دانش جوین
دوشنبه, مرداد ۲۰, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی سایر اخبار تکنولوژی

ویژگی جدید اینستاگرام جنجال‌آفرین شد

خبرآنلاین توسط خبرآنلاین
۱۷ مرداد ۱۴۰۴
در سایر اخبار تکنولوژی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
ویژگی جدید اینستاگرام جنجال‌آفرین شد
1
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، متا قابلیت جدیدی به اینستاگرام اضافه کرد که شباهت زیادی به «اسنپ‌مپ» اسنپ‌چت دارد. این ویژگی به‌سرعت واکنش‌های منفی گسترده‌ای به‌همراه داشت؛ نه‌تنها به‌دلیل شباهتش به قابلیت اسنپ‌چت، بلکه به‌خاطر نگرانی‌های ایجادشده درباره‌ی حریم خصوصی.

نقشه‌ی اینستاگرام تنها درصورت فعال‌سازی توسط کاربر موقعیت را به اشتراک می‌گذارد؛ با این حال، بسیاری از کاربران متوجه شدند که مکان برخی حساب‌ها روی نقشه نمایش داده شده است.

دلیل این اتفاق، استفاده‌ی خودکار قابلیت از اطلاعات موقعیت مکانی است؛ به‌طوری‌که اگر در ۲۴ ساعت گذشته استوری یا ریلزی با برچسب موقعیت مکانی منتشر شده باشد، همان مکان در نقشه ثبت می‌شود.

موقعیت مکانی کاربر روی نقشه در اینستاگرام

به‌عنوان نمونه، اگر کاربری استوری خود را با موقعیت «باغ‌های گیاه‌شناسی سان‌فرانسیسکو» منتشر کند، همان مکان روی نقشه‌ی اینستاگرام نمایش داده می‌شود؛ حتی در شرایطی که تنظیمات نقشه روی «هیچ‌کس» قرار گرفته باشد.

برچسب‌های مکانی همواره برای دنبال‌کنندگان قابل‌مشاهده بوده‌اند و پیش‌تر نقشه‌ای در اپ وجود داشت که امکان مشاهده‌ی پست‌های عمومی تگ‌شده با مکان خاص را فراهم می‌کرد.

تفاوت اصلی در برجسته‌شدن این اطلاعات است. پیش‌تر، مشاهده‌ی برچسب‌های مکانی نیازمند بازکردن پست‌ها به‌صورت جداگانه بود؛ اما قابلیت جدید، همه‌ی مکان‌ها را در یک نمای واحد نشان می‌دهد.

بسته به تعداد تگ‌های مکانی که کاربر استفاده می‌کند، این موضوع می‌تواند شائبه‌ی اشتراک‌گذاری اطلاعات لحظه‌ای را ایجاد کند. پیشینه‌ی بحث‌برانگیز متا در زمینه‌ی حریم خصوصی به افزایش نگرانی‌ها درباره‌ی احتمال افشای ناخواسته‌ی موقعیت کاربران دامن زده است. برخی حتی ضرورت وجود چنین قابلیتی را با توجه به ریسک‌های احتمالی، زیر سؤال برده‌اند.

برخی حساب‌های مطرح در تردز مدعی شده‌اند که اشتراک‌گذاری موقعیت به‌طور پیش‌فرض فعال است. در زمان نگارش این خبر، عبارت Instagram map به ترند اول تردز تبدیل شده و بیش از ۸۵۰ هزار پست مرتبط با حریم خصوصی را به خود اختصاص داده و آدام موسری، مدیر اینستاگرام، تاکنون به بیش از ۱۲ حساب برای توضیح نحوه‌ی عملکرد قابلیت جدید اینستاگرام پاسخ داده است.

برای دسترسی به نقشه‌ی اینستاگرام باید به بخش پیام‌ها رفت و آیکون «نقشه» در بالای صفحه را انتخاب کرد. از منوی تنظیمات در گوشه‌ی بالا می‌توان تعیین کرد چه افرادی قادر به یافتن کاربر روی نقشه باشند.

۲۲۷۲۲۷

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، متا قابلیت جدیدی به اینستاگرام اضافه کرد که شباهت زیادی به «اسنپ‌مپ» اسنپ‌چت دارد. این ویژگی به‌سرعت واکنش‌های منفی گسترده‌ای به‌همراه داشت؛ نه‌تنها به‌دلیل شباهتش به قابلیت اسنپ‌چت، بلکه به‌خاطر نگرانی‌های ایجادشده درباره‌ی حریم خصوصی.

