دانش جوین
جمعه, مرداد ۱۰, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی پزشکی، سلامت، بهداشت ورزش

فقط استقلال، پرسپولیس و خیبر خرم‌آباد

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۲ دی ۱۴۰۰
در ورزش
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
2
15
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش “دانشجو اینترنشنال”، در همه سال های اخیر سازمان لیگ مجری تبلیغات محیطی بود اما در پی کشمکش های به وجود آمده میان استقلال و پرسپولیس و سازمان لیگ سرانجام فدراسیون فوتبال تابو شکنی کرد و برای اولین بار تبلیغات محیطی را به باشگاه ها واگذار کرد. البته باشگاه ها در قراردادی که با سازمان لیگ منعقد کرده اند موظف شده اند بخشی از این درآمد را به حساب سازمان لیگ واریز کنند. به دو  دلیل؛ اول اینکه سازمان لیگ از درآمد تبلیغات محیطی سهم می برد و دلیل دوم اینکه بخشی از این در آمد هم به حساب سایر باشگاه ها واریز می شود. 

 

در لیگ برتر تنها دو باشگاه هستند که امتیاز تبلیغات محیطی را از سازمان لیگ دریافت کرده اند؛ استقلال و پرسپولیس. بنابراین قرارداد سازمان لیگ با اسپانسرها در جریان است و از سویی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همان طور که اشاره شد بخشی از درآمد خود را به حساب سازمان لیگ واریز می کنند تا حق 14 باشگاه دیگر لیگ برتری تضییع نشود. در این بین باشگاه استقلال از درآمدی که در 4 بازی اخیر کسب کرده ریالی به حساب سازمان لیگ واریز نکرده است و این خلاف قرارداد موجود بین سازمان لیگ و باشگاه استقلال است. باشگاه استقلال متعهد شده بود که بازی به بازی بخشی از درآمد ناشی از تبلیغات محیطی را به حساب سازمان لیگ واریز کند که در 4 بازی اخیر این کار را انجام نداده است. البته سازمان لیگ هم درخواستی برای فسخ قرارداد با باشگاه استقلال نداشته است. (این موضوع توسط یکی از اعضای سازمان لیگ تایید شد) 

 

14 باشگاه لیگ برتری تمایل دارند هم چنان سازمان لیگ مجری تبلیغات محیطی باشند. طبیعتا اگر باشگاه ها مجری تبلیغات محیطی شوند می توانند درآمد بیشتری کسب کنند اما به نظر می رسد بیشتر باشگاه ها ما فاقد بخش بازرگانی فعال برای کسب درآمد هستند و ترس از این دارند در صورت دریافت مجوز از سازمان لیگ برای اجرای تبلیغات محیطی به درآمد مساوی و حتی بیشتر از آنچه که سازمان لیگ به آنها اختصاص می دهد دست پیدا نکنند و در این صورت متضرر خواهند شد. 

 

 

در لیگ یک شرایط چطور است؟ 

جالب  اینکه سازمان لیگ بعد از واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه های حاضر در لیگ برتر( البته همان طور که اشاره شد تنها تیم های استقلال و پرسپولیس این مجوز را دریافت کرده اند و 14 باشگاه دیگر لیگ برتری هم چنان اصرار دارند سازمان لیگ مجری تبلیغات محیطی باشد!) برای واگذاری امتیاز به تیم های دسته اولی هم اعلام آمادگی کرد. اما در لیگ یک شرایط متفاوت با لیگ برتر است. سازمان لیگ تنها 50 درصد از ظرفیت تابلوهای تبلیغات محیطی در بازی های دسته اول را می تواند به باشگاه ها واگذار کند؛ بر اساس قراردادی که با اسپانسر داشته است. در بین تیم های دسته اولی هم تنها تیم خیبر خرم آباد اعلام کرده حاضر است 50 درصد از ظرفیت تابلوهای تبلیغاتی در بازی های خانگی را برعهده بگیرد. 

