
رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی از حمایت این فراکسیون از «یوسف نوری» خبر داد و گفت که ۱۰ پیشنهاد در قالب طرح فناوری اطلاعات و ارتباطات به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ارائه شد.
به گزارش دانشجو اینترنشنال، حجتالاسلام سیدمحمدرضا میرتاجالدینی نماینده تبریز در نشستی با حضور یوسف نوری، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و روسای کمیسیون های اجتماعی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح جامع تدوین شده از سوی کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات فراکسیون راهبردی مجلس شورای، اظهار کرد: این طرح به وزیر پیشنهادی آموزش و پروش ارائه شد و به طور حتم می تواند بسیار اثرگذار باشد.
رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی همچنین با اعلام حمایت این فراکسیون از یوسف نوری به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با توجه به سوابق و برنامه های ارائهشده، بیان کرد: فراکسیون راهبردی آمادگی دارد با حضور فعالان عمده کسب و کار و نظام صنفی یارانهای کل کشور و نیز انجمن های کسب و کار توسط کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به تدوین کامل برنامه های ارائه شده به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اقدام کند.
سهیل یحیی زاده، رییس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی نیز با تشریح پیشنهادهای ارائهشده به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: توسعه شبکه ارتباط ثابت در مدارس، بازنگری اساسی و جامع در سیستم های نرم افزاری آموزش و پرورش، اصلاح محتوا و تغییر رویکرد درس فناوری به سمت مهارت های کاربردی و نیز تغییر خط مشی چشم انداز و ماموریت وزارت آموزش و پرورش از تئوری محوری به مهارت محوری در حوزه فضای مجازی و فناوری اطلاعات، بخشی از پیشنهادات ارائه شده است.
وی ادامه داد: توجه به استانداردهای آموزشی فناوری اطلاعات و ارتباطات در کنار استانداردهای عمومی آموزشی (ایزو ۱۰۰۱۵ و ۲۹۹۰)، تدوین دوره های مهارت محوری در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش در حوزه فناوری اطلاعات با همکاری نظام صنفی و انجمن کسب و کارهای اینترنتی و نیز الزام مدرسان تمامی پایه ها به گذراندن دوره های مهارتی فناوری اطلاعات و روش تدریس در سامانه های آموزش مجازی دیگر موارد تقدیمی به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بود.
رییس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی به دیگر پیشنهادهای ارائه شده از سوی این فراکسیون اشاره و بیان کرد: ایجاد زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات در ساختار وزارت آموزش و پرورش تا سطح دبستان، تغییر استراتژی دانشگاه تربیت دبیر به تربیت معلمان بر اساس حاکمیت فناوری اطلاعات و فرهنگ سازی فضای مجازی در تمامی شئون زندگی، تدوین نقشه استراتژیک و بنیادین آموزش و پرورش با در نظر گرفتن نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات از دیگر پیشنهادهای ارائه شده است.
یحییزاده همچنین به پیشنهاد ارائهشده در خصوص ایجاد ساختار معاونت فناوری اطلاعات و فضای مجای در آموزش و پرورش همانند وزارت علوم که معاونت فناوری و نوآوری را ایجاد کرده است، اشاره کرد و افزود: همکاری آموزش و پرورش با انجمن صنفی یارانه ای کل کشور برای اثربخش کردن فناوری اطلاعات در وزارت آموزش و پرورش و در قالب بسترسازی اجرای آموزش مجازی، دیگر پیشنهادی است که در قالب طرحی جامع ارائه شد.
انتهای پیام

رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی از حمایت این فراکسیون از «یوسف نوری» خبر داد و گفت که ۱۰ پیشنهاد در قالب طرح فناوری اطلاعات و ارتباطات به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ارائه شد.
به گزارش دانشجو اینترنشنال، حجتالاسلام سیدمحمدرضا میرتاجالدینی نماینده تبریز در نشستی با حضور یوسف نوری، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و روسای کمیسیون های اجتماعی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح جامع تدوین شده از سوی کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات فراکسیون راهبردی مجلس شورای، اظهار کرد: این طرح به وزیر پیشنهادی آموزش و پروش ارائه شد و به طور حتم می تواند بسیار اثرگذار باشد.
رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی همچنین با اعلام حمایت این فراکسیون از یوسف نوری به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با توجه به سوابق و برنامه های ارائهشده، بیان کرد: فراکسیون راهبردی آمادگی دارد با حضور فعالان عمده کسب و کار و نظام صنفی یارانهای کل کشور و نیز انجمن های کسب و کار توسط کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به تدوین کامل برنامه های ارائه شده به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اقدام کند.
