دانش جوین
سه شنبه, مرداد ۷, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی اینترنت و شبکه

غیرمنتظره از بابک زنجانی؛ بازاریابی تاکسی اینترنتی در میان اخبار قتل الهه‌حسین‌نژاد

خبرآنلاین توسط خبرآنلاین
۱۸ خرداد ۱۴۰۴
در اینترنت و شبکه
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
غیرمنتظره از بابک زنجانی؛ بازاریابی تاکسی اینترنتی در میان اخبار قتل الهه‌حسین‌نژاد
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت،‌ این اولین بار نبود که زنجانی از تاکسی‌های برقی جدیدش به نام «دات‌وان» حرف می‌زد اما این بار فضای داغ رسانه‌ای را آماده دید و توضیحاتی اضافه‌تر از آنچه همیشه می‌گفت به تنور چسباند. بر اساس این توضیحات قرار است در این خودروها دوربین نصب و داخل تاکسی از یک ستاد فرادست مانیتورینگ شود. همچنین خدمات دیگری مثل ثبت وقایع در تاکسی‌ها از دیگر امکاناتی است که زنجانی می‌گوید در این خودروها استفاده خواهد شد.

زنجانی گفته این سرویس فعلا فقط در کرج، قشم و اصفهان به ارائه خدمات خواهد پرداخت و در فاز دوم تهران هم به آن اضافه خواهد شد.

محمد پرورش، مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا این پلتفرم تاکسی برقی از شهرداری مجوزی گرفته یا نه، پاسخ نمی‌دهد و فقط تاکید می‌کند که هر گونه فعالیتی در حوزه حمل و نقل درون شهری نیازمند گرفتن مجوز از آنها و طی فرایند قانونی است. با اینکه به شکل رسمی اعلام نشده که تاکسی‌های زنجانی اینترنتی هستند یا نه رضا الفت نسب، عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی هم به زومیت می‌گوید که هنوز شرکتی برای دریافت مجوز تاکسی اینترنتی اقدام نکرده است.

تاکسی‌هایی که زنجانی از آن حرف می‌زند زیرمجموعه‌ای از همان هلدینگ بزرگی هستند که فروردین ماه قرارداد مهمی با وزارت راه و شهرسازی برای نوسازی سیستم حمل و نقل ریلی کشور منعقد کرد. اگر این اسم برایتان آشناست باید به خاطر بیاورید که شرکت دات‌وان در لیست خریداران سایپا هم قرار داشت.

در وبسایت این هلدینگ وابسته به زنجانی درباره این تاکسی‌ها اینطور نوشته شده است:«دات‌وان سفر با هدف بازتعریف حمل‌ونقل مسافر به شیوه‌ای هوشمند، امن و پایدار تأسیس شده است. این شرکت با تکیه بر ناوگان تمام الکتریکی و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، تلاش دارد تا تجربه‌ای یکپارچه و لذت‌بخش از سفر برای کاربران و کسب‌وکارها فراهم آورد و سهم خود را در ساخت آینده‌ای سبزتر و پایدارتر برای شهرها ایفا کند.»

چانگان و تویوتا از کرج تا قشم

تاکسی‌های بابک زنجانی چه خودروهایی هستند؟ از اینستاگرام زنجانی و همچنین شرکت دات‌وان می‌توان به این نتیجه رسید که ۲۵۰ خودروی چانگان برقی برای این سرویس تاکسی‌رانی در شهر البرز شروع به کار خواهد کرد. چهار روز پیش آگهی جذب راننده برای این سرویس در پیج اینستاگرام این شرکت منتشر شده است.

چند روز بعد خبر داده شد که تویوتاهای برقی bz3  قرار است برای این پلتفرم وارد شهر اصفهان شوند اما فعلا اصفهان به مرحله جذب راننده نرسیده است. همچنین از همین خودرو قرار است ۵۰ هزار خودرو هم بعدا به تهران اضافه شود. اردیبهشت ماه ویدئویی از مراحل نهایی آماده‌سازی این تاکسی‌ها منتشر شد.

