دانش جوین
یکشنبه, خرداد ۱۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • کنکور 1404
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • کنکور 1404
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

«WRX»؛ سدان جسور سامورایی

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۰۸ خرداد ۱۴۰۴
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

ایمپرزا WRX سدان با استایل اسپرت و با ویژگی‌های منحصربه‌فرد توانسته کوپه‌های قدرتمند اسپرتی همچون نیسان ۳۷۰Z، آئودی TT RS و پورشه باکستر را به‌راحتی به‌چالش بکشد. نسل دوم WRX در ۱۹ آگوست سال ۲۰۲۱ میلادی به‌جهان معرفی شد.

نسل دوم این خودرو نسبت به نسل اول با استایلی جذاب‌تر و اسپرت‌تر به تولید رسید. نسل دوم WRX از کانسپت Viziv پرفورمنس که سال ۲۰۱۷ در موتورشوی توکیو به‌نمایش در آمد، برگرفته شده است.

به بیان دیگر برای ساخت این خودرو از این کانسپت الگوبرداری‌های زیادی شده و تنها تفاوتی که این خودرو نسبت به نسخه کانسپت دارد، فرم‌های تخت و خطوط اتوکشیده است که با حجم‌های برآمده بدنه جایگزین شده است.

پروفیل خودرو با خط افقی برجسته روی بدنه و خط تیز روی گلگیرهای عقب، حجم‌ خاصی را ایجاد کرده که سبب عریض‌تر شدن خودرو می‌شود. زاویه نسبتا زیاد ستون C با اورهنگ‌های نسبتا کوتاه نیز کاراکتر اسپرت و نافذی به WRX می‌بخشد.

چهره خودرو نسبت به‌نسل اول تغییرات اندکی را تجربه کرده است. چراغ‌های مشابه کانسپت Viziv پرفورمنس، جلوپنجره ۶ ضلعی و کاپوت اسپرت با ورودی هوای روی آن، نمایی تهاجمی و خشن ایجاد می‌کند. البته در نمای عقب انتظار بیشتری از طراحان سوبارو می‌رفت؛ زیرا طراحی چراغ‌های V شکل، مشابه محصولات هونداست.

با حجم‌پردازی خاص در بخش عقب و چراغ‌های جمع‌وجور، این نمای خودرو نیز ظاهری زیبا و شیک دارد. سوبارو WRX با رینگ‌های ۱۷ و ۱۸ اینچی فورج‌شده به بازار می‌آید.

نصب قطعاتی چون گارنیش (قطعات پلاستیکی روی گلگیرها)، سپر جلو با لیپ زیر آن، ورودی هوای روی کاپوت، اسپویلر کوچک روی درِ صندوق‌عقب، دیفیوزر و اگزوزهای دوبل در طرفین سپر، چاشنی اسپرت WRX را دوچندان می‌کند. کابین و فضای داخلی این سدان اسپرت خوشنام سوبارو با تغییرات کمی مواجه شده است و تنها نکته بسیار مهم در فضای داخلی سوبارو WRX قرارگیری نمایشگر لمسی ۱۱.۶ اینچی عمودی در کنسول مرکزی است.

این نمایشگر قابلیت اتصال به اندروید اتو و اپل‌کارپلی را دارد. همچنین کلاستر این خودرو از یک نمایشگر ۴.۳ اینچی TFT تشکیل شده است. دریچه‌های بزرگ عمودی سیستم تهویه‌مطبوع در کنار نمایشگر لمسی و دریچه‌های افقی بزرگ سیستم تهویه‌مطبوع در طرفین داشبورد، حس نامتقارن بودنی ایجاد می‌کند که فضای داخلی را جذاب کرده است. طراحی صندلی‌های جدید اسپرت، روکش چرمی روی صندلی‌ها، دسته‌دنده اسپرت و غربیلک‌فرمان D کات، حس و حال رانندگی با این سدان اسپرت را تا حد زیادی هیجان‌انگیز کرده است.

