دانش جوین
چهارشنبه, تیر ۲۵, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

«لاک‌پشت و حلزون» متاثر از موج نوی سینمای ایران است

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۲۲ تیر ۱۴۰۴
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
«لاک‌پشت و حلزون» متاثر از موج نوی سینمای ایران است
1
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی «هنروتجربه»، نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «لاک‌پشت و حلزون» توسط گروه سینمایی «هنروتجربه» با حضور رضا حماسی کارگردان، محسن رضایی نویسنده فیلمنامه، احسان طهماسبی منتقد سینما و با اجرای محمدرضا فهمیزی شامگاه شنبه ۲۱ تیر در سالن فردوس موزه سینما برگزار شد.

محمدرضا فهمیزی مجری نشست در ابتدای این نشست گفت: فیلم «لاک‌پشت و حلزون»، میراث دار جریانی است که ۵۶ سال پیش در سینمای ایران آغاز شد؛ جریانی تحت عنوان موج نو که با فیلم‌هایی همچون «گاو»، «قیصر» و اندکی بعد، فیلم «آرامش در حضور دیگران» از ناصر تقوایی، شکل گرفت. موج نوی سینمای ایران به‌شدت تحت تأثیر موج نوی سینمای فرانسه و همچنین سینمای ایتالیا بود.

وی ادامه داد: ویژگی‌ای که این فیلم را متمایز می‌کند، آن است که قهرمان و شخصیت اصلی آن یک کودک است. وقتی برای اولین بار این فیلم را دیدم، از بابت کاراکتر پسر بچه شگفت‌زده شدم و این موضوع در بار دوم نیز برایم تکرار شد؛ زیرا شخصیت این پسر بچه بسیار متفاوت از آن چیزی است که ما معمولا می‌شناسیم.

احسان طهماسبی منتقد سینما نیز با اشاره به نمایش این فیلم در گروه سینمایی «هنروتجربه» و اهمیت فعالیت این گروه عنوان کرد: فیلم‌هایی مانند «لاک‌پشت و حلزون» رویکردی دارند که در آن، داستانی جمع‌وجور و مینیمالیستی از یک اتفاق خانوادگی، شهری یا روایتی از یک زندگی یا برهه‌ای از زندگی ارائه می‌شود. این فیلم‌ها می‌کوشند تا در لایه‌های زیرین خود، اشاراتی به موضوعات مهم‌تر و اساسی‌تری داشته باشند؛ موضوعاتی که در واقع مورد توجه و تأکید فیلمنامه‌نویس و کارگردان بوده‌اند. در بسیاری از این آثار، داستان ساده و روایت عمومی که گاه برای مخاطب عام جذاب‌تر است در قیاس با مضمون اصلی فیلم، از درجه‌ اهمیت کمتری برخوردار می‌شود.

وی ادامه داد: ما در این فیلم با یک پسر بچه‌ معترض، آسیب‌پذیر و منزوی مواجه‌ایم که نقش قهرمان و شخصیت اصلی داستان را ایفا می‌کند؛ کودکی که قرار است با جهان واقعی توسط فردی که نمی‌توان گفت از دنیای فانتزی آمده، بلکه یه آدم حقیقی است از یک دنیای غیر حقیقی، روبه‌رو شود. ما به‌وضوح می‌بینیم که این شخصیت بزرگسال، عملا یک نئودالیست است؛ فردی که برخلاف جریان تکنولوژی حرکت می‌کند بنابراین گوشی ندارد، صفحه گرامش را به اصطلاح تعمیر می‌کند، سوار خودروهای قدیمی آمریکایی می‌شود و رویکردی متفاوتی نسبت به جهان زیست و آدم‌های نرمالی دارد که در آن فضا زندگی می‌کنند. این فیلم از منظر روانشناسی و با رویکردی تحلیلی، به ارتباطات انسانی و نوع نگرش افراد به جهان می‌پردازد و در سطحی کلان‌تر و فلسفی نیز قابل بررسی است.

