دانش جوین
چهارشنبه, مرداد ۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی حمل و نقل

ورود بخش خصوصی به ساخت و تعمیر هواپیماهای کوچک تسهیل می‌شود

تحلیل بازار توسط تحلیل بازار
۱۴ خرداد ۱۴۰۴
در حمل و نقل
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
ورود بخش خصوصی به ساخت و تعمیر هواپیماهای کوچک تسهیل می‌شود
0
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش بازار، آرش خانباشی، سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، اظهار داشت: صنعت هوانوردی به دلیل حجم بالای سرمایه‌گذاری، از صنایع مهم و راهبردی کشور محسوب می‌شود؛ از این رو، حضور شرکت‌هایی با اقتصاد پایدار در این حوزه اهمیت ویژه‌ای دارند.

وی استفاده از صندوق‌های سرمایه‌گذاری متنوع و با سرمایه بالا برای جذب منابع مالی در صنعت هوانوردی را مورد تاکید قرار داد و افزود: برای ترغیب سرمایه‌گذاران، باید تغییراتی در شیوه‌نامه‌ها و مقررات موجود صورت گیرد از این رو تدوین قوانین جدید و تسهیل شرایط ورود سرمایه‌گذاران در دستور کار است.

خانباشی ایجاد زمینه برای فعالیت شرکت‌هایی با توان به‌کارگیری هواپیماهای کوچک (زیر ۱۹ نفر) در کنار هواپیماهای سنگین را یکی از محورهای فعالیت این سازمان در دولت چهاردهم برشمرد و یادآور شد: این نوع هواپیماها می‌توانند در بخش‌های جابه‌جایی بار و مسافر نقش مهمی ایفا کنند.

این مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به وجود تعداد زیاد فرودگاه‌های کم‌استفاده در کشور افزود: علت اصلی بهره‌برداری پایین از این فرودگاه‌ها، استفاده نکردن از تمامی ظرفیت‌های صنعت هوانوردی به‌ویژه در حوزه هواپیماهای کوچک بوده است به طوری که این نوع هواپیماها تاکنون در برنامه‌ریزی‌ها جایی نداشته‌اند و تقریباً نادیده گرفته شده‌اند.

وی طراحی سازوکار بهره‌برداری از هواپیماهای کوچک را نخستین اقدام سازمان هواپیمایی کشوری در دولت چهاردهم برشمرد و افزود: یکی از پروژه‌های جاری، ایجاد بستر لازم برای استفاده از هواپیماهای آب‌نشین در درگاه‌های دریایی است که دستورالعمل‌های اجرایی آن در دست تدوین است.

خانباشی یکی از مزیت های استفاده از هواپیماهای آب نشین را استفاده از درگاه‌های دریایی به‌عنوان مکمل فرودگاه‌های فعلی دانست و ادامه داد: استفاده از این ظرفیت‌ها، به‌ویژه در شمال و جنوب کشور، می‌تواند حمل ونقل هوایی مبتنی بر دریا (دریامحور) را توسعه دهد بدون آنکه به زیرساخت‌های پیچیده فرودگاهی نیاز باشد.

وی افزود: هواپیماهای دوزیست که قابلیت نشست و برخاست در هر دو بستر خشکی و آبی را دارند، می‌توانند در ایجاد یک شبکه مویرگی پروازی نقش کلیدی ایفا کنند به طوری که علاوه بر پروازهای سنگین، نقاط نزدیک به یکدیگر با هواپیماهای کوچک به یکدیگر متصل و از ظرفیت دریایی نیز بهره‌برداری شود.

خانباشی با بیان اینکه یکی از بخش‌های صنعت هوانوردی که کمتر به آن پرداخته شده، ورود بخش خصوصی به ساخت و تعمیر هواپیماهای کوچک است، اظهار داشت: سازمان در تلاش است با اصلاح شیوه‌نامه‌ها، بستر استفاده از این نوع هواپیماها را مهیا کند. این روند منجر به ایجاد شرکت‌های کوچک می‌شود که نه‌ تنها به خرید پرنده نیاز دارند، بلکه به تعمیرات، قطعات و خدمات نگهداری نیز وابسته‌ هستند.

