دانش جوین
چهارشنبه, تیر ۱۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

تسخیر بازار کارکرده‌ها توسط «آمازون»

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۱۸ فروردین ۱۴۰۴
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
تسخیر بازار کارکرده‌ها توسط «آمازون»
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

خرید آنلاین خودرو در سطح جهان پدیده جدیدی نیست؛ به‌خصوص پس از دوران کرونا که فروش اینترنتی خودرو به‌یک نیاز اساسی تبدیل شد. اما اگر بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی جهان، یعنی آمازون تصمیم بگیرد که وارد بازار خودروهای کارکرده شود، این موضوع می‌تواند به‌یک تغییر بزرگ در صنعت فروش خودرو منجر شود.

آمازون پیش‌تر همکاری خود را با هیوندای برای فروش خودروهای صفر در ۶۸ بازار، از جمله برخی شهرهای آمریکا آغاز کرده است. طبق گفته‌های فن جین، مدیر بخش خودرو آمازون، این شرکت قصد دارد پس از آزمایش موفقیت‌آمیز فروش خودروهای صفر، به‌بازار خودروهای کارکرده نیز وارد شود.

جین در گفت‌وگو با «اتونیوز» اعلام کرد: «ما درحال اضافه کردن نمایندگی‌های بیشتری هستیم و از این‌که می‌توانیم نه‌تنها خودروهای جدید، بلکه خودروهای کارکرده را نیز به‌موجودی آن‌ها اضافه کنیم، هیجان‌زده‌ایم.»

اما برنامه آمازون تنها به‌فروش خودرو محدود نمی‌شود. این غول خرده‌فروشی قصد دارد تجربه کامل خرید خودرو را به‌صورت آنلاین ارائه دهد؛ از جمله فروش قراردادهای خدماتی و بسته‌های تعمیر و نگهداری که به‌طور سنتی یکی از سودآورترین بخش‌های کسب‌وکار نمایندگی‌های خودرو محسوب می‌شوند.

برنامه‌ای در ادامه موفقیت‌های قبلی

تحولات صنعت فروش خودرو در سال ۲۰۲۰ به‌دلیل شیوع کرونا سبب شد فروش آنلاین خودرو از یک گزینه اختیاری به‌یک الزام تبدیل شود. حالا آمازون با تحلیل حجم عظیمی از داده‌هایی که در اختیار دارد، به این نتیجه رسیده است که ورود به این بازار ارزشمند خواهد بود.

این شرکت علاوه‌بر فروش خودرو، می‌تواند از مزایای تبلیغات خودرویی که در آمریکا به‌بازاری ۳۰ میلیارد دلاری تبدیل شده نیز بهره ببرد. علاوه‌بر این، بازار خودروهای کارکرده در حال رشد است و پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۳۲ ارزش آن بیش از 2 برابر شده و به ۸۸۵ میلیارد دلار برسد. با چنین چشم‌اندازی، آمازون به‌عنوان شرکتی که همیشه به‌دنبال گسترش کسب‌وکار خود است، به‌راحتی نمی‌تواند از کنار این فرصت بگذرد. البته ورود به‌بازار خودروهای کارکرده بدون چالش نخواهد بود.

برای خودروهای صفر، خودروسازان (OEMs) نظارت دقیقی بر نحوه نمایش برند خود خواهند داشت. اما در مورد خودروهای کارکرده، این نمایندگی‌های فروش هستند که باید اطمینان حاصل کنند که همکاری با آمازون برای آن‌ها سودآور خواهد بود یا خیر؟

بر این اساس نمایندگی‌ها صرفا به‌دنبال یک پلت‌فرم برای درج آگهی خودرو نیستند. آن‌ها می‌خواهند سرویسی داشته باشند که بتواند فروش واقعی را افزایش دهد و هزینه‌های همکاری با آمازون را توجیه کند. از سوی دیگر، رقبای سنتی مانند CarGurus و Autotrader نیز مجبور خواهند شد سطح خدمات خود را ارتقا دهند تا بتوانند با آمازون رقابت کنند.

رقابتی که به نفع مشتری تمام خواهد شد

ورود آمازون به‌بازار خودروهای کارکرده می‌تواند شرایط رقابت را به‌شدت تغییر دهد. این شرکت پتانسیل آن را دارد که تجربه‌ای یکپارچه و گسترده‌تر از خرید آنلاین خودرو ارائه دهد؛ از جست‌وجو و مقایسه قیمت گرفته تا خرید، گارانتی و خدمات پس از فروش.