نقشه‌ی اینستاگرام تنها درصورت فعال‌سازی توسط کاربر موقعیت را به اشتراک می‌گذارد؛ با این حال، بسیاری از کاربران متوجه شدند که مکان برخی حساب‌ها روی نقشه نمایش داده شده است.

دلیل این اتفاق، استفاده‌ی خودکار قابلیت از اطلاعات موقعیت مکانی است؛ به‌طوری‌که اگر در ۲۴ ساعت گذشته استوری یا ریلزی با برچسب موقعیت مکانی منتشر شده باشد، همان مکان در نقشه ثبت می‌شود.

موقعیت مکانی کاربر روی نقشه در اینستاگرام

به‌عنوان نمونه، اگر کاربری استوری خود را با موقعیت «باغ‌های گیاه‌شناسی سان‌فرانسیسکو» منتشر کند، همان مکان روی نقشه‌ی اینستاگرام نمایش داده می‌شود؛ حتی در شرایطی که تنظیمات نقشه روی «هیچ‌کس» قرار گرفته باشد.

برچسب‌های مکانی همواره برای دنبال‌کنندگان قابل‌مشاهده بوده‌اند و پیش‌تر نقشه‌ای در اپ وجود داشت که امکان مشاهده‌ی پست‌های عمومی تگ‌شده با مکان خاص را فراهم می‌کرد.

تفاوت اصلی در برجسته‌شدن این اطلاعات است. پیش‌تر، مشاهده‌ی برچسب‌های مکانی نیازمند بازکردن پست‌ها به‌صورت جداگانه بود؛ اما قابلیت جدید، همه‌ی مکان‌ها را در یک نمای واحد نشان می‌دهد.

بسته به تعداد تگ‌های مکانی که کاربر استفاده می‌کند، این موضوع می‌تواند شائبه‌ی اشتراک‌گذاری اطلاعات لحظه‌ای را ایجاد کند. پیشینه‌ی بحث‌برانگیز متا در زمینه‌ی حریم خصوصی به افزایش نگرانی‌ها درباره‌ی احتمال افشای ناخواسته‌ی موقعیت کاربران دامن زده است. برخی حتی ضرورت وجود چنین قابلیتی را با توجه به ریسک‌های احتمالی، زیر سؤال برده‌اند.

برخی حساب‌های مطرح در تردز مدعی شده‌اند که اشتراک‌گذاری موقعیت به‌طور پیش‌فرض فعال است. در زمان نگارش این خبر، عبارت Instagram map به ترند اول تردز تبدیل شده و بیش از ۸۵۰ هزار پست مرتبط با حریم خصوصی را به خود اختصاص داده و آدام موسری، مدیر اینستاگرام، تاکنون به بیش از ۱۲ حساب برای توضیح نحوه‌ی عملکرد قابلیت جدید اینستاگرام پاسخ داده است.

برای دسترسی به نقشه‌ی اینستاگرام باید به بخش پیام‌ها رفت و آیکون «نقشه» در بالای صفحه را انتخاب کرد. از منوی تنظیمات در گوشه‌ی بالا می‌توان تعیین کرد چه افرادی قادر به یافتن کاربر روی نقشه باشند.

۲۲۷۲۲۷

اخبارجدیدترین

اگر همه چراغ‌های دنیا هم‌زمان روشن شوند، چه خواهد شد؟

اسم رمز «اندروید ۱۷» چیست؟

خداحافظی مایکروسافت با لنز/ هوش مصنوعی جایگزین اپلیکیشن محبوب می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، متا قابلیت جدیدی به اینستاگرام اضافه کرد که شباهت زیادی به «اسنپ‌مپ» اسنپ‌چت دارد. این ویژگی به‌سرعت واکنش‌های منفی گسترده‌ای به‌همراه داشت؛ نه‌تنها به‌دلیل شباهتش به قابلیت اسنپ‌چت، بلکه به‌خاطر نگرانی‌های ایجادشده درباره‌ی حریم خصوصی.

نقشه‌ی اینستاگرام تنها درصورت فعال‌سازی توسط کاربر موقعیت را به اشتراک می‌گذارد؛ با این حال، بسیاری از کاربران متوجه شدند که مکان برخی حساب‌ها روی نقشه نمایش داده شده است.

