دانش جوین
سه شنبه, تیر ۱۰, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

یوشیدا: God of War به تعویق افتاد چون از مشکلات نسخه آزمایشی آن وحشت‌زده بودم

گیمفا توسط گیمفا
۲۰ فروردین ۱۴۰۴
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
1
یوشیدا: God of War به تعویق افتاد چون از مشکلات نسخه آزمایشی آن وحشت‌زده بودم
5
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

شوهی یوشیدا، رئیس سابق استودیو‌های پلی استیشن، در مصاحبه‌ جدیدی فاش کرد که هنگامی که برای اولین بار به تجربه نسخه در حال توسعه بازی God of War (2018) پرداخت، مشکلات آن به قدری او را شوکه کرده بود که تصمیم گرفت عرضه آن را ۶ ماه دیگر به تعویق بیاندازد.

تبلیغات

شوهی یوشیدا در آخرین مصاحبه خود با وب‌سایت Gamefile، خاطره‌ای از دوران حساس توسعه God of War را با طرفداران به اشتراک گذاشت. او در این مصاحبه با گفتن اینکه از وضعیت نسخه آزمایشی God of War «وحشت‌زده شده بود»، توضیح داد:

God of War، یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های در حال توسعه ما در آن زمان بود. کمپانی انتظارات بالایی از آن داشت و رونمایی بی‌نظیری نیز از آن انجام شده بود. ولی چیزی حدود ۶ ماه پیش از زمان عرضه تعیین شده (۲۰۱۷)، بارلوگ من را به استودیو دعوت کرده و به من اجازه داد GOW را بازی کنم. بازی در آن زمان، شاید تقریباً ۸۰ درصد کامل شده بود، اما من در تکمیل کردن یکی از مراحلی که بارلوگ از من می‌خواست انجام بدم مشکل داشتم. دشمن از پشت و بیرون از زاویه دید به من شلیک می‌کرد و من حس می‌کردم این یک تقلب است. همچنین، مشکلاتی نیز در رابطه با افت فریم وجود داشت و برخی از چیز‌ها هم اصلاً درست کار نمی‌کردند.

او در ادامه با اشاره با اهمیت موفقیت God of War برای سونی افزود:

هنگامی که به زمان باقی‌مانده برای توسعه و انتظارات کمپانی و حتی بازیکنان از این عنوان فکر می‌کردم، با خود گفتم «این یک مشکل بزرگ است»؛ اما چون بارلوگ شخصی بسیار خلاق، مهربان و مشتاق بود، نمی‌توانستم این نظر را در حضور او ابراز کنم. البته حالات چهره من گویای احساس اولیه‌ام نسبت به بازی بود.

پس از این بازدید، من نزد مدیر اجرایی، شانون استاداستیل (Shannon Studstill) رفتم و به او گفتم «ما با یک مشکل مواجه شده‌ایم». در نهایت، ما موفق شدیم زمان عرضه بازی را به تعویق بیندازیم. زمان عرضه اصلی، در اکتبر ۲۰۱۷ بود (مهر ۱۳۹۶) و ما آن را به آوریل سال بعد (فروردین ۱۳۹۷) منتقل کردیم، یعنی در کنار ۶ ماه زمان اولیه، ۶ ماه دیگر نیز به توسعه دهنده مهلت دادیم. این [تعویق زمان عرضه]، بسیار به آنها در صیقل‌ دادن محصول نهایی کمک کرد.

به لطف این تصمیم هوشمندانه، God of War نه تنها موفق شد نظر مثبت بازیکنان را جلب کرده و فروش بالایی را تجربه کند، بلکه در سال عرضه نیز توانست جایزه بهترین بازی سال را از آن خود کند. جالب است بدانید که به همین شکل، God of War: Ragnarok نیز با هدف زمان دادن به بهبود مشکل جسمانی بازیگر نقش کریتوس، کریس جاج،‌ تأخیر خورده بود.

شوهی یوشیدا، رئیس سابق استودیو‌های پلی استیشن، در مصاحبه‌ جدیدی فاش کرد که هنگامی که برای اولین بار به تجربه نسخه در حال توسعه بازی God of War (2018) پرداخت، مشکلات آن به قدری او را شوکه کرده بود که تصمیم گرفت عرضه آن را ۶ ماه دیگر به تعویق بیاندازد.

تبلیغات

شوهی یوشیدا در آخرین مصاحبه خود با وب‌سایت Gamefile، خاطره‌ای از دوران حساس توسعه God of War را با طرفداران به اشتراک گذاشت. او در این مصاحبه با گفتن اینکه از وضعیت نسخه آزمایشی God of War «وحشت‌زده شده بود»، توضیح داد:

God of War، یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های در حال توسعه ما در آن زمان بود. کمپانی انتظارات بالایی از آن داشت و رونمایی بی‌نظیری نیز از آن انجام شده بود. ولی چیزی حدود ۶ ماه پیش از زمان عرضه تعیین شده (۲۰۱۷)، بارلوگ من را به استودیو دعوت کرده و به من اجازه داد GOW را بازی کنم. بازی در آن زمان، شاید تقریباً ۸۰ درصد کامل شده بود، اما من در تکمیل کردن یکی از مراحلی که بارلوگ از من می‌خواست انجام بدم مشکل داشتم. دشمن از پشت و بیرون از زاویه دید به من شلیک می‌کرد و من حس می‌کردم این یک تقلب است. همچنین، مشکلاتی نیز در رابطه با افت فریم وجود داشت و برخی از چیز‌ها هم اصلاً درست کار نمی‌کردند.

