دانش جوین
چهارشنبه, تیر ۲۵, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هوش مصنوعی

چت‌باتی با پشتوانه ۱۰۰ سال مشاوره؛ ۷۰ درصد کارمندان مکینزی حالا از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند

دیجیاتو توسط دیجیاتو
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
در هوش مصنوعی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
0
چت‌باتی با پشتوانه ۱۰۰ سال مشاوره؛ ۷۰ درصد کارمندان مکینزی حالا از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

شرکت مکینزی اند کامپنی (McKinsey & Company) که در ارائه خدمات مشاوره مدیریتی فعالیت می‌کند، بیش از یک سال پیش چت‌بات هوش مصنوعی اختصاصی خود را با نام Lilli معرفی کرد. این چت‌بات کاربران زیادی پیدا کرده است.

به گزارش بیزینس اینسایدر، این چت‌بات هوش مصنوعی روی دیتاهای اختصاصی مکینزی که نتیجه تجربیات صدساله این شرکت است همچنین بیش از ۱۰۰ هزار سند و مصاحبه آموزش دیده است. هم‌اکنون حدود ۷۰ درصد کارمندان مکینزی از چت‌بات Lilli استفاده می‌کنند: این چت‌بات در کارهایی مانند تحقیق، آنالیز و تولید ایده به کارمندان کمک می‌کند.

چت‌بات هوش مصنوعی Lilli با تجربیات صدساله شرکت مکینزی به موفقیت رسید

نحوه کار چت‌بات Lilli به این صورت است که کاربران ابتدا درخواست‌هایشان را وارد می‌کنند. سپس این چت‌بات نکات کلیدی را جمع‌آوری و ۵ تا ۷ محتوای داخلی مرتبط را شناسایی می‌کند و کاربران را به متخصصان مناسب در شرکت ارجاع می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند انتخاب کنند مخزن دانش داخلی شرکت یا منابع خارجی به سؤالاتشان پاسخ دهند.

چت‌بات Lilli اولین‌ بار سال ۲۰۲۳ به‌صورت داخلی در شرکت مکینزی عرضه شد اما از آن زمان تاکنون استفاده از آن به‌شدت افزایش یافته است. براساس آمارها، هم‌اکنون بیش از ۷۰ درصد ۴۵ هزار کارمند مکینزی از این چت‌بات استفاده می‌کنند. یکی از مدیران ارشد مکینزی می‌گوید کارمندانی که از این چت‌بات استفاده می‌کنند، حدوداً ۱۷ بار در هفته سراغ استفاده از Lilli می‌روند.

وقتی مکینزی اولین‌ بار چت‌بات Lilli را راه‌ انداخت، کارمندان چیزی را تجربه کردند که شرکت آن را «اضطراب فوری» یا تردید درباره آنچه باید از این ربات پرسید، نام‌گذاری کرد. اما مکینزی متوجه شد فقط یک ساعت آموزش می‌تواند مشارکت کارمندان را بهبود دهد.

به گفته یکی از مدیران ارشد مکینزی، این ابزار ابتدا برای تحلیل پاورپوینت ساخته شده بود اما حالا کارمندان می‌توانند برای کارهایی مثل تحقیق، خلاصه‌سازی اسناد، تجزیه‌وتحلیل داده‌ها و طوفان فکری از آن استفاده کنند. مکینزی گزارش کرده کارمندان با چت‌بات Lilli توانسته‌اند تا ۳۰ درصد در وقت خود صرفه‌جویی کنند.

شرکت مکینزی اند کامپنی (McKinsey & Company) که در ارائه خدمات مشاوره مدیریتی فعالیت می‌کند، بیش از یک سال پیش چت‌بات هوش مصنوعی اختصاصی خود را با نام Lilli معرفی کرد. این چت‌بات کاربران زیادی پیدا کرده است.

