دانش جوین
دوشنبه, خرداد ۱۹, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

پیشبرد روابط ایران و هند منطبق با ذائقه و روحیات گردشگران

دانش جوین توسط دانش جوین
۲۹ دی ۱۴۰۰
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
2
12
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش دانشجو اینترنشنال از روابط‌عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، پیرو انعقاد تفاهم‌نامه میان معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی و سازمان توسعه و تجارت، نشست توجیهی و آگاهی‌بخشی از ظرفیت‌های حوزه گردشگری به صورت اختصاصی از سوی دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی با حضور لیلا اژدری مدیرکل این دفتر برای حسین بامیری رایزن بازرگانی جدید ایران که قصد عزیمت و فعالیت در کشور هند را دارد برگزار و موضوع فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم برای شناخت ذائقه و روحیات گردشگران ورودی از هند به عنوان مهم‌ترین هدف الزامی و در دستور کار قرار گرفت.

تلاش برای شناخت و آشنایی با ذائقه و روحیات گردشگران از کشور هند به عنوان رهنمود از سوی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دستور کار رایزن بازرگانی اعزامی به کشور هندوستان قرار گرفت تا گامی دیگر به سوی اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک میان وزارت گردشگری و سازمان توسعه و تجارت برداشته شود.  

بر این اساس در نظر گرفتن نوع ذائقه خوراکی هندی‌ها مبتنی بر گیاهان، لحاظ کردن اصول ارزشی آنها، در نظر گرفتن فضای مجازی مورد علاقه فعالیت آنها و نیز تمایل آنها به نوع مکان و جاذبه‌های گردشگری و طبیعی بخشی از مباحث مورد توافق برای حرکت به سوی تامین زیرساخت‌های مورد نیاز مطرح شد.    

همچنین در این نشست ارائه و معرفی محصولات متنوع صنعت گردشگری ایران با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و نیز بهره‌مندی از امکانات اطلاع‌رسانی موجود و در اختیار رایزنان بازرگانی به عنوان یکی دیگر از مصوبات این نشست مطرح شد.

برگزاری جشنواره‌های متنوع و متعدد از قبیل موسیقی، خوراک، اقوام، فرهنگی، شب‏‌های ایرانی و نیز استفاده از جشن سده از جمله پیشنهادهای مطرح در راستای جذب گردشگران هندی بر مبنای علاقه‌مندی آنها به رویدادهای متنوع به شمار می‌آید. 

علاوه بر این بر مبنای اینکه هندی‏‏‌ها از ایران شناخت کافی ندارند و باید این آگاهی از طریق تورهای آشناسازی، تبلیغات محیطی، دیجیتالی و غیره ایجاد شود برنامه‌ریزی برای تبلیغات در شبکه‌‏های تلویزیونی با بینندگان متعدد از کشور هند، تهیه کلیپ از جاذبه‌های گردشگری مورد پسند گردشگران هندی، شرکت در نمایشگاه‏ های داخلی و نیز نمایشگاه‌‏هایی خارج از این کشور که هندی‏‌ها حضور دارند، تهیه و ارائه بسته‌‏های سرمایه‌گذاری با شرح و جزئیات کامل، برنامه‌ریزی برای حضور در بازار هندوستان از طریق نشست‏‌های B۲B و نیز اجرای تورهای آشناسازی بسیار حائز اهمیت است که در دستور کار دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی قرار گرفت.

به گزارش دانشجو اینترنشنال از روابط‌عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، پیرو انعقاد تفاهم‌نامه میان معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی و سازمان توسعه و تجارت، نشست توجیهی و آگاهی‌بخشی از ظرفیت‌های حوزه گردشگری به صورت اختصاصی از سوی دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی با حضور لیلا اژدری مدیرکل این دفتر برای حسین بامیری رایزن بازرگانی جدید ایران که قصد عزیمت و فعالیت در کشور هند را دارد برگزار و موضوع فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم برای شناخت ذائقه و روحیات گردشگران ورودی از هند به عنوان مهم‌ترین هدف الزامی و در دستور کار قرار گرفت.

تلاش برای شناخت و آشنایی با ذائقه و روحیات گردشگران از کشور هند به عنوان رهنمود از سوی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دستور کار رایزن بازرگانی اعزامی به کشور هندوستان قرار گرفت تا گامی دیگر به سوی اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک میان وزارت گردشگری و سازمان توسعه و تجارت برداشته شود.  

