دانش جوین
یکشنبه, تیر ۱۵, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

حکایت دل‌بستگی‌ها به امام حسین (ع) در سیما؛ اینجا جایی برای همه است

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۱۵ تیر ۱۴۰۴
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
حکایت دل‌بستگی‌ها به امام حسین (ع) در سیما؛ اینجا جایی برای همه است
0
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

یاسر فریادرس یکی از تهیه‌کنندگان مجموعه اپیزودیک «جایی برای همه» که با محوریت ماه محرم و آیین‌های سوگواری امام حسین (ع)، از شبکه دو پخش می شود در این باره به خبرنگار مهر گفت: با توجه به محدودیت زمانی که برای رسیدن کار به آنتن رسانه ملی در دهه اول محرم داشتیم، به مدل‌های مختلفی فکر کردیم که اصلی‌ترین ویژگی‌اش این بود که همه ریشه در یک قصه واقعی داشته و از دل مردم باشند؛ در حقیقت حکایت دل‌بستگی آنها به امام حسین (ع) را روایت کند.

وی ادامه داد: در قسمت‌های مختلف، به مدل‌های متفاوتی در متن فیلمنامه رسیدیم. فیلمنامه‌های مختلفی داشتیم که باتوجه به پژوهش های متعدد نوشته شده بود. از چند فیلمنامه‌نویس کمک گرفتیم چون زمان محدودی تا رسیدن به پخش داشتیم. برای نویسندگان مختلف به دلیل فرمی که می‌خواستیم بر آن پایبند باشیم، یک مدل متن و نوع روایت تعیین می‌کردیم.

وی که یکی از تهیه‌کنندگان مجموعه اپیزودیک «جایی برای همه» است درباره انتخاب لوکیشن‌های این اثر بیان کرد: بر اساس فیلمنامه با کارگردانان مشورت می‌شد و سپس از لوکیشن‌های متفاوت در استان‌های مختلف بازدید کردیم. قرار بود یک یا دو قسمت در تهران ضبط کنیم؛ درنهایت ۲ قسمت در استان یزد، ۲ قسمت در مازندران، یک قسمت در تهران و یک قسمت هم در استان البرز ضبط شد. قسمت‌های باقی مانده نیز در استان‌های کرمان و خراسان رضوی به تولید رسید.

فریادرس درباره بهره بردن از هنرمندان بومی مطرح کرد: باتوجه به اینکه تهیه‌کنندگان قسمت‌هایی که در کرمان و مشهد تولید شد، بومی منطقه بودند، بسیار بیشتر از ظرفیت‌های بومی بهره بردند. البته من هم در ۶ قسمتی که تهیه‌کنندگی‌اش را برعهده داشتم (به ویژه مازندران) سعی کردم تمام عوامل حتی عوامل پشت صحنه افرادی باشند که در همان استان فعالیت دارند. این بهره بردن از هنرمندان ساکن در هر خطه به معنی افت کیفیت نیست و اتفاقاً در بسیاری از زمینه‌ها این اتفاق به ما کمک کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره کیفیت متفاوت قسمت‌ها با وجود چند کارگردانی بودن این مجموعه اپیزودیک عنوان کرد: «جایی برای همه» اثری اپیزودیک است و قسمت‌ها مانند نخ تسبیح به هم وصل هستند چراکه همه آنها روایتگر قصه‌های مردمی از هیئت و ارادت افراد به امام حسین (ع) است. وجود تهیه‌کنندگان و کارگردان‌های مختلف به کار نه تنها لطمه‌ای وارد نکرد بلکه از زاویه نگاه‌های مختلف به قصه‌های عاشورایی پرداخته شد.

این مستندساز درباره تجربه خود از ساخت یک مجموعه تلویزیونی اپیزودیک بیان کرد: در زمان تولید مجموعه، وارد فضای جنگ تحمیلی از سوی رژیم صهیونیستی شدیم اما گروه تولید با وجود چالش‌های فراوان کار را متوقف نکرد و با همدلی و از خود گذشتگی تولید را ادامه داد. «جایی برای همه» یک تجربه خاص برای همه ما رقم زد و همدلی‌ای که امروز ما در میان اهالی مختلف در همه عرصه‌ها می‌بینیم، واقعاً در میان عوامل تولید هم دیده شد.