وی یادآور شد: این زنجیره فعالیت می‌تواند بستر مناسبی برای ورود شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان حوزه تعمیرات و نگهداری باشد و یک چرخه اقتصادی پویا در حوزه هوانوردی کشور ایجاد کند که از ظرفیت سایر حوزه‌های ملی نیز بهره می‌برد.

به گزارش بازار، آرش خانباشی، سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، اظهار داشت: صنعت هوانوردی به دلیل حجم بالای سرمایه‌گذاری، از صنایع مهم و راهبردی کشور محسوب می‌شود؛ از این رو، حضور شرکت‌هایی با اقتصاد پایدار در این حوزه اهمیت ویژه‌ای دارند.

وی استفاده از صندوق‌های سرمایه‌گذاری متنوع و با سرمایه بالا برای جذب منابع مالی در صنعت هوانوردی را مورد تاکید قرار داد و افزود: برای ترغیب سرمایه‌گذاران، باید تغییراتی در شیوه‌نامه‌ها و مقررات موجود صورت گیرد از این رو تدوین قوانین جدید و تسهیل شرایط ورود سرمایه‌گذاران در دستور کار است.

خانباشی ایجاد زمینه برای فعالیت شرکت‌هایی با توان به‌کارگیری هواپیماهای کوچک (زیر ۱۹ نفر) در کنار هواپیماهای سنگین را یکی از محورهای فعالیت این سازمان در دولت چهاردهم برشمرد و یادآور شد: این نوع هواپیماها می‌توانند در بخش‌های جابه‌جایی بار و مسافر نقش مهمی ایفا کنند.

این مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به وجود تعداد زیاد فرودگاه‌های کم‌استفاده در کشور افزود: علت اصلی بهره‌برداری پایین از این فرودگاه‌ها، استفاده نکردن از تمامی ظرفیت‌های صنعت هوانوردی به‌ویژه در حوزه هواپیماهای کوچک بوده است به طوری که این نوع هواپیماها تاکنون در برنامه‌ریزی‌ها جایی نداشته‌اند و تقریباً نادیده گرفته شده‌اند.

وی طراحی سازوکار بهره‌برداری از هواپیماهای کوچک را نخستین اقدام سازمان هواپیمایی کشوری در دولت چهاردهم برشمرد و افزود: یکی از پروژه‌های جاری، ایجاد بستر لازم برای استفاده از هواپیماهای آب‌نشین در درگاه‌های دریایی است که دستورالعمل‌های اجرایی آن در دست تدوین است.

خانباشی یکی از مزیت های استفاده از هواپیماهای آب نشین را استفاده از درگاه‌های دریایی به‌عنوان مکمل فرودگاه‌های فعلی دانست و ادامه داد: استفاده از این ظرفیت‌ها، به‌ویژه در شمال و جنوب کشور، می‌تواند حمل ونقل هوایی مبتنی بر دریا (دریامحور) را توسعه دهد بدون آنکه به زیرساخت‌های پیچیده فرودگاهی نیاز باشد.

وی افزود: هواپیماهای دوزیست که قابلیت نشست و برخاست در هر دو بستر خشکی و آبی را دارند، می‌توانند در ایجاد یک شبکه مویرگی پروازی نقش کلیدی ایفا کنند به طوری که علاوه بر پروازهای سنگین، نقاط نزدیک به یکدیگر با هواپیماهای کوچک به یکدیگر متصل و از ظرفیت دریایی نیز بهره‌برداری شود.

