دانش جوین
دوشنبه, تیر ۱۶, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

پاسداشت زبان فارسی با اجرای «هفت شهر عشق» گروه کُر اردیبهشت

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
پاسداشت زبان فارسی با اجرای «هفت شهر عشق» گروه کُر اردیبهشت
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امور رسانه‌ای پروژه، تالار رودکی تهران در روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت هم‌زمان با روز پاسداشت زبان فارسی، میزبان گروه کُر «اردیبهشت» در اجرای «کانتات هفت شهر عشق در دیوان شمس» به آهنگسازی و رهبریِ حمید عسکری بود.

حمید عسکری استادیار دانشگاه هنر و رهبر کُر اردیبهشت، در این کنسرت توضیح داد: هر اجرا دارای سه رکن اصلی «اثر»، «اجراکننده» و «مخاطب» است. بنابراین، هر اجرا روحِ خاص خود را دارد، چون تمام کنش‌های عقلانی و عاطفی مخاطب از طریق امواج مغزی و ارتعاشات روحانی، بر محیط اثر می‌گذارد و موجب خلق اجرایی منحصربه‌فرد از اثر موسیقی می‌شود. این مسیر بخش مهمی از اجرای ما است که می تواند مفهوم یک کنسرت یا اجرای زنده را گسترده‌تر، مهم‌تر و جذاب‌تر کند. از این رو بسیار خوشحالم که شما همسفران گروه کُر اردیبهشت در لحظات سیر «هفت شهر عشق» هستید.

وی گفت: مفهوم هفت وادی عرفان در منطق الطیر عطار مطرح شده و مولانا از آن به عنوان هفت شهر عشق، یاد کرده است و در این اثرِ موسیقی، برای هر «شهر عشق»، غزل یا غزلیاتی از دیوان شمس انتخاب و بر اساس آن «کانتات» برای کُر آکاپلا و فلوت نوشته شده است. کر آکاپلا، صحنه آوازی طیف جامعه انسانی بوده و از این جهت، با گفتگوی پرندگان (منطق الطیر) هم‌سنخ است. ساز فلوت نماد نوای الهی درون انسان است و ارجاعی به ساز نی دارد و راهنمای پرندگان در سفر عشق است.

آهنگساز اثر بیان کرد: در فرآیند آهنگسازی کائنات، مساله تناسب موضوعی اشعار دیوان شمس با هفت وادی عرفان و انطباق مفهومی آنها با آموزه‌های عطار، چالش اصلی به شمار می‌رفت، زیرا چنین دسته‌بندی قبلاً انجام نشده بود. از طرفی عشق در افکار مولانا، شورانگیز و سرخوشانه است اما در منطق الطیر، عبور از وادی‌ها با سختی، اندوه و گاه ناامیدی همراه است.

عسکری در بخش پایانی صحبت‌های خود در کنسرت گروه کُر اردیبهشت گفت: تجربه «عرفان جمعی»، مفهوم مرکزی این اثر است که مقوله ای نادر و منطق الطیر نمونه بی نظیر آن است. از طرف دیگر، سماع مولویان نیز عمدتاً گروه محور بوده و در این متن، معنادار است. اهمیت عرفان جمعی ناظر به شکل‌گیری روحِ جمعی در زندگی معاصر و لزوم هم زیستی معرفت‌شناسانه است. در این اثر موسیقی، بر همدلی مشتاقانه و همراهی شورانگیز انسان ها از طریق «صلح با خویشتن» و «صلح با دیگری» در سرزمین «وحدت در کثرت و کثرت در وحدت» تاکید شده است.

رهبر گروه کر اردیبهشت پروژه موسیقایی «هفت شهر عشق در دیوان شمس» را بر اساس غزلیات مولانا جلال‌الدین محمد بلخی در قالب «کانتات» برای کُر آکاپلا و فلوت، در هفت قسمت آهنگسازی کرده است؛ «شهرطلب: بنمای رخ»، «شهر عشق: دولت عشق»، «شهر معرفت: صنما تو نور مایی»، «شهر استغنا: تو مرا جان و جهانی»، «شهر توحید: پیدا تویی، پنهان تویی»، «شهر حیرت: این کیست این؟»، «شهر فقر و فنا: در این عشق بمیرید».

ضمن اینکه مریم گلزاریان به عنوان نوازنده فلوت و نادر مولایی (تکخوان)، مقدی یق نظر (مشاور وُکال)، بهادر نوربخش (دستیار رهبر)، سعید برزی (کارگردان)، گروه را همراهی می‌کردند.