در توضیحات زنجانی پیشتر هم تاکید شده بود که مردان تنها راننده‌های این پلتفرم‌ها نیستند و از راننده‌های زن هم در آن استفاده خواهد شد. البته فضای پرتنش شبکه‌های اجتماعی از روز پنجشنبه به شکلی بود که توضیحات اضافه‌تر او درباره امکانات پذیرایی از مسافر، ارزان‌تر بودن سرویس، اینترنت رایگان و لباس‌های متحدالشکل راننده‌ها کمکی به کمتر شدن واکنش‌های انتقادآمیز کاربران نسبت به استفاده تبلیغاتی زنجانی از این بستر نکرد.

خودروهای دات وان شرکت تاکسی بابک زنجانی

حساسیت افکار روی بابک زنجانی از آنجایی شروع می‌شود که نام او یادآور دادگاه‌های مهم فساد نفتی در ابتدای دهه ۹۰ است. او سال ۱۳۹۲ در این پرونده قضایی بازداشت و در سال ۱۳۹۵ به اعدام محکوم شده بود. حکم او با تایید قوه قضاییه به ۲۰ سال زندان کاهش یافت و زمستان سال ۱۴۰۳، در حالی که ۱۱ سال از آن را سپری کرده بود خبر از آغاز فعالیت جدی اقتصادی خود داد. سخنگوی قوه قضاییه در اردیبهشت امسال توضیح داد که او با رعایت ضوابطی و تحت نظارت ضابطین قضایی، به مرخصی آمده است. در این مدت زنجانی به جز فعالیت‌های اقتصادی در شبکه حمل و نقلی، در زمینه بانکی هم تبلیغاتی داشته و ادعاهایی درباره راه اندازی یک صرافی ارز دیجیتال کرده است.

 بابک زنجانی حالا می‌خواهد از چهره یک محکوم سابق در پرونده‌ای میلیاردی خارج و به عنوان یک چهره فعال در اکوسیستم فناوری، ازجمله حمل‌ونقل شهری شناخته شود. کسی که تا چند سال پیش تصویرش با سوله‌های نفتی و دادگاه‌های ویژه گره خورده بود، حالا از تاکسی‌هایی با دوربین، یونیفرم و وای‌فای رایگان حرف می‌زند؛ آن‌هم در میانه‌ی اخباری که جامعه هنوز درگیر شوک و خشم از آن‌هاست. اینکه زنجانی چطور و با چه نیتی این تاکسی‌ها را به خیابان‌ها می‌فرستد، هنوز معلوم نیست. معلوم هم نیست که این پروژه صرفاً یک برندینگ تازه است، یا مقدمه‌ی بازگشت آرام او به صحنه‌ای که هرگز واقعاً از آن خارج نشده بود. تنها چیزی که معلوم است، این است که زنجانی خوب می‌داند چه زمانی وسط صحنه بیاید. حتی اگر صحنه، مال خودش نباشد.

۲۲۷۲۲۷

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت،‌ این اولین بار نبود که زنجانی از تاکسی‌های برقی جدیدش به نام «دات‌وان» حرف می‌زد اما این بار فضای داغ رسانه‌ای را آماده دید و توضیحاتی اضافه‌تر از آنچه همیشه می‌گفت به تنور چسباند. بر اساس این توضیحات قرار است در این خودروها دوربین نصب و داخل تاکسی از یک ستاد فرادست مانیتورینگ شود. همچنین خدمات دیگری مثل ثبت وقایع در تاکسی‌ها از دیگر امکاناتی است که زنجانی می‌گوید در این خودروها استفاده خواهد شد.

زنجانی گفته این سرویس فعلا فقط در کرج، قشم و اصفهان به ارائه خدمات خواهد پرداخت و در فاز دوم تهران هم به آن اضافه خواهد شد.

محمد پرورش، مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا این پلتفرم تاکسی برقی از شهرداری مجوزی گرفته یا نه، پاسخ نمی‌دهد و فقط تاکید می‌کند که هر گونه فعالیتی در حوزه حمل و نقل درون شهری نیازمند گرفتن مجوز از آنها و طی فرایند قانونی است. با اینکه به شکل رسمی اعلام نشده که تاکسی‌های زنجانی اینترنتی هستند یا نه رضا الفت نسب، عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی هم به زومیت می‌گوید که هنوز شرکتی برای دریافت مجوز تاکسی اینترنتی اقدام نکرده است.

