دانش جوین
یکشنبه, مرداد ۵, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

«کهته»؛ روایتی در خدمت درام، نه در دام پست‌مدرنیسم

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۰۴ مرداد ۱۴۰۴
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
«کهته»؛ روایتی در خدمت درام، نه در دام پست‌مدرنیسم
1
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

خبرگزاری مهر-گروه هنر-علی حیدری؛ نمایش «کهته» به تهیه کنندگی امیرحسین شفیعی، نویسندگی عقیل جماعتی و کارگردانی حسین اسدی از اول مرداد روی صحنه تالار چارسوی مجموعه تئاترشهر آمده است. نمایشی که پیش‌تر در چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در عناوین مختلفی نامزد و برگزیده جشنواره شد. پیش از برخورد با نمایش از لحاظ فنی ویژگی که شایسته توجه است، حضور یک گروه نمایشی از جزیره خارک روی صحنه تئاتر شهر تهران است؛ این موضوع همان چیزی است که باید در شکل گسترده‌تری توسط جشنواره های مربوطه و اداره کل هنرهای نمایشی پیگیری شود تا حضور آثار مختلف از استان‌های دیگر، عددی منطقی باشد و به سالی ۱ یا ۲ نمایش بسنده نشود.

روایت درگیری ۲ قوم مخالف در خارک

نمایش «کهته» که از جزیره خارک خود را به تهران رسانده است، روایت‌گر یک درگیری طولانی مدت میان ۲ قوم در جزیره خارک است و عشقی‌ که در میان این درگیری بین دختر و پسری از این ۲ قوم شکل می‌گیرد.

در «کهته» «چگونه گفتن» مهم است!

روایت، روایتی‌ است که در ایده، آنچنان حرف تازه‌ای ندارد و شاید ما را در هنگام شنیدن قصه یک‌خطی آن شگفت‌زده نکند، زیرا آثار بزرگی در تاریخ درام دنیا به رشته تحریر درآمده است که از چنین درون‌مایه‌ای برخوردار هستند و شاید معروف‌ترین آنها «رومئو و ژولیت» ویلیام شکسپیر باشد. نویسنده و کارگردان نمایش «کهته» کوشیده‌اند تا به جای «چه گفتن» «چگونه گفتن» را تمرین کنند و از دل ایده‌ای تکراری، روایتی گیرا خلق کنند که می‌توان گفت تا حدودی در این امر موفق بودند و نمایش در خلق اتمسفر و موقعیت‌های مفروض در نمایشنامه موفق عمل می‌کند. موضوعی که در این موفقیت بسیار حائز اهمیت و موثر بوده است، روایت ساده و خطی نمایش است، در تئاتر امروزه بسیاری از آثاری که با مضامین آئین‌های مربوط به جنوب کشور تولید می‌شوند به دام روایت‌های ضد پیرنگ می‌افتند و همین باعث می‌شود که مخاطب در برخورد با آنها چیزی از نمایش متوجه نشود و در نتیجه کار را دوست نداشته باشد. انگار باب شده است که اگر موضوع نمایش به آئین‌های جنوبی مربوط است الزاما باید در فضایی سیال، ناکجاآباد، بدون تاریخ مشخص و بدون جغرافیا رخ دهد.

توجیه با لفظ دهن‌پرکن «پست مدرنیسم»

مشخص نیست این موضوع از کجا و توسط چه کسی باب شده است اما یکی از دلایل اصلی عدم‌ گیرایی آثار این‌چنینی با مخاطب خود؛ همین شکل پرداخت و نوع پیرنگ نمایشنامه است که هیچ رابطه علت و معلولی مشخصی ندارد و تنها با لفظ دهن‌پر کن «پست مدرنیسم» توجیه می‌شود.

