دانش جوین
شنبه, تیر ۲۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

بیش از ۷۰۰ کات‌سین در Assassin’s Creed Shadows وجود دارد

گیمفا توسط گیمفا
۲۴ بهمن ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
0
بیش از ۷۰۰ کات‌سین در Assassin’s Creed Shadows وجود دارد
1
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

از همان ابتدا یوبیسافت (Ubisoft) ادعا کرد که Assassin’s Creed Shadows پروژه‌ای بلند پروازانه است. ارائه محیط ژاپن که مدت‌ها مورد انتظار طرفداران بود، به‌کارگیری فناوری رهگیری پرتو (Ray-Tracing) و چندین تاخیر پی‌درپی جهت بهبود کیفیت بازی، همگی نشان‌دهنده این هستند که Shadows یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های این شرکت محسوب می‌شود.

تبلیغات

حال به‌تازگی جزئیات جالب دیگری درباره وسعت این بازی توسط تیم توسعه اعلام شده است. پس از مجموعه‌ای از پیش‌نمایش‌ها، آن‌ها تایید کردند که بازی دارای ۷۰۰ کات‌سین خواهد بود. این رقم نشان می‌دهد که این بازی از نظر مقیاس به عناوینی مانند Baldur’s Gate 3 نزدیک می‌شود، عنوانی که حدود ۱۷۴ ساعت کات‌سین داشت.

آقای دیوید نیبلین (David Nibbelin)، کارگردان بخش سینمایی بازی، در مصاحبه اخیر خود درباره اهمیت کات‌سین‌ها و تاثیر آن‌ها بر لحن و روایت کلی بازی صحبت کرد. او توضیح داد که کات‌سین‌ها فقط به لحظات داستانی یا دیالوگ‌ها محدود نمی‌شوند، بلکه برای ایجاد لحظاتی از تامل و درون‌نگری نیز طراحی شده‌اند. یوبیسافت قصد دارد از این طریق بازیکنان را وادار کند تا درباره‌ی پیامدهای اعمال خود فکر کنند و بتوانند با شخصیت‌ها ارتباط عمیق‌تری برقرار کنند.آقای نیبلین اذعان داشت:

ما می‌خواهیم شما این صحنه‌ها را احساس کنید. می‌خواهیم آن‌ها را به‌عنوان لحظاتی برای درک پیامدها ببینید تا بتوانید ارتباط عمیق‌تری با شخصیت‌ها برقرار کنید.

این مسئله همچنین نشان می‌دهد که Assassin’s Creed Shadows ممکن است از نظر پروسه تولید، پرهزینه‌ترین نسخه این سری باشد. درحالی که تمرکز بر داستان‌گویی سینمایی و تاثیرگذار بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، اما باید در نظر داشت که تمام این کات‌سین‌ها دارای موشن کپچر نخواهند بود. این موضوع ممکن است باعث ایجاد تفاوت در سطح کیفی صحنه‌ها شود، اما یوبیسافت همچنان امیدوار است که پیام کلی بازی تاثیرگذار باقی بماند.

پروفسور بی سواددیبیMehrdadساب زیرو ❄️Johnny silverhandSpider-Man

از همان ابتدا یوبیسافت (Ubisoft) ادعا کرد که Assassin’s Creed Shadows پروژه‌ای بلند پروازانه است. ارائه محیط ژاپن که مدت‌ها مورد انتظار طرفداران بود، به‌کارگیری فناوری رهگیری پرتو (Ray-Tracing) و چندین تاخیر پی‌درپی جهت بهبود کیفیت بازی، همگی نشان‌دهنده این هستند که Shadows یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های این شرکت محسوب می‌شود.

تبلیغات

حال به‌تازگی جزئیات جالب دیگری درباره وسعت این بازی توسط تیم توسعه اعلام شده است. پس از مجموعه‌ای از پیش‌نمایش‌ها، آن‌ها تایید کردند که بازی دارای ۷۰۰ کات‌سین خواهد بود. این رقم نشان می‌دهد که این بازی از نظر مقیاس به عناوینی مانند Baldur’s Gate 3 نزدیک می‌شود، عنوانی که حدود ۱۷۴ ساعت کات‌سین داشت.