تاکسی‌هایی که زنجانی از آن حرف می‌زند زیرمجموعه‌ای از همان هلدینگ بزرگی هستند که فروردین ماه قرارداد مهمی با وزارت راه و شهرسازی برای نوسازی سیستم حمل و نقل ریلی کشور منعقد کرد. اگر این اسم برایتان آشناست باید به خاطر بیاورید که شرکت دات‌وان در لیست خریداران سایپا هم قرار داشت.

در وبسایت این هلدینگ وابسته به زنجانی درباره این تاکسی‌ها اینطور نوشته شده است:«دات‌وان سفر با هدف بازتعریف حمل‌ونقل مسافر به شیوه‌ای هوشمند، امن و پایدار تأسیس شده است. این شرکت با تکیه بر ناوگان تمام الکتریکی و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، تلاش دارد تا تجربه‌ای یکپارچه و لذت‌بخش از سفر برای کاربران و کسب‌وکارها فراهم آورد و سهم خود را در ساخت آینده‌ای سبزتر و پایدارتر برای شهرها ایفا کند.»

چانگان و تویوتا از کرج تا قشم

تاکسی‌های بابک زنجانی چه خودروهایی هستند؟ از اینستاگرام زنجانی و همچنین شرکت دات‌وان می‌توان به این نتیجه رسید که ۲۵۰ خودروی چانگان برقی برای این سرویس تاکسی‌رانی در شهر البرز شروع به کار خواهد کرد. چهار روز پیش آگهی جذب راننده برای این سرویس در پیج اینستاگرام این شرکت منتشر شده است.

چند روز بعد خبر داده شد که تویوتاهای برقی bz3  قرار است برای این پلتفرم وارد شهر اصفهان شوند اما فعلا اصفهان به مرحله جذب راننده نرسیده است. همچنین از همین خودرو قرار است ۵۰ هزار خودرو هم بعدا به تهران اضافه شود. اردیبهشت ماه ویدئویی از مراحل نهایی آماده‌سازی این تاکسی‌ها منتشر شد.

در توضیحات زنجانی پیشتر هم تاکید شده بود که مردان تنها راننده‌های این پلتفرم‌ها نیستند و از راننده‌های زن هم در آن استفاده خواهد شد. البته فضای پرتنش شبکه‌های اجتماعی از روز پنجشنبه به شکلی بود که توضیحات اضافه‌تر او درباره امکانات پذیرایی از مسافر، ارزان‌تر بودن سرویس، اینترنت رایگان و لباس‌های متحدالشکل راننده‌ها کمکی به کمتر شدن واکنش‌های انتقادآمیز کاربران نسبت به استفاده تبلیغاتی زنجانی از این بستر نکرد.

خودروهای دات وان شرکت تاکسی بابک زنجانی

حساسیت افکار روی بابک زنجانی از آنجایی شروع می‌شود که نام او یادآور دادگاه‌های مهم فساد نفتی در ابتدای دهه ۹۰ است. او سال ۱۳۹۲ در این پرونده قضایی بازداشت و در سال ۱۳۹۵ به اعدام محکوم شده بود. حکم او با تایید قوه قضاییه به ۲۰ سال زندان کاهش یافت و زمستان سال ۱۴۰۳، در حالی که ۱۱ سال از آن را سپری کرده بود خبر از آغاز فعالیت جدی اقتصادی خود داد. سخنگوی قوه قضاییه در اردیبهشت امسال توضیح داد که او با رعایت ضوابطی و تحت نظارت ضابطین قضایی، به مرخصی آمده است. در این مدت زنجانی به جز فعالیت‌های اقتصادی در شبکه حمل و نقلی، در زمینه بانکی هم تبلیغاتی داشته و ادعاهایی درباره راه اندازی یک صرافی ارز دیجیتال کرده است.

