دانش جوین
چهارشنبه, تیر ۲۵, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هوش مصنوعی

رگولاتور تبلیغات آمریکا خواستار اصلاح ادعاهای مایکروسافت درباره کوپایلت شد

دیجیاتو توسط دیجیاتو
۰۵ تیر ۱۴۰۴
در هوش مصنوعی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
0
رگولاتور تبلیغات آمریکا خواستار اصلاح ادعاهای مایکروسافت درباره کوپایلت شد
0
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

نهاد ناظر تبلیغاتی در آمریکا به مایکروسافت توصیه کرده برخی ادعاهای خود درباره دستیار هوش مصنوعی کوپایلت را متوقف یا اصلاح کند.

سازمان بخش ملی تبلیغات (NAD) آمریکا با بررسی تبلیغات «Microsoft 365 Copilot»، اعلام کرده مایکروسافت باید شفافیت بیشتری درباره محدودیت‌های این ابزار، به‌ویژه در بخش «Business Chat»، داشته باشد و ادعاهای مربوط به افزایش بهره‌وری را اصلاح کند.

انتقاد نهاد ناظر از برندینگ گمراه‌کننده مایکروسافت کوپایلت

مایکروسافت پیشتر مدعی شده بود کوپایلت باعث بهبود بهره‌وری و بازگشت سرمایه در شرکت‌ها می‌شود و به نقل از کاربران اعلام کرده بود 67، 70 و 75 درصد آنها پس از مدتی استفاده، احساس بهره‌وری بیشتری دارند اما NAD در بررسی خود اعلام کرده که این ادعاها فقط بیانگر درک ذهنی کاربران بوده و شواهد عینی کافی برای پشتیبانی از آنها وجود ندارد؛ درنتیجه، این نهاد از مایکروسافت خواسته یا این ادعاها را حذف کند یا مبنای آنها را به‌روشنی در تبلیغات بیان کند.

NAD همچنین به استفاده گسترده و گاه گیج‌کننده مایکروسافت از برند کوپایلت در محصولات مختلف، ازجمله Business Chat، اشاره کرده و از این شرکت خواسته محدودیت‌های عملکرد این ابزار را به‌وضوح بیان کند تا کاربران دچار سوء‌تفاهم نشوند.

مایکروسافت کوپایلت

سال‌های اخیر، برندینگ کوپایلت دچار چندین تغییر شده است. این ابزار ابتدا با نام «Bing Chat Enterprise» معرفی شد، سپس نام آن به کوپایلت تغییر کرد و درنهایت به شکل فعلی Microsoft 365 Copilot Chat درآمد. ابزار Business Chat نیز که ابتدا ربات گفتگو در اپلیکیشن ارتباطی و همکاری تیمز (Teams) بود، اکنون بخشی از همین بسته به‌ شمار می‌رود.

مایکروسافت در واکنش به این گزارش گفته با نتیجه‌گیری NAD موافق نیست اما توصیه‌های این نهاد را برای شفاف‌سازی ادعاها رعایت خواهد کرد. احتمالاً در آینده برندینگ این دستیار هوش مصنوعی واضح‌تر خواهد شد.

نهاد ناظر تبلیغاتی در آمریکا به مایکروسافت توصیه کرده برخی ادعاهای خود درباره دستیار هوش مصنوعی کوپایلت را متوقف یا اصلاح کند.

سازمان بخش ملی تبلیغات (NAD) آمریکا با بررسی تبلیغات «Microsoft 365 Copilot»، اعلام کرده مایکروسافت باید شفافیت بیشتری درباره محدودیت‌های این ابزار، به‌ویژه در بخش «Business Chat»، داشته باشد و ادعاهای مربوط به افزایش بهره‌وری را اصلاح کند.

انتقاد نهاد ناظر از برندینگ گمراه‌کننده مایکروسافت کوپایلت

مایکروسافت پیشتر مدعی شده بود کوپایلت باعث بهبود بهره‌وری و بازگشت سرمایه در شرکت‌ها می‌شود و به نقل از کاربران اعلام کرده بود 67، 70 و 75 درصد آنها پس از مدتی استفاده، احساس بهره‌وری بیشتری دارند اما NAD در بررسی خود اعلام کرده که این ادعاها فقط بیانگر درک ذهنی کاربران بوده و شواهد عینی کافی برای پشتیبانی از آنها وجود ندارد؛ درنتیجه، این نهاد از مایکروسافت خواسته یا این ادعاها را حذف کند یا مبنای آنها را به‌روشنی در تبلیغات بیان کند.