خانباشی با بیان اینکه یکی از بخش‌های صنعت هوانوردی که کمتر به آن پرداخته شده، ورود بخش خصوصی به ساخت و تعمیر هواپیماهای کوچک است، اظهار داشت: سازمان در تلاش است با اصلاح شیوه‌نامه‌ها، بستر استفاده از این نوع هواپیماها را مهیا کند. این روند منجر به ایجاد شرکت‌های کوچک می‌شود که نه‌ تنها به خرید پرنده نیاز دارند، بلکه به تعمیرات، قطعات و خدمات نگهداری نیز وابسته‌ هستند.

وی یادآور شد: این زنجیره فعالیت می‌تواند بستر مناسبی برای ورود شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان حوزه تعمیرات و نگهداری باشد و یک چرخه اقتصادی پویا در حوزه هوانوردی کشور ایجاد کند که از ظرفیت سایر حوزه‌های ملی نیز بهره می‌برد.

اخبارجدیدترین

سقوط یک جت آموزشی در بنگلادش؛ ۱۱۹ نفر کشته و زخمی شدند

تداوم ماندگاری هوای گرم در اغلب مناطق کشور 

فروش پلکانی بلیت پروازهای اربعین| فروش حضوری برای پروازهای اربعین نداریم

به گزارش بازار، آرش خانباشی، سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، اظهار داشت: صنعت هوانوردی به دلیل حجم بالای سرمایه‌گذاری، از صنایع مهم و راهبردی کشور محسوب می‌شود؛ از این رو، حضور شرکت‌هایی با اقتصاد پایدار در این حوزه اهمیت ویژه‌ای دارند.

وی استفاده از صندوق‌های سرمایه‌گذاری متنوع و با سرمایه بالا برای جذب منابع مالی در صنعت هوانوردی را مورد تاکید قرار داد و افزود: برای ترغیب سرمایه‌گذاران، باید تغییراتی در شیوه‌نامه‌ها و مقررات موجود صورت گیرد از این رو تدوین قوانین جدید و تسهیل شرایط ورود سرمایه‌گذاران در دستور کار است.

خانباشی ایجاد زمینه برای فعالیت شرکت‌هایی با توان به‌کارگیری هواپیماهای کوچک (زیر ۱۹ نفر) در کنار هواپیماهای سنگین را یکی از محورهای فعالیت این سازمان در دولت چهاردهم برشمرد و یادآور شد: این نوع هواپیماها می‌توانند در بخش‌های جابه‌جایی بار و مسافر نقش مهمی ایفا کنند.

این مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به وجود تعداد زیاد فرودگاه‌های کم‌استفاده در کشور افزود: علت اصلی بهره‌برداری پایین از این فرودگاه‌ها، استفاده نکردن از تمامی ظرفیت‌های صنعت هوانوردی به‌ویژه در حوزه هواپیماهای کوچک بوده است به طوری که این نوع هواپیماها تاکنون در برنامه‌ریزی‌ها جایی نداشته‌اند و تقریباً نادیده گرفته شده‌اند.

وی طراحی سازوکار بهره‌برداری از هواپیماهای کوچک را نخستین اقدام سازمان هواپیمایی کشوری در دولت چهاردهم برشمرد و افزود: یکی از پروژه‌های جاری، ایجاد بستر لازم برای استفاده از هواپیماهای آب‌نشین در درگاه‌های دریایی است که دستورالعمل‌های اجرایی آن در دست تدوین است.

خانباشی یکی از مزیت های استفاده از هواپیماهای آب نشین را استفاده از درگاه‌های دریایی به‌عنوان مکمل فرودگاه‌های فعلی دانست و ادامه داد: استفاده از این ظرفیت‌ها، به‌ویژه در شمال و جنوب کشور، می‌تواند حمل ونقل هوایی مبتنی بر دریا (دریامحور) را توسعه دهد بدون آنکه به زیرساخت‌های پیچیده فرودگاهی نیاز باشد.