اگر این برنامه با موفقیت پیش برود، نه‌تنها رقبای سنتی باید خود را با شرایط جدید تطبیق دهند، بلکه حتی نمایندگی‌های فروش نیز مجبور خواهند شد مدل کسب‌وکار خود را بازبینی کنند. به‌نظر می‌رسد بازار خودروهای کارکرده در آستانه یک تحول دیجیتال بزرگ است؛ تحولی که آمازون می‌تواند یکی از بازیگران اصلی آن باشد.

خرید آنلاین خودرو در سطح جهان پدیده جدیدی نیست؛ به‌خصوص پس از دوران کرونا که فروش اینترنتی خودرو به‌یک نیاز اساسی تبدیل شد. اما اگر بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی جهان، یعنی آمازون تصمیم بگیرد که وارد بازار خودروهای کارکرده شود، این موضوع می‌تواند به‌یک تغییر بزرگ در صنعت فروش خودرو منجر شود.

آمازون پیش‌تر همکاری خود را با هیوندای برای فروش خودروهای صفر در ۶۸ بازار، از جمله برخی شهرهای آمریکا آغاز کرده است. طبق گفته‌های فن جین، مدیر بخش خودرو آمازون، این شرکت قصد دارد پس از آزمایش موفقیت‌آمیز فروش خودروهای صفر، به‌بازار خودروهای کارکرده نیز وارد شود.

جین در گفت‌وگو با «اتونیوز» اعلام کرد: «ما درحال اضافه کردن نمایندگی‌های بیشتری هستیم و از این‌که می‌توانیم نه‌تنها خودروهای جدید، بلکه خودروهای کارکرده را نیز به‌موجودی آن‌ها اضافه کنیم، هیجان‌زده‌ایم.»

اما برنامه آمازون تنها به‌فروش خودرو محدود نمی‌شود. این غول خرده‌فروشی قصد دارد تجربه کامل خرید خودرو را به‌صورت آنلاین ارائه دهد؛ از جمله فروش قراردادهای خدماتی و بسته‌های تعمیر و نگهداری که به‌طور سنتی یکی از سودآورترین بخش‌های کسب‌وکار نمایندگی‌های خودرو محسوب می‌شوند.

برنامه‌ای در ادامه موفقیت‌های قبلی

تحولات صنعت فروش خودرو در سال ۲۰۲۰ به‌دلیل شیوع کرونا سبب شد فروش آنلاین خودرو از یک گزینه اختیاری به‌یک الزام تبدیل شود. حالا آمازون با تحلیل حجم عظیمی از داده‌هایی که در اختیار دارد، به این نتیجه رسیده است که ورود به این بازار ارزشمند خواهد بود.

این شرکت علاوه‌بر فروش خودرو، می‌تواند از مزایای تبلیغات خودرویی که در آمریکا به‌بازاری ۳۰ میلیارد دلاری تبدیل شده نیز بهره ببرد. علاوه‌بر این، بازار خودروهای کارکرده در حال رشد است و پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۳۲ ارزش آن بیش از 2 برابر شده و به ۸۸۵ میلیارد دلار برسد. با چنین چشم‌اندازی، آمازون به‌عنوان شرکتی که همیشه به‌دنبال گسترش کسب‌وکار خود است، به‌راحتی نمی‌تواند از کنار این فرصت بگذرد. البته ورود به‌بازار خودروهای کارکرده بدون چالش نخواهد بود.

برای خودروهای صفر، خودروسازان (OEMs) نظارت دقیقی بر نحوه نمایش برند خود خواهند داشت. اما در مورد خودروهای کارکرده، این نمایندگی‌های فروش هستند که باید اطمینان حاصل کنند که همکاری با آمازون برای آن‌ها سودآور خواهد بود یا خیر؟

بر این اساس نمایندگی‌ها صرفا به‌دنبال یک پلت‌فرم برای درج آگهی خودرو نیستند. آن‌ها می‌خواهند سرویسی داشته باشند که بتواند فروش واقعی را افزایش دهد و هزینه‌های همکاری با آمازون را توجیه کند. از سوی دیگر، رقبای سنتی مانند CarGurus و Autotrader نیز مجبور خواهند شد سطح خدمات خود را ارتقا دهند تا بتوانند با آمازون رقابت کنند.

