دانش جوین
پنجشنبه, تیر ۲۶, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

گزارش: بازی Intergalactic ناتی داگ از Elden Ring الهام گرفته است

گیمفا توسط گیمفا
۲۶ اسفند ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 6 دقیقه
1
گزارش: بازی Intergalactic ناتی داگ از Elden Ring الهام گرفته است
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

بر اساس اطلاعات منتشر شده از بن هنسن (Ben Hanson)، میزبان پادکست MinnMax و نویسنده سابق گیم اینفورمر، Intergalactic: The Heretic Prophet، بازی جدید استودیوی ناتی داگ، با الهام از Elden Ring در دست ساخت قرار دارد و به آزادی عمل بسیار اهمیت می‌دهد.

تبلیغات

هنسن سال گذشته گفته بود:

با کسی که روی بازی کار می‌‌کند صحبت کردم و لحن او این‌طور بود که گویا می‌خواست بگوید شما واقعاً برای شگفتی‌های این بازی آماده نیستید. به گفته این منبع، ناتی داگ در حال کار روی اثری است که از نظر گستردگی آزاد عمل و عمق گیم‌پلی، توجه بازیکنان را به خود جلب خواهد کرد و از عنوانی الهام گرفته که بر آزادی در اکتشاف تمرکز دارد.

حالا در شماره جدید پادکست MinnMax او تایید کرد که منظور از بازی مذکور، Elden Ring بوده است.

دراکمن یکی از طرفداران سرسخت استودیوی فرام‌سافتور و Elden Ring به حساب می‌آید. او از افرادی بود که در میان انتقادات به کاندید شدن Elden Ring در شاخه «بهترین روایت» مراسم The Game Awards، از این عنوان دفاع کرد و حتی در مقاله ۱۰۰ فرد تاثیرگذار جهان، در مورد میازاکی نوشت.

دراکمن طی مصاحبه‌ای در مورد Elden Ring گفته بود:

عناوینی مانند Elden Ring و Inside من را به خود جذب کردند و شیفتۀ آن‌ها شدم؛ دلیل اصلی آن است که این بازی‌ها برای بازگو کردن یک داستان، از روایت سنتی استفاده نمی‌کنند. بخش زیادی از داستان‌سرایی فوق‌العادۀ The Last of Us در میان‌پرده‌ها رخ می‌دهد، اما بخش قابل توجه‌ای از آن نیز به صورت محیطی و در قالب گیم‌پلی روایت می‌شود. شما با حرکت در یک فضا، برداشتن آیتم‌ها و نگاه به اطراف خود، گذشتۀ آن مکان را درک خواهید کرد. در حال حاضر، بیشترین لذتی که از بازی‌ها دریافت می‌کنم مربوط به آن دسته عناوینی می‌شود که در درک داستان به مخاطب خود اعتماد می‌کنند و دستشان را در هر لحظه نمی‌گیرند؛ این چیزی است که در آینده قصد دارم بیشتر روی آن تمرکز کنم؛ البته این بدان معنا نیست که دیگر دیالوگ و کات‌سین نخواهیم داشت، این‌ها ابزاری هستند که ازشان استفاده خواهیم کرد. در ناتی داگ با الهام از این موارد قصد داریم مدیوم را رو به جلو ببریم و البته همۀ مخاطبین قرار نیست از رویکرد انتخابی ما لذت ببرند.

نکته جالب توجه دیگر این است که بر اساس صحبت‌های تیم طراحی ناتی داگ طی مستند Grounded II، در ابتدا The Last of Us Part II نیز با الهام از Bloodborne، اثر دیگر فرام‌سافتور، در دست ساخت قرار داشت، چرا که این تیم تحت تاثیر جهان‌سازی و گسترده شدن تدریجی دنیای آن قرار داشتند. اما بعدها اعضای ارشد استودیو متوجه شدند که برای روایت سینماتیک‌تر، به رویکردی متمرکزتر نیاز دارند.

بازی Intergalactic: The Heretic Prophet برای PS5 در دست ساخت قرار دارد.

