دانش جوین
سه شنبه, تیر ۱۷, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی حمل و نقل

طرح‌های تشویقی سازمان هواپیمایی کشوری برای جذب سرمایه‌گذار اعلام شد

تحلیل بازار توسط تحلیل بازار
۱۶ فروردین ۱۴۰۴
در حمل و نقل
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
طرح‌های تشویقی سازمان هواپیمایی کشوری برای جذب سرمایه‌گذار اعلام شد
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش بازار از سازمان هواپیمایی کشوری، حسین پورفرزانه با بیان اینکه راهبرد سازمان هواپیمایی، رفع موانع سرمایه‌گذاری در این حوزه است، گفت: اصلاح آیین نامه‌ها و شیوه‌نامه‌های تامین شرکت‌های خدمات هوایی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری هوایی در حال اجرا است؛ به گونه‌ای که تسهیلگری در این حوزه منجر به جذب سرمایه‌گذاران و جابجایی بخشی از سرمایه خصوصی از مسکن به صنعت هوانوردی می شود.

وی اضافه کرد: این اصلاحات نه فقط باید ایجاد رغبت به سرمایه‌گذاری نماید بلکه بتواند با بسته‌های تشویقی منجر به کاهش عمر ناوگان شود. یکی از این اقدامات تشویقی طرح رتبه‌بندی شرکت‌های هوایی است که به عمر ناوگان سطح استاندارد آن و خدمات ارائه شده توسط آن شرکت محسوب می شود.

پورفرزانه افزود: یکی دیگر از اقدامات تشویقی طرح تاسیس صندوق‌های سرمایه‌گذاری هوایی با تضمین دارایی این صندوق‌ها است. به این ترتیب مالک از بهره‌بردار جدا خواهد شد و هر یک به لحاظ اقتصادی پاسخگو خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات تشویقی سرمایه‌گذاران برای توسعه ناوگان سبک و پروازهای اختصاصی، تاکسی هوایی و «هاب اند اسپوک» (سیستم حمل و نقل هوایی که در آن یک فرودگاه محلی، برای فرودگاه های مرکزی که دارای پروازهای بین المللی یا پرواز به مقاصد دوردست هستند، خط پرواز ارائه می دهد) است و به موازات توسعه سرمایه‌گذاری خصوصی به منظور کنترل بازار به توسعه سرمایه‌گذاری حاکمیتی در قالب صندوق توسعه حمل و نقل هوایی پرداخته شده است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: با توجه به برخی از اقدامات صورت گرفته می‌توان سهم ارائه خدمات هوایی شرکت‌های خصوصی را افزایش داد تا عمر ناوگان کاهش و کیفیت خدمات رسانی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه صنعت هوانوردی کشور از چهار رکن اساسی ناوگان، فرودگاه، پشتیبانی صنعتی و نیروی انسانی تشکیل شده است، افزود: توسعه این صنعت مرهون توسعه همگن و موزون این ارکان خواهد بود و ارتقا و توسعه این ارکان نیاز به سرمایه‌گذاری گسترده دارد که نوع سرمایه‌گذاری در هر یک از این ارکان متفاوت بوده و دارای مشخصه‌های خاص خود است.

پورفرزانه به تشریح مشخصه های سرمایه‌گذاری در بخش ناوگان پرداخت و گفت: توسعه و ارتقای ناوگان با افزایش تعداد و کاهش عمر ناوگان و همچنین افزایش سطح استانداردهای آن محقق خواهد شد. در حال حاضر ۶۰ درصد از ناوگان متعلق به بخش خصوصی است و ۴۰ درصد باقی مانده سرمایه‌گذاران غیر خصوصی دارد.