دلارام محمدنبی، آتنا بالایی، مهناز محمدنبی، دریا ریاحی، نسترن شهنازی نیا، نسرین سلیمی، مهشید دری، فاطمه حجار، پریسا ناصری، ساقی واحدی (سوپرانو)، زهرا حجار، حدیث حسینیان، صدف نعمتی، متینه رفیع زاده، مریم هاشمی، یاسمین زند، بهار اختری، مژگان شفیعی، سارینا علایی، غزل قنبری، هلیا اسحاقی (آلتو)، نادرمولایی، علی فردایی، حبیب روحانی، امین کریمی، سجاد پروین، شاهین قلی‌زاده، امین زینعلی (تنور)، ایلیا لطفی، بهادر نوربخش، احسان ترابی، امیرمحمد جلالی، اشکان صالحی، مجید اصانلو (باس) اعضای گروه کُر اردیبهشت را تشکیل می‌دادند.

امید باشار رایزن فرهنگی سفارت ترکیه، سعدخان رئیس موسسه فرهنگی اکو، حسن فرطوسی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو، حمیدرضا شعیری، وارتان ساهاکیان، محمدرضا آزاده‌فر، پیروز ارجمند، حمیدرضا دیبازر، مهدی قاسمی، محمدرضا تفضلی، ایمان فخر، فرشاد شیخی، ربکا آشوقیان، سجاد پورقناد، هوشنگ فراهانی، امیرحسین رمضانی، حسام دارابی، محسن نورانی و آرمن آساطوریان از جمله افرادی بودند که طی روزهای گذشته از کنسرت گروه کر اردیبهشت دیدن کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امور رسانه‌ای پروژه، تالار رودکی تهران در روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت هم‌زمان با روز پاسداشت زبان فارسی، میزبان گروه کُر «اردیبهشت» در اجرای «کانتات هفت شهر عشق در دیوان شمس» به آهنگسازی و رهبریِ حمید عسکری بود.

حمید عسکری استادیار دانشگاه هنر و رهبر کُر اردیبهشت، در این کنسرت توضیح داد: هر اجرا دارای سه رکن اصلی «اثر»، «اجراکننده» و «مخاطب» است. بنابراین، هر اجرا روحِ خاص خود را دارد، چون تمام کنش‌های عقلانی و عاطفی مخاطب از طریق امواج مغزی و ارتعاشات روحانی، بر محیط اثر می‌گذارد و موجب خلق اجرایی منحصربه‌فرد از اثر موسیقی می‌شود. این مسیر بخش مهمی از اجرای ما است که می تواند مفهوم یک کنسرت یا اجرای زنده را گسترده‌تر، مهم‌تر و جذاب‌تر کند. از این رو بسیار خوشحالم که شما همسفران گروه کُر اردیبهشت در لحظات سیر «هفت شهر عشق» هستید.

وی گفت: مفهوم هفت وادی عرفان در منطق الطیر عطار مطرح شده و مولانا از آن به عنوان هفت شهر عشق، یاد کرده است و در این اثرِ موسیقی، برای هر «شهر عشق»، غزل یا غزلیاتی از دیوان شمس انتخاب و بر اساس آن «کانتات» برای کُر آکاپلا و فلوت نوشته شده است. کر آکاپلا، صحنه آوازی طیف جامعه انسانی بوده و از این جهت، با گفتگوی پرندگان (منطق الطیر) هم‌سنخ است. ساز فلوت نماد نوای الهی درون انسان است و ارجاعی به ساز نی دارد و راهنمای پرندگان در سفر عشق است.

آهنگساز اثر بیان کرد: در فرآیند آهنگسازی کائنات، مساله تناسب موضوعی اشعار دیوان شمس با هفت وادی عرفان و انطباق مفهومی آنها با آموزه‌های عطار، چالش اصلی به شمار می‌رفت، زیرا چنین دسته‌بندی قبلاً انجام نشده بود. از طرفی عشق در افکار مولانا، شورانگیز و سرخوشانه است اما در منطق الطیر، عبور از وادی‌ها با سختی، اندوه و گاه ناامیدی همراه است.