اما روایت «کهته» که از دل تراژدی بیرون آمده است و بدون کتمان مشخص است که از آثار تراژدی‌نویسان بزرگ دنیا در راستای نگارش این متن کمک گرفته شده و این موضوعی مهم است زیرا بسیاری از نمایشنامه‌های امروزی که توسط فعالان تئاتر روی صحنه می‌رود در بحث تحلیل اصلا نمایشنامه نیستند و از اسلوب ابتدایی درام‌نویسی‌ خارج و بیشتر به یک دل‌نوشته یا در والاترین حالت به یک قطعه ادبی نزدیک هستند.

همه عناصر اجرا دست به سینه روایت

«کهته» در کارگردانی نیز در خدمت روایت می‌ماند و سعی نمی‌کند سازی ورای فضای ساخته‌ شده در متن بزند و با خلاقیت و البته سادگی مخاطب را درگیر قصه می‌کند. نماد گرایی از عناصری بود که در متن می‌توانست تقویت شود و کاشت‌هایی در دل کارگردانی، متن و حتی طراحی صحنه و لباس بماند که مخاطب پس از اتمام نمایش در ذهن خود آنها را برداشت کند. اما نکته قابل توجه در کارگردانی، بهره‌گیری صحیح از طراحی صحنه و رسیدن به زبان مشترک میان کارگردان و طراح صحنه است که سبب ایجاد دکوری شده که فضا را برای مخاطب تفکیک می‌کند و این پیشرفت روایت را تسهیل کرده است.

گروه موسیقی؛ یاری‌بخش در تقویت بار تشنجی اجرا

نکته دیگر گروه موسیقی نمایش است که در خلق لحظات دراماتیک به درستی عمل می‌کنند و دقیقا جایی که صحنه نیاز به تقویت بار تشنجی خود دارد، گروه موسیقی به یاری روایت می‌آیند و نمی‌گذارند که ریتم بیفتد و تمرکز مخاطب خدشه‌دار شود.

در نهایت «کهته» اثری که از جنوب ایران به پایتخت آمده است، نمایشی‌ است که ارزش دیدن دارد و می‌توان به مدت ۷۵ دقیقه آن‌ را نظاره کرد و علاوه بر آشنایی بیشتر با اقوام جنوب ایران، از روایت، کارگردانی و موسیقی لذت برد.

جهانشیر یاراحمدی، عبد ‌بناری، الهام ‌چنانی، علی نبی‌پور، میلاد ‌سعیدی،امیرمحمد شماسی، محمدسعید محمدپور، دانیال جعفری و دنیا ‌فخار گروه بازیگران نمایش «کهته» را تشکیل می‌دهند.

عکس از پرتو جغتایی است.

خبرگزاری مهر-گروه هنر-علی حیدری؛ نمایش «کهته» به تهیه کنندگی امیرحسین شفیعی، نویسندگی عقیل جماعتی و کارگردانی حسین اسدی از اول مرداد روی صحنه تالار چارسوی مجموعه تئاترشهر آمده است. نمایشی که پیش‌تر در چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در عناوین مختلفی نامزد و برگزیده جشنواره شد. پیش از برخورد با نمایش از لحاظ فنی ویژگی که شایسته توجه است، حضور یک گروه نمایشی از جزیره خارک روی صحنه تئاتر شهر تهران است؛ این موضوع همان چیزی است که باید در شکل گسترده‌تری توسط جشنواره های مربوطه و اداره کل هنرهای نمایشی پیگیری شود تا حضور آثار مختلف از استان‌های دیگر، عددی منطقی باشد و به سالی ۱ یا ۲ نمایش بسنده نشود.

روایت درگیری ۲ قوم مخالف در خارک

نمایش «کهته» که از جزیره خارک خود را به تهران رسانده است، روایت‌گر یک درگیری طولانی مدت میان ۲ قوم در جزیره خارک است و عشقی‌ که در میان این درگیری بین دختر و پسری از این ۲ قوم شکل می‌گیرد.

در «کهته» «چگونه گفتن» مهم است!

