این روزها اغلب خودروسازان مطرح جهان چند محصول گرنکوپه را در سبد محصولات خود قرار دادهاند. یکی از گرنکوپههای محبوب در بازارهای جهانی که از جایگاه ویژهای برخوردار است، بامو سری ۴ گرنکوپه است. سری ۴ درحقیقت نسخه کوپه سری ۳ است که سال ۲۰۱۴ معرفی شد.
این سری از بامو در قالب کوپه چهار در و با نام گرنکوپه نیز برای اسپرت دوستان بهبازار عرضه شد.
۲۶ می سال ۲۰۲۰ نسل دوم کوپه سری ۴ رونمایی شد. پس از انتظار مشتریان اسپرتدوست، سرانجام ۱۰ ژوئن سال جاری میلادی، نسخه سدان از سری ۴ یا همان گرنکوپه معرفی شد.
سری ۴ گرنکوپه در نسخههای متعددی طراحی و تولید شده است. نسخه قدرتمند این خودرو، با نام M۴۴۰i گرنکوپه شناخته میشود. در حقیقت سری ۴ گرنکوپه نسخه بنزینی مدل الکتریکی i۴ است. خطوط تیز و شارپ روی بدنه همچنان از ویژگیهای طراحی این خودروساز باواریایی است.
پروفیل خودرو با کاپوت نسبتا کشیده، اورهنگهای کوتاه، ستون C کشیده و سقف کمانی (که فرمت کوپه بهخودرو بخشیده) شخصیت اسپرتی به این سدان جسور باواریایی میدهد. چهره خودرو مشابه نسخه کوپه بوده و با چراغهایی با LED و گرافیک خاص، خطوط تیز روی کاپوت و جلوپنجره مرتفع عمودی، تهاجمی بهنظر میرسد.
در نمای عقب M۴۴۰i گرنکوپه شاهد چراغهای کشیده افقی و حجمپردازی خاص هستیم. این طراحی سبب ایجاد ظاهری زیبا برای این کوپه چهار درِ اسپرت شده است. همچنین مجموعه دیفیوزر و اگزوزهای ذوزنقهای در طرفین مشابه M۳۴۰i بوده و چاشنی اسپرت بودن را در این خودرو دوچندان میکند. نسخه M۴۴۰i مورد بررسی ما همانطور که از نام این خودرو بر میآید، به کیت M مزین شده است.
کیت M شامل رکابها، قاب آینهها، سپر جلو با ورودیهای هوای عمودی، اسپویلر روی درِ صندوقعقب و دیفیوزر و اگزوزهای اسپرت ذوزنقهای است. همچنین طراحان بامو برای M۴۴۰i طیف گستردهای از رینگهای ۱۷، ۱۸ و ۲۰ اینچی را در نظر گرفتهاند. نسخه مورد بررسی ما در این مطلب، دارای رینگهای ۱۹ اینچی ام آلیاژی است که میتوان رینگهای ۲۰ اینچی ام فورجشده را نیز برای آن سفارش داد.
در زمان ورود بهکابین M۴۴۰i گرنکوپه شاهد فضایی مشابه سدان کامپکت این خودروساز باواریایی یعنی M۳۴۰i هستیم. نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی در کنسول میانی و کلاستر (پشت آمپر) ۱۲.۳ اینچی، فضای کاملا مدرنی را برای کابین این خودرو فراهم آورده است. طراحی غربیلکفرمان اسپرت M (که از نسخه M۳۴۰i کریاوور شده)، قرارگیری دو پدال شیفتر منیزیومی در پشت فرمان و دستهدنده کوچک اسپرت، رانندگی با این گرنکوپه باواریایی را هیجانانگیز میکند.
استفاده از قطعات دکوراتیو کروم و پوشش آلکانترا برای صندلیها از جمله ویژگیهای دیگر این کوپه چهار درِ اسپرت است. M۴۴۰i بهجرأت یکی از آیرودینامیکترین خودروهای جهان است. طراحی دستگیرههای پنهان i شکل و فرمت کوپه بدنه، ضریب درگ این خودرو را به ۰.۲۶ میرساند. این ضریب درگ نه تنها آیرودینامیک خودرو را بهبود میبخشد، بلکه مصرف سوخت را نیز بهینه میکند. قلب تپنده M۴۴۰i را پیشرانه معروف بامو، یعنی B۵۸ تشکیل میدهد.
