دانش جوین
جمعه, تیر ۲۷, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی حمل و نقل

نوسازی ناوگان و بومی‌سازی تعمیرات؛ صنعت هوانوردی در مسیر تحول

تحلیل بازار توسط تحلیل بازار
۰۴ خرداد ۱۴۰۴
در حمل و نقل
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
نوسازی ناوگان و بومی‌سازی تعمیرات؛ صنعت هوانوردی در مسیر تحول
1
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش بازار از روابط عمومی هما، محمدرضا حسن‌بوذری، معاون مهندسی و تعمیرات “هما” با اشاره به اهمیت مدیریت تغییرات در پی ورود این هواپیماها گفت: با ورود دو فروند هواپیمای A۳۳۰ به ناوگان، مدیریت تغییرات امری ضروری بود. بررسی کامل مستندات فنی، انجام تعمیرات مورد نیاز، تأمین قطعات یدکی از طریق شبکه داخلی و بین‌المللی و هماهنگی‌های لازم با سازمان هواپیمایی کشوری برای اخذ مجوزهای عملیاتی از جمله مراحل کلیدی این فرآیند بود.

وی با تأکید بر نقش محوری مجموعه مهندسی و تعمیرات در ارتقای توان تعمیراتی کشور، افزود: در راستای اهداف برنامه توسعه هفتم، صنعت هوانوردی کشور با تمرکز بر نوسازی ناوگان، کاهش وابستگی به تأمین‌کنندگان خارجی و افزایش ظرفیت تعمیراتی، گام‌های جدی در این مسیر برداشته است.

بوذری تصریح کرد: مهندسی و تعمیرات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از توان داخلی، موفق شده است زیرساخت‌های تعمیراتی را به سطحی برساند که امکان اجرای عملیات تعمیر بدون نیاز به ارسال قطعات به خارج از کشور فراهم شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا، گفت: بومی‌سازی فرآیندهای تعمیراتی برای قطعات حیاتی مانند موتورهای هواپیما، سیستم‌های مکانیکی و اویونیکی از جمله این اقدامات است.

معاون مهندسی و تعمیرات هما اظهارداشت: این دستاورد موجب شده مهندسی و تعمیرات بتواند بدون اتکا به شرکت‌های خارجی، عملیات پیچیده‌ای مانند تعمیر موتورهای ناوگان را به‌طور کامل در داخل کشور انجام دهد؛ گامی که نقش مهمی در تحقق شعار “ما می‌توانیم” ایفا کرده است.

وی افزود: در کنار انجام اقدامات مربوط به ورود هواپیماهای جدید، موضوعات تعمیراتی دیگری نیز در سال جاری وجود داشت که مهندسی و تعمیرات با موفقیت از آن‌ها عبور کرد. یکی از این موارد، آماده‌سازی ناوگان برای عملیات حج ۱۴۰۴ بود.

بوذری در ادامه به یکی از مهم‌ترین پروژه‌های فنی سال جاری اشاره کرد و گفت: تعمیر و آماده‌سازی ۱۱ دستگاه موتور توسط متخصصان توانمند داخلی، نقطه عطفی در تاریخ تعمیرات این مجموعه بود. این پروژه در چندین مرحله شامل بررسی اولیه، جداسازی قطعات، بازسازی، مونتاژ و تست عملکردی با دقت بالا به سرانجام رسید.

وی در پایان تأکید کرد: با اجرای این پروژه‌ها، چشم‌انداز آینده صنعت هوانوردی کشور روشن‌تر شده است. افزایش بهره‌وری تعمیراتی، توسعه خطوط پروازی داخلی و بین‌المللی و کاهش وابستگی به تأمین‌کنندگان خارجی از اهداف کلیدی هستند که در مسیر تحقق خودکفایی و توسعه پایدار صنعت هوانوردی، نقشی حیاتی ایفا می‌کنند.

