دانش جوین
یکشنبه, تیر ۲۲, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

۳۰ سالگی فناوری «سیلیکا» در کانتیننتال

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۲۷ فروردین ۱۴۰۴
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
۳۰ سالگی فناوری «سیلیکا» در کانتیننتال
8
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

سازنده اظهار داشت این امر مقاومت غلتشی را کاهش داده و مسافت ترمز را تقریبا تا 50 درصد کوتاه می‌کند. سیلیکا در طی ولکانیزاسیون، فرآیندی که به تایرها شکل نهایی خود را می‌دهد، با پلیمرهای لاستیکی پیوند ایجاد می‌کند.

امروزه کانتیننتال از سیلیس در بسیاری از ترکیبات لاستیکی برای خودروها، ون‌ها و وسایل نقلیه دو چرخ استفاده می‌کند و اکنون از نوع پایداری از سیلیس ساخته‌شده از خاکستر پوست برنج بهره می‌برد.

پروفسور بورخارد ویس گفت: «سیلیس در ترکیبات لاستیکی یک انقلاب در فناوری تایر بود و به ما این امکان را داد که تقریبا مسافت ترمزگیری را در سطوح خیس جاده نصف کنیم. این هنوز هم یک دستاورد ایمنی بزرگ امروزی است.»

او در اواسط دهه 1990 روی توسعه نخستین لاستیک‌ها با سیلیس در ترکیب لاستیکی در کانتیننتال کار کرد. او اکنون ریاست بخش تحقیقات و نوآوری کاربردی را برعهده دارد. ویس توضیح داد: «ترکیبات سیلیس برای محیط‌زیست نیز مفید هستند؛ زیرا مقاومت غلتشی تایرها را کاهش می‌دهند.این به‌معنای مصرف سوخت کمتر برای موتورهای احتراقی و افزایش دامنه برای خودروهای الکتریکی امروزی است.»

شرکت کونتی اعلام کرد در دهه 1990 با تشخیص پتانسیل سیلیس به‌عنوان یک پرکننده برای ترکیبات تایر، پیشرو صنعت بوده است. آزمایشات اولیه مزایای آن را تایید کرد.

در سال 1995 شرکت ContiEcoContact CP، نخستین تایر تولیدی خود را با سیلیس عرضه کرد. تنها یک سال بعد، آن‌ها تایر ContiWinterContact TS 770 را راهی بازار کردند؛ نخستین تایر زمستانی با سیلیس در ترکیب خود. ویس گفت: «همراه با معرفی تجهیزات ایمنی غیرفعال مانند کمربند ایمنی و سیستم ترمز ضد قفل، استفاده از سیلیس در لاستیک‌ها به‌کاهش چشمگیر تعداد تلفات جاده‌ای کمک کرده است.»

کانتیننتال اعلام کرد به‌پیشرفت فناوری لاستیک‌های سیلیسی با بررسی مواداولیه پایدارتر ادامه می‌دهد. این شرکت اکنون از پوسته‌های برنج – محصول جانبی کشاورزی برنج – برای تولید سیلیس استفاده می‌کند. این روش در مقایسه با استفاده از ماسه کوارتز انرژی کمتری صرف کرده و از اهداف زیست‌محیطی پشتیبانی می‌کند.

کانتیننتال در حال حاضر از این سیلیس مشتق‌شده از پوسته‌های برنج در UltraContact NXT، پایدارترین لاستیک تولیدی خود استفاده می‌کند.

سازنده اظهار داشت این امر مقاومت غلتشی را کاهش داده و مسافت ترمز را تقریبا تا 50 درصد کوتاه می‌کند. سیلیکا در طی ولکانیزاسیون، فرآیندی که به تایرها شکل نهایی خود را می‌دهد، با پلیمرهای لاستیکی پیوند ایجاد می‌کند.

امروزه کانتیننتال از سیلیس در بسیاری از ترکیبات لاستیکی برای خودروها، ون‌ها و وسایل نقلیه دو چرخ استفاده می‌کند و اکنون از نوع پایداری از سیلیس ساخته‌شده از خاکستر پوست برنج بهره می‌برد.

پروفسور بورخارد ویس گفت: «سیلیس در ترکیبات لاستیکی یک انقلاب در فناوری تایر بود و به ما این امکان را داد که تقریبا مسافت ترمزگیری را در سطوح خیس جاده نصف کنیم. این هنوز هم یک دستاورد ایمنی بزرگ امروزی است.»

او در اواسط دهه 1990 روی توسعه نخستین لاستیک‌ها با سیلیس در ترکیب لاستیکی در کانتیننتال کار کرد. او اکنون ریاست بخش تحقیقات و نوآوری کاربردی را برعهده دارد. ویس توضیح داد: «ترکیبات سیلیس برای محیط‌زیست نیز مفید هستند؛ زیرا مقاومت غلتشی تایرها را کاهش می‌دهند.این به‌معنای مصرف سوخت کمتر برای موتورهای احتراقی و افزایش دامنه برای خودروهای الکتریکی امروزی است.»