این موتور در نسخه M۳۴۰i نیز نصب شده است. موتور ۶ سیلندر ۳ لیتری خطی این خودرو، مجهز بهتکنولوژی تویینپاور اسکرول توربوشارژ و پاشش سوخت مستقیم داخل سیلندر است.
با افزایش فشار سوخت به ۲۰۰ تا ۳۵۰ بار و ایجاد تغییراتی در سیستم ولوترونیک (ونوسهای دوبل) حداکثر قدرت تولیدی به ۳۷۴ اسببخار و حداکثر گشتاور به ۵۰۰ نیوتونمتر میرسد. این قدرت و گشتاور بهکمک گیربکس ۸ سرعته استپترونیک و با سامانه چهارچرخمحرک هوشمند xDrive به دو محور جلو و عقب منتقل میشود.
تنها کافی است که وضعیت رانندگی را به اسپرت پلاس تغییر دهید و پدال گاز را تا انتها فشار دهید تا سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر برساعت ۴.۷ ثانیهای را تجربه کنید. حداکثر سرعت این کوپه چهار در اسپرت به ۲۵۰ کیلومتر برساعت میرسد.
این روزها اغلب خودروسازان مطرح جهان چند محصول گرنکوپه را در سبد محصولات خود قرار دادهاند. یکی از گرنکوپههای محبوب در بازارهای جهانی که از جایگاه ویژهای برخوردار است، بامو سری ۴ گرنکوپه است. سری ۴ درحقیقت نسخه کوپه سری ۳ است که سال ۲۰۱۴ معرفی شد.
این سری از بامو در قالب کوپه چهار در و با نام گرنکوپه نیز برای اسپرت دوستان بهبازار عرضه شد.
۲۶ می سال ۲۰۲۰ نسل دوم کوپه سری ۴ رونمایی شد. پس از انتظار مشتریان اسپرتدوست، سرانجام ۱۰ ژوئن سال جاری میلادی، نسخه سدان از سری ۴ یا همان گرنکوپه معرفی شد.
سری ۴ گرنکوپه در نسخههای متعددی طراحی و تولید شده است. نسخه قدرتمند این خودرو، با نام M۴۴۰i گرنکوپه شناخته میشود. در حقیقت سری ۴ گرنکوپه نسخه بنزینی مدل الکتریکی i۴ است. خطوط تیز و شارپ روی بدنه همچنان از ویژگیهای طراحی این خودروساز باواریایی است.
پروفیل خودرو با کاپوت نسبتا کشیده، اورهنگهای کوتاه، ستون C کشیده و سقف کمانی (که فرمت کوپه بهخودرو بخشیده) شخصیت اسپرتی به این سدان جسور باواریایی میدهد. چهره خودرو مشابه نسخه کوپه بوده و با چراغهایی با LED و گرافیک خاص، خطوط تیز روی کاپوت و جلوپنجره مرتفع عمودی، تهاجمی بهنظر میرسد.
در نمای عقب M۴۴۰i گرنکوپه شاهد چراغهای کشیده افقی و حجمپردازی خاص هستیم. این طراحی سبب ایجاد ظاهری زیبا برای این کوپه چهار درِ اسپرت شده است. همچنین مجموعه دیفیوزر و اگزوزهای ذوزنقهای در طرفین مشابه M۳۴۰i بوده و چاشنی اسپرت بودن را در این خودرو دوچندان میکند. نسخه M۴۴۰i مورد بررسی ما همانطور که از نام این خودرو بر میآید، به کیت M مزین شده است.
کیت M شامل رکابها، قاب آینهها، سپر جلو با ورودیهای هوای عمودی، اسپویلر روی درِ صندوقعقب و دیفیوزر و اگزوزهای اسپرت ذوزنقهای است. همچنین طراحان بامو برای M۴۴۰i طیف گستردهای از رینگهای ۱۷، ۱۸ و ۲۰ اینچی را در نظر گرفتهاند. نسخه مورد بررسی ما در این مطلب، دارای رینگهای ۱۹ اینچی ام آلیاژی است که میتوان رینگهای ۲۰ اینچی ام فورجشده را نیز برای آن سفارش داد.
