دانش جوین
دوشنبه, خرداد ۱۹, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

بهترین‌های صنعت خودرو ایران در محصول جدید پارس‌خودرو

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۲۵ فروردین ۱۴۰۴
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
بهترین‌های صنعت خودرو ایران در محصول جدید پارس‌خودرو
7
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به‌دنبال اعلام شرکت پارس‌خودرو مبنی‌بر معرفی محصول جدید خود به‌نام پارس‌نوآ، بدنیست نگاهی به پیشرانه و قوای محرکه جدید مورد استفاده در این خودرو بیندازیم. از آن‌جایی که بیشترین میزان رضایت از محصولات خانواده رنو و تندر90 در ایران، به‌دلیل برخورداری از موتور و گیربکس بادوام، باکیفیت و کم‌استهلاک بوده، بسیار حائز اهمیت است که ببینیم شرکت پارس‌خودرو برای این موضوع چه تدابیری اندیشیده و از چه جایگزین‌هایی در محصول جدید خود استفاده کرده است.

شرکت پارس‌خودرو برای محصول جدید خود، از موتور جدید 16 سوپاپ خود با نام ME16 استفاده کرده است؛ این موتور دارای دو میل سوپاپ است که سیستم زمان‌بندی متغیر برای میل سوپاپ هوای آن درنظر گرفته شده است؛ همچنین پمپ روغن با دبی متغیر به‌منظور افزایش راندمان روانکاری و خنک‌کاری موتور در این پیشرانه به‌کار گرفته شده است.

این پیشرانه دارای حداکثر توان خروجی 5800 دور در دقیقه معادل 113 اسب بخار است و بیشترین گشتاور این موتور نیز 150 نیوتن‌متر برآورد شده است؛ موتور ME16 سایپا قدرت و گشتاور بیشتری نسبت‌به نمونه‌های مشابه داخلی تولید می‌کند که منجربه شتاب‌گیری بهتر خودرو می‌شود؛ کاهش مصرف سوخت نسبت به نسل اول این موتور با نام TU5، کاهش میزان آلایندگی و قابلیت اخذ استانداردهای یورو6 و افزایش دوام و پایداری این موتور جدید را نیز از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان برشمرد.

نکته جالب ماجرا آن است که گروه خودروسازی سایپا دقیقا در خط و سالنی نسبت به تولید موتور ME16 اقدام خواهد کرد که در سالیان گذشته، موتور محصولات رنو با نام K4M در آن‌جا تولید می‌شد؛ در واقع گروه سایپا با بهره‌گیری از امکانات همان خط تولید، استانداردها، قابلیت‌های رباتیک و تجربه تولید موتور محصولات گروه رنو، پیشرانه خودرو پارس‌نوآ را تولید خواهد کرد.

اما برای تولید محصول پارس‌نوآ با بهترین امکانات و قابلیت‌ها، شرکت پارس‌خودرو از گیربکس موجود در گروه سایپا با نام 5F18 استفاده کرده که پیشتر امتحان خود را در خودرو شاهین پس داده است.

اکثر کارشناسان و صاحب نظران صنعت خودرو ایران معتقدند گیربکس 5F18 گروه خودروسازی سایپا با اختلاف، بهترین گیربکس دستی موجود در صنعت خودرو ایران است و بالاترین میزان کالیبراسیون و هماهنگی را با موتور ME16 دارد.

خواستگاه اولیه گیربکس 5F18 متعلق به شرق آسیا است و پیشتر با بهره‌گیری از فناوری AISIN ژاپن، در محصولات میتسوبیشی استفاده شده است؛ این گیربکس از نظر فناوری و طراحی، به‌روزترین جعبه‌دنده موجود در صنعت خودرو ایران است که به‌دلیل برخورداری از سیستم انتقال سیمی به‌جای لینک میله‌ای یا میل ماهک، در دسته دنده این گیربکس هیچگونه لرزشی وجود ندارد.

این گیربکس همچنین دارای دنده برنجی با کلاچ روغنی است که نسبت‌به گیربکس‌های موجود در صنعت خودرو ایران، بازدهی خوبی دارد و در نوع خود، بهترین محسوب می‌شود؛ شرکت پارس‌خودرو با اعمال کالیبراسیون سختگیرانه، سعی در ایجاد هماهنگی حداکثری بین پیشرانه ME16 و جعبه دنده 5F18 دارد تا پارس‌نوآ با بالاترین حد شتاب و توان حرکت به تولید نهایی برسد.

