دانش جوین
یکشنبه, خرداد ۱۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بانک و بیمه، بورس و فارکس

فاصله معنادار ایران با تمام دنیا | این خدمات تقریبا رایگان است!

گسترش نیوز توسط گسترش نیوز
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
در بانک و بیمه، بورس و فارکس
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
فاصله معنادار ایران با تمام دنیا | این خدمات تقریبا رایگان است!
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

بانک مرکزی روز گذشته نرخ‌های کارمزد خدمات بانکی را پس از دو سال، به‌روزرسانی کرد. طبق جداولی که بانک مرکزی ارائه کرده، عمده کارمزدهای بانکی با افزایش حدود ۲۵ درصدی همراه شدند. افزون بر آن، برخی خدمات بانکی که پیش از این کارمزدی بابت آنها دریافت نمی‌شد، حالا در فهرست کارمزدها قرار گرفته‌اند.

با وجود اینکه افزایش کارمزدهای بانکی از منظر بانک‌ها به‌عنوان ابزاری برای جبران هزینه‌ها و ایجاد درآمدی پایدار قابل دفاع هستند، اما در سوی دیگر می‌تواند نارضایتی گسترده‌ای در میان مشتریان، به‌ویژه اقشار کم‌درآمد، ایجاد کنند.

از دید عموم مردم، افزایش کارمزدها بدون ارتقای محسوس کیفیت خدمات، نوعی فشار مضاعف مالی به شمار می‌رود که اعتماد به نظام بانکی را کاهش می‌دهد و در برخی موارد حتی موجب کاهش استفاده از خدمات رسمی و روی‌آوردن به روش‌های غیررسمی نقل‌وانتقال پول می‌شود.

حجت‌الله فرزانی، کارشناس بانکی به بررسی آثار افزایش کارمزد خدمات بانکی و این دوگانگی در رویکردهای نسبت به آن پرداخته است.

سطح کارمزدهای بانکی در ایران از جهان فاصله دارد

فرزانی ابتدا توضیح داد:«وضعیت کارمزدهای بانکی در ایران نسبت به دلار قیمت عجیب و غریبی نیست. سطح کارمزدها در شبکه بانکی ایران از اواسط دهه ۹۰ با افزایش همراه بود که بابت یک سری خدمات کارمزد گرفته می‌شود.»

این کارشناس بانکی به مقایسه کارمزد خدمات بانکی در ایران و سایر کشورها پرداخت: «به طور کلی سطح کارمزدهای بانکی در کشور نسبت به جهان فاصله دارد. خدمات حضوری بانک‌ها در دنیا کارمزد بالایی دارد، در حالی که کارمزد خدمات بانکی در ایران تا به الان به سطح جهانی نرسیده است.»

درآمد کارمزدی، یک درآمد پایدار برای بانک‌هاست

فرزانی در مورد مقایسه سهم کارمزدها از درآمدهای بانک‌های ایرانی و خارجی افزود: «سطح درآمدهای ناشی از کارمزد خدمات بانکی در دنیا ۲۵ درصد است در حالی که در بانک‌های ایران هنوز به پنج درصد نیز نرسیده است.»

او افزود: «مبلغ کارمزد خدمات بانکی که مردم در کشور پرداخت می‌کنند، در مقایسه با جهان، تقریبا رایگان است. سطح درآمد بانک‌های ایران از دریافت کارمزد در سال‌های گذشته زیر یک درصد بود که با سیاست‌های بانک مرکزی به پنج درصد افزایش پیدا کرد اما هنوز هم جای کار دارد.»

او در ادامه گفت: «از آنجایی که دریافت کارمزد خدمات بانکی جزء درآمدهای مستقیم بانک است، به عنوان یک درآمد پایدار برای آنها محسوب می‌شود. همچنین کارمزد خدمات بانکی جز درآمدهای غیربهره‌ای است و مشمول قوانین تقسیم سود و مشاع نمی‌شود؛ به همین دلیل هر چه میزان درآمد بانک‌ها در این قسمت بیشتر شود، موجب دوام بیشتر بانک‌ها خواهد شد. در نتیجه کارکرد کارمزد خدمات بانکی موثر است و افزایش آن توسط بانک مرکزی مفید است.»