سهیل یحیی زاده، رییس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی نیز با تشریح پیشنهادهای ارائهشده به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: توسعه شبکه ارتباط ثابت در مدارس، بازنگری اساسی و جامع در سیستم های نرم افزاری آموزش و پرورش، اصلاح محتوا و تغییر رویکرد درس فناوری به سمت مهارت های کاربردی و نیز تغییر خط مشی چشم انداز و ماموریت وزارت آموزش و پرورش از تئوری محوری به مهارت محوری در حوزه فضای مجازی و فناوری اطلاعات، بخشی از پیشنهادات ارائه شده است.
وی ادامه داد: توجه به استانداردهای آموزشی فناوری اطلاعات و ارتباطات در کنار استانداردهای عمومی آموزشی (ایزو ۱۰۰۱۵ و ۲۹۹۰)، تدوین دوره های مهارت محوری در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش در حوزه فناوری اطلاعات با همکاری نظام صنفی و انجمن کسب و کارهای اینترنتی و نیز الزام مدرسان تمامی پایه ها به گذراندن دوره های مهارتی فناوری اطلاعات و روش تدریس در سامانه های آموزش مجازی دیگر موارد تقدیمی به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بود.
رییس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی به دیگر پیشنهادهای ارائه شده از سوی این فراکسیون اشاره و بیان کرد: ایجاد زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات در ساختار وزارت آموزش و پرورش تا سطح دبستان، تغییر استراتژی دانشگاه تربیت دبیر به تربیت معلمان بر اساس حاکمیت فناوری اطلاعات و فرهنگ سازی فضای مجازی در تمامی شئون زندگی، تدوین نقشه استراتژیک و بنیادین آموزش و پرورش با در نظر گرفتن نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات از دیگر پیشنهادهای ارائه شده است.
یحییزاده همچنین به پیشنهاد ارائهشده در خصوص ایجاد ساختار معاونت فناوری اطلاعات و فضای مجای در آموزش و پرورش همانند وزارت علوم که معاونت فناوری و نوآوری را ایجاد کرده است، اشاره کرد و افزود: همکاری آموزش و پرورش با انجمن صنفی یارانه ای کل کشور برای اثربخش کردن فناوری اطلاعات در وزارت آموزش و پرورش و در قالب بسترسازی اجرای آموزش مجازی، دیگر پیشنهادی است که در قالب طرحی جامع ارائه شد.
انتهای پیام

رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی از حمایت این فراکسیون از «یوسف نوری» خبر داد و گفت که ۱۰ پیشنهاد در قالب طرح فناوری اطلاعات و ارتباطات به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ارائه شد.
به گزارش دانشجو اینترنشنال، حجتالاسلام سیدمحمدرضا میرتاجالدینی نماینده تبریز در نشستی با حضور یوسف نوری، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و روسای کمیسیون های اجتماعی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح جامع تدوین شده از سوی کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات فراکسیون راهبردی مجلس شورای، اظهار کرد: این طرح به وزیر پیشنهادی آموزش و پروش ارائه شد و به طور حتم می تواند بسیار اثرگذار باشد.
رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی همچنین با اعلام حمایت این فراکسیون از یوسف نوری به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با توجه به سوابق و برنامه های ارائهشده، بیان کرد: فراکسیون راهبردی آمادگی دارد با حضور فعالان عمده کسب و کار و نظام صنفی یارانهای کل کشور و نیز انجمن های کسب و کار توسط کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به تدوین کامل برنامه های ارائه شده به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اقدام کند.
سهیل یحیی زاده، رییس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی نیز با تشریح پیشنهادهای ارائهشده به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: توسعه شبکه ارتباط ثابت در مدارس، بازنگری اساسی و جامع در سیستم های نرم افزاری آموزش و پرورش، اصلاح محتوا و تغییر رویکرد درس فناوری به سمت مهارت های کاربردی و نیز تغییر خط مشی چشم انداز و ماموریت وزارت آموزش و پرورش از تئوری محوری به مهارت محوری در حوزه فضای مجازی و فناوری اطلاعات، بخشی از پیشنهادات ارائه شده است.
وی ادامه داد: توجه به استانداردهای آموزشی فناوری اطلاعات و ارتباطات در کنار استانداردهای عمومی آموزشی (ایزو ۱۰۰۱۵ و ۲۹۹۰)، تدوین دوره های مهارت محوری در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش در حوزه فناوری اطلاعات با همکاری نظام صنفی و انجمن کسب و کارهای اینترنتی و نیز الزام مدرسان تمامی پایه ها به گذراندن دوره های مهارتی فناوری اطلاعات و روش تدریس در سامانه های آموزش مجازی دیگر موارد تقدیمی به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بود.
