دانش جوین
پنجشنبه, تیر ۲۶, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

اکران آنلاین «بچه زرنگ» بازخورد زیادی داشت؛ تماشای خانوادگی فیلم

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۲۵ فروردین ۱۴۰۴
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
اکران آنلاین «بچه زرنگ» بازخورد زیادی داشت؛ تماشای خانوادگی فیلم
6
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

بهنود نکویی کارگردان فیلم انیمیشن «بچه زرنگ» که از ابتدای فروردین به صورت آنلاین اکران شده است درباره تلاش برای ساخت انیمیشن به خبرنگار مهر بیان کرد: روند تولید انیمیشن همواره فرآیندی زمان‌بر است که این موضوع منحصر به ایران نیست. در سراسر جهان، از مرحله نگارش فیلمنامه تا زمان اکران، این فرآیند به‌طور متوسط حدود ۲و نیم تا ۳ سال به طول می‌انجامد تا فیلم به نتیجه برسد.

وی اضافه کرد: در برخی پروژه‌ها، این زمان به‌ویژه در مرحله فیلمنامه‌نویسی بسیار طولانی‌تر می‌شود، حال آنکه در برخی پروژه‌های دیگر، مانند قسمت‌های دوم یا سوم یک اثر، به دلیل آماده‌بودن پیش‌تولیدشان، زمان کمتری نیاز است.

این کارگردان درباره فرایند ساخت انیمیشن‌ها تصریح کرد: در این فرآیند، تمامی اجزا و جزییات باید از پایه ساخته شوند و هیچ‌چیز از قبل آماده نیست. خلق این جزییات به‌طور طبیعی زمان‌بر است. در مقابل، در فیلم‌های رئال و زنده، از بازیگران تا لوکیشن‌ها اغلب به‌صورت طبیعی وجود دارند و گاهی حتی نیازی به ساخت دکور هم نیست. اما در انیمیشن، شما باید تمامی جزییات را طراحی کنید، وسایل را مرحله به مرحله بسازید و سپس به افزودن جزییات بپردازید. همچنین، شخصیت‌ها باید متحرک‌سازی شوند که این فرآیند معمولاً رفت‌وبرگشت‌های زیادی دارد؛ یک بار انجام می‌شود، سپس ویرایش می‌شود و دوباره اصلاحات اعمال می‌شود. در نهایت نیز ممکن است مشکلات فنی به‌وجود آید که رفع آنها زمان زیادی می‌برد و گاهی حتی نیاز است چند مرحله به عقب بازگردیم تا اصلاحات لازم انجام شود. این موارد همگی موجب افزایش طولانی‌تر شدن زمان تولید می‌شوند.

نکویی با اشاره به فرایند طولانی ساخت انیمیشن تصریح کرد: اگر این مسائل را کنار هم بگذاریم، متوجه می‌شویم که بیشترین زمان صرف کدام بخش‌ها می‌شود. به‌عنوان مثال، می‌توان گفت فیلمنامه‌نویسی، خلق کاراکترها، طراحی‌ها، مرحله پیش‌تولید، روند انیمیت و متحرک‌سازی از جمله بخش‌هایی هستند که زمان زیادی می‌طلبند. در متحرک‌سازی، تمام پلان‌ها باید با دقت انجام شود، به‌ویژه در صحنه‌هایی که چند کاراکتر به‌طور همزمان حضور دارند، مانند نبردها، درگیری‌ها یا تعقیب‌وگریزها. همچنین، کیفیت سینمایی انیمیشن باید بالاتر از سایر تولیدات باشد و این موضوع حساسیت بیشتری ایجاد می‌کند.

