دانش جوین
یکشنبه, مرداد ۵, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

نمایشگاه مجازی کتاب زمینه‌ساز ایجاد نوآوری در صنعت نشر کشور است

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۱ بهمن ۱۴۰۰
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
2
11
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

اکبر قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی دانشجو اینترنشنال، با تأکید بر این‌که در زمان کرونا نمایشگاه مجازی کتاب محلی است برای ارتباط گرفتن مخاطبان با ناشران، اظهار کرد: با توجه به این‌که برخی از شهرستان‌ها و شهرهای کوچک کتابفروشی‌های بزرگی ندارند که همه کتاب‌ها را پوشش دهد، لذا ساکنان این مناطق و مردمی که در حاشیه شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند از فرهنگ محروم می‌شوند، اما به واسطه برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب می‌توانند به کتب مدنظرشان دسترسی پیدا کنند، بنابراین این دومین اهمیت این نمایشگاه است.

وی افزود: اهمیت بعدی نمایشگاه مجازی کتاب این است که نمایشگاه بستری است برای عرضه کردن تازه‌های نشر به‌صورت زنده برای خوانندگانی که در شهرهای مختلف هستند تا آن‌ها هم از تحولات فرهنگی و کارهای پژوهشی و ترجمه‌ای که نویسندگان مختلف از سراسر ایران داشته‌اند، مطلع شوند. 

این فعال فرهنگی درباره ظرفیت‌های نمایشگاه مجازی به‎ عنوان مکمل نمایشگاه حضوری، ادامه داد: ظرفیت این نمایشگاه حتی فراتر از آن چیزی است که ما تصور می‌کنیم. ما فکر می‌کنیم که می‌تواند مکمل نمایشگاه فیزیکی باشد، درصورتی‌که می‌تواند حیات مستقلی برای خود داشته باشد. نمایشگاه‌هایی که به شکل حضوری داریم باید عرصه نمایش باشد نه فروشگاه، درحالی‌که نمایشگاه‌های حضوری ما فروشگاه است نه نمایشگاه.

قنبری همچنین گفت: مخاطب در نمایشگاه باید ببیند و بعد یا سفارش بدهد یا برود از کتابفروشی بخرد، اما به دلایل مختلف و به دلیل مشکلات صنعت نشر، ماهیت نمایشگاه از ابتدا در ایران به نوعی فروشگاه تبدیل شد و اکثر ناشران هم چون فروشگاه نداشتند آنجا را بهترین مکان برای عرضه آثار خودشان دیدند، به این دلیل که برایشان نقدینگی دارد و این برای حیات‌شان واجب است، چراکه حیات ناشران بدون نقدینگی تقریبا غیرممکن است.

ناشران سنتی باید از موقعیت گذار به بازار مدرن استفاده کنند

وی نمایشگاه مجازی کتاب را عاملی برای ایجاد انگیزه ناشرانی که به شکل سنتی کار می‌کنند به منظور فعالیت در فضای مجازی و زمینه‌ای برای ورود تکنولوژی به صنعت نشر دانست و اظهار کرد: نمایشگاه مجازی کتاب زمینه‌ساز ایجاد نوآوری در صنعت نشر کشور است، ما جامعه‌ای هستیم در گذار از سنت به تجدد و تمامی این تکنولوژی‌ها و نمایشگاه‌های مجازی ابزاری است برای گذر ما از دنیای سنت به مدرنیته و این بهترین وسیله است که ناشران سنتی بدانند چه امکاناتی وجود دارد و از این امکانات چطور بهره‌برداری کنند که هم نشرشان را توسعه دهند و روزآمد کنند و هم این‌که خوانندگان‌شان را به سرعت در جریان تحولات فرهنگی قرار دهند. 

مدیر انتشارات نگاه معاصر درباره اِمکان پایش مخاطبان توسط ناشران در نمایشگاه مجازی، گفت: این موضوع نیازمند یک تحلیل مستقل است، اما در صورت این اقدام، اولا سطح خوانندگان و دوم این‌که از چه شهری و با چه بافت جغرافیایی هستند مشخص می‌شود و این در سیاستگذاری نشر بسیار تأثیرگذار خواهد بود. اطلاع از این مؤلفه‌ها به ناشر و سیاستگذار کمک شایانی می‌کند، مثل این‌که مثلا کتاب‌های عرفانی و صوفیانه یا مذهبی و شعر یا روانشناسی در چه شهرهایی خوانندگان بیشتری دارند، کما این‌که ما متوجه شدیم در شهرهای کردنشین بیشتر به متون عرفانی گرایش دارند یا در تهران یک سری متون دیگر مورد توجه است یا در قم و مشهد همین‌طور. به‌طور کلی با آگاهی از این آمار و داده‌ها می‌توان برای توسعه نشر، جهت‌دهی و برنامه‌ریزی کرد.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز شده و امروز به پایان می رسد. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به سایت خانه کتاب و ادبیات ایران مراجعه کنند.

