دانش جوین
شنبه, تیر ۲۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

«ناتور دشت» با یک عقبه داستانی ساخته شد؛ واکنش سریع نداشتیم

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
«ناتور دشت» با یک عقبه داستانی ساخته شد؛ واکنش سریع نداشتیم
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

محمدرضا خردمندان کارگردان سینما که فیلم «ناتور دشت» او در چهاردهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ اکران شد، در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: من خودم یکی از کسانی هستم که اولین بار فیلمم در همین جشنواره دیده شد و جایزه دریافت کردم. این اتفاق نه‌تنها باعث شد مخاطبان بیشتری پیدا کنم، بلکه مسیر حرفه‌ای‌ام را نیز شکل داد. به‌نظرم مدیران جشنواره با انتخاب فیلم‌هایی مثل «ناتور دشت» به‌صورت نمادین می‌خواهند نشان دهند که فیلمسازانی مانند من که کار خود را با فیلم‌های کوتاه و ۱۰۰ ثانیه‌ای آغاز کرده‌اند، می‌توانند در سینمای حرفه‌ای هم جایگاهی پیدا کرده و فعالیت کنند. برای من، این جشنواره یادآور روزهای اولیه فیلمسازی است زمانی که تلاش می‌کردم از طریق زبان سینما با مخاطبانم ارتباط برقرار کنم و حرف‌هایم را بزنم.

وی درباره اولین‌های فیلم‌های کوتاهش توضیح داد: اولین فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای من «مسافر» نام داشت و در جشنواره فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای تهران، جشنواره فیلم کوتاه تهران و جشنواره رشد مورد توجه قرار گرفت و جایزه برد. این موفقیت برای من یک نقطه عطف و انگیزه‌بخش بود اما فیلمی که مرا به صورت گسترده به مخاطبان جهانی معرفی کرد، یک انیمیشن ۱۰۰ ثانیه‌ای بود به نام «پدر» که در سال ۱۳۹۲ در جشنواره فیلم‌ ۱۰۰ برنده جایزه بهترین انیمیشن شد. این آثار اولین گام‌های من در مسیر فیلمسازی بودند و هنوز هم به ساخت چنین آثاری علاقه دارم.

این کارگردان تاکید کرد: فیلم کوتاه و ۱۰۰ ثانیه‌ای خاستگاه من است و هنوز هم اگر فرصتی فراهم شود حتماً دوباره فیلم کوتاه می‌سازم.

وی درباره زمان اکران «ناتور دشت» گفت: اکران این فیلم در اختیار کسان دیگری است اما امیدوارم فیلم زمان خوبی اکران شود که مردم فرصت کافی برای سینما رفتن، داشته باشند.

خردمندان درباره ایده ساخت فیلم «ناتور دشت» از یک اتفاق واقعی گفت: من به شخصه خیلی موافق واکنش سریع به اتفاقات مختلف در سینما نیستم و معتقدم سینما هنر عمیق‌تری است واز تفکر برمی‌آید درنتیجه نباید نگاه ژورنالیستی به سینما داشت. معمولا فیلم‌های خوب هم کمی بعد از حوادث خاص ساخته و ماندگار شده اند. برای فیلم «ناتور دشت» ما به اندازه کافی متریال قصه‌نویسی در دست داشتیم و از طرفی حادثه ربوده شدن کودکان برای اولین بار در کشور رخ نداده بود و پیش‌تر به این اتفاق فکر کرده بودیم. ماجرای گم شدن یسنا در استان گلستان وقتی با یک اجتماع انسانی وسیع همراه شد این ایده را در ذهن ما تقویت کرد که از این اتفاق یک فیلم درام بسازیم.

«ناتور دشت» با یک عقبه داستانی ساخته شد؛ واکنش سریع نداشتیم

وی تاکید کرد: شاید عقبه‌ای که ما از نظر قصه‌نویسی داشتیم به ما کمک کرد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن فیلمنامه را بنویسیم اما حوادث دیگری مانند انفجار اسکله شهید رجایی بندرعباس هنوز بسیار جای تحقیق و پژوهش دارد تا بتوانیم فیلمی درباره آن بسازیم.