کارمزد خدمات بانکی بر اساس قیمت تمام شده خدمات تعیین می‌شود

فرزانی در مورد نحوه تعیین هزینه کارمزد خدمات بانکی نیز گفت: «نمی‌توان به طور دقیق گفت که چه میزان افزایش نرخ کارمزدها نیاز است تا قیمت کارمزد خدمات بانکی در کشور همسان با سایر کشورها شود؛ به طور کلی هزینه کارمزد خدمات بانکی بر اساس قیمت تمام شده خدمت ارائه شده، توسط بانک مرکزی تعیین می‌شود.»

این کارشناس بانکی ادامه داد: «برای تعیین مبلغ کارمزد خدمات بانکی باید با سایر کشورها مقایسه کرد. ابتدا باید تعیین شود که چه خدماتی مشمول دریافت کارمزد است، سپس معادل یورو یا دلار خدمت ارائه شده را نیز باید در نظر گرفت که اگر بر این اساس نیز محاسبه انجام شود، کارمزد خدمات بانکی که در حال حاضر در بانک‌های ایران از مردم دریافت می‌شود، ناچیز است.»

بانک‌ها باید در کنار افزایش کارمزد، سبد خدمات خود را بزرگ‌تر کنند

فرزانی توضیح داد: «کارمزد خدمات بانکی بخشی از هزینه‌های عمومی و اداری که بانک‌ها برای تهیه و ارائه خدمات دارند را پوشش می‌دهد، همچنین باید به افزایش قیمت‌ها که ناشی از تورم هست نیز توجه کرد که موجب بالا رفتن هزینه خدمات می‌شود و افزایش کارمزد می‌تواند بخشی از این هزینه را برای بانک‌ها پوشش دهد.»

او در پایان خاطرنشان کرد: «مساله قابل توجه این است که بانک‌ها باید در کنار افزایش کارمزد خدمات بانکی که توسط بانک مرکزی انجام می‌شود، سبد ارائه خدمات خود را بزرگ‌تر کنند. برای این کار باید ارائه خدمات خود را برای مردم تسهیل کنند تا تعداد مشتریان بیشتر شود و در نهایت تعداد خدمات و کارمزد خدمات بانکی که یکی از راه‌های درآمدی برای بانک است، بیشتر خواهد شد.»

بانک مرکزی روز گذشته نرخ‌های کارمزد خدمات بانکی را پس از دو سال، به‌روزرسانی کرد. طبق جداولی که بانک مرکزی ارائه کرده، عمده کارمزدهای بانکی با افزایش حدود ۲۵ درصدی همراه شدند. افزون بر آن، برخی خدمات بانکی که پیش از این کارمزدی بابت آنها دریافت نمی‌شد، حالا در فهرست کارمزدها قرار گرفته‌اند.

با وجود اینکه افزایش کارمزدهای بانکی از منظر بانک‌ها به‌عنوان ابزاری برای جبران هزینه‌ها و ایجاد درآمدی پایدار قابل دفاع هستند، اما در سوی دیگر می‌تواند نارضایتی گسترده‌ای در میان مشتریان، به‌ویژه اقشار کم‌درآمد، ایجاد کنند.

از دید عموم مردم، افزایش کارمزدها بدون ارتقای محسوس کیفیت خدمات، نوعی فشار مضاعف مالی به شمار می‌رود که اعتماد به نظام بانکی را کاهش می‌دهد و در برخی موارد حتی موجب کاهش استفاده از خدمات رسمی و روی‌آوردن به روش‌های غیررسمی نقل‌وانتقال پول می‌شود.