رقابتی که به نفع مشتری تمام خواهد شد

ورود آمازون به‌بازار خودروهای کارکرده می‌تواند شرایط رقابت را به‌شدت تغییر دهد. این شرکت پتانسیل آن را دارد که تجربه‌ای یکپارچه و گسترده‌تر از خرید آنلاین خودرو ارائه دهد؛ از جست‌وجو و مقایسه قیمت گرفته تا خرید، گارانتی و خدمات پس از فروش.

اگر این برنامه با موفقیت پیش برود، نه‌تنها رقبای سنتی باید خود را با شرایط جدید تطبیق دهند، بلکه حتی نمایندگی‌های فروش نیز مجبور خواهند شد مدل کسب‌وکار خود را بازبینی کنند. به‌نظر می‌رسد بازار خودروهای کارکرده در آستانه یک تحول دیجیتال بزرگ است؛ تحولی که آمازون می‌تواند یکی از بازیگران اصلی آن باشد.

اخبارجدیدترین

تحویل فوری یا کوتاه‌مدت، راهکار عبور از رکود بازار

رقابت سخت در بازار سوخت‌های دریایی

گرن‌کوپه محبوب «ب‌ام‌و» چه در چنته دارد؟

خرید آنلاین خودرو در سطح جهان پدیده جدیدی نیست؛ به‌خصوص پس از دوران کرونا که فروش اینترنتی خودرو به‌یک نیاز اساسی تبدیل شد. اما اگر بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی جهان، یعنی آمازون تصمیم بگیرد که وارد بازار خودروهای کارکرده شود، این موضوع می‌تواند به‌یک تغییر بزرگ در صنعت فروش خودرو منجر شود.

آمازون پیش‌تر همکاری خود را با هیوندای برای فروش خودروهای صفر در ۶۸ بازار، از جمله برخی شهرهای آمریکا آغاز کرده است. طبق گفته‌های فن جین، مدیر بخش خودرو آمازون، این شرکت قصد دارد پس از آزمایش موفقیت‌آمیز فروش خودروهای صفر، به‌بازار خودروهای کارکرده نیز وارد شود.

جین در گفت‌وگو با «اتونیوز» اعلام کرد: «ما درحال اضافه کردن نمایندگی‌های بیشتری هستیم و از این‌که می‌توانیم نه‌تنها خودروهای جدید، بلکه خودروهای کارکرده را نیز به‌موجودی آن‌ها اضافه کنیم، هیجان‌زده‌ایم.»

اما برنامه آمازون تنها به‌فروش خودرو محدود نمی‌شود. این غول خرده‌فروشی قصد دارد تجربه کامل خرید خودرو را به‌صورت آنلاین ارائه دهد؛ از جمله فروش قراردادهای خدماتی و بسته‌های تعمیر و نگهداری که به‌طور سنتی یکی از سودآورترین بخش‌های کسب‌وکار نمایندگی‌های خودرو محسوب می‌شوند.

برنامه‌ای در ادامه موفقیت‌های قبلی

تحولات صنعت فروش خودرو در سال ۲۰۲۰ به‌دلیل شیوع کرونا سبب شد فروش آنلاین خودرو از یک گزینه اختیاری به‌یک الزام تبدیل شود. حالا آمازون با تحلیل حجم عظیمی از داده‌هایی که در اختیار دارد، به این نتیجه رسیده است که ورود به این بازار ارزشمند خواهد بود.

این شرکت علاوه‌بر فروش خودرو، می‌تواند از مزایای تبلیغات خودرویی که در آمریکا به‌بازاری ۳۰ میلیارد دلاری تبدیل شده نیز بهره ببرد. علاوه‌بر این، بازار خودروهای کارکرده در حال رشد است و پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۳۲ ارزش آن بیش از 2 برابر شده و به ۸۸۵ میلیارد دلار برسد. با چنین چشم‌اندازی، آمازون به‌عنوان شرکتی که همیشه به‌دنبال گسترش کسب‌وکار خود است، به‌راحتی نمی‌تواند از کنار این فرصت بگذرد. البته ورود به‌بازار خودروهای کارکرده بدون چالش نخواهد بود.

