دانش جوین
چهارشنبه, مرداد ۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

انتقاد قهرمان جهان به قانون اخیر تعویض تایر

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۰۸ خرداد ۱۴۰۴
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

فرشتاپن در گفت‌وگو با «اسکای اسپورتس» گفت: «طبیعتا دلیلش را درک می‌کنم؛ اما فکر نمی‌کنم جواب داده باشد. این‌جا اصولا نمی‌توان سبقت گرفت؛ بنابراین فرقی ندارد که در طول مسابقه یک توقف داشته باشید یا ۱۰ توقف. حتی زمانی که پیشتاز بودم، تایرهای خودرویم کاملا تمام شده بودند، اما باز هم سبقت ممکن نبود. با ماشین‌های فرمول‌یک امروزی، حتی نمی‌شود از یک ماشین فرمول دو در این‌جا سبقت گرفت.»

او در ادامه با طعنه‌ای طنزآمیز افزود: «ما تقریبا داشتیم ماریو کارت بازی می‌کردیم! سطح پیست هم که لیز و سُر است.» فرمول‌یک برای جلوگیری از تکرار یکنواختی مسابقه سال گذشته، جایی که ۱۰ راننده‌ برتر دقیقا در همان جایگاهی که استارت زدند مسابقه را به‌پایان رساندند، امسال تصمیم گرفت قانونی وضع کند که هر راننده ملزم به استفاده از سه نوع تایر مختلف باشد.

این تصمیم عملا مسابقه را به دو توقف الزامی تبدیل کرد و باعث به‌وجود آمدن تاکتیک‌هایی غیرمعمول شد؛ از جمله کاهش سرعت برنامه‌ریزی‌شده توسط رانندگان تیم‌های ویلیامز و ریسینگ‌بول برای ایجاد فضا برای توقف هم‌تیمی‌هایشان.

فرشتاپن درمسابقه اخیر در مرحله‌ تعیین خط با اختلاف ۰.۷ ثانیه نسبت به لاندو نوریس در رده پنجم قرار گرفته بود (که با جریمه‌ لوییس همیلتون به رده چهارم ارتقا یافت)، در طول مسابقه نیز نتوانست تهدید جدی برای رانندگان پیشتاز باشد.

او با اشاره به تصمیم خود برای به‌تعویق انداختن توقف دوم تا آخرین دور گفت: «چیزی برای از دست دادن نداشتم. پشت سرم فاصله‌ زیادی بود. موقعیتم تغییر نمی‌کرد. به‌طور کلی تعیین خط در این‌جا فوق‌العاده حیاتی است. اگر اتفاق عجیبی نیفتد، جابه‌جایی در رده‌ها نخواهید داشت. وقتی هم توقف‌ها طبق برنامه انجام شود، همه سرِ جای خود باقی می‌مانند؛ دقیقا همان‌طور که امروز شد.»

او افزود: «به‌نظرم سرعت لازم برای رقابت با نفرات جلو را هم نداشتیم. هر بار که سعی کردم همراه‌شان بمانم، تایرهایم بیش از حد ساییده می‌شد و دچار گرینینگ می‌شدند. بنابراین، رده چهارم حداکثر چیزی بود که می‌توانستیم به‌دست آوریم.»‌

اکنون فرشتاپن با ۲۵ امتیاز اختلاف نسبت به اسکار پیاستری از تیم مک‌لارن، به گرندپری هفته آینده اسپانیا در بارسلونا می‌رود؛ درحالی که هم‌تیمی پیاستری، لاندو نوریس، با دومین پیروزی فصل خود تنها سه امتیاز با او فاصله دارد.

فرشتاپن در گفت‌وگو با «اسکای اسپورتس» گفت: «طبیعتا دلیلش را درک می‌کنم؛ اما فکر نمی‌کنم جواب داده باشد. این‌جا اصولا نمی‌توان سبقت گرفت؛ بنابراین فرقی ندارد که در طول مسابقه یک توقف داشته باشید یا ۱۰ توقف. حتی زمانی که پیشتاز بودم، تایرهای خودرویم کاملا تمام شده بودند، اما باز هم سبقت ممکن نبود. با ماشین‌های فرمول‌یک امروزی، حتی نمی‌شود از یک ماشین فرمول دو در این‌جا سبقت گرفت.»

