دانش جوین
یکشنبه, مرداد ۱۹, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

گلف «R»؛ هاچ‌ بک تمام‌ اسپرت

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۱۴ اسفند ۱۴۰۳
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
گلف «R»؛ هاچ‌ بک تمام‌ اسپرت
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

۲۴ اکتبر سال ۲۰۱۹ بود که بزرگ‌ترین خودروساز جهان یعنی فولکس‌واگن از نسل هشتم گلف به‌صورت رسمی رونمایی کرد. گلف نسل هشتم (موسوم به Mk۸) یکی از زیباترین و جذاب‌ترین هاچ‌بک‌های بازار جهانی است.

در نسل هشتم گلف با تکامل زبان جدید طراحی فولکس‌واگن و درعین حال با طراحی محافظه‌کارانه مواجهیم. می‌توان گفت تغییرات گسترده‌ای در طراحی بدنه گلف اعمال شده است.

در این مطلب نسخه R از این خودرو بررسی می‌شود؛ بنابراین باید انتظار یک هاچ‌بک فوق اسپرت و پرفورمنسی را داشته باشیم. پروفیل خودرو همچنان ازخطوط اتوکشیده‌ای تشکیل شده است. طراحی رینگ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی تناسب عالی به‌گلف R بخشیده است.

برخلاف نمای جانبی، در چهره گلف R شاهد تغییرات گسترده و جذابی هستیم. چراغ‌های باریک مشابه حرف B، خطوط تیز روی کاپوت و ورودی هوا درون سپر، چهره تهاجمی و متفاوتی به‌گلف می‌دهند.

در نمای عقب، شاهد بزرگ‌ترین بخش طراحی محافظه‌کارانه فولکس‌واگن هستیم. در این بخش، همچنان چراغ‌های جمع‌وجور افقی حفظ شده؛ با این تفاوت که چراغ‌ها، شکل L به‌خود گرفته‌اند.

همچنین اسپویلر عقب، دیفیوزر و سراگزوزهای دوبل کروی‌شکل در طرفین، چاشنی اسپرت گلف R را دوچندان می‌کنند. از سوی دیگر کابین گلف نسل هشتم به‌عنوان یکی از زیباترین کابین‌های خودرو سال نیز شناخته شد.

دلیل این انتخاب را باید زبان جدید طراحی فولکس‌واگن و داشبورد زیبا و چشم‌نواز این هاچ‌بک پرفورمنسی دانست. صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی برای کلاستر (مقابل راننده) و یک صفحه‌نمایش ۱۰.۲۵ اینچی با قابلیت اتصال به اندروید اتو و اپل کارپلی در قسمت میانی داشبورد تعیبه شده تا در کنار هداپ دیسپلی ۱۰ اینچی، فضای کاملا مدرنی در کابین این خودرو ایجاد شود.

استفاده از دریچه‌های سراسری در بخش حجیم داشبورد، نورپردازی LED نواری در بخش روی‌دری‌ها و کنسول مرکزی و داشبورد و طراحی سقف سانروف از جمله ویژگی‌های طراحی به‌روز گلف R است. از آن‌جا که گلف R نسخه پرفورمنسی و اسپرت از این هاچ‌بک جسور است، طراحی صندلی‌ها کاملا اسپرت و ارگونومی است.

همچنین طراحی غربیلک‌فرمان R با فرم وی‌شکل در بخش زیرین، دو پدال شیفتر بزرگ در پشت فرمان و دسته‌دنده مشابه سوپراسپرت پورشه یعنی ۹۱۱، رانندگی با گلف R را هیجان‌انگیز جلوه می‌دهند.

