دانش جوین
پنجشنبه, خرداد ۲۲, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

دیدار با قصر متحرک لوکس آمریکایی‌

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۲۵ فروردین ۱۴۰۴
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
دیدار با  قصر متحرک  لوکس آمریکایی‌
5
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

بدنه ساده ولی جذاب

گرند چروکی جدید را باید یک اس‌یووی بزرگ‌تر از نسل فعلی این خودرو معرفی کرد؛ هرچند که رشد ابعادی در نسل جدید هر خودرو، مساله‌ای منطقی در زمینه طراحی خودرو به‌شمار می‌رود.

مدیر بخش طراحی خارجی جیپ، مارک آلن (Mark Allen) دراین‌باره می‌گوید: «در طراحی نسل جدید گرند چروکی نشانه‌هایی از مدل‌های Cj و چروکی ۱۹۸۴ وجود دارد. در نمای جانبی، خط کمر برای ایجاد Green house (کابین خودرو) بزرگ‌تر، پایین آورده شده و در محل اتصال سقف به اسپویلر عقب، برای عبور بهتر جریان باد، کمی فرورفتگی ایجاد شده است. ضمن آن‌که ستون‌های A نازک‌تر شده و چراغ‌های LED جدید جلو و عقب نیز باریک‌تر از نسل فعلی طراحی شده‌اند.»

نکته بسیار مهمی که در طراحی نسل جدید گرند چروکی L وجود دارد این است که برخلاف آن‌که ترند (مد) طراحی این روزها، جلوپنجره‌های عریض ۶ ضلعی یا ۵ ضلعی است، در این خودرو همچنان همان مستطیل‌های عمودی منقطع که فرم آشنای جیپ در جلوپنجره است، حفظ شده است. نمای عقب نیز به‌لطف چراغ‌های کشیده با LED افقی و اگزوزهای ذوزنقه‌ای‌شکل در دو طرف سپر در عین زیبایی، ویژگی اسپرت را به‌نمایش گذاشته است. همچنین رینگ‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی نیز برای گرند چروکی L دردسترس است.

فضای داخلی لوکس و منحصربه‌فرد

با ورود به‌کابین گرندچروکی L، لوکس بودن محسوس آن در کنار ویژگی‌های مدرنی که مشاهده می‌شود، کابین دلنشین و جذابی را برای این اس‌یووی میان‌سایز فراهم آورده است. صندلی‌هایی با پوشش چرم پالرمو و استفاده از چوب گردو و بلوط، فضای داخلی این خودرو را لوکس جلوه می‌دهد.

در کابین این خودرو، به‌صورت استاندارد یک صفحه‌نمایشگر ۸.۴ اینچی برای کلاستر (مجموعه پشت آمپر) یا یک صفحه‌نمایشگر ۱۰.۱ اینچی به‌صورت سفارشی و یک صفحه‌نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی در کنسول میانی با قابلیت اتصال به اپل کارپلی و اندروید اتو با سیستم کاربری جدید Uconnect تعبیه شده است. همچنین غربیلک‌فرمان جدیدِ مزین به‌چرم و تزئینات چوب، دسته‌دنده روتاری و قطعات کروم، از دیگر ویژگی‌های برجسته کابین گرند چروکی L است.

زیر کاپوت گرند چروکی L چه می‌گذرد؟

مهندسان قوای محرکه جیپ برای گرند چروکی L دو پیشرانه قدرتمند فیات-کرایسلر را تدارک دیده‌اند. یکی از این موتورها، پیشرانه ۶ سیلندری با آرایش V شکل و به‌حجم ۳.۶ لیتر تنفس‌طبیعی از خانواده پنتااستار است که با توجه به بهینه‌سازی در اتاق احتراق، بلوکه کامل آلومینیوم و ایجاد تغییراتی در زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها حداکثر ۲۹۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۴۸ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

این پیشرانه تنفس‌طبیعی ۳.۶ لیتری پنتا استار جزو ۱۰ پیشرانه برتر صنعت‌خودرو بوده که کمپانی جیپ از آن در گرندچروکی L بهره گرفته است. از سوی دیگر قوی‌ترین قلب تپنده گرندچروکی جدید یک موتور ۸ سیلندر با آرایش V شکل به‌حجم ۵.۷ لیتری اتسمفریک، موسوم به همی Hemi است.