محسن رضایی نویسنده اثر تصریح کرد: در دوره‌ای از زندگی مثلا در کودکی، بسیاری از ما و نه فقط از منظر روان‌شناسی بلکه از منظر تجربه‌ زیسته، چنین موقعیتی را تجربه کرده‌ایم. معمولاً کودکی که هنوز توانایی درک کامل دیگران را ندارد، خواسته‌های خود را با فریاد، گریه، یا لج‌بازی بیان می‌کند. بسیاری از کودکان آن‌قدر اصرار، نق و گریه می‌کنند تا بالاخره چیزی را که می‌خواهند، به دست آورند. اما مشکل از جایی آغاز می‌شود که کودک درمی‌یابد، به عنوان یک شخصیت اجتماعی و فرهنگی، دیگر نمی‌تواند از این روش‌ها استفاده کند. هرچه فضای زندگی کودک محدودتر باشد، او ناچار است راه‌های دیگری برای رسیدن به خواسته‌هایش انتخاب کند؛ ممکن است دروغ بگوید، یا چیزی را پنهان کند. به‌نظر من، این مرحله‌ای از دوران کودکی است که در بسیاری از ما تا بزرگسالی ادامه پیدا می‌کند چرا که همچنان راهی جز پنهان‌کاری یا دروغ‌گویی برای ابراز خواسته‌هایمان نمی‌یابیم.

در پایان رضا حماسی کارگردان فیلم نیز درباره‌ چرایی انتخاب اثر گفت: به‌طور معمول شاید ویژگی مشخص در یک فیلمنامه عامل جذب شما نباشد بلکه این کلیت اثر و ساختار آن است که باعث می‌شود یک کارگردان احساس کند دلش می‌خواهد آن اثر را بسازد و این فیلمنامه دقیقا چنین تاثیری بر من داشت. به نظرم فیلمنامه بسیار بدیهی، شفاف و در عین حال قدرتمند بود و هرچقدر در مسیر ساخت جلوتر رفتیم، بیشتر به این کشف رسیدم که چقدر کار دقیق و درستی روی فیلمنامه انجام شده است. حتی امروز پس از بارها دیدن فیلم می‌بینم که بسیاری از تماشاگران هم با فیلمنامه درگیر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی «هنروتجربه»، نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «لاک‌پشت و حلزون» توسط گروه سینمایی «هنروتجربه» با حضور رضا حماسی کارگردان، محسن رضایی نویسنده فیلمنامه، احسان طهماسبی منتقد سینما و با اجرای محمدرضا فهمیزی شامگاه شنبه ۲۱ تیر در سالن فردوس موزه سینما برگزار شد.

محمدرضا فهمیزی مجری نشست در ابتدای این نشست گفت: فیلم «لاک‌پشت و حلزون»، میراث دار جریانی است که ۵۶ سال پیش در سینمای ایران آغاز شد؛ جریانی تحت عنوان موج نو که با فیلم‌هایی همچون «گاو»، «قیصر» و اندکی بعد، فیلم «آرامش در حضور دیگران» از ناصر تقوایی، شکل گرفت. موج نوی سینمای ایران به‌شدت تحت تأثیر موج نوی سینمای فرانسه و همچنین سینمای ایتالیا بود.

وی ادامه داد: ویژگی‌ای که این فیلم را متمایز می‌کند، آن است که قهرمان و شخصیت اصلی آن یک کودک است. وقتی برای اولین بار این فیلم را دیدم، از بابت کاراکتر پسر بچه شگفت‌زده شدم و این موضوع در بار دوم نیز برایم تکرار شد؛ زیرا شخصیت این پسر بچه بسیار متفاوت از آن چیزی است که ما معمولا می‌شناسیم.

احسان طهماسبی منتقد سینما نیز با اشاره به نمایش این فیلم در گروه سینمایی «هنروتجربه» و اهمیت فعالیت این گروه عنوان کرد: فیلم‌هایی مانند «لاک‌پشت و حلزون» رویکردی دارند که در آن، داستانی جمع‌وجور و مینیمالیستی از یک اتفاق خانوادگی، شهری یا روایتی از یک زندگی یا برهه‌ای از زندگی ارائه می‌شود. این فیلم‌ها می‌کوشند تا در لایه‌های زیرین خود، اشاراتی به موضوعات مهم‌تر و اساسی‌تری داشته باشند؛ موضوعاتی که در واقع مورد توجه و تأکید فیلمنامه‌نویس و کارگردان بوده‌اند. در بسیاری از این آثار، داستان ساده و روایت عمومی که گاه برای مخاطب عام جذاب‌تر است در قیاس با مضمون اصلی فیلم، از درجه‌ اهمیت کمتری برخوردار می‌شود.