NAD همچنین به استفاده گسترده و گاه گیج‌کننده مایکروسافت از برند کوپایلت در محصولات مختلف، ازجمله Business Chat، اشاره کرده و از این شرکت خواسته محدودیت‌های عملکرد این ابزار را به‌وضوح بیان کند تا کاربران دچار سوء‌تفاهم نشوند.

مایکروسافت کوپایلت

سال‌های اخیر، برندینگ کوپایلت دچار چندین تغییر شده است. این ابزار ابتدا با نام «Bing Chat Enterprise» معرفی شد، سپس نام آن به کوپایلت تغییر کرد و درنهایت به شکل فعلی Microsoft 365 Copilot Chat درآمد. ابزار Business Chat نیز که ابتدا ربات گفتگو در اپلیکیشن ارتباطی و همکاری تیمز (Teams) بود، اکنون بخشی از همین بسته به‌ شمار می‌رود.

مایکروسافت در واکنش به این گزارش گفته با نتیجه‌گیری NAD موافق نیست اما توصیه‌های این نهاد را برای شفاف‌سازی ادعاها رعایت خواهد کرد. احتمالاً در آینده برندینگ این دستیار هوش مصنوعی واضح‌تر خواهد شد.

اخبارجدیدترین

مدیرعامل انویدیا: هوش مصنوعی همه مشاغل را به‌طور کامل تغییر می‌دهد

چت‌بات هوش مصنوعی Claude به‌صورت رسمی با Canva یکپارچه شد

گوگل قراردادی ۳ میلیارد دلاری برای خرید انرژی برق‌آبی امضا کرد

نهاد ناظر تبلیغاتی در آمریکا به مایکروسافت توصیه کرده برخی ادعاهای خود درباره دستیار هوش مصنوعی کوپایلت را متوقف یا اصلاح کند.

سازمان بخش ملی تبلیغات (NAD) آمریکا با بررسی تبلیغات «Microsoft 365 Copilot»، اعلام کرده مایکروسافت باید شفافیت بیشتری درباره محدودیت‌های این ابزار، به‌ویژه در بخش «Business Chat»، داشته باشد و ادعاهای مربوط به افزایش بهره‌وری را اصلاح کند.

انتقاد نهاد ناظر از برندینگ گمراه‌کننده مایکروسافت کوپایلت

مایکروسافت پیشتر مدعی شده بود کوپایلت باعث بهبود بهره‌وری و بازگشت سرمایه در شرکت‌ها می‌شود و به نقل از کاربران اعلام کرده بود 67، 70 و 75 درصد آنها پس از مدتی استفاده، احساس بهره‌وری بیشتری دارند اما NAD در بررسی خود اعلام کرده که این ادعاها فقط بیانگر درک ذهنی کاربران بوده و شواهد عینی کافی برای پشتیبانی از آنها وجود ندارد؛ درنتیجه، این نهاد از مایکروسافت خواسته یا این ادعاها را حذف کند یا مبنای آنها را به‌روشنی در تبلیغات بیان کند.

NAD همچنین به استفاده گسترده و گاه گیج‌کننده مایکروسافت از برند کوپایلت در محصولات مختلف، ازجمله Business Chat، اشاره کرده و از این شرکت خواسته محدودیت‌های عملکرد این ابزار را به‌وضوح بیان کند تا کاربران دچار سوء‌تفاهم نشوند.

مایکروسافت کوپایلت

سال‌های اخیر، برندینگ کوپایلت دچار چندین تغییر شده است. این ابزار ابتدا با نام «Bing Chat Enterprise» معرفی شد، سپس نام آن به کوپایلت تغییر کرد و درنهایت به شکل فعلی Microsoft 365 Copilot Chat درآمد. ابزار Business Chat نیز که ابتدا ربات گفتگو در اپلیکیشن ارتباطی و همکاری تیمز (Teams) بود، اکنون بخشی از همین بسته به‌ شمار می‌رود.

مایکروسافت در واکنش به این گزارش گفته با نتیجه‌گیری NAD موافق نیست اما توصیه‌های این نهاد را برای شفاف‌سازی ادعاها رعایت خواهد کرد. احتمالاً در آینده برندینگ این دستیار هوش مصنوعی واضح‌تر خواهد شد.

نهاد ناظر تبلیغاتی در آمریکا به مایکروسافت توصیه کرده برخی ادعاهای خود درباره دستیار هوش مصنوعی کوپایلت را متوقف یا اصلاح کند.

سازمان بخش ملی تبلیغات (NAD) آمریکا با بررسی تبلیغات «Microsoft 365 Copilot»، اعلام کرده مایکروسافت باید شفافیت بیشتری درباره محدودیت‌های این ابزار، به‌ویژه در بخش «Business Chat»، داشته باشد و ادعاهای مربوط به افزایش بهره‌وری را اصلاح کند.