وی در ادامه عنوان کرد: این فرآیند طولانی‌مدت از پیش‌تولید آغاز می‌شود و پس از آن طراحی شخصیت‌ها، فضاها و اشیا انجام می‌گیرد. سپس مرحله ساخت مدل و تبدیل طراحی‌ها با فرمت سه‌بعدی صورت می‌پذیرد. در مجموع، این روند ممکن است حدود سه سال زمان ببرد و گاهی حتی سال‌ها طول می‌کشد، چرا که مدام در حال ویرایش و اصلاح است. این وسواس در کیفیت و جزییات، ویژگی ذاتی انیمیشن است، زیرا در این حوزه حساسیت‌ها در طراحی و ترکیب‌بندی‌ها گاهی حتی از فیلم‌های زنده نیز بیشتر است. اگر دقت کنید، بسیاری از شخصیت‌های انیمیشنی محبوبیت بیشتری نسبت به شخصیت‌های واقعی (رئال) دارند و این به‌دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که در طراحی و جزییات آنها اعمال می‌شود.

نکویی درباره ظرفیت بین‌المللی آثار کودک گفت: آثار کودک به جهت مفاهیم نسبتاً مشترک بین کودکان در تمامی دنیا، معمولاً مزه‌ای همه پسند دارد. علاوه بر این، روایت فیلم ما از جنس قصه‌گویی خودمان است و برای بیننده خارجی، این نوع روایت معمولاً تازه و جذاب است. حتی اگر برخی جزییات از نگاه ما چندان خاص به نظر نرسد، برای مخاطب جهانی، این شیوه بیان، نوع شوخی‌ها و قصه‌پردازی معمولاً جذابیت دارد، با اینکه ما هنوز زمان زیادی نیست که به عرصه سینمای بین‌المللی با استانداردهای جهانی وارد شده‌ایم.

وی درباره اکران آنلاین فیلم از ابتدای فروردین ماه بیان کرد: هم‌اکنون که اکران آنلاین فیلم نیز شروع شده، بازخوردهای جالبی دریافت کرده‌ایم. کسانی که قبلاً فیلم را دیده بودند، مشتاق بودند دوباره آن را تماشا کنند و حتی برخی خانواده‌ها واکنش‌های کودکانشان را برای ما ارسال کردند. جالب بود که حتی پس از گذشت مدتی از اکران، این شخصیت‌ها برای برخی چنان جذاب بودند که مشتاقانه منتظر پخش آنلاین بودند.

این کارگردان در پایان بیان کرد: در روزهای اول اکران آنلاین، استقبال بسیار خوبی شد و من از طریق ارتباطات شخصی متوجه شدم که کودکان همچنان با هیجان فیلم را تماشا می‌کنند و با دقت به آن توجه دارند. خانواده‌ها هم همزمان با فرزندانشان اثر را می‌دیدند. به هر حال، این فیلم در زمان خود موفق بوده و توانسته بر مخاطبانش تأثیر بگذارد.

بهنود نکویی کارگردان فیلم انیمیشن «بچه زرنگ» که از ابتدای فروردین به صورت آنلاین اکران شده است درباره تلاش برای ساخت انیمیشن به خبرنگار مهر بیان کرد: روند تولید انیمیشن همواره فرآیندی زمان‌بر است که این موضوع منحصر به ایران نیست. در سراسر جهان، از مرحله نگارش فیلمنامه تا زمان اکران، این فرآیند به‌طور متوسط حدود ۲و نیم تا ۳ سال به طول می‌انجامد تا فیلم به نتیجه برسد.

وی اضافه کرد: در برخی پروژه‌ها، این زمان به‌ویژه در مرحله فیلمنامه‌نویسی بسیار طولانی‌تر می‌شود، حال آنکه در برخی پروژه‌های دیگر، مانند قسمت‌های دوم یا سوم یک اثر، به دلیل آماده‌بودن پیش‌تولیدشان، زمان کمتری نیاز است.