از مهم‌ترین آپشن‌های گلف R می‌توان به: سیستم کمکی رانندگی با سطح سه خودران، سامانه پیشگیری از برخورد، کروزکنترل هوشمند، سیستم پایش نقاط کور به‌همراه شناسایی عابرپیاده و هماهنگ با سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم ارتباط کاربری فولکس‌واگن نسل جدید، سیستم هشدار انحراف از مسیر، ۸ ایربگ، سیستم کنترل پایداری دینامیکی، سیستم کنترل کشش، سیستم توزیع الکترونیکی میان چرخ‌ها، دیفرانسیل با لغزش محدود LSD، دوربین ۳۶۰ درجه‌، سیستم تهویه‌مطبوع دوگانه و مجزا برای سرنشینان عقب، سیستم هوشمند استارت روی گوشی هوشمند، ورود بدون کلید (کی‌لس) و… اشاره کرد.

به‌جرات می‌توان گفت یکی از خاص‌ترین هاچ‌بک‌های حاضر در بازار جهان، گلف R است. قلب تپنده این هاچ‌بک پرفورمنسی اسپرت را یک موتور ۴ سیلندر خطی ۱۹۸۴ سی‌سی مزین‌شده به پاشش سوخت مستقیم و توربوشارژ TSI تشکیل می‌دهد.

این ویژگی‌ها، حداکثر قدرت خروجی موتور را به ۳۱۶ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور خروجی پیشرانه را به ۴۲۰ نیوتون‌متر می‌رساند. این قدرت و گشتاور به‌کمک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه DSG به‌چهار چرخ منتقل می‌شود.

سامانه چهارچرخ‌محرک فورموشن فولکس‌واگن با اندکی تغییرات برای این هاچ‌بک پرفورمنسی اسپرت طراحی شده است. با توجه به‌موتور ۲ لیتری توربوشارژ قدرتمند و وزن ۱۲۷۵ کیلوگرمی گلف R این خودرو در حالت استفاده از حالت اسپرت، تنها ۴.۷ ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسد. حداکثر سرعت رسمی این خودرو ۲۵۰ کیلومتر برساعت است.

۲۴ اکتبر سال ۲۰۱۹ بود که بزرگ‌ترین خودروساز جهان یعنی فولکس‌واگن از نسل هشتم گلف به‌صورت رسمی رونمایی کرد. گلف نسل هشتم (موسوم به Mk۸) یکی از زیباترین و جذاب‌ترین هاچ‌بک‌های بازار جهانی است.

در نسل هشتم گلف با تکامل زبان جدید طراحی فولکس‌واگن و درعین حال با طراحی محافظه‌کارانه مواجهیم. می‌توان گفت تغییرات گسترده‌ای در طراحی بدنه گلف اعمال شده است.

در این مطلب نسخه R از این خودرو بررسی می‌شود؛ بنابراین باید انتظار یک هاچ‌بک فوق اسپرت و پرفورمنسی را داشته باشیم. پروفیل خودرو همچنان ازخطوط اتوکشیده‌ای تشکیل شده است. طراحی رینگ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی تناسب عالی به‌گلف R بخشیده است.

برخلاف نمای جانبی، در چهره گلف R شاهد تغییرات گسترده و جذابی هستیم. چراغ‌های باریک مشابه حرف B، خطوط تیز روی کاپوت و ورودی هوا درون سپر، چهره تهاجمی و متفاوتی به‌گلف می‌دهند.

در نمای عقب، شاهد بزرگ‌ترین بخش طراحی محافظه‌کارانه فولکس‌واگن هستیم. در این بخش، همچنان چراغ‌های جمع‌وجور افقی حفظ شده؛ با این تفاوت که چراغ‌ها، شکل L به‌خود گرفته‌اند.

همچنین اسپویلر عقب، دیفیوزر و سراگزوزهای دوبل کروی‌شکل در طرفین، چاشنی اسپرت گلف R را دوچندان می‌کنند. از سوی دیگر کابین گلف نسل هشتم به‌عنوان یکی از زیباترین کابین‌های خودرو سال نیز شناخته شد.

دلیل این انتخاب را باید زبان جدید طراحی فولکس‌واگن و داشبورد زیبا و چشم‌نواز این هاچ‌بک پرفورمنسی دانست. صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی برای کلاستر (مقابل راننده) و یک صفحه‌نمایش ۱۰.۲۵ اینچی با قابلیت اتصال به اندروید اتو و اپل کارپلی در قسمت میانی داشبورد تعیبه شده تا در کنار هداپ دیسپلی ۱۰ اینچی، فضای کاملا مدرنی در کابین این خودرو ایجاد شود.