بر این اساس در نظر گرفتن نوع ذائقه خوراکی هندی‌ها مبتنی بر گیاهان، لحاظ کردن اصول ارزشی آنها، در نظر گرفتن فضای مجازی مورد علاقه فعالیت آنها و نیز تمایل آنها به نوع مکان و جاذبه‌های گردشگری و طبیعی بخشی از مباحث مورد توافق برای حرکت به سوی تامین زیرساخت‌های مورد نیاز مطرح شد.    

همچنین در این نشست ارائه و معرفی محصولات متنوع صنعت گردشگری ایران با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و نیز بهره‌مندی از امکانات اطلاع‌رسانی موجود و در اختیار رایزنان بازرگانی به عنوان یکی دیگر از مصوبات این نشست مطرح شد.

برگزاری جشنواره‌های متنوع و متعدد از قبیل موسیقی، خوراک، اقوام، فرهنگی، شب‏‌های ایرانی و نیز استفاده از جشن سده از جمله پیشنهادهای مطرح در راستای جذب گردشگران هندی بر مبنای علاقه‌مندی آنها به رویدادهای متنوع به شمار می‌آید. 

علاوه بر این بر مبنای اینکه هندی‏‏‌ها از ایران شناخت کافی ندارند و باید این آگاهی از طریق تورهای آشناسازی، تبلیغات محیطی، دیجیتالی و غیره ایجاد شود برنامه‌ریزی برای تبلیغات در شبکه‌‏های تلویزیونی با بینندگان متعدد از کشور هند، تهیه کلیپ از جاذبه‌های گردشگری مورد پسند گردشگران هندی، شرکت در نمایشگاه‏ های داخلی و نیز نمایشگاه‌‏هایی خارج از این کشور که هندی‏‌ها حضور دارند، تهیه و ارائه بسته‌‏های سرمایه‌گذاری با شرح و جزئیات کامل، برنامه‌ریزی برای حضور در بازار هندوستان از طریق نشست‏‌های B۲B و نیز اجرای تورهای آشناسازی بسیار حائز اهمیت است که در دستور کار دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی قرار گرفت.

اخبارجدیدترین

نسخه عربی سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی می‌شود

پیام‌های تسلیتی برای درگذشت تهیه کننده سینما

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

به گزارش دانشجو اینترنشنال از روابط‌عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، پیرو انعقاد تفاهم‌نامه میان معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی و سازمان توسعه و تجارت، نشست توجیهی و آگاهی‌بخشی از ظرفیت‌های حوزه گردشگری به صورت اختصاصی از سوی دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی با حضور لیلا اژدری مدیرکل این دفتر برای حسین بامیری رایزن بازرگانی جدید ایران که قصد عزیمت و فعالیت در کشور هند را دارد برگزار و موضوع فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم برای شناخت ذائقه و روحیات گردشگران ورودی از هند به عنوان مهم‌ترین هدف الزامی و در دستور کار قرار گرفت.

تلاش برای شناخت و آشنایی با ذائقه و روحیات گردشگران از کشور هند به عنوان رهنمود از سوی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دستور کار رایزن بازرگانی اعزامی به کشور هندوستان قرار گرفت تا گامی دیگر به سوی اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک میان وزارت گردشگری و سازمان توسعه و تجارت برداشته شود.  

بر این اساس در نظر گرفتن نوع ذائقه خوراکی هندی‌ها مبتنی بر گیاهان، لحاظ کردن اصول ارزشی آنها، در نظر گرفتن فضای مجازی مورد علاقه فعالیت آنها و نیز تمایل آنها به نوع مکان و جاذبه‌های گردشگری و طبیعی بخشی از مباحث مورد توافق برای حرکت به سوی تامین زیرساخت‌های مورد نیاز مطرح شد.    

همچنین در این نشست ارائه و معرفی محصولات متنوع صنعت گردشگری ایران با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و نیز بهره‌مندی از امکانات اطلاع‌رسانی موجود و در اختیار رایزنان بازرگانی به عنوان یکی دیگر از مصوبات این نشست مطرح شد.

برگزاری جشنواره‌های متنوع و متعدد از قبیل موسیقی، خوراک، اقوام، فرهنگی، شب‏‌های ایرانی و نیز استفاده از جشن سده از جمله پیشنهادهای مطرح در راستای جذب گردشگران هندی بر مبنای علاقه‌مندی آنها به رویدادهای متنوع به شمار می‌آید. 

