دانش جوین
یکشنبه, تیر ۱۵, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هوش مصنوعی

این تبلیغ سرفیس مایکروسافت با کمک هوش مصنوعی ساخته شده بود [تماشا کنید]

دیجیاتو توسط دیجیاتو
۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
در هوش مصنوعی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
0
این تبلیغ سرفیس مایکروسافت با کمک هوش مصنوعی ساخته شده بود [تماشا کنید]
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

مایکروسافت چند ماه پیش تبلیغی یک‌دقیقه‌ای برای دستگاه‌های سرفیس پرو و سرفیس لپ‌تاپ منتشر کرد که با هوش مصنوعی ساخته شده بود اما جالب اینجاست که تقریباً هیچ‌کس متوجه این موضوع نشده بود.

براساس گزارش‌ها، این ویدیو که 30 ژانویه در یوتوب منتشر شده، ترکیبی از تصاویر واقعی و محتوای ساخت هوش مصنوعی است. به‌تازگی مایکروسافت در پستی وبلاگی اعلام کرده در ساخت این تبلیغ از ابزارهای هوش مصنوعی مولد استفاده کرده است.

تبلیغ سرفیس پرو مایکروسافت با کمک هوش مصنوعی

«جی تان»، مدیر ارشد ارتباطات طراحی مایکروسافت، توضیح داده در برخی بخش‌ها خروجی‌های هوش مصنوعی خطاهایی می‌کرد و تیم مجبور بود این اشکالات را اصلاح کند. به گفته او، صحنه‌هایی که نیاز به حرکات دقیق داشتند، مثل کلوزآپ‌های تایپ‌کردن، واقعاً فیلم‌برداری شدند اما نماهای کوتاه که حرکت در آنها کم بود، فرصت مناسبی برای استفاده از هوش مصنوعی بودند.

مایکروسافت درباره اینکه کدام بخش‌ها با هوش مصنوعی ساخته شده‌اند، دقیق توضیح نداده اما روند کار را شرح داده است. تیم ابتدا با استفاده از هوش مصنوعی فیلم‌نامه و استوری‌بورد تبلیغ را تولید کرد. سپس با کمک متن‌ها و تصاویر نمونه، هوش مصنوعی را طوری هدایت کرد که دستورات دقیق و مناسبی برای تولید تصاویر بسازد. پس از چندین مرحله اصلاح و بازبینی، تصاویر نهایی به مولدهای ویدیویی مانند Hailuo و Kling داده شدند تا خروجی ویدیویی تهیه شود.

تبلیغ طبیعی سرفیس پرو با کمک هوش مصنوعی

«سیسکو مک‌کارتی»، کارگردان خلاق پروژه، می‌گوید برای رسیدن به نتیجه دلخواه، هزاران دستور مختلف را امتحان کردند و این کار نیازمند پشتکار زیادی بود اما براساس برآورد «برایان تاونسند»، طراح بصری، این تیم موفق شده تا 90 درصد در زمان و هزینه صرفه‌جویی کند.

«جان فریدمن»، مدیر طراحی مایکروسافت، نیز پیشتر گفته بود هوش مصنوعی قرار است به ابزاری در خدمت خلاقیت تبدیل شود، نه جایگزین آن. او معتقد است کار اصلی طراحان آینده ویرایش هوشمندانه خروجی‌های هوش مصنوعی خواهد بود.

جالب اینجاست که باوجود گذشت ۳ ماه، کمتر کسی متوجه استفاده از هوش مصنوعی در این تبلیغ شده بود. البته با دقت می‌شود سرنخ‌هایی مانند یادداشت‌های غیرطبیعی یا اشیای غیرمعمول را پیدا کرد اما تدوین سریع و اجرای حرفه‌ای باعث شده این تفاوت‌ها از چشم بیشتر بینندگان پنهان بماند.

مایکروسافت چند ماه پیش تبلیغی یک‌دقیقه‌ای برای دستگاه‌های سرفیس پرو و سرفیس لپ‌تاپ منتشر کرد که با هوش مصنوعی ساخته شده بود اما جالب اینجاست که تقریباً هیچ‌کس متوجه این موضوع نشده بود.