 

تبلیغات محیطی در فوتبال حرفه ای یکی از مهمترین راه های درآمدزایی باشگاه هاست که در فوتبال حرفه ای مجری باشگاه ها هستند اما در همه جای دنیا باشگاه ها موظف هستند بخشی از درآمد را به حساب اتحادیه برگزاری مسابقات یا همان سازمان لیگ ارایه دهند. اینکه باشگاه ها در فوتبال ایران از این تابو شکنی فدراسیون فوتبال استفاده نکرده اند بیشتر به نظر می رسد به دلیل نداشتن بخش بازرگانی قوی برای جذب اسپانسر است. باید به این نکته مهم هم اشاره کرد توفیق استقلال و پرسپولیس در دریافت مجوز تبلیغات محیطی به این خاطر است که دو قطب اصلی فوتبال به حساب می آیند و از همه مهمتر بازی این دو تیم به طور حتم از شبکه سه پخش می شود اما سایر دیدارها از دیگر شبکه ها و بیشتر شبکه های استانی پخش می شود و شاید باشگاه ها در صورت گرفتن مجوز درآمدی کمتر از پولی که از سوی سازمان لیگ به آنها اختصاص می یابد، داشته باشند. البته جذب اسپانسرهای بومی هم می تواند به درآمدزایی خوب باشگاه ها در شهرستان ها منجر شود اما تیم ها پیش از دریافت مجوز از سازمان لیگ برای اجرای تبلیغات محیطی باید ساز و کار جذب اسپانسر را در باشگاه خود مهیا کنند. نه اینکه قرارداد را امضاء و سپس به دنبال اجرای آن باشند.

به گزارش “دانشجو اینترنشنال”، در همه سال های اخیر سازمان لیگ مجری تبلیغات محیطی بود اما در پی کشمکش های به وجود آمده میان استقلال و پرسپولیس و سازمان لیگ سرانجام فدراسیون فوتبال تابو شکنی کرد و برای اولین بار تبلیغات محیطی را به باشگاه ها واگذار کرد. البته باشگاه ها در قراردادی که با سازمان لیگ منعقد کرده اند موظف شده اند بخشی از این درآمد را به حساب سازمان لیگ واریز کنند. به دو  دلیل؛ اول اینکه سازمان لیگ از درآمد تبلیغات محیطی سهم می برد و دلیل دوم اینکه بخشی از این در آمد هم به حساب سایر باشگاه ها واریز می شود. 

 

در لیگ برتر تنها دو باشگاه هستند که امتیاز تبلیغات محیطی را از سازمان لیگ دریافت کرده اند؛ استقلال و پرسپولیس. بنابراین قرارداد سازمان لیگ با اسپانسرها در جریان است و از سویی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همان طور که اشاره شد بخشی از درآمد خود را به حساب سازمان لیگ واریز می کنند تا حق 14 باشگاه دیگر لیگ برتری تضییع نشود. در این بین باشگاه استقلال از درآمدی که در 4 بازی اخیر کسب کرده ریالی به حساب سازمان لیگ واریز نکرده است و این خلاف قرارداد موجود بین سازمان لیگ و باشگاه استقلال است. باشگاه استقلال متعهد شده بود که بازی به بازی بخشی از درآمد ناشی از تبلیغات محیطی را به حساب سازمان لیگ واریز کند که در 4 بازی اخیر این کار را انجام نداده است. البته سازمان لیگ هم درخواستی برای فسخ قرارداد با باشگاه استقلال نداشته است. (این موضوع توسط یکی از اعضای سازمان لیگ تایید شد) 

 

14 باشگاه لیگ برتری تمایل دارند هم چنان سازمان لیگ مجری تبلیغات محیطی باشند. طبیعتا اگر باشگاه ها مجری تبلیغات محیطی شوند می توانند درآمد بیشتری کسب کنند اما به نظر می رسد بیشتر باشگاه ها ما فاقد بخش بازرگانی فعال برای کسب درآمد هستند و ترس از این دارند در صورت دریافت مجوز از سازمان لیگ برای اجرای تبلیغات محیطی به درآمد مساوی و حتی بیشتر از آنچه که سازمان لیگ به آنها اختصاص می دهد دست پیدا نکنند و در این صورت متضرر خواهند شد. 