حجت‌الله فرزانی، کارشناس بانکی به بررسی آثار افزایش کارمزد خدمات بانکی و این دوگانگی در رویکردهای نسبت به آن پرداخته است.

سطح کارمزدهای بانکی در ایران از جهان فاصله دارد

فرزانی ابتدا توضیح داد:«وضعیت کارمزدهای بانکی در ایران نسبت به دلار قیمت عجیب و غریبی نیست. سطح کارمزدها در شبکه بانکی ایران از اواسط دهه ۹۰ با افزایش همراه بود که بابت یک سری خدمات کارمزد گرفته می‌شود.»

این کارشناس بانکی به مقایسه کارمزد خدمات بانکی در ایران و سایر کشورها پرداخت: «به طور کلی سطح کارمزدهای بانکی در کشور نسبت به جهان فاصله دارد. خدمات حضوری بانک‌ها در دنیا کارمزد بالایی دارد، در حالی که کارمزد خدمات بانکی در ایران تا به الان به سطح جهانی نرسیده است.»

درآمد کارمزدی، یک درآمد پایدار برای بانک‌هاست

فرزانی در مورد مقایسه سهم کارمزدها از درآمدهای بانک‌های ایرانی و خارجی افزود: «سطح درآمدهای ناشی از کارمزد خدمات بانکی در دنیا ۲۵ درصد است در حالی که در بانک‌های ایران هنوز به پنج درصد نیز نرسیده است.»

او افزود: «مبلغ کارمزد خدمات بانکی که مردم در کشور پرداخت می‌کنند، در مقایسه با جهان، تقریبا رایگان است. سطح درآمد بانک‌های ایران از دریافت کارمزد در سال‌های گذشته زیر یک درصد بود که با سیاست‌های بانک مرکزی به پنج درصد افزایش پیدا کرد اما هنوز هم جای کار دارد.»

او در ادامه گفت: «از آنجایی که دریافت کارمزد خدمات بانکی جزء درآمدهای مستقیم بانک است، به عنوان یک درآمد پایدار برای آنها محسوب می‌شود. همچنین کارمزد خدمات بانکی جز درآمدهای غیربهره‌ای است و مشمول قوانین تقسیم سود و مشاع نمی‌شود؛ به همین دلیل هر چه میزان درآمد بانک‌ها در این قسمت بیشتر شود، موجب دوام بیشتر بانک‌ها خواهد شد. در نتیجه کارکرد کارمزد خدمات بانکی موثر است و افزایش آن توسط بانک مرکزی مفید است.»

کارمزد خدمات بانکی بر اساس قیمت تمام شده خدمات تعیین می‌شود

فرزانی در مورد نحوه تعیین هزینه کارمزد خدمات بانکی نیز گفت: «نمی‌توان به طور دقیق گفت که چه میزان افزایش نرخ کارمزدها نیاز است تا قیمت کارمزد خدمات بانکی در کشور همسان با سایر کشورها شود؛ به طور کلی هزینه کارمزد خدمات بانکی بر اساس قیمت تمام شده خدمت ارائه شده، توسط بانک مرکزی تعیین می‌شود.»

این کارشناس بانکی ادامه داد: «برای تعیین مبلغ کارمزد خدمات بانکی باید با سایر کشورها مقایسه کرد. ابتدا باید تعیین شود که چه خدماتی مشمول دریافت کارمزد است، سپس معادل یورو یا دلار خدمت ارائه شده را نیز باید در نظر گرفت که اگر بر این اساس نیز محاسبه انجام شود، کارمزد خدمات بانکی که در حال حاضر در بانک‌های ایران از مردم دریافت می‌شود، ناچیز است.»

بانک‌ها باید در کنار افزایش کارمزد، سبد خدمات خود را بزرگ‌تر کنند

فرزانی توضیح داد: «کارمزد خدمات بانکی بخشی از هزینه‌های عمومی و اداری که بانک‌ها برای تهیه و ارائه خدمات دارند را پوشش می‌دهد، همچنین باید به افزایش قیمت‌ها که ناشی از تورم هست نیز توجه کرد که موجب بالا رفتن هزینه خدمات می‌شود و افزایش کارمزد می‌تواند بخشی از این هزینه را برای بانک‌ها پوشش دهد.»