به گزارش بازار از روابط عمومی هما، محمدرضا حسن‌بوذری، معاون مهندسی و تعمیرات “هما” با اشاره به اهمیت مدیریت تغییرات در پی ورود این هواپیماها گفت: با ورود دو فروند هواپیمای A۳۳۰ به ناوگان، مدیریت تغییرات امری ضروری بود. بررسی کامل مستندات فنی، انجام تعمیرات مورد نیاز، تأمین قطعات یدکی از طریق شبکه داخلی و بین‌المللی و هماهنگی‌های لازم با سازمان هواپیمایی کشوری برای اخذ مجوزهای عملیاتی از جمله مراحل کلیدی این فرآیند بود.

وی با تأکید بر نقش محوری مجموعه مهندسی و تعمیرات در ارتقای توان تعمیراتی کشور، افزود: در راستای اهداف برنامه توسعه هفتم، صنعت هوانوردی کشور با تمرکز بر نوسازی ناوگان، کاهش وابستگی به تأمین‌کنندگان خارجی و افزایش ظرفیت تعمیراتی، گام‌های جدی در این مسیر برداشته است.

بوذری تصریح کرد: مهندسی و تعمیرات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از توان داخلی، موفق شده است زیرساخت‌های تعمیراتی را به سطحی برساند که امکان اجرای عملیات تعمیر بدون نیاز به ارسال قطعات به خارج از کشور فراهم شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا، گفت: بومی‌سازی فرآیندهای تعمیراتی برای قطعات حیاتی مانند موتورهای هواپیما، سیستم‌های مکانیکی و اویونیکی از جمله این اقدامات است.

معاون مهندسی و تعمیرات هما اظهارداشت: این دستاورد موجب شده مهندسی و تعمیرات بتواند بدون اتکا به شرکت‌های خارجی، عملیات پیچیده‌ای مانند تعمیر موتورهای ناوگان را به‌طور کامل در داخل کشور انجام دهد؛ گامی که نقش مهمی در تحقق شعار “ما می‌توانیم” ایفا کرده است.

وی افزود: در کنار انجام اقدامات مربوط به ورود هواپیماهای جدید، موضوعات تعمیراتی دیگری نیز در سال جاری وجود داشت که مهندسی و تعمیرات با موفقیت از آن‌ها عبور کرد. یکی از این موارد، آماده‌سازی ناوگان برای عملیات حج ۱۴۰۴ بود.

بوذری در ادامه به یکی از مهم‌ترین پروژه‌های فنی سال جاری اشاره کرد و گفت: تعمیر و آماده‌سازی ۱۱ دستگاه موتور توسط متخصصان توانمند داخلی، نقطه عطفی در تاریخ تعمیرات این مجموعه بود. این پروژه در چندین مرحله شامل بررسی اولیه، جداسازی قطعات، بازسازی، مونتاژ و تست عملکردی با دقت بالا به سرانجام رسید.

وی در پایان تأکید کرد: با اجرای این پروژه‌ها، چشم‌انداز آینده صنعت هوانوردی کشور روشن‌تر شده است. افزایش بهره‌وری تعمیراتی، توسعه خطوط پروازی داخلی و بین‌المللی و کاهش وابستگی به تأمین‌کنندگان خارجی از اهداف کلیدی هستند که در مسیر تحقق خودکفایی و توسعه پایدار صنعت هوانوردی، نقشی حیاتی ایفا می‌کنند.

اخبارجدیدترین

بلیت‌های اربعین روی کاغذ هست، در عمل نیست! | سردرگمی زائران در فروش پلکانی ایران‌ایر

جزئیات استرداد بلیت پروازهای اربعین اعلام شد

وزش تندباد لحظه‌ای در تهران| ماندگاری هوای گرم طی هفته آینده

به گزارش بازار از روابط عمومی هما، محمدرضا حسن‌بوذری، معاون مهندسی و تعمیرات “هما” با اشاره به اهمیت مدیریت تغییرات در پی ورود این هواپیماها گفت: با ورود دو فروند هواپیمای A۳۳۰ به ناوگان، مدیریت تغییرات امری ضروری بود. بررسی کامل مستندات فنی، انجام تعمیرات مورد نیاز، تأمین قطعات یدکی از طریق شبکه داخلی و بین‌المللی و هماهنگی‌های لازم با سازمان هواپیمایی کشوری برای اخذ مجوزهای عملیاتی از جمله مراحل کلیدی این فرآیند بود.