به گزارش بازار از سازمان هواپیمایی کشوری، حسین پورفرزانه با بیان اینکه راهبرد سازمان هواپیمایی، رفع موانع سرمایه‌گذاری در این حوزه است، گفت: اصلاح آیین نامه‌ها و شیوه‌نامه‌های تامین شرکت‌های خدمات هوایی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری هوایی در حال اجرا است؛ به گونه‌ای که تسهیلگری در این حوزه منجر به جذب سرمایه‌گذاران و جابجایی بخشی از سرمایه خصوصی از مسکن به صنعت هوانوردی می شود.

وی اضافه کرد: این اصلاحات نه فقط باید ایجاد رغبت به سرمایه‌گذاری نماید بلکه بتواند با بسته‌های تشویقی منجر به کاهش عمر ناوگان شود. یکی از این اقدامات تشویقی طرح رتبه‌بندی شرکت‌های هوایی است که به عمر ناوگان سطح استاندارد آن و خدمات ارائه شده توسط آن شرکت محسوب می شود.

پورفرزانه افزود: یکی دیگر از اقدامات تشویقی طرح تاسیس صندوق‌های سرمایه‌گذاری هوایی با تضمین دارایی این صندوق‌ها است. به این ترتیب مالک از بهره‌بردار جدا خواهد شد و هر یک به لحاظ اقتصادی پاسخگو خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات تشویقی سرمایه‌گذاران برای توسعه ناوگان سبک و پروازهای اختصاصی، تاکسی هوایی و «هاب اند اسپوک» (سیستم حمل و نقل هوایی که در آن یک فرودگاه محلی، برای فرودگاه های مرکزی که دارای پروازهای بین المللی یا پرواز به مقاصد دوردست هستند، خط پرواز ارائه می دهد) است و به موازات توسعه سرمایه‌گذاری خصوصی به منظور کنترل بازار به توسعه سرمایه‌گذاری حاکمیتی در قالب صندوق توسعه حمل و نقل هوایی پرداخته شده است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: با توجه به برخی از اقدامات صورت گرفته می‌توان سهم ارائه خدمات هوایی شرکت‌های خصوصی را افزایش داد تا عمر ناوگان کاهش و کیفیت خدمات رسانی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه صنعت هوانوردی کشور از چهار رکن اساسی ناوگان، فرودگاه، پشتیبانی صنعتی و نیروی انسانی تشکیل شده است، افزود: توسعه این صنعت مرهون توسعه همگن و موزون این ارکان خواهد بود و ارتقا و توسعه این ارکان نیاز به سرمایه‌گذاری گسترده دارد که نوع سرمایه‌گذاری در هر یک از این ارکان متفاوت بوده و دارای مشخصه‌های خاص خود است.

پورفرزانه به تشریح مشخصه های سرمایه‌گذاری در بخش ناوگان پرداخت و گفت: توسعه و ارتقای ناوگان با افزایش تعداد و کاهش عمر ناوگان و همچنین افزایش سطح استانداردهای آن محقق خواهد شد. در حال حاضر ۶۰ درصد از ناوگان متعلق به بخش خصوصی است و ۴۰ درصد باقی مانده سرمایه‌گذاران غیر خصوصی دارد.

اخبارجدیدترین

هشدار ورود گرد و غبار به تهران از عصر امروز

هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای برخی مناطق کشور

پرواز مستقیم دوحه – مسقط – چابهار به‌زودی برقرار می‌شود

به گزارش بازار از سازمان هواپیمایی کشوری، حسین پورفرزانه با بیان اینکه راهبرد سازمان هواپیمایی، رفع موانع سرمایه‌گذاری در این حوزه است، گفت: اصلاح آیین نامه‌ها و شیوه‌نامه‌های تامین شرکت‌های خدمات هوایی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری هوایی در حال اجرا است؛ به گونه‌ای که تسهیلگری در این حوزه منجر به جذب سرمایه‌گذاران و جابجایی بخشی از سرمایه خصوصی از مسکن به صنعت هوانوردی می شود.

