دانش جوین
یکشنبه, مرداد ۵, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

مدیرعامل Take-Two: هوش مصنوعی می‌تواند اشتغال و بهره‌وری را افزایش دهد

گیمفا توسط گیمفا
۱۹ بهمن ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
1
مدیرعامل Take-Two: هوش مصنوعی می‌تواند اشتغال و بهره‌وری را افزایش دهد
7
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیرعامل کمپانی Take-Two Interactive، معتقد است که هوش مصنوعی نه تنها موجب از دست رفتن مشاغل نمی‌شود، بلکه می‌تواند اشتغال را افزایش دهد.

تبلیغات

طی مصاحبه‌ای با GamesIndustry.biz، از استراوس زلنیک پرسیده شد که هوش مصنوعی چه نقشی در استراتژی Take-Two ایفا می‌کند. وی در پاسخ گفت هوش مصنوعی ابزاری است که اطمینان دارد منجر به تعدیل کار نخواهد شد و به بهره‌وری و سودآوری کمک خواهد کرد.

زلنیک در این باره می‌گوید:

مواردی مانند هوش مصنوعی از ابزارهای دیجیتالی هستند و ما برای همیشه از ابزارهای دیجیتالی استفاده کرده‌ایم. من شکی ندارم که هوش مصنوعی به کارآمدتر شدن کسب‌وکار ما کمک می‌کند و به ما کمک می‌کند کارهای بهتری انجام دهیم و در عین حال اشتغال را کاهش نمی‌دهد.

تاریخچه فناوری دیجیتال این است که فناوری اشتغال بهره‌وری و تولید ناخالص داخلی را افزایش می‌دهد و من فکر می‌کنم این چیزی است که با هوش مصنوعی اتفاق می‌افتد. من اعتقاد دارم که تجارت بازی‌های ویدیویی احتمالاً در استفاده از هوش مصنوعی پیشرو خواهد بود.

مدیرعامل Take-Two این استدلال را می‌پذیرد که هوش مصنوعی می‌تواند به نقض مالکیت معنوی و حق نشر سایر سازندگان منجر شود، اما می‌گوید که به جز این مورد نمی‌تواند به هیچ نگرانی دیگری فکر کند.

ما به این فکر می‌کنیم که از چه فناوری استفاده کنیم تا مطمئن شویم که به مالکیت معنوی دیگران احترام می‌گذارد و به ما اجازه می‌دهد تا از خودمان محافظت نماییم.

مدیرعامل Take-Two تنها فردی نیست که معتقد است هوش مصنوعی در توسعه محصولات شرکت سودمند خواهد بود. سال گذشته، اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، مدیرعامل EA، اظهار داشت که هوش مصنوعی مولد می‌تواند بر این شرکت و تجارت گسترده‌تر بازی‌ها در پنج سال آینده تاثیر داشته باشد. ویلسون در این باره گفت که در گذشته ممکن بود ساخت یک استادیوم در یک بازی شش ماه طول بکشد، اما این زمان اکنون به شش هفته کاهش یافته و در سال‌های آینده ممکن است به شش روز کاهش یابد.

استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیرعامل کمپانی Take-Two Interactive، معتقد است که هوش مصنوعی نه تنها موجب از دست رفتن مشاغل نمی‌شود، بلکه می‌تواند اشتغال را افزایش دهد.

تبلیغات

طی مصاحبه‌ای با GamesIndustry.biz، از استراوس زلنیک پرسیده شد که هوش مصنوعی چه نقشی در استراتژی Take-Two ایفا می‌کند. وی در پاسخ گفت هوش مصنوعی ابزاری است که اطمینان دارد منجر به تعدیل کار نخواهد شد و به بهره‌وری و سودآوری کمک خواهد کرد.

زلنیک در این باره می‌گوید:

مواردی مانند هوش مصنوعی از ابزارهای دیجیتالی هستند و ما برای همیشه از ابزارهای دیجیتالی استفاده کرده‌ایم. من شکی ندارم که هوش مصنوعی به کارآمدتر شدن کسب‌وکار ما کمک می‌کند و به ما کمک می‌کند کارهای بهتری انجام دهیم و در عین حال اشتغال را کاهش نمی‌دهد.