عسکری در بخش پایانی صحبت‌های خود در کنسرت گروه کُر اردیبهشت گفت: تجربه «عرفان جمعی»، مفهوم مرکزی این اثر است که مقوله ای نادر و منطق الطیر نمونه بی نظیر آن است. از طرف دیگر، سماع مولویان نیز عمدتاً گروه محور بوده و در این متن، معنادار است. اهمیت عرفان جمعی ناظر به شکل‌گیری روحِ جمعی در زندگی معاصر و لزوم هم زیستی معرفت‌شناسانه است. در این اثر موسیقی، بر همدلی مشتاقانه و همراهی شورانگیز انسان ها از طریق «صلح با خویشتن» و «صلح با دیگری» در سرزمین «وحدت در کثرت و کثرت در وحدت» تاکید شده است.

رهبر گروه کر اردیبهشت پروژه موسیقایی «هفت شهر عشق در دیوان شمس» را بر اساس غزلیات مولانا جلال‌الدین محمد بلخی در قالب «کانتات» برای کُر آکاپلا و فلوت، در هفت قسمت آهنگسازی کرده است؛ «شهرطلب: بنمای رخ»، «شهر عشق: دولت عشق»، «شهر معرفت: صنما تو نور مایی»، «شهر استغنا: تو مرا جان و جهانی»، «شهر توحید: پیدا تویی، پنهان تویی»، «شهر حیرت: این کیست این؟»، «شهر فقر و فنا: در این عشق بمیرید».

ضمن اینکه مریم گلزاریان به عنوان نوازنده فلوت و نادر مولایی (تکخوان)، مقدی یق نظر (مشاور وُکال)، بهادر نوربخش (دستیار رهبر)، سعید برزی (کارگردان)، گروه را همراهی می‌کردند.

دلارام محمدنبی، آتنا بالایی، مهناز محمدنبی، دریا ریاحی، نسترن شهنازی نیا، نسرین سلیمی، مهشید دری، فاطمه حجار، پریسا ناصری، ساقی واحدی (سوپرانو)، زهرا حجار، حدیث حسینیان، صدف نعمتی، متینه رفیع زاده، مریم هاشمی، یاسمین زند، بهار اختری، مژگان شفیعی، سارینا علایی، غزل قنبری، هلیا اسحاقی (آلتو)، نادرمولایی، علی فردایی، حبیب روحانی، امین کریمی، سجاد پروین، شاهین قلی‌زاده، امین زینعلی (تنور)، ایلیا لطفی، بهادر نوربخش، احسان ترابی، امیرمحمد جلالی، اشکان صالحی، مجید اصانلو (باس) اعضای گروه کُر اردیبهشت را تشکیل می‌دادند.

امید باشار رایزن فرهنگی سفارت ترکیه، سعدخان رئیس موسسه فرهنگی اکو، حسن فرطوسی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو، حمیدرضا شعیری، وارتان ساهاکیان، محمدرضا آزاده‌فر، پیروز ارجمند، حمیدرضا دیبازر، مهدی قاسمی، محمدرضا تفضلی، ایمان فخر، فرشاد شیخی، ربکا آشوقیان، سجاد پورقناد، هوشنگ فراهانی، امیرحسین رمضانی، حسام دارابی، محسن نورانی و آرمن آساطوریان از جمله افرادی بودند که طی روزهای گذشته از کنسرت گروه کر اردیبهشت دیدن کردند.

اخبارجدیدترین

تاکید بر تحقیر دشمن با سلاح هنر؛ هنرمند باید شعار را هم زیبا اجرا کند

ادامه «خیمه هنر» در دهه دوم محرم با اجرای اپرای «عاشورا»

کودکی که راه امام حسین (ع) را جستجو می‌کند؛ عاشورا یک آزمون هرروزه است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امور رسانه‌ای پروژه، تالار رودکی تهران در روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت هم‌زمان با روز پاسداشت زبان فارسی، میزبان گروه کُر «اردیبهشت» در اجرای «کانتات هفت شهر عشق در دیوان شمس» به آهنگسازی و رهبریِ حمید عسکری بود.

حمید عسکری استادیار دانشگاه هنر و رهبر کُر اردیبهشت، در این کنسرت توضیح داد: هر اجرا دارای سه رکن اصلی «اثر»، «اجراکننده» و «مخاطب» است. بنابراین، هر اجرا روحِ خاص خود را دارد، چون تمام کنش‌های عقلانی و عاطفی مخاطب از طریق امواج مغزی و ارتعاشات روحانی، بر محیط اثر می‌گذارد و موجب خلق اجرایی منحصربه‌فرد از اثر موسیقی می‌شود. این مسیر بخش مهمی از اجرای ما است که می تواند مفهوم یک کنسرت یا اجرای زنده را گسترده‌تر، مهم‌تر و جذاب‌تر کند. از این رو بسیار خوشحالم که شما همسفران گروه کُر اردیبهشت در لحظات سیر «هفت شهر عشق» هستید.

