دانش جوین
چهارشنبه, تیر ۲۵, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی حمل و نقل

راه‌اندازی مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی در هواپیمایی کشوری

تحلیل بازار توسط تحلیل بازار
۲۹ اسفند ۱۴۰۳
در حمل و نقل
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
راه‌اندازی مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی در هواپیمایی کشوری
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش بازار، مهدی رمضانی روز چهارشنبه با اشاره به اینکه رضایتمندی مسافران یکی از اولویت های سازمان هواپیمایی کشوری به شمار می رود، اظهار داشت: سفرهای نوروزی امسال از ۲۴ اسفندماه آغاز و تا پایان ۱۷ فروردین ماه ادامه خواهد داشت. بر همین اساس برای بهبود شرایط سفر و افزایش رضایتمندی مسافران اقداماتی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، شرکت های هواپیمایی ملزم شدند به منظور آشنایی بیشتر مسافران بخش حمل ونقل هوایی کارتکس دستورالعمل حقوق مسافر را تحت عنوان «دانستنی های پرواز» در دو بخش ایمنی و حقوق مسافر در باکس جلوی صندلی پرواز و محیط فرودگاهی قرار دهند تا مسافران بیش از پیش به حقوق خود در بخش حمل و نقل هوایی آگاه شوند.

رمضانی تصریح کرد: همچنین با توجه به آغاز پروازهای نوروزی، به منظور بهبود شرایط سفر، افزایش رضایتمندی مسافران و نظارت دقیق بر رعایت حقوق مسافر، مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی (OCC) با هدف کاهش تاخیر پروازها، مانیتورینگ همه فرودگاه‌ها به‌ویژه فرودگاه‌های پرتردد، هم‌پوشانی مشکلات شرکت‌ها، پردازش اطلاعات و ارتقای سطح خدمات هوایی، به صورت مجازی راه اندازی شده است.

سرپرست روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های مسافری به صورت ۲۴ساعته رصد و به‌صورت آنی تصمیم‌های مربوطه اتخاذ خواهد شد، تا هموطنان بتوانند سفرهای راحت و ایمن و را تجربه کنند.

وی همچنین از مسافران خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکایت خود را به همراه مستندات لازم در سازمان حقوق مسافر به نشانی CAA.GOV.IR درج و در اسرع وقت توسط کارشناسان این سازمان تا حصول نتیجه پیگیری های لازم به عمل خواهد آمد.

به گزارش بازار، مهدی رمضانی روز چهارشنبه با اشاره به اینکه رضایتمندی مسافران یکی از اولویت های سازمان هواپیمایی کشوری به شمار می رود، اظهار داشت: سفرهای نوروزی امسال از ۲۴ اسفندماه آغاز و تا پایان ۱۷ فروردین ماه ادامه خواهد داشت. بر همین اساس برای بهبود شرایط سفر و افزایش رضایتمندی مسافران اقداماتی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، شرکت های هواپیمایی ملزم شدند به منظور آشنایی بیشتر مسافران بخش حمل ونقل هوایی کارتکس دستورالعمل حقوق مسافر را تحت عنوان «دانستنی های پرواز» در دو بخش ایمنی و حقوق مسافر در باکس جلوی صندلی پرواز و محیط فرودگاهی قرار دهند تا مسافران بیش از پیش به حقوق خود در بخش حمل و نقل هوایی آگاه شوند.

رمضانی تصریح کرد: همچنین با توجه به آغاز پروازهای نوروزی، به منظور بهبود شرایط سفر، افزایش رضایتمندی مسافران و نظارت دقیق بر رعایت حقوق مسافر، مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی (OCC) با هدف کاهش تاخیر پروازها، مانیتورینگ همه فرودگاه‌ها به‌ویژه فرودگاه‌های پرتردد، هم‌پوشانی مشکلات شرکت‌ها، پردازش اطلاعات و ارتقای سطح خدمات هوایی، به صورت مجازی راه اندازی شده است.

سرپرست روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های مسافری به صورت ۲۴ساعته رصد و به‌صورت آنی تصمیم‌های مربوطه اتخاذ خواهد شد، تا هموطنان بتوانند سفرهای راحت و ایمن و را تجربه کنند.

وی همچنین از مسافران خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکایت خود را به همراه مستندات لازم در سازمان حقوق مسافر به نشانی CAA.GOV.IR درج و در اسرع وقت توسط کارشناسان این سازمان تا حصول نتیجه پیگیری های لازم به عمل خواهد آمد.

اخبارجدیدترین

برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری همایش توسعه سرمایه‌گذاری و تأمین مالی صنعت هوایی ایران

نرخ بلیت پروازهای اربعین نهایی شد؛ تهران ــ نجف ــ تهران ۱۳ میلیون تومان

کشاورزان از آتش زدن کاه و کلش در مزارع اجتناب کنند

به گزارش بازار، مهدی رمضانی روز چهارشنبه با اشاره به اینکه رضایتمندی مسافران یکی از اولویت های سازمان هواپیمایی کشوری به شمار می رود، اظهار داشت: سفرهای نوروزی امسال از ۲۴ اسفندماه آغاز و تا پایان ۱۷ فروردین ماه ادامه خواهد داشت. بر همین اساس برای بهبود شرایط سفر و افزایش رضایتمندی مسافران اقداماتی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، شرکت های هواپیمایی ملزم شدند به منظور آشنایی بیشتر مسافران بخش حمل ونقل هوایی کارتکس دستورالعمل حقوق مسافر را تحت عنوان «دانستنی های پرواز» در دو بخش ایمنی و حقوق مسافر در باکس جلوی صندلی پرواز و محیط فرودگاهی قرار دهند تا مسافران بیش از پیش به حقوق خود در بخش حمل و نقل هوایی آگاه شوند.