Neil DruckmannamscFarzamboy gamerساب زیرو ❄️Max22Johnny silverhandShark GamerBlack Wolfپروفسور بی سوادعبدالانشعاب تجاریsmdHTremblerMohi

بر اساس اطلاعات منتشر شده از بن هنسن (Ben Hanson)، میزبان پادکست MinnMax و نویسنده سابق گیم اینفورمر، Intergalactic: The Heretic Prophet، بازی جدید استودیوی ناتی داگ، با الهام از Elden Ring در دست ساخت قرار دارد و به آزادی عمل بسیار اهمیت می‌دهد.

تبلیغات

هنسن سال گذشته گفته بود:

با کسی که روی بازی کار می‌‌کند صحبت کردم و لحن او این‌طور بود که گویا می‌خواست بگوید شما واقعاً برای شگفتی‌های این بازی آماده نیستید. به گفته این منبع، ناتی داگ در حال کار روی اثری است که از نظر گستردگی آزاد عمل و عمق گیم‌پلی، توجه بازیکنان را به خود جلب خواهد کرد و از عنوانی الهام گرفته که بر آزادی در اکتشاف تمرکز دارد.

حالا در شماره جدید پادکست MinnMax او تایید کرد که منظور از بازی مذکور، Elden Ring بوده است.

دراکمن یکی از طرفداران سرسخت استودیوی فرام‌سافتور و Elden Ring به حساب می‌آید. او از افرادی بود که در میان انتقادات به کاندید شدن Elden Ring در شاخه «بهترین روایت» مراسم The Game Awards، از این عنوان دفاع کرد و حتی در مقاله ۱۰۰ فرد تاثیرگذار جهان، در مورد میازاکی نوشت.

دراکمن طی مصاحبه‌ای در مورد Elden Ring گفته بود:

عناوینی مانند Elden Ring و Inside من را به خود جذب کردند و شیفتۀ آن‌ها شدم؛ دلیل اصلی آن است که این بازی‌ها برای بازگو کردن یک داستان، از روایت سنتی استفاده نمی‌کنند. بخش زیادی از داستان‌سرایی فوق‌العادۀ The Last of Us در میان‌پرده‌ها رخ می‌دهد، اما بخش قابل توجه‌ای از آن نیز به صورت محیطی و در قالب گیم‌پلی روایت می‌شود. شما با حرکت در یک فضا، برداشتن آیتم‌ها و نگاه به اطراف خود، گذشتۀ آن مکان را درک خواهید کرد. در حال حاضر، بیشترین لذتی که از بازی‌ها دریافت می‌کنم مربوط به آن دسته عناوینی می‌شود که در درک داستان به مخاطب خود اعتماد می‌کنند و دستشان را در هر لحظه نمی‌گیرند؛ این چیزی است که در آینده قصد دارم بیشتر روی آن تمرکز کنم؛ البته این بدان معنا نیست که دیگر دیالوگ و کات‌سین نخواهیم داشت، این‌ها ابزاری هستند که ازشان استفاده خواهیم کرد. در ناتی داگ با الهام از این موارد قصد داریم مدیوم را رو به جلو ببریم و البته همۀ مخاطبین قرار نیست از رویکرد انتخابی ما لذت ببرند.

نکته جالب توجه دیگر این است که بر اساس صحبت‌های تیم طراحی ناتی داگ طی مستند Grounded II، در ابتدا The Last of Us Part II نیز با الهام از Bloodborne، اثر دیگر فرام‌سافتور، در دست ساخت قرار داشت، چرا که این تیم تحت تاثیر جهان‌سازی و گسترده شدن تدریجی دنیای آن قرار داشتند. اما بعدها اعضای ارشد استودیو متوجه شدند که برای روایت سینماتیک‌تر، به رویکردی متمرکزتر نیاز دارند.

بازی Intergalactic: The Heretic Prophet برای PS5 در دست ساخت قرار دارد.

Neil DruckmannamscFarzamboy gamerساب زیرو ❄️Max22Johnny silverhandShark GamerBlack Wolfپروفسور بی سوادعبدالانشعاب تجاریsmdHTremblerMohi

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

بر اساس اطلاعات منتشر شده از بن هنسن (Ben Hanson)، میزبان پادکست MinnMax و نویسنده سابق گیم اینفورمر، Intergalactic: The Heretic Prophet، بازی جدید استودیوی ناتی داگ، با الهام از Elden Ring در دست ساخت قرار دارد و به آزادی عمل بسیار اهمیت می‌دهد.