کارگردان «بیست‌ویک روز بعد» از نگارش یک فیلمنامه سینمایی خبر داد و گفت: من در حال نوشتن یک فیلمنامه سینمایی هستم و امیدوارم اگر شرایط مالی و تولیدی فراهم شود، امسال بتوانم آن را بسازم.

خردمندان در پایان در پاسخ به این پرسش که قصد ندارد با پلتفرم‌ها همکاری کند، گفت: درباره همکاری با تلویزیون یا پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی باید بگویم که برای من مهم قصه خوب است. تنها زمانی وارد یک پروژه می‌شوم که داستان آن واقعاً مرا مجذوب کند و برای فرقی نمی‌کند برای پلتفرم باشد، تلویزیونی باشد یا یک فیلم سینمایی. اصل اساسی برای من، قصه‌ای قوی و تأثیرگذار است.

فیلمنامه فیلم «ناتور دشت» با الهام از یک داستانی واقعی، توسط سید محمدرضا خردمندان و حمید اکبری خامنه به نگارش درآمده است. داستان این فیلم به یکی از اتفاق‌های مهم اجتماعی ایران برمی‌گردد؛ جایی که همه تلاش می‌کنند تا دختر گمشده روستا را پیدا کنند و در این بین، رازهایی برملا می‌شود …

هادی حجازی‌فر، میرسعید مولویان، شبنم قربانی، سیدعلی صالحی، سعید آقاخانی، علی مصفا، بابک کریمی، امیر دژاکام، حسین شریفی، اردشیر رستمی، ترنم کرمانیان و ارغوان عزیزی بازیگران این درام اجتماعی را تشکیل می‌دهند.

محمدرضا خردمندان کارگردان سینما که فیلم «ناتور دشت» او در چهاردهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ اکران شد، در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: من خودم یکی از کسانی هستم که اولین بار فیلمم در همین جشنواره دیده شد و جایزه دریافت کردم. این اتفاق نه‌تنها باعث شد مخاطبان بیشتری پیدا کنم، بلکه مسیر حرفه‌ای‌ام را نیز شکل داد. به‌نظرم مدیران جشنواره با انتخاب فیلم‌هایی مثل «ناتور دشت» به‌صورت نمادین می‌خواهند نشان دهند که فیلمسازانی مانند من که کار خود را با فیلم‌های کوتاه و ۱۰۰ ثانیه‌ای آغاز کرده‌اند، می‌توانند در سینمای حرفه‌ای هم جایگاهی پیدا کرده و فعالیت کنند. برای من، این جشنواره یادآور روزهای اولیه فیلمسازی است زمانی که تلاش می‌کردم از طریق زبان سینما با مخاطبانم ارتباط برقرار کنم و حرف‌هایم را بزنم.

وی درباره اولین‌های فیلم‌های کوتاهش توضیح داد: اولین فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای من «مسافر» نام داشت و در جشنواره فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای تهران، جشنواره فیلم کوتاه تهران و جشنواره رشد مورد توجه قرار گرفت و جایزه برد. این موفقیت برای من یک نقطه عطف و انگیزه‌بخش بود اما فیلمی که مرا به صورت گسترده به مخاطبان جهانی معرفی کرد، یک انیمیشن ۱۰۰ ثانیه‌ای بود به نام «پدر» که در سال ۱۳۹۲ در جشنواره فیلم‌ ۱۰۰ برنده جایزه بهترین انیمیشن شد. این آثار اولین گام‌های من در مسیر فیلمسازی بودند و هنوز هم به ساخت چنین آثاری علاقه دارم.

این کارگردان تاکید کرد: فیلم کوتاه و ۱۰۰ ثانیه‌ای خاستگاه من است و هنوز هم اگر فرصتی فراهم شود حتماً دوباره فیلم کوتاه می‌سازم.

وی درباره زمان اکران «ناتور دشت» گفت: اکران این فیلم در اختیار کسان دیگری است اما امیدوارم فیلم زمان خوبی اکران شود که مردم فرصت کافی برای سینما رفتن، داشته باشند.

