دانش جوین
یکشنبه, خرداد ۱۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • کنکور 1404
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • کنکور 1404
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

انتقاد قهرمان جهان به قانون اخیر تعویض تایر

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۰۸ خرداد ۱۴۰۴
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

فرشتاپن در گفت‌وگو با «اسکای اسپورتس» گفت: «طبیعتا دلیلش را درک می‌کنم؛ اما فکر نمی‌کنم جواب داده باشد. این‌جا اصولا نمی‌توان سبقت گرفت؛ بنابراین فرقی ندارد که در طول مسابقه یک توقف داشته باشید یا ۱۰ توقف. حتی زمانی که پیشتاز بودم، تایرهای خودرویم کاملا تمام شده بودند، اما باز هم سبقت ممکن نبود. با ماشین‌های فرمول‌یک امروزی، حتی نمی‌شود از یک ماشین فرمول دو در این‌جا سبقت گرفت.»

او در ادامه با طعنه‌ای طنزآمیز افزود: «ما تقریبا داشتیم ماریو کارت بازی می‌کردیم! سطح پیست هم که لیز و سُر است.» فرمول‌یک برای جلوگیری از تکرار یکنواختی مسابقه سال گذشته، جایی که ۱۰ راننده‌ برتر دقیقا در همان جایگاهی که استارت زدند مسابقه را به‌پایان رساندند، امسال تصمیم گرفت قانونی وضع کند که هر راننده ملزم به استفاده از سه نوع تایر مختلف باشد.

این تصمیم عملا مسابقه را به دو توقف الزامی تبدیل کرد و باعث به‌وجود آمدن تاکتیک‌هایی غیرمعمول شد؛ از جمله کاهش سرعت برنامه‌ریزی‌شده توسط رانندگان تیم‌های ویلیامز و ریسینگ‌بول برای ایجاد فضا برای توقف هم‌تیمی‌هایشان.

فرشتاپن درمسابقه اخیر در مرحله‌ تعیین خط با اختلاف ۰.۷ ثانیه نسبت به لاندو نوریس در رده پنجم قرار گرفته بود (که با جریمه‌ لوییس همیلتون به رده چهارم ارتقا یافت)، در طول مسابقه نیز نتوانست تهدید جدی برای رانندگان پیشتاز باشد.

او با اشاره به تصمیم خود برای به‌تعویق انداختن توقف دوم تا آخرین دور گفت: «چیزی برای از دست دادن نداشتم. پشت سرم فاصله‌ زیادی بود. موقعیتم تغییر نمی‌کرد. به‌طور کلی تعیین خط در این‌جا فوق‌العاده حیاتی است. اگر اتفاق عجیبی نیفتد، جابه‌جایی در رده‌ها نخواهید داشت. وقتی هم توقف‌ها طبق برنامه انجام شود، همه سرِ جای خود باقی می‌مانند؛ دقیقا همان‌طور که امروز شد.»

او افزود: «به‌نظرم سرعت لازم برای رقابت با نفرات جلو را هم نداشتیم. هر بار که سعی کردم همراه‌شان بمانم، تایرهایم بیش از حد ساییده می‌شد و دچار گرینینگ می‌شدند. بنابراین، رده چهارم حداکثر چیزی بود که می‌توانستیم به‌دست آوریم.»‌

اکنون فرشتاپن با ۲۵ امتیاز اختلاف نسبت به اسکار پیاستری از تیم مک‌لارن، به گرندپری هفته آینده اسپانیا در بارسلونا می‌رود؛ درحالی که هم‌تیمی پیاستری، لاندو نوریس، با دومین پیروزی فصل خود تنها سه امتیاز با او فاصله دارد.

فرشتاپن در گفت‌وگو با «اسکای اسپورتس» گفت: «طبیعتا دلیلش را درک می‌کنم؛ اما فکر نمی‌کنم جواب داده باشد. این‌جا اصولا نمی‌توان سبقت گرفت؛ بنابراین فرقی ندارد که در طول مسابقه یک توقف داشته باشید یا ۱۰ توقف. حتی زمانی که پیشتاز بودم، تایرهای خودرویم کاملا تمام شده بودند، اما باز هم سبقت ممکن نبود. با ماشین‌های فرمول‌یک امروزی، حتی نمی‌شود از یک ماشین فرمول دو در این‌جا سبقت گرفت.»