تهیه‌کننده «جایی برای همه» ادامه داد: کار ما بیش از آنکه درباره آیین‌ها و مناسک محرم باشد، بیشتر درباره قصه‌هایی است که پیوندی با امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورایی دارد یعنی شاید مستقیم درباره روضه خانگی یا موارد دیگری نباشد اما پیرنگ‌ها و فضاهایی که در کار وجود دارد، برگرفته از همین فرهنگ عاشورایی و قصه‌های شیرینی است که بسیاری مواقع با آنها سروکار داریم.

فریادرس با اشاره به اینکه مخاطب هدف در هر قسمت متفاوت است، تصریح کرد: قسمت اول که در استان خراسان رضوی ضبط شده است، برای مخاطب کودک و نوجوان اثرگذار بود. قسمت دوم کمی حال و هوای مستند داشت و مخاطب عام با آن به خوبی ارتباط برقرار کرده بود. ما سعی کردیم همه آحاد جامعه از این مجموعه بهره ببرند و باتوجه به اسم این مجموعه، همه به نوعی مخاطب این اثر باشند.

وی درباره همکاری نهادهای مختلف برای ساخت این اثر عنوان کرد: در برخی از استان‌ها به واسطه بهره بردن از ظرفیت هنرمندان بومی، سعی کردیم با توجه به اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی مراکز را درگیر نکنیم و خودمان به صورت مستقل جلو برویم. البته حمایت‌های بسیار خوب سفارش دهنده کار یعنی خانه تولیدات جوان مرکز سیمرغ بسیار بود و به ما در این مسیر کمک کرد تا در آرامش کار خود را انجام دهیم.

فریادرس در پایان عنوان کرد: ما این روزها بسیار نیاز به وحدت و همدلی بین آحاد جامعه داریم و طبق صحبت‌های رهبر معظم انقلاب درباره اتحاد میلیونی تنها جایی که این اتفاق می‌افتد، زیر پرچم امام حسین (ع) است چراکه هرکس با هر سلیقه‌ای می‌تواند در این فضا تنفس کند. ما سعی کردیم که از اسم کار بهره بگیریم و درباره وحدت حول محور اهل بیت که بسیار دوست داشتنی است، بیشتر صحبت کنیم.

یاسر فریادرس یکی از تهیه‌کنندگان مجموعه اپیزودیک «جایی برای همه» که با محوریت ماه محرم و آیین‌های سوگواری امام حسین (ع)، از شبکه دو پخش می شود در این باره به خبرنگار مهر گفت: با توجه به محدودیت زمانی که برای رسیدن کار به آنتن رسانه ملی در دهه اول محرم داشتیم، به مدل‌های مختلفی فکر کردیم که اصلی‌ترین ویژگی‌اش این بود که همه ریشه در یک قصه واقعی داشته و از دل مردم باشند؛ در حقیقت حکایت دل‌بستگی آنها به امام حسین (ع) را روایت کند.

وی ادامه داد: در قسمت‌های مختلف، به مدل‌های متفاوتی در متن فیلمنامه رسیدیم. فیلمنامه‌های مختلفی داشتیم که باتوجه به پژوهش های متعدد نوشته شده بود. از چند فیلمنامه‌نویس کمک گرفتیم چون زمان محدودی تا رسیدن به پخش داشتیم. برای نویسندگان مختلف به دلیل فرمی که می‌خواستیم بر آن پایبند باشیم، یک مدل متن و نوع روایت تعیین می‌کردیم.