شرکت کونتی اعلام کرد در دهه 1990 با تشخیص پتانسیل سیلیس به‌عنوان یک پرکننده برای ترکیبات تایر، پیشرو صنعت بوده است. آزمایشات اولیه مزایای آن را تایید کرد.

در سال 1995 شرکت ContiEcoContact CP، نخستین تایر تولیدی خود را با سیلیس عرضه کرد. تنها یک سال بعد، آن‌ها تایر ContiWinterContact TS 770 را راهی بازار کردند؛ نخستین تایر زمستانی با سیلیس در ترکیب خود. ویس گفت: «همراه با معرفی تجهیزات ایمنی غیرفعال مانند کمربند ایمنی و سیستم ترمز ضد قفل، استفاده از سیلیس در لاستیک‌ها به‌کاهش چشمگیر تعداد تلفات جاده‌ای کمک کرده است.»

کانتیننتال اعلام کرد به‌پیشرفت فناوری لاستیک‌های سیلیسی با بررسی مواداولیه پایدارتر ادامه می‌دهد. این شرکت اکنون از پوسته‌های برنج – محصول جانبی کشاورزی برنج – برای تولید سیلیس استفاده می‌کند. این روش در مقایسه با استفاده از ماسه کوارتز انرژی کمتری صرف کرده و از اهداف زیست‌محیطی پشتیبانی می‌کند.

کانتیننتال در حال حاضر از این سیلیس مشتق‌شده از پوسته‌های برنج در UltraContact NXT، پایدارترین لاستیک تولیدی خود استفاده می‌کند.

اخبارجدیدترین

جنگ با خودروسازی چه کرد؟

لاستیک‌هایی که جان فوتبالیست مشهور پرتغالی را گرفت!

«RS۷»؛ نسخه ارتقا یافته ارباب حلقه‌ها

سازنده اظهار داشت این امر مقاومت غلتشی را کاهش داده و مسافت ترمز را تقریبا تا 50 درصد کوتاه می‌کند. سیلیکا در طی ولکانیزاسیون، فرآیندی که به تایرها شکل نهایی خود را می‌دهد، با پلیمرهای لاستیکی پیوند ایجاد می‌کند.

امروزه کانتیننتال از سیلیس در بسیاری از ترکیبات لاستیکی برای خودروها، ون‌ها و وسایل نقلیه دو چرخ استفاده می‌کند و اکنون از نوع پایداری از سیلیس ساخته‌شده از خاکستر پوست برنج بهره می‌برد.

پروفسور بورخارد ویس گفت: «سیلیس در ترکیبات لاستیکی یک انقلاب در فناوری تایر بود و به ما این امکان را داد که تقریبا مسافت ترمزگیری را در سطوح خیس جاده نصف کنیم. این هنوز هم یک دستاورد ایمنی بزرگ امروزی است.»

او در اواسط دهه 1990 روی توسعه نخستین لاستیک‌ها با سیلیس در ترکیب لاستیکی در کانتیننتال کار کرد. او اکنون ریاست بخش تحقیقات و نوآوری کاربردی را برعهده دارد. ویس توضیح داد: «ترکیبات سیلیس برای محیط‌زیست نیز مفید هستند؛ زیرا مقاومت غلتشی تایرها را کاهش می‌دهند.این به‌معنای مصرف سوخت کمتر برای موتورهای احتراقی و افزایش دامنه برای خودروهای الکتریکی امروزی است.»

شرکت کونتی اعلام کرد در دهه 1990 با تشخیص پتانسیل سیلیس به‌عنوان یک پرکننده برای ترکیبات تایر، پیشرو صنعت بوده است. آزمایشات اولیه مزایای آن را تایید کرد.

در سال 1995 شرکت ContiEcoContact CP، نخستین تایر تولیدی خود را با سیلیس عرضه کرد. تنها یک سال بعد، آن‌ها تایر ContiWinterContact TS 770 را راهی بازار کردند؛ نخستین تایر زمستانی با سیلیس در ترکیب خود. ویس گفت: «همراه با معرفی تجهیزات ایمنی غیرفعال مانند کمربند ایمنی و سیستم ترمز ضد قفل، استفاده از سیلیس در لاستیک‌ها به‌کاهش چشمگیر تعداد تلفات جاده‌ای کمک کرده است.»

کانتیننتال اعلام کرد به‌پیشرفت فناوری لاستیک‌های سیلیسی با بررسی مواداولیه پایدارتر ادامه می‌دهد. این شرکت اکنون از پوسته‌های برنج – محصول جانبی کشاورزی برنج – برای تولید سیلیس استفاده می‌کند. این روش در مقایسه با استفاده از ماسه کوارتز انرژی کمتری صرف کرده و از اهداف زیست‌محیطی پشتیبانی می‌کند.

کانتیننتال در حال حاضر از این سیلیس مشتق‌شده از پوسته‌های برنج در UltraContact NXT، پایدارترین لاستیک تولیدی خود استفاده می‌کند.