دلیل این اتفاق، استفاده‌ی خودکار قابلیت از اطلاعات موقعیت مکانی است؛ به‌طوری‌که اگر در ۲۴ ساعت گذشته استوری یا ریلزی با برچسب موقعیت مکانی منتشر شده باشد، همان مکان در نقشه ثبت می‌شود.

موقعیت مکانی کاربر روی نقشه در اینستاگرام

به‌عنوان نمونه، اگر کاربری استوری خود را با موقعیت «باغ‌های گیاه‌شناسی سان‌فرانسیسکو» منتشر کند، همان مکان روی نقشه‌ی اینستاگرام نمایش داده می‌شود؛ حتی در شرایطی که تنظیمات نقشه روی «هیچ‌کس» قرار گرفته باشد.

برچسب‌های مکانی همواره برای دنبال‌کنندگان قابل‌مشاهده بوده‌اند و پیش‌تر نقشه‌ای در اپ وجود داشت که امکان مشاهده‌ی پست‌های عمومی تگ‌شده با مکان خاص را فراهم می‌کرد.

تفاوت اصلی در برجسته‌شدن این اطلاعات است. پیش‌تر، مشاهده‌ی برچسب‌های مکانی نیازمند بازکردن پست‌ها به‌صورت جداگانه بود؛ اما قابلیت جدید، همه‌ی مکان‌ها را در یک نمای واحد نشان می‌دهد.

بسته به تعداد تگ‌های مکانی که کاربر استفاده می‌کند، این موضوع می‌تواند شائبه‌ی اشتراک‌گذاری اطلاعات لحظه‌ای را ایجاد کند. پیشینه‌ی بحث‌برانگیز متا در زمینه‌ی حریم خصوصی به افزایش نگرانی‌ها درباره‌ی احتمال افشای ناخواسته‌ی موقعیت کاربران دامن زده است. برخی حتی ضرورت وجود چنین قابلیتی را با توجه به ریسک‌های احتمالی، زیر سؤال برده‌اند.

برخی حساب‌های مطرح در تردز مدعی شده‌اند که اشتراک‌گذاری موقعیت به‌طور پیش‌فرض فعال است. در زمان نگارش این خبر، عبارت Instagram map به ترند اول تردز تبدیل شده و بیش از ۸۵۰ هزار پست مرتبط با حریم خصوصی را به خود اختصاص داده و آدام موسری، مدیر اینستاگرام، تاکنون به بیش از ۱۲ حساب برای توضیح نحوه‌ی عملکرد قابلیت جدید اینستاگرام پاسخ داده است.

برای دسترسی به نقشه‌ی اینستاگرام باید به بخش پیام‌ها رفت و آیکون «نقشه» در بالای صفحه را انتخاب کرد. از منوی تنظیمات در گوشه‌ی بالا می‌توان تعیین کرد چه افرادی قادر به یافتن کاربر روی نقشه باشند.

۲۲۷۲۲۷

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، متا قابلیت جدیدی به اینستاگرام اضافه کرد که شباهت زیادی به «اسنپ‌مپ» اسنپ‌چت دارد. این ویژگی به‌سرعت واکنش‌های منفی گسترده‌ای به‌همراه داشت؛ نه‌تنها به‌دلیل شباهتش به قابلیت اسنپ‌چت، بلکه به‌خاطر نگرانی‌های ایجادشده درباره‌ی حریم خصوصی.

نقشه‌ی اینستاگرام تنها درصورت فعال‌سازی توسط کاربر موقعیت را به اشتراک می‌گذارد؛ با این حال، بسیاری از کاربران متوجه شدند که مکان برخی حساب‌ها روی نقشه نمایش داده شده است.

دلیل این اتفاق، استفاده‌ی خودکار قابلیت از اطلاعات موقعیت مکانی است؛ به‌طوری‌که اگر در ۲۴ ساعت گذشته استوری یا ریلزی با برچسب موقعیت مکانی منتشر شده باشد، همان مکان در نقشه ثبت می‌شود.

موقعیت مکانی کاربر روی نقشه در اینستاگرام

به‌عنوان نمونه، اگر کاربری استوری خود را با موقعیت «باغ‌های گیاه‌شناسی سان‌فرانسیسکو» منتشر کند، همان مکان روی نقشه‌ی اینستاگرام نمایش داده می‌شود؛ حتی در شرایطی که تنظیمات نقشه روی «هیچ‌کس» قرار گرفته باشد.