 

 

در لیگ یک شرایط چطور است؟ 

جالب  اینکه سازمان لیگ بعد از واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه های حاضر در لیگ برتر( البته همان طور که اشاره شد تنها تیم های استقلال و پرسپولیس این مجوز را دریافت کرده اند و 14 باشگاه دیگر لیگ برتری هم چنان اصرار دارند سازمان لیگ مجری تبلیغات محیطی باشد!) برای واگذاری امتیاز به تیم های دسته اولی هم اعلام آمادگی کرد. اما در لیگ یک شرایط متفاوت با لیگ برتر است. سازمان لیگ تنها 50 درصد از ظرفیت تابلوهای تبلیغات محیطی در بازی های دسته اول را می تواند به باشگاه ها واگذار کند؛ بر اساس قراردادی که با اسپانسر داشته است. در بین تیم های دسته اولی هم تنها تیم خیبر خرم آباد اعلام کرده حاضر است 50 درصد از ظرفیت تابلوهای تبلیغاتی در بازی های خانگی را برعهده بگیرد. 

 

تبلیغات محیطی در فوتبال حرفه ای یکی از مهمترین راه های درآمدزایی باشگاه هاست که در فوتبال حرفه ای مجری باشگاه ها هستند اما در همه جای دنیا باشگاه ها موظف هستند بخشی از درآمد را به حساب اتحادیه برگزاری مسابقات یا همان سازمان لیگ ارایه دهند. اینکه باشگاه ها در فوتبال ایران از این تابو شکنی فدراسیون فوتبال استفاده نکرده اند بیشتر به نظر می رسد به دلیل نداشتن بخش بازرگانی قوی برای جذب اسپانسر است. باید به این نکته مهم هم اشاره کرد توفیق استقلال و پرسپولیس در دریافت مجوز تبلیغات محیطی به این خاطر است که دو قطب اصلی فوتبال به حساب می آیند و از همه مهمتر بازی این دو تیم به طور حتم از شبکه سه پخش می شود اما سایر دیدارها از دیگر شبکه ها و بیشتر شبکه های استانی پخش می شود و شاید باشگاه ها در صورت گرفتن مجوز درآمدی کمتر از پولی که از سوی سازمان لیگ به آنها اختصاص می یابد، داشته باشند. البته جذب اسپانسرهای بومی هم می تواند به درآمدزایی خوب باشگاه ها در شهرستان ها منجر شود اما تیم ها پیش از دریافت مجوز از سازمان لیگ برای اجرای تبلیغات محیطی باید ساز و کار جذب اسپانسر را در باشگاه خود مهیا کنند. نه اینکه قرارداد را امضاء و سپس به دنبال اجرای آن باشند.

اخبارجدیدترین

بمب نقل و انتقالات استقلال/ الماس سیاه استقلالی شد

الماس سیاه تاتنهام پرسپولیسی شد

اقدام بی‌نظیر ستاره جدید پرسپولیس / سرژ اوریه را بهتر بشناسید

به گزارش “دانشجو اینترنشنال”، در همه سال های اخیر سازمان لیگ مجری تبلیغات محیطی بود اما در پی کشمکش های به وجود آمده میان استقلال و پرسپولیس و سازمان لیگ سرانجام فدراسیون فوتبال تابو شکنی کرد و برای اولین بار تبلیغات محیطی را به باشگاه ها واگذار کرد. البته باشگاه ها در قراردادی که با سازمان لیگ منعقد کرده اند موظف شده اند بخشی از این درآمد را به حساب سازمان لیگ واریز کنند. به دو  دلیل؛ اول اینکه سازمان لیگ از درآمد تبلیغات محیطی سهم می برد و دلیل دوم اینکه بخشی از این در آمد هم به حساب سایر باشگاه ها واریز می شود. 

