دانش جوین
یکشنبه, تیر ۱۵, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

مایکروسافت با هوش مصنوعی یک بازی ساخته است که می‌توانید تجربه کنید

گیمفا توسط گیمفا
۱۷ فروردین ۱۴۰۴
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
2
مایکروسافت با هوش مصنوعی یک بازی ساخته است که می‌توانید تجربه کنید
11
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

مدل Muse AI مایکروسافت، یک دمو‌ی فنی و قابل بازی از Quake II ساخته، که اکنون در دسترس است.

تبلیغات

مایکروسافت در اوایل سال جاری، آغاز عصر Xbox و هوش مصنوعی را با معرفی مدل Muse AI اعلام کرد. این مدل هوش مصنوعی توانایی ساخت گیم‌پلی را دارد. ابتدا به‌ نظر می‌رسید Muse یک پروژه تحقیقاتی اولیه در مایکروسافت باشد، اما این شرکت اکنون به کاربران Copilot اجازه داده تا این مدل را از طریق Quake II که با هوش مصنوعی تولید شده، تجربه کنند.

این دمو‌ی فنی بخشی از تلاش مایکروسافت برای گسترش Copilot در حوزه بازی‌های ویدیویی است و شامل نسخه‌ای بازسازی‌شده از Quake II بوده که در مرورگر اجرا می‌شود. این مرحله از Quake II بسیار ابتدایی‌ است و دشمنان و تعاملات آن تار و ساده هستند. همچنین مایکروسافت مدت زمانی را که می‌توان این دمو را بازی کرد، محدود کرده است.

در حالی‌که مایکروسافت در ابتدا مدل Muse را با نرخ ۱۰ فریم بر ثانیه و وضوح ۱۸۰×۳۰۰ نمایش داده بود، این دمو‌ی جدید با نرخ فریم قابل بازی و وضوح بالاتر، یعنی ۳۶۰×۶۴۰، اجرا می‌شود. با این حال، این تجربه‌‌ای کاملاً محدود است و بیشتر به‌عنوان نگاهی اجمالی به آینده‌ای احتمالی ارائه شده است. در ادامه می‌توانید گیم‌پلی Quake ساخته شده توسط هوش‌ مصنوعی را تماشا کنید.

دانلود ویدئو

مایکروسافت همچنان Muse را به‌عنوان مدلی معرفی می‌کند که می‌تواند به توسعه‌دهندگان بازی در نمونه‌سازی اولیه بازی‌ها کمک کند. هنگام معرفی Muse در فوریه، مایکروسافت اشاره کرد که در حال بررسی چگونگی کمک این مدل به بهبود بازی‌های کلاسیک، مانند Quake II، و انتقال آن‌ها به سخت‌افزارهای مدرن است.

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت، در فوریه گفته بود:

می‌توان دنیایی را تصور کرد که در آن یک مدل هوش مصنوعی از داده‌هایی مانند گیم‌پلی و ویدیو یاد بگیرد چگونه بازی‌های قدیمی کار می‌کنند و آن‌ها را به هر پلتفرمی که این مدل‌ها روی آن اجرا می‌شوند منتقل کند. ما بارها درباره حفظ بازی‌ها صحبت کرده‌ایم. این مدل‌ها که می‌توانند کاملاً یاد بگیرند چگونه یک بازی اجرا می‌شود، بدون نیاز به موتور اصلی روی سخت‌افزار پایه. فرصت‌های بی‌پایانی را ایجاد می‌کنند.

واضح است که مایکروسافت اکنون Muse را نه فقط روی بازی Bleeding Edge، بلکه روی بازی‌های بیشتری آموزش می‌دهد. و احتمال دارد به‌زودی تجربه‌های کوتاه و تعاملی بیشتری را با استفاده از هوش مصنوعی در Copilot Labs ببینیم. همچنین مایکروسافت در حال کار روی قابلیتی است که Copilot را به یک مربی در بازی‌ها تبدیل کند؛ به‌طوری که دستیار هوش مصنوعی بتواند ببیند چه بازی‌ای انجام می‌دهید و با راهنمایی و نکات به شما کمک کند. بخشی از این تجربه قرار است به‌زودی برای کاربران Windows Insiders از طریق Copilot Vision در دسترس قرار بگیرد.