او در ادامه با طعنه‌ای طنزآمیز افزود: «ما تقریبا داشتیم ماریو کارت بازی می‌کردیم! سطح پیست هم که لیز و سُر است.» فرمول‌یک برای جلوگیری از تکرار یکنواختی مسابقه سال گذشته، جایی که ۱۰ راننده‌ برتر دقیقا در همان جایگاهی که استارت زدند مسابقه را به‌پایان رساندند، امسال تصمیم گرفت قانونی وضع کند که هر راننده ملزم به استفاده از سه نوع تایر مختلف باشد.

این تصمیم عملا مسابقه را به دو توقف الزامی تبدیل کرد و باعث به‌وجود آمدن تاکتیک‌هایی غیرمعمول شد؛ از جمله کاهش سرعت برنامه‌ریزی‌شده توسط رانندگان تیم‌های ویلیامز و ریسینگ‌بول برای ایجاد فضا برای توقف هم‌تیمی‌هایشان.

فرشتاپن درمسابقه اخیر در مرحله‌ تعیین خط با اختلاف ۰.۷ ثانیه نسبت به لاندو نوریس در رده پنجم قرار گرفته بود (که با جریمه‌ لوییس همیلتون به رده چهارم ارتقا یافت)، در طول مسابقه نیز نتوانست تهدید جدی برای رانندگان پیشتاز باشد.

او با اشاره به تصمیم خود برای به‌تعویق انداختن توقف دوم تا آخرین دور گفت: «چیزی برای از دست دادن نداشتم. پشت سرم فاصله‌ زیادی بود. موقعیتم تغییر نمی‌کرد. به‌طور کلی تعیین خط در این‌جا فوق‌العاده حیاتی است. اگر اتفاق عجیبی نیفتد، جابه‌جایی در رده‌ها نخواهید داشت. وقتی هم توقف‌ها طبق برنامه انجام شود، همه سرِ جای خود باقی می‌مانند؛ دقیقا همان‌طور که امروز شد.»

او افزود: «به‌نظرم سرعت لازم برای رقابت با نفرات جلو را هم نداشتیم. هر بار که سعی کردم همراه‌شان بمانم، تایرهایم بیش از حد ساییده می‌شد و دچار گرینینگ می‌شدند. بنابراین، رده چهارم حداکثر چیزی بود که می‌توانستیم به‌دست آوریم.»‌

اکنون فرشتاپن با ۲۵ امتیاز اختلاف نسبت به اسکار پیاستری از تیم مک‌لارن، به گرندپری هفته آینده اسپانیا در بارسلونا می‌رود؛ درحالی که هم‌تیمی پیاستری، لاندو نوریس، با دومین پیروزی فصل خود تنها سه امتیاز با او فاصله دارد.

اخبارجدیدترین

آقای پزشکیان، حمایت عملی از تولید را در دستور کار قرار دهید!

رووی eRX5 محصول جدید پارس‌خودرو از پنجره‌ای دیگر

شرایط فروش فوری «مزدا ۳» از سوی «بی‌ام کارز» اعلام شد

فرشتاپن در گفت‌وگو با «اسکای اسپورتس» گفت: «طبیعتا دلیلش را درک می‌کنم؛ اما فکر نمی‌کنم جواب داده باشد. این‌جا اصولا نمی‌توان سبقت گرفت؛ بنابراین فرقی ندارد که در طول مسابقه یک توقف داشته باشید یا ۱۰ توقف. حتی زمانی که پیشتاز بودم، تایرهای خودرویم کاملا تمام شده بودند، اما باز هم سبقت ممکن نبود. با ماشین‌های فرمول‌یک امروزی، حتی نمی‌شود از یک ماشین فرمول دو در این‌جا سبقت گرفت.»