خردمندان درباره ایده ساخت فیلم «ناتور دشت» از یک اتفاق واقعی گفت: من به شخصه خیلی موافق واکنش سریع به اتفاقات مختلف در سینما نیستم و معتقدم سینما هنر عمیق‌تری است واز تفکر برمی‌آید درنتیجه نباید نگاه ژورنالیستی به سینما داشت. معمولا فیلم‌های خوب هم کمی بعد از حوادث خاص ساخته و ماندگار شده اند. برای فیلم «ناتور دشت» ما به اندازه کافی متریال قصه‌نویسی در دست داشتیم و از طرفی حادثه ربوده شدن کودکان برای اولین بار در کشور رخ نداده بود و پیش‌تر به این اتفاق فکر کرده بودیم. ماجرای گم شدن یسنا در استان گلستان وقتی با یک اجتماع انسانی وسیع همراه شد این ایده را در ذهن ما تقویت کرد که از این اتفاق یک فیلم درام بسازیم.

«ناتور دشت» با یک عقبه داستانی ساخته شد؛ واکنش سریع نداشتیم

وی تاکید کرد: شاید عقبه‌ای که ما از نظر قصه‌نویسی داشتیم به ما کمک کرد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن فیلمنامه را بنویسیم اما حوادث دیگری مانند انفجار اسکله شهید رجایی بندرعباس هنوز بسیار جای تحقیق و پژوهش دارد تا بتوانیم فیلمی درباره آن بسازیم.

کارگردان «بیست‌ویک روز بعد» از نگارش یک فیلمنامه سینمایی خبر داد و گفت: من در حال نوشتن یک فیلمنامه سینمایی هستم و امیدوارم اگر شرایط مالی و تولیدی فراهم شود، امسال بتوانم آن را بسازم.

خردمندان در پایان در پاسخ به این پرسش که قصد ندارد با پلتفرم‌ها همکاری کند، گفت: درباره همکاری با تلویزیون یا پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی باید بگویم که برای من مهم قصه خوب است. تنها زمانی وارد یک پروژه می‌شوم که داستان آن واقعاً مرا مجذوب کند و برای فرقی نمی‌کند برای پلتفرم باشد، تلویزیونی باشد یا یک فیلم سینمایی. اصل اساسی برای من، قصه‌ای قوی و تأثیرگذار است.

فیلمنامه فیلم «ناتور دشت» با الهام از یک داستانی واقعی، توسط سید محمدرضا خردمندان و حمید اکبری خامنه به نگارش درآمده است. داستان این فیلم به یکی از اتفاق‌های مهم اجتماعی ایران برمی‌گردد؛ جایی که همه تلاش می‌کنند تا دختر گمشده روستا را پیدا کنند و در این بین، رازهایی برملا می‌شود …

هادی حجازی‌فر، میرسعید مولویان، شبنم قربانی، سیدعلی صالحی، سعید آقاخانی، علی مصفا، بابک کریمی، امیر دژاکام، حسین شریفی، اردشیر رستمی، ترنم کرمانیان و ارغوان عزیزی بازیگران این درام اجتماعی را تشکیل می‌دهند.

اخبارجدیدترین

از انقراض تا احیا؛ مستندی که سرگذشت گورخر ایرانی را روایت می‌کند

نگاهی به تبلیغات مجازی؛ تئاتر ایران در دوراهی جذب یا فریب مخاطب است؟!

آیین یادبود شهدای رسانه ملی برگزار می‌شود

محمدرضا خردمندان کارگردان سینما که فیلم «ناتور دشت» او در چهاردهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ اکران شد، در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: من خودم یکی از کسانی هستم که اولین بار فیلمم در همین جشنواره دیده شد و جایزه دریافت کردم. این اتفاق نه‌تنها باعث شد مخاطبان بیشتری پیدا کنم، بلکه مسیر حرفه‌ای‌ام را نیز شکل داد. به‌نظرم مدیران جشنواره با انتخاب فیلم‌هایی مثل «ناتور دشت» به‌صورت نمادین می‌خواهند نشان دهند که فیلمسازانی مانند من که کار خود را با فیلم‌های کوتاه و ۱۰۰ ثانیه‌ای آغاز کرده‌اند، می‌توانند در سینمای حرفه‌ای هم جایگاهی پیدا کرده و فعالیت کنند. برای من، این جشنواره یادآور روزهای اولیه فیلمسازی است زمانی که تلاش می‌کردم از طریق زبان سینما با مخاطبانم ارتباط برقرار کنم و حرف‌هایم را بزنم.