او در ادامه با اشاره با اهمیت موفقیت God of War برای سونی افزود:

هنگامی که به زمان باقی‌مانده برای توسعه و انتظارات کمپانی و حتی بازیکنان از این عنوان فکر می‌کردم، با خود گفتم «این یک مشکل بزرگ است»؛ اما چون بارلوگ شخصی بسیار خلاق، مهربان و مشتاق بود، نمی‌توانستم این نظر را در حضور او ابراز کنم. البته حالات چهره من گویای احساس اولیه‌ام نسبت به بازی بود.

پس از این بازدید، من نزد مدیر اجرایی، شانون استاداستیل (Shannon Studstill) رفتم و به او گفتم «ما با یک مشکل مواجه شده‌ایم». در نهایت، ما موفق شدیم زمان عرضه بازی را به تعویق بیندازیم. زمان عرضه اصلی، در اکتبر ۲۰۱۷ بود (مهر ۱۳۹۶) و ما آن را به آوریل سال بعد (فروردین ۱۳۹۷) منتقل کردیم، یعنی در کنار ۶ ماه زمان اولیه، ۶ ماه دیگر نیز به توسعه دهنده مهلت دادیم. این [تعویق زمان عرضه]، بسیار به آنها در صیقل‌ دادن محصول نهایی کمک کرد.

به لطف این تصمیم هوشمندانه، God of War نه تنها موفق شد نظر مثبت بازیکنان را جلب کرده و فروش بالایی را تجربه کند، بلکه در سال عرضه نیز توانست جایزه بهترین بازی سال را از آن خود کند. جالب است بدانید که به همین شکل، God of War: Ragnarok نیز با هدف زمان دادن به بهبود مشکل جسمانی بازیگر نقش کریتوس، کریس جاج،‌ تأخیر خورده بود.

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

شوهی یوشیدا، رئیس سابق استودیو‌های پلی استیشن، در مصاحبه‌ جدیدی فاش کرد که هنگامی که برای اولین بار به تجربه نسخه در حال توسعه بازی God of War (2018) پرداخت، مشکلات آن به قدری او را شوکه کرده بود که تصمیم گرفت عرضه آن را ۶ ماه دیگر به تعویق بیاندازد.

تبلیغات

شوهی یوشیدا در آخرین مصاحبه خود با وب‌سایت Gamefile، خاطره‌ای از دوران حساس توسعه God of War را با طرفداران به اشتراک گذاشت. او در این مصاحبه با گفتن اینکه از وضعیت نسخه آزمایشی God of War «وحشت‌زده شده بود»، توضیح داد:

God of War، یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های در حال توسعه ما در آن زمان بود. کمپانی انتظارات بالایی از آن داشت و رونمایی بی‌نظیری نیز از آن انجام شده بود. ولی چیزی حدود ۶ ماه پیش از زمان عرضه تعیین شده (۲۰۱۷)، بارلوگ من را به استودیو دعوت کرده و به من اجازه داد GOW را بازی کنم. بازی در آن زمان، شاید تقریباً ۸۰ درصد کامل شده بود، اما من در تکمیل کردن یکی از مراحلی که بارلوگ از من می‌خواست انجام بدم مشکل داشتم. دشمن از پشت و بیرون از زاویه دید به من شلیک می‌کرد و من حس می‌کردم این یک تقلب است. همچنین، مشکلاتی نیز در رابطه با افت فریم وجود داشت و برخی از چیز‌ها هم اصلاً درست کار نمی‌کردند.

او در ادامه با اشاره با اهمیت موفقیت God of War برای سونی افزود:

هنگامی که به زمان باقی‌مانده برای توسعه و انتظارات کمپانی و حتی بازیکنان از این عنوان فکر می‌کردم، با خود گفتم «این یک مشکل بزرگ است»؛ اما چون بارلوگ شخصی بسیار خلاق، مهربان و مشتاق بود، نمی‌توانستم این نظر را در حضور او ابراز کنم. البته حالات چهره من گویای احساس اولیه‌ام نسبت به بازی بود.

پس از این بازدید، من نزد مدیر اجرایی، شانون استاداستیل (Shannon Studstill) رفتم و به او گفتم «ما با یک مشکل مواجه شده‌ایم». در نهایت، ما موفق شدیم زمان عرضه بازی را به تعویق بیندازیم. زمان عرضه اصلی، در اکتبر ۲۰۱۷ بود (مهر ۱۳۹۶) و ما آن را به آوریل سال بعد (فروردین ۱۳۹۷) منتقل کردیم، یعنی در کنار ۶ ماه زمان اولیه، ۶ ماه دیگر نیز به توسعه دهنده مهلت دادیم. این [تعویق زمان عرضه]، بسیار به آنها در صیقل‌ دادن محصول نهایی کمک کرد.