او در ادامه با طعنه‌ای طنزآمیز افزود: «ما تقریبا داشتیم ماریو کارت بازی می‌کردیم! سطح پیست هم که لیز و سُر است.» فرمول‌یک برای جلوگیری از تکرار یکنواختی مسابقه سال گذشته، جایی که ۱۰ راننده‌ برتر دقیقا در همان جایگاهی که استارت زدند مسابقه را به‌پایان رساندند، امسال تصمیم گرفت قانونی وضع کند که هر راننده ملزم به استفاده از سه نوع تایر مختلف باشد.

این تصمیم عملا مسابقه را به دو توقف الزامی تبدیل کرد و باعث به‌وجود آمدن تاکتیک‌هایی غیرمعمول شد؛ از جمله کاهش سرعت برنامه‌ریزی‌شده توسط رانندگان تیم‌های ویلیامز و ریسینگ‌بول برای ایجاد فضا برای توقف هم‌تیمی‌هایشان.

فرشتاپن درمسابقه اخیر در مرحله‌ تعیین خط با اختلاف ۰.۷ ثانیه نسبت به لاندو نوریس در رده پنجم قرار گرفته بود (که با جریمه‌ لوییس همیلتون به رده چهارم ارتقا یافت)، در طول مسابقه نیز نتوانست تهدید جدی برای رانندگان پیشتاز باشد.

او با اشاره به تصمیم خود برای به‌تعویق انداختن توقف دوم تا آخرین دور گفت: «چیزی برای از دست دادن نداشتم. پشت سرم فاصله‌ زیادی بود. موقعیتم تغییر نمی‌کرد. به‌طور کلی تعیین خط در این‌جا فوق‌العاده حیاتی است. اگر اتفاق عجیبی نیفتد، جابه‌جایی در رده‌ها نخواهید داشت. وقتی هم توقف‌ها طبق برنامه انجام شود، همه سرِ جای خود باقی می‌مانند؛ دقیقا همان‌طور که امروز شد.»

او افزود: «به‌نظرم سرعت لازم برای رقابت با نفرات جلو را هم نداشتیم. هر بار که سعی کردم همراه‌شان بمانم، تایرهایم بیش از حد ساییده می‌شد و دچار گرینینگ می‌شدند. بنابراین، رده چهارم حداکثر چیزی بود که می‌توانستیم به‌دست آوریم.»‌

اکنون فرشتاپن با ۲۵ امتیاز اختلاف نسبت به اسکار پیاستری از تیم مک‌لارن، به گرندپری هفته آینده اسپانیا در بارسلونا می‌رود؛ درحالی که هم‌تیمی پیاستری، لاندو نوریس، با دومین پیروزی فصل خود تنها سه امتیاز با او فاصله دارد.

اخبارجدیدترین

ساعت کاری رانندگان تاکسی اینترنتی

تامین «کربن‌بلک» از چین، چک و کره‌جنوبی

تیگو ۸ پرو مکس آی‌ای؛ خانه دوم هر خانواده!

فرشتاپن در گفت‌وگو با «اسکای اسپورتس» گفت: «طبیعتا دلیلش را درک می‌کنم؛ اما فکر نمی‌کنم جواب داده باشد. این‌جا اصولا نمی‌توان سبقت گرفت؛ بنابراین فرقی ندارد که در طول مسابقه یک توقف داشته باشید یا ۱۰ توقف. حتی زمانی که پیشتاز بودم، تایرهای خودرویم کاملا تمام شده بودند، اما باز هم سبقت ممکن نبود. با ماشین‌های فرمول‌یک امروزی، حتی نمی‌شود از یک ماشین فرمول دو در این‌جا سبقت گرفت.»

