دانش جوین
جمعه, مرداد ۱۰, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

لطفا با مخاطب خود سر شوخی را باز نکنید!

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۴ بهمن ۱۴۰۰
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
9
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

همه چیز در این فیلم از لحظه نخست قابل پیش بینی است، سوژه مربوط به یک بازیگر تئاتر است که گرفتار بیماری سرطان می شود و قرار است مسیر زندگی اش تغییر کند.
در آغاز طبق معمول و کلیشه های رایج این قسم فیلم ها، کاراکتر اصلی باید به زمین و زمان بد و بیراه بگوید، همه را مقصر بداند، بعد با همسرش قهر کند و قاعدتا از احساس ترحم دوستان و دیگران هم منزجر باشد، در این میان اگر یک شب هم تلفن اش را جواب ندهد و در خیابان زیر باران پرسه بزند دیگر درام فیلم تمام و کمال می شود اما کمی که می گذرد قطعا باید آرام شود و حتما هم باید متوجه رفتار زشتش شده باشد و واقعیت را بپذیرد و با آن مواجه شود چون یک کاراکتر خوب حتما باید اینطوری باشد وگرنه درام فیلم خراب می شود.

اساسا این طور کاراکترها برای اینکه لایه های عمیق شخصیتی شان تکمیل شود و مخاطب خود را خدای نکرده غافل گیر نکنند، نیاز هست که پول دارو هم نداشته باشند و پدرشان هم در مخالفت با ازدواجشان آنها را طرد کرده باشد، در غیر اینصورت کاراکتر تک بعدی و نپخته از آب در می آید و این برای فیلم اصلا خوب نیست.

مشکل وحشتناک‌تر، فیلم ماهان روایت اش از تئاتر و گروه های تئاتری است و کارگردان اثر تلاش بسیار عمیقی کرده است که نشان دهد نه تئاتر را می شناسد و نه سینما را و در این مسیر، حرکت اش کاملا درست و قابل قبول است.

از نقاط اوج قصه می توان به سکانس بسیار عجیب و غریب تهیه پول دارو در داروخانه اشاره کرد، طرف گوشی را بر می دارد بعد زنگ میزند به یک تهیه کننده سفارشی کار و می گوید:  آقا استنداپ بود گفته بودی قبلا، من هستم! و به این ترتیب است که یک بازیگر شریف تئاتر، تن به کار سفارشی می دهد تا پول داروهایش جور شود.
راستی فراموش کردم اشاره کنم که در این فیلم ها باید حتما کتابخانه شخصی خود را هم فروخت، این طوری فیلم، هنری تر هم از آب در می آید. در پایان باید گفت، لطفا با مخاطب خود سر شوخی را باز نکنید.
 

همه چیز در این فیلم از لحظه نخست قابل پیش بینی است، سوژه مربوط به یک بازیگر تئاتر است که گرفتار بیماری سرطان می شود و قرار است مسیر زندگی اش تغییر کند.
در آغاز طبق معمول و کلیشه های رایج این قسم فیلم ها، کاراکتر اصلی باید به زمین و زمان بد و بیراه بگوید، همه را مقصر بداند، بعد با همسرش قهر کند و قاعدتا از احساس ترحم دوستان و دیگران هم منزجر باشد، در این میان اگر یک شب هم تلفن اش را جواب ندهد و در خیابان زیر باران پرسه بزند دیگر درام فیلم تمام و کمال می شود اما کمی که می گذرد قطعا باید آرام شود و حتما هم باید متوجه رفتار زشتش شده باشد و واقعیت را بپذیرد و با آن مواجه شود چون یک کاراکتر خوب حتما باید اینطوری باشد وگرنه درام فیلم خراب می شود.

اساسا این طور کاراکترها برای اینکه لایه های عمیق شخصیتی شان تکمیل شود و مخاطب خود را خدای نکرده غافل گیر نکنند، نیاز هست که پول دارو هم نداشته باشند و پدرشان هم در مخالفت با ازدواجشان آنها را طرد کرده باشد، در غیر اینصورت کاراکتر تک بعدی و نپخته از آب در می آید و این برای فیلم اصلا خوب نیست.