مدل Muse AI مایکروسافت، یک دمو‌ی فنی و قابل بازی از Quake II ساخته، که اکنون در دسترس است.

تبلیغات

مایکروسافت در اوایل سال جاری، آغاز عصر Xbox و هوش مصنوعی را با معرفی مدل Muse AI اعلام کرد. این مدل هوش مصنوعی توانایی ساخت گیم‌پلی را دارد. ابتدا به‌ نظر می‌رسید Muse یک پروژه تحقیقاتی اولیه در مایکروسافت باشد، اما این شرکت اکنون به کاربران Copilot اجازه داده تا این مدل را از طریق Quake II که با هوش مصنوعی تولید شده، تجربه کنند.

این دمو‌ی فنی بخشی از تلاش مایکروسافت برای گسترش Copilot در حوزه بازی‌های ویدیویی است و شامل نسخه‌ای بازسازی‌شده از Quake II بوده که در مرورگر اجرا می‌شود. این مرحله از Quake II بسیار ابتدایی‌ است و دشمنان و تعاملات آن تار و ساده هستند. همچنین مایکروسافت مدت زمانی را که می‌توان این دمو را بازی کرد، محدود کرده است.

در حالی‌که مایکروسافت در ابتدا مدل Muse را با نرخ ۱۰ فریم بر ثانیه و وضوح ۱۸۰×۳۰۰ نمایش داده بود، این دمو‌ی جدید با نرخ فریم قابل بازی و وضوح بالاتر، یعنی ۳۶۰×۶۴۰، اجرا می‌شود. با این حال، این تجربه‌‌ای کاملاً محدود است و بیشتر به‌عنوان نگاهی اجمالی به آینده‌ای احتمالی ارائه شده است. در ادامه می‌توانید گیم‌پلی Quake ساخته شده توسط هوش‌ مصنوعی را تماشا کنید.

دانلود ویدئو

مایکروسافت همچنان Muse را به‌عنوان مدلی معرفی می‌کند که می‌تواند به توسعه‌دهندگان بازی در نمونه‌سازی اولیه بازی‌ها کمک کند. هنگام معرفی Muse در فوریه، مایکروسافت اشاره کرد که در حال بررسی چگونگی کمک این مدل به بهبود بازی‌های کلاسیک، مانند Quake II، و انتقال آن‌ها به سخت‌افزارهای مدرن است.

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت، در فوریه گفته بود:

می‌توان دنیایی را تصور کرد که در آن یک مدل هوش مصنوعی از داده‌هایی مانند گیم‌پلی و ویدیو یاد بگیرد چگونه بازی‌های قدیمی کار می‌کنند و آن‌ها را به هر پلتفرمی که این مدل‌ها روی آن اجرا می‌شوند منتقل کند. ما بارها درباره حفظ بازی‌ها صحبت کرده‌ایم. این مدل‌ها که می‌توانند کاملاً یاد بگیرند چگونه یک بازی اجرا می‌شود، بدون نیاز به موتور اصلی روی سخت‌افزار پایه. فرصت‌های بی‌پایانی را ایجاد می‌کنند.

واضح است که مایکروسافت اکنون Muse را نه فقط روی بازی Bleeding Edge، بلکه روی بازی‌های بیشتری آموزش می‌دهد. و احتمال دارد به‌زودی تجربه‌های کوتاه و تعاملی بیشتری را با استفاده از هوش مصنوعی در Copilot Labs ببینیم. همچنین مایکروسافت در حال کار روی قابلیتی است که Copilot را به یک مربی در بازی‌ها تبدیل کند؛ به‌طوری که دستیار هوش مصنوعی بتواند ببیند چه بازی‌ای انجام می‌دهید و با راهنمایی و نکات به شما کمک کند. بخشی از این تجربه قرار است به‌زودی برای کاربران Windows Insiders از طریق Copilot Vision در دسترس قرار بگیرد.

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

مدل Muse AI مایکروسافت، یک دمو‌ی فنی و قابل بازی از Quake II ساخته، که اکنون در دسترس است.