وی افزود: هواپیماهای دوزیست که قابلیت نشست و برخاست در هر دو بستر خشکی و آبی را دارند، می‌توانند در ایجاد یک شبکه مویرگی پروازی نقش کلیدی ایفا کنند به طوری که علاوه بر پروازهای سنگین، نقاط نزدیک به یکدیگر با هواپیماهای کوچک به یکدیگر متصل و از ظرفیت دریایی نیز بهره‌برداری شود.

خانباشی با بیان اینکه یکی از بخش‌های صنعت هوانوردی که کمتر به آن پرداخته شده، ورود بخش خصوصی به ساخت و تعمیر هواپیماهای کوچک است، اظهار داشت: سازمان در تلاش است با اصلاح شیوه‌نامه‌ها، بستر استفاده از این نوع هواپیماها را مهیا کند. این روند منجر به ایجاد شرکت‌های کوچک می‌شود که نه‌ تنها به خرید پرنده نیاز دارند، بلکه به تعمیرات، قطعات و خدمات نگهداری نیز وابسته‌ هستند.

وی یادآور شد: این زنجیره فعالیت می‌تواند بستر مناسبی برای ورود شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان حوزه تعمیرات و نگهداری باشد و یک چرخه اقتصادی پویا در حوزه هوانوردی کشور ایجاد کند که از ظرفیت سایر حوزه‌های ملی نیز بهره می‌برد.

به گزارش بازار، آرش خانباشی، سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، اظهار داشت: صنعت هوانوردی به دلیل حجم بالای سرمایه‌گذاری، از صنایع مهم و راهبردی کشور محسوب می‌شود؛ از این رو، حضور شرکت‌هایی با اقتصاد پایدار در این حوزه اهمیت ویژه‌ای دارند.

وی استفاده از صندوق‌های سرمایه‌گذاری متنوع و با سرمایه بالا برای جذب منابع مالی در صنعت هوانوردی را مورد تاکید قرار داد و افزود: برای ترغیب سرمایه‌گذاران، باید تغییراتی در شیوه‌نامه‌ها و مقررات موجود صورت گیرد از این رو تدوین قوانین جدید و تسهیل شرایط ورود سرمایه‌گذاران در دستور کار است.

خانباشی ایجاد زمینه برای فعالیت شرکت‌هایی با توان به‌کارگیری هواپیماهای کوچک (زیر ۱۹ نفر) در کنار هواپیماهای سنگین را یکی از محورهای فعالیت این سازمان در دولت چهاردهم برشمرد و یادآور شد: این نوع هواپیماها می‌توانند در بخش‌های جابه‌جایی بار و مسافر نقش مهمی ایفا کنند.

این مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به وجود تعداد زیاد فرودگاه‌های کم‌استفاده در کشور افزود: علت اصلی بهره‌برداری پایین از این فرودگاه‌ها، استفاده نکردن از تمامی ظرفیت‌های صنعت هوانوردی به‌ویژه در حوزه هواپیماهای کوچک بوده است به طوری که این نوع هواپیماها تاکنون در برنامه‌ریزی‌ها جایی نداشته‌اند و تقریباً نادیده گرفته شده‌اند.

وی طراحی سازوکار بهره‌برداری از هواپیماهای کوچک را نخستین اقدام سازمان هواپیمایی کشوری در دولت چهاردهم برشمرد و افزود: یکی از پروژه‌های جاری، ایجاد بستر لازم برای استفاده از هواپیماهای آب‌نشین در درگاه‌های دریایی است که دستورالعمل‌های اجرایی آن در دست تدوین است.

خانباشی یکی از مزیت های استفاده از هواپیماهای آب نشین را استفاده از درگاه‌های دریایی به‌عنوان مکمل فرودگاه‌های فعلی دانست و ادامه داد: استفاده از این ظرفیت‌ها، به‌ویژه در شمال و جنوب کشور، می‌تواند حمل ونقل هوایی مبتنی بر دریا (دریامحور) را توسعه دهد بدون آنکه به زیرساخت‌های پیچیده فرودگاهی نیاز باشد.