استفاده از دریچه‌های سراسری در بخش حجیم داشبورد، نورپردازی LED نواری در بخش روی‌دری‌ها و کنسول مرکزی و داشبورد و طراحی سقف سانروف از جمله ویژگی‌های طراحی به‌روز گلف R است. از آن‌جا که گلف R نسخه پرفورمنسی و اسپرت از این هاچ‌بک جسور است، طراحی صندلی‌ها کاملا اسپرت و ارگونومی است.

همچنین طراحی غربیلک‌فرمان R با فرم وی‌شکل در بخش زیرین، دو پدال شیفتر بزرگ در پشت فرمان و دسته‌دنده مشابه سوپراسپرت پورشه یعنی ۹۱۱، رانندگی با گلف R را هیجان‌انگیز جلوه می‌دهند.

از مهم‌ترین آپشن‌های گلف R می‌توان به: سیستم کمکی رانندگی با سطح سه خودران، سامانه پیشگیری از برخورد، کروزکنترل هوشمند، سیستم پایش نقاط کور به‌همراه شناسایی عابرپیاده و هماهنگ با سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم ارتباط کاربری فولکس‌واگن نسل جدید، سیستم هشدار انحراف از مسیر، ۸ ایربگ، سیستم کنترل پایداری دینامیکی، سیستم کنترل کشش، سیستم توزیع الکترونیکی میان چرخ‌ها، دیفرانسیل با لغزش محدود LSD، دوربین ۳۶۰ درجه‌، سیستم تهویه‌مطبوع دوگانه و مجزا برای سرنشینان عقب، سیستم هوشمند استارت روی گوشی هوشمند، ورود بدون کلید (کی‌لس) و… اشاره کرد.

به‌جرات می‌توان گفت یکی از خاص‌ترین هاچ‌بک‌های حاضر در بازار جهان، گلف R است. قلب تپنده این هاچ‌بک پرفورمنسی اسپرت را یک موتور ۴ سیلندر خطی ۱۹۸۴ سی‌سی مزین‌شده به پاشش سوخت مستقیم و توربوشارژ TSI تشکیل می‌دهد.

این ویژگی‌ها، حداکثر قدرت خروجی موتور را به ۳۱۶ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور خروجی پیشرانه را به ۴۲۰ نیوتون‌متر می‌رساند. این قدرت و گشتاور به‌کمک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه DSG به‌چهار چرخ منتقل می‌شود.

سامانه چهارچرخ‌محرک فورموشن فولکس‌واگن با اندکی تغییرات برای این هاچ‌بک پرفورمنسی اسپرت طراحی شده است. با توجه به‌موتور ۲ لیتری توربوشارژ قدرتمند و وزن ۱۲۷۵ کیلوگرمی گلف R این خودرو در حالت استفاده از حالت اسپرت، تنها ۴.۷ ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسد. حداکثر سرعت رسمی این خودرو ۲۵۰ کیلومتر برساعت است.

اخبارجدیدترین

کارنامه نیمسال ایران‌خودرو در دست چپ

«آقا اسماعیل» خودروهای وارداتی را گران کرد!

مراکز معاینه فنی تهران در تعطیلی چهارشنبه باز هستند

۲۴ اکتبر سال ۲۰۱۹ بود که بزرگ‌ترین خودروساز جهان یعنی فولکس‌واگن از نسل هشتم گلف به‌صورت رسمی رونمایی کرد. گلف نسل هشتم (موسوم به Mk۸) یکی از زیباترین و جذاب‌ترین هاچ‌بک‌های بازار جهانی است.

در نسل هشتم گلف با تکامل زبان جدید طراحی فولکس‌واگن و درعین حال با طراحی محافظه‌کارانه مواجهیم. می‌توان گفت تغییرات گسترده‌ای در طراحی بدنه گلف اعمال شده است.

