دانش جوین
چهارشنبه, مرداد ۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی حمل و نقل

تکمیل ترمینال خارجی فرودگاه شیراز با ۲۵ هزار میلیارد ریال کلید خورد

تحلیل بازار توسط تحلیل بازار
۱۴ خرداد ۱۴۰۴
در حمل و نقل
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
تکمیل ترمینال خارجی فرودگاه شیراز با ۲۵ هزار میلیارد ریال کلید خورد
0
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش بازار، محمد امیرانی، در جریان سفر به فارس در دیدار با جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، افزود: با تکمیل ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی شیراز، ظرفیت پذیرش مسافر در این ترمینال ارتقا خواهد یافت و تا هشت سال آینده نیز پاسخگو خواهد بود.

وی با تاکید بر لزوم توسعه فرودگاه شیراز و تعیین تکلیف پروژه ترمینال خارجی آن، بیان کرد: عملیات اجرایی این پروژه از سال ۱۳۹۷ به دلیل برخی مشکلات متوقف شد که طی پنج ماه گذشته اقداماتی در جهت تعیین تکلیف این پروژه انجام دادیم.

وی ادامه داد: در همین زمینه، موضوع در جلسه‌ای در شورای اقتصاد بررسی و تعیین تکلیف شد تا بر اساس آن بتوانیم مجوزهای لازم برای آغاز مجدد کار را اخذ کنیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی اظهار کرد: همچنین در جلسات هیات‌ مدیره شرکت فرودگاه‌ها، درباره این پروژه بحث و تصمیم‌گیری شد که در نهایت به این نتیجه رسیدیم که ادامه فرآیند اجرایی از محل منابع داخلی شرکت انجام شود تا پروژه با سرعت بیشتری به سرانجام برسد.

امیرانی در خصوص هزینه‌های پیش‌بینی‌ شده برای تکمیل این پروژه نیز گفت: هزینه این پروژه در سال گذشته حدود ۱۸ هزار میلیارد ریال برآورد شد که در برآورد جدید این رقم به ۲۳ تا ۲۵ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است که طی سه سال هزینه خواهد شد.

وی، با اشاره به اهمیت و جایگاه فرودگاه شیراز ادامه داد: فرودگاه شیراز سومین فرودگاه کشور از لحاظ تعداد مسافر در بین ۵۶ فرودگاه کشور است که این امر بیانگر توجه ویژه به حوزه فرودگاه‌های استان فارس به ویژه فرودگاه شیراز است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی، به وضعیت سایر فرودگاه‌های استان فارس نیز اشاره کرد و گفت: در خصوص فرودگاه‌های آباده، جهرم، فسا و داراب نیز تصمیماتی اتخاذ شده تا بر اساس آن، مشکلات این فرودگاه ها نیز به سرعت پیگیری و رفع شود.

امیرانی، یکی از چالش‌های مهم در فرودگاه‌های کشور را فرسودگی تجهیزات دانست و گفت: بر همین اساس ضرورت دارد که این تجهیزات و امکانات با هدف حفظ ایمنی و کیفیت خدمات، نوسازی شده و ارتقا یابند.

فعالیت شرکت‌های هواپیمایی خارجی در مسیرهای داخلی، گامی برای رونق گردشگری
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار، با تاکید بر اهمیت جایگاه فرودگاه‌ها به عنوان ویترین کشور، از بررسی طرحی در مجلس خبر داد که به شرکت‌های هواپیمایی خارجی امکان فعالیت در فرودگاه‌های داخلی را می‌دهد، طرحی که می‌تواند موتور محرک توسعه گردشگری و تقویت زیرساخت‌های هوایی کشور باشد.

جعفر قادری، با اشاره به جایگاه مهم فرودگاه‌ها در هویت ملی و بین‌المللی کشور افزود: فرودگاه‌ها دروازه ورود و آبروی کشور و نظام هستند و باید کارهای بزرگی در این حوزه انجام شود.

وی، با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده در مجلس ادامه داد: در قالب قانون بودجه و تحت عنوان طرح اصلاح قانون توسعه صنعت گردشگری، پیشنهادی ارائه شد که به شرکت‌های هواپیمایی خارجی اجازه داده شود تا در فرودگاه‌های داخلی کشور فعالیت داشته باشند.