مشکل وحشتناک‌تر، فیلم ماهان روایت اش از تئاتر و گروه های تئاتری است و کارگردان اثر تلاش بسیار عمیقی کرده است که نشان دهد نه تئاتر را می شناسد و نه سینما را و در این مسیر، حرکت اش کاملا درست و قابل قبول است.

از نقاط اوج قصه می توان به سکانس بسیار عجیب و غریب تهیه پول دارو در داروخانه اشاره کرد، طرف گوشی را بر می دارد بعد زنگ میزند به یک تهیه کننده سفارشی کار و می گوید:  آقا استنداپ بود گفته بودی قبلا، من هستم! و به این ترتیب است که یک بازیگر شریف تئاتر، تن به کار سفارشی می دهد تا پول داروهایش جور شود.
راستی فراموش کردم اشاره کنم که در این فیلم ها باید حتما کتابخانه شخصی خود را هم فروخت، این طوری فیلم، هنری تر هم از آب در می آید. در پایان باید گفت، لطفا با مخاطب خود سر شوخی را باز نکنید.
 

اخبارجدیدترین

شمایل‌های پرده‌های عاشورا بازتاب چیست؟

تبلیغ ۴ میلیاردی که ضد اثر شد؛ سریالی بسازید آمار ازدواج را بالا ببرد!

بررسی نسبت گیشه با سینمای ایران در «سینما رو به آینده»

همه چیز در این فیلم از لحظه نخست قابل پیش بینی است، سوژه مربوط به یک بازیگر تئاتر است که گرفتار بیماری سرطان می شود و قرار است مسیر زندگی اش تغییر کند.
در آغاز طبق معمول و کلیشه های رایج این قسم فیلم ها، کاراکتر اصلی باید به زمین و زمان بد و بیراه بگوید، همه را مقصر بداند، بعد با همسرش قهر کند و قاعدتا از احساس ترحم دوستان و دیگران هم منزجر باشد، در این میان اگر یک شب هم تلفن اش را جواب ندهد و در خیابان زیر باران پرسه بزند دیگر درام فیلم تمام و کمال می شود اما کمی که می گذرد قطعا باید آرام شود و حتما هم باید متوجه رفتار زشتش شده باشد و واقعیت را بپذیرد و با آن مواجه شود چون یک کاراکتر خوب حتما باید اینطوری باشد وگرنه درام فیلم خراب می شود.

اساسا این طور کاراکترها برای اینکه لایه های عمیق شخصیتی شان تکمیل شود و مخاطب خود را خدای نکرده غافل گیر نکنند، نیاز هست که پول دارو هم نداشته باشند و پدرشان هم در مخالفت با ازدواجشان آنها را طرد کرده باشد، در غیر اینصورت کاراکتر تک بعدی و نپخته از آب در می آید و این برای فیلم اصلا خوب نیست.

مشکل وحشتناک‌تر، فیلم ماهان روایت اش از تئاتر و گروه های تئاتری است و کارگردان اثر تلاش بسیار عمیقی کرده است که نشان دهد نه تئاتر را می شناسد و نه سینما را و در این مسیر، حرکت اش کاملا درست و قابل قبول است.

از نقاط اوج قصه می توان به سکانس بسیار عجیب و غریب تهیه پول دارو در داروخانه اشاره کرد، طرف گوشی را بر می دارد بعد زنگ میزند به یک تهیه کننده سفارشی کار و می گوید:  آقا استنداپ بود گفته بودی قبلا، من هستم! و به این ترتیب است که یک بازیگر شریف تئاتر، تن به کار سفارشی می دهد تا پول داروهایش جور شود.
راستی فراموش کردم اشاره کنم که در این فیلم ها باید حتما کتابخانه شخصی خود را هم فروخت، این طوری فیلم، هنری تر هم از آب در می آید. در پایان باید گفت، لطفا با مخاطب خود سر شوخی را باز نکنید.
 

همه چیز در این فیلم از لحظه نخست قابل پیش بینی است، سوژه مربوط به یک بازیگر تئاتر است که گرفتار بیماری سرطان می شود و قرار است مسیر زندگی اش تغییر کند.
در آغاز طبق معمول و کلیشه های رایج این قسم فیلم ها، کاراکتر اصلی باید به زمین و زمان بد و بیراه بگوید، همه را مقصر بداند، بعد با همسرش قهر کند و قاعدتا از احساس ترحم دوستان و دیگران هم منزجر باشد، در این میان اگر یک شب هم تلفن اش را جواب ندهد و در خیابان زیر باران پرسه بزند دیگر درام فیلم تمام و کمال می شود اما کمی که می گذرد قطعا باید آرام شود و حتما هم باید متوجه رفتار زشتش شده باشد و واقعیت را بپذیرد و با آن مواجه شود چون یک کاراکتر خوب حتما باید اینطوری باشد وگرنه درام فیلم خراب می شود.