وی گفت: مفهوم هفت وادی عرفان در منطق الطیر عطار مطرح شده و مولانا از آن به عنوان هفت شهر عشق، یاد کرده است و در این اثرِ موسیقی، برای هر «شهر عشق»، غزل یا غزلیاتی از دیوان شمس انتخاب و بر اساس آن «کانتات» برای کُر آکاپلا و فلوت نوشته شده است. کر آکاپلا، صحنه آوازی طیف جامعه انسانی بوده و از این جهت، با گفتگوی پرندگان (منطق الطیر) هم‌سنخ است. ساز فلوت نماد نوای الهی درون انسان است و ارجاعی به ساز نی دارد و راهنمای پرندگان در سفر عشق است.

آهنگساز اثر بیان کرد: در فرآیند آهنگسازی کائنات، مساله تناسب موضوعی اشعار دیوان شمس با هفت وادی عرفان و انطباق مفهومی آنها با آموزه‌های عطار، چالش اصلی به شمار می‌رفت، زیرا چنین دسته‌بندی قبلاً انجام نشده بود. از طرفی عشق در افکار مولانا، شورانگیز و سرخوشانه است اما در منطق الطیر، عبور از وادی‌ها با سختی، اندوه و گاه ناامیدی همراه است.

عسکری در بخش پایانی صحبت‌های خود در کنسرت گروه کُر اردیبهشت گفت: تجربه «عرفان جمعی»، مفهوم مرکزی این اثر است که مقوله ای نادر و منطق الطیر نمونه بی نظیر آن است. از طرف دیگر، سماع مولویان نیز عمدتاً گروه محور بوده و در این متن، معنادار است. اهمیت عرفان جمعی ناظر به شکل‌گیری روحِ جمعی در زندگی معاصر و لزوم هم زیستی معرفت‌شناسانه است. در این اثر موسیقی، بر همدلی مشتاقانه و همراهی شورانگیز انسان ها از طریق «صلح با خویشتن» و «صلح با دیگری» در سرزمین «وحدت در کثرت و کثرت در وحدت» تاکید شده است.

رهبر گروه کر اردیبهشت پروژه موسیقایی «هفت شهر عشق در دیوان شمس» را بر اساس غزلیات مولانا جلال‌الدین محمد بلخی در قالب «کانتات» برای کُر آکاپلا و فلوت، در هفت قسمت آهنگسازی کرده است؛ «شهرطلب: بنمای رخ»، «شهر عشق: دولت عشق»، «شهر معرفت: صنما تو نور مایی»، «شهر استغنا: تو مرا جان و جهانی»، «شهر توحید: پیدا تویی، پنهان تویی»، «شهر حیرت: این کیست این؟»، «شهر فقر و فنا: در این عشق بمیرید».

ضمن اینکه مریم گلزاریان به عنوان نوازنده فلوت و نادر مولایی (تکخوان)، مقدی یق نظر (مشاور وُکال)، بهادر نوربخش (دستیار رهبر)، سعید برزی (کارگردان)، گروه را همراهی می‌کردند.

دلارام محمدنبی، آتنا بالایی، مهناز محمدنبی، دریا ریاحی، نسترن شهنازی نیا، نسرین سلیمی، مهشید دری، فاطمه حجار، پریسا ناصری، ساقی واحدی (سوپرانو)، زهرا حجار، حدیث حسینیان، صدف نعمتی، متینه رفیع زاده، مریم هاشمی، یاسمین زند، بهار اختری، مژگان شفیعی، سارینا علایی، غزل قنبری، هلیا اسحاقی (آلتو)، نادرمولایی، علی فردایی، حبیب روحانی، امین کریمی، سجاد پروین، شاهین قلی‌زاده، امین زینعلی (تنور)، ایلیا لطفی، بهادر نوربخش، احسان ترابی، امیرمحمد جلالی، اشکان صالحی، مجید اصانلو (باس) اعضای گروه کُر اردیبهشت را تشکیل می‌دادند.