اکبر قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی دانشجو اینترنشنال، با تأکید بر این‌که در زمان کرونا نمایشگاه مجازی کتاب محلی است برای ارتباط گرفتن مخاطبان با ناشران، اظهار کرد: با توجه به این‌که برخی از شهرستان‌ها و شهرهای کوچک کتابفروشی‌های بزرگی ندارند که همه کتاب‌ها را پوشش دهد، لذا ساکنان این مناطق و مردمی که در حاشیه شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند از فرهنگ محروم می‌شوند، اما به واسطه برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب می‌توانند به کتب مدنظرشان دسترسی پیدا کنند، بنابراین این دومین اهمیت این نمایشگاه است.

وی افزود: اهمیت بعدی نمایشگاه مجازی کتاب این است که نمایشگاه بستری است برای عرضه کردن تازه‌های نشر به‌صورت زنده برای خوانندگانی که در شهرهای مختلف هستند تا آن‌ها هم از تحولات فرهنگی و کارهای پژوهشی و ترجمه‌ای که نویسندگان مختلف از سراسر ایران داشته‌اند، مطلع شوند. 

این فعال فرهنگی درباره ظرفیت‌های نمایشگاه مجازی به‎ عنوان مکمل نمایشگاه حضوری، ادامه داد: ظرفیت این نمایشگاه حتی فراتر از آن چیزی است که ما تصور می‌کنیم. ما فکر می‌کنیم که می‌تواند مکمل نمایشگاه فیزیکی باشد، درصورتی‌که می‌تواند حیات مستقلی برای خود داشته باشد. نمایشگاه‌هایی که به شکل حضوری داریم باید عرصه نمایش باشد نه فروشگاه، درحالی‌که نمایشگاه‌های حضوری ما فروشگاه است نه نمایشگاه.

قنبری همچنین گفت: مخاطب در نمایشگاه باید ببیند و بعد یا سفارش بدهد یا برود از کتابفروشی بخرد، اما به دلایل مختلف و به دلیل مشکلات صنعت نشر، ماهیت نمایشگاه از ابتدا در ایران به نوعی فروشگاه تبدیل شد و اکثر ناشران هم چون فروشگاه نداشتند آنجا را بهترین مکان برای عرضه آثار خودشان دیدند، به این دلیل که برایشان نقدینگی دارد و این برای حیات‌شان واجب است، چراکه حیات ناشران بدون نقدینگی تقریبا غیرممکن است.

ناشران سنتی باید از موقعیت گذار به بازار مدرن استفاده کنند

وی نمایشگاه مجازی کتاب را عاملی برای ایجاد انگیزه ناشرانی که به شکل سنتی کار می‌کنند به منظور فعالیت در فضای مجازی و زمینه‌ای برای ورود تکنولوژی به صنعت نشر دانست و اظهار کرد: نمایشگاه مجازی کتاب زمینه‌ساز ایجاد نوآوری در صنعت نشر کشور است، ما جامعه‌ای هستیم در گذار از سنت به تجدد و تمامی این تکنولوژی‌ها و نمایشگاه‌های مجازی ابزاری است برای گذر ما از دنیای سنت به مدرنیته و این بهترین وسیله است که ناشران سنتی بدانند چه امکاناتی وجود دارد و از این امکانات چطور بهره‌برداری کنند که هم نشرشان را توسعه دهند و روزآمد کنند و هم این‌که خوانندگان‌شان را به سرعت در جریان تحولات فرهنگی قرار دهند. 

