دانش جوین
شنبه, مرداد ۴, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هوش مصنوعی

نوآوری بزرگ‌ترین اپراتور مرکز تماس جهان: هوش مصنوعی برای درک لهجه هندی

دیجیاتو توسط دیجیاتو
۱۰ اسفند ۱۴۰۳
در هوش مصنوعی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
1
نوآوری بزرگ‌ترین اپراتور مرکز تماس جهان: هوش مصنوعی برای درک لهجه هندی
6
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

تله‌پرفورمنس که از جمله بزرگ‌ترین اپراتورهای مراکز تماس در جهان است، ظاهراً برای درک لهجه نمایندگان هندی خود که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند، از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. فناوری جدید این شرکت فرانسوی که ادعا شده باعث افزایش وضوح مکالمات و بهبود تعاملات مشتریان می‌شود، در مکالمات به‌صورت لحظه‌ای عمل می‌کند.

طبق گزارش بلومبرگ، این قابلیت جدید موسوم به ترجمه لهجه (Accent Translation) توسط استارتاپ مستقر در پالو آلتو Sanas توسعه یافته و در مراکز تماس هند به کار گرفته شده است. تله‌پرفورمنس که به شرکت‌های بزرگی مانند اپل، بایت‌دنس (شرکت مادر تیک‌تاک) و سامسونگ خدمات ارائه می‌دهد، تاکنون 13 میلیون دلار در Sanas سرمایه‌گذاری کرده و حق انحصاری فروش این فناوری را نیز در اختیار دارد.

«توماس مکن‌بروک»، معاون اجرایی تله‌پرفورمنس، در گفتگو با بلومبرگ توضیح می‌دهد:

«گاهی اوقات شنیدن و درک صحبت‌های یک نماینده هندی دشوار است.»

او در ادامه می‌گوید که این فناوری بدون تأخیر، لهجه هندی را خنثی کرده و باعث ارتباط بهتر میان مشتریان و نمایندگان می‌شود. به گفته او، این تغییر علاوه بر افزایش رضایت مشتریان، مدت زمان مکالمات را کاهش داده و در مجموع یک موقعیت برد-برد برای هر دو طرف ایجاد می‌کند.

نگرانی‌های مربوط به فناوری تعدیل لهجه هندی

استارتاپ Sanas که سازنده این فناوری است، یکی از پیشگامان هوش مصنوعی در حوزه تعاملات صوتی محسوب می‌شود. این نرم‌افزار علاوه بر تعدیل لهجه، نویزهای مزاحم پس‌زمینه مانند صدای همهمه دفتر کار یا آژیر پلیس را نیز فیلتر می‌کند. هرچند این فناوری می‌تواند کارایی مراکز تماس را افزایش دهد، اما نگرانی‌هایی درباره تأثیر آن بر هویت فرهنگی و اصالت ارتباطات انسانی وجود دارد.

منتقدان بر این باورند که خنثی‌سازی لهجه می‌تواند شخصیت و هویت بومی نمایندگان خدمات مشتریان را از بین ببرد و به تدریج، مراکز تماس کشورهایی مانند فیلیپین (که به داشتن نیروی کار انگلیسی‌زبان ماهر مشهور است) را تحت تأثیر قرار دهد. با این حال، شرکت Sanas ادعا می‌کند که هدف این فناوری، کاهش تبعیض مبتنی بر لهجه است.

در حال حاضر، نرم‌افزار این شرکت از لهجه‌های هندی و فیلیپینی پشتیبانی می‌کند و در آینده قرار است برای مناطق دیگر مانند آمریکای لاتین نیز توسعه یابد.

تله‌پرفورمنس دقیقاً اعلام نکرده که کدام یک از مشتریانش در حال استفاده از این فناوری هستند. با این حال، این اقدام بخشی از استراتژی کلان شرکت برای گسترش کاربردهای هوش مصنوعی محسوب می‌شود.

طبق گزارش مالی اخیر این شرکت، تله‌پرفورمنس قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی 104 میلیون دلار در زمینه همکاری‌های مرتبط با هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کند.

تله‌پرفورمنس که از جمله بزرگ‌ترین اپراتورهای مراکز تماس در جهان است، ظاهراً برای درک لهجه نمایندگان هندی خود که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند، از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. فناوری جدید این شرکت فرانسوی که ادعا شده باعث افزایش وضوح مکالمات و بهبود تعاملات مشتریان می‌شود، در مکالمات به‌صورت لحظه‌ای عمل می‌کند.

