پنجشنبه, مرداد ۳۰, ۱۴۰۴
دانش جوین
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • ورود
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

خالق Diablo: بالا رفتن سریع لول در نقش‌آفرینی‌های اکشن مدرن تجربه بازی را کم‌ ارزش می‌کند

گیمفا توسط گیمفا
۲۲ بهمن ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
0
A A
خالق Diablo: بالا رفتن سریع لول در نقش‌آفرینی‌های اکشن مدرن تجربه بازی را کم‌ ارزش می‌کند
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

خالق Diablo، دیوید برویک، می‌گوید بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی مدرن، بازیکنان را با سرعتی غیرمنطقی ارتقاء می‌دهند و تجربه بازی را به کلی خراب می‌کنند.

تبلیغات

در مصاحبه‌ای با سایت Videogamer، دیوید برویک، طراح ارشد و برنامه‌نویس اصلی Diablo و همچنین رهبر پروژه و طراحی Diablo 2، از نسخه‌های مدرن این سبک انتقاد کرد و گفت که تمرکز بیش از حد بر پیشرفت سریع، باعث می‌شود تجربه بازی برای بازیکنان کم‌ارزش‌تر شود.

یکی از بزرگ‌ترین انتقاداتی که به Diablo 3 (برویک در آن نقشی نداشت) وارد شده، این است که بازیکنان قادرند تنها در ۳ تا ۴ ساعت به سطح ۷۰ برسند، پیشرفتی که به‌طور چشم‌گیری سریع‌تر از بازی‌های قبلی این سری است.

برویک در این باره گفت:

وقتی این مسیر را کوتاه کرده و پیش‌روی به شکلی غیرمنطقی رخ می‌دهد، در واقع تجربه کلی بازی را بی‌ارزش کرده‌اید. به نظر من، لذت واقعی در یک ARPG، رسیدن به پایان نیست بلکه در خود سفر و روند پیشرفت است.

برویک همچنین اشاره کرد اگرچه بازی‌های Diablo که او در آن‌ها مشارکت داشت، شامل لحظاتی با تعداد زیادی دشمن می‌شدند، اما ARPGهای مدرن بیش از حد بر امواج عظیم دشمنان به سمت بازیکن تمرکز دارند و این رویکرد پلیرها را وادار می‌کند تا به صورت گروهی با آن‌ها مواجه شوند.

او در ادامه توضیح داد:

من این را به اندازه Diablo 2 شخصی و واقع‌گرایانه نمی‌بینم. ریتم Diablo 2 به نظرم فوق‌العاده بود. این یکی از دلایلی است که هنوز هم آن بازی محبوبیت دارد. من اصلاً کشتن انبوهی از دشمنان به‌طور آنی، از بین بردن همه چیز و قدم زدن در مراحل را جذاب نمی‌بینم. احساس نمی‌کنم که این یک تجربه جالب باشد. در واقع، به شکلی چنین رویکردی را بی‌معنی می‌بینم.

HELLO.BROTHERSsefirot2011Soulآنارشیستjokerساب زیرو ❄️

شاید برای شما جالب باشد

یه پلیر حرفه‌ای کالاف بودن فقط یه قدم باهات فاصله داره!

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

خالق Diablo، دیوید برویک، می‌گوید بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی مدرن، بازیکنان را با سرعتی غیرمنطقی ارتقاء می‌دهند و تجربه بازی را به کلی خراب می‌کنند.

تبلیغات

در مصاحبه‌ای با سایت Videogamer، دیوید برویک، طراح ارشد و برنامه‌نویس اصلی Diablo و همچنین رهبر پروژه و طراحی Diablo 2، از نسخه‌های مدرن این سبک انتقاد کرد و گفت که تمرکز بیش از حد بر پیشرفت سریع، باعث می‌شود تجربه بازی برای بازیکنان کم‌ارزش‌تر شود.

یکی از بزرگ‌ترین انتقاداتی که به Diablo 3 (برویک در آن نقشی نداشت) وارد شده، این است که بازیکنان قادرند تنها در ۳ تا ۴ ساعت به سطح ۷۰ برسند، پیشرفتی که به‌طور چشم‌گیری سریع‌تر از بازی‌های قبلی این سری است.

برویک در این باره گفت:

وقتی این مسیر را کوتاه کرده و پیش‌روی به شکلی غیرمنطقی رخ می‌دهد، در واقع تجربه کلی بازی را بی‌ارزش کرده‌اید. به نظر من، لذت واقعی در یک ARPG، رسیدن به پایان نیست بلکه در خود سفر و روند پیشرفت است.

برویک همچنین اشاره کرد اگرچه بازی‌های Diablo که او در آن‌ها مشارکت داشت، شامل لحظاتی با تعداد زیادی دشمن می‌شدند، اما ARPGهای مدرن بیش از حد بر امواج عظیم دشمنان به سمت بازیکن تمرکز دارند و این رویکرد پلیرها را وادار می‌کند تا به صورت گروهی با آن‌ها مواجه شوند.

او در ادامه توضیح داد:

من این را به اندازه Diablo 2 شخصی و واقع‌گرایانه نمی‌بینم. ریتم Diablo 2 به نظرم فوق‌العاده بود. این یکی از دلایلی است که هنوز هم آن بازی محبوبیت دارد. من اصلاً کشتن انبوهی از دشمنان به‌طور آنی، از بین بردن همه چیز و قدم زدن در مراحل را جذاب نمی‌بینم. احساس نمی‌کنم که این یک تجربه جالب باشد. در واقع، به شکلی چنین رویکردی را بی‌معنی می‌بینم.

HELLO.BROTHERSsefirot2011Soulآنارشیستjokerساب زیرو ❄️
پست قبلی

هشدار بارش برف ۵ روزه در ۲۳ استان

پست بعدی

بازی Resident Evil 5 برای Xbox Series X/S رده‌بندی سنی شد

پست بعدی
بازی Resident Evil 5 برای Xbox Series X/S رده‌بندی سنی شد

بازی Resident Evil 5 برای Xbox Series X/S رده‌بندی سنی شد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − هفت =

سیزده − هفت =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی از فردا در جاده‌های شمال
  • ادارات لرستان چهارشنبه ۲۹ مرداد تعطیل شد
  • هر دو باند تونل توحید امشب مسدود می‌شود
  • المپیادی‌ها از «سربازی» معاف نیستند
  • گزارش یک خداحافظی موسیقایی؛ در کنسرت «نامیرا» چه گذشت؟
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری
  • سنگ قبر
  • خرید کتاب زبا انگلیسی – قیمت کتاب زبان انگلیسی با تخفیف – کتاب آموزشی زبان انگلیسی

تمامی حقوق برای دانش جوین محفوظ بوده و کپی از آن پیگرد قانونی خواهد داشت

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمامی حقوق برای دانش جوین محفوظ بوده و کپی از آن پیگرد قانونی خواهد داشت