وی اضافه کرد: این اصلاحات نه فقط باید ایجاد رغبت به سرمایه‌گذاری نماید بلکه بتواند با بسته‌های تشویقی منجر به کاهش عمر ناوگان شود. یکی از این اقدامات تشویقی طرح رتبه‌بندی شرکت‌های هوایی است که به عمر ناوگان سطح استاندارد آن و خدمات ارائه شده توسط آن شرکت محسوب می شود.

پورفرزانه افزود: یکی دیگر از اقدامات تشویقی طرح تاسیس صندوق‌های سرمایه‌گذاری هوایی با تضمین دارایی این صندوق‌ها است. به این ترتیب مالک از بهره‌بردار جدا خواهد شد و هر یک به لحاظ اقتصادی پاسخگو خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات تشویقی سرمایه‌گذاران برای توسعه ناوگان سبک و پروازهای اختصاصی، تاکسی هوایی و «هاب اند اسپوک» (سیستم حمل و نقل هوایی که در آن یک فرودگاه محلی، برای فرودگاه های مرکزی که دارای پروازهای بین المللی یا پرواز به مقاصد دوردست هستند، خط پرواز ارائه می دهد) است و به موازات توسعه سرمایه‌گذاری خصوصی به منظور کنترل بازار به توسعه سرمایه‌گذاری حاکمیتی در قالب صندوق توسعه حمل و نقل هوایی پرداخته شده است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: با توجه به برخی از اقدامات صورت گرفته می‌توان سهم ارائه خدمات هوایی شرکت‌های خصوصی را افزایش داد تا عمر ناوگان کاهش و کیفیت خدمات رسانی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه صنعت هوانوردی کشور از چهار رکن اساسی ناوگان، فرودگاه، پشتیبانی صنعتی و نیروی انسانی تشکیل شده است، افزود: توسعه این صنعت مرهون توسعه همگن و موزون این ارکان خواهد بود و ارتقا و توسعه این ارکان نیاز به سرمایه‌گذاری گسترده دارد که نوع سرمایه‌گذاری در هر یک از این ارکان متفاوت بوده و دارای مشخصه‌های خاص خود است.

پورفرزانه به تشریح مشخصه های سرمایه‌گذاری در بخش ناوگان پرداخت و گفت: توسعه و ارتقای ناوگان با افزایش تعداد و کاهش عمر ناوگان و همچنین افزایش سطح استانداردهای آن محقق خواهد شد. در حال حاضر ۶۰ درصد از ناوگان متعلق به بخش خصوصی است و ۴۰ درصد باقی مانده سرمایه‌گذاران غیر خصوصی دارد.

به گزارش بازار از سازمان هواپیمایی کشوری، حسین پورفرزانه با بیان اینکه راهبرد سازمان هواپیمایی، رفع موانع سرمایه‌گذاری در این حوزه است، گفت: اصلاح آیین نامه‌ها و شیوه‌نامه‌های تامین شرکت‌های خدمات هوایی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری هوایی در حال اجرا است؛ به گونه‌ای که تسهیلگری در این حوزه منجر به جذب سرمایه‌گذاران و جابجایی بخشی از سرمایه خصوصی از مسکن به صنعت هوانوردی می شود.

وی اضافه کرد: این اصلاحات نه فقط باید ایجاد رغبت به سرمایه‌گذاری نماید بلکه بتواند با بسته‌های تشویقی منجر به کاهش عمر ناوگان شود. یکی از این اقدامات تشویقی طرح رتبه‌بندی شرکت‌های هوایی است که به عمر ناوگان سطح استاندارد آن و خدمات ارائه شده توسط آن شرکت محسوب می شود.