او در ادامه با طعنه‌ای طنزآمیز افزود: «ما تقریبا داشتیم ماریو کارت بازی می‌کردیم! سطح پیست هم که لیز و سُر است.» فرمول‌یک برای جلوگیری از تکرار یکنواختی مسابقه سال گذشته، جایی که ۱۰ راننده‌ برتر دقیقا در همان جایگاهی که استارت زدند مسابقه را به‌پایان رساندند، امسال تصمیم گرفت قانونی وضع کند که هر راننده ملزم به استفاده از سه نوع تایر مختلف باشد.

این تصمیم عملا مسابقه را به دو توقف الزامی تبدیل کرد و باعث به‌وجود آمدن تاکتیک‌هایی غیرمعمول شد؛ از جمله کاهش سرعت برنامه‌ریزی‌شده توسط رانندگان تیم‌های ویلیامز و ریسینگ‌بول برای ایجاد فضا برای توقف هم‌تیمی‌هایشان.

فرشتاپن درمسابقه اخیر در مرحله‌ تعیین خط با اختلاف ۰.۷ ثانیه نسبت به لاندو نوریس در رده پنجم قرار گرفته بود (که با جریمه‌ لوییس همیلتون به رده چهارم ارتقا یافت)، در طول مسابقه نیز نتوانست تهدید جدی برای رانندگان پیشتاز باشد.

او با اشاره به تصمیم خود برای به‌تعویق انداختن توقف دوم تا آخرین دور گفت: «چیزی برای از دست دادن نداشتم. پشت سرم فاصله‌ زیادی بود. موقعیتم تغییر نمی‌کرد. به‌طور کلی تعیین خط در این‌جا فوق‌العاده حیاتی است. اگر اتفاق عجیبی نیفتد، جابه‌جایی در رده‌ها نخواهید داشت. وقتی هم توقف‌ها طبق برنامه انجام شود، همه سرِ جای خود باقی می‌مانند؛ دقیقا همان‌طور که امروز شد.»

او افزود: «به‌نظرم سرعت لازم برای رقابت با نفرات جلو را هم نداشتیم. هر بار که سعی کردم همراه‌شان بمانم، تایرهایم بیش از حد ساییده می‌شد و دچار گرینینگ می‌شدند. بنابراین، رده چهارم حداکثر چیزی بود که می‌توانستیم به‌دست آوریم.»‌

اکنون فرشتاپن با ۲۵ امتیاز اختلاف نسبت به اسکار پیاستری از تیم مک‌لارن، به گرندپری هفته آینده اسپانیا در بارسلونا می‌رود؛ درحالی که هم‌تیمی پیاستری، لاندو نوریس، با دومین پیروزی فصل خود تنها سه امتیاز با او فاصله دارد.

فرشتاپن در گفت‌وگو با «اسکای اسپورتس» گفت: «طبیعتا دلیلش را درک می‌کنم؛ اما فکر نمی‌کنم جواب داده باشد. این‌جا اصولا نمی‌توان سبقت گرفت؛ بنابراین فرقی ندارد که در طول مسابقه یک توقف داشته باشید یا ۱۰ توقف. حتی زمانی که پیشتاز بودم، تایرهای خودرویم کاملا تمام شده بودند، اما باز هم سبقت ممکن نبود. با ماشین‌های فرمول‌یک امروزی، حتی نمی‌شود از یک ماشین فرمول دو در این‌جا سبقت گرفت.»

او در ادامه با طعنه‌ای طنزآمیز افزود: «ما تقریبا داشتیم ماریو کارت بازی می‌کردیم! سطح پیست هم که لیز و سُر است.» فرمول‌یک برای جلوگیری از تکرار یکنواختی مسابقه سال گذشته، جایی که ۱۰ راننده‌ برتر دقیقا در همان جایگاهی که استارت زدند مسابقه را به‌پایان رساندند، امسال تصمیم گرفت قانونی وضع کند که هر راننده ملزم به استفاده از سه نوع تایر مختلف باشد.