او در پایان خاطرنشان کرد: «مساله قابل توجه این است که بانک‌ها باید در کنار افزایش کارمزد خدمات بانکی که توسط بانک مرکزی انجام می‌شود، سبد ارائه خدمات خود را بزرگ‌تر کنند. برای این کار باید ارائه خدمات خود را برای مردم تسهیل کنند تا تعداد مشتریان بیشتر شود و در نهایت تعداد خدمات و کارمزد خدمات بانکی که یکی از راه‌های درآمدی برای بانک است، بیشتر خواهد شد.»

اخبارجدیدترین

قیمت رسمی دلار اعلام شد + جدول (۱۷ خرداد)

دهک‌های ۱ تا ۷ بدانند؛ دولت پرونده مرحله سوم یارانه کالابرگ را رسماً بست

دشمن قدیمی بورس معرفی شد | پیش بینی مهم برای تمام سهامداران

بانک مرکزی روز گذشته نرخ‌های کارمزد خدمات بانکی را پس از دو سال، به‌روزرسانی کرد. طبق جداولی که بانک مرکزی ارائه کرده، عمده کارمزدهای بانکی با افزایش حدود ۲۵ درصدی همراه شدند. افزون بر آن، برخی خدمات بانکی که پیش از این کارمزدی بابت آنها دریافت نمی‌شد، حالا در فهرست کارمزدها قرار گرفته‌اند.

با وجود اینکه افزایش کارمزدهای بانکی از منظر بانک‌ها به‌عنوان ابزاری برای جبران هزینه‌ها و ایجاد درآمدی پایدار قابل دفاع هستند، اما در سوی دیگر می‌تواند نارضایتی گسترده‌ای در میان مشتریان، به‌ویژه اقشار کم‌درآمد، ایجاد کنند.

از دید عموم مردم، افزایش کارمزدها بدون ارتقای محسوس کیفیت خدمات، نوعی فشار مضاعف مالی به شمار می‌رود که اعتماد به نظام بانکی را کاهش می‌دهد و در برخی موارد حتی موجب کاهش استفاده از خدمات رسمی و روی‌آوردن به روش‌های غیررسمی نقل‌وانتقال پول می‌شود.

حجت‌الله فرزانی، کارشناس بانکی به بررسی آثار افزایش کارمزد خدمات بانکی و این دوگانگی در رویکردهای نسبت به آن پرداخته است.

سطح کارمزدهای بانکی در ایران از جهان فاصله دارد

فرزانی ابتدا توضیح داد:«وضعیت کارمزدهای بانکی در ایران نسبت به دلار قیمت عجیب و غریبی نیست. سطح کارمزدها در شبکه بانکی ایران از اواسط دهه ۹۰ با افزایش همراه بود که بابت یک سری خدمات کارمزد گرفته می‌شود.»

این کارشناس بانکی به مقایسه کارمزد خدمات بانکی در ایران و سایر کشورها پرداخت: «به طور کلی سطح کارمزدهای بانکی در کشور نسبت به جهان فاصله دارد. خدمات حضوری بانک‌ها در دنیا کارمزد بالایی دارد، در حالی که کارمزد خدمات بانکی در ایران تا به الان به سطح جهانی نرسیده است.»

درآمد کارمزدی، یک درآمد پایدار برای بانک‌هاست

فرزانی در مورد مقایسه سهم کارمزدها از درآمدهای بانک‌های ایرانی و خارجی افزود: «سطح درآمدهای ناشی از کارمزد خدمات بانکی در دنیا ۲۵ درصد است در حالی که در بانک‌های ایران هنوز به پنج درصد نیز نرسیده است.»

