دانش جوین
دوشنبه, تیر ۱۶, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی حمل و نقل

۸۰ درصد از بلیت هواپیماها توسط پلتفرم‌ها و آژانس‌ها فروخته شد

تحلیل بازار توسط تحلیل بازار
۱۵ تیر ۱۴۰۴
در حمل و نقل
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
۸۰ درصد از بلیت هواپیماها توسط پلتفرم‌ها و آژانس‌ها فروخته شد
0
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش بازار، امیر پویان رفیعی، رئیس هیئت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی تهران در خصوص آخرین وضعیت استرداد بها بلیت هواپیما اظهار داشت: ۸۰۰ هزار بلیت هواپیما فروخته شده که تا به امروز ۸۰ درصد آنها برگشت داده شده است.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد از بلیت هایی که خود ایرلاین‌ها فروختند، برگشت داده شده. من فکر می‌کنم که شاید ۲۰ درصد از فروش برای ایرلاین‌ها است و ۸۰ درصد رو آژانس‌ها و پلتفرم‌ها به مردم فروختند.

او بیان کرد: از این مقدار، تقریبا کمتر از ۲۰ درصد پرداخت شده و مابقی هنوز در حال برگشت به دست مردم هست. این موضوع باعث شده که مردم اعتراض کنند و بپرسند این پول کجا رفته که نمی‌تواند به حساب آنها برگردد.

رفیعی تاکید کرد: در واقع باید بگویم که ما پروازهایی نداریم که هزینه‌های آنها برگشت داده شود.

امروز در حال صحبت دربارهٔ این موضوع هستیم که مردم باید پولشون رو پس بگیرند. آن‌ها در جستجوی یک تسهیلات ویژه از دولت هستند چراکه سودی به دست نیاوردند و برای این موضوع، نیاز به حمایت دارند.

رئیس هیئت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی با بیان اینکه موضوع پیچیده‌ای نیست، مگر اینکه خودمون پیچیده‌اش کنیم گفت: اگه پروازی برای ساعت ۱۲ قرار بوده انجام شود و نشود، طبیعتا هزینه‌هایی به وجود میاد.

وی ادامه داد: بلیت‌های روزهای متمادی که معلوم بوده پروازی وجود نداشته، خسارت را از مسافر می‌گیرند. این کاملا نادرسته که ایرلاین‌ها خودشان خسارت را به مسافرها ببخشند.

رفیعی گفت: این اتفاق در جنگ بر همه ما آشکار باشد، چراکه اگر یه مسافر به هر دلیلی ۲۰ دقیقه هم دیر برسد، ممکن است تحمیل هزینه شود. حالا این وسط مردم حق دارند و نمی‌توان گفت که صبر کنید تا پرواز رو برای شما یک ماه دیگه راه بندازیم. این برای مسافر به هیچ عنوان منطقی نیست.

وی ادامه داد: من امیدوارم که این موضوعات به سمتی برود که بهتر مدیریت شود متأسفانه برخی از این مشکلات به مدیریت ایرلاین‌ها برمی‌گردد و باید اصلاحات اساسی انجام شود.

او بیان کرد: ما نیاز به یک تسهیلات داریم تا بتونیم به مسافران خدمات بهتری بدیم و به وضعیت بازگشت پول‌ها رسیدگی کنیم.

به گزارش بازار، امیر پویان رفیعی، رئیس هیئت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی تهران در خصوص آخرین وضعیت استرداد بها بلیت هواپیما اظهار داشت: ۸۰۰ هزار بلیت هواپیما فروخته شده که تا به امروز ۸۰ درصد آنها برگشت داده شده است.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد از بلیت هایی که خود ایرلاین‌ها فروختند، برگشت داده شده. من فکر می‌کنم که شاید ۲۰ درصد از فروش برای ایرلاین‌ها است و ۸۰ درصد رو آژانس‌ها و پلتفرم‌ها به مردم فروختند.

او بیان کرد: از این مقدار، تقریبا کمتر از ۲۰ درصد پرداخت شده و مابقی هنوز در حال برگشت به دست مردم هست. این موضوع باعث شده که مردم اعتراض کنند و بپرسند این پول کجا رفته که نمی‌تواند به حساب آنها برگردد.

رفیعی تاکید کرد: در واقع باید بگویم که ما پروازهایی نداریم که هزینه‌های آنها برگشت داده شود.

امروز در حال صحبت دربارهٔ این موضوع هستیم که مردم باید پولشون رو پس بگیرند. آن‌ها در جستجوی یک تسهیلات ویژه از دولت هستند چراکه سودی به دست نیاوردند و برای این موضوع، نیاز به حمایت دارند.