برای خودروهای صفر، خودروسازان (OEMs) نظارت دقیقی بر نحوه نمایش برند خود خواهند داشت. اما در مورد خودروهای کارکرده، این نمایندگی‌های فروش هستند که باید اطمینان حاصل کنند که همکاری با آمازون برای آن‌ها سودآور خواهد بود یا خیر؟

بر این اساس نمایندگی‌ها صرفا به‌دنبال یک پلت‌فرم برای درج آگهی خودرو نیستند. آن‌ها می‌خواهند سرویسی داشته باشند که بتواند فروش واقعی را افزایش دهد و هزینه‌های همکاری با آمازون را توجیه کند. از سوی دیگر، رقبای سنتی مانند CarGurus و Autotrader نیز مجبور خواهند شد سطح خدمات خود را ارتقا دهند تا بتوانند با آمازون رقابت کنند.

رقابتی که به نفع مشتری تمام خواهد شد

ورود آمازون به‌بازار خودروهای کارکرده می‌تواند شرایط رقابت را به‌شدت تغییر دهد. این شرکت پتانسیل آن را دارد که تجربه‌ای یکپارچه و گسترده‌تر از خرید آنلاین خودرو ارائه دهد؛ از جست‌وجو و مقایسه قیمت گرفته تا خرید، گارانتی و خدمات پس از فروش.

اگر این برنامه با موفقیت پیش برود، نه‌تنها رقبای سنتی باید خود را با شرایط جدید تطبیق دهند، بلکه حتی نمایندگی‌های فروش نیز مجبور خواهند شد مدل کسب‌وکار خود را بازبینی کنند. به‌نظر می‌رسد بازار خودروهای کارکرده در آستانه یک تحول دیجیتال بزرگ است؛ تحولی که آمازون می‌تواند یکی از بازیگران اصلی آن باشد.

خرید آنلاین خودرو در سطح جهان پدیده جدیدی نیست؛ به‌خصوص پس از دوران کرونا که فروش اینترنتی خودرو به‌یک نیاز اساسی تبدیل شد. اما اگر بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی جهان، یعنی آمازون تصمیم بگیرد که وارد بازار خودروهای کارکرده شود، این موضوع می‌تواند به‌یک تغییر بزرگ در صنعت فروش خودرو منجر شود.

آمازون پیش‌تر همکاری خود را با هیوندای برای فروش خودروهای صفر در ۶۸ بازار، از جمله برخی شهرهای آمریکا آغاز کرده است. طبق گفته‌های فن جین، مدیر بخش خودرو آمازون، این شرکت قصد دارد پس از آزمایش موفقیت‌آمیز فروش خودروهای صفر، به‌بازار خودروهای کارکرده نیز وارد شود.

جین در گفت‌وگو با «اتونیوز» اعلام کرد: «ما درحال اضافه کردن نمایندگی‌های بیشتری هستیم و از این‌که می‌توانیم نه‌تنها خودروهای جدید، بلکه خودروهای کارکرده را نیز به‌موجودی آن‌ها اضافه کنیم، هیجان‌زده‌ایم.»

اما برنامه آمازون تنها به‌فروش خودرو محدود نمی‌شود. این غول خرده‌فروشی قصد دارد تجربه کامل خرید خودرو را به‌صورت آنلاین ارائه دهد؛ از جمله فروش قراردادهای خدماتی و بسته‌های تعمیر و نگهداری که به‌طور سنتی یکی از سودآورترین بخش‌های کسب‌وکار نمایندگی‌های خودرو محسوب می‌شوند.

برنامه‌ای در ادامه موفقیت‌های قبلی

تحولات صنعت فروش خودرو در سال ۲۰۲۰ به‌دلیل شیوع کرونا سبب شد فروش آنلاین خودرو از یک گزینه اختیاری به‌یک الزام تبدیل شود. حالا آمازون با تحلیل حجم عظیمی از داده‌هایی که در اختیار دارد، به این نتیجه رسیده است که ورود به این بازار ارزشمند خواهد بود.