آقای دیوید نیبلین (David Nibbelin)، کارگردان بخش سینمایی بازی، در مصاحبه اخیر خود درباره اهمیت کات‌سین‌ها و تاثیر آن‌ها بر لحن و روایت کلی بازی صحبت کرد. او توضیح داد که کات‌سین‌ها فقط به لحظات داستانی یا دیالوگ‌ها محدود نمی‌شوند، بلکه برای ایجاد لحظاتی از تامل و درون‌نگری نیز طراحی شده‌اند. یوبیسافت قصد دارد از این طریق بازیکنان را وادار کند تا درباره‌ی پیامدهای اعمال خود فکر کنند و بتوانند با شخصیت‌ها ارتباط عمیق‌تری برقرار کنند.آقای نیبلین اذعان داشت:

ما می‌خواهیم شما این صحنه‌ها را احساس کنید. می‌خواهیم آن‌ها را به‌عنوان لحظاتی برای درک پیامدها ببینید تا بتوانید ارتباط عمیق‌تری با شخصیت‌ها برقرار کنید.

این مسئله همچنین نشان می‌دهد که Assassin’s Creed Shadows ممکن است از نظر پروسه تولید، پرهزینه‌ترین نسخه این سری باشد. درحالی که تمرکز بر داستان‌گویی سینمایی و تاثیرگذار بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، اما باید در نظر داشت که تمام این کات‌سین‌ها دارای موشن کپچر نخواهند بود. این موضوع ممکن است باعث ایجاد تفاوت در سطح کیفی صحنه‌ها شود، اما یوبیسافت همچنان امیدوار است که پیام کلی بازی تاثیرگذار باقی بماند.

پروفسور بی سواددیبیMehrdadساب زیرو ❄️Johnny silverhandSpider-Man

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

از همان ابتدا یوبیسافت (Ubisoft) ادعا کرد که Assassin’s Creed Shadows پروژه‌ای بلند پروازانه است. ارائه محیط ژاپن که مدت‌ها مورد انتظار طرفداران بود، به‌کارگیری فناوری رهگیری پرتو (Ray-Tracing) و چندین تاخیر پی‌درپی جهت بهبود کیفیت بازی، همگی نشان‌دهنده این هستند که Shadows یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های این شرکت محسوب می‌شود.

تبلیغات

حال به‌تازگی جزئیات جالب دیگری درباره وسعت این بازی توسط تیم توسعه اعلام شده است. پس از مجموعه‌ای از پیش‌نمایش‌ها، آن‌ها تایید کردند که بازی دارای ۷۰۰ کات‌سین خواهد بود. این رقم نشان می‌دهد که این بازی از نظر مقیاس به عناوینی مانند Baldur’s Gate 3 نزدیک می‌شود، عنوانی که حدود ۱۷۴ ساعت کات‌سین داشت.

آقای دیوید نیبلین (David Nibbelin)، کارگردان بخش سینمایی بازی، در مصاحبه اخیر خود درباره اهمیت کات‌سین‌ها و تاثیر آن‌ها بر لحن و روایت کلی بازی صحبت کرد. او توضیح داد که کات‌سین‌ها فقط به لحظات داستانی یا دیالوگ‌ها محدود نمی‌شوند، بلکه برای ایجاد لحظاتی از تامل و درون‌نگری نیز طراحی شده‌اند. یوبیسافت قصد دارد از این طریق بازیکنان را وادار کند تا درباره‌ی پیامدهای اعمال خود فکر کنند و بتوانند با شخصیت‌ها ارتباط عمیق‌تری برقرار کنند.آقای نیبلین اذعان داشت:

ما می‌خواهیم شما این صحنه‌ها را احساس کنید. می‌خواهیم آن‌ها را به‌عنوان لحظاتی برای درک پیامدها ببینید تا بتوانید ارتباط عمیق‌تری با شخصیت‌ها برقرار کنید.

