چهارشنبه, مرداد ۲۹, ۱۴۰۴
دانش جوین
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • ورود
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هوش مصنوعی

هوش مصنوعی، خودروی «شورولت» را یک دلار فروخت!

خبرگزاری ایسنا توسط خبرگزاری ایسنا
۲۲ خرداد ۱۴۰۴
در هوش مصنوعی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
A A
هوش مصنوعی، خودروی «شورولت» را یک دلار فروخت!
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش ایسنا، بنیان‌گذاران شرکت «توما»(Toma)، یک شرکت نوپا(استارت‌آپ) فعال در زمینه‌ «عامل صوتی هوش مصنوعی»، به عرضه محصولاتش در میان خودروسازان و خودروفروشان جهت پاسخگویی به تماس‌های مشتریان روی آورده‌ است.

این فروشندگان به شدت به دنبال این هستند که بخشی از کار خود را به «عاملان هوش مصنوعی» واگذار کنند.

به نقل از فیوچریزم، «مونیک پامچا»(Monik Pamecha) و «آنتونی کریونوس»(Anthony Krivonos)، بنیان‌گذاران «توما» برای بهبود محصول خود از دوازده نمایندگی در ایالت‌های اوکلاهما و می‌سی‌سی‌پی بازدید کردند تا از نزدیک با مشتریان بالقوه آشنا شوند.

آنها علاوه بر جمع‌آوری داستان‌های جالب، با استفاده از آموخته‌های خود در این سفر توانستند بودجه مالی ۱۷ میلیون دلاری برای تولید نرم‌افزار خود جذب کنند. این نرم‌افزار تماس‌های فروش مشتریان را مدیریت می‌کند، قرارهای تعمیر را زمان‌بندی کرده و سفارش‌های قطعات را دریافت می‌کند.

«سیما آمبل»(Seema Amble)، یکی از شرکای این پروژه گفت: ما در نسل بعدی شرکت‌های «هوش مصنوعی» سرمایه‌گذاری می‌کنیم، بسیاری از بهترین بنیان‌گذاران با این مشتریان زندگی کرده و نفس کشیده‌اند تا بفهمند در پشت پرده چه می‌گذرد.

محصول این شرکت به عنوان یک مجموعه‌ نرم‌افزاری کاملاً یکپارچه و مبتنی بر «هوش مصنوعی» که برای کمک به نمایندگی‌ها برای کارآمدتر کردن عملکردشان طراحی شده است، توصیف می‌شود و با تعداد بی‌شماری از شرکت‌های نوپا «هوش مصنوعی صوتی» که در حال ظهور هستند، تفاوت دارد، زیرا تمرکز آن بر صنعت خودرو است.

شایان ذکر است که این مطالعه مشخص نکرده است که نمایندگی‌ها چگونه از «هوش مصنوعی» استفاده می‌کنند و به نظر می‌رسد «توما» در حال پر کردن شکافی است که مراکز تماس در سراسر جهان قبلاً به دنبال پر کردن آن بوده‌اند. این شکاف، جایگزین کردن اپراتورهای انسانی با «هوش مصنوعی» است.

«یوسی لوی»(Yossi Levi)، یکی از سرمایه‌گذاران این شرکت، پیشنهاد داد که «عامل صوتی هوش مصنوعی» ممکن است بهتر به جریان‌های متغیر حجم تماس‌ها رسیدگی کند.

«لوی» گفت: گاهی اوقات تقاضا بسیار زیاد است. در مواقع دیگر تقاضا به اندازه کافی نیست و تطبیق کارکنان و آموزش صحیح آنها برای یک تجربه‌ ثابت، کار آسانی نیست. این شرکت به فروشندگان خودرو کمک می‌کند تا این فرآیند را استانداردسازی کنند و یک تجربه‌ غنی‌تر و سازگارتر به مشتری ارائه دهند.

با این وجود، این فناوری ممکن است مشکل‌ساز هم باشد. در نمایندگی خودروسازی «شورولت» که از «هوش مصنوعی» استفاده می‌کرد، یک مشتری این سامانه را متقاعد کرد که یک خودروی جدید را فقط با قیمت ۱ دلار بفروشد. این اتفاقی هشداردهنده بود، بنابراین پژوهشگران نمی‌توانند با اطمینان بگویند که صحبت کردن با یک «هوش مصنوعی» چه تاثیری بر رضایت مشتریان در آن سوی خط دارد، یا اینکه آیا آن سامانه مانند سایر «عاملان هوش مصنوعی» مستعد اشتباه کردن است یا خیر.

انتهای پیام

شاید برای شما جالب باشد

OpenAI از اشتراک ارزان‌قیمت ChatGPT Go رونمایی کرد؛ ماهی ۴.۶ دلار

دنیای اسباب‌بازی‌ها تغییر می‌کند؛ عرضه عروسک‌های مجهز به هوش مصنوعی

هوش مصنوعی Claude اکنون می‌تواند به مکالمات آزاردهنده پایان دهد

به گزارش ایسنا، بنیان‌گذاران شرکت «توما»(Toma)، یک شرکت نوپا(استارت‌آپ) فعال در زمینه‌ «عامل صوتی هوش مصنوعی»، به عرضه محصولاتش در میان خودروسازان و خودروفروشان جهت پاسخگویی به تماس‌های مشتریان روی آورده‌ است.