این کارگردان درباره فرایند ساخت انیمیشن‌ها تصریح کرد: در این فرآیند، تمامی اجزا و جزییات باید از پایه ساخته شوند و هیچ‌چیز از قبل آماده نیست. خلق این جزییات به‌طور طبیعی زمان‌بر است. در مقابل، در فیلم‌های رئال و زنده، از بازیگران تا لوکیشن‌ها اغلب به‌صورت طبیعی وجود دارند و گاهی حتی نیازی به ساخت دکور هم نیست. اما در انیمیشن، شما باید تمامی جزییات را طراحی کنید، وسایل را مرحله به مرحله بسازید و سپس به افزودن جزییات بپردازید. همچنین، شخصیت‌ها باید متحرک‌سازی شوند که این فرآیند معمولاً رفت‌وبرگشت‌های زیادی دارد؛ یک بار انجام می‌شود، سپس ویرایش می‌شود و دوباره اصلاحات اعمال می‌شود. در نهایت نیز ممکن است مشکلات فنی به‌وجود آید که رفع آنها زمان زیادی می‌برد و گاهی حتی نیاز است چند مرحله به عقب بازگردیم تا اصلاحات لازم انجام شود. این موارد همگی موجب افزایش طولانی‌تر شدن زمان تولید می‌شوند.

نکویی با اشاره به فرایند طولانی ساخت انیمیشن تصریح کرد: اگر این مسائل را کنار هم بگذاریم، متوجه می‌شویم که بیشترین زمان صرف کدام بخش‌ها می‌شود. به‌عنوان مثال، می‌توان گفت فیلمنامه‌نویسی، خلق کاراکترها، طراحی‌ها، مرحله پیش‌تولید، روند انیمیت و متحرک‌سازی از جمله بخش‌هایی هستند که زمان زیادی می‌طلبند. در متحرک‌سازی، تمام پلان‌ها باید با دقت انجام شود، به‌ویژه در صحنه‌هایی که چند کاراکتر به‌طور همزمان حضور دارند، مانند نبردها، درگیری‌ها یا تعقیب‌وگریزها. همچنین، کیفیت سینمایی انیمیشن باید بالاتر از سایر تولیدات باشد و این موضوع حساسیت بیشتری ایجاد می‌کند.

وی در ادامه عنوان کرد: این فرآیند طولانی‌مدت از پیش‌تولید آغاز می‌شود و پس از آن طراحی شخصیت‌ها، فضاها و اشیا انجام می‌گیرد. سپس مرحله ساخت مدل و تبدیل طراحی‌ها با فرمت سه‌بعدی صورت می‌پذیرد. در مجموع، این روند ممکن است حدود سه سال زمان ببرد و گاهی حتی سال‌ها طول می‌کشد، چرا که مدام در حال ویرایش و اصلاح است. این وسواس در کیفیت و جزییات، ویژگی ذاتی انیمیشن است، زیرا در این حوزه حساسیت‌ها در طراحی و ترکیب‌بندی‌ها گاهی حتی از فیلم‌های زنده نیز بیشتر است. اگر دقت کنید، بسیاری از شخصیت‌های انیمیشنی محبوبیت بیشتری نسبت به شخصیت‌های واقعی (رئال) دارند و این به‌دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که در طراحی و جزییات آنها اعمال می‌شود.

نکویی درباره ظرفیت بین‌المللی آثار کودک گفت: آثار کودک به جهت مفاهیم نسبتاً مشترک بین کودکان در تمامی دنیا، معمولاً مزه‌ای همه پسند دارد. علاوه بر این، روایت فیلم ما از جنس قصه‌گویی خودمان است و برای بیننده خارجی، این نوع روایت معمولاً تازه و جذاب است. حتی اگر برخی جزییات از نگاه ما چندان خاص به نظر نرسد، برای مخاطب جهانی، این شیوه بیان، نوع شوخی‌ها و قصه‌پردازی معمولاً جذابیت دارد، با اینکه ما هنوز زمان زیادی نیست که به عرصه سینمای بین‌المللی با استانداردهای جهانی وارد شده‌ایم.

