دانش جوین
چهارشنبه, مرداد ۱۵, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

بازی DOOM: The Dark Ages به لطف فضای فانتزی قرون وسطایی خود تاریک و هولناک خواهد بود

گیمفا توسط گیمفا
۰۳ اسفند ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 6 دقیقه
1
بازی DOOM: The Dark Ages به لطف فضای فانتزی قرون وسطایی خود تاریک و هولناک خواهد بود
8
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

هوگو مارتین، کارگردان بازی DOOM: The Dark Ages، توضیح داده است که چرا این عنوان از فضای علمی-تخیلی سنتی خود فاصله گرفته و به دنیای فانتزی قرون وسطایی روی آورده است.

تبلیغات

DOOM: The Dark Ages به سراغ فضایی خواهد رفت که این فرنچایز علمی-تخیلی به طور معمول از آن پرهیز کرده است، یعنی تم فانتزی قرون وسطایی. هوگو مارتین، کارگردان بازی، در گفت‌وگو با مجله Edge توضیح داد که id Software تصمیم گرفت به این سبک روی آورد تا تجربه‌ای تاریک‌تر و هولناک‌ برای بازیکنان خلق کند.

انتخاب تم فانتزی قرون وسطی باعث می‌شود که DOOM: The Dark Ages سلاح‌های جدید و منحصر به فردی معرفی کند که ظاهراً الهام‌ گرفته از ابزارهای شکنجه کلاسیک هستند. از جمله این سلاح‌ها می‌توان به میخ ریلی اشاره کرد که به‌عنوان چکش و میخ بزرگ توصیف شده است و سلاح دیگری که برای شکستن استخوان‌ها استفاده می‌شده است.

مارتین توضیح داد:

یکی از دلایلی که ژانر فانتزی را انتخاب کردیم، این بود که می‌توانستیم بازی را تاریک‌تر و مرموزتر به تصویر بکشیم. وقتی به فانتزی قرون وسطی و تاریک فکر می‌کنید، دستگاه‌های شکنجه، طناب‌ها، زنجیرها و میخ‌ها در ذهنتان خطور مجسم می‌شوند.

بازی DOOM: The Dark Ages به لطف فضای فانتزی قرون وسطایی خود تاریک و هولناک خواهد بود - گیمفا

در همان مصاحبه، مارتین درباره ابعاد مراحل بازی DOOM: The Dark Ages نیز توضیح داد. او فضاهایی که بازیکنان می‌توانند در آن‌ها جستجو کرده و با گله شیاطین مبارزه کنند را به عنوان بزرگ‌ترین فضاهایی که تاکنون توسط id Software طراحی شده است، معرفی کرد.

با وجود اندازه بزرگ این مراحل، مارتین اشاره کرد که بازیکنان از هدر دادن زمان در مناطقی که در آن‌ها با شیاطین نمی‌جنگند، خوششان نخواهد آمد. او گفت که مدت زمان ایده‌آل برای تکمیل هر ناحیه حدود یک ساعت است. با این حال، کسانی که علاقه به تکمیل تمام جزئیات بازی دارند، اگر بخواهند، می‌توانند فعالیت‌های بیشتری انجام دهند.

مارتین گفت:

من فکر نمی‌کنم که بخواهید یک مرحله Doom دو ساعت طول بکشد. شما می‌خواهید تجربه‌هایی خوب و نسبتاً کوتاه داشته باشید. بنابراین مدت یک ساعت، نقطه ایده‌آل ما است. البته اگر به تکمیل بازی‌ها علاقه داشته باشید، قطعاً می‌توانید زمان بیشتری را در مرحله بگذرانید.

اندازه‌ی این مناطق وسیع به id Software این فرصت را داد تا آزمایش‌های زیادی در استفاده از فضا انجام دهد. چنین رویکردی به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در طول بازی DOOM: The Dark Ages تجربه‌ای متنوع‌تر داشته باشند.

ممکن است مرحله را در فضایی شبیه به یک سیاه‌چال شروع کنید، سپس در نیمه دوم به بخشی بازتر برسید. ما سعی می‌کنیم مطمئن شویم که بازیکن تنوع را احساس کند.