در زمان ورود بهکابین M۴۴۰i گرنکوپه شاهد فضایی مشابه سدان کامپکت این خودروساز باواریایی یعنی M۳۴۰i هستیم. نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی در کنسول میانی و کلاستر (پشت آمپر) ۱۲.۳ اینچی، فضای کاملا مدرنی را برای کابین این خودرو فراهم آورده است. طراحی غربیلکفرمان اسپرت M (که از نسخه M۳۴۰i کریاوور شده)، قرارگیری دو پدال شیفتر منیزیومی در پشت فرمان و دستهدنده کوچک اسپرت، رانندگی با این گرنکوپه باواریایی را هیجانانگیز میکند.
استفاده از قطعات دکوراتیو کروم و پوشش آلکانترا برای صندلیها از جمله ویژگیهای دیگر این کوپه چهار درِ اسپرت است. M۴۴۰i بهجرأت یکی از آیرودینامیکترین خودروهای جهان است. طراحی دستگیرههای پنهان i شکل و فرمت کوپه بدنه، ضریب درگ این خودرو را به ۰.۲۶ میرساند. این ضریب درگ نه تنها آیرودینامیک خودرو را بهبود میبخشد، بلکه مصرف سوخت را نیز بهینه میکند. قلب تپنده M۴۴۰i را پیشرانه معروف بامو، یعنی B۵۸ تشکیل میدهد.
این موتور در نسخه M۳۴۰i نیز نصب شده است. موتور ۶ سیلندر ۳ لیتری خطی این خودرو، مجهز بهتکنولوژی تویینپاور اسکرول توربوشارژ و پاشش سوخت مستقیم داخل سیلندر است.
با افزایش فشار سوخت به ۲۰۰ تا ۳۵۰ بار و ایجاد تغییراتی در سیستم ولوترونیک (ونوسهای دوبل) حداکثر قدرت تولیدی به ۳۷۴ اسببخار و حداکثر گشتاور به ۵۰۰ نیوتونمتر میرسد. این قدرت و گشتاور بهکمک گیربکس ۸ سرعته استپترونیک و با سامانه چهارچرخمحرک هوشمند xDrive به دو محور جلو و عقب منتقل میشود.
تنها کافی است که وضعیت رانندگی را به اسپرت پلاس تغییر دهید و پدال گاز را تا انتها فشار دهید تا سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر برساعت ۴.۷ ثانیهای را تجربه کنید. حداکثر سرعت این کوپه چهار در اسپرت به ۲۵۰ کیلومتر برساعت میرسد.
این روزها اغلب خودروسازان مطرح جهان چند محصول گرنکوپه را در سبد محصولات خود قرار دادهاند. یکی از گرنکوپههای محبوب در بازارهای جهانی که از جایگاه ویژهای برخوردار است، بامو سری ۴ گرنکوپه است. سری ۴ درحقیقت نسخه کوپه سری ۳ است که سال ۲۰۱۴ معرفی شد.
این سری از بامو در قالب کوپه چهار در و با نام گرنکوپه نیز برای اسپرت دوستان بهبازار عرضه شد.
۲۶ می سال ۲۰۲۰ نسل دوم کوپه سری ۴ رونمایی شد. پس از انتظار مشتریان اسپرتدوست، سرانجام ۱۰ ژوئن سال جاری میلادی، نسخه سدان از سری ۴ یا همان گرنکوپه معرفی شد.
سری ۴ گرنکوپه در نسخههای متعددی طراحی و تولید شده است. نسخه قدرتمند این خودرو، با نام M۴۴۰i گرنکوپه شناخته میشود. در حقیقت سری ۴ گرنکوپه نسخه بنزینی مدل الکتریکی i۴ است. خطوط تیز و شارپ روی بدنه همچنان از ویژگیهای طراحی این خودروساز باواریایی است.
پروفیل خودرو با کاپوت نسبتا کشیده، اورهنگهای کوتاه، ستون C کشیده و سقف کمانی (که فرمت کوپه بهخودرو بخشیده) شخصیت اسپرتی به این سدان جسور باواریایی میدهد. چهره خودرو مشابه نسخه کوپه بوده و با چراغهایی با LED و گرافیک خاص، خطوط تیز روی کاپوت و جلوپنجره مرتفع عمودی، تهاجمی بهنظر میرسد.
در نمای عقب M۴۴۰i گرنکوپه شاهد چراغهای کشیده افقی و حجمپردازی خاص هستیم. این طراحی سبب ایجاد ظاهری زیبا برای این کوپه چهار درِ اسپرت شده است. همچنین مجموعه دیفیوزر و اگزوزهای ذوزنقهای در طرفین مشابه M۳۴۰i بوده و چاشنی اسپرت بودن را در این خودرو دوچندان میکند. نسخه M۴۴۰i مورد بررسی ما همانطور که از نام این خودرو بر میآید، به کیت M مزین شده است.