به این ویژگی‌ها باید، امکانات رفاهی و آپشن‌های مورد استفاده در این خودرو را نیز اضافه کرد؛ صفحه کیلومتر جدید، مالتی مدیا 7 اینچی با رهیاب آفلاین، دوربین و سنسور پارک عقب، دی لایت(چراغ روشنایی روز)، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، سیستم کنترل پایداری، کامپیوتر سفری، آیینه های جانبی راهنمادار، رینگ آلومینیومی و فرمان برقی D-TYPE، سنسور نور و باران، سیستم کمکی ترمز و چراغ ترمز اضطراری و تعدادی امکانات و آپشن های دیگر، از جمله تجهیزات ایمنی و رفاهی است که پارس¬خودرو برای این محصول در نظر گرفته است.

واقعیت آن است که شرکت پارس‌خودرو طراحی صفرتاصدی محصول جدید خود را به‌اجرا درآورده و تلاش دارد با بهترین سطح نظارت کیفی و استفاده از تجربه سال‌ها همکاری مشترک با خودروسازان مطرح خارجی، محصول جدید خود را با پشتوانه نام و برند خود به بازار عرضه کند.

منبع: عصر خودرو

به‌دنبال اعلام شرکت پارس‌خودرو مبنی‌بر معرفی محصول جدید خود به‌نام پارس‌نوآ، بدنیست نگاهی به پیشرانه و قوای محرکه جدید مورد استفاده در این خودرو بیندازیم. از آن‌جایی که بیشترین میزان رضایت از محصولات خانواده رنو و تندر90 در ایران، به‌دلیل برخورداری از موتور و گیربکس بادوام، باکیفیت و کم‌استهلاک بوده، بسیار حائز اهمیت است که ببینیم شرکت پارس‌خودرو برای این موضوع چه تدابیری اندیشیده و از چه جایگزین‌هایی در محصول جدید خود استفاده کرده است.

شرکت پارس‌خودرو برای محصول جدید خود، از موتور جدید 16 سوپاپ خود با نام ME16 استفاده کرده است؛ این موتور دارای دو میل سوپاپ است که سیستم زمان‌بندی متغیر برای میل سوپاپ هوای آن درنظر گرفته شده است؛ همچنین پمپ روغن با دبی متغیر به‌منظور افزایش راندمان روانکاری و خنک‌کاری موتور در این پیشرانه به‌کار گرفته شده است.

این پیشرانه دارای حداکثر توان خروجی 5800 دور در دقیقه معادل 113 اسب بخار است و بیشترین گشتاور این موتور نیز 150 نیوتن‌متر برآورد شده است؛ موتور ME16 سایپا قدرت و گشتاور بیشتری نسبت‌به نمونه‌های مشابه داخلی تولید می‌کند که منجربه شتاب‌گیری بهتر خودرو می‌شود؛ کاهش مصرف سوخت نسبت به نسل اول این موتور با نام TU5، کاهش میزان آلایندگی و قابلیت اخذ استانداردهای یورو6 و افزایش دوام و پایداری این موتور جدید را نیز از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان برشمرد.

نکته جالب ماجرا آن است که گروه خودروسازی سایپا دقیقا در خط و سالنی نسبت به تولید موتور ME16 اقدام خواهد کرد که در سالیان گذشته، موتور محصولات رنو با نام K4M در آن‌جا تولید می‌شد؛ در واقع گروه سایپا با بهره‌گیری از امکانات همان خط تولید، استانداردها، قابلیت‌های رباتیک و تجربه تولید موتور محصولات گروه رنو، پیشرانه خودرو پارس‌نوآ را تولید خواهد کرد.

اما برای تولید محصول پارس‌نوآ با بهترین امکانات و قابلیت‌ها، شرکت پارس‌خودرو از گیربکس موجود در گروه سایپا با نام 5F18 استفاده کرده که پیشتر امتحان خود را در خودرو شاهین پس داده است.

اکثر کارشناسان و صاحب نظران صنعت خودرو ایران معتقدند گیربکس 5F18 گروه خودروسازی سایپا با اختلاف، بهترین گیربکس دستی موجود در صنعت خودرو ایران است و بالاترین میزان کالیبراسیون و هماهنگی را با موتور ME16 دارد.

خواستگاه اولیه گیربکس 5F18 متعلق به شرق آسیا است و پیشتر با بهره‌گیری از فناوری AISIN ژاپن، در محصولات میتسوبیشی استفاده شده است؛ این گیربکس از نظر فناوری و طراحی، به‌روزترین جعبه‌دنده موجود در صنعت خودرو ایران است که به‌دلیل برخورداری از سیستم انتقال سیمی به‌جای لینک میله‌ای یا میل ماهک، در دسته دنده این گیربکس هیچگونه لرزشی وجود ندارد.