مارتین ماه گذشته فاش کرده بود که در مورد شخصیت Doom Slayer در این بازی از نگرش فرانک میلر به بتمن در رمان The Dark Knight الهام گرفته شده است، که با ایده‌ی بازی در DOOM: The Dark Ages مبنی بر ایجاد تجربه‌ای تاریک‌تر و هولناک‌ از نحوه استفاده از سلاح‌ها مطابقت دارد. مارتین در این باره اظهار داشت:

کامیک مورد علاقه من که به طور قطعی فکر می‌کنم یکی از محبوب‌ترین‌ها برای خیلی‌هاست، The Dark Knight فرانک میلر است. او تصویری از بتمن به نمایش گذاشت که بسیار بزرگ، فوق‌العاده و قدرتمند بود، طوری که مثل یک تانک به نظر می‌رسید، تمام تجهیزات او قدرت را منتقل می‌کرد. او شگفت‌انگیز بود و همیشه با خودم گفتم، دوست دارم اسلیری مثل این بسازم؛ اسلیری سنگین و قدرتمند.

ARSHIAAAAAhmad_bkFabulous Slayerگیمر کهنهHamidRezajohn117DS4

هوگو مارتین، کارگردان بازی DOOM: The Dark Ages، توضیح داده است که چرا این عنوان از فضای علمی-تخیلی سنتی خود فاصله گرفته و به دنیای فانتزی قرون وسطایی روی آورده است.

تبلیغات

DOOM: The Dark Ages به سراغ فضایی خواهد رفت که این فرنچایز علمی-تخیلی به طور معمول از آن پرهیز کرده است، یعنی تم فانتزی قرون وسطایی. هوگو مارتین، کارگردان بازی، در گفت‌وگو با مجله Edge توضیح داد که id Software تصمیم گرفت به این سبک روی آورد تا تجربه‌ای تاریک‌تر و هولناک‌ برای بازیکنان خلق کند.

انتخاب تم فانتزی قرون وسطی باعث می‌شود که DOOM: The Dark Ages سلاح‌های جدید و منحصر به فردی معرفی کند که ظاهراً الهام‌ گرفته از ابزارهای شکنجه کلاسیک هستند. از جمله این سلاح‌ها می‌توان به میخ ریلی اشاره کرد که به‌عنوان چکش و میخ بزرگ توصیف شده است و سلاح دیگری که برای شکستن استخوان‌ها استفاده می‌شده است.

مارتین توضیح داد:

یکی از دلایلی که ژانر فانتزی را انتخاب کردیم، این بود که می‌توانستیم بازی را تاریک‌تر و مرموزتر به تصویر بکشیم. وقتی به فانتزی قرون وسطی و تاریک فکر می‌کنید، دستگاه‌های شکنجه، طناب‌ها، زنجیرها و میخ‌ها در ذهنتان خطور مجسم می‌شوند.

بازی DOOM: The Dark Ages به لطف فضای فانتزی قرون وسطایی خود تاریک و هولناک خواهد بود - گیمفا

در همان مصاحبه، مارتین درباره ابعاد مراحل بازی DOOM: The Dark Ages نیز توضیح داد. او فضاهایی که بازیکنان می‌توانند در آن‌ها جستجو کرده و با گله شیاطین مبارزه کنند را به عنوان بزرگ‌ترین فضاهایی که تاکنون توسط id Software طراحی شده است، معرفی کرد.

با وجود اندازه بزرگ این مراحل، مارتین اشاره کرد که بازیکنان از هدر دادن زمان در مناطقی که در آن‌ها با شیاطین نمی‌جنگند، خوششان نخواهد آمد. او گفت که مدت زمان ایده‌آل برای تکمیل هر ناحیه حدود یک ساعت است. با این حال، کسانی که علاقه به تکمیل تمام جزئیات بازی دارند، اگر بخواهند، می‌توانند فعالیت‌های بیشتری انجام دهند.

مارتین گفت:

من فکر نمی‌کنم که بخواهید یک مرحله Doom دو ساعت طول بکشد. شما می‌خواهید تجربه‌هایی خوب و نسبتاً کوتاه داشته باشید. بنابراین مدت یک ساعت، نقطه ایده‌آل ما است. البته اگر به تکمیل بازی‌ها علاقه داشته باشید، قطعاً می‌توانید زمان بیشتری را در مرحله بگذرانید.