سازنده اظهار داشت این امر مقاومت غلتشی را کاهش داده و مسافت ترمز را تقریبا تا 50 درصد کوتاه می‌کند. سیلیکا در طی ولکانیزاسیون، فرآیندی که به تایرها شکل نهایی خود را می‌دهد، با پلیمرهای لاستیکی پیوند ایجاد می‌کند.

امروزه کانتیننتال از سیلیس در بسیاری از ترکیبات لاستیکی برای خودروها، ون‌ها و وسایل نقلیه دو چرخ استفاده می‌کند و اکنون از نوع پایداری از سیلیس ساخته‌شده از خاکستر پوست برنج بهره می‌برد.

پروفسور بورخارد ویس گفت: «سیلیس در ترکیبات لاستیکی یک انقلاب در فناوری تایر بود و به ما این امکان را داد که تقریبا مسافت ترمزگیری را در سطوح خیس جاده نصف کنیم. این هنوز هم یک دستاورد ایمنی بزرگ امروزی است.»

او در اواسط دهه 1990 روی توسعه نخستین لاستیک‌ها با سیلیس در ترکیب لاستیکی در کانتیننتال کار کرد. او اکنون ریاست بخش تحقیقات و نوآوری کاربردی را برعهده دارد. ویس توضیح داد: «ترکیبات سیلیس برای محیط‌زیست نیز مفید هستند؛ زیرا مقاومت غلتشی تایرها را کاهش می‌دهند.این به‌معنای مصرف سوخت کمتر برای موتورهای احتراقی و افزایش دامنه برای خودروهای الکتریکی امروزی است.»

شرکت کونتی اعلام کرد در دهه 1990 با تشخیص پتانسیل سیلیس به‌عنوان یک پرکننده برای ترکیبات تایر، پیشرو صنعت بوده است. آزمایشات اولیه مزایای آن را تایید کرد.

در سال 1995 شرکت ContiEcoContact CP، نخستین تایر تولیدی خود را با سیلیس عرضه کرد. تنها یک سال بعد، آن‌ها تایر ContiWinterContact TS 770 را راهی بازار کردند؛ نخستین تایر زمستانی با سیلیس در ترکیب خود. ویس گفت: «همراه با معرفی تجهیزات ایمنی غیرفعال مانند کمربند ایمنی و سیستم ترمز ضد قفل، استفاده از سیلیس در لاستیک‌ها به‌کاهش چشمگیر تعداد تلفات جاده‌ای کمک کرده است.»

کانتیننتال اعلام کرد به‌پیشرفت فناوری لاستیک‌های سیلیسی با بررسی مواداولیه پایدارتر ادامه می‌دهد. این شرکت اکنون از پوسته‌های برنج – محصول جانبی کشاورزی برنج – برای تولید سیلیس استفاده می‌کند. این روش در مقایسه با استفاده از ماسه کوارتز انرژی کمتری صرف کرده و از اهداف زیست‌محیطی پشتیبانی می‌کند.

کانتیننتال در حال حاضر از این سیلیس مشتق‌شده از پوسته‌های برنج در UltraContact NXT، پایدارترین لاستیک تولیدی خود استفاده می‌کند.

پست قبلی

پتروپیک: نوآوری دانش‌بنیان در تولید مکمل بنزین خودرو

پست بعدی

نبض کراس‌اوورها در دست «تویوتا»

مربوطه پست ها

خودرو

جنگ با خودروسازی چه کرد؟

۲۲ تیر ۱۴۰۴
لاستیک‌هایی که جان فوتبالیست مشهور پرتغالی را گرفت!
خودرو

لاستیک‌هایی که جان فوتبالیست مشهور پرتغالی را گرفت!

۲۱ تیر ۱۴۰۴
«RS۷»؛ نسخه ارتقا یافته ارباب حلقه‌ها
خودرو

«RS۷»؛ نسخه ارتقا یافته ارباب حلقه‌ها

۲۱ تیر ۱۴۰۴
پیشرانه‌های وانکل پذیرای انواع سوخت خواهند شد
خودرو

پیشرانه‌های وانکل پذیرای انواع سوخت خواهند شد

۲۱ تیر ۱۴۰۴
خودرو

فروش اقساطی مونتاژکاران مجددا آغاز شد

۲۱ تیر ۱۴۰۴
ارائه خدمات ویژه «ایران‌ خودرو» به خودروهای آسیب‌دیده در حملات ۱۲ روزه
خودرو

ارائه خدمات ویژه «ایران‌ خودرو» به خودروهای آسیب‌دیده در حملات ۱۲ روزه

۲۱ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 6 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • هشدار هواشناسی درباره رگبار، رعدوبرق و باد شدید در ۱۵ استان
  • دورکاری در روزهای جنگی مجوزی برای اخراج نیست
  • از امروز؛ ثبت‌نام وام ازدواج ۶۰ میلیونی فرزندان بازنشستگان کشوری آغاز شد
  • ساخت تصفیه خانه فاضلاب در بهشهر و گلوگاه آغاز می شود
  • هوای تهران برای گروه‌های حساس، ناسالم است
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.