تاریخچه فناوری دیجیتال این است که فناوری اشتغال بهره‌وری و تولید ناخالص داخلی را افزایش می‌دهد و من فکر می‌کنم این چیزی است که با هوش مصنوعی اتفاق می‌افتد. من اعتقاد دارم که تجارت بازی‌های ویدیویی احتمالاً در استفاده از هوش مصنوعی پیشرو خواهد بود.

مدیرعامل Take-Two این استدلال را می‌پذیرد که هوش مصنوعی می‌تواند به نقض مالکیت معنوی و حق نشر سایر سازندگان منجر شود، اما می‌گوید که به جز این مورد نمی‌تواند به هیچ نگرانی دیگری فکر کند.

ما به این فکر می‌کنیم که از چه فناوری استفاده کنیم تا مطمئن شویم که به مالکیت معنوی دیگران احترام می‌گذارد و به ما اجازه می‌دهد تا از خودمان محافظت نماییم.

مدیرعامل Take-Two تنها فردی نیست که معتقد است هوش مصنوعی در توسعه محصولات شرکت سودمند خواهد بود. سال گذشته، اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، مدیرعامل EA، اظهار داشت که هوش مصنوعی مولد می‌تواند بر این شرکت و تجارت گسترده‌تر بازی‌ها در پنج سال آینده تاثیر داشته باشد. ویلسون در این باره گفت که در گذشته ممکن بود ساخت یک استادیوم در یک بازی شش ماه طول بکشد، اما این زمان اکنون به شش هفته کاهش یافته و در سال‌های آینده ممکن است به شش روز کاهش یابد.

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیرعامل کمپانی Take-Two Interactive، معتقد است که هوش مصنوعی نه تنها موجب از دست رفتن مشاغل نمی‌شود، بلکه می‌تواند اشتغال را افزایش دهد.

تبلیغات

طی مصاحبه‌ای با GamesIndustry.biz، از استراوس زلنیک پرسیده شد که هوش مصنوعی چه نقشی در استراتژی Take-Two ایفا می‌کند. وی در پاسخ گفت هوش مصنوعی ابزاری است که اطمینان دارد منجر به تعدیل کار نخواهد شد و به بهره‌وری و سودآوری کمک خواهد کرد.

زلنیک در این باره می‌گوید:

مواردی مانند هوش مصنوعی از ابزارهای دیجیتالی هستند و ما برای همیشه از ابزارهای دیجیتالی استفاده کرده‌ایم. من شکی ندارم که هوش مصنوعی به کارآمدتر شدن کسب‌وکار ما کمک می‌کند و به ما کمک می‌کند کارهای بهتری انجام دهیم و در عین حال اشتغال را کاهش نمی‌دهد.

تاریخچه فناوری دیجیتال این است که فناوری اشتغال بهره‌وری و تولید ناخالص داخلی را افزایش می‌دهد و من فکر می‌کنم این چیزی است که با هوش مصنوعی اتفاق می‌افتد. من اعتقاد دارم که تجارت بازی‌های ویدیویی احتمالاً در استفاده از هوش مصنوعی پیشرو خواهد بود.

مدیرعامل Take-Two این استدلال را می‌پذیرد که هوش مصنوعی می‌تواند به نقض مالکیت معنوی و حق نشر سایر سازندگان منجر شود، اما می‌گوید که به جز این مورد نمی‌تواند به هیچ نگرانی دیگری فکر کند.

ما به این فکر می‌کنیم که از چه فناوری استفاده کنیم تا مطمئن شویم که به مالکیت معنوی دیگران احترام می‌گذارد و به ما اجازه می‌دهد تا از خودمان محافظت نماییم.