مدیر انتشارات نگاه معاصر درباره اِمکان پایش مخاطبان توسط ناشران در نمایشگاه مجازی، گفت: این موضوع نیازمند یک تحلیل مستقل است، اما در صورت این اقدام، اولا سطح خوانندگان و دوم این‌که از چه شهری و با چه بافت جغرافیایی هستند مشخص می‌شود و این در سیاستگذاری نشر بسیار تأثیرگذار خواهد بود. اطلاع از این مؤلفه‌ها به ناشر و سیاستگذار کمک شایانی می‌کند، مثل این‌که مثلا کتاب‌های عرفانی و صوفیانه یا مذهبی و شعر یا روانشناسی در چه شهرهایی خوانندگان بیشتری دارند، کما این‌که ما متوجه شدیم در شهرهای کردنشین بیشتر به متون عرفانی گرایش دارند یا در تهران یک سری متون دیگر مورد توجه است یا در قم و مشهد همین‌طور. به‌طور کلی با آگاهی از این آمار و داده‌ها می‌توان برای توسعه نشر، جهت‌دهی و برنامه‌ریزی کرد.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز شده و امروز به پایان می رسد. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به سایت خانه کتاب و ادبیات ایران مراجعه کنند.

اخبارجدیدترین

علیرضا قربانی «سووشون» را به مردم میهن دوست ایران تقدیم کرد

پخش سه نمایش رادیویی با موضوعات متفاوت در رادیو نمایش

کلاری و کاکایی مهمانان اولین نشست «سینمای ایران برای وطن»

اکبر قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی دانشجو اینترنشنال، با تأکید بر این‌که در زمان کرونا نمایشگاه مجازی کتاب محلی است برای ارتباط گرفتن مخاطبان با ناشران، اظهار کرد: با توجه به این‌که برخی از شهرستان‌ها و شهرهای کوچک کتابفروشی‌های بزرگی ندارند که همه کتاب‌ها را پوشش دهد، لذا ساکنان این مناطق و مردمی که در حاشیه شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند از فرهنگ محروم می‌شوند، اما به واسطه برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب می‌توانند به کتب مدنظرشان دسترسی پیدا کنند، بنابراین این دومین اهمیت این نمایشگاه است.

وی افزود: اهمیت بعدی نمایشگاه مجازی کتاب این است که نمایشگاه بستری است برای عرضه کردن تازه‌های نشر به‌صورت زنده برای خوانندگانی که در شهرهای مختلف هستند تا آن‌ها هم از تحولات فرهنگی و کارهای پژوهشی و ترجمه‌ای که نویسندگان مختلف از سراسر ایران داشته‌اند، مطلع شوند. 

این فعال فرهنگی درباره ظرفیت‌های نمایشگاه مجازی به‎ عنوان مکمل نمایشگاه حضوری، ادامه داد: ظرفیت این نمایشگاه حتی فراتر از آن چیزی است که ما تصور می‌کنیم. ما فکر می‌کنیم که می‌تواند مکمل نمایشگاه فیزیکی باشد، درصورتی‌که می‌تواند حیات مستقلی برای خود داشته باشد. نمایشگاه‌هایی که به شکل حضوری داریم باید عرصه نمایش باشد نه فروشگاه، درحالی‌که نمایشگاه‌های حضوری ما فروشگاه است نه نمایشگاه.

قنبری همچنین گفت: مخاطب در نمایشگاه باید ببیند و بعد یا سفارش بدهد یا برود از کتابفروشی بخرد، اما به دلایل مختلف و به دلیل مشکلات صنعت نشر، ماهیت نمایشگاه از ابتدا در ایران به نوعی فروشگاه تبدیل شد و اکثر ناشران هم چون فروشگاه نداشتند آنجا را بهترین مکان برای عرضه آثار خودشان دیدند، به این دلیل که برایشان نقدینگی دارد و این برای حیات‌شان واجب است، چراکه حیات ناشران بدون نقدینگی تقریبا غیرممکن است.

ناشران سنتی باید از موقعیت گذار به بازار مدرن استفاده کنند

وی نمایشگاه مجازی کتاب را عاملی برای ایجاد انگیزه ناشرانی که به شکل سنتی کار می‌کنند به منظور فعالیت در فضای مجازی و زمینه‌ای برای ورود تکنولوژی به صنعت نشر دانست و اظهار کرد: نمایشگاه مجازی کتاب زمینه‌ساز ایجاد نوآوری در صنعت نشر کشور است، ما جامعه‌ای هستیم در گذار از سنت به تجدد و تمامی این تکنولوژی‌ها و نمایشگاه‌های مجازی ابزاری است برای گذر ما از دنیای سنت به مدرنیته و این بهترین وسیله است که ناشران سنتی بدانند چه امکاناتی وجود دارد و از این امکانات چطور بهره‌برداری کنند که هم نشرشان را توسعه دهند و روزآمد کنند و هم این‌که خوانندگان‌شان را به سرعت در جریان تحولات فرهنگی قرار دهند. 

