به گزارش روز یکشنبه دانشجو اینترنشنال از شرکت ملی نفت ایران ، در اجرای سیاست های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه انرژی ، بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و بر اساس اسناد برنامه ششم توسعه ، قانون اساس نام تجاری شرکت ملی نفت ایران و قانون استفاده از توانمندی داخلی و حمایت از کالای ایرانی ، با رهنمود «محسن خجستهِمهر» مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ، تهیه و تدوین برنامه راهبردی مدیریت تامین کالای این شرکت با رویکرد اقتصاد مقاومتی در دستور کار مدیریت تولید و تامین کالای شرکت نفت قرار گرفت.
در این راستا با توجه به ماهیت بینالمللی صنعت نفت و نقش تحولات فنی بازرگانی و بینالمللی در چشم پیشاز آینده این صنعت ، نتایج «مطالعه تطبیقی مدیریت مدیریت خدمات در شرکتهای بینالمللی نفتی برتر جهان» نیز مورد توجه قرار گرفته و با رعایت اصول اقتصاد مقاومتی ، نقاط قوت و ضعف سازمان شناسایی و فرصت ها و تهدیدات محیطی بررسی و تجزیه و تحلیل شد.
به گزارش دانشجو اینترنشنال ، پیش بینی نویس الگوی بومی زنجیره تامین کالای شرکت ملی نفت ایران طرح و ریختن و خرید و فروش شرکت نفت و تولید کنندگان و صاحبننران مورد نقد و بررسی قرار گرفت و پس از تصویب نهایی با مشارکت سازمانی همه واحدهای ذی الربط ، با روحیه مدیریت جهادی به مرحله اجرا درآمد و در این مسیر پیگیری های لازم برای رسیدن به هدف در افق چشم انداز انجام شد 1444 انجام شد.
به گزارش روز یکشنبه دانشجو اینترنشنال از شرکت ملی نفت ایران ، در اجرای سیاست های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه انرژی ، بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و بر اساس اسناد برنامه ششم توسعه ، قانون اساس نام تجاری شرکت ملی نفت ایران و قانون استفاده از توانمندی داخلی و حمایت از کالای ایرانی ، با رهنمود «محسن خجستهِمهر» مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ، تهیه و تدوین برنامه راهبردی مدیریت تامین کالای این شرکت با رویکرد اقتصاد مقاومتی در دستور کار مدیریت تولید و تامین کالای شرکت نفت قرار گرفت.
در این راستا با توجه به ماهیت بینالمللی صنعت نفت و نقش تحولات فنی بازرگانی و بینالمللی در چشم پیشاز آینده این صنعت ، نتایج «مطالعه تطبیقی مدیریت مدیریت خدمات در شرکتهای بینالمللی نفتی برتر جهان» نیز مورد توجه قرار گرفته و با رعایت اصول اقتصاد مقاومتی ، نقاط قوت و ضعف سازمان شناسایی و فرصت ها و تهدیدات محیطی بررسی و تجزیه و تحلیل شد.
به گزارش دانشجو اینترنشنال ، پیش بینی نویس الگوی بومی زنجیره تامین کالای شرکت ملی نفت ایران طرح و ریختن و خرید و فروش شرکت نفت و تولید کنندگان و صاحبننران مورد نقد و بررسی قرار گرفت و پس از تصویب نهایی با مشارکت سازمانی همه واحدهای ذی الربط ، با روحیه مدیریت جهادی به مرحله اجرا درآمد و در این مسیر پیگیری های لازم برای رسیدن به هدف در افق چشم انداز انجام شد 1444 انجام شد.
به گزارش روز یکشنبه دانشجو اینترنشنال از شرکت ملی نفت ایران ، در اجرای سیاست های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه انرژی ، بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و بر اساس اسناد برنامه ششم توسعه ، قانون اساس نام تجاری شرکت ملی نفت ایران و قانون استفاده از توانمندی داخلی و حمایت از کالای ایرانی ، با رهنمود «محسن خجستهِمهر» مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ، تهیه و تدوین برنامه راهبردی مدیریت تامین کالای این شرکت با رویکرد اقتصاد مقاومتی در دستور کار مدیریت تولید و تامین کالای شرکت نفت قرار گرفت.
در این راستا با توجه به ماهیت بینالمللی صنعت نفت و نقش تحولات فنی بازرگانی و بینالمللی در چشم پیشاز آینده این صنعت ، نتایج «مطالعه تطبیقی مدیریت مدیریت خدمات در شرکتهای بینالمللی نفتی برتر جهان» نیز مورد توجه قرار گرفته و با رعایت اصول اقتصاد مقاومتی ، نقاط قوت و ضعف سازمان شناسایی و فرصت ها و تهدیدات محیطی بررسی و تجزیه و تحلیل شد.
به گزارش دانشجو اینترنشنال ، پیش بینی نویس الگوی بومی زنجیره تامین کالای شرکت ملی نفت ایران طرح و ریختن و خرید و فروش شرکت نفت و تولید کنندگان و صاحبننران مورد نقد و بررسی قرار گرفت و پس از تصویب نهایی با مشارکت سازمانی همه واحدهای ذی الربط ، با روحیه مدیریت جهادی به مرحله اجرا درآمد و در این مسیر پیگیری های لازم برای رسیدن به هدف در افق چشم انداز انجام شد 1444 انجام شد.
به گزارش روز یکشنبه دانشجو اینترنشنال از شرکت ملی نفت ایران ، در اجرای سیاست های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه انرژی ، بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و بر اساس اسناد برنامه ششم توسعه ، قانون اساس نام تجاری شرکت ملی نفت ایران و قانون استفاده از توانمندی داخلی و حمایت از کالای ایرانی ، با رهنمود «محسن خجستهِمهر» مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ، تهیه و تدوین برنامه راهبردی مدیریت تامین کالای این شرکت با رویکرد اقتصاد مقاومتی در دستور کار مدیریت تولید و تامین کالای شرکت نفت قرار گرفت.
در این راستا با توجه به ماهیت بینالمللی صنعت نفت و نقش تحولات فنی بازرگانی و بینالمللی در چشم پیشاز آینده این صنعت ، نتایج «مطالعه تطبیقی مدیریت مدیریت خدمات در شرکتهای بینالمللی نفتی برتر جهان» نیز مورد توجه قرار گرفته و با رعایت اصول اقتصاد مقاومتی ، نقاط قوت و ضعف سازمان شناسایی و فرصت ها و تهدیدات محیطی بررسی و تجزیه و تحلیل شد.
به گزارش دانشجو اینترنشنال ، پیش بینی نویس الگوی بومی زنجیره تامین کالای شرکت ملی نفت ایران طرح و ریختن و خرید و فروش شرکت نفت و تولید کنندگان و صاحبننران مورد نقد و بررسی قرار گرفت و پس از تصویب نهایی با مشارکت سازمانی همه واحدهای ذی الربط ، با روحیه مدیریت جهادی به مرحله اجرا درآمد و در این مسیر پیگیری های لازم برای رسیدن به هدف در افق چشم انداز انجام شد 1444 انجام شد.