این گیربکس همچنین دارای دنده برنجی با کلاچ روغنی است که نسبت‌به گیربکس‌های موجود در صنعت خودرو ایران، بازدهی خوبی دارد و در نوع خود، بهترین محسوب می‌شود؛ شرکت پارس‌خودرو با اعمال کالیبراسیون سختگیرانه، سعی در ایجاد هماهنگی حداکثری بین پیشرانه ME16 و جعبه دنده 5F18 دارد تا پارس‌نوآ با بالاترین حد شتاب و توان حرکت به تولید نهایی برسد.

به این ویژگی‌ها باید، امکانات رفاهی و آپشن‌های مورد استفاده در این خودرو را نیز اضافه کرد؛ صفحه کیلومتر جدید، مالتی مدیا 7 اینچی با رهیاب آفلاین، دوربین و سنسور پارک عقب، دی لایت(چراغ روشنایی روز)، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، سیستم کنترل پایداری، کامپیوتر سفری، آیینه های جانبی راهنمادار، رینگ آلومینیومی و فرمان برقی D-TYPE، سنسور نور و باران، سیستم کمکی ترمز و چراغ ترمز اضطراری و تعدادی امکانات و آپشن های دیگر، از جمله تجهیزات ایمنی و رفاهی است که پارس¬خودرو برای این محصول در نظر گرفته است.

واقعیت آن است که شرکت پارس‌خودرو طراحی صفرتاصدی محصول جدید خود را به‌اجرا درآورده و تلاش دارد با بهترین سطح نظارت کیفی و استفاده از تجربه سال‌ها همکاری مشترک با خودروسازان مطرح خارجی، محصول جدید خود را با پشتوانه نام و برند خود به بازار عرضه کند.

منبع: عصر خودرو

اخبارجدیدترین

آتش‌سوزی در نزدیکی اقامتگاه «ولادیمیر پوتین»

حصر قیمت خودرو 12ساله شد

عبور خودروسازان از سیاهچاله زیان

به‌دنبال اعلام شرکت پارس‌خودرو مبنی‌بر معرفی محصول جدید خود به‌نام پارس‌نوآ، بدنیست نگاهی به پیشرانه و قوای محرکه جدید مورد استفاده در این خودرو بیندازیم. از آن‌جایی که بیشترین میزان رضایت از محصولات خانواده رنو و تندر90 در ایران، به‌دلیل برخورداری از موتور و گیربکس بادوام، باکیفیت و کم‌استهلاک بوده، بسیار حائز اهمیت است که ببینیم شرکت پارس‌خودرو برای این موضوع چه تدابیری اندیشیده و از چه جایگزین‌هایی در محصول جدید خود استفاده کرده است.

شرکت پارس‌خودرو برای محصول جدید خود، از موتور جدید 16 سوپاپ خود با نام ME16 استفاده کرده است؛ این موتور دارای دو میل سوپاپ است که سیستم زمان‌بندی متغیر برای میل سوپاپ هوای آن درنظر گرفته شده است؛ همچنین پمپ روغن با دبی متغیر به‌منظور افزایش راندمان روانکاری و خنک‌کاری موتور در این پیشرانه به‌کار گرفته شده است.

این پیشرانه دارای حداکثر توان خروجی 5800 دور در دقیقه معادل 113 اسب بخار است و بیشترین گشتاور این موتور نیز 150 نیوتن‌متر برآورد شده است؛ موتور ME16 سایپا قدرت و گشتاور بیشتری نسبت‌به نمونه‌های مشابه داخلی تولید می‌کند که منجربه شتاب‌گیری بهتر خودرو می‌شود؛ کاهش مصرف سوخت نسبت به نسل اول این موتور با نام TU5، کاهش میزان آلایندگی و قابلیت اخذ استانداردهای یورو6 و افزایش دوام و پایداری این موتور جدید را نیز از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان برشمرد.

نکته جالب ماجرا آن است که گروه خودروسازی سایپا دقیقا در خط و سالنی نسبت به تولید موتور ME16 اقدام خواهد کرد که در سالیان گذشته، موتور محصولات رنو با نام K4M در آن‌جا تولید می‌شد؛ در واقع گروه سایپا با بهره‌گیری از امکانات همان خط تولید، استانداردها، قابلیت‌های رباتیک و تجربه تولید موتور محصولات گروه رنو، پیشرانه خودرو پارس‌نوآ را تولید خواهد کرد.