این مسئله همچنین نشان می‌دهد که Assassin’s Creed Shadows ممکن است از نظر پروسه تولید، پرهزینه‌ترین نسخه این سری باشد. درحالی که تمرکز بر داستان‌گویی سینمایی و تاثیرگذار بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، اما باید در نظر داشت که تمام این کات‌سین‌ها دارای موشن کپچر نخواهند بود. این موضوع ممکن است باعث ایجاد تفاوت در سطح کیفی صحنه‌ها شود، اما یوبیسافت همچنان امیدوار است که پیام کلی بازی تاثیرگذار باقی بماند.

پروفسور بی سواددیبیMehrdadساب زیرو ❄️Johnny silverhandSpider-Man

از همان ابتدا یوبیسافت (Ubisoft) ادعا کرد که Assassin’s Creed Shadows پروژه‌ای بلند پروازانه است. ارائه محیط ژاپن که مدت‌ها مورد انتظار طرفداران بود، به‌کارگیری فناوری رهگیری پرتو (Ray-Tracing) و چندین تاخیر پی‌درپی جهت بهبود کیفیت بازی، همگی نشان‌دهنده این هستند که Shadows یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های این شرکت محسوب می‌شود.

تبلیغات

حال به‌تازگی جزئیات جالب دیگری درباره وسعت این بازی توسط تیم توسعه اعلام شده است. پس از مجموعه‌ای از پیش‌نمایش‌ها، آن‌ها تایید کردند که بازی دارای ۷۰۰ کات‌سین خواهد بود. این رقم نشان می‌دهد که این بازی از نظر مقیاس به عناوینی مانند Baldur’s Gate 3 نزدیک می‌شود، عنوانی که حدود ۱۷۴ ساعت کات‌سین داشت.

آقای دیوید نیبلین (David Nibbelin)، کارگردان بخش سینمایی بازی، در مصاحبه اخیر خود درباره اهمیت کات‌سین‌ها و تاثیر آن‌ها بر لحن و روایت کلی بازی صحبت کرد. او توضیح داد که کات‌سین‌ها فقط به لحظات داستانی یا دیالوگ‌ها محدود نمی‌شوند، بلکه برای ایجاد لحظاتی از تامل و درون‌نگری نیز طراحی شده‌اند. یوبیسافت قصد دارد از این طریق بازیکنان را وادار کند تا درباره‌ی پیامدهای اعمال خود فکر کنند و بتوانند با شخصیت‌ها ارتباط عمیق‌تری برقرار کنند.آقای نیبلین اذعان داشت:

ما می‌خواهیم شما این صحنه‌ها را احساس کنید. می‌خواهیم آن‌ها را به‌عنوان لحظاتی برای درک پیامدها ببینید تا بتوانید ارتباط عمیق‌تری با شخصیت‌ها برقرار کنید.

این مسئله همچنین نشان می‌دهد که Assassin’s Creed Shadows ممکن است از نظر پروسه تولید، پرهزینه‌ترین نسخه این سری باشد. درحالی که تمرکز بر داستان‌گویی سینمایی و تاثیرگذار بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، اما باید در نظر داشت که تمام این کات‌سین‌ها دارای موشن کپچر نخواهند بود. این موضوع ممکن است باعث ایجاد تفاوت در سطح کیفی صحنه‌ها شود، اما یوبیسافت همچنان امیدوار است که پیام کلی بازی تاثیرگذار باقی بماند.

پروفسور بی سواددیبیMehrdadساب زیرو ❄️Johnny silverhandSpider-Man
پست قبلی

صداپیشه Kingdom Come: Deliverance 2 کار روی این بازی را یک چالش شگفت‌انگیز و غیرمعمول توصیف می‌کند

پست بعدی

مراحل ساخت Crysis 4 متوقف شد؛ تعدیل نیروی ۱۵ درصد از نیروی کار Crytek

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + یک =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • «شب‌های روشن» افتتاح شد؛ تعزیه در قاب عکاسانه
  • فرهنگسازی با هنر؛ تئاتر حتی در زمان جنگ‌های جهانی هم تعطیل نشده است!
  • انتشار یک سه‌گانه‌ جدید؛ نگاهی نو به نسبت روان‌کاوی با سینما و تئاتر
  • پیکر «همایون» یکشنبه در قطعه هنرمندان تشییع می‌شود
  • آبادان گرمترین شهر جهان شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.