دانش جوین
شنبه, تیر ۱۴, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

آیا اصول ایمنی در پیست آزادی رعایت شده بود؟

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

این حادثه نه تنها برگزاری مسابقات را متوقف کرد، بلکه بحث ایمنی در پیست‌های ایران را بار دیگر در مرکز توجه قرار داد. پس از این حادثه بود که معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد هرگونه قصور در حادثه پیست اتومبیلرانی مجموعه آزادی قابل اغماض نیست و باید علت حادثه مشخص شود.

بعد از این اتفاق تلخ بود که معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد که موارد مختلفی مانند خطای فنی، ایمنی خودروها و محل استقرار خبرنگاران و عکاسان به‌صورت دقیق کارشناسی می‌شود و قول داد نتیجه را به اطلاع عموم برساند. بررسی‌هایی که البته اگر قبل از این رخداد ناگوار و براساس اصول استاندارد استقرار خبرنگاران در اطراف پیست‌های اتومبیلرانی انجام می‌شد، می‌توانست از بروز این حادثه تلخ جلوگیری کند.

مسئول کمیته سرعت فدراسیون اتومبیلرانی نیز با بیان این‌که پیست ورزشگاه آزادی فاصله زیادی با استانداردهای جهانی دارد، در این باره گفت: «در دنیا اغلب از نیوجرسی به‌جای گاردریل استفاده می‌شود تا آسیبی به‌کسی وارد نشود.»

یک کارشناس، مدرس و مربی اتومبیلرانی نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها اعلام کرد: «گاردریل استاندارد برای یک مسابقه باید 4 موج (ردیف) باشد؛ اما در پیست آزادی فقط 2 موج گاردریل وجود داشت که این غیر استاندارد است.»

به‌نظر می‌رسد مسئولان رسیدگی‌کننده به این حادثه می‌توانند ضمن معرفی مقصران احتمالی این رخداد، با پیگیری‌های مستمر، به‌وضعیت ایمنی پیست اتومبیلرانی آزادی و سایر پیست‌های مشابه در کشور به‌شکل دقیق رسیدگی کنند تا این اتفاق، آخرین رویداد تلخ در پیست‌های اتومبیلرانی کشور باشد.

این حادثه نه تنها برگزاری مسابقات را متوقف کرد، بلکه بحث ایمنی در پیست‌های ایران را بار دیگر در مرکز توجه قرار داد. پس از این حادثه بود که معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد هرگونه قصور در حادثه پیست اتومبیلرانی مجموعه آزادی قابل اغماض نیست و باید علت حادثه مشخص شود.

بعد از این اتفاق تلخ بود که معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد که موارد مختلفی مانند خطای فنی، ایمنی خودروها و محل استقرار خبرنگاران و عکاسان به‌صورت دقیق کارشناسی می‌شود و قول داد نتیجه را به اطلاع عموم برساند. بررسی‌هایی که البته اگر قبل از این رخداد ناگوار و براساس اصول استاندارد استقرار خبرنگاران در اطراف پیست‌های اتومبیلرانی انجام می‌شد، می‌توانست از بروز این حادثه تلخ جلوگیری کند.

مسئول کمیته سرعت فدراسیون اتومبیلرانی نیز با بیان این‌که پیست ورزشگاه آزادی فاصله زیادی با استانداردهای جهانی دارد، در این باره گفت: «در دنیا اغلب از نیوجرسی به‌جای گاردریل استفاده می‌شود تا آسیبی به‌کسی وارد نشود.»

یک کارشناس، مدرس و مربی اتومبیلرانی نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها اعلام کرد: «گاردریل استاندارد برای یک مسابقه باید 4 موج (ردیف) باشد؛ اما در پیست آزادی فقط 2 موج گاردریل وجود داشت که این غیر استاندارد است.»

به‌نظر می‌رسد مسئولان رسیدگی‌کننده به این حادثه می‌توانند ضمن معرفی مقصران احتمالی این رخداد، با پیگیری‌های مستمر، به‌وضعیت ایمنی پیست اتومبیلرانی آزادی و سایر پیست‌های مشابه در کشور به‌شکل دقیق رسیدگی کنند تا این اتفاق، آخرین رویداد تلخ در پیست‌های اتومبیلرانی کشور باشد.

اخبارجدیدترین

چرخ تولید با سیاست‌ های فرسوده نمی‌چرخد

کیک خودروی خارجی کوچک‌تر شد

کاهش چشمگیر هزینه تولید و رشد سود خالص «خکاوه»

این حادثه نه تنها برگزاری مسابقات را متوقف کرد، بلکه بحث ایمنی در پیست‌های ایران را بار دیگر در مرکز توجه قرار داد. پس از این حادثه بود که معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد هرگونه قصور در حادثه پیست اتومبیلرانی مجموعه آزادی قابل اغماض نیست و باید علت حادثه مشخص شود.

بعد از این اتفاق تلخ بود که معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد که موارد مختلفی مانند خطای فنی، ایمنی خودروها و محل استقرار خبرنگاران و عکاسان به‌صورت دقیق کارشناسی می‌شود و قول داد نتیجه را به اطلاع عموم برساند. بررسی‌هایی که البته اگر قبل از این رخداد ناگوار و براساس اصول استاندارد استقرار خبرنگاران در اطراف پیست‌های اتومبیلرانی انجام می‌شد، می‌توانست از بروز این حادثه تلخ جلوگیری کند.