اما برای تولید محصول پارس‌نوآ با بهترین امکانات و قابلیت‌ها، شرکت پارس‌خودرو از گیربکس موجود در گروه سایپا با نام 5F18 استفاده کرده که پیشتر امتحان خود را در خودرو شاهین پس داده است.

اکثر کارشناسان و صاحب نظران صنعت خودرو ایران معتقدند گیربکس 5F18 گروه خودروسازی سایپا با اختلاف، بهترین گیربکس دستی موجود در صنعت خودرو ایران است و بالاترین میزان کالیبراسیون و هماهنگی را با موتور ME16 دارد.

خواستگاه اولیه گیربکس 5F18 متعلق به شرق آسیا است و پیشتر با بهره‌گیری از فناوری AISIN ژاپن، در محصولات میتسوبیشی استفاده شده است؛ این گیربکس از نظر فناوری و طراحی، به‌روزترین جعبه‌دنده موجود در صنعت خودرو ایران است که به‌دلیل برخورداری از سیستم انتقال سیمی به‌جای لینک میله‌ای یا میل ماهک، در دسته دنده این گیربکس هیچگونه لرزشی وجود ندارد.

این گیربکس همچنین دارای دنده برنجی با کلاچ روغنی است که نسبت‌به گیربکس‌های موجود در صنعت خودرو ایران، بازدهی خوبی دارد و در نوع خود، بهترین محسوب می‌شود؛ شرکت پارس‌خودرو با اعمال کالیبراسیون سختگیرانه، سعی در ایجاد هماهنگی حداکثری بین پیشرانه ME16 و جعبه دنده 5F18 دارد تا پارس‌نوآ با بالاترین حد شتاب و توان حرکت به تولید نهایی برسد.

به این ویژگی‌ها باید، امکانات رفاهی و آپشن‌های مورد استفاده در این خودرو را نیز اضافه کرد؛ صفحه کیلومتر جدید، مالتی مدیا 7 اینچی با رهیاب آفلاین، دوربین و سنسور پارک عقب، دی لایت(چراغ روشنایی روز)، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، سیستم کنترل پایداری، کامپیوتر سفری، آیینه های جانبی راهنمادار، رینگ آلومینیومی و فرمان برقی D-TYPE، سنسور نور و باران، سیستم کمکی ترمز و چراغ ترمز اضطراری و تعدادی امکانات و آپشن های دیگر، از جمله تجهیزات ایمنی و رفاهی است که پارس¬خودرو برای این محصول در نظر گرفته است.

واقعیت آن است که شرکت پارس‌خودرو طراحی صفرتاصدی محصول جدید خود را به‌اجرا درآورده و تلاش دارد با بهترین سطح نظارت کیفی و استفاده از تجربه سال‌ها همکاری مشترک با خودروسازان مطرح خارجی، محصول جدید خود را با پشتوانه نام و برند خود به بازار عرضه کند.

منبع: عصر خودرو

به‌دنبال اعلام شرکت پارس‌خودرو مبنی‌بر معرفی محصول جدید خود به‌نام پارس‌نوآ، بدنیست نگاهی به پیشرانه و قوای محرکه جدید مورد استفاده در این خودرو بیندازیم. از آن‌جایی که بیشترین میزان رضایت از محصولات خانواده رنو و تندر90 در ایران، به‌دلیل برخورداری از موتور و گیربکس بادوام، باکیفیت و کم‌استهلاک بوده، بسیار حائز اهمیت است که ببینیم شرکت پارس‌خودرو برای این موضوع چه تدابیری اندیشیده و از چه جایگزین‌هایی در محصول جدید خود استفاده کرده است.

شرکت پارس‌خودرو برای محصول جدید خود، از موتور جدید 16 سوپاپ خود با نام ME16 استفاده کرده است؛ این موتور دارای دو میل سوپاپ است که سیستم زمان‌بندی متغیر برای میل سوپاپ هوای آن درنظر گرفته شده است؛ همچنین پمپ روغن با دبی متغیر به‌منظور افزایش راندمان روانکاری و خنک‌کاری موتور در این پیشرانه به‌کار گرفته شده است.

این پیشرانه دارای حداکثر توان خروجی 5800 دور در دقیقه معادل 113 اسب بخار است و بیشترین گشتاور این موتور نیز 150 نیوتن‌متر برآورد شده است؛ موتور ME16 سایپا قدرت و گشتاور بیشتری نسبت‌به نمونه‌های مشابه داخلی تولید می‌کند که منجربه شتاب‌گیری بهتر خودرو می‌شود؛ کاهش مصرف سوخت نسبت به نسل اول این موتور با نام TU5، کاهش میزان آلایندگی و قابلیت اخذ استانداردهای یورو6 و افزایش دوام و پایداری این موتور جدید را نیز از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان برشمرد.

