دانش جوین
یکشنبه, مرداد ۵, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

چرا رنگ در «قاف» رضا لواسانی جایی ندارد؟

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۰۴ مرداد ۱۴۰۴
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
چرا رنگ در «قاف» رضا لواسانی جایی ندارد؟
1
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش خبرنگار مهر، این‎ روزها گالری ۲+، میزبان نمایشگاه انفرادی رضا لواسانی هنرمند تجسمی با عنوان «قاف» است. آثار حاضر در نمایشگاه «قاف» شامل آثاری دو بُعدی هنرمند بر روی مقوا، آثار حجمی، برنزی و یک صندلی چوبی قرمز رنگ است که درست در میانه آثاری که به دیوار آویزان شدند، قرار گرفته است.

لواسانی در این مجموعه، با گستردن جعبه‌های مقوایی یک بستر مسطح برای کار خویش فراهم کرده و سپس به جای استفاده از رنگ در این مقواها، سطح اثر را با سوزن متخلخل کرده است و به این ترتیب نقوش مختلفی از جمله، پرنده، شیر، اسب و دست‌ها روی سطح مسطح پدیده آمده‌اند. ردیف سواخ‌های ظریف ایجاد شده بر سطح مقوا از فاصله دور قابل مشاهده نیستند و درک اثر تنها با نزدیک شدن به آن میسر می‌شود.

رضا لواسانی دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است اما یکی از ویژگی‎هایی که او را از سایر هنرمندان متمایز می کند این است که او علاوه بر تحصیلات آکادمیک به مطالعات فلسفی، تاریخی، اسطوره‌شناسی و جامعه‌شناسی علاقه دارد و بازتاب این علاقه و مطالعات در آثاری که خلق می‌کند به خوبی دیده می‌شود. او پیش از این، در گالری‌‏هایی چون گالری برگ، آریا و اثر نیز نمایشگاه‌هایی داشته که مورد استقبال واقع شده است. لواسانی در عرصه بین‏‌المللی هم شناخته شده است و در سال ۱۳۹۸ با چیدمانی بزرگ و پر جزئیات از جنس پاپیه ماشه در پاویون ایران در بینال هنر ونیز حضور داشت.

چرا رنگ در «قاف» رضا لواسانی جایی ندارد؟

رضا عابدینی هنرمند باسابقه طراح گرافیک در مورد نمایشگاه «قاف» گفت: این نمایشگاه و ساخته‌های رضا لواسانی پیشنهاد گونه ای تازه از خلق تصویر و شکلی تازه از دیدن است. روشی برای مرئی کردن امر نامرئی؛ رویاها، خاطرات، زیبایی های پنهان در یک ماده و ذهن.

رضا لواسانی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دلیل انتخاب «قاف» برای آثار این نمایشگاه گفت: کتابی با عنوان «قاف» دارم که در هفته سوم این نمایشگاه از آن رونمایی شد و نام این نمایشگاه هم، از این کتاب گرفته شده است. خود کلمه «قاف» هم که در افسانه‌های ایرانی نام کوهی است که سرمنزل سیمرغ است. اما اینکه نام نمایشگاه جدید را «قاف» گذاشتم به دلیل این است که خواستم به فرآیندی که در حال به وجود آمدن و «شدن» است، اشاره کنم و برای همین هم در بدو ورود به نمایشگاه و معرفی آن از این شعر استفاده کردم؛ «سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز / مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز»

وی در مورد سادگی آثار که بدون رنگ و هرگونه آلایش است، توضیح داد: سادگی با خلاصه و مختصر کردن فرق دارد. سادگی به معنی از بین بردن نیست بلکه یک نوع به روز شدن و عمیق شدن است؛ مثل اشعار حافظ که حرف چندین کتاب به سادگی در یک بیت آمده است. از این رو تلاش کردم این سادگی را در پدید آوردن آثار هم رعایت کنم.