از مهم‌ترین آپشن‌های WRX می‌توان به نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با سیستم ارتباط کاربری سوبارو استارلینک، سیستم پیشرفته کمکی رانندگی، کروزکنترل تطبیقی، سیستم هشدار انحراف از مسیر، سامانه پایش نقاط‌ کور، دوربین ۳۶۰ درجه‌ای، سیستم تهویه‌مطبوع دوگانه، سیستم صوتی هارمن کاردون با ۱۱ بلندگو، سیستم فوق پیشرفته ایمنی سوبارو، سیستم فوق پیشرفته ترمز اضطراری خودکار و… اشاره کرد. زیر کاپوت WRX همچنان با موتور آشنای باکستر مواجه هستیم.

این پیشرانه ۲.۴ لیتری تخت با سیستم پرخوران توربوشارژ همراه است که راندمان بالاتری را ایجاد می‌کند. این موتور تخت توربوشارژ حداکثر ۲۷۱ اسب‌بخار قدرت را ۵ هزار و ۶۰۰ آرپی‌ام‌ (دور در دقیقه) و حداکثر ۳۵۰ نیوتون‌متر گشتاور را در ۲ تا ۵ هزار و ۲۰۰ آرپی‌ام به ارمغان می‌آورد.

بر اساس آن‌چه کمپانی سوبارو اعلام کرده، با تغییراتی در طراحی توربوشارژها و محفظه احتراق، راندمان خروجی این موتور تخت حدود ۱۲ درصد افزایش داشته است.

این پیشرانه با دو نوع سیستم انتقال قدرت ۶ سرعته دستی با مکانیزم جدید و ۶ سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد. WRX تنها در نسخه چهارچرخ‌محرک به بازار خواهد آمد و از سیستم دیفرانسیل با لغزش محدود LSD بهره می‌برد.

ایمپرزا WRX سدان با استایل اسپرت و با ویژگی‌های منحصربه‌فرد توانسته کوپه‌های قدرتمند اسپرتی همچون نیسان ۳۷۰Z، آئودی TT RS و پورشه باکستر را به‌راحتی به‌چالش بکشد. نسل دوم WRX در ۱۹ آگوست سال ۲۰۲۱ میلادی به‌جهان معرفی شد.

نسل دوم این خودرو نسبت به نسل اول با استایلی جذاب‌تر و اسپرت‌تر به تولید رسید. نسل دوم WRX از کانسپت Viziv پرفورمنس که سال ۲۰۱۷ در موتورشوی توکیو به‌نمایش در آمد، برگرفته شده است.

به بیان دیگر برای ساخت این خودرو از این کانسپت الگوبرداری‌های زیادی شده و تنها تفاوتی که این خودرو نسبت به نسخه کانسپت دارد، فرم‌های تخت و خطوط اتوکشیده است که با حجم‌های برآمده بدنه جایگزین شده است.

پروفیل خودرو با خط افقی برجسته روی بدنه و خط تیز روی گلگیرهای عقب، حجم‌ خاصی را ایجاد کرده که سبب عریض‌تر شدن خودرو می‌شود. زاویه نسبتا زیاد ستون C با اورهنگ‌های نسبتا کوتاه نیز کاراکتر اسپرت و نافذی به WRX می‌بخشد.

چهره خودرو نسبت به‌نسل اول تغییرات اندکی را تجربه کرده است. چراغ‌های مشابه کانسپت Viziv پرفورمنس، جلوپنجره ۶ ضلعی و کاپوت اسپرت با ورودی هوای روی آن، نمایی تهاجمی و خشن ایجاد می‌کند. البته در نمای عقب انتظار بیشتری از طراحان سوبارو می‌رفت؛ زیرا طراحی چراغ‌های V شکل، مشابه محصولات هونداست.

با حجم‌پردازی خاص در بخش عقب و چراغ‌های جمع‌وجور، این نمای خودرو نیز ظاهری زیبا و شیک دارد. سوبارو WRX با رینگ‌های ۱۷ و ۱۸ اینچی فورج‌شده به بازار می‌آید.