این تصمیم عملا مسابقه را به دو توقف الزامی تبدیل کرد و باعث به‌وجود آمدن تاکتیک‌هایی غیرمعمول شد؛ از جمله کاهش سرعت برنامه‌ریزی‌شده توسط رانندگان تیم‌های ویلیامز و ریسینگ‌بول برای ایجاد فضا برای توقف هم‌تیمی‌هایشان.

فرشتاپن درمسابقه اخیر در مرحله‌ تعیین خط با اختلاف ۰.۷ ثانیه نسبت به لاندو نوریس در رده پنجم قرار گرفته بود (که با جریمه‌ لوییس همیلتون به رده چهارم ارتقا یافت)، در طول مسابقه نیز نتوانست تهدید جدی برای رانندگان پیشتاز باشد.

او با اشاره به تصمیم خود برای به‌تعویق انداختن توقف دوم تا آخرین دور گفت: «چیزی برای از دست دادن نداشتم. پشت سرم فاصله‌ زیادی بود. موقعیتم تغییر نمی‌کرد. به‌طور کلی تعیین خط در این‌جا فوق‌العاده حیاتی است. اگر اتفاق عجیبی نیفتد، جابه‌جایی در رده‌ها نخواهید داشت. وقتی هم توقف‌ها طبق برنامه انجام شود، همه سرِ جای خود باقی می‌مانند؛ دقیقا همان‌طور که امروز شد.»

او افزود: «به‌نظرم سرعت لازم برای رقابت با نفرات جلو را هم نداشتیم. هر بار که سعی کردم همراه‌شان بمانم، تایرهایم بیش از حد ساییده می‌شد و دچار گرینینگ می‌شدند. بنابراین، رده چهارم حداکثر چیزی بود که می‌توانستیم به‌دست آوریم.»‌

اکنون فرشتاپن با ۲۵ امتیاز اختلاف نسبت به اسکار پیاستری از تیم مک‌لارن، به گرندپری هفته آینده اسپانیا در بارسلونا می‌رود؛ درحالی که هم‌تیمی پیاستری، لاندو نوریس، با دومین پیروزی فصل خود تنها سه امتیاز با او فاصله دارد.

پست قبلی

با این درآمد و خرج ماهانه از لیست یارانه بگیران خارج می‌شوید

پست بعدی

«WRX»؛ سدان جسور سامورایی

مربوطه پست ها

آقای پزشکیان، حمایت عملی از تولید را در دستور کار قرار دهید!
خودرو

آقای پزشکیان، حمایت عملی از تولید را در دستور کار قرار دهید!

۳۱ تیر ۱۴۰۴
رووی eRX5 محصول جدید پارس‌خودرو از پنجره‌ای دیگر
خودرو

رووی eRX5 محصول جدید پارس‌خودرو از پنجره‌ای دیگر

۳۱ تیر ۱۴۰۴
شرایط فروش فوری «مزدا ۳» از سوی «بی‌ام کارز» اعلام شد
خودرو

شرایط فروش فوری «مزدا ۳» از سوی «بی‌ام کارز» اعلام شد

۳۱ تیر ۱۴۰۴
آیا گره واگذاری سهام «تودلی» خودروسازان باز می‌شود؟
خودرو

آیا گره واگذاری سهام «تودلی» خودروسازان باز می‌شود؟

۳۱ تیر ۱۴۰۴
برندسازی در بازار محصولات تخصصی
خودرو

برندسازی در بازار محصولات تخصصی

۳۱ تیر ۱۴۰۴
آیا دردانه رنجروور ارزنده است؟
خودرو

آیا دردانه رنجروور ارزنده است؟

۳۱ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − یک =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بانک مرکزی: ریال دیجیتال وارد فاز اجرایی شد
  • آیا SHIB شیبا اینو می‌تواند پابه‌پای اتریوم صعود کند؟+ نمودار
  • گام بزرگ اتریوم به سوی آینده‌ای مقیاس‌پذیرتر!
  • حباب بیت‌کوین در آستانه ترکیدن/ کیوساکی بهترین زمان برای خرید را فاش کرد!
  • واگذاری مابقی سهام استقلال و پرسپولیس: قیمت‌های جدید اعلام شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.