این پیشرانه با نصب سیستم تایمینگ متغیرسازی سوپاپ‌ها و بهینه‌سازی در پاشش سوخت، حداکثر ۳۵۷ اسب‌بخار قدرت و ۵۲۹ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک برای هر دو پیشرانه قابل نصب است و سیستم چهارچرخ‌محرک به‌همراه یک جعبه‌دنده دو سرعته (که می‌تواند میزان توزیع نیرو و گشتاور را تغییر دهد) و سامانه چهارچرخ‌محرک Quadratrac منحصربه‌فرد، قدرت و گشتاور را باتوجه به‌ماژول کنترل الکترونیکی مدیریت کرده و به‌چهار چرخ منتقل می‌کند. قیمت پایه جیپ گرندچروکی ۴۱ هزار و ۳۳۰ دلار است.

بدنه ساده ولی جذاب

گرند چروکی جدید را باید یک اس‌یووی بزرگ‌تر از نسل فعلی این خودرو معرفی کرد؛ هرچند که رشد ابعادی در نسل جدید هر خودرو، مساله‌ای منطقی در زمینه طراحی خودرو به‌شمار می‌رود.

مدیر بخش طراحی خارجی جیپ، مارک آلن (Mark Allen) دراین‌باره می‌گوید: «در طراحی نسل جدید گرند چروکی نشانه‌هایی از مدل‌های Cj و چروکی ۱۹۸۴ وجود دارد. در نمای جانبی، خط کمر برای ایجاد Green house (کابین خودرو) بزرگ‌تر، پایین آورده شده و در محل اتصال سقف به اسپویلر عقب، برای عبور بهتر جریان باد، کمی فرورفتگی ایجاد شده است. ضمن آن‌که ستون‌های A نازک‌تر شده و چراغ‌های LED جدید جلو و عقب نیز باریک‌تر از نسل فعلی طراحی شده‌اند.»

نکته بسیار مهمی که در طراحی نسل جدید گرند چروکی L وجود دارد این است که برخلاف آن‌که ترند (مد) طراحی این روزها، جلوپنجره‌های عریض ۶ ضلعی یا ۵ ضلعی است، در این خودرو همچنان همان مستطیل‌های عمودی منقطع که فرم آشنای جیپ در جلوپنجره است، حفظ شده است. نمای عقب نیز به‌لطف چراغ‌های کشیده با LED افقی و اگزوزهای ذوزنقه‌ای‌شکل در دو طرف سپر در عین زیبایی، ویژگی اسپرت را به‌نمایش گذاشته است. همچنین رینگ‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی نیز برای گرند چروکی L دردسترس است.

فضای داخلی لوکس و منحصربه‌فرد

با ورود به‌کابین گرندچروکی L، لوکس بودن محسوس آن در کنار ویژگی‌های مدرنی که مشاهده می‌شود، کابین دلنشین و جذابی را برای این اس‌یووی میان‌سایز فراهم آورده است. صندلی‌هایی با پوشش چرم پالرمو و استفاده از چوب گردو و بلوط، فضای داخلی این خودرو را لوکس جلوه می‌دهد.

در کابین این خودرو، به‌صورت استاندارد یک صفحه‌نمایشگر ۸.۴ اینچی برای کلاستر (مجموعه پشت آمپر) یا یک صفحه‌نمایشگر ۱۰.۱ اینچی به‌صورت سفارشی و یک صفحه‌نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی در کنسول میانی با قابلیت اتصال به اپل کارپلی و اندروید اتو با سیستم کاربری جدید Uconnect تعبیه شده است. همچنین غربیلک‌فرمان جدیدِ مزین به‌چرم و تزئینات چوب، دسته‌دنده روتاری و قطعات کروم، از دیگر ویژگی‌های برجسته کابین گرند چروکی L است.

زیر کاپوت گرند چروکی L چه می‌گذرد؟

مهندسان قوای محرکه جیپ برای گرند چروکی L دو پیشرانه قدرتمند فیات-کرایسلر را تدارک دیده‌اند. یکی از این موتورها، پیشرانه ۶ سیلندری با آرایش V شکل و به‌حجم ۳.۶ لیتر تنفس‌طبیعی از خانواده پنتااستار است که با توجه به بهینه‌سازی در اتاق احتراق، بلوکه کامل آلومینیوم و ایجاد تغییراتی در زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها حداکثر ۲۹۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۴۸ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

این پیشرانه تنفس‌طبیعی ۳.۶ لیتری پنتا استار جزو ۱۰ پیشرانه برتر صنعت‌خودرو بوده که کمپانی جیپ از آن در گرندچروکی L بهره گرفته است. از سوی دیگر قوی‌ترین قلب تپنده گرندچروکی جدید یک موتور ۸ سیلندر با آرایش V شکل به‌حجم ۵.۷ لیتری اتسمفریک، موسوم به همی Hemi است.