نصب قطعاتی چون گارنیش (قطعات پلاستیکی روی گلگیرها)، سپر جلو با لیپ زیر آن، ورودی هوای روی کاپوت، اسپویلر کوچک روی درِ صندوق‌عقب، دیفیوزر و اگزوزهای دوبل در طرفین سپر، چاشنی اسپرت WRX را دوچندان می‌کند. کابین و فضای داخلی این سدان اسپرت خوشنام سوبارو با تغییرات کمی مواجه شده است و تنها نکته بسیار مهم در فضای داخلی سوبارو WRX قرارگیری نمایشگر لمسی ۱۱.۶ اینچی عمودی در کنسول مرکزی است.

این نمایشگر قابلیت اتصال به اندروید اتو و اپل‌کارپلی را دارد. همچنین کلاستر این خودرو از یک نمایشگر ۴.۳ اینچی TFT تشکیل شده است. دریچه‌های بزرگ عمودی سیستم تهویه‌مطبوع در کنار نمایشگر لمسی و دریچه‌های افقی بزرگ سیستم تهویه‌مطبوع در طرفین داشبورد، حس نامتقارن بودنی ایجاد می‌کند که فضای داخلی را جذاب کرده است. طراحی صندلی‌های جدید اسپرت، روکش چرمی روی صندلی‌ها، دسته‌دنده اسپرت و غربیلک‌فرمان D کات، حس و حال رانندگی با این سدان اسپرت را تا حد زیادی هیجان‌انگیز کرده است.

از مهم‌ترین آپشن‌های WRX می‌توان به نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با سیستم ارتباط کاربری سوبارو استارلینک، سیستم پیشرفته کمکی رانندگی، کروزکنترل تطبیقی، سیستم هشدار انحراف از مسیر، سامانه پایش نقاط‌ کور، دوربین ۳۶۰ درجه‌ای، سیستم تهویه‌مطبوع دوگانه، سیستم صوتی هارمن کاردون با ۱۱ بلندگو، سیستم فوق پیشرفته ایمنی سوبارو، سیستم فوق پیشرفته ترمز اضطراری خودکار و… اشاره کرد. زیر کاپوت WRX همچنان با موتور آشنای باکستر مواجه هستیم.

این پیشرانه ۲.۴ لیتری تخت با سیستم پرخوران توربوشارژ همراه است که راندمان بالاتری را ایجاد می‌کند. این موتور تخت توربوشارژ حداکثر ۲۷۱ اسب‌بخار قدرت را ۵ هزار و ۶۰۰ آرپی‌ام‌ (دور در دقیقه) و حداکثر ۳۵۰ نیوتون‌متر گشتاور را در ۲ تا ۵ هزار و ۲۰۰ آرپی‌ام به ارمغان می‌آورد.

بر اساس آن‌چه کمپانی سوبارو اعلام کرده، با تغییراتی در طراحی توربوشارژها و محفظه احتراق، راندمان خروجی این موتور تخت حدود ۱۲ درصد افزایش داشته است.

این پیشرانه با دو نوع سیستم انتقال قدرت ۶ سرعته دستی با مکانیزم جدید و ۶ سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد. WRX تنها در نسخه چهارچرخ‌محرک به بازار خواهد آمد و از سیستم دیفرانسیل با لغزش محدود LSD بهره می‌برد.

اخبارجدیدترین

ساعت کاری رانندگان تاکسی اینترنتی

تامین «کربن‌بلک» از چین، چک و کره‌جنوبی

تیگو ۸ پرو مکس آی‌ای؛ خانه دوم هر خانواده!

ایمپرزا WRX سدان با استایل اسپرت و با ویژگی‌های منحصربه‌فرد توانسته کوپه‌های قدرتمند اسپرتی همچون نیسان ۳۷۰Z، آئودی TT RS و پورشه باکستر را به‌راحتی به‌چالش بکشد. نسل دوم WRX در ۱۹ آگوست سال ۲۰۲۱ میلادی به‌جهان معرفی شد.

نسل دوم این خودرو نسبت به نسل اول با استایلی جذاب‌تر و اسپرت‌تر به تولید رسید. نسل دوم WRX از کانسپت Viziv پرفورمنس که سال ۲۰۱۷ در موتورشوی توکیو به‌نمایش در آمد، برگرفته شده است.

به بیان دیگر برای ساخت این خودرو از این کانسپت الگوبرداری‌های زیادی شده و تنها تفاوتی که این خودرو نسبت به نسخه کانسپت دارد، فرم‌های تخت و خطوط اتوکشیده است که با حجم‌های برآمده بدنه جایگزین شده است.