رئیس هیئت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی با بیان اینکه موضوع پیچیده‌ای نیست، مگر اینکه خودمون پیچیده‌اش کنیم گفت: اگه پروازی برای ساعت ۱۲ قرار بوده انجام شود و نشود، طبیعتا هزینه‌هایی به وجود میاد.

وی ادامه داد: بلیت‌های روزهای متمادی که معلوم بوده پروازی وجود نداشته، خسارت را از مسافر می‌گیرند. این کاملا نادرسته که ایرلاین‌ها خودشان خسارت را به مسافرها ببخشند.

رفیعی گفت: این اتفاق در جنگ بر همه ما آشکار باشد، چراکه اگر یه مسافر به هر دلیلی ۲۰ دقیقه هم دیر برسد، ممکن است تحمیل هزینه شود. حالا این وسط مردم حق دارند و نمی‌توان گفت که صبر کنید تا پرواز رو برای شما یک ماه دیگه راه بندازیم. این برای مسافر به هیچ عنوان منطقی نیست.

وی ادامه داد: من امیدوارم که این موضوعات به سمتی برود که بهتر مدیریت شود متأسفانه برخی از این مشکلات به مدیریت ایرلاین‌ها برمی‌گردد و باید اصلاحات اساسی انجام شود.

او بیان کرد: ما نیاز به یک تسهیلات داریم تا بتونیم به مسافران خدمات بهتری بدیم و به وضعیت بازگشت پول‌ها رسیدگی کنیم.

اخبارجدیدترین

پروازهای فوق‌العاده داخلی در روز عاشورا

عملیات بازسازی باند فرودگاه تبریز تمام شد

هشدار هواشناسی؛ وزش باد در استان تهران

به گزارش بازار، امیر پویان رفیعی، رئیس هیئت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی تهران در خصوص آخرین وضعیت استرداد بها بلیت هواپیما اظهار داشت: ۸۰۰ هزار بلیت هواپیما فروخته شده که تا به امروز ۸۰ درصد آنها برگشت داده شده است.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد از بلیت هایی که خود ایرلاین‌ها فروختند، برگشت داده شده. من فکر می‌کنم که شاید ۲۰ درصد از فروش برای ایرلاین‌ها است و ۸۰ درصد رو آژانس‌ها و پلتفرم‌ها به مردم فروختند.

او بیان کرد: از این مقدار، تقریبا کمتر از ۲۰ درصد پرداخت شده و مابقی هنوز در حال برگشت به دست مردم هست. این موضوع باعث شده که مردم اعتراض کنند و بپرسند این پول کجا رفته که نمی‌تواند به حساب آنها برگردد.

رفیعی تاکید کرد: در واقع باید بگویم که ما پروازهایی نداریم که هزینه‌های آنها برگشت داده شود.

امروز در حال صحبت دربارهٔ این موضوع هستیم که مردم باید پولشون رو پس بگیرند. آن‌ها در جستجوی یک تسهیلات ویژه از دولت هستند چراکه سودی به دست نیاوردند و برای این موضوع، نیاز به حمایت دارند.

رئیس هیئت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی با بیان اینکه موضوع پیچیده‌ای نیست، مگر اینکه خودمون پیچیده‌اش کنیم گفت: اگه پروازی برای ساعت ۱۲ قرار بوده انجام شود و نشود، طبیعتا هزینه‌هایی به وجود میاد.

وی ادامه داد: بلیت‌های روزهای متمادی که معلوم بوده پروازی وجود نداشته، خسارت را از مسافر می‌گیرند. این کاملا نادرسته که ایرلاین‌ها خودشان خسارت را به مسافرها ببخشند.

رفیعی گفت: این اتفاق در جنگ بر همه ما آشکار باشد، چراکه اگر یه مسافر به هر دلیلی ۲۰ دقیقه هم دیر برسد، ممکن است تحمیل هزینه شود. حالا این وسط مردم حق دارند و نمی‌توان گفت که صبر کنید تا پرواز رو برای شما یک ماه دیگه راه بندازیم. این برای مسافر به هیچ عنوان منطقی نیست.

وی ادامه داد: من امیدوارم که این موضوعات به سمتی برود که بهتر مدیریت شود متأسفانه برخی از این مشکلات به مدیریت ایرلاین‌ها برمی‌گردد و باید اصلاحات اساسی انجام شود.

او بیان کرد: ما نیاز به یک تسهیلات داریم تا بتونیم به مسافران خدمات بهتری بدیم و به وضعیت بازگشت پول‌ها رسیدگی کنیم.