وی ادامه داد: ما در این فیلم با یک پسر بچه‌ معترض، آسیب‌پذیر و منزوی مواجه‌ایم که نقش قهرمان و شخصیت اصلی داستان را ایفا می‌کند؛ کودکی که قرار است با جهان واقعی توسط فردی که نمی‌توان گفت از دنیای فانتزی آمده، بلکه یه آدم حقیقی است از یک دنیای غیر حقیقی، روبه‌رو شود. ما به‌وضوح می‌بینیم که این شخصیت بزرگسال، عملا یک نئودالیست است؛ فردی که برخلاف جریان تکنولوژی حرکت می‌کند بنابراین گوشی ندارد، صفحه گرامش را به اصطلاح تعمیر می‌کند، سوار خودروهای قدیمی آمریکایی می‌شود و رویکردی متفاوتی نسبت به جهان زیست و آدم‌های نرمالی دارد که در آن فضا زندگی می‌کنند. این فیلم از منظر روانشناسی و با رویکردی تحلیلی، به ارتباطات انسانی و نوع نگرش افراد به جهان می‌پردازد و در سطحی کلان‌تر و فلسفی نیز قابل بررسی است.

محسن رضایی نویسنده اثر تصریح کرد: در دوره‌ای از زندگی مثلا در کودکی، بسیاری از ما و نه فقط از منظر روان‌شناسی بلکه از منظر تجربه‌ زیسته، چنین موقعیتی را تجربه کرده‌ایم. معمولاً کودکی که هنوز توانایی درک کامل دیگران را ندارد، خواسته‌های خود را با فریاد، گریه، یا لج‌بازی بیان می‌کند. بسیاری از کودکان آن‌قدر اصرار، نق و گریه می‌کنند تا بالاخره چیزی را که می‌خواهند، به دست آورند. اما مشکل از جایی آغاز می‌شود که کودک درمی‌یابد، به عنوان یک شخصیت اجتماعی و فرهنگی، دیگر نمی‌تواند از این روش‌ها استفاده کند. هرچه فضای زندگی کودک محدودتر باشد، او ناچار است راه‌های دیگری برای رسیدن به خواسته‌هایش انتخاب کند؛ ممکن است دروغ بگوید، یا چیزی را پنهان کند. به‌نظر من، این مرحله‌ای از دوران کودکی است که در بسیاری از ما تا بزرگسالی ادامه پیدا می‌کند چرا که همچنان راهی جز پنهان‌کاری یا دروغ‌گویی برای ابراز خواسته‌هایمان نمی‌یابیم.

در پایان رضا حماسی کارگردان فیلم نیز درباره‌ چرایی انتخاب اثر گفت: به‌طور معمول شاید ویژگی مشخص در یک فیلمنامه عامل جذب شما نباشد بلکه این کلیت اثر و ساختار آن است که باعث می‌شود یک کارگردان احساس کند دلش می‌خواهد آن اثر را بسازد و این فیلمنامه دقیقا چنین تاثیری بر من داشت. به نظرم فیلمنامه بسیار بدیهی، شفاف و در عین حال قدرتمند بود و هرچقدر در مسیر ساخت جلوتر رفتیم، بیشتر به این کشف رسیدم که چقدر کار دقیق و درستی روی فیلمنامه انجام شده است. حتی امروز پس از بارها دیدن فیلم می‌بینم که بسیاری از تماشاگران هم با فیلمنامه درگیر می‌شوند.

اخبارجدیدترین

نخستین اجرای «برج‌نگاره تجسمی عاشورایی» روی برج آزادی

از «ناقوس نیمه شب» تا «کوچه باربد» روی صحنه بوتیک هنر ایران

«قابیل» به خانه هنرمندان می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی «هنروتجربه»، نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «لاک‌پشت و حلزون» توسط گروه سینمایی «هنروتجربه» با حضور رضا حماسی کارگردان، محسن رضایی نویسنده فیلمنامه، احسان طهماسبی منتقد سینما و با اجرای محمدرضا فهمیزی شامگاه شنبه ۲۱ تیر در سالن فردوس موزه سینما برگزار شد.

محمدرضا فهمیزی مجری نشست در ابتدای این نشست گفت: فیلم «لاک‌پشت و حلزون»، میراث دار جریانی است که ۵۶ سال پیش در سینمای ایران آغاز شد؛ جریانی تحت عنوان موج نو که با فیلم‌هایی همچون «گاو»، «قیصر» و اندکی بعد، فیلم «آرامش در حضور دیگران» از ناصر تقوایی، شکل گرفت. موج نوی سینمای ایران به‌شدت تحت تأثیر موج نوی سینمای فرانسه و همچنین سینمای ایتالیا بود.