در این مطلب نسخه R از این خودرو بررسی می‌شود؛ بنابراین باید انتظار یک هاچ‌بک فوق اسپرت و پرفورمنسی را داشته باشیم. پروفیل خودرو همچنان ازخطوط اتوکشیده‌ای تشکیل شده است. طراحی رینگ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی تناسب عالی به‌گلف R بخشیده است.

برخلاف نمای جانبی، در چهره گلف R شاهد تغییرات گسترده و جذابی هستیم. چراغ‌های باریک مشابه حرف B، خطوط تیز روی کاپوت و ورودی هوا درون سپر، چهره تهاجمی و متفاوتی به‌گلف می‌دهند.

در نمای عقب، شاهد بزرگ‌ترین بخش طراحی محافظه‌کارانه فولکس‌واگن هستیم. در این بخش، همچنان چراغ‌های جمع‌وجور افقی حفظ شده؛ با این تفاوت که چراغ‌ها، شکل L به‌خود گرفته‌اند.

همچنین اسپویلر عقب، دیفیوزر و سراگزوزهای دوبل کروی‌شکل در طرفین، چاشنی اسپرت گلف R را دوچندان می‌کنند. از سوی دیگر کابین گلف نسل هشتم به‌عنوان یکی از زیباترین کابین‌های خودرو سال نیز شناخته شد.

دلیل این انتخاب را باید زبان جدید طراحی فولکس‌واگن و داشبورد زیبا و چشم‌نواز این هاچ‌بک پرفورمنسی دانست. صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی برای کلاستر (مقابل راننده) و یک صفحه‌نمایش ۱۰.۲۵ اینچی با قابلیت اتصال به اندروید اتو و اپل کارپلی در قسمت میانی داشبورد تعیبه شده تا در کنار هداپ دیسپلی ۱۰ اینچی، فضای کاملا مدرنی در کابین این خودرو ایجاد شود.

استفاده از دریچه‌های سراسری در بخش حجیم داشبورد، نورپردازی LED نواری در بخش روی‌دری‌ها و کنسول مرکزی و داشبورد و طراحی سقف سانروف از جمله ویژگی‌های طراحی به‌روز گلف R است. از آن‌جا که گلف R نسخه پرفورمنسی و اسپرت از این هاچ‌بک جسور است، طراحی صندلی‌ها کاملا اسپرت و ارگونومی است.

همچنین طراحی غربیلک‌فرمان R با فرم وی‌شکل در بخش زیرین، دو پدال شیفتر بزرگ در پشت فرمان و دسته‌دنده مشابه سوپراسپرت پورشه یعنی ۹۱۱، رانندگی با گلف R را هیجان‌انگیز جلوه می‌دهند.

از مهم‌ترین آپشن‌های گلف R می‌توان به: سیستم کمکی رانندگی با سطح سه خودران، سامانه پیشگیری از برخورد، کروزکنترل هوشمند، سیستم پایش نقاط کور به‌همراه شناسایی عابرپیاده و هماهنگ با سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم ارتباط کاربری فولکس‌واگن نسل جدید، سیستم هشدار انحراف از مسیر، ۸ ایربگ، سیستم کنترل پایداری دینامیکی، سیستم کنترل کشش، سیستم توزیع الکترونیکی میان چرخ‌ها، دیفرانسیل با لغزش محدود LSD، دوربین ۳۶۰ درجه‌، سیستم تهویه‌مطبوع دوگانه و مجزا برای سرنشینان عقب، سیستم هوشمند استارت روی گوشی هوشمند، ورود بدون کلید (کی‌لس) و… اشاره کرد.

به‌جرات می‌توان گفت یکی از خاص‌ترین هاچ‌بک‌های حاضر در بازار جهان، گلف R است. قلب تپنده این هاچ‌بک پرفورمنسی اسپرت را یک موتور ۴ سیلندر خطی ۱۹۸۴ سی‌سی مزین‌شده به پاشش سوخت مستقیم و توربوشارژ TSI تشکیل می‌دهد.