وی درباره اولین‌های فیلم‌های کوتاهش توضیح داد: اولین فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای من «مسافر» نام داشت و در جشنواره فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای تهران، جشنواره فیلم کوتاه تهران و جشنواره رشد مورد توجه قرار گرفت و جایزه برد. این موفقیت برای من یک نقطه عطف و انگیزه‌بخش بود اما فیلمی که مرا به صورت گسترده به مخاطبان جهانی معرفی کرد، یک انیمیشن ۱۰۰ ثانیه‌ای بود به نام «پدر» که در سال ۱۳۹۲ در جشنواره فیلم‌ ۱۰۰ برنده جایزه بهترین انیمیشن شد. این آثار اولین گام‌های من در مسیر فیلمسازی بودند و هنوز هم به ساخت چنین آثاری علاقه دارم.

این کارگردان تاکید کرد: فیلم کوتاه و ۱۰۰ ثانیه‌ای خاستگاه من است و هنوز هم اگر فرصتی فراهم شود حتماً دوباره فیلم کوتاه می‌سازم.

وی درباره زمان اکران «ناتور دشت» گفت: اکران این فیلم در اختیار کسان دیگری است اما امیدوارم فیلم زمان خوبی اکران شود که مردم فرصت کافی برای سینما رفتن، داشته باشند.

خردمندان درباره ایده ساخت فیلم «ناتور دشت» از یک اتفاق واقعی گفت: من به شخصه خیلی موافق واکنش سریع به اتفاقات مختلف در سینما نیستم و معتقدم سینما هنر عمیق‌تری است واز تفکر برمی‌آید درنتیجه نباید نگاه ژورنالیستی به سینما داشت. معمولا فیلم‌های خوب هم کمی بعد از حوادث خاص ساخته و ماندگار شده اند. برای فیلم «ناتور دشت» ما به اندازه کافی متریال قصه‌نویسی در دست داشتیم و از طرفی حادثه ربوده شدن کودکان برای اولین بار در کشور رخ نداده بود و پیش‌تر به این اتفاق فکر کرده بودیم. ماجرای گم شدن یسنا در استان گلستان وقتی با یک اجتماع انسانی وسیع همراه شد این ایده را در ذهن ما تقویت کرد که از این اتفاق یک فیلم درام بسازیم.

«ناتور دشت» با یک عقبه داستانی ساخته شد؛ واکنش سریع نداشتیم

وی تاکید کرد: شاید عقبه‌ای که ما از نظر قصه‌نویسی داشتیم به ما کمک کرد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن فیلمنامه را بنویسیم اما حوادث دیگری مانند انفجار اسکله شهید رجایی بندرعباس هنوز بسیار جای تحقیق و پژوهش دارد تا بتوانیم فیلمی درباره آن بسازیم.

کارگردان «بیست‌ویک روز بعد» از نگارش یک فیلمنامه سینمایی خبر داد و گفت: من در حال نوشتن یک فیلمنامه سینمایی هستم و امیدوارم اگر شرایط مالی و تولیدی فراهم شود، امسال بتوانم آن را بسازم.

خردمندان در پایان در پاسخ به این پرسش که قصد ندارد با پلتفرم‌ها همکاری کند، گفت: درباره همکاری با تلویزیون یا پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی باید بگویم که برای من مهم قصه خوب است. تنها زمانی وارد یک پروژه می‌شوم که داستان آن واقعاً مرا مجذوب کند و برای فرقی نمی‌کند برای پلتفرم باشد، تلویزیونی باشد یا یک فیلم سینمایی. اصل اساسی برای من، قصه‌ای قوی و تأثیرگذار است.

فیلمنامه فیلم «ناتور دشت» با الهام از یک داستانی واقعی، توسط سید محمدرضا خردمندان و حمید اکبری خامنه به نگارش درآمده است. داستان این فیلم به یکی از اتفاق‌های مهم اجتماعی ایران برمی‌گردد؛ جایی که همه تلاش می‌کنند تا دختر گمشده روستا را پیدا کنند و در این بین، رازهایی برملا می‌شود …

هادی حجازی‌فر، میرسعید مولویان، شبنم قربانی، سیدعلی صالحی، سعید آقاخانی، علی مصفا، بابک کریمی، امیر دژاکام، حسین شریفی، اردشیر رستمی، ترنم کرمانیان و ارغوان عزیزی بازیگران این درام اجتماعی را تشکیل می‌دهند.