پروفیل خودرو با خط افقی برجسته روی بدنه و خط تیز روی گلگیرهای عقب، حجم‌ خاصی را ایجاد کرده که سبب عریض‌تر شدن خودرو می‌شود. زاویه نسبتا زیاد ستون C با اورهنگ‌های نسبتا کوتاه نیز کاراکتر اسپرت و نافذی به WRX می‌بخشد.

چهره خودرو نسبت به‌نسل اول تغییرات اندکی را تجربه کرده است. چراغ‌های مشابه کانسپت Viziv پرفورمنس، جلوپنجره ۶ ضلعی و کاپوت اسپرت با ورودی هوای روی آن، نمایی تهاجمی و خشن ایجاد می‌کند. البته در نمای عقب انتظار بیشتری از طراحان سوبارو می‌رفت؛ زیرا طراحی چراغ‌های V شکل، مشابه محصولات هونداست.

با حجم‌پردازی خاص در بخش عقب و چراغ‌های جمع‌وجور، این نمای خودرو نیز ظاهری زیبا و شیک دارد. سوبارو WRX با رینگ‌های ۱۷ و ۱۸ اینچی فورج‌شده به بازار می‌آید.

نصب قطعاتی چون گارنیش (قطعات پلاستیکی روی گلگیرها)، سپر جلو با لیپ زیر آن، ورودی هوای روی کاپوت، اسپویلر کوچک روی درِ صندوق‌عقب، دیفیوزر و اگزوزهای دوبل در طرفین سپر، چاشنی اسپرت WRX را دوچندان می‌کند. کابین و فضای داخلی این سدان اسپرت خوشنام سوبارو با تغییرات کمی مواجه شده است و تنها نکته بسیار مهم در فضای داخلی سوبارو WRX قرارگیری نمایشگر لمسی ۱۱.۶ اینچی عمودی در کنسول مرکزی است.

این نمایشگر قابلیت اتصال به اندروید اتو و اپل‌کارپلی را دارد. همچنین کلاستر این خودرو از یک نمایشگر ۴.۳ اینچی TFT تشکیل شده است. دریچه‌های بزرگ عمودی سیستم تهویه‌مطبوع در کنار نمایشگر لمسی و دریچه‌های افقی بزرگ سیستم تهویه‌مطبوع در طرفین داشبورد، حس نامتقارن بودنی ایجاد می‌کند که فضای داخلی را جذاب کرده است. طراحی صندلی‌های جدید اسپرت، روکش چرمی روی صندلی‌ها، دسته‌دنده اسپرت و غربیلک‌فرمان D کات، حس و حال رانندگی با این سدان اسپرت را تا حد زیادی هیجان‌انگیز کرده است.

از مهم‌ترین آپشن‌های WRX می‌توان به نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با سیستم ارتباط کاربری سوبارو استارلینک، سیستم پیشرفته کمکی رانندگی، کروزکنترل تطبیقی، سیستم هشدار انحراف از مسیر، سامانه پایش نقاط‌ کور، دوربین ۳۶۰ درجه‌ای، سیستم تهویه‌مطبوع دوگانه، سیستم صوتی هارمن کاردون با ۱۱ بلندگو، سیستم فوق پیشرفته ایمنی سوبارو، سیستم فوق پیشرفته ترمز اضطراری خودکار و… اشاره کرد. زیر کاپوت WRX همچنان با موتور آشنای باکستر مواجه هستیم.

این پیشرانه ۲.۴ لیتری تخت با سیستم پرخوران توربوشارژ همراه است که راندمان بالاتری را ایجاد می‌کند. این موتور تخت توربوشارژ حداکثر ۲۷۱ اسب‌بخار قدرت را ۵ هزار و ۶۰۰ آرپی‌ام‌ (دور در دقیقه) و حداکثر ۳۵۰ نیوتون‌متر گشتاور را در ۲ تا ۵ هزار و ۲۰۰ آرپی‌ام به ارمغان می‌آورد.