 بابک زنجانی حالا می‌خواهد از چهره یک محکوم سابق در پرونده‌ای میلیاردی خارج و به عنوان یک چهره فعال در اکوسیستم فناوری، ازجمله حمل‌ونقل شهری شناخته شود. کسی که تا چند سال پیش تصویرش با سوله‌های نفتی و دادگاه‌های ویژه گره خورده بود، حالا از تاکسی‌هایی با دوربین، یونیفرم و وای‌فای رایگان حرف می‌زند؛ آن‌هم در میانه‌ی اخباری که جامعه هنوز درگیر شوک و خشم از آن‌هاست. اینکه زنجانی چطور و با چه نیتی این تاکسی‌ها را به خیابان‌ها می‌فرستد، هنوز معلوم نیست. معلوم هم نیست که این پروژه صرفاً یک برندینگ تازه است، یا مقدمه‌ی بازگشت آرام او به صحنه‌ای که هرگز واقعاً از آن خارج نشده بود. تنها چیزی که معلوم است، این است که زنجانی خوب می‌داند چه زمانی وسط صحنه بیاید. حتی اگر صحنه، مال خودش نباشد.

۲۲۷۲۲۷

اخبارجدیدترین

وزیر ارتباطات: دولت اعتقادی به اینترنت طبقاتی ندارد

اگر اینترنت را ببندیم، روایت ملی هم ساکت می‌شود / کاربران باید در تصمیم‌سازی اینترنتی دیده شوند، نه حذف شوند

هشدار حقوقدان درباره مصوبه جدید شورای عالی فضای مجازی / چرا درآمد حاصل از فروش ترافیک باید به معاونت علمی ریاست‌جمهوری برسد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت،‌ این اولین بار نبود که زنجانی از تاکسی‌های برقی جدیدش به نام «دات‌وان» حرف می‌زد اما این بار فضای داغ رسانه‌ای را آماده دید و توضیحاتی اضافه‌تر از آنچه همیشه می‌گفت به تنور چسباند. بر اساس این توضیحات قرار است در این خودروها دوربین نصب و داخل تاکسی از یک ستاد فرادست مانیتورینگ شود. همچنین خدمات دیگری مثل ثبت وقایع در تاکسی‌ها از دیگر امکاناتی است که زنجانی می‌گوید در این خودروها استفاده خواهد شد.

زنجانی گفته این سرویس فعلا فقط در کرج، قشم و اصفهان به ارائه خدمات خواهد پرداخت و در فاز دوم تهران هم به آن اضافه خواهد شد.

محمد پرورش، مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا این پلتفرم تاکسی برقی از شهرداری مجوزی گرفته یا نه، پاسخ نمی‌دهد و فقط تاکید می‌کند که هر گونه فعالیتی در حوزه حمل و نقل درون شهری نیازمند گرفتن مجوز از آنها و طی فرایند قانونی است. با اینکه به شکل رسمی اعلام نشده که تاکسی‌های زنجانی اینترنتی هستند یا نه رضا الفت نسب، عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی هم به زومیت می‌گوید که هنوز شرکتی برای دریافت مجوز تاکسی اینترنتی اقدام نکرده است.

تاکسی‌هایی که زنجانی از آن حرف می‌زند زیرمجموعه‌ای از همان هلدینگ بزرگی هستند که فروردین ماه قرارداد مهمی با وزارت راه و شهرسازی برای نوسازی سیستم حمل و نقل ریلی کشور منعقد کرد. اگر این اسم برایتان آشناست باید به خاطر بیاورید که شرکت دات‌وان در لیست خریداران سایپا هم قرار داشت.

در وبسایت این هلدینگ وابسته به زنجانی درباره این تاکسی‌ها اینطور نوشته شده است:«دات‌وان سفر با هدف بازتعریف حمل‌ونقل مسافر به شیوه‌ای هوشمند، امن و پایدار تأسیس شده است. این شرکت با تکیه بر ناوگان تمام الکتریکی و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، تلاش دارد تا تجربه‌ای یکپارچه و لذت‌بخش از سفر برای کاربران و کسب‌وکارها فراهم آورد و سهم خود را در ساخت آینده‌ای سبزتر و پایدارتر برای شهرها ایفا کند.»

چانگان و تویوتا از کرج تا قشم

تاکسی‌های بابک زنجانی چه خودروهایی هستند؟ از اینستاگرام زنجانی و همچنین شرکت دات‌وان می‌توان به این نتیجه رسید که ۲۵۰ خودروی چانگان برقی برای این سرویس تاکسی‌رانی در شهر البرز شروع به کار خواهد کرد. چهار روز پیش آگهی جذب راننده برای این سرویس در پیج اینستاگرام این شرکت منتشر شده است.