لواسانی با اشاره به اینکه آثار این نمایشگاه، به نوعی با «خودشناسی» ربط دارد، گفت: این آثار به اینکه به مرور زمان این‌قدر خوب خودمان را بشناسیم که بتوانیم از چیزهایی که برایمان دلبری می‌کنند اما مناسب مسیر ما نیستند، چشم پوشی کنیم اشاره دارد. به همین دلیل، آثار حاضر در این نمایشگاه رنگ ندارند.

وی بیان کرد: در واقع قصد من این بود که به نوعی با گرفتن رنگ از آثار، جلوه گری و دلبری را از آنها بگیرم و به جای آثار قشنگ، آثار زیبا نشان بدهم چون از نظر من «زیبایی» با «قشنگی» فرق دارد. اینکه ما در کویر، ستاره ها را «زیبا» می‌بینیم به دلیل نبودن نورهای اضافی است.

این هنرمند در پایان عنوان کرد: برای خلق آثار این نمایشگاه سعی کردم با کمترین ابزار، یک اثر هنری تولید کنم و هدفم این بود که خودِ اثر پیام را منتقل کند نه به کمک رنگ و ابزار و موارد دیگر. دلیل استفاده از مقوا برای خلق آثار هم به اهمیت موضوع «بازیافت» و خلق یک چیز جدید از چیزی که دیگر قابل استفاده نیست برمی‌گردد.

نمایشگاه «قاف» تا ۱۷ مرداد در گالری ۲+ واقع در ونک، خیابان سئول، پلاک ۴۰ برپاست و علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ از آثار این نمایشگاه دیدن کنند.

آخرین نمایشگاه انفرادی این هنرمند در سال ۱۳۹۷ با عنوان «پرده‌ها» در گالری اثر برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، این‎ روزها گالری ۲+، میزبان نمایشگاه انفرادی رضا لواسانی هنرمند تجسمی با عنوان «قاف» است. آثار حاضر در نمایشگاه «قاف» شامل آثاری دو بُعدی هنرمند بر روی مقوا، آثار حجمی، برنزی و یک صندلی چوبی قرمز رنگ است که درست در میانه آثاری که به دیوار آویزان شدند، قرار گرفته است.

لواسانی در این مجموعه، با گستردن جعبه‌های مقوایی یک بستر مسطح برای کار خویش فراهم کرده و سپس به جای استفاده از رنگ در این مقواها، سطح اثر را با سوزن متخلخل کرده است و به این ترتیب نقوش مختلفی از جمله، پرنده، شیر، اسب و دست‌ها روی سطح مسطح پدیده آمده‌اند. ردیف سواخ‌های ظریف ایجاد شده بر سطح مقوا از فاصله دور قابل مشاهده نیستند و درک اثر تنها با نزدیک شدن به آن میسر می‌شود.

رضا لواسانی دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است اما یکی از ویژگی‎هایی که او را از سایر هنرمندان متمایز می کند این است که او علاوه بر تحصیلات آکادمیک به مطالعات فلسفی، تاریخی، اسطوره‌شناسی و جامعه‌شناسی علاقه دارد و بازتاب این علاقه و مطالعات در آثاری که خلق می‌کند به خوبی دیده می‌شود. او پیش از این، در گالری‌‏هایی چون گالری برگ، آریا و اثر نیز نمایشگاه‌هایی داشته که مورد استقبال واقع شده است. لواسانی در عرصه بین‏‌المللی هم شناخته شده است و در سال ۱۳۹۸ با چیدمانی بزرگ و پر جزئیات از جنس پاپیه ماشه در پاویون ایران در بینال هنر ونیز حضور داشت.

چرا رنگ در «قاف» رضا لواسانی جایی ندارد؟

رضا عابدینی هنرمند باسابقه طراح گرافیک در مورد نمایشگاه «قاف» گفت: این نمایشگاه و ساخته‌های رضا لواسانی پیشنهاد گونه ای تازه از خلق تصویر و شکلی تازه از دیدن است. روشی برای مرئی کردن امر نامرئی؛ رویاها، خاطرات، زیبایی های پنهان در یک ماده و ذهن.