به گزارش بیزینس اینسایدر، این چت‌بات هوش مصنوعی روی دیتاهای اختصاصی مکینزی که نتیجه تجربیات صدساله این شرکت است همچنین بیش از ۱۰۰ هزار سند و مصاحبه آموزش دیده است. هم‌اکنون حدود ۷۰ درصد کارمندان مکینزی از چت‌بات Lilli استفاده می‌کنند: این چت‌بات در کارهایی مانند تحقیق، آنالیز و تولید ایده به کارمندان کمک می‌کند.

چت‌بات هوش مصنوعی Lilli با تجربیات صدساله شرکت مکینزی به موفقیت رسید

نحوه کار چت‌بات Lilli به این صورت است که کاربران ابتدا درخواست‌هایشان را وارد می‌کنند. سپس این چت‌بات نکات کلیدی را جمع‌آوری و ۵ تا ۷ محتوای داخلی مرتبط را شناسایی می‌کند و کاربران را به متخصصان مناسب در شرکت ارجاع می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند انتخاب کنند مخزن دانش داخلی شرکت یا منابع خارجی به سؤالاتشان پاسخ دهند.

چت‌بات Lilli اولین‌ بار سال ۲۰۲۳ به‌صورت داخلی در شرکت مکینزی عرضه شد اما از آن زمان تاکنون استفاده از آن به‌شدت افزایش یافته است. براساس آمارها، هم‌اکنون بیش از ۷۰ درصد ۴۵ هزار کارمند مکینزی از این چت‌بات استفاده می‌کنند. یکی از مدیران ارشد مکینزی می‌گوید کارمندانی که از این چت‌بات استفاده می‌کنند، حدوداً ۱۷ بار در هفته سراغ استفاده از Lilli می‌روند.

وقتی مکینزی اولین‌ بار چت‌بات Lilli را راه‌ انداخت، کارمندان چیزی را تجربه کردند که شرکت آن را «اضطراب فوری» یا تردید درباره آنچه باید از این ربات پرسید، نام‌گذاری کرد. اما مکینزی متوجه شد فقط یک ساعت آموزش می‌تواند مشارکت کارمندان را بهبود دهد.

به گفته یکی از مدیران ارشد مکینزی، این ابزار ابتدا برای تحلیل پاورپوینت ساخته شده بود اما حالا کارمندان می‌توانند برای کارهایی مثل تحقیق، خلاصه‌سازی اسناد، تجزیه‌وتحلیل داده‌ها و طوفان فکری از آن استفاده کنند. مکینزی گزارش کرده کارمندان با چت‌بات Lilli توانسته‌اند تا ۳۰ درصد در وقت خود صرفه‌جویی کنند.

اخبارجدیدترین

مدیرعامل انویدیا: هوش مصنوعی همه مشاغل را به‌طور کامل تغییر می‌دهد

چت‌بات هوش مصنوعی Claude به‌صورت رسمی با Canva یکپارچه شد

گوگل قراردادی ۳ میلیارد دلاری برای خرید انرژی برق‌آبی امضا کرد

شرکت مکینزی اند کامپنی (McKinsey & Company) که در ارائه خدمات مشاوره مدیریتی فعالیت می‌کند، بیش از یک سال پیش چت‌بات هوش مصنوعی اختصاصی خود را با نام Lilli معرفی کرد. این چت‌بات کاربران زیادی پیدا کرده است.

به گزارش بیزینس اینسایدر، این چت‌بات هوش مصنوعی روی دیتاهای اختصاصی مکینزی که نتیجه تجربیات صدساله این شرکت است همچنین بیش از ۱۰۰ هزار سند و مصاحبه آموزش دیده است. هم‌اکنون حدود ۷۰ درصد کارمندان مکینزی از چت‌بات Lilli استفاده می‌کنند: این چت‌بات در کارهایی مانند تحقیق، آنالیز و تولید ایده به کارمندان کمک می‌کند.