کیت M شامل رکابها، قاب آینهها، سپر جلو با ورودیهای هوای عمودی، اسپویلر روی درِ صندوقعقب و دیفیوزر و اگزوزهای اسپرت ذوزنقهای است. همچنین طراحان بامو برای M۴۴۰i طیف گستردهای از رینگهای ۱۷، ۱۸ و ۲۰ اینچی را در نظر گرفتهاند. نسخه مورد بررسی ما در این مطلب، دارای رینگهای ۱۹ اینچی ام آلیاژی است که میتوان رینگهای ۲۰ اینچی ام فورجشده را نیز برای آن سفارش داد.
در زمان ورود بهکابین M۴۴۰i گرنکوپه شاهد فضایی مشابه سدان کامپکت این خودروساز باواریایی یعنی M۳۴۰i هستیم. نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی در کنسول میانی و کلاستر (پشت آمپر) ۱۲.۳ اینچی، فضای کاملا مدرنی را برای کابین این خودرو فراهم آورده است. طراحی غربیلکفرمان اسپرت M (که از نسخه M۳۴۰i کریاوور شده)، قرارگیری دو پدال شیفتر منیزیومی در پشت فرمان و دستهدنده کوچک اسپرت، رانندگی با این گرنکوپه باواریایی را هیجانانگیز میکند.
استفاده از قطعات دکوراتیو کروم و پوشش آلکانترا برای صندلیها از جمله ویژگیهای دیگر این کوپه چهار درِ اسپرت است. M۴۴۰i بهجرأت یکی از آیرودینامیکترین خودروهای جهان است. طراحی دستگیرههای پنهان i شکل و فرمت کوپه بدنه، ضریب درگ این خودرو را به ۰.۲۶ میرساند. این ضریب درگ نه تنها آیرودینامیک خودرو را بهبود میبخشد، بلکه مصرف سوخت را نیز بهینه میکند. قلب تپنده M۴۴۰i را پیشرانه معروف بامو، یعنی B۵۸ تشکیل میدهد.
این موتور در نسخه M۳۴۰i نیز نصب شده است. موتور ۶ سیلندر ۳ لیتری خطی این خودرو، مجهز بهتکنولوژی تویینپاور اسکرول توربوشارژ و پاشش سوخت مستقیم داخل سیلندر است.
با افزایش فشار سوخت به ۲۰۰ تا ۳۵۰ بار و ایجاد تغییراتی در سیستم ولوترونیک (ونوسهای دوبل) حداکثر قدرت تولیدی به ۳۷۴ اسببخار و حداکثر گشتاور به ۵۰۰ نیوتونمتر میرسد. این قدرت و گشتاور بهکمک گیربکس ۸ سرعته استپترونیک و با سامانه چهارچرخمحرک هوشمند xDrive به دو محور جلو و عقب منتقل میشود.
تنها کافی است که وضعیت رانندگی را به اسپرت پلاس تغییر دهید و پدال گاز را تا انتها فشار دهید تا سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر برساعت ۴.۷ ثانیهای را تجربه کنید. حداکثر سرعت این کوپه چهار در اسپرت به ۲۵۰ کیلومتر برساعت میرسد.
این روزها اغلب خودروسازان مطرح جهان چند محصول گرنکوپه را در سبد محصولات خود قرار دادهاند. یکی از گرنکوپههای محبوب در بازارهای جهانی که از جایگاه ویژهای برخوردار است، بامو سری ۴ گرنکوپه است. سری ۴ درحقیقت نسخه کوپه سری ۳ است که سال ۲۰۱۴ معرفی شد.
این سری از بامو در قالب کوپه چهار در و با نام گرنکوپه نیز برای اسپرت دوستان بهبازار عرضه شد.
۲۶ می سال ۲۰۲۰ نسل دوم کوپه سری ۴ رونمایی شد. پس از انتظار مشتریان اسپرتدوست، سرانجام ۱۰ ژوئن سال جاری میلادی، نسخه سدان از سری ۴ یا همان گرنکوپه معرفی شد.
سری ۴ گرنکوپه در نسخههای متعددی طراحی و تولید شده است. نسخه قدرتمند این خودرو، با نام M۴۴۰i گرنکوپه شناخته میشود. در حقیقت سری ۴ گرنکوپه نسخه بنزینی مدل الکتریکی i۴ است. خطوط تیز و شارپ روی بدنه همچنان از ویژگیهای طراحی این خودروساز باواریایی است.