رضا لواسانی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دلیل انتخاب «قاف» برای آثار این نمایشگاه گفت: کتابی با عنوان «قاف» دارم که در هفته سوم این نمایشگاه از آن رونمایی شد و نام این نمایشگاه هم، از این کتاب گرفته شده است. خود کلمه «قاف» هم که در افسانه‌های ایرانی نام کوهی است که سرمنزل سیمرغ است. اما اینکه نام نمایشگاه جدید را «قاف» گذاشتم به دلیل این است که خواستم به فرآیندی که در حال به وجود آمدن و «شدن» است، اشاره کنم و برای همین هم در بدو ورود به نمایشگاه و معرفی آن از این شعر استفاده کردم؛ «سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز / مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز»

وی در مورد سادگی آثار که بدون رنگ و هرگونه آلایش است، توضیح داد: سادگی با خلاصه و مختصر کردن فرق دارد. سادگی به معنی از بین بردن نیست بلکه یک نوع به روز شدن و عمیق شدن است؛ مثل اشعار حافظ که حرف چندین کتاب به سادگی در یک بیت آمده است. از این رو تلاش کردم این سادگی را در پدید آوردن آثار هم رعایت کنم.

لواسانی با اشاره به اینکه آثار این نمایشگاه، به نوعی با «خودشناسی» ربط دارد، گفت: این آثار به اینکه به مرور زمان این‌قدر خوب خودمان را بشناسیم که بتوانیم از چیزهایی که برایمان دلبری می‌کنند اما مناسب مسیر ما نیستند، چشم پوشی کنیم اشاره دارد. به همین دلیل، آثار حاضر در این نمایشگاه رنگ ندارند.

وی بیان کرد: در واقع قصد من این بود که به نوعی با گرفتن رنگ از آثار، جلوه گری و دلبری را از آنها بگیرم و به جای آثار قشنگ، آثار زیبا نشان بدهم چون از نظر من «زیبایی» با «قشنگی» فرق دارد. اینکه ما در کویر، ستاره ها را «زیبا» می‌بینیم به دلیل نبودن نورهای اضافی است.

این هنرمند در پایان عنوان کرد: برای خلق آثار این نمایشگاه سعی کردم با کمترین ابزار، یک اثر هنری تولید کنم و هدفم این بود که خودِ اثر پیام را منتقل کند نه به کمک رنگ و ابزار و موارد دیگر. دلیل استفاده از مقوا برای خلق آثار هم به اهمیت موضوع «بازیافت» و خلق یک چیز جدید از چیزی که دیگر قابل استفاده نیست برمی‌گردد.

نمایشگاه «قاف» تا ۱۷ مرداد در گالری ۲+ واقع در ونک، خیابان سئول، پلاک ۴۰ برپاست و علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ از آثار این نمایشگاه دیدن کنند.

آخرین نمایشگاه انفرادی این هنرمند در سال ۱۳۹۷ با عنوان «پرده‌ها» در گالری اثر برگزار شده است.

اخبارجدیدترین

علیرضا قربانی «سووشون» را به مردم میهن دوست ایران تقدیم کرد

پخش سه نمایش رادیویی با موضوعات متفاوت در رادیو نمایش

کلاری و کاکایی مهمانان اولین نشست «سینمای ایران برای وطن»

به گزارش خبرنگار مهر، این‎ روزها گالری ۲+، میزبان نمایشگاه انفرادی رضا لواسانی هنرمند تجسمی با عنوان «قاف» است. آثار حاضر در نمایشگاه «قاف» شامل آثاری دو بُعدی هنرمند بر روی مقوا، آثار حجمی، برنزی و یک صندلی چوبی قرمز رنگ است که درست در میانه آثاری که به دیوار آویزان شدند، قرار گرفته است.

لواسانی در این مجموعه، با گستردن جعبه‌های مقوایی یک بستر مسطح برای کار خویش فراهم کرده و سپس به جای استفاده از رنگ در این مقواها، سطح اثر را با سوزن متخلخل کرده است و به این ترتیب نقوش مختلفی از جمله، پرنده، شیر، اسب و دست‌ها روی سطح مسطح پدیده آمده‌اند. ردیف سواخ‌های ظریف ایجاد شده بر سطح مقوا از فاصله دور قابل مشاهده نیستند و درک اثر تنها با نزدیک شدن به آن میسر می‌شود.