مسئول کمیته سرعت فدراسیون اتومبیلرانی نیز با بیان این‌که پیست ورزشگاه آزادی فاصله زیادی با استانداردهای جهانی دارد، در این باره گفت: «در دنیا اغلب از نیوجرسی به‌جای گاردریل استفاده می‌شود تا آسیبی به‌کسی وارد نشود.»

یک کارشناس، مدرس و مربی اتومبیلرانی نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها اعلام کرد: «گاردریل استاندارد برای یک مسابقه باید 4 موج (ردیف) باشد؛ اما در پیست آزادی فقط 2 موج گاردریل وجود داشت که این غیر استاندارد است.»

به‌نظر می‌رسد مسئولان رسیدگی‌کننده به این حادثه می‌توانند ضمن معرفی مقصران احتمالی این رخداد، با پیگیری‌های مستمر، به‌وضعیت ایمنی پیست اتومبیلرانی آزادی و سایر پیست‌های مشابه در کشور به‌شکل دقیق رسیدگی کنند تا این اتفاق، آخرین رویداد تلخ در پیست‌های اتومبیلرانی کشور باشد.

این حادثه نه تنها برگزاری مسابقات را متوقف کرد، بلکه بحث ایمنی در پیست‌های ایران را بار دیگر در مرکز توجه قرار داد. پس از این حادثه بود که معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد هرگونه قصور در حادثه پیست اتومبیلرانی مجموعه آزادی قابل اغماض نیست و باید علت حادثه مشخص شود.

بعد از این اتفاق تلخ بود که معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد که موارد مختلفی مانند خطای فنی، ایمنی خودروها و محل استقرار خبرنگاران و عکاسان به‌صورت دقیق کارشناسی می‌شود و قول داد نتیجه را به اطلاع عموم برساند. بررسی‌هایی که البته اگر قبل از این رخداد ناگوار و براساس اصول استاندارد استقرار خبرنگاران در اطراف پیست‌های اتومبیلرانی انجام می‌شد، می‌توانست از بروز این حادثه تلخ جلوگیری کند.

مسئول کمیته سرعت فدراسیون اتومبیلرانی نیز با بیان این‌که پیست ورزشگاه آزادی فاصله زیادی با استانداردهای جهانی دارد، در این باره گفت: «در دنیا اغلب از نیوجرسی به‌جای گاردریل استفاده می‌شود تا آسیبی به‌کسی وارد نشود.»

یک کارشناس، مدرس و مربی اتومبیلرانی نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها اعلام کرد: «گاردریل استاندارد برای یک مسابقه باید 4 موج (ردیف) باشد؛ اما در پیست آزادی فقط 2 موج گاردریل وجود داشت که این غیر استاندارد است.»

به‌نظر می‌رسد مسئولان رسیدگی‌کننده به این حادثه می‌توانند ضمن معرفی مقصران احتمالی این رخداد، با پیگیری‌های مستمر، به‌وضعیت ایمنی پیست اتومبیلرانی آزادی و سایر پیست‌های مشابه در کشور به‌شکل دقیق رسیدگی کنند تا این اتفاق، آخرین رویداد تلخ در پیست‌های اتومبیلرانی کشور باشد.

پست قبلی

پیری خودروها، بازار لوازم یدکی را داغ کرد

پست بعدی

وقتی جایی برای تعویض لاستیک نیست!

مربوطه پست ها

چرخ تولید با سیاست‌ های فرسوده نمی‌چرخد
خودرو

چرخ تولید با سیاست‌ های فرسوده نمی‌چرخد

۱۴ تیر ۱۴۰۴
خودرو

کیک خودروی خارجی کوچک‌تر شد

۱۴ تیر ۱۴۰۴
کاهش چشمگیر هزینه تولید و رشد سود خالص «خکاوه»
خودرو

کاهش چشمگیر هزینه تولید و رشد سود خالص «خکاوه»

۱۱ تیر ۱۴۰۴
رد اخبار خرید «بی‌پی» توسط «شِل»
خودرو

رد اخبار خرید «بی‌پی» توسط «شِل»

۱۱ تیر ۱۴۰۴
رینگ‌های فورج‌شده در تقابل با آلیاژی‌ها
خودرو

رینگ‌های فورج‌شده در تقابل با آلیاژی‌ها

۱۱ تیر ۱۴۰۴
رشد ۱۸۸ درصدی فروش «بهمن دیزل»
خودرو

رشد ۱۸۸ درصدی فروش «بهمن دیزل»

۱۱ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − هفت =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • گوشی سه‌بار تاشو، پرچمدار بعدی سامسونگ با قیمتی نجومی/ عکس
  • پخش یک سریال محرمی جدید؛ دعوت از چهره‌هایی که نیاز تلویزیون است
  • قطعه‌ای که در وصف سالار شهیدان اجرا شد؛ تأکید به ترویج فرهنگ عاشورایی
  • برگزاری مجالس هنر تعزیه در فرهنگسرای نیاوران
  • وداع با حضرت علی اکبر (ع) نقاشی جدید حسن روح‌الامین شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.