اساسا این طور کاراکترها برای اینکه لایه های عمیق شخصیتی شان تکمیل شود و مخاطب خود را خدای نکرده غافل گیر نکنند، نیاز هست که پول دارو هم نداشته باشند و پدرشان هم در مخالفت با ازدواجشان آنها را طرد کرده باشد، در غیر اینصورت کاراکتر تک بعدی و نپخته از آب در می آید و این برای فیلم اصلا خوب نیست.

مشکل وحشتناک‌تر، فیلم ماهان روایت اش از تئاتر و گروه های تئاتری است و کارگردان اثر تلاش بسیار عمیقی کرده است که نشان دهد نه تئاتر را می شناسد و نه سینما را و در این مسیر، حرکت اش کاملا درست و قابل قبول است.

از نقاط اوج قصه می توان به سکانس بسیار عجیب و غریب تهیه پول دارو در داروخانه اشاره کرد، طرف گوشی را بر می دارد بعد زنگ میزند به یک تهیه کننده سفارشی کار و می گوید:  آقا استنداپ بود گفته بودی قبلا، من هستم! و به این ترتیب است که یک بازیگر شریف تئاتر، تن به کار سفارشی می دهد تا پول داروهایش جور شود.
راستی فراموش کردم اشاره کنم که در این فیلم ها باید حتما کتابخانه شخصی خود را هم فروخت، این طوری فیلم، هنری تر هم از آب در می آید. در پایان باید گفت، لطفا با مخاطب خود سر شوخی را باز نکنید.
 

برچسب ها: جشنواره فیلم فجرچهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر
پست قبلی

بهادری جهرمی: جشنواره فجر باید تکمیل‌کننده پازل فرهنگی کشور باشد

پست بعدی

رشید و سپاهان دوباره به هم نزدیک شدند

مربوطه پست ها

شمایل‌های پرده‌های عاشورا بازتاب چیست؟
هنر و فرهنگ

شمایل‌های پرده‌های عاشورا بازتاب چیست؟

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
تبلیغ ۴ میلیاردی که ضد اثر شد؛ سریالی بسازید آمار ازدواج را بالا ببرد!
هنر و فرهنگ

تبلیغ ۴ میلیاردی که ضد اثر شد؛ سریالی بسازید آمار ازدواج را بالا ببرد!

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
بررسی نسبت گیشه با سینمای ایران در «سینما رو به آینده»
هنر و فرهنگ

بررسی نسبت گیشه با سینمای ایران در «سینما رو به آینده»

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
یادگاری متفاوت به سیدالشهداء (ع)؛ در «خیمه هنر محرم شهر» چه خبر است؟
هنر و فرهنگ

یادگاری متفاوت به سیدالشهداء (ع)؛ در «خیمه هنر محرم شهر» چه خبر است؟

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
«جایی که حروف رویا می‌شوند» تماشایی شد
هنر و فرهنگ

«جایی که حروف رویا می‌شوند» تماشایی شد

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
«روزهای بی‌باران» از جای خالی آدم‌ها می‌گوید؛ چالش‌های تولید اثر مستقل
هنر و فرهنگ

«روزهای بی‌باران» از جای خالی آدم‌ها می‌گوید؛ چالش‌های تولید اثر مستقل

۱۰ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 5 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • پیشرفته‌ترین رادار فضایی/ از پشت ابرها زمین را با دقت سانتی‌متری رصد می‌کند
  • قطارها در ۵۰ سال آینده چه ظاهری پیدا می‌کنند؟
  • شمایل‌های پرده‌های عاشورا بازتاب چیست؟
  • کارمندان اپل چقدر حقوق می‌گیرند؟
  • تبلیغ ۴ میلیاردی که ضد اثر شد؛ سریالی بسازید آمار ازدواج را بالا ببرد!
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.