این پیشرانه با نصب سیستم تایمینگ متغیرسازی سوپاپ‌ها و بهینه‌سازی در پاشش سوخت، حداکثر ۳۵۷ اسب‌بخار قدرت و ۵۲۹ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک برای هر دو پیشرانه قابل نصب است و سیستم چهارچرخ‌محرک به‌همراه یک جعبه‌دنده دو سرعته (که می‌تواند میزان توزیع نیرو و گشتاور را تغییر دهد) و سامانه چهارچرخ‌محرک Quadratrac منحصربه‌فرد، قدرت و گشتاور را باتوجه به‌ماژول کنترل الکترونیکی مدیریت کرده و به‌چهار چرخ منتقل می‌کند. قیمت پایه جیپ گرندچروکی ۴۱ هزار و ۳۳۰ دلار است.

اخبارجدیدترین

«ریخته‌گری تراکتورسازی ایران»؛ سومین شرکت برتر بازار سرمایه

پرتنوع‌ترین بخش بازار خودرو کشور

کمپین بزرگ «شِل» برای بسته‌بندی‌های جدید

بدنه ساده ولی جذاب

گرند چروکی جدید را باید یک اس‌یووی بزرگ‌تر از نسل فعلی این خودرو معرفی کرد؛ هرچند که رشد ابعادی در نسل جدید هر خودرو، مساله‌ای منطقی در زمینه طراحی خودرو به‌شمار می‌رود.

مدیر بخش طراحی خارجی جیپ، مارک آلن (Mark Allen) دراین‌باره می‌گوید: «در طراحی نسل جدید گرند چروکی نشانه‌هایی از مدل‌های Cj و چروکی ۱۹۸۴ وجود دارد. در نمای جانبی، خط کمر برای ایجاد Green house (کابین خودرو) بزرگ‌تر، پایین آورده شده و در محل اتصال سقف به اسپویلر عقب، برای عبور بهتر جریان باد، کمی فرورفتگی ایجاد شده است. ضمن آن‌که ستون‌های A نازک‌تر شده و چراغ‌های LED جدید جلو و عقب نیز باریک‌تر از نسل فعلی طراحی شده‌اند.»

نکته بسیار مهمی که در طراحی نسل جدید گرند چروکی L وجود دارد این است که برخلاف آن‌که ترند (مد) طراحی این روزها، جلوپنجره‌های عریض ۶ ضلعی یا ۵ ضلعی است، در این خودرو همچنان همان مستطیل‌های عمودی منقطع که فرم آشنای جیپ در جلوپنجره است، حفظ شده است. نمای عقب نیز به‌لطف چراغ‌های کشیده با LED افقی و اگزوزهای ذوزنقه‌ای‌شکل در دو طرف سپر در عین زیبایی، ویژگی اسپرت را به‌نمایش گذاشته است. همچنین رینگ‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی نیز برای گرند چروکی L دردسترس است.

فضای داخلی لوکس و منحصربه‌فرد

با ورود به‌کابین گرندچروکی L، لوکس بودن محسوس آن در کنار ویژگی‌های مدرنی که مشاهده می‌شود، کابین دلنشین و جذابی را برای این اس‌یووی میان‌سایز فراهم آورده است. صندلی‌هایی با پوشش چرم پالرمو و استفاده از چوب گردو و بلوط، فضای داخلی این خودرو را لوکس جلوه می‌دهد.

در کابین این خودرو، به‌صورت استاندارد یک صفحه‌نمایشگر ۸.۴ اینچی برای کلاستر (مجموعه پشت آمپر) یا یک صفحه‌نمایشگر ۱۰.۱ اینچی به‌صورت سفارشی و یک صفحه‌نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی در کنسول میانی با قابلیت اتصال به اپل کارپلی و اندروید اتو با سیستم کاربری جدید Uconnect تعبیه شده است. همچنین غربیلک‌فرمان جدیدِ مزین به‌چرم و تزئینات چوب، دسته‌دنده روتاری و قطعات کروم، از دیگر ویژگی‌های برجسته کابین گرند چروکی L است.