وی که یکی از تهیه‌کنندگان مجموعه اپیزودیک «جایی برای همه» است درباره انتخاب لوکیشن‌های این اثر بیان کرد: بر اساس فیلمنامه با کارگردانان مشورت می‌شد و سپس از لوکیشن‌های متفاوت در استان‌های مختلف بازدید کردیم. قرار بود یک یا دو قسمت در تهران ضبط کنیم؛ درنهایت ۲ قسمت در استان یزد، ۲ قسمت در مازندران، یک قسمت در تهران و یک قسمت هم در استان البرز ضبط شد. قسمت‌های باقی مانده نیز در استان‌های کرمان و خراسان رضوی به تولید رسید.

فریادرس درباره بهره بردن از هنرمندان بومی مطرح کرد: باتوجه به اینکه تهیه‌کنندگان قسمت‌هایی که در کرمان و مشهد تولید شد، بومی منطقه بودند، بسیار بیشتر از ظرفیت‌های بومی بهره بردند. البته من هم در ۶ قسمتی که تهیه‌کنندگی‌اش را برعهده داشتم (به ویژه مازندران) سعی کردم تمام عوامل حتی عوامل پشت صحنه افرادی باشند که در همان استان فعالیت دارند. این بهره بردن از هنرمندان ساکن در هر خطه به معنی افت کیفیت نیست و اتفاقاً در بسیاری از زمینه‌ها این اتفاق به ما کمک کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره کیفیت متفاوت قسمت‌ها با وجود چند کارگردانی بودن این مجموعه اپیزودیک عنوان کرد: «جایی برای همه» اثری اپیزودیک است و قسمت‌ها مانند نخ تسبیح به هم وصل هستند چراکه همه آنها روایتگر قصه‌های مردمی از هیئت و ارادت افراد به امام حسین (ع) است. وجود تهیه‌کنندگان و کارگردان‌های مختلف به کار نه تنها لطمه‌ای وارد نکرد بلکه از زاویه نگاه‌های مختلف به قصه‌های عاشورایی پرداخته شد.

این مستندساز درباره تجربه خود از ساخت یک مجموعه تلویزیونی اپیزودیک بیان کرد: در زمان تولید مجموعه، وارد فضای جنگ تحمیلی از سوی رژیم صهیونیستی شدیم اما گروه تولید با وجود چالش‌های فراوان کار را متوقف نکرد و با همدلی و از خود گذشتگی تولید را ادامه داد. «جایی برای همه» یک تجربه خاص برای همه ما رقم زد و همدلی‌ای که امروز ما در میان اهالی مختلف در همه عرصه‌ها می‌بینیم، واقعاً در میان عوامل تولید هم دیده شد.

تهیه‌کننده «جایی برای همه» ادامه داد: کار ما بیش از آنکه درباره آیین‌ها و مناسک محرم باشد، بیشتر درباره قصه‌هایی است که پیوندی با امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورایی دارد یعنی شاید مستقیم درباره روضه خانگی یا موارد دیگری نباشد اما پیرنگ‌ها و فضاهایی که در کار وجود دارد، برگرفته از همین فرهنگ عاشورایی و قصه‌های شیرینی است که بسیاری مواقع با آنها سروکار داریم.

فریادرس با اشاره به اینکه مخاطب هدف در هر قسمت متفاوت است، تصریح کرد: قسمت اول که در استان خراسان رضوی ضبط شده است، برای مخاطب کودک و نوجوان اثرگذار بود. قسمت دوم کمی حال و هوای مستند داشت و مخاطب عام با آن به خوبی ارتباط برقرار کرده بود. ما سعی کردیم همه آحاد جامعه از این مجموعه بهره ببرند و باتوجه به اسم این مجموعه، همه به نوعی مخاطب این اثر باشند.

وی درباره همکاری نهادهای مختلف برای ساخت این اثر عنوان کرد: در برخی از استان‌ها به واسطه بهره بردن از ظرفیت هنرمندان بومی، سعی کردیم با توجه به اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی مراکز را درگیر نکنیم و خودمان به صورت مستقل جلو برویم. البته حمایت‌های بسیار خوب سفارش دهنده کار یعنی خانه تولیدات جوان مرکز سیمرغ بسیار بود و به ما در این مسیر کمک کرد تا در آرامش کار خود را انجام دهیم.