این ویژگی‌ها، حداکثر قدرت خروجی موتور را به ۳۱۶ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور خروجی پیشرانه را به ۴۲۰ نیوتون‌متر می‌رساند. این قدرت و گشتاور به‌کمک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه DSG به‌چهار چرخ منتقل می‌شود.

سامانه چهارچرخ‌محرک فورموشن فولکس‌واگن با اندکی تغییرات برای این هاچ‌بک پرفورمنسی اسپرت طراحی شده است. با توجه به‌موتور ۲ لیتری توربوشارژ قدرتمند و وزن ۱۲۷۵ کیلوگرمی گلف R این خودرو در حالت استفاده از حالت اسپرت، تنها ۴.۷ ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسد. حداکثر سرعت رسمی این خودرو ۲۵۰ کیلومتر برساعت است.

۲۴ اکتبر سال ۲۰۱۹ بود که بزرگ‌ترین خودروساز جهان یعنی فولکس‌واگن از نسل هشتم گلف به‌صورت رسمی رونمایی کرد. گلف نسل هشتم (موسوم به Mk۸) یکی از زیباترین و جذاب‌ترین هاچ‌بک‌های بازار جهانی است.

در نسل هشتم گلف با تکامل زبان جدید طراحی فولکس‌واگن و درعین حال با طراحی محافظه‌کارانه مواجهیم. می‌توان گفت تغییرات گسترده‌ای در طراحی بدنه گلف اعمال شده است.

در این مطلب نسخه R از این خودرو بررسی می‌شود؛ بنابراین باید انتظار یک هاچ‌بک فوق اسپرت و پرفورمنسی را داشته باشیم. پروفیل خودرو همچنان ازخطوط اتوکشیده‌ای تشکیل شده است. طراحی رینگ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی تناسب عالی به‌گلف R بخشیده است.

برخلاف نمای جانبی، در چهره گلف R شاهد تغییرات گسترده و جذابی هستیم. چراغ‌های باریک مشابه حرف B، خطوط تیز روی کاپوت و ورودی هوا درون سپر، چهره تهاجمی و متفاوتی به‌گلف می‌دهند.

در نمای عقب، شاهد بزرگ‌ترین بخش طراحی محافظه‌کارانه فولکس‌واگن هستیم. در این بخش، همچنان چراغ‌های جمع‌وجور افقی حفظ شده؛ با این تفاوت که چراغ‌ها، شکل L به‌خود گرفته‌اند.

همچنین اسپویلر عقب، دیفیوزر و سراگزوزهای دوبل کروی‌شکل در طرفین، چاشنی اسپرت گلف R را دوچندان می‌کنند. از سوی دیگر کابین گلف نسل هشتم به‌عنوان یکی از زیباترین کابین‌های خودرو سال نیز شناخته شد.

دلیل این انتخاب را باید زبان جدید طراحی فولکس‌واگن و داشبورد زیبا و چشم‌نواز این هاچ‌بک پرفورمنسی دانست. صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی برای کلاستر (مقابل راننده) و یک صفحه‌نمایش ۱۰.۲۵ اینچی با قابلیت اتصال به اندروید اتو و اپل کارپلی در قسمت میانی داشبورد تعیبه شده تا در کنار هداپ دیسپلی ۱۰ اینچی، فضای کاملا مدرنی در کابین این خودرو ایجاد شود.

استفاده از دریچه‌های سراسری در بخش حجیم داشبورد، نورپردازی LED نواری در بخش روی‌دری‌ها و کنسول مرکزی و داشبورد و طراحی سقف سانروف از جمله ویژگی‌های طراحی به‌روز گلف R است. از آن‌جا که گلف R نسخه پرفورمنسی و اسپرت از این هاچ‌بک جسور است، طراحی صندلی‌ها کاملا اسپرت و ارگونومی است.