او افزود: «مبلغ کارمزد خدمات بانکی که مردم در کشور پرداخت می‌کنند، در مقایسه با جهان، تقریبا رایگان است. سطح درآمد بانک‌های ایران از دریافت کارمزد در سال‌های گذشته زیر یک درصد بود که با سیاست‌های بانک مرکزی به پنج درصد افزایش پیدا کرد اما هنوز هم جای کار دارد.»

او در ادامه گفت: «از آنجایی که دریافت کارمزد خدمات بانکی جزء درآمدهای مستقیم بانک است، به عنوان یک درآمد پایدار برای آنها محسوب می‌شود. همچنین کارمزد خدمات بانکی جز درآمدهای غیربهره‌ای است و مشمول قوانین تقسیم سود و مشاع نمی‌شود؛ به همین دلیل هر چه میزان درآمد بانک‌ها در این قسمت بیشتر شود، موجب دوام بیشتر بانک‌ها خواهد شد. در نتیجه کارکرد کارمزد خدمات بانکی موثر است و افزایش آن توسط بانک مرکزی مفید است.»

کارمزد خدمات بانکی بر اساس قیمت تمام شده خدمات تعیین می‌شود

فرزانی در مورد نحوه تعیین هزینه کارمزد خدمات بانکی نیز گفت: «نمی‌توان به طور دقیق گفت که چه میزان افزایش نرخ کارمزدها نیاز است تا قیمت کارمزد خدمات بانکی در کشور همسان با سایر کشورها شود؛ به طور کلی هزینه کارمزد خدمات بانکی بر اساس قیمت تمام شده خدمت ارائه شده، توسط بانک مرکزی تعیین می‌شود.»

این کارشناس بانکی ادامه داد: «برای تعیین مبلغ کارمزد خدمات بانکی باید با سایر کشورها مقایسه کرد. ابتدا باید تعیین شود که چه خدماتی مشمول دریافت کارمزد است، سپس معادل یورو یا دلار خدمت ارائه شده را نیز باید در نظر گرفت که اگر بر این اساس نیز محاسبه انجام شود، کارمزد خدمات بانکی که در حال حاضر در بانک‌های ایران از مردم دریافت می‌شود، ناچیز است.»

بانک‌ها باید در کنار افزایش کارمزد، سبد خدمات خود را بزرگ‌تر کنند

فرزانی توضیح داد: «کارمزد خدمات بانکی بخشی از هزینه‌های عمومی و اداری که بانک‌ها برای تهیه و ارائه خدمات دارند را پوشش می‌دهد، همچنین باید به افزایش قیمت‌ها که ناشی از تورم هست نیز توجه کرد که موجب بالا رفتن هزینه خدمات می‌شود و افزایش کارمزد می‌تواند بخشی از این هزینه را برای بانک‌ها پوشش دهد.»

او در پایان خاطرنشان کرد: «مساله قابل توجه این است که بانک‌ها باید در کنار افزایش کارمزد خدمات بانکی که توسط بانک مرکزی انجام می‌شود، سبد ارائه خدمات خود را بزرگ‌تر کنند. برای این کار باید ارائه خدمات خود را برای مردم تسهیل کنند تا تعداد مشتریان بیشتر شود و در نهایت تعداد خدمات و کارمزد خدمات بانکی که یکی از راه‌های درآمدی برای بانک است، بیشتر خواهد شد.»

بانک مرکزی روز گذشته نرخ‌های کارمزد خدمات بانکی را پس از دو سال، به‌روزرسانی کرد. طبق جداولی که بانک مرکزی ارائه کرده، عمده کارمزدهای بانکی با افزایش حدود ۲۵ درصدی همراه شدند. افزون بر آن، برخی خدمات بانکی که پیش از این کارمزدی بابت آنها دریافت نمی‌شد، حالا در فهرست کارمزدها قرار گرفته‌اند.