وی درباره اکران آنلاین فیلم از ابتدای فروردین ماه بیان کرد: هم‌اکنون که اکران آنلاین فیلم نیز شروع شده، بازخوردهای جالبی دریافت کرده‌ایم. کسانی که قبلاً فیلم را دیده بودند، مشتاق بودند دوباره آن را تماشا کنند و حتی برخی خانواده‌ها واکنش‌های کودکانشان را برای ما ارسال کردند. جالب بود که حتی پس از گذشت مدتی از اکران، این شخصیت‌ها برای برخی چنان جذاب بودند که مشتاقانه منتظر پخش آنلاین بودند.

این کارگردان در پایان بیان کرد: در روزهای اول اکران آنلاین، استقبال بسیار خوبی شد و من از طریق ارتباطات شخصی متوجه شدم که کودکان همچنان با هیجان فیلم را تماشا می‌کنند و با دقت به آن توجه دارند. خانواده‌ها هم همزمان با فرزندانشان اثر را می‌دیدند. به هر حال، این فیلم در زمان خود موفق بوده و توانسته بر مخاطبانش تأثیر بگذارد.

اخبارجدیدترین

نباید در جبهه رسانه به دشمن باخت؛ افسوس برای تصاویر مهمی که پاک شدند!

آیا قاتل عاشق سوژه قتل خود شده است؟!

انتشار اولین اثر پروژه «هشت سال و این روزها»

بهنود نکویی کارگردان فیلم انیمیشن «بچه زرنگ» که از ابتدای فروردین به صورت آنلاین اکران شده است درباره تلاش برای ساخت انیمیشن به خبرنگار مهر بیان کرد: روند تولید انیمیشن همواره فرآیندی زمان‌بر است که این موضوع منحصر به ایران نیست. در سراسر جهان، از مرحله نگارش فیلمنامه تا زمان اکران، این فرآیند به‌طور متوسط حدود ۲و نیم تا ۳ سال به طول می‌انجامد تا فیلم به نتیجه برسد.

وی اضافه کرد: در برخی پروژه‌ها، این زمان به‌ویژه در مرحله فیلمنامه‌نویسی بسیار طولانی‌تر می‌شود، حال آنکه در برخی پروژه‌های دیگر، مانند قسمت‌های دوم یا سوم یک اثر، به دلیل آماده‌بودن پیش‌تولیدشان، زمان کمتری نیاز است.

این کارگردان درباره فرایند ساخت انیمیشن‌ها تصریح کرد: در این فرآیند، تمامی اجزا و جزییات باید از پایه ساخته شوند و هیچ‌چیز از قبل آماده نیست. خلق این جزییات به‌طور طبیعی زمان‌بر است. در مقابل، در فیلم‌های رئال و زنده، از بازیگران تا لوکیشن‌ها اغلب به‌صورت طبیعی وجود دارند و گاهی حتی نیازی به ساخت دکور هم نیست. اما در انیمیشن، شما باید تمامی جزییات را طراحی کنید، وسایل را مرحله به مرحله بسازید و سپس به افزودن جزییات بپردازید. همچنین، شخصیت‌ها باید متحرک‌سازی شوند که این فرآیند معمولاً رفت‌وبرگشت‌های زیادی دارد؛ یک بار انجام می‌شود، سپس ویرایش می‌شود و دوباره اصلاحات اعمال می‌شود. در نهایت نیز ممکن است مشکلات فنی به‌وجود آید که رفع آنها زمان زیادی می‌برد و گاهی حتی نیاز است چند مرحله به عقب بازگردیم تا اصلاحات لازم انجام شود. این موارد همگی موجب افزایش طولانی‌تر شدن زمان تولید می‌شوند.

نکویی با اشاره به فرایند طولانی ساخت انیمیشن تصریح کرد: اگر این مسائل را کنار هم بگذاریم، متوجه می‌شویم که بیشترین زمان صرف کدام بخش‌ها می‌شود. به‌عنوان مثال، می‌توان گفت فیلمنامه‌نویسی، خلق کاراکترها، طراحی‌ها، مرحله پیش‌تولید، روند انیمیت و متحرک‌سازی از جمله بخش‌هایی هستند که زمان زیادی می‌طلبند. در متحرک‌سازی، تمام پلان‌ها باید با دقت انجام شود، به‌ویژه در صحنه‌هایی که چند کاراکتر به‌طور همزمان حضور دارند، مانند نبردها، درگیری‌ها یا تعقیب‌وگریزها. همچنین، کیفیت سینمایی انیمیشن باید بالاتر از سایر تولیدات باشد و این موضوع حساسیت بیشتری ایجاد می‌کند.