فریادرس در پایان عنوان کرد: ما این روزها بسیار نیاز به وحدت و همدلی بین آحاد جامعه داریم و طبق صحبت‌های رهبر معظم انقلاب درباره اتحاد میلیونی تنها جایی که این اتفاق می‌افتد، زیر پرچم امام حسین (ع) است چراکه هرکس با هر سلیقه‌ای می‌تواند در این فضا تنفس کند. ما سعی کردیم که از اسم کار بهره بگیریم و درباره وحدت حول محور اهل بیت که بسیار دوست داشتنی است، بیشتر صحبت کنیم.

اخبارجدیدترین

از ماجرای خاک خوردن سینما تا حاشیه در کانون کارگردانان و شورای نمایش

از خوانش «پل» تا سنج‌نوازی بوشهری‌ها؛هشتم محرم در «خیمه هنر» چه گذشت؟

دنباله «جزر و مد سرخ» ساخته می‌شود؛ احتمال بازگشت دنزل واشینگتن

یاسر فریادرس یکی از تهیه‌کنندگان مجموعه اپیزودیک «جایی برای همه» که با محوریت ماه محرم و آیین‌های سوگواری امام حسین (ع)، از شبکه دو پخش می شود در این باره به خبرنگار مهر گفت: با توجه به محدودیت زمانی که برای رسیدن کار به آنتن رسانه ملی در دهه اول محرم داشتیم، به مدل‌های مختلفی فکر کردیم که اصلی‌ترین ویژگی‌اش این بود که همه ریشه در یک قصه واقعی داشته و از دل مردم باشند؛ در حقیقت حکایت دل‌بستگی آنها به امام حسین (ع) را روایت کند.

وی ادامه داد: در قسمت‌های مختلف، به مدل‌های متفاوتی در متن فیلمنامه رسیدیم. فیلمنامه‌های مختلفی داشتیم که باتوجه به پژوهش های متعدد نوشته شده بود. از چند فیلمنامه‌نویس کمک گرفتیم چون زمان محدودی تا رسیدن به پخش داشتیم. برای نویسندگان مختلف به دلیل فرمی که می‌خواستیم بر آن پایبند باشیم، یک مدل متن و نوع روایت تعیین می‌کردیم.

وی که یکی از تهیه‌کنندگان مجموعه اپیزودیک «جایی برای همه» است درباره انتخاب لوکیشن‌های این اثر بیان کرد: بر اساس فیلمنامه با کارگردانان مشورت می‌شد و سپس از لوکیشن‌های متفاوت در استان‌های مختلف بازدید کردیم. قرار بود یک یا دو قسمت در تهران ضبط کنیم؛ درنهایت ۲ قسمت در استان یزد، ۲ قسمت در مازندران، یک قسمت در تهران و یک قسمت هم در استان البرز ضبط شد. قسمت‌های باقی مانده نیز در استان‌های کرمان و خراسان رضوی به تولید رسید.

فریادرس درباره بهره بردن از هنرمندان بومی مطرح کرد: باتوجه به اینکه تهیه‌کنندگان قسمت‌هایی که در کرمان و مشهد تولید شد، بومی منطقه بودند، بسیار بیشتر از ظرفیت‌های بومی بهره بردند. البته من هم در ۶ قسمتی که تهیه‌کنندگی‌اش را برعهده داشتم (به ویژه مازندران) سعی کردم تمام عوامل حتی عوامل پشت صحنه افرادی باشند که در همان استان فعالیت دارند. این بهره بردن از هنرمندان ساکن در هر خطه به معنی افت کیفیت نیست و اتفاقاً در بسیاری از زمینه‌ها این اتفاق به ما کمک کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره کیفیت متفاوت قسمت‌ها با وجود چند کارگردانی بودن این مجموعه اپیزودیک عنوان کرد: «جایی برای همه» اثری اپیزودیک است و قسمت‌ها مانند نخ تسبیح به هم وصل هستند چراکه همه آنها روایتگر قصه‌های مردمی از هیئت و ارادت افراد به امام حسین (ع) است. وجود تهیه‌کنندگان و کارگردان‌های مختلف به کار نه تنها لطمه‌ای وارد نکرد بلکه از زاویه نگاه‌های مختلف به قصه‌های عاشورایی پرداخته شد.