با وجود اینکه افزایش کارمزدهای بانکی از منظر بانک‌ها به‌عنوان ابزاری برای جبران هزینه‌ها و ایجاد درآمدی پایدار قابل دفاع هستند، اما در سوی دیگر می‌تواند نارضایتی گسترده‌ای در میان مشتریان، به‌ویژه اقشار کم‌درآمد، ایجاد کنند.

از دید عموم مردم، افزایش کارمزدها بدون ارتقای محسوس کیفیت خدمات، نوعی فشار مضاعف مالی به شمار می‌رود که اعتماد به نظام بانکی را کاهش می‌دهد و در برخی موارد حتی موجب کاهش استفاده از خدمات رسمی و روی‌آوردن به روش‌های غیررسمی نقل‌وانتقال پول می‌شود.

حجت‌الله فرزانی، کارشناس بانکی به بررسی آثار افزایش کارمزد خدمات بانکی و این دوگانگی در رویکردهای نسبت به آن پرداخته است.

سطح کارمزدهای بانکی در ایران از جهان فاصله دارد

فرزانی ابتدا توضیح داد:«وضعیت کارمزدهای بانکی در ایران نسبت به دلار قیمت عجیب و غریبی نیست. سطح کارمزدها در شبکه بانکی ایران از اواسط دهه ۹۰ با افزایش همراه بود که بابت یک سری خدمات کارمزد گرفته می‌شود.»

این کارشناس بانکی به مقایسه کارمزد خدمات بانکی در ایران و سایر کشورها پرداخت: «به طور کلی سطح کارمزدهای بانکی در کشور نسبت به جهان فاصله دارد. خدمات حضوری بانک‌ها در دنیا کارمزد بالایی دارد، در حالی که کارمزد خدمات بانکی در ایران تا به الان به سطح جهانی نرسیده است.»

درآمد کارمزدی، یک درآمد پایدار برای بانک‌هاست

فرزانی در مورد مقایسه سهم کارمزدها از درآمدهای بانک‌های ایرانی و خارجی افزود: «سطح درآمدهای ناشی از کارمزد خدمات بانکی در دنیا ۲۵ درصد است در حالی که در بانک‌های ایران هنوز به پنج درصد نیز نرسیده است.»

او افزود: «مبلغ کارمزد خدمات بانکی که مردم در کشور پرداخت می‌کنند، در مقایسه با جهان، تقریبا رایگان است. سطح درآمد بانک‌های ایران از دریافت کارمزد در سال‌های گذشته زیر یک درصد بود که با سیاست‌های بانک مرکزی به پنج درصد افزایش پیدا کرد اما هنوز هم جای کار دارد.»

او در ادامه گفت: «از آنجایی که دریافت کارمزد خدمات بانکی جزء درآمدهای مستقیم بانک است، به عنوان یک درآمد پایدار برای آنها محسوب می‌شود. همچنین کارمزد خدمات بانکی جز درآمدهای غیربهره‌ای است و مشمول قوانین تقسیم سود و مشاع نمی‌شود؛ به همین دلیل هر چه میزان درآمد بانک‌ها در این قسمت بیشتر شود، موجب دوام بیشتر بانک‌ها خواهد شد. در نتیجه کارکرد کارمزد خدمات بانکی موثر است و افزایش آن توسط بانک مرکزی مفید است.»

کارمزد خدمات بانکی بر اساس قیمت تمام شده خدمات تعیین می‌شود

فرزانی در مورد نحوه تعیین هزینه کارمزد خدمات بانکی نیز گفت: «نمی‌توان به طور دقیق گفت که چه میزان افزایش نرخ کارمزدها نیاز است تا قیمت کارمزد خدمات بانکی در کشور همسان با سایر کشورها شود؛ به طور کلی هزینه کارمزد خدمات بانکی بر اساس قیمت تمام شده خدمت ارائه شده، توسط بانک مرکزی تعیین می‌شود.»