این فروشندگان به شدت به دنبال این هستند که بخشی از کار خود را به «عاملان هوش مصنوعی» واگذار کنند.

به نقل از فیوچریزم، «مونیک پامچا»(Monik Pamecha) و «آنتونی کریونوس»(Anthony Krivonos)، بنیان‌گذاران «توما» برای بهبود محصول خود از دوازده نمایندگی در ایالت‌های اوکلاهما و می‌سی‌سی‌پی بازدید کردند تا از نزدیک با مشتریان بالقوه آشنا شوند.

آنها علاوه بر جمع‌آوری داستان‌های جالب، با استفاده از آموخته‌های خود در این سفر توانستند بودجه مالی ۱۷ میلیون دلاری برای تولید نرم‌افزار خود جذب کنند. این نرم‌افزار تماس‌های فروش مشتریان را مدیریت می‌کند، قرارهای تعمیر را زمان‌بندی کرده و سفارش‌های قطعات را دریافت می‌کند.

«سیما آمبل»(Seema Amble)، یکی از شرکای این پروژه گفت: ما در نسل بعدی شرکت‌های «هوش مصنوعی» سرمایه‌گذاری می‌کنیم، بسیاری از بهترین بنیان‌گذاران با این مشتریان زندگی کرده و نفس کشیده‌اند تا بفهمند در پشت پرده چه می‌گذرد.

محصول این شرکت به عنوان یک مجموعه‌ نرم‌افزاری کاملاً یکپارچه و مبتنی بر «هوش مصنوعی» که برای کمک به نمایندگی‌ها برای کارآمدتر کردن عملکردشان طراحی شده است، توصیف می‌شود و با تعداد بی‌شماری از شرکت‌های نوپا «هوش مصنوعی صوتی» که در حال ظهور هستند، تفاوت دارد، زیرا تمرکز آن بر صنعت خودرو است.

شایان ذکر است که این مطالعه مشخص نکرده است که نمایندگی‌ها چگونه از «هوش مصنوعی» استفاده می‌کنند و به نظر می‌رسد «توما» در حال پر کردن شکافی است که مراکز تماس در سراسر جهان قبلاً به دنبال پر کردن آن بوده‌اند. این شکاف، جایگزین کردن اپراتورهای انسانی با «هوش مصنوعی» است.

«یوسی لوی»(Yossi Levi)، یکی از سرمایه‌گذاران این شرکت، پیشنهاد داد که «عامل صوتی هوش مصنوعی» ممکن است بهتر به جریان‌های متغیر حجم تماس‌ها رسیدگی کند.

«لوی» گفت: گاهی اوقات تقاضا بسیار زیاد است. در مواقع دیگر تقاضا به اندازه کافی نیست و تطبیق کارکنان و آموزش صحیح آنها برای یک تجربه‌ ثابت، کار آسانی نیست. این شرکت به فروشندگان خودرو کمک می‌کند تا این فرآیند را استانداردسازی کنند و یک تجربه‌ غنی‌تر و سازگارتر به مشتری ارائه دهند.

با این وجود، این فناوری ممکن است مشکل‌ساز هم باشد. در نمایندگی خودروسازی «شورولت» که از «هوش مصنوعی» استفاده می‌کرد، یک مشتری این سامانه را متقاعد کرد که یک خودروی جدید را فقط با قیمت ۱ دلار بفروشد. این اتفاقی هشداردهنده بود، بنابراین پژوهشگران نمی‌توانند با اطمینان بگویند که صحبت کردن با یک «هوش مصنوعی» چه تاثیری بر رضایت مشتریان در آن سوی خط دارد، یا اینکه آیا آن سامانه مانند سایر «عاملان هوش مصنوعی» مستعد اشتباه کردن است یا خیر.

انتهای پیام

پست قبلی

کشور در آستانه تحولی عظیم ؛ ایران تحریم‌ها را دور زد ؟

پست بعدی

دومین خرید استقلال مشخص شد

پست بعدی
دومین خرید استقلال مشخص شد

دومین خرید استقلال مشخص شد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 5 =

14 − سیزده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • برترین پزشکان جهان در آلمان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر استاد «محمود فرشچیان» در اصفهان
  • ۳پرده از سیدمجتبی؛دستخوش یک‌قرانی«نواب»که مسعود کیمیایی را سینمایی کرد
  • انتقاد یک تئاتری از بی‌ثباتی مدیریت؛ احساس می‌کنم رها شده‌ام!
  • از انتشار یک آلبوم با حضور ۲ برادر شناخته‌شده تا «بانگ عشق» یک آهنگساز
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری
  • سنگ قبر
  • خرید کتاب زبا انگلیسی – قیمت کتاب زبان انگلیسی با تخفیف – کتاب آموزشی زبان انگلیسی

تمامی حقوق برای دانش جوین محفوظ بوده و کپی از آن پیگرد قانونی خواهد داشت

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمامی حقوق برای دانش جوین محفوظ بوده و کپی از آن پیگرد قانونی خواهد داشت