این مستندساز درباره تجربه خود از ساخت یک مجموعه تلویزیونی اپیزودیک بیان کرد: در زمان تولید مجموعه، وارد فضای جنگ تحمیلی از سوی رژیم صهیونیستی شدیم اما گروه تولید با وجود چالش‌های فراوان کار را متوقف نکرد و با همدلی و از خود گذشتگی تولید را ادامه داد. «جایی برای همه» یک تجربه خاص برای همه ما رقم زد و همدلی‌ای که امروز ما در میان اهالی مختلف در همه عرصه‌ها می‌بینیم، واقعاً در میان عوامل تولید هم دیده شد.

تهیه‌کننده «جایی برای همه» ادامه داد: کار ما بیش از آنکه درباره آیین‌ها و مناسک محرم باشد، بیشتر درباره قصه‌هایی است که پیوندی با امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورایی دارد یعنی شاید مستقیم درباره روضه خانگی یا موارد دیگری نباشد اما پیرنگ‌ها و فضاهایی که در کار وجود دارد، برگرفته از همین فرهنگ عاشورایی و قصه‌های شیرینی است که بسیاری مواقع با آنها سروکار داریم.

فریادرس با اشاره به اینکه مخاطب هدف در هر قسمت متفاوت است، تصریح کرد: قسمت اول که در استان خراسان رضوی ضبط شده است، برای مخاطب کودک و نوجوان اثرگذار بود. قسمت دوم کمی حال و هوای مستند داشت و مخاطب عام با آن به خوبی ارتباط برقرار کرده بود. ما سعی کردیم همه آحاد جامعه از این مجموعه بهره ببرند و باتوجه به اسم این مجموعه، همه به نوعی مخاطب این اثر باشند.

وی درباره همکاری نهادهای مختلف برای ساخت این اثر عنوان کرد: در برخی از استان‌ها به واسطه بهره بردن از ظرفیت هنرمندان بومی، سعی کردیم با توجه به اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی مراکز را درگیر نکنیم و خودمان به صورت مستقل جلو برویم. البته حمایت‌های بسیار خوب سفارش دهنده کار یعنی خانه تولیدات جوان مرکز سیمرغ بسیار بود و به ما در این مسیر کمک کرد تا در آرامش کار خود را انجام دهیم.

فریادرس در پایان عنوان کرد: ما این روزها بسیار نیاز به وحدت و همدلی بین آحاد جامعه داریم و طبق صحبت‌های رهبر معظم انقلاب درباره اتحاد میلیونی تنها جایی که این اتفاق می‌افتد، زیر پرچم امام حسین (ع) است چراکه هرکس با هر سلیقه‌ای می‌تواند در این فضا تنفس کند. ما سعی کردیم که از اسم کار بهره بگیریم و درباره وحدت حول محور اهل بیت که بسیار دوست داشتنی است، بیشتر صحبت کنیم.

یاسر فریادرس یکی از تهیه‌کنندگان مجموعه اپیزودیک «جایی برای همه» که با محوریت ماه محرم و آیین‌های سوگواری امام حسین (ع)، از شبکه دو پخش می شود در این باره به خبرنگار مهر گفت: با توجه به محدودیت زمانی که برای رسیدن کار به آنتن رسانه ملی در دهه اول محرم داشتیم، به مدل‌های مختلفی فکر کردیم که اصلی‌ترین ویژگی‌اش این بود که همه ریشه در یک قصه واقعی داشته و از دل مردم باشند؛ در حقیقت حکایت دل‌بستگی آنها به امام حسین (ع) را روایت کند.