زیر کاپوت گرند چروکی L چه می‌گذرد؟

مهندسان قوای محرکه جیپ برای گرند چروکی L دو پیشرانه قدرتمند فیات-کرایسلر را تدارک دیده‌اند. یکی از این موتورها، پیشرانه ۶ سیلندری با آرایش V شکل و به‌حجم ۳.۶ لیتر تنفس‌طبیعی از خانواده پنتااستار است که با توجه به بهینه‌سازی در اتاق احتراق، بلوکه کامل آلومینیوم و ایجاد تغییراتی در زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها حداکثر ۲۹۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۴۸ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

این پیشرانه تنفس‌طبیعی ۳.۶ لیتری پنتا استار جزو ۱۰ پیشرانه برتر صنعت‌خودرو بوده که کمپانی جیپ از آن در گرندچروکی L بهره گرفته است. از سوی دیگر قوی‌ترین قلب تپنده گرندچروکی جدید یک موتور ۸ سیلندر با آرایش V شکل به‌حجم ۵.۷ لیتری اتسمفریک، موسوم به همی Hemi است.

این پیشرانه با نصب سیستم تایمینگ متغیرسازی سوپاپ‌ها و بهینه‌سازی در پاشش سوخت، حداکثر ۳۵۷ اسب‌بخار قدرت و ۵۲۹ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک برای هر دو پیشرانه قابل نصب است و سیستم چهارچرخ‌محرک به‌همراه یک جعبه‌دنده دو سرعته (که می‌تواند میزان توزیع نیرو و گشتاور را تغییر دهد) و سامانه چهارچرخ‌محرک Quadratrac منحصربه‌فرد، قدرت و گشتاور را باتوجه به‌ماژول کنترل الکترونیکی مدیریت کرده و به‌چهار چرخ منتقل می‌کند. قیمت پایه جیپ گرندچروکی ۴۱ هزار و ۳۳۰ دلار است.

بدنه ساده ولی جذاب

گرند چروکی جدید را باید یک اس‌یووی بزرگ‌تر از نسل فعلی این خودرو معرفی کرد؛ هرچند که رشد ابعادی در نسل جدید هر خودرو، مساله‌ای منطقی در زمینه طراحی خودرو به‌شمار می‌رود.

مدیر بخش طراحی خارجی جیپ، مارک آلن (Mark Allen) دراین‌باره می‌گوید: «در طراحی نسل جدید گرند چروکی نشانه‌هایی از مدل‌های Cj و چروکی ۱۹۸۴ وجود دارد. در نمای جانبی، خط کمر برای ایجاد Green house (کابین خودرو) بزرگ‌تر، پایین آورده شده و در محل اتصال سقف به اسپویلر عقب، برای عبور بهتر جریان باد، کمی فرورفتگی ایجاد شده است. ضمن آن‌که ستون‌های A نازک‌تر شده و چراغ‌های LED جدید جلو و عقب نیز باریک‌تر از نسل فعلی طراحی شده‌اند.»

نکته بسیار مهمی که در طراحی نسل جدید گرند چروکی L وجود دارد این است که برخلاف آن‌که ترند (مد) طراحی این روزها، جلوپنجره‌های عریض ۶ ضلعی یا ۵ ضلعی است، در این خودرو همچنان همان مستطیل‌های عمودی منقطع که فرم آشنای جیپ در جلوپنجره است، حفظ شده است. نمای عقب نیز به‌لطف چراغ‌های کشیده با LED افقی و اگزوزهای ذوزنقه‌ای‌شکل در دو طرف سپر در عین زیبایی، ویژگی اسپرت را به‌نمایش گذاشته است. همچنین رینگ‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی نیز برای گرند چروکی L دردسترس است.

فضای داخلی لوکس و منحصربه‌فرد

با ورود به‌کابین گرندچروکی L، لوکس بودن محسوس آن در کنار ویژگی‌های مدرنی که مشاهده می‌شود، کابین دلنشین و جذابی را برای این اس‌یووی میان‌سایز فراهم آورده است. صندلی‌هایی با پوشش چرم پالرمو و استفاده از چوب گردو و بلوط، فضای داخلی این خودرو را لوکس جلوه می‌دهد.