اندازه‌ی این مناطق وسیع به id Software این فرصت را داد تا آزمایش‌های زیادی در استفاده از فضا انجام دهد. چنین رویکردی به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در طول بازی DOOM: The Dark Ages تجربه‌ای متنوع‌تر داشته باشند.

ممکن است مرحله را در فضایی شبیه به یک سیاه‌چال شروع کنید، سپس در نیمه دوم به بخشی بازتر برسید. ما سعی می‌کنیم مطمئن شویم که بازیکن تنوع را احساس کند.

مارتین ماه گذشته فاش کرده بود که در مورد شخصیت Doom Slayer در این بازی از نگرش فرانک میلر به بتمن در رمان The Dark Knight الهام گرفته شده است، که با ایده‌ی بازی در DOOM: The Dark Ages مبنی بر ایجاد تجربه‌ای تاریک‌تر و هولناک‌ از نحوه استفاده از سلاح‌ها مطابقت دارد. مارتین در این باره اظهار داشت:

کامیک مورد علاقه من که به طور قطعی فکر می‌کنم یکی از محبوب‌ترین‌ها برای خیلی‌هاست، The Dark Knight فرانک میلر است. او تصویری از بتمن به نمایش گذاشت که بسیار بزرگ، فوق‌العاده و قدرتمند بود، طوری که مثل یک تانک به نظر می‌رسید، تمام تجهیزات او قدرت را منتقل می‌کرد. او شگفت‌انگیز بود و همیشه با خودم گفتم، دوست دارم اسلیری مثل این بسازم؛ اسلیری سنگین و قدرتمند.

ARSHIAAAAAhmad_bkFabulous Slayerگیمر کهنهHamidRezajohn117DS4

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

هوگو مارتین، کارگردان بازی DOOM: The Dark Ages، توضیح داده است که چرا این عنوان از فضای علمی-تخیلی سنتی خود فاصله گرفته و به دنیای فانتزی قرون وسطایی روی آورده است.

تبلیغات

DOOM: The Dark Ages به سراغ فضایی خواهد رفت که این فرنچایز علمی-تخیلی به طور معمول از آن پرهیز کرده است، یعنی تم فانتزی قرون وسطایی. هوگو مارتین، کارگردان بازی، در گفت‌وگو با مجله Edge توضیح داد که id Software تصمیم گرفت به این سبک روی آورد تا تجربه‌ای تاریک‌تر و هولناک‌ برای بازیکنان خلق کند.

انتخاب تم فانتزی قرون وسطی باعث می‌شود که DOOM: The Dark Ages سلاح‌های جدید و منحصر به فردی معرفی کند که ظاهراً الهام‌ گرفته از ابزارهای شکنجه کلاسیک هستند. از جمله این سلاح‌ها می‌توان به میخ ریلی اشاره کرد که به‌عنوان چکش و میخ بزرگ توصیف شده است و سلاح دیگری که برای شکستن استخوان‌ها استفاده می‌شده است.

مارتین توضیح داد:

یکی از دلایلی که ژانر فانتزی را انتخاب کردیم، این بود که می‌توانستیم بازی را تاریک‌تر و مرموزتر به تصویر بکشیم. وقتی به فانتزی قرون وسطی و تاریک فکر می‌کنید، دستگاه‌های شکنجه، طناب‌ها، زنجیرها و میخ‌ها در ذهنتان خطور مجسم می‌شوند.

بازی DOOM: The Dark Ages به لطف فضای فانتزی قرون وسطایی خود تاریک و هولناک خواهد بود - گیمفا

در همان مصاحبه، مارتین درباره ابعاد مراحل بازی DOOM: The Dark Ages نیز توضیح داد. او فضاهایی که بازیکنان می‌توانند در آن‌ها جستجو کرده و با گله شیاطین مبارزه کنند را به عنوان بزرگ‌ترین فضاهایی که تاکنون توسط id Software طراحی شده است، معرفی کرد.