براساس گزارش‌ها، این ویدیو که 30 ژانویه در یوتوب منتشر شده، ترکیبی از تصاویر واقعی و محتوای ساخت هوش مصنوعی است. به‌تازگی مایکروسافت در پستی وبلاگی اعلام کرده در ساخت این تبلیغ از ابزارهای هوش مصنوعی مولد استفاده کرده است.

تبلیغ سرفیس پرو مایکروسافت با کمک هوش مصنوعی

«جی تان»، مدیر ارشد ارتباطات طراحی مایکروسافت، توضیح داده در برخی بخش‌ها خروجی‌های هوش مصنوعی خطاهایی می‌کرد و تیم مجبور بود این اشکالات را اصلاح کند. به گفته او، صحنه‌هایی که نیاز به حرکات دقیق داشتند، مثل کلوزآپ‌های تایپ‌کردن، واقعاً فیلم‌برداری شدند اما نماهای کوتاه که حرکت در آنها کم بود، فرصت مناسبی برای استفاده از هوش مصنوعی بودند.

مایکروسافت درباره اینکه کدام بخش‌ها با هوش مصنوعی ساخته شده‌اند، دقیق توضیح نداده اما روند کار را شرح داده است. تیم ابتدا با استفاده از هوش مصنوعی فیلم‌نامه و استوری‌بورد تبلیغ را تولید کرد. سپس با کمک متن‌ها و تصاویر نمونه، هوش مصنوعی را طوری هدایت کرد که دستورات دقیق و مناسبی برای تولید تصاویر بسازد. پس از چندین مرحله اصلاح و بازبینی، تصاویر نهایی به مولدهای ویدیویی مانند Hailuo و Kling داده شدند تا خروجی ویدیویی تهیه شود.

تبلیغ طبیعی سرفیس پرو با کمک هوش مصنوعی

«سیسکو مک‌کارتی»، کارگردان خلاق پروژه، می‌گوید برای رسیدن به نتیجه دلخواه، هزاران دستور مختلف را امتحان کردند و این کار نیازمند پشتکار زیادی بود اما براساس برآورد «برایان تاونسند»، طراح بصری، این تیم موفق شده تا 90 درصد در زمان و هزینه صرفه‌جویی کند.

«جان فریدمن»، مدیر طراحی مایکروسافت، نیز پیشتر گفته بود هوش مصنوعی قرار است به ابزاری در خدمت خلاقیت تبدیل شود، نه جایگزین آن. او معتقد است کار اصلی طراحان آینده ویرایش هوشمندانه خروجی‌های هوش مصنوعی خواهد بود.

جالب اینجاست که باوجود گذشت ۳ ماه، کمتر کسی متوجه استفاده از هوش مصنوعی در این تبلیغ شده بود. البته با دقت می‌شود سرنخ‌هایی مانند یادداشت‌های غیرطبیعی یا اشیای غیرمعمول را پیدا کرد اما تدوین سریع و اجرای حرفه‌ای باعث شده این تفاوت‌ها از چشم بیشتر بینندگان پنهان بماند.

اخبارجدیدترین

اپل مدل هوش مصنوعی متفاوت و جذابی را برای برنامه‌نویسی منتشر کرد

محققان:‌ در ۱۴ درصد از مقالات علمی نشانه‌های استفاده از هوش مصنوعی وجود دارد

سیری هوشمند احتمالاً با کمک OpenAI یا آنتروپیک ساخته می‌شود

مایکروسافت چند ماه پیش تبلیغی یک‌دقیقه‌ای برای دستگاه‌های سرفیس پرو و سرفیس لپ‌تاپ منتشر کرد که با هوش مصنوعی ساخته شده بود اما جالب اینجاست که تقریباً هیچ‌کس متوجه این موضوع نشده بود.

براساس گزارش‌ها، این ویدیو که 30 ژانویه در یوتوب منتشر شده، ترکیبی از تصاویر واقعی و محتوای ساخت هوش مصنوعی است. به‌تازگی مایکروسافت در پستی وبلاگی اعلام کرده در ساخت این تبلیغ از ابزارهای هوش مصنوعی مولد استفاده کرده است.