وی با تأکید بر نقش محوری مجموعه مهندسی و تعمیرات در ارتقای توان تعمیراتی کشور، افزود: در راستای اهداف برنامه توسعه هفتم، صنعت هوانوردی کشور با تمرکز بر نوسازی ناوگان، کاهش وابستگی به تأمین‌کنندگان خارجی و افزایش ظرفیت تعمیراتی، گام‌های جدی در این مسیر برداشته است.

بوذری تصریح کرد: مهندسی و تعمیرات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از توان داخلی، موفق شده است زیرساخت‌های تعمیراتی را به سطحی برساند که امکان اجرای عملیات تعمیر بدون نیاز به ارسال قطعات به خارج از کشور فراهم شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا، گفت: بومی‌سازی فرآیندهای تعمیراتی برای قطعات حیاتی مانند موتورهای هواپیما، سیستم‌های مکانیکی و اویونیکی از جمله این اقدامات است.

معاون مهندسی و تعمیرات هما اظهارداشت: این دستاورد موجب شده مهندسی و تعمیرات بتواند بدون اتکا به شرکت‌های خارجی، عملیات پیچیده‌ای مانند تعمیر موتورهای ناوگان را به‌طور کامل در داخل کشور انجام دهد؛ گامی که نقش مهمی در تحقق شعار “ما می‌توانیم” ایفا کرده است.

وی افزود: در کنار انجام اقدامات مربوط به ورود هواپیماهای جدید، موضوعات تعمیراتی دیگری نیز در سال جاری وجود داشت که مهندسی و تعمیرات با موفقیت از آن‌ها عبور کرد. یکی از این موارد، آماده‌سازی ناوگان برای عملیات حج ۱۴۰۴ بود.

بوذری در ادامه به یکی از مهم‌ترین پروژه‌های فنی سال جاری اشاره کرد و گفت: تعمیر و آماده‌سازی ۱۱ دستگاه موتور توسط متخصصان توانمند داخلی، نقطه عطفی در تاریخ تعمیرات این مجموعه بود. این پروژه در چندین مرحله شامل بررسی اولیه، جداسازی قطعات، بازسازی، مونتاژ و تست عملکردی با دقت بالا به سرانجام رسید.

وی در پایان تأکید کرد: با اجرای این پروژه‌ها، چشم‌انداز آینده صنعت هوانوردی کشور روشن‌تر شده است. افزایش بهره‌وری تعمیراتی، توسعه خطوط پروازی داخلی و بین‌المللی و کاهش وابستگی به تأمین‌کنندگان خارجی از اهداف کلیدی هستند که در مسیر تحقق خودکفایی و توسعه پایدار صنعت هوانوردی، نقشی حیاتی ایفا می‌کنند.

به گزارش بازار از روابط عمومی هما، محمدرضا حسن‌بوذری، معاون مهندسی و تعمیرات “هما” با اشاره به اهمیت مدیریت تغییرات در پی ورود این هواپیماها گفت: با ورود دو فروند هواپیمای A۳۳۰ به ناوگان، مدیریت تغییرات امری ضروری بود. بررسی کامل مستندات فنی، انجام تعمیرات مورد نیاز، تأمین قطعات یدکی از طریق شبکه داخلی و بین‌المللی و هماهنگی‌های لازم با سازمان هواپیمایی کشوری برای اخذ مجوزهای عملیاتی از جمله مراحل کلیدی این فرآیند بود.

وی با تأکید بر نقش محوری مجموعه مهندسی و تعمیرات در ارتقای توان تعمیراتی کشور، افزود: در راستای اهداف برنامه توسعه هفتم، صنعت هوانوردی کشور با تمرکز بر نوسازی ناوگان، کاهش وابستگی به تأمین‌کنندگان خارجی و افزایش ظرفیت تعمیراتی، گام‌های جدی در این مسیر برداشته است.

بوذری تصریح کرد: مهندسی و تعمیرات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از توان داخلی، موفق شده است زیرساخت‌های تعمیراتی را به سطحی برساند که امکان اجرای عملیات تعمیر بدون نیاز به ارسال قطعات به خارج از کشور فراهم شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا، گفت: بومی‌سازی فرآیندهای تعمیراتی برای قطعات حیاتی مانند موتورهای هواپیما، سیستم‌های مکانیکی و اویونیکی از جمله این اقدامات است.