طبق گزارش بلومبرگ، این قابلیت جدید موسوم به ترجمه لهجه (Accent Translation) توسط استارتاپ مستقر در پالو آلتو Sanas توسعه یافته و در مراکز تماس هند به کار گرفته شده است. تله‌پرفورمنس که به شرکت‌های بزرگی مانند اپل، بایت‌دنس (شرکت مادر تیک‌تاک) و سامسونگ خدمات ارائه می‌دهد، تاکنون 13 میلیون دلار در Sanas سرمایه‌گذاری کرده و حق انحصاری فروش این فناوری را نیز در اختیار دارد.

«توماس مکن‌بروک»، معاون اجرایی تله‌پرفورمنس، در گفتگو با بلومبرگ توضیح می‌دهد:

«گاهی اوقات شنیدن و درک صحبت‌های یک نماینده هندی دشوار است.»

او در ادامه می‌گوید که این فناوری بدون تأخیر، لهجه هندی را خنثی کرده و باعث ارتباط بهتر میان مشتریان و نمایندگان می‌شود. به گفته او، این تغییر علاوه بر افزایش رضایت مشتریان، مدت زمان مکالمات را کاهش داده و در مجموع یک موقعیت برد-برد برای هر دو طرف ایجاد می‌کند.

نگرانی‌های مربوط به فناوری تعدیل لهجه هندی

استارتاپ Sanas که سازنده این فناوری است، یکی از پیشگامان هوش مصنوعی در حوزه تعاملات صوتی محسوب می‌شود. این نرم‌افزار علاوه بر تعدیل لهجه، نویزهای مزاحم پس‌زمینه مانند صدای همهمه دفتر کار یا آژیر پلیس را نیز فیلتر می‌کند. هرچند این فناوری می‌تواند کارایی مراکز تماس را افزایش دهد، اما نگرانی‌هایی درباره تأثیر آن بر هویت فرهنگی و اصالت ارتباطات انسانی وجود دارد.

منتقدان بر این باورند که خنثی‌سازی لهجه می‌تواند شخصیت و هویت بومی نمایندگان خدمات مشتریان را از بین ببرد و به تدریج، مراکز تماس کشورهایی مانند فیلیپین (که به داشتن نیروی کار انگلیسی‌زبان ماهر مشهور است) را تحت تأثیر قرار دهد. با این حال، شرکت Sanas ادعا می‌کند که هدف این فناوری، کاهش تبعیض مبتنی بر لهجه است.

در حال حاضر، نرم‌افزار این شرکت از لهجه‌های هندی و فیلیپینی پشتیبانی می‌کند و در آینده قرار است برای مناطق دیگر مانند آمریکای لاتین نیز توسعه یابد.

تله‌پرفورمنس دقیقاً اعلام نکرده که کدام یک از مشتریانش در حال استفاده از این فناوری هستند. با این حال، این اقدام بخشی از استراتژی کلان شرکت برای گسترش کاربردهای هوش مصنوعی محسوب می‌شود.

طبق گزارش مالی اخیر این شرکت، تله‌پرفورمنس قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی 104 میلیون دلار در زمینه همکاری‌های مرتبط با هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کند.

اخبارجدیدترین

مدیرعامل OpenAI: هوش مصنوعی برخی مشاغل را به‌طور کامل از بین می‌برد

گوگل با Web Guide متحول می‌شود؛ دسته‌بندی لینک‌ها با کمک هوش مصنوعی

گوگل از Opal رونمایی کرد؛ بدون دانش برنامه‌نویسی اپلیکیشن بسازید [تماشا کنید]

تله‌پرفورمنس که از جمله بزرگ‌ترین اپراتورهای مراکز تماس در جهان است، ظاهراً برای درک لهجه نمایندگان هندی خود که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند، از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. فناوری جدید این شرکت فرانسوی که ادعا شده باعث افزایش وضوح مکالمات و بهبود تعاملات مشتریان می‌شود، در مکالمات به‌صورت لحظه‌ای عمل می‌کند.

طبق گزارش بلومبرگ، این قابلیت جدید موسوم به ترجمه لهجه (Accent Translation) توسط استارتاپ مستقر در پالو آلتو Sanas توسعه یافته و در مراکز تماس هند به کار گرفته شده است. تله‌پرفورمنس که به شرکت‌های بزرگی مانند اپل، بایت‌دنس (شرکت مادر تیک‌تاک) و سامسونگ خدمات ارائه می‌دهد، تاکنون 13 میلیون دلار در Sanas سرمایه‌گذاری کرده و حق انحصاری فروش این فناوری را نیز در اختیار دارد.