روایت، روایتی‌ است که در ایده، آنچنان حرف تازه‌ای ندارد و شاید ما را در هنگام شنیدن قصه یک‌خطی آن شگفت‌زده نکند، زیرا آثار بزرگی در تاریخ درام دنیا به رشته تحریر درآمده است که از چنین درون‌مایه‌ای برخوردار هستند و شاید معروف‌ترین آنها «رومئو و ژولیت» ویلیام شکسپیر باشد. نویسنده و کارگردان نمایش «کهته» کوشیده‌اند تا به جای «چه گفتن» «چگونه گفتن» را تمرین کنند و از دل ایده‌ای تکراری، روایتی گیرا خلق کنند که می‌توان گفت تا حدودی در این امر موفق بودند و نمایش در خلق اتمسفر و موقعیت‌های مفروض در نمایشنامه موفق عمل می‌کند. موضوعی که در این موفقیت بسیار حائز اهمیت و موثر بوده است، روایت ساده و خطی نمایش است، در تئاتر امروزه بسیاری از آثاری که با مضامین آئین‌های مربوط به جنوب کشور تولید می‌شوند به دام روایت‌های ضد پیرنگ می‌افتند و همین باعث می‌شود که مخاطب در برخورد با آنها چیزی از نمایش متوجه نشود و در نتیجه کار را دوست نداشته باشد. انگار باب شده است که اگر موضوع نمایش به آئین‌های جنوبی مربوط است الزاما باید در فضایی سیال، ناکجاآباد، بدون تاریخ مشخص و بدون جغرافیا رخ دهد.

توجیه با لفظ دهن‌پرکن «پست مدرنیسم»

مشخص نیست این موضوع از کجا و توسط چه کسی باب شده است اما یکی از دلایل اصلی عدم‌ گیرایی آثار این‌چنینی با مخاطب خود؛ همین شکل پرداخت و نوع پیرنگ نمایشنامه است که هیچ رابطه علت و معلولی مشخصی ندارد و تنها با لفظ دهن‌پر کن «پست مدرنیسم» توجیه می‌شود.

اما روایت «کهته» که از دل تراژدی بیرون آمده است و بدون کتمان مشخص است که از آثار تراژدی‌نویسان بزرگ دنیا در راستای نگارش این متن کمک گرفته شده و این موضوعی مهم است زیرا بسیاری از نمایشنامه‌های امروزی که توسط فعالان تئاتر روی صحنه می‌رود در بحث تحلیل اصلا نمایشنامه نیستند و از اسلوب ابتدایی درام‌نویسی‌ خارج و بیشتر به یک دل‌نوشته یا در والاترین حالت به یک قطعه ادبی نزدیک هستند.

همه عناصر اجرا دست به سینه روایت

«کهته» در کارگردانی نیز در خدمت روایت می‌ماند و سعی نمی‌کند سازی ورای فضای ساخته‌ شده در متن بزند و با خلاقیت و البته سادگی مخاطب را درگیر قصه می‌کند. نماد گرایی از عناصری بود که در متن می‌توانست تقویت شود و کاشت‌هایی در دل کارگردانی، متن و حتی طراحی صحنه و لباس بماند که مخاطب پس از اتمام نمایش در ذهن خود آنها را برداشت کند. اما نکته قابل توجه در کارگردانی، بهره‌گیری صحیح از طراحی صحنه و رسیدن به زبان مشترک میان کارگردان و طراح صحنه است که سبب ایجاد دکوری شده که فضا را برای مخاطب تفکیک می‌کند و این پیشرفت روایت را تسهیل کرده است.

گروه موسیقی؛ یاری‌بخش در تقویت بار تشنجی اجرا

نکته دیگر گروه موسیقی نمایش است که در خلق لحظات دراماتیک به درستی عمل می‌کنند و دقیقا جایی که صحنه نیاز به تقویت بار تشنجی خود دارد، گروه موسیقی به یاری روایت می‌آیند و نمی‌گذارند که ریتم بیفتد و تمرکز مخاطب خدشه‌دار شود.