وی ادامه داد: در قسمت‌های مختلف، به مدل‌های متفاوتی در متن فیلمنامه رسیدیم. فیلمنامه‌های مختلفی داشتیم که باتوجه به پژوهش های متعدد نوشته شده بود. از چند فیلمنامه‌نویس کمک گرفتیم چون زمان محدودی تا رسیدن به پخش داشتیم. برای نویسندگان مختلف به دلیل فرمی که می‌خواستیم بر آن پایبند باشیم، یک مدل متن و نوع روایت تعیین می‌کردیم.

وی که یکی از تهیه‌کنندگان مجموعه اپیزودیک «جایی برای همه» است درباره انتخاب لوکیشن‌های این اثر بیان کرد: بر اساس فیلمنامه با کارگردانان مشورت می‌شد و سپس از لوکیشن‌های متفاوت در استان‌های مختلف بازدید کردیم. قرار بود یک یا دو قسمت در تهران ضبط کنیم؛ درنهایت ۲ قسمت در استان یزد، ۲ قسمت در مازندران، یک قسمت در تهران و یک قسمت هم در استان البرز ضبط شد. قسمت‌های باقی مانده نیز در استان‌های کرمان و خراسان رضوی به تولید رسید.

فریادرس درباره بهره بردن از هنرمندان بومی مطرح کرد: باتوجه به اینکه تهیه‌کنندگان قسمت‌هایی که در کرمان و مشهد تولید شد، بومی منطقه بودند، بسیار بیشتر از ظرفیت‌های بومی بهره بردند. البته من هم در ۶ قسمتی که تهیه‌کنندگی‌اش را برعهده داشتم (به ویژه مازندران) سعی کردم تمام عوامل حتی عوامل پشت صحنه افرادی باشند که در همان استان فعالیت دارند. این بهره بردن از هنرمندان ساکن در هر خطه به معنی افت کیفیت نیست و اتفاقاً در بسیاری از زمینه‌ها این اتفاق به ما کمک کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره کیفیت متفاوت قسمت‌ها با وجود چند کارگردانی بودن این مجموعه اپیزودیک عنوان کرد: «جایی برای همه» اثری اپیزودیک است و قسمت‌ها مانند نخ تسبیح به هم وصل هستند چراکه همه آنها روایتگر قصه‌های مردمی از هیئت و ارادت افراد به امام حسین (ع) است. وجود تهیه‌کنندگان و کارگردان‌های مختلف به کار نه تنها لطمه‌ای وارد نکرد بلکه از زاویه نگاه‌های مختلف به قصه‌های عاشورایی پرداخته شد.

این مستندساز درباره تجربه خود از ساخت یک مجموعه تلویزیونی اپیزودیک بیان کرد: در زمان تولید مجموعه، وارد فضای جنگ تحمیلی از سوی رژیم صهیونیستی شدیم اما گروه تولید با وجود چالش‌های فراوان کار را متوقف نکرد و با همدلی و از خود گذشتگی تولید را ادامه داد. «جایی برای همه» یک تجربه خاص برای همه ما رقم زد و همدلی‌ای که امروز ما در میان اهالی مختلف در همه عرصه‌ها می‌بینیم، واقعاً در میان عوامل تولید هم دیده شد.

تهیه‌کننده «جایی برای همه» ادامه داد: کار ما بیش از آنکه درباره آیین‌ها و مناسک محرم باشد، بیشتر درباره قصه‌هایی است که پیوندی با امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورایی دارد یعنی شاید مستقیم درباره روضه خانگی یا موارد دیگری نباشد اما پیرنگ‌ها و فضاهایی که در کار وجود دارد، برگرفته از همین فرهنگ عاشورایی و قصه‌های شیرینی است که بسیاری مواقع با آنها سروکار داریم.