در کابین این خودرو، به‌صورت استاندارد یک صفحه‌نمایشگر ۸.۴ اینچی برای کلاستر (مجموعه پشت آمپر) یا یک صفحه‌نمایشگر ۱۰.۱ اینچی به‌صورت سفارشی و یک صفحه‌نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی در کنسول میانی با قابلیت اتصال به اپل کارپلی و اندروید اتو با سیستم کاربری جدید Uconnect تعبیه شده است. همچنین غربیلک‌فرمان جدیدِ مزین به‌چرم و تزئینات چوب، دسته‌دنده روتاری و قطعات کروم، از دیگر ویژگی‌های برجسته کابین گرند چروکی L است.

زیر کاپوت گرند چروکی L چه می‌گذرد؟

مهندسان قوای محرکه جیپ برای گرند چروکی L دو پیشرانه قدرتمند فیات-کرایسلر را تدارک دیده‌اند. یکی از این موتورها، پیشرانه ۶ سیلندری با آرایش V شکل و به‌حجم ۳.۶ لیتر تنفس‌طبیعی از خانواده پنتااستار است که با توجه به بهینه‌سازی در اتاق احتراق، بلوکه کامل آلومینیوم و ایجاد تغییراتی در زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها حداکثر ۲۹۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۴۸ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

این پیشرانه تنفس‌طبیعی ۳.۶ لیتری پنتا استار جزو ۱۰ پیشرانه برتر صنعت‌خودرو بوده که کمپانی جیپ از آن در گرندچروکی L بهره گرفته است. از سوی دیگر قوی‌ترین قلب تپنده گرندچروکی جدید یک موتور ۸ سیلندر با آرایش V شکل به‌حجم ۵.۷ لیتری اتسمفریک، موسوم به همی Hemi است.

این پیشرانه با نصب سیستم تایمینگ متغیرسازی سوپاپ‌ها و بهینه‌سازی در پاشش سوخت، حداکثر ۳۵۷ اسب‌بخار قدرت و ۵۲۹ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک برای هر دو پیشرانه قابل نصب است و سیستم چهارچرخ‌محرک به‌همراه یک جعبه‌دنده دو سرعته (که می‌تواند میزان توزیع نیرو و گشتاور را تغییر دهد) و سامانه چهارچرخ‌محرک Quadratrac منحصربه‌فرد، قدرت و گشتاور را باتوجه به‌ماژول کنترل الکترونیکی مدیریت کرده و به‌چهار چرخ منتقل می‌کند. قیمت پایه جیپ گرندچروکی ۴۱ هزار و ۳۳۰ دلار است.

پست قبلی

نقش لایه «بِلت» در کیفیت رانندگی

پست بعدی

برنامه‌های «شورون» برای گروه ۳ پلاس اختصاصی

مربوطه پست ها

«ریخته‌گری تراکتورسازی ایران»؛ سومین شرکت برتر بازار سرمایه
خودرو

«ریخته‌گری تراکتورسازی ایران»؛ سومین شرکت برتر بازار سرمایه

۲۲ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

پرتنوع‌ترین بخش بازار خودرو کشور

۲۲ خرداد ۱۴۰۴
کمپین بزرگ «شِل» برای بسته‌بندی‌های جدید
خودرو

کمپین بزرگ «شِل» برای بسته‌بندی‌های جدید

۲۲ خرداد ۱۴۰۴
کیا «EV۶»؛ عبوس یا خوش‌فرم؟
خودرو

کیا «EV۶»؛ عبوس یا خوش‌فرم؟

۲۲ خرداد ۱۴۰۴
تهدیدی برای صدها فرصت شغلی در منطقه‌ای حساس
خودرو

تهدیدی برای صدها فرصت شغلی در منطقه‌ای حساس

۲۲ خرداد ۱۴۰۴
شفاف‌ سازی «ایران‌ خودرو» و «سایپا»  در قبال افزایش قیمت‌ها
خودرو

شفاف‌ سازی «ایران‌ خودرو» و «سایپا» در قبال افزایش قیمت‌ها

۲۲ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + نه =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • «ریخته‌گری تراکتورسازی ایران»؛ سومین شرکت برتر بازار سرمایه
  • پرتنوع‌ترین بخش بازار خودرو کشور
  • کمپین بزرگ «شِل» برای بسته‌بندی‌های جدید
  • کیا «EV۶»؛ عبوس یا خوش‌فرم؟
  • تهدیدی برای صدها فرصت شغلی در منطقه‌ای حساس
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.