وی ادامه داد: ویژگی‌ای که این فیلم را متمایز می‌کند، آن است که قهرمان و شخصیت اصلی آن یک کودک است. وقتی برای اولین بار این فیلم را دیدم، از بابت کاراکتر پسر بچه شگفت‌زده شدم و این موضوع در بار دوم نیز برایم تکرار شد؛ زیرا شخصیت این پسر بچه بسیار متفاوت از آن چیزی است که ما معمولا می‌شناسیم.

احسان طهماسبی منتقد سینما نیز با اشاره به نمایش این فیلم در گروه سینمایی «هنروتجربه» و اهمیت فعالیت این گروه عنوان کرد: فیلم‌هایی مانند «لاک‌پشت و حلزون» رویکردی دارند که در آن، داستانی جمع‌وجور و مینیمالیستی از یک اتفاق خانوادگی، شهری یا روایتی از یک زندگی یا برهه‌ای از زندگی ارائه می‌شود. این فیلم‌ها می‌کوشند تا در لایه‌های زیرین خود، اشاراتی به موضوعات مهم‌تر و اساسی‌تری داشته باشند؛ موضوعاتی که در واقع مورد توجه و تأکید فیلمنامه‌نویس و کارگردان بوده‌اند. در بسیاری از این آثار، داستان ساده و روایت عمومی که گاه برای مخاطب عام جذاب‌تر است در قیاس با مضمون اصلی فیلم، از درجه‌ اهمیت کمتری برخوردار می‌شود.

وی ادامه داد: ما در این فیلم با یک پسر بچه‌ معترض، آسیب‌پذیر و منزوی مواجه‌ایم که نقش قهرمان و شخصیت اصلی داستان را ایفا می‌کند؛ کودکی که قرار است با جهان واقعی توسط فردی که نمی‌توان گفت از دنیای فانتزی آمده، بلکه یه آدم حقیقی است از یک دنیای غیر حقیقی، روبه‌رو شود. ما به‌وضوح می‌بینیم که این شخصیت بزرگسال، عملا یک نئودالیست است؛ فردی که برخلاف جریان تکنولوژی حرکت می‌کند بنابراین گوشی ندارد، صفحه گرامش را به اصطلاح تعمیر می‌کند، سوار خودروهای قدیمی آمریکایی می‌شود و رویکردی متفاوتی نسبت به جهان زیست و آدم‌های نرمالی دارد که در آن فضا زندگی می‌کنند. این فیلم از منظر روانشناسی و با رویکردی تحلیلی، به ارتباطات انسانی و نوع نگرش افراد به جهان می‌پردازد و در سطحی کلان‌تر و فلسفی نیز قابل بررسی است.

محسن رضایی نویسنده اثر تصریح کرد: در دوره‌ای از زندگی مثلا در کودکی، بسیاری از ما و نه فقط از منظر روان‌شناسی بلکه از منظر تجربه‌ زیسته، چنین موقعیتی را تجربه کرده‌ایم. معمولاً کودکی که هنوز توانایی درک کامل دیگران را ندارد، خواسته‌های خود را با فریاد، گریه، یا لج‌بازی بیان می‌کند. بسیاری از کودکان آن‌قدر اصرار، نق و گریه می‌کنند تا بالاخره چیزی را که می‌خواهند، به دست آورند. اما مشکل از جایی آغاز می‌شود که کودک درمی‌یابد، به عنوان یک شخصیت اجتماعی و فرهنگی، دیگر نمی‌تواند از این روش‌ها استفاده کند. هرچه فضای زندگی کودک محدودتر باشد، او ناچار است راه‌های دیگری برای رسیدن به خواسته‌هایش انتخاب کند؛ ممکن است دروغ بگوید، یا چیزی را پنهان کند. به‌نظر من، این مرحله‌ای از دوران کودکی است که در بسیاری از ما تا بزرگسالی ادامه پیدا می‌کند چرا که همچنان راهی جز پنهان‌کاری یا دروغ‌گویی برای ابراز خواسته‌هایمان نمی‌یابیم.