محمدرضا خردمندان کارگردان سینما که فیلم «ناتور دشت» او در چهاردهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ اکران شد، در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: من خودم یکی از کسانی هستم که اولین بار فیلمم در همین جشنواره دیده شد و جایزه دریافت کردم. این اتفاق نه‌تنها باعث شد مخاطبان بیشتری پیدا کنم، بلکه مسیر حرفه‌ای‌ام را نیز شکل داد. به‌نظرم مدیران جشنواره با انتخاب فیلم‌هایی مثل «ناتور دشت» به‌صورت نمادین می‌خواهند نشان دهند که فیلمسازانی مانند من که کار خود را با فیلم‌های کوتاه و ۱۰۰ ثانیه‌ای آغاز کرده‌اند، می‌توانند در سینمای حرفه‌ای هم جایگاهی پیدا کرده و فعالیت کنند. برای من، این جشنواره یادآور روزهای اولیه فیلمسازی است زمانی که تلاش می‌کردم از طریق زبان سینما با مخاطبانم ارتباط برقرار کنم و حرف‌هایم را بزنم.

وی درباره اولین‌های فیلم‌های کوتاهش توضیح داد: اولین فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای من «مسافر» نام داشت و در جشنواره فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای تهران، جشنواره فیلم کوتاه تهران و جشنواره رشد مورد توجه قرار گرفت و جایزه برد. این موفقیت برای من یک نقطه عطف و انگیزه‌بخش بود اما فیلمی که مرا به صورت گسترده به مخاطبان جهانی معرفی کرد، یک انیمیشن ۱۰۰ ثانیه‌ای بود به نام «پدر» که در سال ۱۳۹۲ در جشنواره فیلم‌ ۱۰۰ برنده جایزه بهترین انیمیشن شد. این آثار اولین گام‌های من در مسیر فیلمسازی بودند و هنوز هم به ساخت چنین آثاری علاقه دارم.

این کارگردان تاکید کرد: فیلم کوتاه و ۱۰۰ ثانیه‌ای خاستگاه من است و هنوز هم اگر فرصتی فراهم شود حتماً دوباره فیلم کوتاه می‌سازم.

وی درباره زمان اکران «ناتور دشت» گفت: اکران این فیلم در اختیار کسان دیگری است اما امیدوارم فیلم زمان خوبی اکران شود که مردم فرصت کافی برای سینما رفتن، داشته باشند.

خردمندان درباره ایده ساخت فیلم «ناتور دشت» از یک اتفاق واقعی گفت: من به شخصه خیلی موافق واکنش سریع به اتفاقات مختلف در سینما نیستم و معتقدم سینما هنر عمیق‌تری است واز تفکر برمی‌آید درنتیجه نباید نگاه ژورنالیستی به سینما داشت. معمولا فیلم‌های خوب هم کمی بعد از حوادث خاص ساخته و ماندگار شده اند. برای فیلم «ناتور دشت» ما به اندازه کافی متریال قصه‌نویسی در دست داشتیم و از طرفی حادثه ربوده شدن کودکان برای اولین بار در کشور رخ نداده بود و پیش‌تر به این اتفاق فکر کرده بودیم. ماجرای گم شدن یسنا در استان گلستان وقتی با یک اجتماع انسانی وسیع همراه شد این ایده را در ذهن ما تقویت کرد که از این اتفاق یک فیلم درام بسازیم.

«ناتور دشت» با یک عقبه داستانی ساخته شد؛ واکنش سریع نداشتیم

وی تاکید کرد: شاید عقبه‌ای که ما از نظر قصه‌نویسی داشتیم به ما کمک کرد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن فیلمنامه را بنویسیم اما حوادث دیگری مانند انفجار اسکله شهید رجایی بندرعباس هنوز بسیار جای تحقیق و پژوهش دارد تا بتوانیم فیلمی درباره آن بسازیم.