امید باشار رایزن فرهنگی سفارت ترکیه، سعدخان رئیس موسسه فرهنگی اکو، حسن فرطوسی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو، حمیدرضا شعیری، وارتان ساهاکیان، محمدرضا آزاده‌فر، پیروز ارجمند، حمیدرضا دیبازر، مهدی قاسمی، محمدرضا تفضلی، ایمان فخر، فرشاد شیخی، ربکا آشوقیان، سجاد پورقناد، هوشنگ فراهانی، امیرحسین رمضانی، حسام دارابی، محسن نورانی و آرمن آساطوریان از جمله افرادی بودند که طی روزهای گذشته از کنسرت گروه کر اردیبهشت دیدن کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امور رسانه‌ای پروژه، تالار رودکی تهران در روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت هم‌زمان با روز پاسداشت زبان فارسی، میزبان گروه کُر «اردیبهشت» در اجرای «کانتات هفت شهر عشق در دیوان شمس» به آهنگسازی و رهبریِ حمید عسکری بود.

حمید عسکری استادیار دانشگاه هنر و رهبر کُر اردیبهشت، در این کنسرت توضیح داد: هر اجرا دارای سه رکن اصلی «اثر»، «اجراکننده» و «مخاطب» است. بنابراین، هر اجرا روحِ خاص خود را دارد، چون تمام کنش‌های عقلانی و عاطفی مخاطب از طریق امواج مغزی و ارتعاشات روحانی، بر محیط اثر می‌گذارد و موجب خلق اجرایی منحصربه‌فرد از اثر موسیقی می‌شود. این مسیر بخش مهمی از اجرای ما است که می تواند مفهوم یک کنسرت یا اجرای زنده را گسترده‌تر، مهم‌تر و جذاب‌تر کند. از این رو بسیار خوشحالم که شما همسفران گروه کُر اردیبهشت در لحظات سیر «هفت شهر عشق» هستید.

وی گفت: مفهوم هفت وادی عرفان در منطق الطیر عطار مطرح شده و مولانا از آن به عنوان هفت شهر عشق، یاد کرده است و در این اثرِ موسیقی، برای هر «شهر عشق»، غزل یا غزلیاتی از دیوان شمس انتخاب و بر اساس آن «کانتات» برای کُر آکاپلا و فلوت نوشته شده است. کر آکاپلا، صحنه آوازی طیف جامعه انسانی بوده و از این جهت، با گفتگوی پرندگان (منطق الطیر) هم‌سنخ است. ساز فلوت نماد نوای الهی درون انسان است و ارجاعی به ساز نی دارد و راهنمای پرندگان در سفر عشق است.

آهنگساز اثر بیان کرد: در فرآیند آهنگسازی کائنات، مساله تناسب موضوعی اشعار دیوان شمس با هفت وادی عرفان و انطباق مفهومی آنها با آموزه‌های عطار، چالش اصلی به شمار می‌رفت، زیرا چنین دسته‌بندی قبلاً انجام نشده بود. از طرفی عشق در افکار مولانا، شورانگیز و سرخوشانه است اما در منطق الطیر، عبور از وادی‌ها با سختی، اندوه و گاه ناامیدی همراه است.

عسکری در بخش پایانی صحبت‌های خود در کنسرت گروه کُر اردیبهشت گفت: تجربه «عرفان جمعی»، مفهوم مرکزی این اثر است که مقوله ای نادر و منطق الطیر نمونه بی نظیر آن است. از طرف دیگر، سماع مولویان نیز عمدتاً گروه محور بوده و در این متن، معنادار است. اهمیت عرفان جمعی ناظر به شکل‌گیری روحِ جمعی در زندگی معاصر و لزوم هم زیستی معرفت‌شناسانه است. در این اثر موسیقی، بر همدلی مشتاقانه و همراهی شورانگیز انسان ها از طریق «صلح با خویشتن» و «صلح با دیگری» در سرزمین «وحدت در کثرت و کثرت در وحدت» تاکید شده است.

رهبر گروه کر اردیبهشت پروژه موسیقایی «هفت شهر عشق در دیوان شمس» را بر اساس غزلیات مولانا جلال‌الدین محمد بلخی در قالب «کانتات» برای کُر آکاپلا و فلوت، در هفت قسمت آهنگسازی کرده است؛ «شهرطلب: بنمای رخ»، «شهر عشق: دولت عشق»، «شهر معرفت: صنما تو نور مایی»، «شهر استغنا: تو مرا جان و جهانی»، «شهر توحید: پیدا تویی، پنهان تویی»، «شهر حیرت: این کیست این؟»، «شهر فقر و فنا: در این عشق بمیرید».