علاوه بر این بر مبنای اینکه هندی‏‏‌ها از ایران شناخت کافی ندارند و باید این آگاهی از طریق تورهای آشناسازی، تبلیغات محیطی، دیجیتالی و غیره ایجاد شود برنامه‌ریزی برای تبلیغات در شبکه‌‏های تلویزیونی با بینندگان متعدد از کشور هند، تهیه کلیپ از جاذبه‌های گردشگری مورد پسند گردشگران هندی، شرکت در نمایشگاه‏ های داخلی و نیز نمایشگاه‌‏هایی خارج از این کشور که هندی‏‌ها حضور دارند، تهیه و ارائه بسته‌‏های سرمایه‌گذاری با شرح و جزئیات کامل، برنامه‌ریزی برای حضور در بازار هندوستان از طریق نشست‏‌های B۲B و نیز اجرای تورهای آشناسازی بسیار حائز اهمیت است که در دستور کار دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی قرار گرفت.

به گزارش دانشجو اینترنشنال از روابط‌عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، پیرو انعقاد تفاهم‌نامه میان معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی و سازمان توسعه و تجارت، نشست توجیهی و آگاهی‌بخشی از ظرفیت‌های حوزه گردشگری به صورت اختصاصی از سوی دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی با حضور لیلا اژدری مدیرکل این دفتر برای حسین بامیری رایزن بازرگانی جدید ایران که قصد عزیمت و فعالیت در کشور هند را دارد برگزار و موضوع فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم برای شناخت ذائقه و روحیات گردشگران ورودی از هند به عنوان مهم‌ترین هدف الزامی و در دستور کار قرار گرفت.

تلاش برای شناخت و آشنایی با ذائقه و روحیات گردشگران از کشور هند به عنوان رهنمود از سوی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دستور کار رایزن بازرگانی اعزامی به کشور هندوستان قرار گرفت تا گامی دیگر به سوی اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک میان وزارت گردشگری و سازمان توسعه و تجارت برداشته شود.  

بر این اساس در نظر گرفتن نوع ذائقه خوراکی هندی‌ها مبتنی بر گیاهان، لحاظ کردن اصول ارزشی آنها، در نظر گرفتن فضای مجازی مورد علاقه فعالیت آنها و نیز تمایل آنها به نوع مکان و جاذبه‌های گردشگری و طبیعی بخشی از مباحث مورد توافق برای حرکت به سوی تامین زیرساخت‌های مورد نیاز مطرح شد.    

همچنین در این نشست ارائه و معرفی محصولات متنوع صنعت گردشگری ایران با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و نیز بهره‌مندی از امکانات اطلاع‌رسانی موجود و در اختیار رایزنان بازرگانی به عنوان یکی دیگر از مصوبات این نشست مطرح شد.

برگزاری جشنواره‌های متنوع و متعدد از قبیل موسیقی، خوراک، اقوام، فرهنگی، شب‏‌های ایرانی و نیز استفاده از جشن سده از جمله پیشنهادهای مطرح در راستای جذب گردشگران هندی بر مبنای علاقه‌مندی آنها به رویدادهای متنوع به شمار می‌آید. 

علاوه بر این بر مبنای اینکه هندی‏‏‌ها از ایران شناخت کافی ندارند و باید این آگاهی از طریق تورهای آشناسازی، تبلیغات محیطی، دیجیتالی و غیره ایجاد شود برنامه‌ریزی برای تبلیغات در شبکه‌‏های تلویزیونی با بینندگان متعدد از کشور هند، تهیه کلیپ از جاذبه‌های گردشگری مورد پسند گردشگران هندی، شرکت در نمایشگاه‏ های داخلی و نیز نمایشگاه‌‏هایی خارج از این کشور که هندی‏‌ها حضور دارند، تهیه و ارائه بسته‌‏های سرمایه‌گذاری با شرح و جزئیات کامل، برنامه‌ریزی برای حضور در بازار هندوستان از طریق نشست‏‌های B۲B و نیز اجرای تورهای آشناسازی بسیار حائز اهمیت است که در دستور کار دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی قرار گرفت.

برچسب ها: گردشگری
پست قبلی

نرخ مالیات بر خانه های لوکس و خودروهای لاکچری مشخص شد

پست بعدی

راه‌اندازی مجتمع فناوری و نوآوری شماره ۴ دانشگاه امیرکبیر تا پایان ۱۴۰۱

مربوطه پست ها

نسخه عربی سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی می‌شود
هنر و فرهنگ

نسخه عربی سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی می‌شود

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
پیام‌های تسلیتی برای درگذشت تهیه کننده سینما
هنر و فرهنگ

پیام‌های تسلیتی برای درگذشت تهیه کننده سینما

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود
هنر و فرهنگ

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد
هنر و فرهنگ

مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!
هنر و فرهنگ

این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد
هنر و فرهنگ

بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • سیگنال صعودی ارز چین لینک «Chainlink»
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.