وی در ادامه عنوان کرد: این فرآیند طولانی‌مدت از پیش‌تولید آغاز می‌شود و پس از آن طراحی شخصیت‌ها، فضاها و اشیا انجام می‌گیرد. سپس مرحله ساخت مدل و تبدیل طراحی‌ها با فرمت سه‌بعدی صورت می‌پذیرد. در مجموع، این روند ممکن است حدود سه سال زمان ببرد و گاهی حتی سال‌ها طول می‌کشد، چرا که مدام در حال ویرایش و اصلاح است. این وسواس در کیفیت و جزییات، ویژگی ذاتی انیمیشن است، زیرا در این حوزه حساسیت‌ها در طراحی و ترکیب‌بندی‌ها گاهی حتی از فیلم‌های زنده نیز بیشتر است. اگر دقت کنید، بسیاری از شخصیت‌های انیمیشنی محبوبیت بیشتری نسبت به شخصیت‌های واقعی (رئال) دارند و این به‌دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که در طراحی و جزییات آنها اعمال می‌شود.

نکویی درباره ظرفیت بین‌المللی آثار کودک گفت: آثار کودک به جهت مفاهیم نسبتاً مشترک بین کودکان در تمامی دنیا، معمولاً مزه‌ای همه پسند دارد. علاوه بر این، روایت فیلم ما از جنس قصه‌گویی خودمان است و برای بیننده خارجی، این نوع روایت معمولاً تازه و جذاب است. حتی اگر برخی جزییات از نگاه ما چندان خاص به نظر نرسد، برای مخاطب جهانی، این شیوه بیان، نوع شوخی‌ها و قصه‌پردازی معمولاً جذابیت دارد، با اینکه ما هنوز زمان زیادی نیست که به عرصه سینمای بین‌المللی با استانداردهای جهانی وارد شده‌ایم.

وی درباره اکران آنلاین فیلم از ابتدای فروردین ماه بیان کرد: هم‌اکنون که اکران آنلاین فیلم نیز شروع شده، بازخوردهای جالبی دریافت کرده‌ایم. کسانی که قبلاً فیلم را دیده بودند، مشتاق بودند دوباره آن را تماشا کنند و حتی برخی خانواده‌ها واکنش‌های کودکانشان را برای ما ارسال کردند. جالب بود که حتی پس از گذشت مدتی از اکران، این شخصیت‌ها برای برخی چنان جذاب بودند که مشتاقانه منتظر پخش آنلاین بودند.

این کارگردان در پایان بیان کرد: در روزهای اول اکران آنلاین، استقبال بسیار خوبی شد و من از طریق ارتباطات شخصی متوجه شدم که کودکان همچنان با هیجان فیلم را تماشا می‌کنند و با دقت به آن توجه دارند. خانواده‌ها هم همزمان با فرزندانشان اثر را می‌دیدند. به هر حال، این فیلم در زمان خود موفق بوده و توانسته بر مخاطبانش تأثیر بگذارد.

بهنود نکویی کارگردان فیلم انیمیشن «بچه زرنگ» که از ابتدای فروردین به صورت آنلاین اکران شده است درباره تلاش برای ساخت انیمیشن به خبرنگار مهر بیان کرد: روند تولید انیمیشن همواره فرآیندی زمان‌بر است که این موضوع منحصر به ایران نیست. در سراسر جهان، از مرحله نگارش فیلمنامه تا زمان اکران، این فرآیند به‌طور متوسط حدود ۲و نیم تا ۳ سال به طول می‌انجامد تا فیلم به نتیجه برسد.