تبلیغ سرفیس پرو مایکروسافت با کمک هوش مصنوعی

«جی تان»، مدیر ارشد ارتباطات طراحی مایکروسافت، توضیح داده در برخی بخش‌ها خروجی‌های هوش مصنوعی خطاهایی می‌کرد و تیم مجبور بود این اشکالات را اصلاح کند. به گفته او، صحنه‌هایی که نیاز به حرکات دقیق داشتند، مثل کلوزآپ‌های تایپ‌کردن، واقعاً فیلم‌برداری شدند اما نماهای کوتاه که حرکت در آنها کم بود، فرصت مناسبی برای استفاده از هوش مصنوعی بودند.

مایکروسافت درباره اینکه کدام بخش‌ها با هوش مصنوعی ساخته شده‌اند، دقیق توضیح نداده اما روند کار را شرح داده است. تیم ابتدا با استفاده از هوش مصنوعی فیلم‌نامه و استوری‌بورد تبلیغ را تولید کرد. سپس با کمک متن‌ها و تصاویر نمونه، هوش مصنوعی را طوری هدایت کرد که دستورات دقیق و مناسبی برای تولید تصاویر بسازد. پس از چندین مرحله اصلاح و بازبینی، تصاویر نهایی به مولدهای ویدیویی مانند Hailuo و Kling داده شدند تا خروجی ویدیویی تهیه شود.

تبلیغ طبیعی سرفیس پرو با کمک هوش مصنوعی

«سیسکو مک‌کارتی»، کارگردان خلاق پروژه، می‌گوید برای رسیدن به نتیجه دلخواه، هزاران دستور مختلف را امتحان کردند و این کار نیازمند پشتکار زیادی بود اما براساس برآورد «برایان تاونسند»، طراح بصری، این تیم موفق شده تا 90 درصد در زمان و هزینه صرفه‌جویی کند.

«جان فریدمن»، مدیر طراحی مایکروسافت، نیز پیشتر گفته بود هوش مصنوعی قرار است به ابزاری در خدمت خلاقیت تبدیل شود، نه جایگزین آن. او معتقد است کار اصلی طراحان آینده ویرایش هوشمندانه خروجی‌های هوش مصنوعی خواهد بود.

جالب اینجاست که باوجود گذشت ۳ ماه، کمتر کسی متوجه استفاده از هوش مصنوعی در این تبلیغ شده بود. البته با دقت می‌شود سرنخ‌هایی مانند یادداشت‌های غیرطبیعی یا اشیای غیرمعمول را پیدا کرد اما تدوین سریع و اجرای حرفه‌ای باعث شده این تفاوت‌ها از چشم بیشتر بینندگان پنهان بماند.

مایکروسافت چند ماه پیش تبلیغی یک‌دقیقه‌ای برای دستگاه‌های سرفیس پرو و سرفیس لپ‌تاپ منتشر کرد که با هوش مصنوعی ساخته شده بود اما جالب اینجاست که تقریباً هیچ‌کس متوجه این موضوع نشده بود.

براساس گزارش‌ها، این ویدیو که 30 ژانویه در یوتوب منتشر شده، ترکیبی از تصاویر واقعی و محتوای ساخت هوش مصنوعی است. به‌تازگی مایکروسافت در پستی وبلاگی اعلام کرده در ساخت این تبلیغ از ابزارهای هوش مصنوعی مولد استفاده کرده است.

تبلیغ سرفیس پرو مایکروسافت با کمک هوش مصنوعی

«جی تان»، مدیر ارشد ارتباطات طراحی مایکروسافت، توضیح داده در برخی بخش‌ها خروجی‌های هوش مصنوعی خطاهایی می‌کرد و تیم مجبور بود این اشکالات را اصلاح کند. به گفته او، صحنه‌هایی که نیاز به حرکات دقیق داشتند، مثل کلوزآپ‌های تایپ‌کردن، واقعاً فیلم‌برداری شدند اما نماهای کوتاه که حرکت در آنها کم بود، فرصت مناسبی برای استفاده از هوش مصنوعی بودند.