«توماس مکن‌بروک»، معاون اجرایی تله‌پرفورمنس، در گفتگو با بلومبرگ توضیح می‌دهد:

«گاهی اوقات شنیدن و درک صحبت‌های یک نماینده هندی دشوار است.»

او در ادامه می‌گوید که این فناوری بدون تأخیر، لهجه هندی را خنثی کرده و باعث ارتباط بهتر میان مشتریان و نمایندگان می‌شود. به گفته او، این تغییر علاوه بر افزایش رضایت مشتریان، مدت زمان مکالمات را کاهش داده و در مجموع یک موقعیت برد-برد برای هر دو طرف ایجاد می‌کند.

نگرانی‌های مربوط به فناوری تعدیل لهجه هندی

استارتاپ Sanas که سازنده این فناوری است، یکی از پیشگامان هوش مصنوعی در حوزه تعاملات صوتی محسوب می‌شود. این نرم‌افزار علاوه بر تعدیل لهجه، نویزهای مزاحم پس‌زمینه مانند صدای همهمه دفتر کار یا آژیر پلیس را نیز فیلتر می‌کند. هرچند این فناوری می‌تواند کارایی مراکز تماس را افزایش دهد، اما نگرانی‌هایی درباره تأثیر آن بر هویت فرهنگی و اصالت ارتباطات انسانی وجود دارد.

منتقدان بر این باورند که خنثی‌سازی لهجه می‌تواند شخصیت و هویت بومی نمایندگان خدمات مشتریان را از بین ببرد و به تدریج، مراکز تماس کشورهایی مانند فیلیپین (که به داشتن نیروی کار انگلیسی‌زبان ماهر مشهور است) را تحت تأثیر قرار دهد. با این حال، شرکت Sanas ادعا می‌کند که هدف این فناوری، کاهش تبعیض مبتنی بر لهجه است.

در حال حاضر، نرم‌افزار این شرکت از لهجه‌های هندی و فیلیپینی پشتیبانی می‌کند و در آینده قرار است برای مناطق دیگر مانند آمریکای لاتین نیز توسعه یابد.

تله‌پرفورمنس دقیقاً اعلام نکرده که کدام یک از مشتریانش در حال استفاده از این فناوری هستند. با این حال، این اقدام بخشی از استراتژی کلان شرکت برای گسترش کاربردهای هوش مصنوعی محسوب می‌شود.

طبق گزارش مالی اخیر این شرکت، تله‌پرفورمنس قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی 104 میلیون دلار در زمینه همکاری‌های مرتبط با هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کند.

تله‌پرفورمنس که از جمله بزرگ‌ترین اپراتورهای مراکز تماس در جهان است، ظاهراً برای درک لهجه نمایندگان هندی خود که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند، از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. فناوری جدید این شرکت فرانسوی که ادعا شده باعث افزایش وضوح مکالمات و بهبود تعاملات مشتریان می‌شود، در مکالمات به‌صورت لحظه‌ای عمل می‌کند.

طبق گزارش بلومبرگ، این قابلیت جدید موسوم به ترجمه لهجه (Accent Translation) توسط استارتاپ مستقر در پالو آلتو Sanas توسعه یافته و در مراکز تماس هند به کار گرفته شده است. تله‌پرفورمنس که به شرکت‌های بزرگی مانند اپل، بایت‌دنس (شرکت مادر تیک‌تاک) و سامسونگ خدمات ارائه می‌دهد، تاکنون 13 میلیون دلار در Sanas سرمایه‌گذاری کرده و حق انحصاری فروش این فناوری را نیز در اختیار دارد.

«توماس مکن‌بروک»، معاون اجرایی تله‌پرفورمنس، در گفتگو با بلومبرگ توضیح می‌دهد:

«گاهی اوقات شنیدن و درک صحبت‌های یک نماینده هندی دشوار است.»

او در ادامه می‌گوید که این فناوری بدون تأخیر، لهجه هندی را خنثی کرده و باعث ارتباط بهتر میان مشتریان و نمایندگان می‌شود. به گفته او، این تغییر علاوه بر افزایش رضایت مشتریان، مدت زمان مکالمات را کاهش داده و در مجموع یک موقعیت برد-برد برای هر دو طرف ایجاد می‌کند.