بر اساس آن‌چه کمپانی سوبارو اعلام کرده، با تغییراتی در طراحی توربوشارژها و محفظه احتراق، راندمان خروجی این موتور تخت حدود ۱۲ درصد افزایش داشته است.

این پیشرانه با دو نوع سیستم انتقال قدرت ۶ سرعته دستی با مکانیزم جدید و ۶ سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد. WRX تنها در نسخه چهارچرخ‌محرک به بازار خواهد آمد و از سیستم دیفرانسیل با لغزش محدود LSD بهره می‌برد.

ایمپرزا WRX سدان با استایل اسپرت و با ویژگی‌های منحصربه‌فرد توانسته کوپه‌های قدرتمند اسپرتی همچون نیسان ۳۷۰Z، آئودی TT RS و پورشه باکستر را به‌راحتی به‌چالش بکشد. نسل دوم WRX در ۱۹ آگوست سال ۲۰۲۱ میلادی به‌جهان معرفی شد.

نسل دوم این خودرو نسبت به نسل اول با استایلی جذاب‌تر و اسپرت‌تر به تولید رسید. نسل دوم WRX از کانسپت Viziv پرفورمنس که سال ۲۰۱۷ در موتورشوی توکیو به‌نمایش در آمد، برگرفته شده است.

به بیان دیگر برای ساخت این خودرو از این کانسپت الگوبرداری‌های زیادی شده و تنها تفاوتی که این خودرو نسبت به نسخه کانسپت دارد، فرم‌های تخت و خطوط اتوکشیده است که با حجم‌های برآمده بدنه جایگزین شده است.

پروفیل خودرو با خط افقی برجسته روی بدنه و خط تیز روی گلگیرهای عقب، حجم‌ خاصی را ایجاد کرده که سبب عریض‌تر شدن خودرو می‌شود. زاویه نسبتا زیاد ستون C با اورهنگ‌های نسبتا کوتاه نیز کاراکتر اسپرت و نافذی به WRX می‌بخشد.

چهره خودرو نسبت به‌نسل اول تغییرات اندکی را تجربه کرده است. چراغ‌های مشابه کانسپت Viziv پرفورمنس، جلوپنجره ۶ ضلعی و کاپوت اسپرت با ورودی هوای روی آن، نمایی تهاجمی و خشن ایجاد می‌کند. البته در نمای عقب انتظار بیشتری از طراحان سوبارو می‌رفت؛ زیرا طراحی چراغ‌های V شکل، مشابه محصولات هونداست.

با حجم‌پردازی خاص در بخش عقب و چراغ‌های جمع‌وجور، این نمای خودرو نیز ظاهری زیبا و شیک دارد. سوبارو WRX با رینگ‌های ۱۷ و ۱۸ اینچی فورج‌شده به بازار می‌آید.

نصب قطعاتی چون گارنیش (قطعات پلاستیکی روی گلگیرها)، سپر جلو با لیپ زیر آن، ورودی هوای روی کاپوت، اسپویلر کوچک روی درِ صندوق‌عقب، دیفیوزر و اگزوزهای دوبل در طرفین سپر، چاشنی اسپرت WRX را دوچندان می‌کند. کابین و فضای داخلی این سدان اسپرت خوشنام سوبارو با تغییرات کمی مواجه شده است و تنها نکته بسیار مهم در فضای داخلی سوبارو WRX قرارگیری نمایشگر لمسی ۱۱.۶ اینچی عمودی در کنسول مرکزی است.

این نمایشگر قابلیت اتصال به اندروید اتو و اپل‌کارپلی را دارد. همچنین کلاستر این خودرو از یک نمایشگر ۴.۳ اینچی TFT تشکیل شده است. دریچه‌های بزرگ عمودی سیستم تهویه‌مطبوع در کنار نمایشگر لمسی و دریچه‌های افقی بزرگ سیستم تهویه‌مطبوع در طرفین داشبورد، حس نامتقارن بودنی ایجاد می‌کند که فضای داخلی را جذاب کرده است. طراحی صندلی‌های جدید اسپرت، روکش چرمی روی صندلی‌ها، دسته‌دنده اسپرت و غربیلک‌فرمان D کات، حس و حال رانندگی با این سدان اسپرت را تا حد زیادی هیجان‌انگیز کرده است.