مدیرعامل Take-Two تنها فردی نیست که معتقد است هوش مصنوعی در توسعه محصولات شرکت سودمند خواهد بود. سال گذشته، اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، مدیرعامل EA، اظهار داشت که هوش مصنوعی مولد می‌تواند بر این شرکت و تجارت گسترده‌تر بازی‌ها در پنج سال آینده تاثیر داشته باشد. ویلسون در این باره گفت که در گذشته ممکن بود ساخت یک استادیوم در یک بازی شش ماه طول بکشد، اما این زمان اکنون به شش هفته کاهش یافته و در سال‌های آینده ممکن است به شش روز کاهش یابد.

استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیرعامل کمپانی Take-Two Interactive، معتقد است که هوش مصنوعی نه تنها موجب از دست رفتن مشاغل نمی‌شود، بلکه می‌تواند اشتغال را افزایش دهد.

تبلیغات

طی مصاحبه‌ای با GamesIndustry.biz، از استراوس زلنیک پرسیده شد که هوش مصنوعی چه نقشی در استراتژی Take-Two ایفا می‌کند. وی در پاسخ گفت هوش مصنوعی ابزاری است که اطمینان دارد منجر به تعدیل کار نخواهد شد و به بهره‌وری و سودآوری کمک خواهد کرد.

زلنیک در این باره می‌گوید:

مواردی مانند هوش مصنوعی از ابزارهای دیجیتالی هستند و ما برای همیشه از ابزارهای دیجیتالی استفاده کرده‌ایم. من شکی ندارم که هوش مصنوعی به کارآمدتر شدن کسب‌وکار ما کمک می‌کند و به ما کمک می‌کند کارهای بهتری انجام دهیم و در عین حال اشتغال را کاهش نمی‌دهد.

تاریخچه فناوری دیجیتال این است که فناوری اشتغال بهره‌وری و تولید ناخالص داخلی را افزایش می‌دهد و من فکر می‌کنم این چیزی است که با هوش مصنوعی اتفاق می‌افتد. من اعتقاد دارم که تجارت بازی‌های ویدیویی احتمالاً در استفاده از هوش مصنوعی پیشرو خواهد بود.

مدیرعامل Take-Two این استدلال را می‌پذیرد که هوش مصنوعی می‌تواند به نقض مالکیت معنوی و حق نشر سایر سازندگان منجر شود، اما می‌گوید که به جز این مورد نمی‌تواند به هیچ نگرانی دیگری فکر کند.

ما به این فکر می‌کنیم که از چه فناوری استفاده کنیم تا مطمئن شویم که به مالکیت معنوی دیگران احترام می‌گذارد و به ما اجازه می‌دهد تا از خودمان محافظت نماییم.

مدیرعامل Take-Two تنها فردی نیست که معتقد است هوش مصنوعی در توسعه محصولات شرکت سودمند خواهد بود. سال گذشته، اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، مدیرعامل EA، اظهار داشت که هوش مصنوعی مولد می‌تواند بر این شرکت و تجارت گسترده‌تر بازی‌ها در پنج سال آینده تاثیر داشته باشد. ویلسون در این باره گفت که در گذشته ممکن بود ساخت یک استادیوم در یک بازی شش ماه طول بکشد، اما این زمان اکنون به شش هفته کاهش یافته و در سال‌های آینده ممکن است به شش روز کاهش یابد.

پست قبلی

فاصله ۱۰درصدی اشتغال تعاونی ها با سند توسعه

پست بعدی

سازنده بازی Smite 2 بار دیگر با تعدیل نیرو مواجه شد

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + سیزده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • علیرضا قربانی «سووشون» را به مردم میهن دوست ایران تقدیم کرد
  • پخش سه نمایش رادیویی با موضوعات متفاوت در رادیو نمایش
  • کلاری و کاکایی مهمانان اولین نشست «سینمای ایران برای وطن»
  • از هدیه روح‌الامین به یک فرمانده تا آثار هنرمندان زن نوگرا که دیده شد
  • آغاز یک سفر درونی در اولین روز هفته؛ حکایت موسیقی‌های قصه‌گو
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.