معاون مهندسی و تعمیرات هما اظهارداشت: این دستاورد موجب شده مهندسی و تعمیرات بتواند بدون اتکا به شرکت‌های خارجی، عملیات پیچیده‌ای مانند تعمیر موتورهای ناوگان را به‌طور کامل در داخل کشور انجام دهد؛ گامی که نقش مهمی در تحقق شعار “ما می‌توانیم” ایفا کرده است.

وی افزود: در کنار انجام اقدامات مربوط به ورود هواپیماهای جدید، موضوعات تعمیراتی دیگری نیز در سال جاری وجود داشت که مهندسی و تعمیرات با موفقیت از آن‌ها عبور کرد. یکی از این موارد، آماده‌سازی ناوگان برای عملیات حج ۱۴۰۴ بود.

بوذری در ادامه به یکی از مهم‌ترین پروژه‌های فنی سال جاری اشاره کرد و گفت: تعمیر و آماده‌سازی ۱۱ دستگاه موتور توسط متخصصان توانمند داخلی، نقطه عطفی در تاریخ تعمیرات این مجموعه بود. این پروژه در چندین مرحله شامل بررسی اولیه، جداسازی قطعات، بازسازی، مونتاژ و تست عملکردی با دقت بالا به سرانجام رسید.

وی در پایان تأکید کرد: با اجرای این پروژه‌ها، چشم‌انداز آینده صنعت هوانوردی کشور روشن‌تر شده است. افزایش بهره‌وری تعمیراتی، توسعه خطوط پروازی داخلی و بین‌المللی و کاهش وابستگی به تأمین‌کنندگان خارجی از اهداف کلیدی هستند که در مسیر تحقق خودکفایی و توسعه پایدار صنعت هوانوردی، نقشی حیاتی ایفا می‌کنند.

پست قبلی

توضیح روابط عمومی وزارت راه در باره سفر کیش خانم وزیر

پست بعدی

واردات انبه دوباره آزاد شد

مربوطه پست ها

بلیت‌های اربعین روی کاغذ هست، در عمل نیست! | سردرگمی زائران در فروش پلکانی ایران‌ایر
حمل و نقل

بلیت‌های اربعین روی کاغذ هست، در عمل نیست! | سردرگمی زائران در فروش پلکانی ایران‌ایر

۲۷ تیر ۱۴۰۴
جزئیات استرداد بلیت پروازهای اربعین اعلام شد
حمل و نقل

جزئیات استرداد بلیت پروازهای اربعین اعلام شد

۲۷ تیر ۱۴۰۴
وزش تندباد لحظه‌ای در تهران| ماندگاری هوای گرم طی هفته آینده
حمل و نقل

وزش تندباد لحظه‌ای در تهران| ماندگاری هوای گرم طی هفته آینده

۲۷ تیر ۱۴۰۴
ممنوعیت فروش اجباری بلیت رفت و برگشت اربعین
حمل و نقل

ممنوعیت فروش اجباری بلیت رفت و برگشت اربعین

۲۷ تیر ۱۴۰۴
جزئیات پروازهای اربعین اعلام شد| قیمت بلیت نجف از استان‌های مختلف
حمل و نقل

جزئیات پروازهای اربعین اعلام شد| قیمت بلیت نجف از استان‌های مختلف

۲۷ تیر ۱۴۰۴
تسویه بدهی ایرلاین‌ها با عراق شرط پروازهای اربعین ۱۴۰۴
حمل و نقل

تسویه بدهی ایرلاین‌ها با عراق شرط پروازهای اربعین ۱۴۰۴

۲۷ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بلیت‌های اربعین روی کاغذ هست، در عمل نیست! | سردرگمی زائران در فروش پلکانی ایران‌ایر
  • صدای حقیقت خاموش نمی‌شود؛ سلاح ما میکروفن ماست
  • جزئیات استرداد بلیت پروازهای اربعین اعلام شد
  • وزش تندباد لحظه‌ای در تهران| ماندگاری هوای گرم طی هفته آینده
  • «مهمان‌کُشی» روزهای پایانی تیر روی آنتن می‌رود
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.