چت‌بات هوش مصنوعی Lilli با تجربیات صدساله شرکت مکینزی به موفقیت رسید

نحوه کار چت‌بات Lilli به این صورت است که کاربران ابتدا درخواست‌هایشان را وارد می‌کنند. سپس این چت‌بات نکات کلیدی را جمع‌آوری و ۵ تا ۷ محتوای داخلی مرتبط را شناسایی می‌کند و کاربران را به متخصصان مناسب در شرکت ارجاع می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند انتخاب کنند مخزن دانش داخلی شرکت یا منابع خارجی به سؤالاتشان پاسخ دهند.

چت‌بات Lilli اولین‌ بار سال ۲۰۲۳ به‌صورت داخلی در شرکت مکینزی عرضه شد اما از آن زمان تاکنون استفاده از آن به‌شدت افزایش یافته است. براساس آمارها، هم‌اکنون بیش از ۷۰ درصد ۴۵ هزار کارمند مکینزی از این چت‌بات استفاده می‌کنند. یکی از مدیران ارشد مکینزی می‌گوید کارمندانی که از این چت‌بات استفاده می‌کنند، حدوداً ۱۷ بار در هفته سراغ استفاده از Lilli می‌روند.

وقتی مکینزی اولین‌ بار چت‌بات Lilli را راه‌ انداخت، کارمندان چیزی را تجربه کردند که شرکت آن را «اضطراب فوری» یا تردید درباره آنچه باید از این ربات پرسید، نام‌گذاری کرد. اما مکینزی متوجه شد فقط یک ساعت آموزش می‌تواند مشارکت کارمندان را بهبود دهد.

به گفته یکی از مدیران ارشد مکینزی، این ابزار ابتدا برای تحلیل پاورپوینت ساخته شده بود اما حالا کارمندان می‌توانند برای کارهایی مثل تحقیق، خلاصه‌سازی اسناد، تجزیه‌وتحلیل داده‌ها و طوفان فکری از آن استفاده کنند. مکینزی گزارش کرده کارمندان با چت‌بات Lilli توانسته‌اند تا ۳۰ درصد در وقت خود صرفه‌جویی کنند.

شرکت مکینزی اند کامپنی (McKinsey & Company) که در ارائه خدمات مشاوره مدیریتی فعالیت می‌کند، بیش از یک سال پیش چت‌بات هوش مصنوعی اختصاصی خود را با نام Lilli معرفی کرد. این چت‌بات کاربران زیادی پیدا کرده است.

به گزارش بیزینس اینسایدر، این چت‌بات هوش مصنوعی روی دیتاهای اختصاصی مکینزی که نتیجه تجربیات صدساله این شرکت است همچنین بیش از ۱۰۰ هزار سند و مصاحبه آموزش دیده است. هم‌اکنون حدود ۷۰ درصد کارمندان مکینزی از چت‌بات Lilli استفاده می‌کنند: این چت‌بات در کارهایی مانند تحقیق، آنالیز و تولید ایده به کارمندان کمک می‌کند.

چت‌بات هوش مصنوعی Lilli با تجربیات صدساله شرکت مکینزی به موفقیت رسید

نحوه کار چت‌بات Lilli به این صورت است که کاربران ابتدا درخواست‌هایشان را وارد می‌کنند. سپس این چت‌بات نکات کلیدی را جمع‌آوری و ۵ تا ۷ محتوای داخلی مرتبط را شناسایی می‌کند و کاربران را به متخصصان مناسب در شرکت ارجاع می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند انتخاب کنند مخزن دانش داخلی شرکت یا منابع خارجی به سؤالاتشان پاسخ دهند.