 

در لیگ برتر تنها دو باشگاه هستند که امتیاز تبلیغات محیطی را از سازمان لیگ دریافت کرده اند؛ استقلال و پرسپولیس. بنابراین قرارداد سازمان لیگ با اسپانسرها در جریان است و از سویی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همان طور که اشاره شد بخشی از درآمد خود را به حساب سازمان لیگ واریز می کنند تا حق 14 باشگاه دیگر لیگ برتری تضییع نشود. در این بین باشگاه استقلال از درآمدی که در 4 بازی اخیر کسب کرده ریالی به حساب سازمان لیگ واریز نکرده است و این خلاف قرارداد موجود بین سازمان لیگ و باشگاه استقلال است. باشگاه استقلال متعهد شده بود که بازی به بازی بخشی از درآمد ناشی از تبلیغات محیطی را به حساب سازمان لیگ واریز کند که در 4 بازی اخیر این کار را انجام نداده است. البته سازمان لیگ هم درخواستی برای فسخ قرارداد با باشگاه استقلال نداشته است. (این موضوع توسط یکی از اعضای سازمان لیگ تایید شد) 

 

14 باشگاه لیگ برتری تمایل دارند هم چنان سازمان لیگ مجری تبلیغات محیطی باشند. طبیعتا اگر باشگاه ها مجری تبلیغات محیطی شوند می توانند درآمد بیشتری کسب کنند اما به نظر می رسد بیشتر باشگاه ها ما فاقد بخش بازرگانی فعال برای کسب درآمد هستند و ترس از این دارند در صورت دریافت مجوز از سازمان لیگ برای اجرای تبلیغات محیطی به درآمد مساوی و حتی بیشتر از آنچه که سازمان لیگ به آنها اختصاص می دهد دست پیدا نکنند و در این صورت متضرر خواهند شد. 

 

 

در لیگ یک شرایط چطور است؟ 

جالب  اینکه سازمان لیگ بعد از واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه های حاضر در لیگ برتر( البته همان طور که اشاره شد تنها تیم های استقلال و پرسپولیس این مجوز را دریافت کرده اند و 14 باشگاه دیگر لیگ برتری هم چنان اصرار دارند سازمان لیگ مجری تبلیغات محیطی باشد!) برای واگذاری امتیاز به تیم های دسته اولی هم اعلام آمادگی کرد. اما در لیگ یک شرایط متفاوت با لیگ برتر است. سازمان لیگ تنها 50 درصد از ظرفیت تابلوهای تبلیغات محیطی در بازی های دسته اول را می تواند به باشگاه ها واگذار کند؛ بر اساس قراردادی که با اسپانسر داشته است. در بین تیم های دسته اولی هم تنها تیم خیبر خرم آباد اعلام کرده حاضر است 50 درصد از ظرفیت تابلوهای تبلیغاتی در بازی های خانگی را برعهده بگیرد. 

 

تبلیغات محیطی در فوتبال حرفه ای یکی از مهمترین راه های درآمدزایی باشگاه هاست که در فوتبال حرفه ای مجری باشگاه ها هستند اما در همه جای دنیا باشگاه ها موظف هستند بخشی از درآمد را به حساب اتحادیه برگزاری مسابقات یا همان سازمان لیگ ارایه دهند. اینکه باشگاه ها در فوتبال ایران از این تابو شکنی فدراسیون فوتبال استفاده نکرده اند بیشتر به نظر می رسد به دلیل نداشتن بخش بازرگانی قوی برای جذب اسپانسر است. باید به این نکته مهم هم اشاره کرد توفیق استقلال و پرسپولیس در دریافت مجوز تبلیغات محیطی به این خاطر است که دو قطب اصلی فوتبال به حساب می آیند و از همه مهمتر بازی این دو تیم به طور حتم از شبکه سه پخش می شود اما سایر دیدارها از دیگر شبکه ها و بیشتر شبکه های استانی پخش می شود و شاید باشگاه ها در صورت گرفتن مجوز درآمدی کمتر از پولی که از سوی سازمان لیگ به آنها اختصاص می یابد، داشته باشند. البته جذب اسپانسرهای بومی هم می تواند به درآمدزایی خوب باشگاه ها در شهرستان ها منجر شود اما تیم ها پیش از دریافت مجوز از سازمان لیگ برای اجرای تبلیغات محیطی باید ساز و کار جذب اسپانسر را در باشگاه خود مهیا کنند. نه اینکه قرارداد را امضاء و سپس به دنبال اجرای آن باشند.