چند روز بعد خبر داده شد که تویوتاهای برقی bz3  قرار است برای این پلتفرم وارد شهر اصفهان شوند اما فعلا اصفهان به مرحله جذب راننده نرسیده است. همچنین از همین خودرو قرار است ۵۰ هزار خودرو هم بعدا به تهران اضافه شود. اردیبهشت ماه ویدئویی از مراحل نهایی آماده‌سازی این تاکسی‌ها منتشر شد.

در توضیحات زنجانی پیشتر هم تاکید شده بود که مردان تنها راننده‌های این پلتفرم‌ها نیستند و از راننده‌های زن هم در آن استفاده خواهد شد. البته فضای پرتنش شبکه‌های اجتماعی از روز پنجشنبه به شکلی بود که توضیحات اضافه‌تر او درباره امکانات پذیرایی از مسافر، ارزان‌تر بودن سرویس، اینترنت رایگان و لباس‌های متحدالشکل راننده‌ها کمکی به کمتر شدن واکنش‌های انتقادآمیز کاربران نسبت به استفاده تبلیغاتی زنجانی از این بستر نکرد.

خودروهای دات وان شرکت تاکسی بابک زنجانی

حساسیت افکار روی بابک زنجانی از آنجایی شروع می‌شود که نام او یادآور دادگاه‌های مهم فساد نفتی در ابتدای دهه ۹۰ است. او سال ۱۳۹۲ در این پرونده قضایی بازداشت و در سال ۱۳۹۵ به اعدام محکوم شده بود. حکم او با تایید قوه قضاییه به ۲۰ سال زندان کاهش یافت و زمستان سال ۱۴۰۳، در حالی که ۱۱ سال از آن را سپری کرده بود خبر از آغاز فعالیت جدی اقتصادی خود داد. سخنگوی قوه قضاییه در اردیبهشت امسال توضیح داد که او با رعایت ضوابطی و تحت نظارت ضابطین قضایی، به مرخصی آمده است. در این مدت زنجانی به جز فعالیت‌های اقتصادی در شبکه حمل و نقلی، در زمینه بانکی هم تبلیغاتی داشته و ادعاهایی درباره راه اندازی یک صرافی ارز دیجیتال کرده است.

 بابک زنجانی حالا می‌خواهد از چهره یک محکوم سابق در پرونده‌ای میلیاردی خارج و به عنوان یک چهره فعال در اکوسیستم فناوری، ازجمله حمل‌ونقل شهری شناخته شود. کسی که تا چند سال پیش تصویرش با سوله‌های نفتی و دادگاه‌های ویژه گره خورده بود، حالا از تاکسی‌هایی با دوربین، یونیفرم و وای‌فای رایگان حرف می‌زند؛ آن‌هم در میانه‌ی اخباری که جامعه هنوز درگیر شوک و خشم از آن‌هاست. اینکه زنجانی چطور و با چه نیتی این تاکسی‌ها را به خیابان‌ها می‌فرستد، هنوز معلوم نیست. معلوم هم نیست که این پروژه صرفاً یک برندینگ تازه است، یا مقدمه‌ی بازگشت آرام او به صحنه‌ای که هرگز واقعاً از آن خارج نشده بود. تنها چیزی که معلوم است، این است که زنجانی خوب می‌داند چه زمانی وسط صحنه بیاید. حتی اگر صحنه، مال خودش نباشد.

۲۲۷۲۲۷

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت،‌ این اولین بار نبود که زنجانی از تاکسی‌های برقی جدیدش به نام «دات‌وان» حرف می‌زد اما این بار فضای داغ رسانه‌ای را آماده دید و توضیحاتی اضافه‌تر از آنچه همیشه می‌گفت به تنور چسباند. بر اساس این توضیحات قرار است در این خودروها دوربین نصب و داخل تاکسی از یک ستاد فرادست مانیتورینگ شود. همچنین خدمات دیگری مثل ثبت وقایع در تاکسی‌ها از دیگر امکاناتی است که زنجانی می‌گوید در این خودروها استفاده خواهد شد.

زنجانی گفته این سرویس فعلا فقط در کرج، قشم و اصفهان به ارائه خدمات خواهد پرداخت و در فاز دوم تهران هم به آن اضافه خواهد شد.