این کارشناس بانکی ادامه داد: «برای تعیین مبلغ کارمزد خدمات بانکی باید با سایر کشورها مقایسه کرد. ابتدا باید تعیین شود که چه خدماتی مشمول دریافت کارمزد است، سپس معادل یورو یا دلار خدمت ارائه شده را نیز باید در نظر گرفت که اگر بر این اساس نیز محاسبه انجام شود، کارمزد خدمات بانکی که در حال حاضر در بانک‌های ایران از مردم دریافت می‌شود، ناچیز است.»

بانک‌ها باید در کنار افزایش کارمزد، سبد خدمات خود را بزرگ‌تر کنند

فرزانی توضیح داد: «کارمزد خدمات بانکی بخشی از هزینه‌های عمومی و اداری که بانک‌ها برای تهیه و ارائه خدمات دارند را پوشش می‌دهد، همچنین باید به افزایش قیمت‌ها که ناشی از تورم هست نیز توجه کرد که موجب بالا رفتن هزینه خدمات می‌شود و افزایش کارمزد می‌تواند بخشی از این هزینه را برای بانک‌ها پوشش دهد.»

او در پایان خاطرنشان کرد: «مساله قابل توجه این است که بانک‌ها باید در کنار افزایش کارمزد خدمات بانکی که توسط بانک مرکزی انجام می‌شود، سبد ارائه خدمات خود را بزرگ‌تر کنند. برای این کار باید ارائه خدمات خود را برای مردم تسهیل کنند تا تعداد مشتریان بیشتر شود و در نهایت تعداد خدمات و کارمزد خدمات بانکی که یکی از راه‌های درآمدی برای بانک است، بیشتر خواهد شد.»

پست قبلی

اطلاعیه مهم برای بیمه‌شدگان بازنشسته | تا آخر شهریور مهلت دارید

پست بعدی

ارزش سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی ها اعلام شد (۱۶ اردیبهشت)

مربوطه پست ها

قیمت رسمی دلار اعلام شد + جدول (۱۷ خرداد)
بانک و بیمه، بورس و فارکس

قیمت رسمی دلار اعلام شد + جدول (۱۷ خرداد)

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
دهک‌های ۱ تا ۷ بدانند؛ دولت پرونده مرحله سوم یارانه کالابرگ را رسماً بست
بانک و بیمه، بورس و فارکس

دهک‌های ۱ تا ۷ بدانند؛ دولت پرونده مرحله سوم یارانه کالابرگ را رسماً بست

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
دشمن قدیمی بورس معرفی شد | پیش بینی مهم برای تمام سهامداران
بانک و بیمه، بورس و فارکس

دشمن قدیمی بورس معرفی شد | پیش بینی مهم برای تمام سهامداران

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
تنها راه نجات بازنشستگان بازگشت این بانک است
بانک و بیمه، بورس و فارکس

تنها راه نجات بازنشستگان بازگشت این بانک است

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
تسهیلات ارزی بلعیده شد ؛ خبری از بازگشت نیست!
بانک و بیمه، بورس و فارکس

تسهیلات ارزی بلعیده شد ؛ خبری از بازگشت نیست!

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
واریز یارانه ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی ویژه این افراد | جدول زمان‌بندی منتشر شد
بانک و بیمه، بورس و فارکس

واریز یارانه ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی ویژه این افراد | جدول زمان‌بندی منتشر شد

۱۸ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 4 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • یحیی گل‌محمدی از فولاد رفتنی شد؟
  • بازگشت اسطوره استقلال به خانه
  • قیمت رهن کامل آپارتمان در تهران ۱۴۰۴ /جدول نرخ‌ها در منطقه ۵ تا ۲ میلیارد
  • خداحافظی کارتال با پرسپولیس؛ بازگشت به فنر باغچه؟!
  • جنگ ترامپ و ماسک؛ بازار میم‌کوین‌ها نیز با ۳۵۵ میلیون دلار حجم معاملات منفجر شد!
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.