تبلیغات

مایکروسافت در اوایل سال جاری، آغاز عصر Xbox و هوش مصنوعی را با معرفی مدل Muse AI اعلام کرد. این مدل هوش مصنوعی توانایی ساخت گیم‌پلی را دارد. ابتدا به‌ نظر می‌رسید Muse یک پروژه تحقیقاتی اولیه در مایکروسافت باشد، اما این شرکت اکنون به کاربران Copilot اجازه داده تا این مدل را از طریق Quake II که با هوش مصنوعی تولید شده، تجربه کنند.

این دمو‌ی فنی بخشی از تلاش مایکروسافت برای گسترش Copilot در حوزه بازی‌های ویدیویی است و شامل نسخه‌ای بازسازی‌شده از Quake II بوده که در مرورگر اجرا می‌شود. این مرحله از Quake II بسیار ابتدایی‌ است و دشمنان و تعاملات آن تار و ساده هستند. همچنین مایکروسافت مدت زمانی را که می‌توان این دمو را بازی کرد، محدود کرده است.

در حالی‌که مایکروسافت در ابتدا مدل Muse را با نرخ ۱۰ فریم بر ثانیه و وضوح ۱۸۰×۳۰۰ نمایش داده بود، این دمو‌ی جدید با نرخ فریم قابل بازی و وضوح بالاتر، یعنی ۳۶۰×۶۴۰، اجرا می‌شود. با این حال، این تجربه‌‌ای کاملاً محدود است و بیشتر به‌عنوان نگاهی اجمالی به آینده‌ای احتمالی ارائه شده است. در ادامه می‌توانید گیم‌پلی Quake ساخته شده توسط هوش‌ مصنوعی را تماشا کنید.

دانلود ویدئو

مایکروسافت همچنان Muse را به‌عنوان مدلی معرفی می‌کند که می‌تواند به توسعه‌دهندگان بازی در نمونه‌سازی اولیه بازی‌ها کمک کند. هنگام معرفی Muse در فوریه، مایکروسافت اشاره کرد که در حال بررسی چگونگی کمک این مدل به بهبود بازی‌های کلاسیک، مانند Quake II، و انتقال آن‌ها به سخت‌افزارهای مدرن است.

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت، در فوریه گفته بود:

می‌توان دنیایی را تصور کرد که در آن یک مدل هوش مصنوعی از داده‌هایی مانند گیم‌پلی و ویدیو یاد بگیرد چگونه بازی‌های قدیمی کار می‌کنند و آن‌ها را به هر پلتفرمی که این مدل‌ها روی آن اجرا می‌شوند منتقل کند. ما بارها درباره حفظ بازی‌ها صحبت کرده‌ایم. این مدل‌ها که می‌توانند کاملاً یاد بگیرند چگونه یک بازی اجرا می‌شود، بدون نیاز به موتور اصلی روی سخت‌افزار پایه. فرصت‌های بی‌پایانی را ایجاد می‌کنند.

واضح است که مایکروسافت اکنون Muse را نه فقط روی بازی Bleeding Edge، بلکه روی بازی‌های بیشتری آموزش می‌دهد. و احتمال دارد به‌زودی تجربه‌های کوتاه و تعاملی بیشتری را با استفاده از هوش مصنوعی در Copilot Labs ببینیم. همچنین مایکروسافت در حال کار روی قابلیتی است که Copilot را به یک مربی در بازی‌ها تبدیل کند؛ به‌طوری که دستیار هوش مصنوعی بتواند ببیند چه بازی‌ای انجام می‌دهید و با راهنمایی و نکات به شما کمک کند. بخشی از این تجربه قرار است به‌زودی برای کاربران Windows Insiders از طریق Copilot Vision در دسترس قرار بگیرد.

مدل Muse AI مایکروسافت، یک دمو‌ی فنی و قابل بازی از Quake II ساخته، که اکنون در دسترس است.

تبلیغات

مایکروسافت در اوایل سال جاری، آغاز عصر Xbox و هوش مصنوعی را با معرفی مدل Muse AI اعلام کرد. این مدل هوش مصنوعی توانایی ساخت گیم‌پلی را دارد. ابتدا به‌ نظر می‌رسید Muse یک پروژه تحقیقاتی اولیه در مایکروسافت باشد، اما این شرکت اکنون به کاربران Copilot اجازه داده تا این مدل را از طریق Quake II که با هوش مصنوعی تولید شده، تجربه کنند.