محمد پرورش، مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا این پلتفرم تاکسی برقی از شهرداری مجوزی گرفته یا نه، پاسخ نمی‌دهد و فقط تاکید می‌کند که هر گونه فعالیتی در حوزه حمل و نقل درون شهری نیازمند گرفتن مجوز از آنها و طی فرایند قانونی است. با اینکه به شکل رسمی اعلام نشده که تاکسی‌های زنجانی اینترنتی هستند یا نه رضا الفت نسب، عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی هم به زومیت می‌گوید که هنوز شرکتی برای دریافت مجوز تاکسی اینترنتی اقدام نکرده است.

تاکسی‌هایی که زنجانی از آن حرف می‌زند زیرمجموعه‌ای از همان هلدینگ بزرگی هستند که فروردین ماه قرارداد مهمی با وزارت راه و شهرسازی برای نوسازی سیستم حمل و نقل ریلی کشور منعقد کرد. اگر این اسم برایتان آشناست باید به خاطر بیاورید که شرکت دات‌وان در لیست خریداران سایپا هم قرار داشت.

در وبسایت این هلدینگ وابسته به زنجانی درباره این تاکسی‌ها اینطور نوشته شده است:«دات‌وان سفر با هدف بازتعریف حمل‌ونقل مسافر به شیوه‌ای هوشمند، امن و پایدار تأسیس شده است. این شرکت با تکیه بر ناوگان تمام الکتریکی و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، تلاش دارد تا تجربه‌ای یکپارچه و لذت‌بخش از سفر برای کاربران و کسب‌وکارها فراهم آورد و سهم خود را در ساخت آینده‌ای سبزتر و پایدارتر برای شهرها ایفا کند.»

چانگان و تویوتا از کرج تا قشم

تاکسی‌های بابک زنجانی چه خودروهایی هستند؟ از اینستاگرام زنجانی و همچنین شرکت دات‌وان می‌توان به این نتیجه رسید که ۲۵۰ خودروی چانگان برقی برای این سرویس تاکسی‌رانی در شهر البرز شروع به کار خواهد کرد. چهار روز پیش آگهی جذب راننده برای این سرویس در پیج اینستاگرام این شرکت منتشر شده است.

چند روز بعد خبر داده شد که تویوتاهای برقی bz3  قرار است برای این پلتفرم وارد شهر اصفهان شوند اما فعلا اصفهان به مرحله جذب راننده نرسیده است. همچنین از همین خودرو قرار است ۵۰ هزار خودرو هم بعدا به تهران اضافه شود. اردیبهشت ماه ویدئویی از مراحل نهایی آماده‌سازی این تاکسی‌ها منتشر شد.

در توضیحات زنجانی پیشتر هم تاکید شده بود که مردان تنها راننده‌های این پلتفرم‌ها نیستند و از راننده‌های زن هم در آن استفاده خواهد شد. البته فضای پرتنش شبکه‌های اجتماعی از روز پنجشنبه به شکلی بود که توضیحات اضافه‌تر او درباره امکانات پذیرایی از مسافر، ارزان‌تر بودن سرویس، اینترنت رایگان و لباس‌های متحدالشکل راننده‌ها کمکی به کمتر شدن واکنش‌های انتقادآمیز کاربران نسبت به استفاده تبلیغاتی زنجانی از این بستر نکرد.

خودروهای دات وان شرکت تاکسی بابک زنجانی

حساسیت افکار روی بابک زنجانی از آنجایی شروع می‌شود که نام او یادآور دادگاه‌های مهم فساد نفتی در ابتدای دهه ۹۰ است. او سال ۱۳۹۲ در این پرونده قضایی بازداشت و در سال ۱۳۹۵ به اعدام محکوم شده بود. حکم او با تایید قوه قضاییه به ۲۰ سال زندان کاهش یافت و زمستان سال ۱۴۰۳، در حالی که ۱۱ سال از آن را سپری کرده بود خبر از آغاز فعالیت جدی اقتصادی خود داد. سخنگوی قوه قضاییه در اردیبهشت امسال توضیح داد که او با رعایت ضوابطی و تحت نظارت ضابطین قضایی، به مرخصی آمده است. در این مدت زنجانی به جز فعالیت‌های اقتصادی در شبکه حمل و نقلی، در زمینه بانکی هم تبلیغاتی داشته و ادعاهایی درباره راه اندازی یک صرافی ارز دیجیتال کرده است.