او اظهار کرد: این طرح شامل ایجاد دفتر فروش، انجام پروازهای داخلی و فروش بلیت به‌صورت ارزی است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: ظرفیت های موجود در شیراز امکان اجرای پروژه‌های بسیار بزرگ‌تر را فراهم می‌کند و باید از این ظرفیت به‌ درستی استفاده شود.

قادری، از واگذاری فرودگاه‌ها به بخش خصوصی به‌عنوان یکی از برنامه‌های در دستور کار یاد کرد و گفت: در تلاش هستیم فرودگاه‌هایی که قابلیت جذب سرمایه‌گذار دارند را به بخش خصوصی واگذار کنیم تا بخشی از عملیات بهره‌برداری این فرودگاه‌ها از جمله توسعه، تجهیز و خدماتی به دست سرمایه‌گذاران بخش خصوصی انجام شود.

به گزارش بازار، محمد امیرانی، در جریان سفر به فارس در دیدار با جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، افزود: با تکمیل ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی شیراز، ظرفیت پذیرش مسافر در این ترمینال ارتقا خواهد یافت و تا هشت سال آینده نیز پاسخگو خواهد بود.

وی با تاکید بر لزوم توسعه فرودگاه شیراز و تعیین تکلیف پروژه ترمینال خارجی آن، بیان کرد: عملیات اجرایی این پروژه از سال ۱۳۹۷ به دلیل برخی مشکلات متوقف شد که طی پنج ماه گذشته اقداماتی در جهت تعیین تکلیف این پروژه انجام دادیم.

وی ادامه داد: در همین زمینه، موضوع در جلسه‌ای در شورای اقتصاد بررسی و تعیین تکلیف شد تا بر اساس آن بتوانیم مجوزهای لازم برای آغاز مجدد کار را اخذ کنیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی اظهار کرد: همچنین در جلسات هیات‌ مدیره شرکت فرودگاه‌ها، درباره این پروژه بحث و تصمیم‌گیری شد که در نهایت به این نتیجه رسیدیم که ادامه فرآیند اجرایی از محل منابع داخلی شرکت انجام شود تا پروژه با سرعت بیشتری به سرانجام برسد.

امیرانی در خصوص هزینه‌های پیش‌بینی‌ شده برای تکمیل این پروژه نیز گفت: هزینه این پروژه در سال گذشته حدود ۱۸ هزار میلیارد ریال برآورد شد که در برآورد جدید این رقم به ۲۳ تا ۲۵ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است که طی سه سال هزینه خواهد شد.

وی، با اشاره به اهمیت و جایگاه فرودگاه شیراز ادامه داد: فرودگاه شیراز سومین فرودگاه کشور از لحاظ تعداد مسافر در بین ۵۶ فرودگاه کشور است که این امر بیانگر توجه ویژه به حوزه فرودگاه‌های استان فارس به ویژه فرودگاه شیراز است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی، به وضعیت سایر فرودگاه‌های استان فارس نیز اشاره کرد و گفت: در خصوص فرودگاه‌های آباده، جهرم، فسا و داراب نیز تصمیماتی اتخاذ شده تا بر اساس آن، مشکلات این فرودگاه ها نیز به سرعت پیگیری و رفع شود.

امیرانی، یکی از چالش‌های مهم در فرودگاه‌های کشور را فرسودگی تجهیزات دانست و گفت: بر همین اساس ضرورت دارد که این تجهیزات و امکانات با هدف حفظ ایمنی و کیفیت خدمات، نوسازی شده و ارتقا یابند.

فعالیت شرکت‌های هواپیمایی خارجی در مسیرهای داخلی، گامی برای رونق گردشگری
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار، با تاکید بر اهمیت جایگاه فرودگاه‌ها به عنوان ویترین کشور، از بررسی طرحی در مجلس خبر داد که به شرکت‌های هواپیمایی خارجی امکان فعالیت در فرودگاه‌های داخلی را می‌دهد، طرحی که می‌تواند موتور محرک توسعه گردشگری و تقویت زیرساخت‌های هوایی کشور باشد.

جعفر قادری، با اشاره به جایگاه مهم فرودگاه‌ها در هویت ملی و بین‌المللی کشور افزود: فرودگاه‌ها دروازه ورود و آبروی کشور و نظام هستند و باید کارهای بزرگی در این حوزه انجام شود.

وی، با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده در مجلس ادامه داد: در قالب قانون بودجه و تحت عنوان طرح اصلاح قانون توسعه صنعت گردشگری، پیشنهادی ارائه شد که به شرکت‌های هواپیمایی خارجی اجازه داده شود تا در فرودگاه‌های داخلی کشور فعالیت داشته باشند.