پورفرزانه افزود: یکی دیگر از اقدامات تشویقی طرح تاسیس صندوق‌های سرمایه‌گذاری هوایی با تضمین دارایی این صندوق‌ها است. به این ترتیب مالک از بهره‌بردار جدا خواهد شد و هر یک به لحاظ اقتصادی پاسخگو خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات تشویقی سرمایه‌گذاران برای توسعه ناوگان سبک و پروازهای اختصاصی، تاکسی هوایی و «هاب اند اسپوک» (سیستم حمل و نقل هوایی که در آن یک فرودگاه محلی، برای فرودگاه های مرکزی که دارای پروازهای بین المللی یا پرواز به مقاصد دوردست هستند، خط پرواز ارائه می دهد) است و به موازات توسعه سرمایه‌گذاری خصوصی به منظور کنترل بازار به توسعه سرمایه‌گذاری حاکمیتی در قالب صندوق توسعه حمل و نقل هوایی پرداخته شده است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: با توجه به برخی از اقدامات صورت گرفته می‌توان سهم ارائه خدمات هوایی شرکت‌های خصوصی را افزایش داد تا عمر ناوگان کاهش و کیفیت خدمات رسانی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه صنعت هوانوردی کشور از چهار رکن اساسی ناوگان، فرودگاه، پشتیبانی صنعتی و نیروی انسانی تشکیل شده است، افزود: توسعه این صنعت مرهون توسعه همگن و موزون این ارکان خواهد بود و ارتقا و توسعه این ارکان نیاز به سرمایه‌گذاری گسترده دارد که نوع سرمایه‌گذاری در هر یک از این ارکان متفاوت بوده و دارای مشخصه‌های خاص خود است.

پورفرزانه به تشریح مشخصه های سرمایه‌گذاری در بخش ناوگان پرداخت و گفت: توسعه و ارتقای ناوگان با افزایش تعداد و کاهش عمر ناوگان و همچنین افزایش سطح استانداردهای آن محقق خواهد شد. در حال حاضر ۶۰ درصد از ناوگان متعلق به بخش خصوصی است و ۴۰ درصد باقی مانده سرمایه‌گذاران غیر خصوصی دارد.

پست قبلی

شمار پروازهای فرودگاه شیراز به هزار پرواز رسید

پست بعدی

بارندگی از اواسط هفته آینده شروع می شود

مربوطه پست ها

هشدار ورود گرد و غبار به تهران از عصر امروز
حمل و نقل

هشدار ورود گرد و غبار به تهران از عصر امروز

۱۷ تیر ۱۴۰۴
هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای برخی مناطق کشور
حمل و نقل

هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای برخی مناطق کشور

۱۷ تیر ۱۴۰۴
پرواز مستقیم دوحه – مسقط – چابهار به‌زودی برقرار می‌شود
حمل و نقل

پرواز مستقیم دوحه – مسقط – چابهار به‌زودی برقرار می‌شود

۱۷ تیر ۱۴۰۴
اکبرپور: ادارات تهران فردا تعطیل نیست
حمل و نقل

اکبرپور: ادارات تهران فردا تعطیل نیست

۱۷ تیر ۱۴۰۴
از سوریه تا تهران؛ چرا فعالیت کانون‌های تولید ریزگرد امسال شدیدتر است؟
حمل و نقل

از سوریه تا تهران؛ چرا فعالیت کانون‌های تولید ریزگرد امسال شدیدتر است؟

۱۷ تیر ۱۴۰۴
پرداخت وجه بلیت پروازهای کنسل شده چه شد؟
حمل و نقل

پرداخت وجه بلیت پروازهای کنسل شده چه شد؟

۱۷ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفت =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • تهیه‌کننده آمریکایی: ترامپ دیکتاتور و نوچه‌هایش را بیرون می‌کنیم
  • ۲۰ سخنرانی عاشورایی در ایران‌صدا؛ «با کاروان محرم» همراه شوید
  • امضای تفاهم‌نامه میان موزه سینما و انجمن صنفی عکاسان سینما
  • ۲۷ تیر آخرین مهلت ثبت‌نام در هجدهمین رویداد موسیقی جوان
  • «قوی‌دل» به اکران آنلاین آمد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.