برچسب‌های مکانی همواره برای دنبال‌کنندگان قابل‌مشاهده بوده‌اند و پیش‌تر نقشه‌ای در اپ وجود داشت که امکان مشاهده‌ی پست‌های عمومی تگ‌شده با مکان خاص را فراهم می‌کرد.

تفاوت اصلی در برجسته‌شدن این اطلاعات است. پیش‌تر، مشاهده‌ی برچسب‌های مکانی نیازمند بازکردن پست‌ها به‌صورت جداگانه بود؛ اما قابلیت جدید، همه‌ی مکان‌ها را در یک نمای واحد نشان می‌دهد.

بسته به تعداد تگ‌های مکانی که کاربر استفاده می‌کند، این موضوع می‌تواند شائبه‌ی اشتراک‌گذاری اطلاعات لحظه‌ای را ایجاد کند. پیشینه‌ی بحث‌برانگیز متا در زمینه‌ی حریم خصوصی به افزایش نگرانی‌ها درباره‌ی احتمال افشای ناخواسته‌ی موقعیت کاربران دامن زده است. برخی حتی ضرورت وجود چنین قابلیتی را با توجه به ریسک‌های احتمالی، زیر سؤال برده‌اند.

برخی حساب‌های مطرح در تردز مدعی شده‌اند که اشتراک‌گذاری موقعیت به‌طور پیش‌فرض فعال است. در زمان نگارش این خبر، عبارت Instagram map به ترند اول تردز تبدیل شده و بیش از ۸۵۰ هزار پست مرتبط با حریم خصوصی را به خود اختصاص داده و آدام موسری، مدیر اینستاگرام، تاکنون به بیش از ۱۲ حساب برای توضیح نحوه‌ی عملکرد قابلیت جدید اینستاگرام پاسخ داده است.

برای دسترسی به نقشه‌ی اینستاگرام باید به بخش پیام‌ها رفت و آیکون «نقشه» در بالای صفحه را انتخاب کرد. از منوی تنظیمات در گوشه‌ی بالا می‌توان تعیین کرد چه افرادی قادر به یافتن کاربر روی نقشه باشند.

۲۲۷۲۲۷

پست قبلی

شوک شبانه فیفا به پرسپولیس

پست بعدی

مضامین انسانی کهنه نمی‌شوند؛ از ساخت «غیبت موجه» ۴ سال گذشت

مربوطه پست ها

اگر همه چراغ‌های دنیا هم‌زمان روشن شوند، چه خواهد شد؟
سایر اخبار تکنولوژی

اگر همه چراغ‌های دنیا هم‌زمان روشن شوند، چه خواهد شد؟

۱۹ مرداد ۱۴۰۴
اسم رمز «اندروید ۱۷» چیست؟
سایر اخبار تکنولوژی

اسم رمز «اندروید ۱۷» چیست؟

۱۹ مرداد ۱۴۰۴
خداحافظی مایکروسافت با لنز/ هوش مصنوعی جایگزین اپلیکیشن محبوب می‌شود
سایر اخبار تکنولوژی

خداحافظی مایکروسافت با لنز/ هوش مصنوعی جایگزین اپلیکیشن محبوب می‌شود

۱۹ مرداد ۱۴۰۴
مدیرعامل انویدیا: هوش مصنوعی اقتصاد جهان را منفجر می‌کند
سایر اخبار تکنولوژی

مدیرعامل انویدیا: هوش مصنوعی اقتصاد جهان را منفجر می‌کند

۱۹ مرداد ۱۴۰۴
هوش مصنوعی از کامپیوتر کوانتومی شکست خورد!
سایر اخبار تکنولوژی

هوش مصنوعی از کامپیوتر کوانتومی شکست خورد!

۱۹ مرداد ۱۴۰۴
چرا باید دسترسی اینستاگرام به لوکیشن را محدود کرد؟
سایر اخبار تکنولوژی

چرا باید دسترسی اینستاگرام به لوکیشن را محدود کرد؟

۱۹ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 2 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • تخریب بیش از ۱۲ ساختمان در ترکیه در پی زلزله قوی ۶.۱ ریشتری
  • بهروزی‌فر: دشمن لحظه‌ای برای از بین بردن «انسجام ملی» درنگ نمی‌کند
  • «کودکی» به دنبال صلح است؛ خاطره‌ای از بازیگر خردسال فوت شده!
  • پنج استاندار برتر کشور در حوزه اقتصادی معرفی شدند
  • تاریخ بلیت ارزان پروازهای اربعین اعلام شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری
  • سنگ قبر

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.