به گزارش “دانشجو اینترنشنال”، در همه سال های اخیر سازمان لیگ مجری تبلیغات محیطی بود اما در پی کشمکش های به وجود آمده میان استقلال و پرسپولیس و سازمان لیگ سرانجام فدراسیون فوتبال تابو شکنی کرد و برای اولین بار تبلیغات محیطی را به باشگاه ها واگذار کرد. البته باشگاه ها در قراردادی که با سازمان لیگ منعقد کرده اند موظف شده اند بخشی از این درآمد را به حساب سازمان لیگ واریز کنند. به دو  دلیل؛ اول اینکه سازمان لیگ از درآمد تبلیغات محیطی سهم می برد و دلیل دوم اینکه بخشی از این در آمد هم به حساب سایر باشگاه ها واریز می شود. 

 

در لیگ برتر تنها دو باشگاه هستند که امتیاز تبلیغات محیطی را از سازمان لیگ دریافت کرده اند؛ استقلال و پرسپولیس. بنابراین قرارداد سازمان لیگ با اسپانسرها در جریان است و از سویی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همان طور که اشاره شد بخشی از درآمد خود را به حساب سازمان لیگ واریز می کنند تا حق 14 باشگاه دیگر لیگ برتری تضییع نشود. در این بین باشگاه استقلال از درآمدی که در 4 بازی اخیر کسب کرده ریالی به حساب سازمان لیگ واریز نکرده است و این خلاف قرارداد موجود بین سازمان لیگ و باشگاه استقلال است. باشگاه استقلال متعهد شده بود که بازی به بازی بخشی از درآمد ناشی از تبلیغات محیطی را به حساب سازمان لیگ واریز کند که در 4 بازی اخیر این کار را انجام نداده است. البته سازمان لیگ هم درخواستی برای فسخ قرارداد با باشگاه استقلال نداشته است. (این موضوع توسط یکی از اعضای سازمان لیگ تایید شد) 

 

14 باشگاه لیگ برتری تمایل دارند هم چنان سازمان لیگ مجری تبلیغات محیطی باشند. طبیعتا اگر باشگاه ها مجری تبلیغات محیطی شوند می توانند درآمد بیشتری کسب کنند اما به نظر می رسد بیشتر باشگاه ها ما فاقد بخش بازرگانی فعال برای کسب درآمد هستند و ترس از این دارند در صورت دریافت مجوز از سازمان لیگ برای اجرای تبلیغات محیطی به درآمد مساوی و حتی بیشتر از آنچه که سازمان لیگ به آنها اختصاص می دهد دست پیدا نکنند و در این صورت متضرر خواهند شد. 

 

 

در لیگ یک شرایط چطور است؟ 

جالب  اینکه سازمان لیگ بعد از واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه های حاضر در لیگ برتر( البته همان طور که اشاره شد تنها تیم های استقلال و پرسپولیس این مجوز را دریافت کرده اند و 14 باشگاه دیگر لیگ برتری هم چنان اصرار دارند سازمان لیگ مجری تبلیغات محیطی باشد!) برای واگذاری امتیاز به تیم های دسته اولی هم اعلام آمادگی کرد. اما در لیگ یک شرایط متفاوت با لیگ برتر است. سازمان لیگ تنها 50 درصد از ظرفیت تابلوهای تبلیغات محیطی در بازی های دسته اول را می تواند به باشگاه ها واگذار کند؛ بر اساس قراردادی که با اسپانسر داشته است. در بین تیم های دسته اولی هم تنها تیم خیبر خرم آباد اعلام کرده حاضر است 50 درصد از ظرفیت تابلوهای تبلیغاتی در بازی های خانگی را برعهده بگیرد. 