در نهایت «کهته» اثری که از جنوب ایران به پایتخت آمده است، نمایشی‌ است که ارزش دیدن دارد و می‌توان به مدت ۷۵ دقیقه آن‌ را نظاره کرد و علاوه بر آشنایی بیشتر با اقوام جنوب ایران، از روایت، کارگردانی و موسیقی لذت برد.

جهانشیر یاراحمدی، عبد ‌بناری، الهام ‌چنانی، علی نبی‌پور، میلاد ‌سعیدی،امیرمحمد شماسی، محمدسعید محمدپور، دانیال جعفری و دنیا ‌فخار گروه بازیگران نمایش «کهته» را تشکیل می‌دهند.

عکس از پرتو جغتایی است.

اخبارجدیدترین

علیرضا قربانی «سووشون» را به مردم میهن دوست ایران تقدیم کرد

پخش سه نمایش رادیویی با موضوعات متفاوت در رادیو نمایش

کلاری و کاکایی مهمانان اولین نشست «سینمای ایران برای وطن»

خبرگزاری مهر-گروه هنر-علی حیدری؛ نمایش «کهته» به تهیه کنندگی امیرحسین شفیعی، نویسندگی عقیل جماعتی و کارگردانی حسین اسدی از اول مرداد روی صحنه تالار چارسوی مجموعه تئاترشهر آمده است. نمایشی که پیش‌تر در چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در عناوین مختلفی نامزد و برگزیده جشنواره شد. پیش از برخورد با نمایش از لحاظ فنی ویژگی که شایسته توجه است، حضور یک گروه نمایشی از جزیره خارک روی صحنه تئاتر شهر تهران است؛ این موضوع همان چیزی است که باید در شکل گسترده‌تری توسط جشنواره های مربوطه و اداره کل هنرهای نمایشی پیگیری شود تا حضور آثار مختلف از استان‌های دیگر، عددی منطقی باشد و به سالی ۱ یا ۲ نمایش بسنده نشود.

روایت درگیری ۲ قوم مخالف در خارک

نمایش «کهته» که از جزیره خارک خود را به تهران رسانده است، روایت‌گر یک درگیری طولانی مدت میان ۲ قوم در جزیره خارک است و عشقی‌ که در میان این درگیری بین دختر و پسری از این ۲ قوم شکل می‌گیرد.

در «کهته» «چگونه گفتن» مهم است!

روایت، روایتی‌ است که در ایده، آنچنان حرف تازه‌ای ندارد و شاید ما را در هنگام شنیدن قصه یک‌خطی آن شگفت‌زده نکند، زیرا آثار بزرگی در تاریخ درام دنیا به رشته تحریر درآمده است که از چنین درون‌مایه‌ای برخوردار هستند و شاید معروف‌ترین آنها «رومئو و ژولیت» ویلیام شکسپیر باشد. نویسنده و کارگردان نمایش «کهته» کوشیده‌اند تا به جای «چه گفتن» «چگونه گفتن» را تمرین کنند و از دل ایده‌ای تکراری، روایتی گیرا خلق کنند که می‌توان گفت تا حدودی در این امر موفق بودند و نمایش در خلق اتمسفر و موقعیت‌های مفروض در نمایشنامه موفق عمل می‌کند. موضوعی که در این موفقیت بسیار حائز اهمیت و موثر بوده است، روایت ساده و خطی نمایش است، در تئاتر امروزه بسیاری از آثاری که با مضامین آئین‌های مربوط به جنوب کشور تولید می‌شوند به دام روایت‌های ضد پیرنگ می‌افتند و همین باعث می‌شود که مخاطب در برخورد با آنها چیزی از نمایش متوجه نشود و در نتیجه کار را دوست نداشته باشد. انگار باب شده است که اگر موضوع نمایش به آئین‌های جنوبی مربوط است الزاما باید در فضایی سیال، ناکجاآباد، بدون تاریخ مشخص و بدون جغرافیا رخ دهد.