به گزارش بازار، امیر پویان رفیعی، رئیس هیئت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی تهران در خصوص آخرین وضعیت استرداد بها بلیت هواپیما اظهار داشت: ۸۰۰ هزار بلیت هواپیما فروخته شده که تا به امروز ۸۰ درصد آنها برگشت داده شده است.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد از بلیت هایی که خود ایرلاین‌ها فروختند، برگشت داده شده. من فکر می‌کنم که شاید ۲۰ درصد از فروش برای ایرلاین‌ها است و ۸۰ درصد رو آژانس‌ها و پلتفرم‌ها به مردم فروختند.

او بیان کرد: از این مقدار، تقریبا کمتر از ۲۰ درصد پرداخت شده و مابقی هنوز در حال برگشت به دست مردم هست. این موضوع باعث شده که مردم اعتراض کنند و بپرسند این پول کجا رفته که نمی‌تواند به حساب آنها برگردد.

رفیعی تاکید کرد: در واقع باید بگویم که ما پروازهایی نداریم که هزینه‌های آنها برگشت داده شود.

امروز در حال صحبت دربارهٔ این موضوع هستیم که مردم باید پولشون رو پس بگیرند. آن‌ها در جستجوی یک تسهیلات ویژه از دولت هستند چراکه سودی به دست نیاوردند و برای این موضوع، نیاز به حمایت دارند.

رئیس هیئت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی با بیان اینکه موضوع پیچیده‌ای نیست، مگر اینکه خودمون پیچیده‌اش کنیم گفت: اگه پروازی برای ساعت ۱۲ قرار بوده انجام شود و نشود، طبیعتا هزینه‌هایی به وجود میاد.

وی ادامه داد: بلیت‌های روزهای متمادی که معلوم بوده پروازی وجود نداشته، خسارت را از مسافر می‌گیرند. این کاملا نادرسته که ایرلاین‌ها خودشان خسارت را به مسافرها ببخشند.

رفیعی گفت: این اتفاق در جنگ بر همه ما آشکار باشد، چراکه اگر یه مسافر به هر دلیلی ۲۰ دقیقه هم دیر برسد، ممکن است تحمیل هزینه شود. حالا این وسط مردم حق دارند و نمی‌توان گفت که صبر کنید تا پرواز رو برای شما یک ماه دیگه راه بندازیم. این برای مسافر به هیچ عنوان منطقی نیست.

وی ادامه داد: من امیدوارم که این موضوعات به سمتی برود که بهتر مدیریت شود متأسفانه برخی از این مشکلات به مدیریت ایرلاین‌ها برمی‌گردد و باید اصلاحات اساسی انجام شود.

او بیان کرد: ما نیاز به یک تسهیلات داریم تا بتونیم به مسافران خدمات بهتری بدیم و به وضعیت بازگشت پول‌ها رسیدگی کنیم.

پست قبلی

احمد عربانی کاریکاتوریست پیشکسوت بستری شد؛ تلاش برای انتقال به تهران

پست بعدی

عملیات بازسازی باند فرودگاه تبریز تمام شد

مربوطه پست ها

پروازهای فوق‌العاده داخلی در روز عاشورا
حمل و نقل

پروازهای فوق‌العاده داخلی در روز عاشورا

۱۵ تیر ۱۴۰۴
عملیات بازسازی باند فرودگاه تبریز تمام شد
حمل و نقل

عملیات بازسازی باند فرودگاه تبریز تمام شد

۱۵ تیر ۱۴۰۴
هشدار هواشناسی؛ وزش باد در استان تهران
حمل و نقل

هشدار هواشناسی؛ وزش باد در استان تهران

۱۵ تیر ۱۴۰۴
شاخص آلودگی هوای تهران به ۲۱۰ رسید| وضعیت هوا در شرایط «بسیار ناسالم» قرار دارد
حمل و نقل

شاخص آلودگی هوای تهران به ۲۱۰ رسید| وضعیت هوا در شرایط «بسیار ناسالم» قرار دارد

۱۵ تیر ۱۴۰۴
۸ شهر ایران در فهرست گرمترین های جهان قرار گرفت
حمل و نقل

۸ شهر ایران در فهرست گرمترین های جهان قرار گرفت

۱۵ تیر ۱۴۰۴
هوای تهران همچنان در وضعیت قرمز و ناسالم است
حمل و نقل

هوای تهران همچنان در وضعیت قرمز و ناسالم است

۱۵ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + شانزده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • یارانه‌بگیران بخوانند؛ زمان دقیق واریز یارانه جدید تیرماه اعلام شد
  • قیمت ارز‌های دیجیتال امروز دوشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۴
  • قیمت بیت کوین امروز دوشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۴
  • قیمت تتر امروز دوشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۴
  • حداقل بودجه برای رهن آپارتمان 2خوابه در تهران؛ از ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.