با وجود اندازه بزرگ این مراحل، مارتین اشاره کرد که بازیکنان از هدر دادن زمان در مناطقی که در آن‌ها با شیاطین نمی‌جنگند، خوششان نخواهد آمد. او گفت که مدت زمان ایده‌آل برای تکمیل هر ناحیه حدود یک ساعت است. با این حال، کسانی که علاقه به تکمیل تمام جزئیات بازی دارند، اگر بخواهند، می‌توانند فعالیت‌های بیشتری انجام دهند.

مارتین گفت:

من فکر نمی‌کنم که بخواهید یک مرحله Doom دو ساعت طول بکشد. شما می‌خواهید تجربه‌هایی خوب و نسبتاً کوتاه داشته باشید. بنابراین مدت یک ساعت، نقطه ایده‌آل ما است. البته اگر به تکمیل بازی‌ها علاقه داشته باشید، قطعاً می‌توانید زمان بیشتری را در مرحله بگذرانید.

اندازه‌ی این مناطق وسیع به id Software این فرصت را داد تا آزمایش‌های زیادی در استفاده از فضا انجام دهد. چنین رویکردی به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در طول بازی DOOM: The Dark Ages تجربه‌ای متنوع‌تر داشته باشند.

ممکن است مرحله را در فضایی شبیه به یک سیاه‌چال شروع کنید، سپس در نیمه دوم به بخشی بازتر برسید. ما سعی می‌کنیم مطمئن شویم که بازیکن تنوع را احساس کند.

مارتین ماه گذشته فاش کرده بود که در مورد شخصیت Doom Slayer در این بازی از نگرش فرانک میلر به بتمن در رمان The Dark Knight الهام گرفته شده است، که با ایده‌ی بازی در DOOM: The Dark Ages مبنی بر ایجاد تجربه‌ای تاریک‌تر و هولناک‌ از نحوه استفاده از سلاح‌ها مطابقت دارد. مارتین در این باره اظهار داشت:

کامیک مورد علاقه من که به طور قطعی فکر می‌کنم یکی از محبوب‌ترین‌ها برای خیلی‌هاست، The Dark Knight فرانک میلر است. او تصویری از بتمن به نمایش گذاشت که بسیار بزرگ، فوق‌العاده و قدرتمند بود، طوری که مثل یک تانک به نظر می‌رسید، تمام تجهیزات او قدرت را منتقل می‌کرد. او شگفت‌انگیز بود و همیشه با خودم گفتم، دوست دارم اسلیری مثل این بسازم؛ اسلیری سنگین و قدرتمند.

ARSHIAAAAAhmad_bkFabulous Slayerگیمر کهنهHamidRezajohn117DS4

هوگو مارتین، کارگردان بازی DOOM: The Dark Ages، توضیح داده است که چرا این عنوان از فضای علمی-تخیلی سنتی خود فاصله گرفته و به دنیای فانتزی قرون وسطایی روی آورده است.

تبلیغات

DOOM: The Dark Ages به سراغ فضایی خواهد رفت که این فرنچایز علمی-تخیلی به طور معمول از آن پرهیز کرده است، یعنی تم فانتزی قرون وسطایی. هوگو مارتین، کارگردان بازی، در گفت‌وگو با مجله Edge توضیح داد که id Software تصمیم گرفت به این سبک روی آورد تا تجربه‌ای تاریک‌تر و هولناک‌ برای بازیکنان خلق کند.

انتخاب تم فانتزی قرون وسطی باعث می‌شود که DOOM: The Dark Ages سلاح‌های جدید و منحصر به فردی معرفی کند که ظاهراً الهام‌ گرفته از ابزارهای شکنجه کلاسیک هستند. از جمله این سلاح‌ها می‌توان به میخ ریلی اشاره کرد که به‌عنوان چکش و میخ بزرگ توصیف شده است و سلاح دیگری که برای شکستن استخوان‌ها استفاده می‌شده است.

مارتین توضیح داد:

یکی از دلایلی که ژانر فانتزی را انتخاب کردیم، این بود که می‌توانستیم بازی را تاریک‌تر و مرموزتر به تصویر بکشیم. وقتی به فانتزی قرون وسطی و تاریک فکر می‌کنید، دستگاه‌های شکنجه، طناب‌ها، زنجیرها و میخ‌ها در ذهنتان خطور مجسم می‌شوند.