چت‌بات Lilli اولین‌ بار سال ۲۰۲۳ به‌صورت داخلی در شرکت مکینزی عرضه شد اما از آن زمان تاکنون استفاده از آن به‌شدت افزایش یافته است. براساس آمارها، هم‌اکنون بیش از ۷۰ درصد ۴۵ هزار کارمند مکینزی از این چت‌بات استفاده می‌کنند. یکی از مدیران ارشد مکینزی می‌گوید کارمندانی که از این چت‌بات استفاده می‌کنند، حدوداً ۱۷ بار در هفته سراغ استفاده از Lilli می‌روند.

وقتی مکینزی اولین‌ بار چت‌بات Lilli را راه‌ انداخت، کارمندان چیزی را تجربه کردند که شرکت آن را «اضطراب فوری» یا تردید درباره آنچه باید از این ربات پرسید، نام‌گذاری کرد. اما مکینزی متوجه شد فقط یک ساعت آموزش می‌تواند مشارکت کارمندان را بهبود دهد.

به گفته یکی از مدیران ارشد مکینزی، این ابزار ابتدا برای تحلیل پاورپوینت ساخته شده بود اما حالا کارمندان می‌توانند برای کارهایی مثل تحقیق، خلاصه‌سازی اسناد، تجزیه‌وتحلیل داده‌ها و طوفان فکری از آن استفاده کنند. مکینزی گزارش کرده کارمندان با چت‌بات Lilli توانسته‌اند تا ۳۰ درصد در وقت خود صرفه‌جویی کنند.

پست قبلی

پسته ایران با استانداردهای جدید اتحادیه اروپا تطبیق می‌شود

پست بعدی

هم‌بنیان‌گذار اینستاگرام: ابزارهای هوش مصنوعی بر افزایش تعامل با کاربران متمرکز شده‌اند

مربوطه پست ها

مدیرعامل انویدیا: هوش مصنوعی همه مشاغل را به‌طور کامل تغییر می‌دهد
هوش مصنوعی

مدیرعامل انویدیا: هوش مصنوعی همه مشاغل را به‌طور کامل تغییر می‌دهد

۲۵ تیر ۱۴۰۴
چت‌بات هوش مصنوعی Claude به‌صورت رسمی با Canva یکپارچه شد
هوش مصنوعی

چت‌بات هوش مصنوعی Claude به‌صورت رسمی با Canva یکپارچه شد

۲۵ تیر ۱۴۰۴
گوگل قراردادی ۳ میلیارد دلاری برای خرید انرژی برق‌آبی امضا کرد
هوش مصنوعی

گوگل قراردادی ۳ میلیارد دلاری برای خرید انرژی برق‌آبی امضا کرد

۲۵ تیر ۱۴۰۴
هوش مصنوعی کوپایلوت در ویندوز حالا می‌تواند تمام صفحه‌نمایش شما را ببیند
هوش مصنوعی

هوش مصنوعی کوپایلوت در ویندوز حالا می‌تواند تمام صفحه‌نمایش شما را ببیند

۲۵ تیر ۱۴۰۴
تزار هوش مصنوعی کاخ سفید: دلیل لغو محدودیت فروش تراشه به چین مقابله با هواوی است
هوش مصنوعی

تزار هوش مصنوعی کاخ سفید: دلیل لغو محدودیت فروش تراشه به چین مقابله با هواوی است

۲۵ تیر ۱۴۰۴
هشدار محققان OpenAI، گوگل و آنتروپیک: شاید دیگر نتوانیم به افکار هوش مصنوعی پی ببریم
هوش مصنوعی

هشدار محققان OpenAI، گوگل و آنتروپیک: شاید دیگر نتوانیم به افکار هوش مصنوعی پی ببریم

۲۵ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • حق بیمه‌ها ۱۶۵ هزار میلیارد شد
  • طرح شیرین مجلس برای ۵۵ میلیون ایرانی قطعی شد
  • پول یارانه کالابرگ دهک‌های ۱ تا ۷ از خارج کشور رسید
  • نسخه نجات سازمان تامین اجتماعی نوشته شد
  • قیمت طلا لرزه به جان بازار انداخت (۲۵ تیر)
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.