دانش جوین
جمعه, تیر ۲۷, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

مدیرعامل EA از دلیل عدم موفقیت Dragon Age The Veilguard می‌گوید

گیمفا توسط گیمفا
۱۷ بهمن ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
1
مدیرعامل EA از دلیل عدم موفقیت Dragon Age The Veilguard می‌گوید
10
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، مدیرعامل شرکت EA، در طی گزارش مالی به صورت غیر مستقیم علت شکست Dragon Age The Veilguard را نداشتن المان‌های سرویس محور و آنلاین اعلام کرد.

تبلیغات

ویلسون در سخنانش گفت که برای فروش بیش‌تر یک بازی و فراتر رفتن نسبت به مخاطبان اصلی، بایستی «روایت‌های باکیفیت» را با «خواسته‌های جدید بازیکنان» ترکیب کنند. او این خواسته‌ها را جهان‌های مشترک و «تعامل عمیق‌تر» دانست.

بازی Dragon Age The Veilguard عرضه باکیفیت و موفقی داشت و توانست نظر مثبت منتقدان و کسانی که تجربه‌اش کردند را به دست بیاورد. با این حال بازی نتوانست در بازار شدیدا رقابتی کنونی، مخاطبان بیشتر و کافی داشته باشد.

استرات کنفیلد (Stuart Canfield)، مدیر ارشد مالی شرکت EA، با ویلسون موافق است و در تکمیل سخنانش چنین گفت:

در گذشته روایت‌های بلاک باستری بهترین و اصلی‌ترین مسیر صنعت برای ارائه آیپی‌های محبوب به بازیکنان بودند. عملکرد مالی Veilguard نشان می‌دهد که چشم‌انداز کنونی صنعت در حال تحول و تغییر است و اهمیت کارهای ما برای تمرکز دوباره روی فرصت‌های بزرگ را بیشتر می‌کند.

بازی Dragon Age The Veilguard در ابتدای توسعه قرار بود که اثری سرویس محور باشد، اما پس از موفقیت آثار تک نفره مانند Star Wars Jedi: Fallen Order و شکست بازی‌های سرویس محور مانند Anthem، توسعه بازی در سال ۲۰۲۱ ریبوت شد. بازی در نهایت در سال ۲۰۲۴ و پس از ۸ سال توسعه عرضه شد و با وجود این که توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند، در رسیدن به انتظارات مالی EA ناموفق بود.

X41ایمانMotinساب زیرو ❄️sattarzadehDream in Red (Playstation T)کوروشMR. GAlimrMeafanaÆMıř ĤªSŚÅŊPØØŔپروفسور بی سوادNIGHTGAMINGJohnny silverhandfanboy hunter🤘Mohsenj74RoozbehFocusDS4

اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، مدیرعامل شرکت EA، در طی گزارش مالی به صورت غیر مستقیم علت شکست Dragon Age The Veilguard را نداشتن المان‌های سرویس محور و آنلاین اعلام کرد.

تبلیغات

ویلسون در سخنانش گفت که برای فروش بیش‌تر یک بازی و فراتر رفتن نسبت به مخاطبان اصلی، بایستی «روایت‌های باکیفیت» را با «خواسته‌های جدید بازیکنان» ترکیب کنند. او این خواسته‌ها را جهان‌های مشترک و «تعامل عمیق‌تر» دانست.

بازی Dragon Age The Veilguard عرضه باکیفیت و موفقی داشت و توانست نظر مثبت منتقدان و کسانی که تجربه‌اش کردند را به دست بیاورد. با این حال بازی نتوانست در بازار شدیدا رقابتی کنونی، مخاطبان بیشتر و کافی داشته باشد.

استرات کنفیلد (Stuart Canfield)، مدیر ارشد مالی شرکت EA، با ویلسون موافق است و در تکمیل سخنانش چنین گفت:

در گذشته روایت‌های بلاک باستری بهترین و اصلی‌ترین مسیر صنعت برای ارائه آیپی‌های محبوب به بازیکنان بودند. عملکرد مالی Veilguard نشان می‌دهد که چشم‌انداز کنونی صنعت در حال تحول و تغییر است و اهمیت کارهای ما برای تمرکز دوباره روی فرصت‌های بزرگ را بیشتر می‌کند.

بازی Dragon Age The Veilguard در ابتدای توسعه قرار بود که اثری سرویس محور باشد، اما پس از موفقیت آثار تک نفره مانند Star Wars Jedi: Fallen Order و شکست بازی‌های سرویس محور مانند Anthem، توسعه بازی در سال ۲۰۲۱ ریبوت شد. بازی در نهایت در سال ۲۰۲۴ و پس از ۸ سال توسعه عرضه شد و با وجود این که توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند، در رسیدن به انتظارات مالی EA ناموفق بود.

X41ایمانMotinساب زیرو ❄️sattarzadehDream in Red (Playstation T)کوروشMR. GAlimrMeafanaÆMıř ĤªSŚÅŊPØØŔپروفسور بی سوادNIGHTGAMINGJohnny silverhandfanboy hunter🤘Mohsenj74RoozbehFocusDS4

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، مدیرعامل شرکت EA، در طی گزارش مالی به صورت غیر مستقیم علت شکست Dragon Age The Veilguard را نداشتن المان‌های سرویس محور و آنلاین اعلام کرد.