توجیه با لفظ دهن‌پرکن «پست مدرنیسم»

مشخص نیست این موضوع از کجا و توسط چه کسی باب شده است اما یکی از دلایل اصلی عدم‌ گیرایی آثار این‌چنینی با مخاطب خود؛ همین شکل پرداخت و نوع پیرنگ نمایشنامه است که هیچ رابطه علت و معلولی مشخصی ندارد و تنها با لفظ دهن‌پر کن «پست مدرنیسم» توجیه می‌شود.

اما روایت «کهته» که از دل تراژدی بیرون آمده است و بدون کتمان مشخص است که از آثار تراژدی‌نویسان بزرگ دنیا در راستای نگارش این متن کمک گرفته شده و این موضوعی مهم است زیرا بسیاری از نمایشنامه‌های امروزی که توسط فعالان تئاتر روی صحنه می‌رود در بحث تحلیل اصلا نمایشنامه نیستند و از اسلوب ابتدایی درام‌نویسی‌ خارج و بیشتر به یک دل‌نوشته یا در والاترین حالت به یک قطعه ادبی نزدیک هستند.

همه عناصر اجرا دست به سینه روایت

«کهته» در کارگردانی نیز در خدمت روایت می‌ماند و سعی نمی‌کند سازی ورای فضای ساخته‌ شده در متن بزند و با خلاقیت و البته سادگی مخاطب را درگیر قصه می‌کند. نماد گرایی از عناصری بود که در متن می‌توانست تقویت شود و کاشت‌هایی در دل کارگردانی، متن و حتی طراحی صحنه و لباس بماند که مخاطب پس از اتمام نمایش در ذهن خود آنها را برداشت کند. اما نکته قابل توجه در کارگردانی، بهره‌گیری صحیح از طراحی صحنه و رسیدن به زبان مشترک میان کارگردان و طراح صحنه است که سبب ایجاد دکوری شده که فضا را برای مخاطب تفکیک می‌کند و این پیشرفت روایت را تسهیل کرده است.

گروه موسیقی؛ یاری‌بخش در تقویت بار تشنجی اجرا

نکته دیگر گروه موسیقی نمایش است که در خلق لحظات دراماتیک به درستی عمل می‌کنند و دقیقا جایی که صحنه نیاز به تقویت بار تشنجی خود دارد، گروه موسیقی به یاری روایت می‌آیند و نمی‌گذارند که ریتم بیفتد و تمرکز مخاطب خدشه‌دار شود.

در نهایت «کهته» اثری که از جنوب ایران به پایتخت آمده است، نمایشی‌ است که ارزش دیدن دارد و می‌توان به مدت ۷۵ دقیقه آن‌ را نظاره کرد و علاوه بر آشنایی بیشتر با اقوام جنوب ایران، از روایت، کارگردانی و موسیقی لذت برد.

جهانشیر یاراحمدی، عبد ‌بناری، الهام ‌چنانی، علی نبی‌پور، میلاد ‌سعیدی،امیرمحمد شماسی، محمدسعید محمدپور، دانیال جعفری و دنیا ‌فخار گروه بازیگران نمایش «کهته» را تشکیل می‌دهند.

عکس از پرتو جغتایی است.

خبرگزاری مهر-گروه هنر-علی حیدری؛ نمایش «کهته» به تهیه کنندگی امیرحسین شفیعی، نویسندگی عقیل جماعتی و کارگردانی حسین اسدی از اول مرداد روی صحنه تالار چارسوی مجموعه تئاترشهر آمده است. نمایشی که پیش‌تر در چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در عناوین مختلفی نامزد و برگزیده جشنواره شد. پیش از برخورد با نمایش از لحاظ فنی ویژگی که شایسته توجه است، حضور یک گروه نمایشی از جزیره خارک روی صحنه تئاتر شهر تهران است؛ این موضوع همان چیزی است که باید در شکل گسترده‌تری توسط جشنواره های مربوطه و اداره کل هنرهای نمایشی پیگیری شود تا حضور آثار مختلف از استان‌های دیگر، عددی منطقی باشد و به سالی ۱ یا ۲ نمایش بسنده نشود.