مدیر انتشارات نگاه معاصر درباره اِمکان پایش مخاطبان توسط ناشران در نمایشگاه مجازی، گفت: این موضوع نیازمند یک تحلیل مستقل است، اما در صورت این اقدام، اولا سطح خوانندگان و دوم این‌که از چه شهری و با چه بافت جغرافیایی هستند مشخص می‌شود و این در سیاستگذاری نشر بسیار تأثیرگذار خواهد بود. اطلاع از این مؤلفه‌ها به ناشر و سیاستگذار کمک شایانی می‌کند، مثل این‌که مثلا کتاب‌های عرفانی و صوفیانه یا مذهبی و شعر یا روانشناسی در چه شهرهایی خوانندگان بیشتری دارند، کما این‌که ما متوجه شدیم در شهرهای کردنشین بیشتر به متون عرفانی گرایش دارند یا در تهران یک سری متون دیگر مورد توجه است یا در قم و مشهد همین‌طور. به‌طور کلی با آگاهی از این آمار و داده‌ها می‌توان برای توسعه نشر، جهت‌دهی و برنامه‌ریزی کرد.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز شده و امروز به پایان می رسد. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به سایت خانه کتاب و ادبیات ایران مراجعه کنند.

اکبر قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی دانشجو اینترنشنال، با تأکید بر این‌که در زمان کرونا نمایشگاه مجازی کتاب محلی است برای ارتباط گرفتن مخاطبان با ناشران، اظهار کرد: با توجه به این‌که برخی از شهرستان‌ها و شهرهای کوچک کتابفروشی‌های بزرگی ندارند که همه کتاب‌ها را پوشش دهد، لذا ساکنان این مناطق و مردمی که در حاشیه شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند از فرهنگ محروم می‌شوند، اما به واسطه برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب می‌توانند به کتب مدنظرشان دسترسی پیدا کنند، بنابراین این دومین اهمیت این نمایشگاه است.

وی افزود: اهمیت بعدی نمایشگاه مجازی کتاب این است که نمایشگاه بستری است برای عرضه کردن تازه‌های نشر به‌صورت زنده برای خوانندگانی که در شهرهای مختلف هستند تا آن‌ها هم از تحولات فرهنگی و کارهای پژوهشی و ترجمه‌ای که نویسندگان مختلف از سراسر ایران داشته‌اند، مطلع شوند. 

این فعال فرهنگی درباره ظرفیت‌های نمایشگاه مجازی به‎ عنوان مکمل نمایشگاه حضوری، ادامه داد: ظرفیت این نمایشگاه حتی فراتر از آن چیزی است که ما تصور می‌کنیم. ما فکر می‌کنیم که می‌تواند مکمل نمایشگاه فیزیکی باشد، درصورتی‌که می‌تواند حیات مستقلی برای خود داشته باشد. نمایشگاه‌هایی که به شکل حضوری داریم باید عرصه نمایش باشد نه فروشگاه، درحالی‌که نمایشگاه‌های حضوری ما فروشگاه است نه نمایشگاه.

قنبری همچنین گفت: مخاطب در نمایشگاه باید ببیند و بعد یا سفارش بدهد یا برود از کتابفروشی بخرد، اما به دلایل مختلف و به دلیل مشکلات صنعت نشر، ماهیت نمایشگاه از ابتدا در ایران به نوعی فروشگاه تبدیل شد و اکثر ناشران هم چون فروشگاه نداشتند آنجا را بهترین مکان برای عرضه آثار خودشان دیدند، به این دلیل که برایشان نقدینگی دارد و این برای حیات‌شان واجب است، چراکه حیات ناشران بدون نقدینگی تقریبا غیرممکن است.