وی افزود: هواپیماهای دوزیست که قابلیت نشست و برخاست در هر دو بستر خشکی و آبی را دارند، می‌توانند در ایجاد یک شبکه مویرگی پروازی نقش کلیدی ایفا کنند به طوری که علاوه بر پروازهای سنگین، نقاط نزدیک به یکدیگر با هواپیماهای کوچک به یکدیگر متصل و از ظرفیت دریایی نیز بهره‌برداری شود.

خانباشی با بیان اینکه یکی از بخش‌های صنعت هوانوردی که کمتر به آن پرداخته شده، ورود بخش خصوصی به ساخت و تعمیر هواپیماهای کوچک است، اظهار داشت: سازمان در تلاش است با اصلاح شیوه‌نامه‌ها، بستر استفاده از این نوع هواپیماها را مهیا کند. این روند منجر به ایجاد شرکت‌های کوچک می‌شود که نه‌ تنها به خرید پرنده نیاز دارند، بلکه به تعمیرات، قطعات و خدمات نگهداری نیز وابسته‌ هستند.

وی یادآور شد: این زنجیره فعالیت می‌تواند بستر مناسبی برای ورود شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان حوزه تعمیرات و نگهداری باشد و یک چرخه اقتصادی پویا در حوزه هوانوردی کشور ایجاد کند که از ظرفیت سایر حوزه‌های ملی نیز بهره می‌برد.

پست قبلی

شهادت یک لبنانی در حمله پهپادی به بنت جبیل

پست بعدی

با اصطلاحات رایج هوش مصنوعی آشنا شوید

مربوطه پست ها

سقوط یک جت آموزشی در بنگلادش؛ ۱۱۹ نفر کشته و زخمی شدند
حمل و نقل

سقوط یک جت آموزشی در بنگلادش؛ ۱۱۹ نفر کشته و زخمی شدند

۳۱ تیر ۱۴۰۴
تداوم ماندگاری هوای گرم در اغلب مناطق کشور 
حمل و نقل

تداوم ماندگاری هوای گرم در اغلب مناطق کشور 

۳۱ تیر ۱۴۰۴
فروش پلکانی بلیت پروازهای اربعین| فروش حضوری برای پروازهای اربعین نداریم
حمل و نقل

فروش پلکانی بلیت پروازهای اربعین| فروش حضوری برای پروازهای اربعین نداریم

۳۱ تیر ۱۴۰۴
رکورد دمای هوا در تابستان شکسته شد؛ ورود گرد و غبار عراق به ایران
حمل و نقل

رکورد دمای هوا در تابستان شکسته شد؛ ورود گرد و غبار عراق به ایران

۳۱ تیر ۱۴۰۴
صدور هشدار برای گرماست، اما فرابنفش همچنان خطرناک است
حمل و نقل

صدور هشدار برای گرماست، اما فرابنفش همچنان خطرناک است

۳۱ تیر ۱۴۰۴
سربلندی آسمان در سه پرونده حقوقی پُرچالش| جلوی خسارت ۴۰ میلیون دلاری گرفته شد
حمل و نقل

سربلندی آسمان در سه پرونده حقوقی پُرچالش| جلوی خسارت ۴۰ میلیون دلاری گرفته شد

۳۱ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 1 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بانک مرکزی: ریال دیجیتال وارد فاز اجرایی شد
  • آیا SHIB شیبا اینو می‌تواند پابه‌پای اتریوم صعود کند؟+ نمودار
  • گام بزرگ اتریوم به سوی آینده‌ای مقیاس‌پذیرتر!
  • حباب بیت‌کوین در آستانه ترکیدن/ کیوساکی بهترین زمان برای خرید را فاش کرد!
  • واگذاری مابقی سهام استقلال و پرسپولیس: قیمت‌های جدید اعلام شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.