در پایان رضا حماسی کارگردان فیلم نیز درباره‌ چرایی انتخاب اثر گفت: به‌طور معمول شاید ویژگی مشخص در یک فیلمنامه عامل جذب شما نباشد بلکه این کلیت اثر و ساختار آن است که باعث می‌شود یک کارگردان احساس کند دلش می‌خواهد آن اثر را بسازد و این فیلمنامه دقیقا چنین تاثیری بر من داشت. به نظرم فیلمنامه بسیار بدیهی، شفاف و در عین حال قدرتمند بود و هرچقدر در مسیر ساخت جلوتر رفتیم، بیشتر به این کشف رسیدم که چقدر کار دقیق و درستی روی فیلمنامه انجام شده است. حتی امروز پس از بارها دیدن فیلم می‌بینم که بسیاری از تماشاگران هم با فیلمنامه درگیر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی «هنروتجربه»، نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «لاک‌پشت و حلزون» توسط گروه سینمایی «هنروتجربه» با حضور رضا حماسی کارگردان، محسن رضایی نویسنده فیلمنامه، احسان طهماسبی منتقد سینما و با اجرای محمدرضا فهمیزی شامگاه شنبه ۲۱ تیر در سالن فردوس موزه سینما برگزار شد.

محمدرضا فهمیزی مجری نشست در ابتدای این نشست گفت: فیلم «لاک‌پشت و حلزون»، میراث دار جریانی است که ۵۶ سال پیش در سینمای ایران آغاز شد؛ جریانی تحت عنوان موج نو که با فیلم‌هایی همچون «گاو»، «قیصر» و اندکی بعد، فیلم «آرامش در حضور دیگران» از ناصر تقوایی، شکل گرفت. موج نوی سینمای ایران به‌شدت تحت تأثیر موج نوی سینمای فرانسه و همچنین سینمای ایتالیا بود.

وی ادامه داد: ویژگی‌ای که این فیلم را متمایز می‌کند، آن است که قهرمان و شخصیت اصلی آن یک کودک است. وقتی برای اولین بار این فیلم را دیدم، از بابت کاراکتر پسر بچه شگفت‌زده شدم و این موضوع در بار دوم نیز برایم تکرار شد؛ زیرا شخصیت این پسر بچه بسیار متفاوت از آن چیزی است که ما معمولا می‌شناسیم.

احسان طهماسبی منتقد سینما نیز با اشاره به نمایش این فیلم در گروه سینمایی «هنروتجربه» و اهمیت فعالیت این گروه عنوان کرد: فیلم‌هایی مانند «لاک‌پشت و حلزون» رویکردی دارند که در آن، داستانی جمع‌وجور و مینیمالیستی از یک اتفاق خانوادگی، شهری یا روایتی از یک زندگی یا برهه‌ای از زندگی ارائه می‌شود. این فیلم‌ها می‌کوشند تا در لایه‌های زیرین خود، اشاراتی به موضوعات مهم‌تر و اساسی‌تری داشته باشند؛ موضوعاتی که در واقع مورد توجه و تأکید فیلمنامه‌نویس و کارگردان بوده‌اند. در بسیاری از این آثار، داستان ساده و روایت عمومی که گاه برای مخاطب عام جذاب‌تر است در قیاس با مضمون اصلی فیلم، از درجه‌ اهمیت کمتری برخوردار می‌شود.

وی ادامه داد: ما در این فیلم با یک پسر بچه‌ معترض، آسیب‌پذیر و منزوی مواجه‌ایم که نقش قهرمان و شخصیت اصلی داستان را ایفا می‌کند؛ کودکی که قرار است با جهان واقعی توسط فردی که نمی‌توان گفت از دنیای فانتزی آمده، بلکه یه آدم حقیقی است از یک دنیای غیر حقیقی، روبه‌رو شود. ما به‌وضوح می‌بینیم که این شخصیت بزرگسال، عملا یک نئودالیست است؛ فردی که برخلاف جریان تکنولوژی حرکت می‌کند بنابراین گوشی ندارد، صفحه گرامش را به اصطلاح تعمیر می‌کند، سوار خودروهای قدیمی آمریکایی می‌شود و رویکردی متفاوتی نسبت به جهان زیست و آدم‌های نرمالی دارد که در آن فضا زندگی می‌کنند. این فیلم از منظر روانشناسی و با رویکردی تحلیلی، به ارتباطات انسانی و نوع نگرش افراد به جهان می‌پردازد و در سطحی کلان‌تر و فلسفی نیز قابل بررسی است.