 بابک زنجانی حالا می‌خواهد از چهره یک محکوم سابق در پرونده‌ای میلیاردی خارج و به عنوان یک چهره فعال در اکوسیستم فناوری، ازجمله حمل‌ونقل شهری شناخته شود. کسی که تا چند سال پیش تصویرش با سوله‌های نفتی و دادگاه‌های ویژه گره خورده بود، حالا از تاکسی‌هایی با دوربین، یونیفرم و وای‌فای رایگان حرف می‌زند؛ آن‌هم در میانه‌ی اخباری که جامعه هنوز درگیر شوک و خشم از آن‌هاست. اینکه زنجانی چطور و با چه نیتی این تاکسی‌ها را به خیابان‌ها می‌فرستد، هنوز معلوم نیست. معلوم هم نیست که این پروژه صرفاً یک برندینگ تازه است، یا مقدمه‌ی بازگشت آرام او به صحنه‌ای که هرگز واقعاً از آن خارج نشده بود. تنها چیزی که معلوم است، این است که زنجانی خوب می‌داند چه زمانی وسط صحنه بیاید. حتی اگر صحنه، مال خودش نباشد.

۲۲۷۲۲۷

پست قبلی

جهش قیمت‌ها و بی‌کفایتی دستمزد کارگران

پست بعدی

دلجویی مالک از هواداران خشمگین استقلال

مربوطه پست ها

وزیر ارتباطات: دولت اعتقادی به اینترنت طبقاتی ندارد
اینترنت و شبکه

وزیر ارتباطات: دولت اعتقادی به اینترنت طبقاتی ندارد

۰۶ مرداد ۱۴۰۴
اگر اینترنت را ببندیم، روایت ملی هم ساکت می‌شود / کاربران باید در تصمیم‌سازی اینترنتی دیده شوند، نه حذف شوند
اینترنت و شبکه

اگر اینترنت را ببندیم، روایت ملی هم ساکت می‌شود / کاربران باید در تصمیم‌سازی اینترنتی دیده شوند، نه حذف شوند

۰۶ مرداد ۱۴۰۴
هشدار حقوقدان درباره مصوبه جدید شورای عالی فضای مجازی / چرا درآمد حاصل از فروش ترافیک باید به معاونت علمی ریاست‌جمهوری برسد؟
اینترنت و شبکه

هشدار حقوقدان درباره مصوبه جدید شورای عالی فضای مجازی / چرا درآمد حاصل از فروش ترافیک باید به معاونت علمی ریاست‌جمهوری برسد؟

۰۶ مرداد ۱۴۰۴
عملکرد شورای عالی فضای مجازی زیر ذره‌بین / تصویب سند «تسهیم درآمد محتوا» اینترنت را گران خواهد کرد؟
اینترنت و شبکه

عملکرد شورای عالی فضای مجازی زیر ذره‌بین / تصویب سند «تسهیم درآمد محتوا» اینترنت را گران خواهد کرد؟

۰۶ مرداد ۱۴۰۴
هوش مصنوعی چه بر سر روزنامه‌نگاری آنلاین می‌آورد؟ / افت ۸۰ درصدی بازدید از سایت‌ها
اینترنت و شبکه

هوش مصنوعی چه بر سر روزنامه‌نگاری آنلاین می‌آورد؟ / افت ۸۰ درصدی بازدید از سایت‌ها

۰۶ مرداد ۱۴۰۴
شما نظر بدهید / چقدر فضای مجازی منبع مورد اعتماد شما برای دریافت اخبار و اطلاعات روزمره است؟
اینترنت و شبکه

شما نظر بدهید / چقدر فضای مجازی منبع مورد اعتماد شما برای دریافت اخبار و اطلاعات روزمره است؟

۰۶ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 14 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • شروع اعزام زائران عمره از ابتدای شهریور
  • «سلمان فارسی» اثر منحصر به فرد جهان می‌شود؛ قول پخش تا اواسط سال بعد
  • طرح سریال های جدید به تایید ساترا رسید
  • رشد ۵ برابری کشف ماینرهای غیرمجاز در ۱۴۰۴
  • وضعیت سبز در خط دفاع پرسپولیس با دو بازیکن جدید
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.