رضا لواسانی دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است اما یکی از ویژگی‎هایی که او را از سایر هنرمندان متمایز می کند این است که او علاوه بر تحصیلات آکادمیک به مطالعات فلسفی، تاریخی، اسطوره‌شناسی و جامعه‌شناسی علاقه دارد و بازتاب این علاقه و مطالعات در آثاری که خلق می‌کند به خوبی دیده می‌شود. او پیش از این، در گالری‌‏هایی چون گالری برگ، آریا و اثر نیز نمایشگاه‌هایی داشته که مورد استقبال واقع شده است. لواسانی در عرصه بین‏‌المللی هم شناخته شده است و در سال ۱۳۹۸ با چیدمانی بزرگ و پر جزئیات از جنس پاپیه ماشه در پاویون ایران در بینال هنر ونیز حضور داشت.

چرا رنگ در «قاف» رضا لواسانی جایی ندارد؟

رضا عابدینی هنرمند باسابقه طراح گرافیک در مورد نمایشگاه «قاف» گفت: این نمایشگاه و ساخته‌های رضا لواسانی پیشنهاد گونه ای تازه از خلق تصویر و شکلی تازه از دیدن است. روشی برای مرئی کردن امر نامرئی؛ رویاها، خاطرات، زیبایی های پنهان در یک ماده و ذهن.

رضا لواسانی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دلیل انتخاب «قاف» برای آثار این نمایشگاه گفت: کتابی با عنوان «قاف» دارم که در هفته سوم این نمایشگاه از آن رونمایی شد و نام این نمایشگاه هم، از این کتاب گرفته شده است. خود کلمه «قاف» هم که در افسانه‌های ایرانی نام کوهی است که سرمنزل سیمرغ است. اما اینکه نام نمایشگاه جدید را «قاف» گذاشتم به دلیل این است که خواستم به فرآیندی که در حال به وجود آمدن و «شدن» است، اشاره کنم و برای همین هم در بدو ورود به نمایشگاه و معرفی آن از این شعر استفاده کردم؛ «سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز / مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز»

وی در مورد سادگی آثار که بدون رنگ و هرگونه آلایش است، توضیح داد: سادگی با خلاصه و مختصر کردن فرق دارد. سادگی به معنی از بین بردن نیست بلکه یک نوع به روز شدن و عمیق شدن است؛ مثل اشعار حافظ که حرف چندین کتاب به سادگی در یک بیت آمده است. از این رو تلاش کردم این سادگی را در پدید آوردن آثار هم رعایت کنم.

لواسانی با اشاره به اینکه آثار این نمایشگاه، به نوعی با «خودشناسی» ربط دارد، گفت: این آثار به اینکه به مرور زمان این‌قدر خوب خودمان را بشناسیم که بتوانیم از چیزهایی که برایمان دلبری می‌کنند اما مناسب مسیر ما نیستند، چشم پوشی کنیم اشاره دارد. به همین دلیل، آثار حاضر در این نمایشگاه رنگ ندارند.

وی بیان کرد: در واقع قصد من این بود که به نوعی با گرفتن رنگ از آثار، جلوه گری و دلبری را از آنها بگیرم و به جای آثار قشنگ، آثار زیبا نشان بدهم چون از نظر من «زیبایی» با «قشنگی» فرق دارد. اینکه ما در کویر، ستاره ها را «زیبا» می‌بینیم به دلیل نبودن نورهای اضافی است.

این هنرمند در پایان عنوان کرد: برای خلق آثار این نمایشگاه سعی کردم با کمترین ابزار، یک اثر هنری تولید کنم و هدفم این بود که خودِ اثر پیام را منتقل کند نه به کمک رنگ و ابزار و موارد دیگر. دلیل استفاده از مقوا برای خلق آثار هم به اهمیت موضوع «بازیافت» و خلق یک چیز جدید از چیزی که دیگر قابل استفاده نیست برمی‌گردد.