او اظهار کرد: این طرح شامل ایجاد دفتر فروش، انجام پروازهای داخلی و فروش بلیت به‌صورت ارزی است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: ظرفیت های موجود در شیراز امکان اجرای پروژه‌های بسیار بزرگ‌تر را فراهم می‌کند و باید از این ظرفیت به‌ درستی استفاده شود.

قادری، از واگذاری فرودگاه‌ها به بخش خصوصی به‌عنوان یکی از برنامه‌های در دستور کار یاد کرد و گفت: در تلاش هستیم فرودگاه‌هایی که قابلیت جذب سرمایه‌گذار دارند را به بخش خصوصی واگذار کنیم تا بخشی از عملیات بهره‌برداری این فرودگاه‌ها از جمله توسعه، تجهیز و خدماتی به دست سرمایه‌گذاران بخش خصوصی انجام شود.

اخبارجدیدترین

سقوط یک جت آموزشی در بنگلادش؛ ۱۱۹ نفر کشته و زخمی شدند

تداوم ماندگاری هوای گرم در اغلب مناطق کشور 

فروش پلکانی بلیت پروازهای اربعین| فروش حضوری برای پروازهای اربعین نداریم

به گزارش بازار، محمد امیرانی، در جریان سفر به فارس در دیدار با جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، افزود: با تکمیل ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی شیراز، ظرفیت پذیرش مسافر در این ترمینال ارتقا خواهد یافت و تا هشت سال آینده نیز پاسخگو خواهد بود.

وی با تاکید بر لزوم توسعه فرودگاه شیراز و تعیین تکلیف پروژه ترمینال خارجی آن، بیان کرد: عملیات اجرایی این پروژه از سال ۱۳۹۷ به دلیل برخی مشکلات متوقف شد که طی پنج ماه گذشته اقداماتی در جهت تعیین تکلیف این پروژه انجام دادیم.

وی ادامه داد: در همین زمینه، موضوع در جلسه‌ای در شورای اقتصاد بررسی و تعیین تکلیف شد تا بر اساس آن بتوانیم مجوزهای لازم برای آغاز مجدد کار را اخذ کنیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی اظهار کرد: همچنین در جلسات هیات‌ مدیره شرکت فرودگاه‌ها، درباره این پروژه بحث و تصمیم‌گیری شد که در نهایت به این نتیجه رسیدیم که ادامه فرآیند اجرایی از محل منابع داخلی شرکت انجام شود تا پروژه با سرعت بیشتری به سرانجام برسد.

امیرانی در خصوص هزینه‌های پیش‌بینی‌ شده برای تکمیل این پروژه نیز گفت: هزینه این پروژه در سال گذشته حدود ۱۸ هزار میلیارد ریال برآورد شد که در برآورد جدید این رقم به ۲۳ تا ۲۵ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است که طی سه سال هزینه خواهد شد.

وی، با اشاره به اهمیت و جایگاه فرودگاه شیراز ادامه داد: فرودگاه شیراز سومین فرودگاه کشور از لحاظ تعداد مسافر در بین ۵۶ فرودگاه کشور است که این امر بیانگر توجه ویژه به حوزه فرودگاه‌های استان فارس به ویژه فرودگاه شیراز است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی، به وضعیت سایر فرودگاه‌های استان فارس نیز اشاره کرد و گفت: در خصوص فرودگاه‌های آباده، جهرم، فسا و داراب نیز تصمیماتی اتخاذ شده تا بر اساس آن، مشکلات این فرودگاه ها نیز به سرعت پیگیری و رفع شود.

امیرانی، یکی از چالش‌های مهم در فرودگاه‌های کشور را فرسودگی تجهیزات دانست و گفت: بر همین اساس ضرورت دارد که این تجهیزات و امکانات با هدف حفظ ایمنی و کیفیت خدمات، نوسازی شده و ارتقا یابند.

فعالیت شرکت‌های هواپیمایی خارجی در مسیرهای داخلی، گامی برای رونق گردشگری
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار، با تاکید بر اهمیت جایگاه فرودگاه‌ها به عنوان ویترین کشور، از بررسی طرحی در مجلس خبر داد که به شرکت‌های هواپیمایی خارجی امکان فعالیت در فرودگاه‌های داخلی را می‌دهد، طرحی که می‌تواند موتور محرک توسعه گردشگری و تقویت زیرساخت‌های هوایی کشور باشد.