ناشران سنتی باید از موقعیت گذار به بازار مدرن استفاده کنند

وی نمایشگاه مجازی کتاب را عاملی برای ایجاد انگیزه ناشرانی که به شکل سنتی کار می‌کنند به منظور فعالیت در فضای مجازی و زمینه‌ای برای ورود تکنولوژی به صنعت نشر دانست و اظهار کرد: نمایشگاه مجازی کتاب زمینه‌ساز ایجاد نوآوری در صنعت نشر کشور است، ما جامعه‌ای هستیم در گذار از سنت به تجدد و تمامی این تکنولوژی‌ها و نمایشگاه‌های مجازی ابزاری است برای گذر ما از دنیای سنت به مدرنیته و این بهترین وسیله است که ناشران سنتی بدانند چه امکاناتی وجود دارد و از این امکانات چطور بهره‌برداری کنند که هم نشرشان را توسعه دهند و روزآمد کنند و هم این‌که خوانندگان‌شان را به سرعت در جریان تحولات فرهنگی قرار دهند. 

مدیر انتشارات نگاه معاصر درباره اِمکان پایش مخاطبان توسط ناشران در نمایشگاه مجازی، گفت: این موضوع نیازمند یک تحلیل مستقل است، اما در صورت این اقدام، اولا سطح خوانندگان و دوم این‌که از چه شهری و با چه بافت جغرافیایی هستند مشخص می‌شود و این در سیاستگذاری نشر بسیار تأثیرگذار خواهد بود. اطلاع از این مؤلفه‌ها به ناشر و سیاستگذار کمک شایانی می‌کند، مثل این‌که مثلا کتاب‌های عرفانی و صوفیانه یا مذهبی و شعر یا روانشناسی در چه شهرهایی خوانندگان بیشتری دارند، کما این‌که ما متوجه شدیم در شهرهای کردنشین بیشتر به متون عرفانی گرایش دارند یا در تهران یک سری متون دیگر مورد توجه است یا در قم و مشهد همین‌طور. به‌طور کلی با آگاهی از این آمار و داده‌ها می‌توان برای توسعه نشر، جهت‌دهی و برنامه‌ریزی کرد.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز شده و امروز به پایان می رسد. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به سایت خانه کتاب و ادبیات ایران مراجعه کنند.

برچسب ها: نمایشگاه مجازی کتاب تهران
پست قبلی

پارلمان عراق اسامی کاندیداهای ریاست جمهوری را اعلام کرد

پست بعدی

فشاری که این سال‌ها وارد کردند به هر کشوری تحمیل می‌شد ده‌ها بار فرو می‌پاشید

مربوطه پست ها

علیرضا قربانی «سووشون» را به مردم میهن دوست ایران تقدیم کرد
هنر و فرهنگ

علیرضا قربانی «سووشون» را به مردم میهن دوست ایران تقدیم کرد

۰۴ مرداد ۱۴۰۴
پخش سه نمایش رادیویی با موضوعات متفاوت در  رادیو نمایش
هنر و فرهنگ

پخش سه نمایش رادیویی با موضوعات متفاوت در رادیو نمایش

۰۴ مرداد ۱۴۰۴
کلاری و کاکایی مهمانان اولین نشست «سینمای ایران برای وطن»
هنر و فرهنگ

کلاری و کاکایی مهمانان اولین نشست «سینمای ایران برای وطن»

۰۴ مرداد ۱۴۰۴
از هدیه روح‌الامین به یک فرمانده تا آثار هنرمندان زن نوگرا که دیده شد
هنر و فرهنگ

از هدیه روح‌الامین به یک فرمانده تا آثار هنرمندان زن نوگرا که دیده شد

۰۴ مرداد ۱۴۰۴
آغاز یک سفر درونی در اولین روز هفته؛ حکایت موسیقی‌های قصه‌گو
هنر و فرهنگ

آغاز یک سفر درونی در اولین روز هفته؛ حکایت موسیقی‌های قصه‌گو

۰۴ مرداد ۱۴۰۴
رادیو اقتصاد بر مدار مطالبه‌گری؛ حفظ اعتماد مخاطب خط قرمز ماست
هنر و فرهنگ

رادیو اقتصاد بر مدار مطالبه‌گری؛ حفظ اعتماد مخاطب خط قرمز ماست

۰۴ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 18 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • علیرضا قربانی «سووشون» را به مردم میهن دوست ایران تقدیم کرد
  • پخش سه نمایش رادیویی با موضوعات متفاوت در رادیو نمایش
  • کلاری و کاکایی مهمانان اولین نشست «سینمای ایران برای وطن»
  • از هدیه روح‌الامین به یک فرمانده تا آثار هنرمندان زن نوگرا که دیده شد
  • آغاز یک سفر درونی در اولین روز هفته؛ حکایت موسیقی‌های قصه‌گو
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.