پروفیل خودرو با کاپوت نسبتا کشیده، اورهنگهای کوتاه، ستون C کشیده و سقف کمانی (که فرمت کوپه بهخودرو بخشیده) شخصیت اسپرتی به این سدان جسور باواریایی میدهد. چهره خودرو مشابه نسخه کوپه بوده و با چراغهایی با LED و گرافیک خاص، خطوط تیز روی کاپوت و جلوپنجره مرتفع عمودی، تهاجمی بهنظر میرسد.
در نمای عقب M۴۴۰i گرنکوپه شاهد چراغهای کشیده افقی و حجمپردازی خاص هستیم. این طراحی سبب ایجاد ظاهری زیبا برای این کوپه چهار درِ اسپرت شده است. همچنین مجموعه دیفیوزر و اگزوزهای ذوزنقهای در طرفین مشابه M۳۴۰i بوده و چاشنی اسپرت بودن را در این خودرو دوچندان میکند. نسخه M۴۴۰i مورد بررسی ما همانطور که از نام این خودرو بر میآید، به کیت M مزین شده است.
کیت M شامل رکابها، قاب آینهها، سپر جلو با ورودیهای هوای عمودی، اسپویلر روی درِ صندوقعقب و دیفیوزر و اگزوزهای اسپرت ذوزنقهای است. همچنین طراحان بامو برای M۴۴۰i طیف گستردهای از رینگهای ۱۷، ۱۸ و ۲۰ اینچی را در نظر گرفتهاند. نسخه مورد بررسی ما در این مطلب، دارای رینگهای ۱۹ اینچی ام آلیاژی است که میتوان رینگهای ۲۰ اینچی ام فورجشده را نیز برای آن سفارش داد.
در زمان ورود بهکابین M۴۴۰i گرنکوپه شاهد فضایی مشابه سدان کامپکت این خودروساز باواریایی یعنی M۳۴۰i هستیم. نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی در کنسول میانی و کلاستر (پشت آمپر) ۱۲.۳ اینچی، فضای کاملا مدرنی را برای کابین این خودرو فراهم آورده است. طراحی غربیلکفرمان اسپرت M (که از نسخه M۳۴۰i کریاوور شده)، قرارگیری دو پدال شیفتر منیزیومی در پشت فرمان و دستهدنده کوچک اسپرت، رانندگی با این گرنکوپه باواریایی را هیجانانگیز میکند.
استفاده از قطعات دکوراتیو کروم و پوشش آلکانترا برای صندلیها از جمله ویژگیهای دیگر این کوپه چهار درِ اسپرت است. M۴۴۰i بهجرأت یکی از آیرودینامیکترین خودروهای جهان است. طراحی دستگیرههای پنهان i شکل و فرمت کوپه بدنه، ضریب درگ این خودرو را به ۰.۲۶ میرساند. این ضریب درگ نه تنها آیرودینامیک خودرو را بهبود میبخشد، بلکه مصرف سوخت را نیز بهینه میکند. قلب تپنده M۴۴۰i را پیشرانه معروف بامو، یعنی B۵۸ تشکیل میدهد.
این موتور در نسخه M۳۴۰i نیز نصب شده است. موتور ۶ سیلندر ۳ لیتری خطی این خودرو، مجهز بهتکنولوژی تویینپاور اسکرول توربوشارژ و پاشش سوخت مستقیم داخل سیلندر است.
با افزایش فشار سوخت به ۲۰۰ تا ۳۵۰ بار و ایجاد تغییراتی در سیستم ولوترونیک (ونوسهای دوبل) حداکثر قدرت تولیدی به ۳۷۴ اسببخار و حداکثر گشتاور به ۵۰۰ نیوتونمتر میرسد. این قدرت و گشتاور بهکمک گیربکس ۸ سرعته استپترونیک و با سامانه چهارچرخمحرک هوشمند xDrive به دو محور جلو و عقب منتقل میشود.
تنها کافی است که وضعیت رانندگی را به اسپرت پلاس تغییر دهید و پدال گاز را تا انتها فشار دهید تا سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر برساعت ۴.۷ ثانیهای را تجربه کنید. حداکثر سرعت این کوپه چهار در اسپرت به ۲۵۰ کیلومتر برساعت میرسد.