به لطف این تصمیم هوشمندانه، God of War نه تنها موفق شد نظر مثبت بازیکنان را جلب کرده و فروش بالایی را تجربه کند، بلکه در سال عرضه نیز توانست جایزه بهترین بازی سال را از آن خود کند. جالب است بدانید که به همین شکل، God of War: Ragnarok نیز با هدف زمان دادن به بهبود مشکل جسمانی بازیگر نقش کریتوس، کریس جاج،‌ تأخیر خورده بود.

شوهی یوشیدا، رئیس سابق استودیو‌های پلی استیشن، در مصاحبه‌ جدیدی فاش کرد که هنگامی که برای اولین بار به تجربه نسخه در حال توسعه بازی God of War (2018) پرداخت، مشکلات آن به قدری او را شوکه کرده بود که تصمیم گرفت عرضه آن را ۶ ماه دیگر به تعویق بیاندازد.

تبلیغات

شوهی یوشیدا در آخرین مصاحبه خود با وب‌سایت Gamefile، خاطره‌ای از دوران حساس توسعه God of War را با طرفداران به اشتراک گذاشت. او در این مصاحبه با گفتن اینکه از وضعیت نسخه آزمایشی God of War «وحشت‌زده شده بود»، توضیح داد:

God of War، یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های در حال توسعه ما در آن زمان بود. کمپانی انتظارات بالایی از آن داشت و رونمایی بی‌نظیری نیز از آن انجام شده بود. ولی چیزی حدود ۶ ماه پیش از زمان عرضه تعیین شده (۲۰۱۷)، بارلوگ من را به استودیو دعوت کرده و به من اجازه داد GOW را بازی کنم. بازی در آن زمان، شاید تقریباً ۸۰ درصد کامل شده بود، اما من در تکمیل کردن یکی از مراحلی که بارلوگ از من می‌خواست انجام بدم مشکل داشتم. دشمن از پشت و بیرون از زاویه دید به من شلیک می‌کرد و من حس می‌کردم این یک تقلب است. همچنین، مشکلاتی نیز در رابطه با افت فریم وجود داشت و برخی از چیز‌ها هم اصلاً درست کار نمی‌کردند.

او در ادامه با اشاره با اهمیت موفقیت God of War برای سونی افزود:

هنگامی که به زمان باقی‌مانده برای توسعه و انتظارات کمپانی و حتی بازیکنان از این عنوان فکر می‌کردم، با خود گفتم «این یک مشکل بزرگ است»؛ اما چون بارلوگ شخصی بسیار خلاق، مهربان و مشتاق بود، نمی‌توانستم این نظر را در حضور او ابراز کنم. البته حالات چهره من گویای احساس اولیه‌ام نسبت به بازی بود.

پس از این بازدید، من نزد مدیر اجرایی، شانون استاداستیل (Shannon Studstill) رفتم و به او گفتم «ما با یک مشکل مواجه شده‌ایم». در نهایت، ما موفق شدیم زمان عرضه بازی را به تعویق بیندازیم. زمان عرضه اصلی، در اکتبر ۲۰۱۷ بود (مهر ۱۳۹۶) و ما آن را به آوریل سال بعد (فروردین ۱۳۹۷) منتقل کردیم، یعنی در کنار ۶ ماه زمان اولیه، ۶ ماه دیگر نیز به توسعه دهنده مهلت دادیم. این [تعویق زمان عرضه]، بسیار به آنها در صیقل‌ دادن محصول نهایی کمک کرد.

به لطف این تصمیم هوشمندانه، God of War نه تنها موفق شد نظر مثبت بازیکنان را جلب کرده و فروش بالایی را تجربه کند، بلکه در سال عرضه نیز توانست جایزه بهترین بازی سال را از آن خود کند. جالب است بدانید که به همین شکل، God of War: Ragnarok نیز با هدف زمان دادن به بهبود مشکل جسمانی بازیگر نقش کریتوس، کریس جاج،‌ تأخیر خورده بود.

پست قبلی

بلیط هواپیما تهران کیش؛ بررسی امکانات ایرلاین های مختلف

پست بعدی

بازی Disney Illusion Island از انحصار کنسول سوییچ خارج شد

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • سوگ خوانی حامد طاها در سومین روز از «خیمه هنر»
  • مراسم تشییع پیکر جمال اجلالی سه‌شنبه برگزار می‌شود
  • روایتی طنز از تجاوز آمریکا و رژیم غاصب در «پوزه‌بند»
  • آغاز به کار مجدد مرکز تئاتر مولوی؛ ۲ نمایش اجرای عمومی دارند
  • شنیدن یک عرض ارادت موسیقایی به محضر سید الشهدا؛ بداهه‌ای برای پیانو
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.