انتقاد نهاد ناظر از برندینگ گمراه‌کننده مایکروسافت کوپایلت

مایکروسافت پیشتر مدعی شده بود کوپایلت باعث بهبود بهره‌وری و بازگشت سرمایه در شرکت‌ها می‌شود و به نقل از کاربران اعلام کرده بود 67، 70 و 75 درصد آنها پس از مدتی استفاده، احساس بهره‌وری بیشتری دارند اما NAD در بررسی خود اعلام کرده که این ادعاها فقط بیانگر درک ذهنی کاربران بوده و شواهد عینی کافی برای پشتیبانی از آنها وجود ندارد؛ درنتیجه، این نهاد از مایکروسافت خواسته یا این ادعاها را حذف کند یا مبنای آنها را به‌روشنی در تبلیغات بیان کند.

NAD همچنین به استفاده گسترده و گاه گیج‌کننده مایکروسافت از برند کوپایلت در محصولات مختلف، ازجمله Business Chat، اشاره کرده و از این شرکت خواسته محدودیت‌های عملکرد این ابزار را به‌وضوح بیان کند تا کاربران دچار سوء‌تفاهم نشوند.

مایکروسافت کوپایلت

سال‌های اخیر، برندینگ کوپایلت دچار چندین تغییر شده است. این ابزار ابتدا با نام «Bing Chat Enterprise» معرفی شد، سپس نام آن به کوپایلت تغییر کرد و درنهایت به شکل فعلی Microsoft 365 Copilot Chat درآمد. ابزار Business Chat نیز که ابتدا ربات گفتگو در اپلیکیشن ارتباطی و همکاری تیمز (Teams) بود، اکنون بخشی از همین بسته به‌ شمار می‌رود.

مایکروسافت در واکنش به این گزارش گفته با نتیجه‌گیری NAD موافق نیست اما توصیه‌های این نهاد را برای شفاف‌سازی ادعاها رعایت خواهد کرد. احتمالاً در آینده برندینگ این دستیار هوش مصنوعی واضح‌تر خواهد شد.

پست قبلی

پروازها تا بعدازظهر فردا لغو می‌مانند

پست بعدی

قیمت استارلینک در ایران نجومی شد

مربوطه پست ها

مدیرعامل انویدیا: هوش مصنوعی همه مشاغل را به‌طور کامل تغییر می‌دهد
هوش مصنوعی

مدیرعامل انویدیا: هوش مصنوعی همه مشاغل را به‌طور کامل تغییر می‌دهد

۲۵ تیر ۱۴۰۴
چت‌بات هوش مصنوعی Claude به‌صورت رسمی با Canva یکپارچه شد
هوش مصنوعی

چت‌بات هوش مصنوعی Claude به‌صورت رسمی با Canva یکپارچه شد

۲۵ تیر ۱۴۰۴
گوگل قراردادی ۳ میلیارد دلاری برای خرید انرژی برق‌آبی امضا کرد
هوش مصنوعی

گوگل قراردادی ۳ میلیارد دلاری برای خرید انرژی برق‌آبی امضا کرد

۲۵ تیر ۱۴۰۴
هوش مصنوعی کوپایلوت در ویندوز حالا می‌تواند تمام صفحه‌نمایش شما را ببیند
هوش مصنوعی

هوش مصنوعی کوپایلوت در ویندوز حالا می‌تواند تمام صفحه‌نمایش شما را ببیند

۲۵ تیر ۱۴۰۴
تزار هوش مصنوعی کاخ سفید: دلیل لغو محدودیت فروش تراشه به چین مقابله با هواوی است
هوش مصنوعی

تزار هوش مصنوعی کاخ سفید: دلیل لغو محدودیت فروش تراشه به چین مقابله با هواوی است

۲۵ تیر ۱۴۰۴
هشدار محققان OpenAI، گوگل و آنتروپیک: شاید دیگر نتوانیم به افکار هوش مصنوعی پی ببریم
هوش مصنوعی

هشدار محققان OpenAI، گوگل و آنتروپیک: شاید دیگر نتوانیم به افکار هوش مصنوعی پی ببریم

۲۵ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 4 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • حق بیمه‌ها ۱۶۵ هزار میلیارد شد
  • طرح شیرین مجلس برای ۵۵ میلیون ایرانی قطعی شد
  • پول یارانه کالابرگ دهک‌های ۱ تا ۷ از خارج کشور رسید
  • نسخه نجات سازمان تامین اجتماعی نوشته شد
  • قیمت طلا لرزه به جان بازار انداخت (۲۵ تیر)
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.