نمایشگاه «قاف» تا ۱۷ مرداد در گالری ۲+ واقع در ونک، خیابان سئول، پلاک ۴۰ برپاست و علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ از آثار این نمایشگاه دیدن کنند.

آخرین نمایشگاه انفرادی این هنرمند در سال ۱۳۹۷ با عنوان «پرده‌ها» در گالری اثر برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، این‎ روزها گالری ۲+، میزبان نمایشگاه انفرادی رضا لواسانی هنرمند تجسمی با عنوان «قاف» است. آثار حاضر در نمایشگاه «قاف» شامل آثاری دو بُعدی هنرمند بر روی مقوا، آثار حجمی، برنزی و یک صندلی چوبی قرمز رنگ است که درست در میانه آثاری که به دیوار آویزان شدند، قرار گرفته است.

لواسانی در این مجموعه، با گستردن جعبه‌های مقوایی یک بستر مسطح برای کار خویش فراهم کرده و سپس به جای استفاده از رنگ در این مقواها، سطح اثر را با سوزن متخلخل کرده است و به این ترتیب نقوش مختلفی از جمله، پرنده، شیر، اسب و دست‌ها روی سطح مسطح پدیده آمده‌اند. ردیف سواخ‌های ظریف ایجاد شده بر سطح مقوا از فاصله دور قابل مشاهده نیستند و درک اثر تنها با نزدیک شدن به آن میسر می‌شود.

رضا لواسانی دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است اما یکی از ویژگی‎هایی که او را از سایر هنرمندان متمایز می کند این است که او علاوه بر تحصیلات آکادمیک به مطالعات فلسفی، تاریخی، اسطوره‌شناسی و جامعه‌شناسی علاقه دارد و بازتاب این علاقه و مطالعات در آثاری که خلق می‌کند به خوبی دیده می‌شود. او پیش از این، در گالری‌‏هایی چون گالری برگ، آریا و اثر نیز نمایشگاه‌هایی داشته که مورد استقبال واقع شده است. لواسانی در عرصه بین‏‌المللی هم شناخته شده است و در سال ۱۳۹۸ با چیدمانی بزرگ و پر جزئیات از جنس پاپیه ماشه در پاویون ایران در بینال هنر ونیز حضور داشت.

چرا رنگ در «قاف» رضا لواسانی جایی ندارد؟

رضا عابدینی هنرمند باسابقه طراح گرافیک در مورد نمایشگاه «قاف» گفت: این نمایشگاه و ساخته‌های رضا لواسانی پیشنهاد گونه ای تازه از خلق تصویر و شکلی تازه از دیدن است. روشی برای مرئی کردن امر نامرئی؛ رویاها، خاطرات، زیبایی های پنهان در یک ماده و ذهن.

رضا لواسانی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دلیل انتخاب «قاف» برای آثار این نمایشگاه گفت: کتابی با عنوان «قاف» دارم که در هفته سوم این نمایشگاه از آن رونمایی شد و نام این نمایشگاه هم، از این کتاب گرفته شده است. خود کلمه «قاف» هم که در افسانه‌های ایرانی نام کوهی است که سرمنزل سیمرغ است. اما اینکه نام نمایشگاه جدید را «قاف» گذاشتم به دلیل این است که خواستم به فرآیندی که در حال به وجود آمدن و «شدن» است، اشاره کنم و برای همین هم در بدو ورود به نمایشگاه و معرفی آن از این شعر استفاده کردم؛ «سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز / مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز»

وی در مورد سادگی آثار که بدون رنگ و هرگونه آلایش است، توضیح داد: سادگی با خلاصه و مختصر کردن فرق دارد. سادگی به معنی از بین بردن نیست بلکه یک نوع به روز شدن و عمیق شدن است؛ مثل اشعار حافظ که حرف چندین کتاب به سادگی در یک بیت آمده است. از این رو تلاش کردم این سادگی را در پدید آوردن آثار هم رعایت کنم.