وی اضافه کرد: در برخی پروژه‌ها، این زمان به‌ویژه در مرحله فیلمنامه‌نویسی بسیار طولانی‌تر می‌شود، حال آنکه در برخی پروژه‌های دیگر، مانند قسمت‌های دوم یا سوم یک اثر، به دلیل آماده‌بودن پیش‌تولیدشان، زمان کمتری نیاز است.

این کارگردان درباره فرایند ساخت انیمیشن‌ها تصریح کرد: در این فرآیند، تمامی اجزا و جزییات باید از پایه ساخته شوند و هیچ‌چیز از قبل آماده نیست. خلق این جزییات به‌طور طبیعی زمان‌بر است. در مقابل، در فیلم‌های رئال و زنده، از بازیگران تا لوکیشن‌ها اغلب به‌صورت طبیعی وجود دارند و گاهی حتی نیازی به ساخت دکور هم نیست. اما در انیمیشن، شما باید تمامی جزییات را طراحی کنید، وسایل را مرحله به مرحله بسازید و سپس به افزودن جزییات بپردازید. همچنین، شخصیت‌ها باید متحرک‌سازی شوند که این فرآیند معمولاً رفت‌وبرگشت‌های زیادی دارد؛ یک بار انجام می‌شود، سپس ویرایش می‌شود و دوباره اصلاحات اعمال می‌شود. در نهایت نیز ممکن است مشکلات فنی به‌وجود آید که رفع آنها زمان زیادی می‌برد و گاهی حتی نیاز است چند مرحله به عقب بازگردیم تا اصلاحات لازم انجام شود. این موارد همگی موجب افزایش طولانی‌تر شدن زمان تولید می‌شوند.

نکویی با اشاره به فرایند طولانی ساخت انیمیشن تصریح کرد: اگر این مسائل را کنار هم بگذاریم، متوجه می‌شویم که بیشترین زمان صرف کدام بخش‌ها می‌شود. به‌عنوان مثال، می‌توان گفت فیلمنامه‌نویسی، خلق کاراکترها، طراحی‌ها، مرحله پیش‌تولید، روند انیمیت و متحرک‌سازی از جمله بخش‌هایی هستند که زمان زیادی می‌طلبند. در متحرک‌سازی، تمام پلان‌ها باید با دقت انجام شود، به‌ویژه در صحنه‌هایی که چند کاراکتر به‌طور همزمان حضور دارند، مانند نبردها، درگیری‌ها یا تعقیب‌وگریزها. همچنین، کیفیت سینمایی انیمیشن باید بالاتر از سایر تولیدات باشد و این موضوع حساسیت بیشتری ایجاد می‌کند.

وی در ادامه عنوان کرد: این فرآیند طولانی‌مدت از پیش‌تولید آغاز می‌شود و پس از آن طراحی شخصیت‌ها، فضاها و اشیا انجام می‌گیرد. سپس مرحله ساخت مدل و تبدیل طراحی‌ها با فرمت سه‌بعدی صورت می‌پذیرد. در مجموع، این روند ممکن است حدود سه سال زمان ببرد و گاهی حتی سال‌ها طول می‌کشد، چرا که مدام در حال ویرایش و اصلاح است. این وسواس در کیفیت و جزییات، ویژگی ذاتی انیمیشن است، زیرا در این حوزه حساسیت‌ها در طراحی و ترکیب‌بندی‌ها گاهی حتی از فیلم‌های زنده نیز بیشتر است. اگر دقت کنید، بسیاری از شخصیت‌های انیمیشنی محبوبیت بیشتری نسبت به شخصیت‌های واقعی (رئال) دارند و این به‌دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که در طراحی و جزییات آنها اعمال می‌شود.