نگرانی‌های مربوط به فناوری تعدیل لهجه هندی

استارتاپ Sanas که سازنده این فناوری است، یکی از پیشگامان هوش مصنوعی در حوزه تعاملات صوتی محسوب می‌شود. این نرم‌افزار علاوه بر تعدیل لهجه، نویزهای مزاحم پس‌زمینه مانند صدای همهمه دفتر کار یا آژیر پلیس را نیز فیلتر می‌کند. هرچند این فناوری می‌تواند کارایی مراکز تماس را افزایش دهد، اما نگرانی‌هایی درباره تأثیر آن بر هویت فرهنگی و اصالت ارتباطات انسانی وجود دارد.

منتقدان بر این باورند که خنثی‌سازی لهجه می‌تواند شخصیت و هویت بومی نمایندگان خدمات مشتریان را از بین ببرد و به تدریج، مراکز تماس کشورهایی مانند فیلیپین (که به داشتن نیروی کار انگلیسی‌زبان ماهر مشهور است) را تحت تأثیر قرار دهد. با این حال، شرکت Sanas ادعا می‌کند که هدف این فناوری، کاهش تبعیض مبتنی بر لهجه است.

در حال حاضر، نرم‌افزار این شرکت از لهجه‌های هندی و فیلیپینی پشتیبانی می‌کند و در آینده قرار است برای مناطق دیگر مانند آمریکای لاتین نیز توسعه یابد.

تله‌پرفورمنس دقیقاً اعلام نکرده که کدام یک از مشتریانش در حال استفاده از این فناوری هستند. با این حال، این اقدام بخشی از استراتژی کلان شرکت برای گسترش کاربردهای هوش مصنوعی محسوب می‌شود.

طبق گزارش مالی اخیر این شرکت، تله‌پرفورمنس قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی 104 میلیون دلار در زمینه همکاری‌های مرتبط با هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کند.

پست قبلی

هوش مصنوعی ناجی کارمندان تازه‌کار می‌شود یا نردبان ترقی زبده‌ها؟

پست بعدی

اسکایپ بازنشسته می‌شود!

مربوطه پست ها

مدیرعامل OpenAI: هوش مصنوعی برخی مشاغل را به‌طور کامل از بین می‌برد
هوش مصنوعی

مدیرعامل OpenAI: هوش مصنوعی برخی مشاغل را به‌طور کامل از بین می‌برد

۰۴ مرداد ۱۴۰۴
گوگل با Web Guide متحول می‌شود؛ دسته‌بندی لینک‌ها با کمک هوش مصنوعی
هوش مصنوعی

گوگل با Web Guide متحول می‌شود؛ دسته‌بندی لینک‌ها با کمک هوش مصنوعی

۰۴ مرداد ۱۴۰۴
گوگل از Opal رونمایی کرد؛ بدون دانش برنامه‌نویسی اپلیکیشن بسازید [تماشا کنید]
هوش مصنوعی

گوگل از Opal رونمایی کرد؛ بدون دانش برنامه‌نویسی اپلیکیشن بسازید [تماشا کنید]

۰۴ مرداد ۱۴۰۴
هشدار سم آلتمن: کاربران نباید اطلاعات حساس خود را با ChatGPT در میان بگذارند
هوش مصنوعی

هشدار سم آلتمن: کاربران نباید اطلاعات حساس خود را با ChatGPT در میان بگذارند

۰۴ مرداد ۱۴۰۴
ترامپ مسیر توسعه هوش مصنوعی با سوخت فسیلی را هموار می‌کند
هوش مصنوعی

ترامپ مسیر توسعه هوش مصنوعی با سوخت فسیلی را هموار می‌کند

۰۳ مرداد ۱۴۰۴
ترامپ با امضای سه فرمان اجرایی، از طرح جامع هوش مصنوعی رونمایی کرد
هوش مصنوعی

ترامپ با امضای سه فرمان اجرایی، از طرح جامع هوش مصنوعی رونمایی کرد

۰۲ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • علیرضا قربانی «سووشون» را به مردم میهن دوست ایران تقدیم کرد
  • پخش سه نمایش رادیویی با موضوعات متفاوت در رادیو نمایش
  • کلاری و کاکایی مهمانان اولین نشست «سینمای ایران برای وطن»
  • از هدیه روح‌الامین به یک فرمانده تا آثار هنرمندان زن نوگرا که دیده شد
  • آغاز یک سفر درونی در اولین روز هفته؛ حکایت موسیقی‌های قصه‌گو
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.