جعفر قادری، با اشاره به جایگاه مهم فرودگاه‌ها در هویت ملی و بین‌المللی کشور افزود: فرودگاه‌ها دروازه ورود و آبروی کشور و نظام هستند و باید کارهای بزرگی در این حوزه انجام شود.

وی، با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده در مجلس ادامه داد: در قالب قانون بودجه و تحت عنوان طرح اصلاح قانون توسعه صنعت گردشگری، پیشنهادی ارائه شد که به شرکت‌های هواپیمایی خارجی اجازه داده شود تا در فرودگاه‌های داخلی کشور فعالیت داشته باشند.

او اظهار کرد: این طرح شامل ایجاد دفتر فروش، انجام پروازهای داخلی و فروش بلیت به‌صورت ارزی است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: ظرفیت های موجود در شیراز امکان اجرای پروژه‌های بسیار بزرگ‌تر را فراهم می‌کند و باید از این ظرفیت به‌ درستی استفاده شود.

قادری، از واگذاری فرودگاه‌ها به بخش خصوصی به‌عنوان یکی از برنامه‌های در دستور کار یاد کرد و گفت: در تلاش هستیم فرودگاه‌هایی که قابلیت جذب سرمایه‌گذار دارند را به بخش خصوصی واگذار کنیم تا بخشی از عملیات بهره‌برداری این فرودگاه‌ها از جمله توسعه، تجهیز و خدماتی به دست سرمایه‌گذاران بخش خصوصی انجام شود.

به گزارش بازار، محمد امیرانی، در جریان سفر به فارس در دیدار با جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، افزود: با تکمیل ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی شیراز، ظرفیت پذیرش مسافر در این ترمینال ارتقا خواهد یافت و تا هشت سال آینده نیز پاسخگو خواهد بود.

وی با تاکید بر لزوم توسعه فرودگاه شیراز و تعیین تکلیف پروژه ترمینال خارجی آن، بیان کرد: عملیات اجرایی این پروژه از سال ۱۳۹۷ به دلیل برخی مشکلات متوقف شد که طی پنج ماه گذشته اقداماتی در جهت تعیین تکلیف این پروژه انجام دادیم.

وی ادامه داد: در همین زمینه، موضوع در جلسه‌ای در شورای اقتصاد بررسی و تعیین تکلیف شد تا بر اساس آن بتوانیم مجوزهای لازم برای آغاز مجدد کار را اخذ کنیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی اظهار کرد: همچنین در جلسات هیات‌ مدیره شرکت فرودگاه‌ها، درباره این پروژه بحث و تصمیم‌گیری شد که در نهایت به این نتیجه رسیدیم که ادامه فرآیند اجرایی از محل منابع داخلی شرکت انجام شود تا پروژه با سرعت بیشتری به سرانجام برسد.

امیرانی در خصوص هزینه‌های پیش‌بینی‌ شده برای تکمیل این پروژه نیز گفت: هزینه این پروژه در سال گذشته حدود ۱۸ هزار میلیارد ریال برآورد شد که در برآورد جدید این رقم به ۲۳ تا ۲۵ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است که طی سه سال هزینه خواهد شد.

وی، با اشاره به اهمیت و جایگاه فرودگاه شیراز ادامه داد: فرودگاه شیراز سومین فرودگاه کشور از لحاظ تعداد مسافر در بین ۵۶ فرودگاه کشور است که این امر بیانگر توجه ویژه به حوزه فرودگاه‌های استان فارس به ویژه فرودگاه شیراز است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی، به وضعیت سایر فرودگاه‌های استان فارس نیز اشاره کرد و گفت: در خصوص فرودگاه‌های آباده، جهرم، فسا و داراب نیز تصمیماتی اتخاذ شده تا بر اساس آن، مشکلات این فرودگاه ها نیز به سرعت پیگیری و رفع شود.

امیرانی، یکی از چالش‌های مهم در فرودگاه‌های کشور را فرسودگی تجهیزات دانست و گفت: بر همین اساس ضرورت دارد که این تجهیزات و امکانات با هدف حفظ ایمنی و کیفیت خدمات، نوسازی شده و ارتقا یابند.