روایت درگیری ۲ قوم مخالف در خارک

نمایش «کهته» که از جزیره خارک خود را به تهران رسانده است، روایت‌گر یک درگیری طولانی مدت میان ۲ قوم در جزیره خارک است و عشقی‌ که در میان این درگیری بین دختر و پسری از این ۲ قوم شکل می‌گیرد.

در «کهته» «چگونه گفتن» مهم است!

روایت، روایتی‌ است که در ایده، آنچنان حرف تازه‌ای ندارد و شاید ما را در هنگام شنیدن قصه یک‌خطی آن شگفت‌زده نکند، زیرا آثار بزرگی در تاریخ درام دنیا به رشته تحریر درآمده است که از چنین درون‌مایه‌ای برخوردار هستند و شاید معروف‌ترین آنها «رومئو و ژولیت» ویلیام شکسپیر باشد. نویسنده و کارگردان نمایش «کهته» کوشیده‌اند تا به جای «چه گفتن» «چگونه گفتن» را تمرین کنند و از دل ایده‌ای تکراری، روایتی گیرا خلق کنند که می‌توان گفت تا حدودی در این امر موفق بودند و نمایش در خلق اتمسفر و موقعیت‌های مفروض در نمایشنامه موفق عمل می‌کند. موضوعی که در این موفقیت بسیار حائز اهمیت و موثر بوده است، روایت ساده و خطی نمایش است، در تئاتر امروزه بسیاری از آثاری که با مضامین آئین‌های مربوط به جنوب کشور تولید می‌شوند به دام روایت‌های ضد پیرنگ می‌افتند و همین باعث می‌شود که مخاطب در برخورد با آنها چیزی از نمایش متوجه نشود و در نتیجه کار را دوست نداشته باشد. انگار باب شده است که اگر موضوع نمایش به آئین‌های جنوبی مربوط است الزاما باید در فضایی سیال، ناکجاآباد، بدون تاریخ مشخص و بدون جغرافیا رخ دهد.

توجیه با لفظ دهن‌پرکن «پست مدرنیسم»

مشخص نیست این موضوع از کجا و توسط چه کسی باب شده است اما یکی از دلایل اصلی عدم‌ گیرایی آثار این‌چنینی با مخاطب خود؛ همین شکل پرداخت و نوع پیرنگ نمایشنامه است که هیچ رابطه علت و معلولی مشخصی ندارد و تنها با لفظ دهن‌پر کن «پست مدرنیسم» توجیه می‌شود.

اما روایت «کهته» که از دل تراژدی بیرون آمده است و بدون کتمان مشخص است که از آثار تراژدی‌نویسان بزرگ دنیا در راستای نگارش این متن کمک گرفته شده و این موضوعی مهم است زیرا بسیاری از نمایشنامه‌های امروزی که توسط فعالان تئاتر روی صحنه می‌رود در بحث تحلیل اصلا نمایشنامه نیستند و از اسلوب ابتدایی درام‌نویسی‌ خارج و بیشتر به یک دل‌نوشته یا در والاترین حالت به یک قطعه ادبی نزدیک هستند.

همه عناصر اجرا دست به سینه روایت

«کهته» در کارگردانی نیز در خدمت روایت می‌ماند و سعی نمی‌کند سازی ورای فضای ساخته‌ شده در متن بزند و با خلاقیت و البته سادگی مخاطب را درگیر قصه می‌کند. نماد گرایی از عناصری بود که در متن می‌توانست تقویت شود و کاشت‌هایی در دل کارگردانی، متن و حتی طراحی صحنه و لباس بماند که مخاطب پس از اتمام نمایش در ذهن خود آنها را برداشت کند. اما نکته قابل توجه در کارگردانی، بهره‌گیری صحیح از طراحی صحنه و رسیدن به زبان مشترک میان کارگردان و طراح صحنه است که سبب ایجاد دکوری شده که فضا را برای مخاطب تفکیک می‌کند و این پیشرفت روایت را تسهیل کرده است.