 

تبلیغات محیطی در فوتبال حرفه ای یکی از مهمترین راه های درآمدزایی باشگاه هاست که در فوتبال حرفه ای مجری باشگاه ها هستند اما در همه جای دنیا باشگاه ها موظف هستند بخشی از درآمد را به حساب اتحادیه برگزاری مسابقات یا همان سازمان لیگ ارایه دهند. اینکه باشگاه ها در فوتبال ایران از این تابو شکنی فدراسیون فوتبال استفاده نکرده اند بیشتر به نظر می رسد به دلیل نداشتن بخش بازرگانی قوی برای جذب اسپانسر است. باید به این نکته مهم هم اشاره کرد توفیق استقلال و پرسپولیس در دریافت مجوز تبلیغات محیطی به این خاطر است که دو قطب اصلی فوتبال به حساب می آیند و از همه مهمتر بازی این دو تیم به طور حتم از شبکه سه پخش می شود اما سایر دیدارها از دیگر شبکه ها و بیشتر شبکه های استانی پخش می شود و شاید باشگاه ها در صورت گرفتن مجوز درآمدی کمتر از پولی که از سوی سازمان لیگ به آنها اختصاص می یابد، داشته باشند. البته جذب اسپانسرهای بومی هم می تواند به درآمدزایی خوب باشگاه ها در شهرستان ها منجر شود اما تیم ها پیش از دریافت مجوز از سازمان لیگ برای اجرای تبلیغات محیطی باید ساز و کار جذب اسپانسر را در باشگاه خود مهیا کنند. نه اینکه قرارداد را امضاء و سپس به دنبال اجرای آن باشند.

پست قبلی

فقط استقلال، پرسپولیس و خیبر خرم‌آباد

پست بعدی

پاکستان به دنبال جذب سرمایه گذاران خارجی

مربوطه پست ها

بمب نقل و انتقالات استقلال/ الماس سیاه استقلالی شد
ورزش

بمب نقل و انتقالات استقلال/ الماس سیاه استقلالی شد

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
الماس سیاه تاتنهام پرسپولیسی شد
ورزش

الماس سیاه تاتنهام پرسپولیسی شد

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
اقدام بی‌نظیر ستاره جدید پرسپولیس / سرژ اوریه را بهتر بشناسید
ورزش

اقدام بی‌نظیر ستاره جدید پرسپولیس / سرژ اوریه را بهتر بشناسید

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
اولین سخنان سرژ اوریه پس از حضور در پرسپولیس
ورزش

اولین سخنان سرژ اوریه پس از حضور در پرسپولیس

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
بالاخره وزارت ورزش به ماجرای پدر مبینا نعمت‌زاده واکنش نشان داد
ورزش

بالاخره وزارت ورزش به ماجرای پدر مبینا نعمت‌زاده واکنش نشان داد

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
واکنش وزارت ورزش به جنجال و کتک‌کاری پدر مبینا نعمت‌زاده
ورزش

واکنش وزارت ورزش به جنجال و کتک‌کاری پدر مبینا نعمت‌زاده

۱۰ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • پیشرفته‌ترین رادار فضایی/ از پشت ابرها زمین را با دقت سانتی‌متری رصد می‌کند
  • قطارها در ۵۰ سال آینده چه ظاهری پیدا می‌کنند؟
  • شمایل‌های پرده‌های عاشورا بازتاب چیست؟
  • کارمندان اپل چقدر حقوق می‌گیرند؟
  • تبلیغ ۴ میلیاردی که ضد اثر شد؛ سریالی بسازید آمار ازدواج را بالا ببرد!
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.