فعالیت شرکت‌های هواپیمایی خارجی در مسیرهای داخلی، گامی برای رونق گردشگری
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار، با تاکید بر اهمیت جایگاه فرودگاه‌ها به عنوان ویترین کشور، از بررسی طرحی در مجلس خبر داد که به شرکت‌های هواپیمایی خارجی امکان فعالیت در فرودگاه‌های داخلی را می‌دهد، طرحی که می‌تواند موتور محرک توسعه گردشگری و تقویت زیرساخت‌های هوایی کشور باشد.

جعفر قادری، با اشاره به جایگاه مهم فرودگاه‌ها در هویت ملی و بین‌المللی کشور افزود: فرودگاه‌ها دروازه ورود و آبروی کشور و نظام هستند و باید کارهای بزرگی در این حوزه انجام شود.

وی، با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده در مجلس ادامه داد: در قالب قانون بودجه و تحت عنوان طرح اصلاح قانون توسعه صنعت گردشگری، پیشنهادی ارائه شد که به شرکت‌های هواپیمایی خارجی اجازه داده شود تا در فرودگاه‌های داخلی کشور فعالیت داشته باشند.

او اظهار کرد: این طرح شامل ایجاد دفتر فروش، انجام پروازهای داخلی و فروش بلیت به‌صورت ارزی است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: ظرفیت های موجود در شیراز امکان اجرای پروژه‌های بسیار بزرگ‌تر را فراهم می‌کند و باید از این ظرفیت به‌ درستی استفاده شود.

قادری، از واگذاری فرودگاه‌ها به بخش خصوصی به‌عنوان یکی از برنامه‌های در دستور کار یاد کرد و گفت: در تلاش هستیم فرودگاه‌هایی که قابلیت جذب سرمایه‌گذار دارند را به بخش خصوصی واگذار کنیم تا بخشی از عملیات بهره‌برداری این فرودگاه‌ها از جمله توسعه، تجهیز و خدماتی به دست سرمایه‌گذاران بخش خصوصی انجام شود.

پست قبلی

تغییرات ضد کارگری در آیین‌نامه مشاغل سخت و زیان آور

پست بعدی

پایش رانشگرهای میکرونیوتنی ماهواره‌ها بافناوری هسته‌ای ایران

مربوطه پست ها

سقوط یک جت آموزشی در بنگلادش؛ ۱۱۹ نفر کشته و زخمی شدند
حمل و نقل

سقوط یک جت آموزشی در بنگلادش؛ ۱۱۹ نفر کشته و زخمی شدند

۳۱ تیر ۱۴۰۴
تداوم ماندگاری هوای گرم در اغلب مناطق کشور 
حمل و نقل

تداوم ماندگاری هوای گرم در اغلب مناطق کشور 

۳۱ تیر ۱۴۰۴
فروش پلکانی بلیت پروازهای اربعین| فروش حضوری برای پروازهای اربعین نداریم
حمل و نقل

فروش پلکانی بلیت پروازهای اربعین| فروش حضوری برای پروازهای اربعین نداریم

۳۱ تیر ۱۴۰۴
رکورد دمای هوا در تابستان شکسته شد؛ ورود گرد و غبار عراق به ایران
حمل و نقل

رکورد دمای هوا در تابستان شکسته شد؛ ورود گرد و غبار عراق به ایران

۳۱ تیر ۱۴۰۴
صدور هشدار برای گرماست، اما فرابنفش همچنان خطرناک است
حمل و نقل

صدور هشدار برای گرماست، اما فرابنفش همچنان خطرناک است

۳۱ تیر ۱۴۰۴
سربلندی آسمان در سه پرونده حقوقی پُرچالش| جلوی خسارت ۴۰ میلیون دلاری گرفته شد
حمل و نقل

سربلندی آسمان در سه پرونده حقوقی پُرچالش| جلوی خسارت ۴۰ میلیون دلاری گرفته شد

۳۱ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − سه =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بانک مرکزی: ریال دیجیتال وارد فاز اجرایی شد
  • آیا SHIB شیبا اینو می‌تواند پابه‌پای اتریوم صعود کند؟+ نمودار
  • گام بزرگ اتریوم به سوی آینده‌ای مقیاس‌پذیرتر!
  • حباب بیت‌کوین در آستانه ترکیدن/ کیوساکی بهترین زمان برای خرید را فاش کرد!
  • واگذاری مابقی سهام استقلال و پرسپولیس: قیمت‌های جدید اعلام شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.