بازی DOOM: The Dark Ages به لطف فضای فانتزی قرون وسطایی خود تاریک و هولناک خواهد بود - گیمفا

در همان مصاحبه، مارتین درباره ابعاد مراحل بازی DOOM: The Dark Ages نیز توضیح داد. او فضاهایی که بازیکنان می‌توانند در آن‌ها جستجو کرده و با گله شیاطین مبارزه کنند را به عنوان بزرگ‌ترین فضاهایی که تاکنون توسط id Software طراحی شده است، معرفی کرد.

با وجود اندازه بزرگ این مراحل، مارتین اشاره کرد که بازیکنان از هدر دادن زمان در مناطقی که در آن‌ها با شیاطین نمی‌جنگند، خوششان نخواهد آمد. او گفت که مدت زمان ایده‌آل برای تکمیل هر ناحیه حدود یک ساعت است. با این حال، کسانی که علاقه به تکمیل تمام جزئیات بازی دارند، اگر بخواهند، می‌توانند فعالیت‌های بیشتری انجام دهند.

مارتین گفت:

من فکر نمی‌کنم که بخواهید یک مرحله Doom دو ساعت طول بکشد. شما می‌خواهید تجربه‌هایی خوب و نسبتاً کوتاه داشته باشید. بنابراین مدت یک ساعت، نقطه ایده‌آل ما است. البته اگر به تکمیل بازی‌ها علاقه داشته باشید، قطعاً می‌توانید زمان بیشتری را در مرحله بگذرانید.

اندازه‌ی این مناطق وسیع به id Software این فرصت را داد تا آزمایش‌های زیادی در استفاده از فضا انجام دهد. چنین رویکردی به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در طول بازی DOOM: The Dark Ages تجربه‌ای متنوع‌تر داشته باشند.

ممکن است مرحله را در فضایی شبیه به یک سیاه‌چال شروع کنید، سپس در نیمه دوم به بخشی بازتر برسید. ما سعی می‌کنیم مطمئن شویم که بازیکن تنوع را احساس کند.

مارتین ماه گذشته فاش کرده بود که در مورد شخصیت Doom Slayer در این بازی از نگرش فرانک میلر به بتمن در رمان The Dark Knight الهام گرفته شده است، که با ایده‌ی بازی در DOOM: The Dark Ages مبنی بر ایجاد تجربه‌ای تاریک‌تر و هولناک‌ از نحوه استفاده از سلاح‌ها مطابقت دارد. مارتین در این باره اظهار داشت:

کامیک مورد علاقه من که به طور قطعی فکر می‌کنم یکی از محبوب‌ترین‌ها برای خیلی‌هاست، The Dark Knight فرانک میلر است. او تصویری از بتمن به نمایش گذاشت که بسیار بزرگ، فوق‌العاده و قدرتمند بود، طوری که مثل یک تانک به نظر می‌رسید، تمام تجهیزات او قدرت را منتقل می‌کرد. او شگفت‌انگیز بود و همیشه با خودم گفتم، دوست دارم اسلیری مثل این بسازم؛ اسلیری سنگین و قدرتمند.

ARSHIAAAAAhmad_bkFabulous Slayerگیمر کهنهHamidRezajohn117DS4
پست قبلی

تاریخ انتشار نقدها و نمرات Split Fiction مشخص شد + حجم بازی

پست بعدی

بازی Doom: The Dark Ages بزرگ‌ترین مراحل و محیط‌های تاریخ سری را خواهد داشت

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • مدرسه‌ای برای ساختن آینده؛ گزارش اختصاصی از مدارس هیبریدی شهریار ایران
  • مزایا و قابلیت‌های سرور HP DL360 G10 برای مراکز داده مدرن
  • موضوع رپورتاژ: قبل از ساخت هر ابزار هوش مصنوعی، این ۵ نکته حیاتی را بدانید!
  • چگونه فالوور خارجی بگیریم؟ بهترین راهکارها برای گسترش مخاطبین جهانی
  • کارنامه رتبه‌های برتر سال‌های گذشته
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری
  • سنگ قبر

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.