مایکروسافت درباره اینکه کدام بخش‌ها با هوش مصنوعی ساخته شده‌اند، دقیق توضیح نداده اما روند کار را شرح داده است. تیم ابتدا با استفاده از هوش مصنوعی فیلم‌نامه و استوری‌بورد تبلیغ را تولید کرد. سپس با کمک متن‌ها و تصاویر نمونه، هوش مصنوعی را طوری هدایت کرد که دستورات دقیق و مناسبی برای تولید تصاویر بسازد. پس از چندین مرحله اصلاح و بازبینی، تصاویر نهایی به مولدهای ویدیویی مانند Hailuo و Kling داده شدند تا خروجی ویدیویی تهیه شود.

تبلیغ طبیعی سرفیس پرو با کمک هوش مصنوعی

«سیسکو مک‌کارتی»، کارگردان خلاق پروژه، می‌گوید برای رسیدن به نتیجه دلخواه، هزاران دستور مختلف را امتحان کردند و این کار نیازمند پشتکار زیادی بود اما براساس برآورد «برایان تاونسند»، طراح بصری، این تیم موفق شده تا 90 درصد در زمان و هزینه صرفه‌جویی کند.

«جان فریدمن»، مدیر طراحی مایکروسافت، نیز پیشتر گفته بود هوش مصنوعی قرار است به ابزاری در خدمت خلاقیت تبدیل شود، نه جایگزین آن. او معتقد است کار اصلی طراحان آینده ویرایش هوشمندانه خروجی‌های هوش مصنوعی خواهد بود.

جالب اینجاست که باوجود گذشت ۳ ماه، کمتر کسی متوجه استفاده از هوش مصنوعی در این تبلیغ شده بود. البته با دقت می‌شود سرنخ‌هایی مانند یادداشت‌های غیرطبیعی یا اشیای غیرمعمول را پیدا کرد اما تدوین سریع و اجرای حرفه‌ای باعث شده این تفاوت‌ها از چشم بیشتر بینندگان پنهان بماند.

پست قبلی

خداحافظی با «کنترل پنل» ویندوز

پست بعدی

شریفی زارچی: آقای وزیر؛ یوتیوب، بزرگترین دانشگاه جهان را رفع فیلتر کنید

مربوطه پست ها

اپل مدل هوش مصنوعی متفاوت و جذابی را برای برنامه‌نویسی منتشر کرد
هوش مصنوعی

اپل مدل هوش مصنوعی متفاوت و جذابی را برای برنامه‌نویسی منتشر کرد

۱۵ تیر ۱۴۰۴
محققان:‌ در ۱۴ درصد از مقالات علمی نشانه‌های استفاده از هوش مصنوعی وجود دارد
هوش مصنوعی

محققان:‌ در ۱۴ درصد از مقالات علمی نشانه‌های استفاده از هوش مصنوعی وجود دارد

۱۴ تیر ۱۴۰۴
سیری هوشمند احتمالاً با کمک OpenAI یا آنتروپیک ساخته می‌شود
هوش مصنوعی

سیری هوشمند احتمالاً با کمک OpenAI یا آنتروپیک ساخته می‌شود

۱۰ تیر ۱۴۰۴
مارک زاکربرگ از آزمایشگاه هوش مصنوعی جدید متا رونمایی کرد؛ رقابت جدی‌تر با OpenAI
هوش مصنوعی

مارک زاکربرگ از آزمایشگاه هوش مصنوعی جدید متا رونمایی کرد؛ رقابت جدی‌تر با OpenAI

۱۰ تیر ۱۴۰۴
اولین مسابقه فوتبال ربات‌های انسان‌نما با هوش مصنوعی در چین برگزار شد [تماشا کنید]
هوش مصنوعی

اولین مسابقه فوتبال ربات‌های انسان‌نما با هوش مصنوعی در چین برگزار شد [تماشا کنید]

۱۰ تیر ۱۴۰۴
مدیرعامل آمازون می‌گوید هوش مصنوعی نیاز به کارمندان را کاهش خواهد داد
هوش مصنوعی

مدیرعامل آمازون می‌گوید هوش مصنوعی نیاز به کارمندان را کاهش خواهد داد

۱۰ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 8 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • فوتبال ایران عزادار شد
  • فوری/ امیر ابوطالب از دنیا رفت
  • ویژگی‌ آزاردهنده مرورگر مایکروسافت حذف شد
  • لیست خرید در ترکیه نهایی می‌شود
  • گوگل را فراموش کنید؛ «هوگل» امنیت بیشتری دارد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.