کارگردان «بیست‌ویک روز بعد» از نگارش یک فیلمنامه سینمایی خبر داد و گفت: من در حال نوشتن یک فیلمنامه سینمایی هستم و امیدوارم اگر شرایط مالی و تولیدی فراهم شود، امسال بتوانم آن را بسازم.

خردمندان در پایان در پاسخ به این پرسش که قصد ندارد با پلتفرم‌ها همکاری کند، گفت: درباره همکاری با تلویزیون یا پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی باید بگویم که برای من مهم قصه خوب است. تنها زمانی وارد یک پروژه می‌شوم که داستان آن واقعاً مرا مجذوب کند و برای فرقی نمی‌کند برای پلتفرم باشد، تلویزیونی باشد یا یک فیلم سینمایی. اصل اساسی برای من، قصه‌ای قوی و تأثیرگذار است.

فیلمنامه فیلم «ناتور دشت» با الهام از یک داستانی واقعی، توسط سید محمدرضا خردمندان و حمید اکبری خامنه به نگارش درآمده است. داستان این فیلم به یکی از اتفاق‌های مهم اجتماعی ایران برمی‌گردد؛ جایی که همه تلاش می‌کنند تا دختر گمشده روستا را پیدا کنند و در این بین، رازهایی برملا می‌شود …

هادی حجازی‌فر، میرسعید مولویان، شبنم قربانی، سیدعلی صالحی، سعید آقاخانی، علی مصفا، بابک کریمی، امیر دژاکام، حسین شریفی، اردشیر رستمی، ترنم کرمانیان و ارغوان عزیزی بازیگران این درام اجتماعی را تشکیل می‌دهند.

پست قبلی

ماجرای کارتی که با آن می‌توان تمام قفل‌های زندان را باز کرد!

پست بعدی

حکم پرونده تتلو نقض شد

مربوطه پست ها

از انقراض تا احیا؛ مستندی که سرگذشت گورخر ایرانی را روایت می‌کند
هنر و فرهنگ

از انقراض تا احیا؛ مستندی که سرگذشت گورخر ایرانی را روایت می‌کند

۲۰ تیر ۱۴۰۴
نگاهی به تبلیغات مجازی؛ تئاتر ایران در دوراهی جذب یا فریب مخاطب است؟!
هنر و فرهنگ

نگاهی به تبلیغات مجازی؛ تئاتر ایران در دوراهی جذب یا فریب مخاطب است؟!

۲۰ تیر ۱۴۰۴
آیین یادبود شهدای رسانه ملی برگزار می‌شود
هنر و فرهنگ

آیین یادبود شهدای رسانه ملی برگزار می‌شود

۲۰ تیر ۱۴۰۴
پرونده ویژه درباره «غرور ملی» در «هفت»؛ «صددام» نقد می‌شود
هنر و فرهنگ

پرونده ویژه درباره «غرور ملی» در «هفت»؛ «صددام» نقد می‌شود

۲۰ تیر ۱۴۰۴
تاثیر انفجار بر استودیو انیمیشن‌سازی؛ شیشه‌ها فرو ریخت اما کار ترک نشد
هنر و فرهنگ

تاثیر انفجار بر استودیو انیمیشن‌سازی؛ شیشه‌ها فرو ریخت اما کار ترک نشد

۲۰ تیر ۱۴۰۴
شنیدن آلبومی که فرهاد فخرالدینی برایش نوشت؛ عبور واژه‌ها و شطح یک عشق
هنر و فرهنگ

شنیدن آلبومی که فرهاد فخرالدینی برایش نوشت؛ عبور واژه‌ها و شطح یک عشق

۲۰ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • از انقراض تا احیا؛ مستندی که سرگذشت گورخر ایرانی را روایت می‌کند
  • نگاهی به تبلیغات مجازی؛ تئاتر ایران در دوراهی جذب یا فریب مخاطب است؟!
  • آیین یادبود شهدای رسانه ملی برگزار می‌شود
  • پرونده ویژه درباره «غرور ملی» در «هفت»؛ «صددام» نقد می‌شود
  • تاثیر انفجار بر استودیو انیمیشن‌سازی؛ شیشه‌ها فرو ریخت اما کار ترک نشد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.