ضمن اینکه مریم گلزاریان به عنوان نوازنده فلوت و نادر مولایی (تکخوان)، مقدی یق نظر (مشاور وُکال)، بهادر نوربخش (دستیار رهبر)، سعید برزی (کارگردان)، گروه را همراهی می‌کردند.

دلارام محمدنبی، آتنا بالایی، مهناز محمدنبی، دریا ریاحی، نسترن شهنازی نیا، نسرین سلیمی، مهشید دری، فاطمه حجار، پریسا ناصری، ساقی واحدی (سوپرانو)، زهرا حجار، حدیث حسینیان، صدف نعمتی، متینه رفیع زاده، مریم هاشمی، یاسمین زند، بهار اختری، مژگان شفیعی، سارینا علایی، غزل قنبری، هلیا اسحاقی (آلتو)، نادرمولایی، علی فردایی، حبیب روحانی، امین کریمی، سجاد پروین، شاهین قلی‌زاده، امین زینعلی (تنور)، ایلیا لطفی، بهادر نوربخش، احسان ترابی، امیرمحمد جلالی، اشکان صالحی، مجید اصانلو (باس) اعضای گروه کُر اردیبهشت را تشکیل می‌دادند.

امید باشار رایزن فرهنگی سفارت ترکیه، سعدخان رئیس موسسه فرهنگی اکو، حسن فرطوسی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو، حمیدرضا شعیری، وارتان ساهاکیان، محمدرضا آزاده‌فر، پیروز ارجمند، حمیدرضا دیبازر، مهدی قاسمی، محمدرضا تفضلی، ایمان فخر، فرشاد شیخی، ربکا آشوقیان، سجاد پورقناد، هوشنگ فراهانی، امیرحسین رمضانی، حسام دارابی، محسن نورانی و آرمن آساطوریان از جمله افرادی بودند که طی روزهای گذشته از کنسرت گروه کر اردیبهشت دیدن کردند.

پست قبلی

نشست خبری سومین دوره جشنواره نمایشی عروسکی و تلویزیونی عروسک‌خونه

پست بعدی

ارکستر سمفونیک تهران سمفونی فلک‌الافلاک را می‌نوازد

مربوطه پست ها

تاکید بر تحقیر دشمن با سلاح هنر؛ هنرمند باید شعار را هم زیبا اجرا کند
هنر و فرهنگ

تاکید بر تحقیر دشمن با سلاح هنر؛ هنرمند باید شعار را هم زیبا اجرا کند

۱۵ تیر ۱۴۰۴
ادامه «خیمه هنر» در دهه دوم محرم با اجرای اپرای «عاشورا»
هنر و فرهنگ

ادامه «خیمه هنر» در دهه دوم محرم با اجرای اپرای «عاشورا»

۱۵ تیر ۱۴۰۴
کودکی که راه امام حسین (ع) را جستجو می‌کند؛ عاشورا یک آزمون هرروزه است
هنر و فرهنگ

کودکی که راه امام حسین (ع) را جستجو می‌کند؛ عاشورا یک آزمون هرروزه است

۱۵ تیر ۱۴۰۴
آقای کریمی امشب «ای ایران» بخوان
هنر و فرهنگ

آقای کریمی امشب «ای ایران» بخوان

۱۵ تیر ۱۴۰۴
بازگشت مجری به آنتن پس از ۱۴ سال؛ نگاه «چهارگاه» به مداحی‌های اصیل است
هنر و فرهنگ

بازگشت مجری به آنتن پس از ۱۴ سال؛ نگاه «چهارگاه» به مداحی‌های اصیل است

۱۵ تیر ۱۴۰۴
هنرمندان تجسمی به صورت خودجوش به «خیمه هنر» آمدند؛ خلق ۷۰ اثر نذری
هنر و فرهنگ

هنرمندان تجسمی به صورت خودجوش به «خیمه هنر» آمدند؛ خلق ۷۰ اثر نذری

۱۵ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 12 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • یارانه‌بگیران بخوانند؛ زمان دقیق واریز یارانه جدید تیرماه اعلام شد
  • قیمت ارز‌های دیجیتال امروز دوشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۴
  • قیمت بیت کوین امروز دوشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۴
  • قیمت تتر امروز دوشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۴
  • حداقل بودجه برای رهن آپارتمان 2خوابه در تهران؛ از ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.