تبلیغات

ویلسون در سخنانش گفت که برای فروش بیش‌تر یک بازی و فراتر رفتن نسبت به مخاطبان اصلی، بایستی «روایت‌های باکیفیت» را با «خواسته‌های جدید بازیکنان» ترکیب کنند. او این خواسته‌ها را جهان‌های مشترک و «تعامل عمیق‌تر» دانست.

بازی Dragon Age The Veilguard عرضه باکیفیت و موفقی داشت و توانست نظر مثبت منتقدان و کسانی که تجربه‌اش کردند را به دست بیاورد. با این حال بازی نتوانست در بازار شدیدا رقابتی کنونی، مخاطبان بیشتر و کافی داشته باشد.

استرات کنفیلد (Stuart Canfield)، مدیر ارشد مالی شرکت EA، با ویلسون موافق است و در تکمیل سخنانش چنین گفت:

در گذشته روایت‌های بلاک باستری بهترین و اصلی‌ترین مسیر صنعت برای ارائه آیپی‌های محبوب به بازیکنان بودند. عملکرد مالی Veilguard نشان می‌دهد که چشم‌انداز کنونی صنعت در حال تحول و تغییر است و اهمیت کارهای ما برای تمرکز دوباره روی فرصت‌های بزرگ را بیشتر می‌کند.

بازی Dragon Age The Veilguard در ابتدای توسعه قرار بود که اثری سرویس محور باشد، اما پس از موفقیت آثار تک نفره مانند Star Wars Jedi: Fallen Order و شکست بازی‌های سرویس محور مانند Anthem، توسعه بازی در سال ۲۰۲۱ ریبوت شد. بازی در نهایت در سال ۲۰۲۴ و پس از ۸ سال توسعه عرضه شد و با وجود این که توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند، در رسیدن به انتظارات مالی EA ناموفق بود.

X41ایمانMotinساب زیرو ❄️sattarzadehDream in Red (Playstation T)کوروشMR. GAlimrMeafanaÆMıř ĤªSŚÅŊPØØŔپروفسور بی سوادNIGHTGAMINGJohnny silverhandfanboy hunter🤘Mohsenj74RoozbehFocusDS4

اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، مدیرعامل شرکت EA، در طی گزارش مالی به صورت غیر مستقیم علت شکست Dragon Age The Veilguard را نداشتن المان‌های سرویس محور و آنلاین اعلام کرد.

تبلیغات

ویلسون در سخنانش گفت که برای فروش بیش‌تر یک بازی و فراتر رفتن نسبت به مخاطبان اصلی، بایستی «روایت‌های باکیفیت» را با «خواسته‌های جدید بازیکنان» ترکیب کنند. او این خواسته‌ها را جهان‌های مشترک و «تعامل عمیق‌تر» دانست.

بازی Dragon Age The Veilguard عرضه باکیفیت و موفقی داشت و توانست نظر مثبت منتقدان و کسانی که تجربه‌اش کردند را به دست بیاورد. با این حال بازی نتوانست در بازار شدیدا رقابتی کنونی، مخاطبان بیشتر و کافی داشته باشد.

استرات کنفیلد (Stuart Canfield)، مدیر ارشد مالی شرکت EA، با ویلسون موافق است و در تکمیل سخنانش چنین گفت:

در گذشته روایت‌های بلاک باستری بهترین و اصلی‌ترین مسیر صنعت برای ارائه آیپی‌های محبوب به بازیکنان بودند. عملکرد مالی Veilguard نشان می‌دهد که چشم‌انداز کنونی صنعت در حال تحول و تغییر است و اهمیت کارهای ما برای تمرکز دوباره روی فرصت‌های بزرگ را بیشتر می‌کند.

بازی Dragon Age The Veilguard در ابتدای توسعه قرار بود که اثری سرویس محور باشد، اما پس از موفقیت آثار تک نفره مانند Star Wars Jedi: Fallen Order و شکست بازی‌های سرویس محور مانند Anthem، توسعه بازی در سال ۲۰۲۱ ریبوت شد. بازی در نهایت در سال ۲۰۲۴ و پس از ۸ سال توسعه عرضه شد و با وجود این که توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند، در رسیدن به انتظارات مالی EA ناموفق بود.

X41ایمانMotinساب زیرو ❄️sattarzadehDream in Red (Playstation T)کوروشMR. GAlimrMeafanaÆMıř ĤªSŚÅŊPØØŔپروفسور بی سوادNIGHTGAMINGJohnny silverhandfanboy hunter🤘Mohsenj74RoozbehFocusDS4
پست قبلی

شرکت دیزنی در سال ۲۰۱۶ قصد خرید نینتندو را داشت

پست بعدی

6 ویژگی مهم که موقع خرید تلویزیون در سال 2025 باید بررسی کنید

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • نقاشی‌ها تحت تاثیر جنگ؛ از گرنیکای پیکاسو و چهره جنگ دالی تا فتح تهران
  • نمادی از صلح، تاب‌آوری و دوستی ملل در «گل‌ها و نمادهای ملی جهان»
  • رئیس سازمان سینمایی: هنرمندان ما دشمن را ناامید کردند
  • کدام گوشی هوشمند در چین پرفروش‌ترین است؟
  • کاهش ۳۳ درصدی آلاینده‌ها با روانکار نانویی
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.