نکویی درباره ظرفیت بین‌المللی آثار کودک گفت: آثار کودک به جهت مفاهیم نسبتاً مشترک بین کودکان در تمامی دنیا، معمولاً مزه‌ای همه پسند دارد. علاوه بر این، روایت فیلم ما از جنس قصه‌گویی خودمان است و برای بیننده خارجی، این نوع روایت معمولاً تازه و جذاب است. حتی اگر برخی جزییات از نگاه ما چندان خاص به نظر نرسد، برای مخاطب جهانی، این شیوه بیان، نوع شوخی‌ها و قصه‌پردازی معمولاً جذابیت دارد، با اینکه ما هنوز زمان زیادی نیست که به عرصه سینمای بین‌المللی با استانداردهای جهانی وارد شده‌ایم.

وی درباره اکران آنلاین فیلم از ابتدای فروردین ماه بیان کرد: هم‌اکنون که اکران آنلاین فیلم نیز شروع شده، بازخوردهای جالبی دریافت کرده‌ایم. کسانی که قبلاً فیلم را دیده بودند، مشتاق بودند دوباره آن را تماشا کنند و حتی برخی خانواده‌ها واکنش‌های کودکانشان را برای ما ارسال کردند. جالب بود که حتی پس از گذشت مدتی از اکران، این شخصیت‌ها برای برخی چنان جذاب بودند که مشتاقانه منتظر پخش آنلاین بودند.

این کارگردان در پایان بیان کرد: در روزهای اول اکران آنلاین، استقبال بسیار خوبی شد و من از طریق ارتباطات شخصی متوجه شدم که کودکان همچنان با هیجان فیلم را تماشا می‌کنند و با دقت به آن توجه دارند. خانواده‌ها هم همزمان با فرزندانشان اثر را می‌دیدند. به هر حال، این فیلم در زمان خود موفق بوده و توانسته بر مخاطبانش تأثیر بگذارد.

پست قبلی

پیش بینی قیمت دلار آزاد به شرط رسیدن به توافق

پست بعدی

بازخوانی هنر گلیچ در قالب یک نمایشگاه

مربوطه پست ها

نباید در جبهه رسانه به دشمن باخت؛ افسوس برای تصاویر مهمی که پاک شدند!
هنر و فرهنگ

نباید در جبهه رسانه به دشمن باخت؛ افسوس برای تصاویر مهمی که پاک شدند!

۲۶ تیر ۱۴۰۴
آیا قاتل عاشق سوژه قتل خود شده است؟!
هنر و فرهنگ

آیا قاتل عاشق سوژه قتل خود شده است؟!

۲۶ تیر ۱۴۰۴
انتشار اولین اثر پروژه «هشت سال و این روزها»
هنر و فرهنگ

انتشار اولین اثر پروژه «هشت سال و این روزها»

۲۶ تیر ۱۴۰۴
ویژه‌برنامه «روی موج کودک» برای شش سالگی «سوینا»
هنر و فرهنگ

ویژه‌برنامه «روی موج کودک» برای شش سالگی «سوینا»

۲۶ تیر ۱۴۰۴
بازخوانی تهدید خاموش اصفهان در نمایشگاه هنری «فرونشست»
هنر و فرهنگ

بازخوانی تهدید خاموش اصفهان در نمایشگاه هنری «فرونشست»

۲۶ تیر ۱۴۰۴
«سوپر من» یادآور خباثت رژیم صهیونیستی در فلسطین شد
هنر و فرهنگ

«سوپر من» یادآور خباثت رژیم صهیونیستی در فلسطین شد

۲۶ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 3 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • چالش‌های امنیتی صرافی های ارز دیجیتال در ایران و راهکارهای مقابله
  • بازسازی خانه‌های آسیب دیده در جنگ از شنبه آغاز می‌شود/ تأمین بخشی از مسکن مورد نیاز از واحدهای آماده
  • نتایج کنکور چه زمانی اعلام می‌شود؟/ شناسایی و دستگیری شبکه‌های شایعه‌ساز کنکور
  • آخرین وضعیت ترافیک در آزادراه تهران- شمال
  • سقف قیمت بلیت اتوبوس اربعین مشخص شد/ طرح شکایات در سامانه ۱۴۱
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.