رییس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی به دیگر پیشنهادهای ارائه شده از سوی این فراکسیون اشاره و بیان کرد: ایجاد زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات در ساختار وزارت آموزش و پرورش تا سطح دبستان، تغییر استراتژی دانشگاه تربیت دبیر به تربیت معلمان بر اساس حاکمیت فناوری اطلاعات و فرهنگ سازی فضای مجازی در تمامی شئون زندگی، تدوین نقشه استراتژیک و بنیادین آموزش و پرورش با در نظر گرفتن نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات از دیگر پیشنهادهای ارائه شده است.
یحییزاده همچنین به پیشنهاد ارائهشده در خصوص ایجاد ساختار معاونت فناوری اطلاعات و فضای مجای در آموزش و پرورش همانند وزارت علوم که معاونت فناوری و نوآوری را ایجاد کرده است، اشاره کرد و افزود: همکاری آموزش و پرورش با انجمن صنفی یارانه ای کل کشور برای اثربخش کردن فناوری اطلاعات در وزارت آموزش و پرورش و در قالب بسترسازی اجرای آموزش مجازی، دیگر پیشنهادی است که در قالب طرحی جامع ارائه شد.
انتهای پیام

رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی از حمایت این فراکسیون از «یوسف نوری» خبر داد و گفت که ۱۰ پیشنهاد در قالب طرح فناوری اطلاعات و ارتباطات به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ارائه شد.
به گزارش دانشجو اینترنشنال، حجتالاسلام سیدمحمدرضا میرتاجالدینی نماینده تبریز در نشستی با حضور یوسف نوری، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و روسای کمیسیون های اجتماعی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح جامع تدوین شده از سوی کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات فراکسیون راهبردی مجلس شورای، اظهار کرد: این طرح به وزیر پیشنهادی آموزش و پروش ارائه شد و به طور حتم می تواند بسیار اثرگذار باشد.
رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی همچنین با اعلام حمایت این فراکسیون از یوسف نوری به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با توجه به سوابق و برنامه های ارائهشده، بیان کرد: فراکسیون راهبردی آمادگی دارد با حضور فعالان عمده کسب و کار و نظام صنفی یارانهای کل کشور و نیز انجمن های کسب و کار توسط کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به تدوین کامل برنامه های ارائه شده به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اقدام کند.
سهیل یحیی زاده، رییس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی نیز با تشریح پیشنهادهای ارائهشده به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: توسعه شبکه ارتباط ثابت در مدارس، بازنگری اساسی و جامع در سیستم های نرم افزاری آموزش و پرورش، اصلاح محتوا و تغییر رویکرد درس فناوری به سمت مهارت های کاربردی و نیز تغییر خط مشی چشم انداز و ماموریت وزارت آموزش و پرورش از تئوری محوری به مهارت محوری در حوزه فضای مجازی و فناوری اطلاعات، بخشی از پیشنهادات ارائه شده است.
وی ادامه داد: توجه به استانداردهای آموزشی فناوری اطلاعات و ارتباطات در کنار استانداردهای عمومی آموزشی (ایزو ۱۰۰۱۵ و ۲۹۹۰)، تدوین دوره های مهارت محوری در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش در حوزه فناوری اطلاعات با همکاری نظام صنفی و انجمن کسب و کارهای اینترنتی و نیز الزام مدرسان تمامی پایه ها به گذراندن دوره های مهارتی فناوری اطلاعات و روش تدریس در سامانه های آموزش مجازی دیگر موارد تقدیمی به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بود.
رییس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی به دیگر پیشنهادهای ارائه شده از سوی این فراکسیون اشاره و بیان کرد: ایجاد زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات در ساختار وزارت آموزش و پرورش تا سطح دبستان، تغییر استراتژی دانشگاه تربیت دبیر به تربیت معلمان بر اساس حاکمیت فناوری اطلاعات و فرهنگ سازی فضای مجازی در تمامی شئون زندگی، تدوین نقشه استراتژیک و بنیادین آموزش و پرورش با در نظر گرفتن نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات از دیگر پیشنهادهای ارائه شده است.
یحییزاده همچنین به پیشنهاد ارائهشده در خصوص ایجاد ساختار معاونت فناوری اطلاعات و فضای مجای در آموزش و پرورش همانند وزارت علوم که معاونت فناوری و نوآوری را ایجاد کرده است، اشاره کرد و افزود: همکاری آموزش و پرورش با انجمن صنفی یارانه ای کل کشور برای اثربخش کردن فناوری اطلاعات در وزارت آموزش و پرورش و در قالب بسترسازی اجرای آموزش مجازی، دیگر پیشنهادی است که در قالب طرحی جامع ارائه شد.
انتهای پیام