نکته جالب ماجرا آن است که گروه خودروسازی سایپا دقیقا در خط و سالنی نسبت به تولید موتور ME16 اقدام خواهد کرد که در سالیان گذشته، موتور محصولات رنو با نام K4M در آن‌جا تولید می‌شد؛ در واقع گروه سایپا با بهره‌گیری از امکانات همان خط تولید، استانداردها، قابلیت‌های رباتیک و تجربه تولید موتور محصولات گروه رنو، پیشرانه خودرو پارس‌نوآ را تولید خواهد کرد.

اما برای تولید محصول پارس‌نوآ با بهترین امکانات و قابلیت‌ها، شرکت پارس‌خودرو از گیربکس موجود در گروه سایپا با نام 5F18 استفاده کرده که پیشتر امتحان خود را در خودرو شاهین پس داده است.

اکثر کارشناسان و صاحب نظران صنعت خودرو ایران معتقدند گیربکس 5F18 گروه خودروسازی سایپا با اختلاف، بهترین گیربکس دستی موجود در صنعت خودرو ایران است و بالاترین میزان کالیبراسیون و هماهنگی را با موتور ME16 دارد.

خواستگاه اولیه گیربکس 5F18 متعلق به شرق آسیا است و پیشتر با بهره‌گیری از فناوری AISIN ژاپن، در محصولات میتسوبیشی استفاده شده است؛ این گیربکس از نظر فناوری و طراحی، به‌روزترین جعبه‌دنده موجود در صنعت خودرو ایران است که به‌دلیل برخورداری از سیستم انتقال سیمی به‌جای لینک میله‌ای یا میل ماهک، در دسته دنده این گیربکس هیچگونه لرزشی وجود ندارد.

این گیربکس همچنین دارای دنده برنجی با کلاچ روغنی است که نسبت‌به گیربکس‌های موجود در صنعت خودرو ایران، بازدهی خوبی دارد و در نوع خود، بهترین محسوب می‌شود؛ شرکت پارس‌خودرو با اعمال کالیبراسیون سختگیرانه، سعی در ایجاد هماهنگی حداکثری بین پیشرانه ME16 و جعبه دنده 5F18 دارد تا پارس‌نوآ با بالاترین حد شتاب و توان حرکت به تولید نهایی برسد.

به این ویژگی‌ها باید، امکانات رفاهی و آپشن‌های مورد استفاده در این خودرو را نیز اضافه کرد؛ صفحه کیلومتر جدید، مالتی مدیا 7 اینچی با رهیاب آفلاین، دوربین و سنسور پارک عقب، دی لایت(چراغ روشنایی روز)، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، سیستم کنترل پایداری، کامپیوتر سفری، آیینه های جانبی راهنمادار، رینگ آلومینیومی و فرمان برقی D-TYPE، سنسور نور و باران، سیستم کمکی ترمز و چراغ ترمز اضطراری و تعدادی امکانات و آپشن های دیگر، از جمله تجهیزات ایمنی و رفاهی است که پارس¬خودرو برای این محصول در نظر گرفته است.

واقعیت آن است که شرکت پارس‌خودرو طراحی صفرتاصدی محصول جدید خود را به‌اجرا درآورده و تلاش دارد با بهترین سطح نظارت کیفی و استفاده از تجربه سال‌ها همکاری مشترک با خودروسازان مطرح خارجی، محصول جدید خود را با پشتوانه نام و برند خود به بازار عرضه کند.

منبع: عصر خودرو

پست قبلی

برنامه‌های «شورون» برای گروه ۳ پلاس اختصاصی

پست بعدی

انتقاد مقام انجمن تجارت الکترونیک/ دلایل ادامه فیلترینگ قابل‌قبول نیست/ کسب و کارها، خواهان ورود جدی‌تر پزشکیان به موضوع هستند

مربوطه پست ها

آتش‌سوزی در نزدیکی اقامتگاه «ولادیمیر پوتین»
خودرو

آتش‌سوزی در نزدیکی اقامتگاه «ولادیمیر پوتین»

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

حصر قیمت خودرو 12ساله شد

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

عبور خودروسازان از سیاهچاله زیان

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

پیست‌های اتومبیلرانی کشور استاندارد است؟

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

اولتیماتوم ایران خودرو با بورس کالا

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

مزایای استفاده از باشگاه مسافران تپسی

۱۴ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + یک =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • سیگنال صعودی ارز چین لینک «Chainlink»
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.