فریادرس با اشاره به اینکه مخاطب هدف در هر قسمت متفاوت است، تصریح کرد: قسمت اول که در استان خراسان رضوی ضبط شده است، برای مخاطب کودک و نوجوان اثرگذار بود. قسمت دوم کمی حال و هوای مستند داشت و مخاطب عام با آن به خوبی ارتباط برقرار کرده بود. ما سعی کردیم همه آحاد جامعه از این مجموعه بهره ببرند و باتوجه به اسم این مجموعه، همه به نوعی مخاطب این اثر باشند.

وی درباره همکاری نهادهای مختلف برای ساخت این اثر عنوان کرد: در برخی از استان‌ها به واسطه بهره بردن از ظرفیت هنرمندان بومی، سعی کردیم با توجه به اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی مراکز را درگیر نکنیم و خودمان به صورت مستقل جلو برویم. البته حمایت‌های بسیار خوب سفارش دهنده کار یعنی خانه تولیدات جوان مرکز سیمرغ بسیار بود و به ما در این مسیر کمک کرد تا در آرامش کار خود را انجام دهیم.

فریادرس در پایان عنوان کرد: ما این روزها بسیار نیاز به وحدت و همدلی بین آحاد جامعه داریم و طبق صحبت‌های رهبر معظم انقلاب درباره اتحاد میلیونی تنها جایی که این اتفاق می‌افتد، زیر پرچم امام حسین (ع) است چراکه هرکس با هر سلیقه‌ای می‌تواند در این فضا تنفس کند. ما سعی کردیم که از اسم کار بهره بگیریم و درباره وحدت حول محور اهل بیت که بسیار دوست داشتنی است، بیشتر صحبت کنیم.

پست قبلی

عمل جراحی سردار آزمون انجام شد؛ زمان دوری از فوتبال مشخص شد

پست بعدی

این باشگاه اماراتی خریدار پر و پاقرص مهدی قایدی شد

مربوطه پست ها

از ماجرای خاک خوردن سینما تا حاشیه در کانون کارگردانان و شورای نمایش
هنر و فرهنگ

از ماجرای خاک خوردن سینما تا حاشیه در کانون کارگردانان و شورای نمایش

۱۵ تیر ۱۴۰۴
از خوانش «پل» تا سنج‌نوازی بوشهری‌ها؛هشتم محرم در «خیمه هنر» چه گذشت؟
هنر و فرهنگ

از خوانش «پل» تا سنج‌نوازی بوشهری‌ها؛هشتم محرم در «خیمه هنر» چه گذشت؟

۱۵ تیر ۱۴۰۴
دنباله «جزر و مد سرخ» ساخته می‌شود؛ احتمال بازگشت دنزل واشینگتن
هنر و فرهنگ

دنباله «جزر و مد سرخ» ساخته می‌شود؛ احتمال بازگشت دنزل واشینگتن

۱۵ تیر ۱۴۰۴
تمرکز خانه نمایش شهرداری روی پرورش نیروی جوان تعزیه‌خوان
هنر و فرهنگ

تمرکز خانه نمایش شهرداری روی پرورش نیروی جوان تعزیه‌خوان

۱۵ تیر ۱۴۰۴
پخش سریال «مهمان‌ کشی» به تعویق افتاد
هنر و فرهنگ

پخش سریال «مهمان‌ کشی» به تعویق افتاد

۱۵ تیر ۱۴۰۴
روایت سلمان فرخنده از هنر عاشورایی در «ترمه»
هنر و فرهنگ

روایت سلمان فرخنده از هنر عاشورایی در «ترمه»

۱۵ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − هفت =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • از ماجرای خاک خوردن سینما تا حاشیه در کانون کارگردانان و شورای نمایش
  • از خوانش «پل» تا سنج‌نوازی بوشهری‌ها؛هشتم محرم در «خیمه هنر» چه گذشت؟
  • دنباله «جزر و مد سرخ» ساخته می‌شود؛ احتمال بازگشت دنزل واشینگتن
  • تمرکز خانه نمایش شهرداری روی پرورش نیروی جوان تعزیه‌خوان
  • این باشگاه اماراتی خریدار پر و پاقرص مهدی قایدی شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.