این دمو‌ی فنی بخشی از تلاش مایکروسافت برای گسترش Copilot در حوزه بازی‌های ویدیویی است و شامل نسخه‌ای بازسازی‌شده از Quake II بوده که در مرورگر اجرا می‌شود. این مرحله از Quake II بسیار ابتدایی‌ است و دشمنان و تعاملات آن تار و ساده هستند. همچنین مایکروسافت مدت زمانی را که می‌توان این دمو را بازی کرد، محدود کرده است.

در حالی‌که مایکروسافت در ابتدا مدل Muse را با نرخ ۱۰ فریم بر ثانیه و وضوح ۱۸۰×۳۰۰ نمایش داده بود، این دمو‌ی جدید با نرخ فریم قابل بازی و وضوح بالاتر، یعنی ۳۶۰×۶۴۰، اجرا می‌شود. با این حال، این تجربه‌‌ای کاملاً محدود است و بیشتر به‌عنوان نگاهی اجمالی به آینده‌ای احتمالی ارائه شده است. در ادامه می‌توانید گیم‌پلی Quake ساخته شده توسط هوش‌ مصنوعی را تماشا کنید.

دانلود ویدئو

مایکروسافت همچنان Muse را به‌عنوان مدلی معرفی می‌کند که می‌تواند به توسعه‌دهندگان بازی در نمونه‌سازی اولیه بازی‌ها کمک کند. هنگام معرفی Muse در فوریه، مایکروسافت اشاره کرد که در حال بررسی چگونگی کمک این مدل به بهبود بازی‌های کلاسیک، مانند Quake II، و انتقال آن‌ها به سخت‌افزارهای مدرن است.

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت، در فوریه گفته بود:

می‌توان دنیایی را تصور کرد که در آن یک مدل هوش مصنوعی از داده‌هایی مانند گیم‌پلی و ویدیو یاد بگیرد چگونه بازی‌های قدیمی کار می‌کنند و آن‌ها را به هر پلتفرمی که این مدل‌ها روی آن اجرا می‌شوند منتقل کند. ما بارها درباره حفظ بازی‌ها صحبت کرده‌ایم. این مدل‌ها که می‌توانند کاملاً یاد بگیرند چگونه یک بازی اجرا می‌شود، بدون نیاز به موتور اصلی روی سخت‌افزار پایه. فرصت‌های بی‌پایانی را ایجاد می‌کنند.

واضح است که مایکروسافت اکنون Muse را نه فقط روی بازی Bleeding Edge، بلکه روی بازی‌های بیشتری آموزش می‌دهد. و احتمال دارد به‌زودی تجربه‌های کوتاه و تعاملی بیشتری را با استفاده از هوش مصنوعی در Copilot Labs ببینیم. همچنین مایکروسافت در حال کار روی قابلیتی است که Copilot را به یک مربی در بازی‌ها تبدیل کند؛ به‌طوری که دستیار هوش مصنوعی بتواند ببیند چه بازی‌ای انجام می‌دهید و با راهنمایی و نکات به شما کمک کند. بخشی از این تجربه قرار است به‌زودی برای کاربران Windows Insiders از طریق Copilot Vision در دسترس قرار بگیرد.

پست قبلی

افزایش ۴ درصدی پروازهای فرودگاه شیراز در نوروز ۱۴۰۴

پست بعدی

شرکت Ubisoft در حال ساخت یک بازی تاکتیکی نوبتی در دنیای Rainbow Six است

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 10 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • از ماجرای خاک خوردن سینما تا حاشیه در کانون کارگردانان و شورای نمایش
  • از خوانش «پل» تا سنج‌نوازی بوشهری‌ها؛هشتم محرم در «خیمه هنر» چه گذشت؟
  • دنباله «جزر و مد سرخ» ساخته می‌شود؛ احتمال بازگشت دنزل واشینگتن
  • تمرکز خانه نمایش شهرداری روی پرورش نیروی جوان تعزیه‌خوان
  • این باشگاه اماراتی خریدار پر و پاقرص مهدی قایدی شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.