لواسانی با اشاره به اینکه آثار این نمایشگاه، به نوعی با «خودشناسی» ربط دارد، گفت: این آثار به اینکه به مرور زمان این‌قدر خوب خودمان را بشناسیم که بتوانیم از چیزهایی که برایمان دلبری می‌کنند اما مناسب مسیر ما نیستند، چشم پوشی کنیم اشاره دارد. به همین دلیل، آثار حاضر در این نمایشگاه رنگ ندارند.

وی بیان کرد: در واقع قصد من این بود که به نوعی با گرفتن رنگ از آثار، جلوه گری و دلبری را از آنها بگیرم و به جای آثار قشنگ، آثار زیبا نشان بدهم چون از نظر من «زیبایی» با «قشنگی» فرق دارد. اینکه ما در کویر، ستاره ها را «زیبا» می‌بینیم به دلیل نبودن نورهای اضافی است.

این هنرمند در پایان عنوان کرد: برای خلق آثار این نمایشگاه سعی کردم با کمترین ابزار، یک اثر هنری تولید کنم و هدفم این بود که خودِ اثر پیام را منتقل کند نه به کمک رنگ و ابزار و موارد دیگر. دلیل استفاده از مقوا برای خلق آثار هم به اهمیت موضوع «بازیافت» و خلق یک چیز جدید از چیزی که دیگر قابل استفاده نیست برمی‌گردد.

نمایشگاه «قاف» تا ۱۷ مرداد در گالری ۲+ واقع در ونک، خیابان سئول، پلاک ۴۰ برپاست و علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ از آثار این نمایشگاه دیدن کنند.

آخرین نمایشگاه انفرادی این هنرمند در سال ۱۳۹۷ با عنوان «پرده‌ها» در گالری اثر برگزار شده است.

پست قبلی

تازه‌ترین جزئیات از رسیدگی به پرونده قتل دانشجوی تهران و الهه حسین‌نژاد

پست بعدی

اسکوچیچ جنتلمن مورد توجه مالک تراکتور؛ زنوزی به کی روش طعنه زد!

مربوطه پست ها

علیرضا قربانی «سووشون» را به مردم میهن دوست ایران تقدیم کرد
هنر و فرهنگ

علیرضا قربانی «سووشون» را به مردم میهن دوست ایران تقدیم کرد

۰۴ مرداد ۱۴۰۴
پخش سه نمایش رادیویی با موضوعات متفاوت در  رادیو نمایش
هنر و فرهنگ

پخش سه نمایش رادیویی با موضوعات متفاوت در رادیو نمایش

۰۴ مرداد ۱۴۰۴
کلاری و کاکایی مهمانان اولین نشست «سینمای ایران برای وطن»
هنر و فرهنگ

کلاری و کاکایی مهمانان اولین نشست «سینمای ایران برای وطن»

۰۴ مرداد ۱۴۰۴
از هدیه روح‌الامین به یک فرمانده تا آثار هنرمندان زن نوگرا که دیده شد
هنر و فرهنگ

از هدیه روح‌الامین به یک فرمانده تا آثار هنرمندان زن نوگرا که دیده شد

۰۴ مرداد ۱۴۰۴
آغاز یک سفر درونی در اولین روز هفته؛ حکایت موسیقی‌های قصه‌گو
هنر و فرهنگ

آغاز یک سفر درونی در اولین روز هفته؛ حکایت موسیقی‌های قصه‌گو

۰۴ مرداد ۱۴۰۴
رادیو اقتصاد بر مدار مطالبه‌گری؛ حفظ اعتماد مخاطب خط قرمز ماست
هنر و فرهنگ

رادیو اقتصاد بر مدار مطالبه‌گری؛ حفظ اعتماد مخاطب خط قرمز ماست

۰۴ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + دو =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • علیرضا قربانی «سووشون» را به مردم میهن دوست ایران تقدیم کرد
  • پخش سه نمایش رادیویی با موضوعات متفاوت در رادیو نمایش
  • کلاری و کاکایی مهمانان اولین نشست «سینمای ایران برای وطن»
  • از هدیه روح‌الامین به یک فرمانده تا آثار هنرمندان زن نوگرا که دیده شد
  • آغاز یک سفر درونی در اولین روز هفته؛ حکایت موسیقی‌های قصه‌گو
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.