او در ادامه با طعنه‌ای طنزآمیز افزود: «ما تقریبا داشتیم ماریو کارت بازی می‌کردیم! سطح پیست هم که لیز و سُر است.» فرمول‌یک برای جلوگیری از تکرار یکنواختی مسابقه سال گذشته، جایی که ۱۰ راننده‌ برتر دقیقا در همان جایگاهی که استارت زدند مسابقه را به‌پایان رساندند، امسال تصمیم گرفت قانونی وضع کند که هر راننده ملزم به استفاده از سه نوع تایر مختلف باشد.

این تصمیم عملا مسابقه را به دو توقف الزامی تبدیل کرد و باعث به‌وجود آمدن تاکتیک‌هایی غیرمعمول شد؛ از جمله کاهش سرعت برنامه‌ریزی‌شده توسط رانندگان تیم‌های ویلیامز و ریسینگ‌بول برای ایجاد فضا برای توقف هم‌تیمی‌هایشان.

فرشتاپن درمسابقه اخیر در مرحله‌ تعیین خط با اختلاف ۰.۷ ثانیه نسبت به لاندو نوریس در رده پنجم قرار گرفته بود (که با جریمه‌ لوییس همیلتون به رده چهارم ارتقا یافت)، در طول مسابقه نیز نتوانست تهدید جدی برای رانندگان پیشتاز باشد.

او با اشاره به تصمیم خود برای به‌تعویق انداختن توقف دوم تا آخرین دور گفت: «چیزی برای از دست دادن نداشتم. پشت سرم فاصله‌ زیادی بود. موقعیتم تغییر نمی‌کرد. به‌طور کلی تعیین خط در این‌جا فوق‌العاده حیاتی است. اگر اتفاق عجیبی نیفتد، جابه‌جایی در رده‌ها نخواهید داشت. وقتی هم توقف‌ها طبق برنامه انجام شود، همه سرِ جای خود باقی می‌مانند؛ دقیقا همان‌طور که امروز شد.»

او افزود: «به‌نظرم سرعت لازم برای رقابت با نفرات جلو را هم نداشتیم. هر بار که سعی کردم همراه‌شان بمانم، تایرهایم بیش از حد ساییده می‌شد و دچار گرینینگ می‌شدند. بنابراین، رده چهارم حداکثر چیزی بود که می‌توانستیم به‌دست آوریم.»‌

اکنون فرشتاپن با ۲۵ امتیاز اختلاف نسبت به اسکار پیاستری از تیم مک‌لارن، به گرندپری هفته آینده اسپانیا در بارسلونا می‌رود؛ درحالی که هم‌تیمی پیاستری، لاندو نوریس، با دومین پیروزی فصل خود تنها سه امتیاز با او فاصله دارد.

فرشتاپن در گفت‌وگو با «اسکای اسپورتس» گفت: «طبیعتا دلیلش را درک می‌کنم؛ اما فکر نمی‌کنم جواب داده باشد. این‌جا اصولا نمی‌توان سبقت گرفت؛ بنابراین فرقی ندارد که در طول مسابقه یک توقف داشته باشید یا ۱۰ توقف. حتی زمانی که پیشتاز بودم، تایرهای خودرویم کاملا تمام شده بودند، اما باز هم سبقت ممکن نبود. با ماشین‌های فرمول‌یک امروزی، حتی نمی‌شود از یک ماشین فرمول دو در این‌جا سبقت گرفت.»

او در ادامه با طعنه‌ای طنزآمیز افزود: «ما تقریبا داشتیم ماریو کارت بازی می‌کردیم! سطح پیست هم که لیز و سُر است.» فرمول‌یک برای جلوگیری از تکرار یکنواختی مسابقه سال گذشته، جایی که ۱۰ راننده‌ برتر دقیقا در همان جایگاهی که استارت زدند مسابقه را به‌پایان رساندند، امسال تصمیم گرفت قانونی وضع کند که هر راننده ملزم به استفاده از سه نوع تایر مختلف باشد.

این تصمیم عملا مسابقه را به دو توقف الزامی تبدیل کرد و باعث به‌وجود آمدن تاکتیک‌هایی غیرمعمول شد؛ از جمله کاهش سرعت برنامه‌ریزی‌شده توسط رانندگان تیم‌های ویلیامز و ریسینگ‌بول برای ایجاد فضا برای توقف هم‌تیمی‌هایشان.