از مهم‌ترین آپشن‌های WRX می‌توان به نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با سیستم ارتباط کاربری سوبارو استارلینک، سیستم پیشرفته کمکی رانندگی، کروزکنترل تطبیقی، سیستم هشدار انحراف از مسیر، سامانه پایش نقاط‌ کور، دوربین ۳۶۰ درجه‌ای، سیستم تهویه‌مطبوع دوگانه، سیستم صوتی هارمن کاردون با ۱۱ بلندگو، سیستم فوق پیشرفته ایمنی سوبارو، سیستم فوق پیشرفته ترمز اضطراری خودکار و… اشاره کرد. زیر کاپوت WRX همچنان با موتور آشنای باکستر مواجه هستیم.

این پیشرانه ۲.۴ لیتری تخت با سیستم پرخوران توربوشارژ همراه است که راندمان بالاتری را ایجاد می‌کند. این موتور تخت توربوشارژ حداکثر ۲۷۱ اسب‌بخار قدرت را ۵ هزار و ۶۰۰ آرپی‌ام‌ (دور در دقیقه) و حداکثر ۳۵۰ نیوتون‌متر گشتاور را در ۲ تا ۵ هزار و ۲۰۰ آرپی‌ام به ارمغان می‌آورد.

بر اساس آن‌چه کمپانی سوبارو اعلام کرده، با تغییراتی در طراحی توربوشارژها و محفظه احتراق، راندمان خروجی این موتور تخت حدود ۱۲ درصد افزایش داشته است.

این پیشرانه با دو نوع سیستم انتقال قدرت ۶ سرعته دستی با مکانیزم جدید و ۶ سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد. WRX تنها در نسخه چهارچرخ‌محرک به بازار خواهد آمد و از سیستم دیفرانسیل با لغزش محدود LSD بهره می‌برد.

پست قبلی

انتقاد قهرمان جهان به قانون اخیر تعویض تایر

پست بعدی

سفارشی پر سود برای تمام خریداران سکه | حباب ترکید!

مربوطه پست ها

خودرو

ساعت کاری رانندگان تاکسی اینترنتی

۱۱ خرداد ۱۴۰۴
تامین «کربن‌بلک» از چین، چک و کره‌جنوبی
خودرو

تامین «کربن‌بلک» از چین، چک و کره‌جنوبی

۱۱ خرداد ۱۴۰۴
تیگو ۸ پرو مکس آی‌ای؛ خانه دوم هر خانواده!
خودرو

تیگو ۸ پرو مکس آی‌ای؛ خانه دوم هر خانواده!

۱۱ خرداد ۱۴۰۴
تولید ۱۳۷ هزار خودرو توسط سه خودروساز بزرگ کشور
خودرو

تولید ۱۳۷ هزار خودرو توسط سه خودروساز بزرگ کشور

۱۱ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

تلاش «لوبریزول» برای هماهنگی با صنعت خودرو

۱۱ خرداد ۱۴۰۴
چالش‌های پیش‌ روی صنعت خودرو باید هرچه سریع‌تر برطرف شود
خودرو

چالش‌های پیش‌ روی صنعت خودرو باید هرچه سریع‌تر برطرف شود

۱۱ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 4 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • سقوط معنادار قیمت طلا و سکه | زمان خرید رسیده است؟
  • همه چیز درباره وام ازدواج غیر نقدی | رویای جوانان خراب شد
  • وضعیت ارز پرداختی به واردات رسماً اعلام شد (۱۰ خرداد)
  • حال مبهم سهامداران در بورس ایران
  • وام ۱۰۰ میلیونی بازنشستگان برای خرید فرش و لوازم خانگی آماده شد (۱۱ خرداد)
  • پاسینیک
  • نهال گردو از رویال نهال
  • خرید سرور hp
  • تعمیر کامپیوتر در محل
  • خرید اکشن فیگور انیمه و بازی
  • هدایای تبلیغاتی
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • خرید قسطی ایفون 16
  • ویرایش مقاله
  • دارالترجمه به زبان عربی در تهران
  • نرم افزار کنترل تردد
  • تابلو لایت باکس
  • خرید سرور مجازی
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • کنکور 1404

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.