این شرکت علاوه‌بر فروش خودرو، می‌تواند از مزایای تبلیغات خودرویی که در آمریکا به‌بازاری ۳۰ میلیارد دلاری تبدیل شده نیز بهره ببرد. علاوه‌بر این، بازار خودروهای کارکرده در حال رشد است و پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۳۲ ارزش آن بیش از 2 برابر شده و به ۸۸۵ میلیارد دلار برسد. با چنین چشم‌اندازی، آمازون به‌عنوان شرکتی که همیشه به‌دنبال گسترش کسب‌وکار خود است، به‌راحتی نمی‌تواند از کنار این فرصت بگذرد. البته ورود به‌بازار خودروهای کارکرده بدون چالش نخواهد بود.

برای خودروهای صفر، خودروسازان (OEMs) نظارت دقیقی بر نحوه نمایش برند خود خواهند داشت. اما در مورد خودروهای کارکرده، این نمایندگی‌های فروش هستند که باید اطمینان حاصل کنند که همکاری با آمازون برای آن‌ها سودآور خواهد بود یا خیر؟

بر این اساس نمایندگی‌ها صرفا به‌دنبال یک پلت‌فرم برای درج آگهی خودرو نیستند. آن‌ها می‌خواهند سرویسی داشته باشند که بتواند فروش واقعی را افزایش دهد و هزینه‌های همکاری با آمازون را توجیه کند. از سوی دیگر، رقبای سنتی مانند CarGurus و Autotrader نیز مجبور خواهند شد سطح خدمات خود را ارتقا دهند تا بتوانند با آمازون رقابت کنند.

رقابتی که به نفع مشتری تمام خواهد شد

ورود آمازون به‌بازار خودروهای کارکرده می‌تواند شرایط رقابت را به‌شدت تغییر دهد. این شرکت پتانسیل آن را دارد که تجربه‌ای یکپارچه و گسترده‌تر از خرید آنلاین خودرو ارائه دهد؛ از جست‌وجو و مقایسه قیمت گرفته تا خرید، گارانتی و خدمات پس از فروش.

اگر این برنامه با موفقیت پیش برود، نه‌تنها رقبای سنتی باید خود را با شرایط جدید تطبیق دهند، بلکه حتی نمایندگی‌های فروش نیز مجبور خواهند شد مدل کسب‌وکار خود را بازبینی کنند. به‌نظر می‌رسد بازار خودروهای کارکرده در آستانه یک تحول دیجیتال بزرگ است؛ تحولی که آمازون می‌تواند یکی از بازیگران اصلی آن باشد.

پست قبلی

دلایل برگزیده شدن لکسوس «LS۵۰۰» چیست؟

پست بعدی

عرضه خودرو در بورس کالا به‌زودی آغاز می‌شود

مربوطه پست ها

خودرو

تحویل فوری یا کوتاه‌مدت، راهکار عبور از رکود بازار

۱۷ تیر ۱۴۰۴
رقابت سخت در بازار سوخت‌های دریایی
خودرو

رقابت سخت در بازار سوخت‌های دریایی

۱۷ تیر ۱۴۰۴
گرن‌کوپه محبوب «ب‌ام‌و» چه در چنته دارد؟
خودرو

گرن‌کوپه محبوب «ب‌ام‌و» چه در چنته دارد؟

۱۷ تیر ۱۴۰۴
تایرساز هندی به فکر جوانان مجارستانی باشگاه «منچستر»
خودرو

تایرساز هندی به فکر جوانان مجارستانی باشگاه «منچستر»

۱۷ تیر ۱۴۰۴
فعالیت بدون وقفه خدمات برند لوکس خودروهای اکستریم و ارائه بازدید فنی رایگان در سراسر کشور
خودرو

فعالیت بدون وقفه خدمات برند لوکس خودروهای اکستریم و ارائه بازدید فنی رایگان در سراسر کشور

۱۷ تیر ۱۴۰۴
اکستریم LX؛ تجلی طراحی مدرن، توان فنی برجسته و تجربه رانندگی متمایز برای جوانان مدرن
خودرو

اکستریم LX؛ تجلی طراحی مدرن، توان فنی برجسته و تجربه رانندگی متمایز برای جوانان مدرن

۱۷ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + سیزده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ساپینتو بالاخره به تهران رسید
  • پرسپولیس: ۸۰ میلیارد بدهیداین بازیکن را ببرید
  • تمرینات پیش فصل پرسپولیس کلید خورد/ قرمز‌ها آماده سفر به ترکیه
  • ستاره محبوب پرسپولیس ساز جدایی کوک کرد!
  • ربیعی سرمربی هوادار شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.