گروه موسیقی؛ یاری‌بخش در تقویت بار تشنجی اجرا

نکته دیگر گروه موسیقی نمایش است که در خلق لحظات دراماتیک به درستی عمل می‌کنند و دقیقا جایی که صحنه نیاز به تقویت بار تشنجی خود دارد، گروه موسیقی به یاری روایت می‌آیند و نمی‌گذارند که ریتم بیفتد و تمرکز مخاطب خدشه‌دار شود.

در نهایت «کهته» اثری که از جنوب ایران به پایتخت آمده است، نمایشی‌ است که ارزش دیدن دارد و می‌توان به مدت ۷۵ دقیقه آن‌ را نظاره کرد و علاوه بر آشنایی بیشتر با اقوام جنوب ایران، از روایت، کارگردانی و موسیقی لذت برد.

جهانشیر یاراحمدی، عبد ‌بناری، الهام ‌چنانی، علی نبی‌پور، میلاد ‌سعیدی،امیرمحمد شماسی، محمدسعید محمدپور، دانیال جعفری و دنیا ‌فخار گروه بازیگران نمایش «کهته» را تشکیل می‌دهند.

عکس از پرتو جغتایی است.

پست قبلی

لیست سایت‌های مجاز فروش بلیت اربعین منتشر می‌شود

پست بعدی

راز جدایی کاپیتان استقلال لو رفت

مربوطه پست ها

علیرضا قربانی «سووشون» را به مردم میهن دوست ایران تقدیم کرد
هنر و فرهنگ

علیرضا قربانی «سووشون» را به مردم میهن دوست ایران تقدیم کرد

۰۴ مرداد ۱۴۰۴
پخش سه نمایش رادیویی با موضوعات متفاوت در  رادیو نمایش
هنر و فرهنگ

پخش سه نمایش رادیویی با موضوعات متفاوت در رادیو نمایش

۰۴ مرداد ۱۴۰۴
کلاری و کاکایی مهمانان اولین نشست «سینمای ایران برای وطن»
هنر و فرهنگ

کلاری و کاکایی مهمانان اولین نشست «سینمای ایران برای وطن»

۰۴ مرداد ۱۴۰۴
از هدیه روح‌الامین به یک فرمانده تا آثار هنرمندان زن نوگرا که دیده شد
هنر و فرهنگ

از هدیه روح‌الامین به یک فرمانده تا آثار هنرمندان زن نوگرا که دیده شد

۰۴ مرداد ۱۴۰۴
آغاز یک سفر درونی در اولین روز هفته؛ حکایت موسیقی‌های قصه‌گو
هنر و فرهنگ

آغاز یک سفر درونی در اولین روز هفته؛ حکایت موسیقی‌های قصه‌گو

۰۴ مرداد ۱۴۰۴
رادیو اقتصاد بر مدار مطالبه‌گری؛ حفظ اعتماد مخاطب خط قرمز ماست
هنر و فرهنگ

رادیو اقتصاد بر مدار مطالبه‌گری؛ حفظ اعتماد مخاطب خط قرمز ماست

۰۴ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 9 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • علیرضا قربانی «سووشون» را به مردم میهن دوست ایران تقدیم کرد
  • پخش سه نمایش رادیویی با موضوعات متفاوت در رادیو نمایش
  • کلاری و کاکایی مهمانان اولین نشست «سینمای ایران برای وطن»
  • از هدیه روح‌الامین به یک فرمانده تا آثار هنرمندان زن نوگرا که دیده شد
  • آغاز یک سفر درونی در اولین روز هفته؛ حکایت موسیقی‌های قصه‌گو
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.