فرشتاپن درمسابقه اخیر در مرحله‌ تعیین خط با اختلاف ۰.۷ ثانیه نسبت به لاندو نوریس در رده پنجم قرار گرفته بود (که با جریمه‌ لوییس همیلتون به رده چهارم ارتقا یافت)، در طول مسابقه نیز نتوانست تهدید جدی برای رانندگان پیشتاز باشد.

او با اشاره به تصمیم خود برای به‌تعویق انداختن توقف دوم تا آخرین دور گفت: «چیزی برای از دست دادن نداشتم. پشت سرم فاصله‌ زیادی بود. موقعیتم تغییر نمی‌کرد. به‌طور کلی تعیین خط در این‌جا فوق‌العاده حیاتی است. اگر اتفاق عجیبی نیفتد، جابه‌جایی در رده‌ها نخواهید داشت. وقتی هم توقف‌ها طبق برنامه انجام شود، همه سرِ جای خود باقی می‌مانند؛ دقیقا همان‌طور که امروز شد.»

او افزود: «به‌نظرم سرعت لازم برای رقابت با نفرات جلو را هم نداشتیم. هر بار که سعی کردم همراه‌شان بمانم، تایرهایم بیش از حد ساییده می‌شد و دچار گرینینگ می‌شدند. بنابراین، رده چهارم حداکثر چیزی بود که می‌توانستیم به‌دست آوریم.»‌

اکنون فرشتاپن با ۲۵ امتیاز اختلاف نسبت به اسکار پیاستری از تیم مک‌لارن، به گرندپری هفته آینده اسپانیا در بارسلونا می‌رود؛ درحالی که هم‌تیمی پیاستری، لاندو نوریس، با دومین پیروزی فصل خود تنها سه امتیاز با او فاصله دارد.

پست قبلی

با این درآمد و خرج ماهانه از لیست یارانه بگیران خارج می‌شوید

پست بعدی

«WRX»؛ سدان جسور سامورایی

مربوطه پست ها

خودرو

ساعت کاری رانندگان تاکسی اینترنتی

۱۱ خرداد ۱۴۰۴
تامین «کربن‌بلک» از چین، چک و کره‌جنوبی
خودرو

تامین «کربن‌بلک» از چین، چک و کره‌جنوبی

۱۱ خرداد ۱۴۰۴
تیگو ۸ پرو مکس آی‌ای؛ خانه دوم هر خانواده!
خودرو

تیگو ۸ پرو مکس آی‌ای؛ خانه دوم هر خانواده!

۱۱ خرداد ۱۴۰۴
تولید ۱۳۷ هزار خودرو توسط سه خودروساز بزرگ کشور
خودرو

تولید ۱۳۷ هزار خودرو توسط سه خودروساز بزرگ کشور

۱۱ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

تلاش «لوبریزول» برای هماهنگی با صنعت خودرو

۱۱ خرداد ۱۴۰۴
چالش‌های پیش‌ روی صنعت خودرو باید هرچه سریع‌تر برطرف شود
خودرو

چالش‌های پیش‌ روی صنعت خودرو باید هرچه سریع‌تر برطرف شود

۱۱ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 20 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • سقوط معنادار قیمت طلا و سکه | زمان خرید رسیده است؟
  • همه چیز درباره وام ازدواج غیر نقدی | رویای جوانان خراب شد
  • وضعیت ارز پرداختی به واردات رسماً اعلام شد (۱۰ خرداد)
  • حال مبهم سهامداران در بورس ایران
  • وام ۱۰۰ میلیونی بازنشستگان برای خرید فرش و لوازم خانگی آماده شد (۱۱ خرداد)
  • پاسینیک
  • نهال گردو از رویال نهال
  • خرید سرور hp
  • تعمیر کامپیوتر در محل
  • خرید اکشن فیگور انیمه و بازی
  • هدایای تبلیغاتی
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • خرید قسطی ایفون 16
  • ویرایش مقاله
  • دارالترجمه به زبان عربی در تهران
  • نرم افزار کنترل تردد
  • تابلو لایت باکس
  • خرید سرور مجازی
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • کنکور 1404

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.