یک فرد باتجربه که خودش این دوران را گذرانده است، وارد عمل می‌شود و همه دست به دست هم می‌دهند تا مشکل را حل کنند.

حسام‌فر درباره پژوهش این فیلم عنوان کرد: خانم میترا احمدی پژوهشگر کار بودند و به ما کمک کردند. ایشان در جمع کی‌پاپرها حضور داشتند و گزارش‌ها و آمار و ارقامی در اختیار ما قرار گرفت. همچنین ارتباطی با نهادهای دست‌اندرکار نیز داشتیم.

وی درباره حضور روانشناس و روانپزشک در روند تحقیق پروژه گفت: ما مشاور روانشناس و روانپزشک داشتیم اما من از کار پدربزرگ در پایان فیلم دفاع نمی‌کنم.

ما نسل پیچیده‌ای هستیم

ستایش دهقان بیان کرد: من و آقای امینی آشنایی قبلی باهم داشتیم و مقدمه‌چینی برای این پروژه شد. من از کارکرد خودم در این پروژه راضی هستم.

حسین رامه تصریح کرد: ما نسل پیچیده‌ای هستیم و هرکسی یک علایقی دارد اما خیلی از جوان‌ها دغدغه این موضوع را دارند و مهم بود که فیلمی درباره این موضوع در ایران ساخته شود.

ماهور صادق‌علی بازیگر خردسال فیلم بیان کرد: فیلم ما درباره دختری بود که عاشق یک خواننده کره‌ای شد. من باعث افتخارم است که کنار بازیگران دیگر بازی کردم.

اصالت با علم است یا درام؟

ابراهیم امینی درباره اصالت علم و درام در این فیلم تصریح کرد: وقتی ما روی یک موضوع روانشناسی و علمی کار می‌کنیم یکی از انتخاب‌ها و تصمیم‌های ما این است که چقدر اصول علمی را رعایت کنیم و چقدر اصالت را به درام بدهیم. ما سعی کردیم که به اصول علمی پایبند باشیم اما هرچیزی که در فیلم دیدید براساس علم نیست و دراماتیک شده است.

علیرضا برازنده بیان کرد: این فیلم در بستر رئال کمی سوررئال است و ما نیز سعی کردیم در بستر نور و قاب‌بندی چنین نکته‌ای را رعایت کنیم.

در ادامه رضا رزم نیز گفت: «چشم بادومی» فیلم سختی بود و در انتخاب صحنه و لوکیشن چالش زیادی داشتیم. ما ۵ استان را گشتیم تا لوکیشن موردنظر را پیدا کنیم. سعی کردیم کلاژی از یک واقعیت ایجاد کنیم تا از نظر ذهنی قابل باور باشد.

ابراهیم امینی درباره ایده اولیه فیلم گفت: من همواره دغدغه نوجوان دارم و دوست داشتم یک کار به‌روزتر انجام دهم. سوژه این فیلم از یک جستجوی اولیه در اینترنت آغاز شد.

پست قبلی

سانس‌های فوق‌العاده چهارمین روز فیلم فجر چهل‌وسوم اعلام شد

پست بعدی

اشک هوری‌ها از خانواده شهید علی هاشمی تجلیل کردند

مربوطه پست ها

از انقراض تا احیا؛ مستندی که سرگذشت گورخر ایرانی را روایت می‌کند
هنر و فرهنگ

از انقراض تا احیا؛ مستندی که سرگذشت گورخر ایرانی را روایت می‌کند

۲۰ تیر ۱۴۰۴
نگاهی به تبلیغات مجازی؛ تئاتر ایران در دوراهی جذب یا فریب مخاطب است؟!
هنر و فرهنگ

نگاهی به تبلیغات مجازی؛ تئاتر ایران در دوراهی جذب یا فریب مخاطب است؟!

۲۰ تیر ۱۴۰۴
آیین یادبود شهدای رسانه ملی برگزار می‌شود
هنر و فرهنگ

آیین یادبود شهدای رسانه ملی برگزار می‌شود

۲۰ تیر ۱۴۰۴
پرونده ویژه درباره «غرور ملی» در «هفت»؛ «صددام» نقد می‌شود
هنر و فرهنگ

پرونده ویژه درباره «غرور ملی» در «هفت»؛ «صددام» نقد می‌شود

۲۰ تیر ۱۴۰۴
تاثیر انفجار بر استودیو انیمیشن‌سازی؛ شیشه‌ها فرو ریخت اما کار ترک نشد
هنر و فرهنگ

تاثیر انفجار بر استودیو انیمیشن‌سازی؛ شیشه‌ها فرو ریخت اما کار ترک نشد

۲۰ تیر ۱۴۰۴
شنیدن آلبومی که فرهاد فخرالدینی برایش نوشت؛ عبور واژه‌ها و شطح یک عشق
هنر و فرهنگ

شنیدن آلبومی که فرهاد فخرالدینی برایش نوشت؛ عبور واژه‌ها و شطح یک عشق

۲۰ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • از انقراض تا احیا؛ مستندی که سرگذشت گورخر ایرانی را روایت می‌کند
  • نگاهی به تبلیغات مجازی؛ تئاتر ایران در دوراهی جذب یا فریب مخاطب است؟!
  • آیین یادبود شهدای رسانه ملی برگزار می‌شود
  • پرونده ویژه درباره «غرور ملی» در «هفت»؛ «صددام» نقد می‌شود
  • تاثیر انفجار بر استودیو انیمیشن‌سازی؛ شیشه‌ها فرو ریخت اما کار ترک نشد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.