محسن رضایی نویسنده اثر تصریح کرد: در دوره‌ای از زندگی مثلا در کودکی، بسیاری از ما و نه فقط از منظر روان‌شناسی بلکه از منظر تجربه‌ زیسته، چنین موقعیتی را تجربه کرده‌ایم. معمولاً کودکی که هنوز توانایی درک کامل دیگران را ندارد، خواسته‌های خود را با فریاد، گریه، یا لج‌بازی بیان می‌کند. بسیاری از کودکان آن‌قدر اصرار، نق و گریه می‌کنند تا بالاخره چیزی را که می‌خواهند، به دست آورند. اما مشکل از جایی آغاز می‌شود که کودک درمی‌یابد، به عنوان یک شخصیت اجتماعی و فرهنگی، دیگر نمی‌تواند از این روش‌ها استفاده کند. هرچه فضای زندگی کودک محدودتر باشد، او ناچار است راه‌های دیگری برای رسیدن به خواسته‌هایش انتخاب کند؛ ممکن است دروغ بگوید، یا چیزی را پنهان کند. به‌نظر من، این مرحله‌ای از دوران کودکی است که در بسیاری از ما تا بزرگسالی ادامه پیدا می‌کند چرا که همچنان راهی جز پنهان‌کاری یا دروغ‌گویی برای ابراز خواسته‌هایمان نمی‌یابیم.

در پایان رضا حماسی کارگردان فیلم نیز درباره‌ چرایی انتخاب اثر گفت: به‌طور معمول شاید ویژگی مشخص در یک فیلمنامه عامل جذب شما نباشد بلکه این کلیت اثر و ساختار آن است که باعث می‌شود یک کارگردان احساس کند دلش می‌خواهد آن اثر را بسازد و این فیلمنامه دقیقا چنین تاثیری بر من داشت. به نظرم فیلمنامه بسیار بدیهی، شفاف و در عین حال قدرتمند بود و هرچقدر در مسیر ساخت جلوتر رفتیم، بیشتر به این کشف رسیدم که چقدر کار دقیق و درستی روی فیلمنامه انجام شده است. حتی امروز پس از بارها دیدن فیلم می‌بینم که بسیاری از تماشاگران هم با فیلمنامه درگیر می‌شوند.

پست قبلی

بازگشت طلای آنلاین با شروط سخت دولت + جزئیات

پست بعدی

متقاضیان ارز ویژه اربعین بخوانند | لیست بانک های عامل اعلام شد

مربوطه پست ها

نخستین اجرای «برج‌نگاره تجسمی عاشورایی» روی برج آزادی
هنر و فرهنگ

نخستین اجرای «برج‌نگاره تجسمی عاشورایی» روی برج آزادی

۲۵ تیر ۱۴۰۴
از «ناقوس نیمه شب» تا «کوچه باربد» روی صحنه بوتیک هنر ایران
هنر و فرهنگ

از «ناقوس نیمه شب» تا «کوچه باربد» روی صحنه بوتیک هنر ایران

۲۵ تیر ۱۴۰۴
«قابیل» به خانه هنرمندان می‌آید
هنر و فرهنگ

«قابیل» به خانه هنرمندان می‌آید

۲۵ تیر ۱۴۰۴
اکران مستند «باراکا» در مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران
هنر و فرهنگ

اکران مستند «باراکا» در مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران

۲۵ تیر ۱۴۰۴
«دختر نارنج و ترنج»؛ نماد فرهنگ زخمی اما زنده ایران‌زمین
هنر و فرهنگ

«دختر نارنج و ترنج»؛ نماد فرهنگ زخمی اما زنده ایران‌زمین

۲۵ تیر ۱۴۰۴
سرپرست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران منصوب شد
هنر و فرهنگ

سرپرست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران منصوب شد

۲۵ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 5 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • حق بیمه‌ها ۱۶۵ هزار میلیارد شد
  • طرح شیرین مجلس برای ۵۵ میلیون ایرانی قطعی شد
  • پول یارانه کالابرگ دهک‌های ۱ تا ۷ از خارج کشور رسید
  • نسخه نجات سازمان تامین اجتماعی نوشته شد
  • قیمت طلا لرزه به جان بازار انداخت (۲۵ تیر)
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.