تبلیغات

هنسن سال گذشته گفته بود:

با کسی که روی بازی کار می‌‌کند صحبت کردم و لحن او این‌طور بود که گویا می‌خواست بگوید شما واقعاً برای شگفتی‌های این بازی آماده نیستید. به گفته این منبع، ناتی داگ در حال کار روی اثری است که از نظر گستردگی آزاد عمل و عمق گیم‌پلی، توجه بازیکنان را به خود جلب خواهد کرد و از عنوانی الهام گرفته که بر آزادی در اکتشاف تمرکز دارد.

حالا در شماره جدید پادکست MinnMax او تایید کرد که منظور از بازی مذکور، Elden Ring بوده است.

دراکمن یکی از طرفداران سرسخت استودیوی فرام‌سافتور و Elden Ring به حساب می‌آید. او از افرادی بود که در میان انتقادات به کاندید شدن Elden Ring در شاخه «بهترین روایت» مراسم The Game Awards، از این عنوان دفاع کرد و حتی در مقاله ۱۰۰ فرد تاثیرگذار جهان، در مورد میازاکی نوشت.

دراکمن طی مصاحبه‌ای در مورد Elden Ring گفته بود:

عناوینی مانند Elden Ring و Inside من را به خود جذب کردند و شیفتۀ آن‌ها شدم؛ دلیل اصلی آن است که این بازی‌ها برای بازگو کردن یک داستان، از روایت سنتی استفاده نمی‌کنند. بخش زیادی از داستان‌سرایی فوق‌العادۀ The Last of Us در میان‌پرده‌ها رخ می‌دهد، اما بخش قابل توجه‌ای از آن نیز به صورت محیطی و در قالب گیم‌پلی روایت می‌شود. شما با حرکت در یک فضا، برداشتن آیتم‌ها و نگاه به اطراف خود، گذشتۀ آن مکان را درک خواهید کرد. در حال حاضر، بیشترین لذتی که از بازی‌ها دریافت می‌کنم مربوط به آن دسته عناوینی می‌شود که در درک داستان به مخاطب خود اعتماد می‌کنند و دستشان را در هر لحظه نمی‌گیرند؛ این چیزی است که در آینده قصد دارم بیشتر روی آن تمرکز کنم؛ البته این بدان معنا نیست که دیگر دیالوگ و کات‌سین نخواهیم داشت، این‌ها ابزاری هستند که ازشان استفاده خواهیم کرد. در ناتی داگ با الهام از این موارد قصد داریم مدیوم را رو به جلو ببریم و البته همۀ مخاطبین قرار نیست از رویکرد انتخابی ما لذت ببرند.

نکته جالب توجه دیگر این است که بر اساس صحبت‌های تیم طراحی ناتی داگ طی مستند Grounded II، در ابتدا The Last of Us Part II نیز با الهام از Bloodborne، اثر دیگر فرام‌سافتور، در دست ساخت قرار داشت، چرا که این تیم تحت تاثیر جهان‌سازی و گسترده شدن تدریجی دنیای آن قرار داشتند. اما بعدها اعضای ارشد استودیو متوجه شدند که برای روایت سینماتیک‌تر، به رویکردی متمرکزتر نیاز دارند.

بازی Intergalactic: The Heretic Prophet برای PS5 در دست ساخت قرار دارد.

Neil DruckmannamscFarzamboy gamerساب زیرو ❄️Max22Johnny silverhandShark GamerBlack Wolfپروفسور بی سوادعبدالانشعاب تجاریsmdHTremblerMohi

بر اساس اطلاعات منتشر شده از بن هنسن (Ben Hanson)، میزبان پادکست MinnMax و نویسنده سابق گیم اینفورمر، Intergalactic: The Heretic Prophet، بازی جدید استودیوی ناتی داگ، با الهام از Elden Ring در دست ساخت قرار دارد و به آزادی عمل بسیار اهمیت می‌دهد.