همچنین طراحی غربیلک‌فرمان R با فرم وی‌شکل در بخش زیرین، دو پدال شیفتر بزرگ در پشت فرمان و دسته‌دنده مشابه سوپراسپرت پورشه یعنی ۹۱۱، رانندگی با گلف R را هیجان‌انگیز جلوه می‌دهند.

از مهم‌ترین آپشن‌های گلف R می‌توان به: سیستم کمکی رانندگی با سطح سه خودران، سامانه پیشگیری از برخورد، کروزکنترل هوشمند، سیستم پایش نقاط کور به‌همراه شناسایی عابرپیاده و هماهنگ با سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم ارتباط کاربری فولکس‌واگن نسل جدید، سیستم هشدار انحراف از مسیر، ۸ ایربگ، سیستم کنترل پایداری دینامیکی، سیستم کنترل کشش، سیستم توزیع الکترونیکی میان چرخ‌ها، دیفرانسیل با لغزش محدود LSD، دوربین ۳۶۰ درجه‌، سیستم تهویه‌مطبوع دوگانه و مجزا برای سرنشینان عقب، سیستم هوشمند استارت روی گوشی هوشمند، ورود بدون کلید (کی‌لس) و… اشاره کرد.

به‌جرات می‌توان گفت یکی از خاص‌ترین هاچ‌بک‌های حاضر در بازار جهان، گلف R است. قلب تپنده این هاچ‌بک پرفورمنسی اسپرت را یک موتور ۴ سیلندر خطی ۱۹۸۴ سی‌سی مزین‌شده به پاشش سوخت مستقیم و توربوشارژ TSI تشکیل می‌دهد.

این ویژگی‌ها، حداکثر قدرت خروجی موتور را به ۳۱۶ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور خروجی پیشرانه را به ۴۲۰ نیوتون‌متر می‌رساند. این قدرت و گشتاور به‌کمک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه DSG به‌چهار چرخ منتقل می‌شود.

سامانه چهارچرخ‌محرک فورموشن فولکس‌واگن با اندکی تغییرات برای این هاچ‌بک پرفورمنسی اسپرت طراحی شده است. با توجه به‌موتور ۲ لیتری توربوشارژ قدرتمند و وزن ۱۲۷۵ کیلوگرمی گلف R این خودرو در حالت استفاده از حالت اسپرت، تنها ۴.۷ ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسد. حداکثر سرعت رسمی این خودرو ۲۵۰ کیلومتر برساعت است.

پست قبلی

عرضه اقساطی چینی های وارداتی

پست بعدی

«تسلا»؛ «جنرال‌الکتریک» قرن بیست‌ویکم!

مربوطه پست ها

خودرو

کارنامه نیمسال ایران‌خودرو در دست چپ

۱۹ مرداد ۱۴۰۴
خودرو

«آقا اسماعیل» خودروهای وارداتی را گران کرد!

۱۷ مرداد ۱۴۰۴
مراکز معاینه فنی تهران در تعطیلی چهارشنبه باز هستند
خودرو

مراکز معاینه فنی تهران در تعطیلی چهارشنبه باز هستند

۱۶ مرداد ۱۴۰۴
خودرو

نمایشگاه‌های خودرو در چین

۱۶ مرداد ۱۴۰۴
«سایپا» رکورد تحویل روزانه خودرو را شکست
خودرو

«سایپا» رکورد تحویل روزانه خودرو را شکست

۱۶ مرداد ۱۴۰۴
واردات بنزین سوپر آزاد شد
خودرو

واردات بنزین سوپر آزاد شد

۱۶ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شانزده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • زندگی‌نامه و آثار محمود فرشچیان؛ روایت زندگی استادبرجسته نگارگری ایران
  • میزبانی عمارت نوفل‌لوشاتو از سه نمایش در میانه مرداد
  • بیش از ۱۲ هزار نفر به تماشای نمایش‌های سالن‌های دولتی نشستند
  • مدیرکل تجسمی ماجرای «سیته» را رد کرد؛ آیین‌نامه جدید را پذیرفتیم
  • بررسی آثار موسیقایی «محسن چاوشی» در شماره جدید خیمه
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری
  • سنگ قبر

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.