رمضانی تصریح کرد: همچنین با توجه به آغاز پروازهای نوروزی، به منظور بهبود شرایط سفر، افزایش رضایتمندی مسافران و نظارت دقیق بر رعایت حقوق مسافر، مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی (OCC) با هدف کاهش تاخیر پروازها، مانیتورینگ همه فرودگاه‌ها به‌ویژه فرودگاه‌های پرتردد، هم‌پوشانی مشکلات شرکت‌ها، پردازش اطلاعات و ارتقای سطح خدمات هوایی، به صورت مجازی راه اندازی شده است.

سرپرست روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های مسافری به صورت ۲۴ساعته رصد و به‌صورت آنی تصمیم‌های مربوطه اتخاذ خواهد شد، تا هموطنان بتوانند سفرهای راحت و ایمن و را تجربه کنند.

وی همچنین از مسافران خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکایت خود را به همراه مستندات لازم در سازمان حقوق مسافر به نشانی CAA.GOV.IR درج و در اسرع وقت توسط کارشناسان این سازمان تا حصول نتیجه پیگیری های لازم به عمل خواهد آمد.

به گزارش بازار، مهدی رمضانی روز چهارشنبه با اشاره به اینکه رضایتمندی مسافران یکی از اولویت های سازمان هواپیمایی کشوری به شمار می رود، اظهار داشت: سفرهای نوروزی امسال از ۲۴ اسفندماه آغاز و تا پایان ۱۷ فروردین ماه ادامه خواهد داشت. بر همین اساس برای بهبود شرایط سفر و افزایش رضایتمندی مسافران اقداماتی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، شرکت های هواپیمایی ملزم شدند به منظور آشنایی بیشتر مسافران بخش حمل ونقل هوایی کارتکس دستورالعمل حقوق مسافر را تحت عنوان «دانستنی های پرواز» در دو بخش ایمنی و حقوق مسافر در باکس جلوی صندلی پرواز و محیط فرودگاهی قرار دهند تا مسافران بیش از پیش به حقوق خود در بخش حمل و نقل هوایی آگاه شوند.

رمضانی تصریح کرد: همچنین با توجه به آغاز پروازهای نوروزی، به منظور بهبود شرایط سفر، افزایش رضایتمندی مسافران و نظارت دقیق بر رعایت حقوق مسافر، مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی (OCC) با هدف کاهش تاخیر پروازها، مانیتورینگ همه فرودگاه‌ها به‌ویژه فرودگاه‌های پرتردد، هم‌پوشانی مشکلات شرکت‌ها، پردازش اطلاعات و ارتقای سطح خدمات هوایی، به صورت مجازی راه اندازی شده است.

سرپرست روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های مسافری به صورت ۲۴ساعته رصد و به‌صورت آنی تصمیم‌های مربوطه اتخاذ خواهد شد، تا هموطنان بتوانند سفرهای راحت و ایمن و را تجربه کنند.

وی همچنین از مسافران خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکایت خود را به همراه مستندات لازم در سازمان حقوق مسافر به نشانی CAA.GOV.IR درج و در اسرع وقت توسط کارشناسان این سازمان تا حصول نتیجه پیگیری های لازم به عمل خواهد آمد.

پست قبلی

نفوذ هوای سرد در آغاز سال جدید| دمای هوا به زیر صفر درجه می‌رود

پست بعدی

هواشناسی امروز؛ ۲۹ اسفند| ورود سامانه بارشی از شمال غرب، رگبار باران در ۴ استان

مربوطه پست ها

برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری همایش توسعه سرمایه‌گذاری و تأمین مالی صنعت هوایی ایران
حمل و نقل

برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری همایش توسعه سرمایه‌گذاری و تأمین مالی صنعت هوایی ایران

۲۵ تیر ۱۴۰۴
نرخ بلیت پروازهای اربعین نهایی شد؛ تهران ــ نجف ــ تهران ۱۳ میلیون تومان
حمل و نقل

نرخ بلیت پروازهای اربعین نهایی شد؛ تهران ــ نجف ــ تهران ۱۳ میلیون تومان

۲۵ تیر ۱۴۰۴
کشاورزان از آتش زدن کاه و کلش در مزارع اجتناب کنند
حمل و نقل

کشاورزان از آتش زدن کاه و کلش در مزارع اجتناب کنند

۲۵ تیر ۱۴۰۴
هواشناسی هشدار گرمای شدید در ۲۹ استان را صادر کرد
حمل و نقل

هواشناسی هشدار گرمای شدید در ۲۹ استان را صادر کرد

۲۵ تیر ۱۴۰۴
آتش‌سوزی کنترل‌شده در فرودگاه مشهد تا ساعاتی دیگر
حمل و نقل

آتش‌سوزی کنترل‌شده در فرودگاه مشهد تا ساعاتی دیگر

۲۵ تیر ۱۴۰۴
افزایش دما در راه است؛ هشدار رگبار، طوفان و گردوخاک در ۸ استان
حمل و نقل

افزایش دما در راه است؛ هشدار رگبار، طوفان و گردوخاک در ۸ استان

۲۴ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − یک =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • حق بیمه‌ها ۱۶۵ هزار میلیارد شد
  • طرح شیرین مجلس برای ۵۵ میلیون ایرانی قطعی شد
  • پول یارانه کالابرگ دهک‌های ۱ تا ۷ از خارج کشور رسید
  • نسخه نجات سازمان تامین اجتماعی نوشته شد
  • قیمت طلا لرزه به جان بازار انداخت (۲۵ تیر)
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.