تبلیغات

هنسن سال گذشته گفته بود:

با کسی که روی بازی کار می‌‌کند صحبت کردم و لحن او این‌طور بود که گویا می‌خواست بگوید شما واقعاً برای شگفتی‌های این بازی آماده نیستید. به گفته این منبع، ناتی داگ در حال کار روی اثری است که از نظر گستردگی آزاد عمل و عمق گیم‌پلی، توجه بازیکنان را به خود جلب خواهد کرد و از عنوانی الهام گرفته که بر آزادی در اکتشاف تمرکز دارد.

حالا در شماره جدید پادکست MinnMax او تایید کرد که منظور از بازی مذکور، Elden Ring بوده است.

دراکمن یکی از طرفداران سرسخت استودیوی فرام‌سافتور و Elden Ring به حساب می‌آید. او از افرادی بود که در میان انتقادات به کاندید شدن Elden Ring در شاخه «بهترین روایت» مراسم The Game Awards، از این عنوان دفاع کرد و حتی در مقاله ۱۰۰ فرد تاثیرگذار جهان، در مورد میازاکی نوشت.

دراکمن طی مصاحبه‌ای در مورد Elden Ring گفته بود:

عناوینی مانند Elden Ring و Inside من را به خود جذب کردند و شیفتۀ آن‌ها شدم؛ دلیل اصلی آن است که این بازی‌ها برای بازگو کردن یک داستان، از روایت سنتی استفاده نمی‌کنند. بخش زیادی از داستان‌سرایی فوق‌العادۀ The Last of Us در میان‌پرده‌ها رخ می‌دهد، اما بخش قابل توجه‌ای از آن نیز به صورت محیطی و در قالب گیم‌پلی روایت می‌شود. شما با حرکت در یک فضا، برداشتن آیتم‌ها و نگاه به اطراف خود، گذشتۀ آن مکان را درک خواهید کرد. در حال حاضر، بیشترین لذتی که از بازی‌ها دریافت می‌کنم مربوط به آن دسته عناوینی می‌شود که در درک داستان به مخاطب خود اعتماد می‌کنند و دستشان را در هر لحظه نمی‌گیرند؛ این چیزی است که در آینده قصد دارم بیشتر روی آن تمرکز کنم؛ البته این بدان معنا نیست که دیگر دیالوگ و کات‌سین نخواهیم داشت، این‌ها ابزاری هستند که ازشان استفاده خواهیم کرد. در ناتی داگ با الهام از این موارد قصد داریم مدیوم را رو به جلو ببریم و البته همۀ مخاطبین قرار نیست از رویکرد انتخابی ما لذت ببرند.

نکته جالب توجه دیگر این است که بر اساس صحبت‌های تیم طراحی ناتی داگ طی مستند Grounded II، در ابتدا The Last of Us Part II نیز با الهام از Bloodborne، اثر دیگر فرام‌سافتور، در دست ساخت قرار داشت، چرا که این تیم تحت تاثیر جهان‌سازی و گسترده شدن تدریجی دنیای آن قرار داشتند. اما بعدها اعضای ارشد استودیو متوجه شدند که برای روایت سینماتیک‌تر، به رویکردی متمرکزتر نیاز دارند.

بازی Intergalactic: The Heretic Prophet برای PS5 در دست ساخت قرار دارد.

Neil DruckmannamscFarzamboy gamerساب زیرو ❄️Max22Johnny silverhandShark GamerBlack Wolfپروفسور بی سوادعبدالانشعاب تجاریsmdHTremblerMohi
پست قبلی

«محفل»؛ ستاره‌سازی با هزینه‌ای ناچیز در دنیای میلیون دلاری

پست بعدی

Counter Strike 2 رکورد ۱.۸ میلیون بازیکن هم‌زمان را شکست

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • نقاشی‌ها تحت تاثیر جنگ؛ از گرنیکای پیکاسو و چهره جنگ دالی تا فتح تهران
  • نمادی از صلح، تاب‌آوری و دوستی ملل در «گل‌ها و نمادهای ملی جهان»
  • رئیس سازمان سینمایی: هنرمندان ما دشمن را ناامید کردند
  • کدام گوشی هوشمند در چین پرفروش‌ترین است؟
  • کاهش ۳۳ درصدی آلاینده‌ها با روانکار نانویی
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.