دانش جوین
یکشنبه, خرداد ۱۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

موسیقی فیلم جنگی «۲۸۸۸» عاشقانه است

دانش جوین توسط دانش جوین
۲۰ بهمن ۱۴۰۰
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
1
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

سامان احتشامی در گفت و گو با خبرنگار سینمایی دانشجو اینترنشنال و در توضیح موسیقی فیلم ۲۸۸۸ گفت: از نظر من این فیلم در حوزه دفاع مقدس نیست بلکه روایتی عاشقانه برای ادای احترام به خلبانان نیروی هوایی است که روزگاری از مرزهای ما حمایت و محافظت کردند تا ما امروز با آرامش روی صندلی دانشجو اینترنشنال بنشینیم و مصاحبه کنیم.

وی افزود: ۲۸۸۸ یک فیلم عاشقانه و جنگی است و اگر در حوزه دفاع مقدس قرار می‌گیرد، شاید به دلیل این است که در مقوله جنگ قرار می‌گیرد ولی اتفاقات عاشقانه‌ای در فیلم می‌افتد که روایت زندگی خلبانان ازدست‌رفته جنگ ماست.

احتشامی یادآور شد: موسیقی‌ای که من برای این فیلم ساخته‌ام با تفکر و هم‌فکری کیوان علی‌محمدی به‌عنوان کارگردان بوده است؛ ما با همفکری هم و با اتفاق هم این موسیقی را ساختیم.

وی با اشاره به انواع موسیقی فیلم گفت: به طور کلی دو نوع موسیقی فیلم داریم؛ یک موسیقی که در خاطر مردم می‌ماند مانند فیلم از کرخه تا راین که آقای انتظامی ساختند، همه‌مان آن را زمزمه می‌کنیم و یا مانند فیلم هایی که توسط آقای روحانی ساخته شد و امروز عزیزانی که در چهارراه‌ها هستند و ساز می‌زنند، ملودی آن را اجرا می‌کنند.

این‌ها آهنگ‌هایی هستند که برای بیشتر دیده شدن فیلم ساخته می‌شوند و ماندگار هستند و به فروش فیلم کمک می‌کنند

این آهنگساز ادامه داد: اما زمان دیگری هست که ملودی‌ها و سروصداهایی را ایجاد می‌کنید که به فیلم کمک می‌کند؛ مانند صداها و آهنگ‌هایی که به توضیح و تفهیم جریان فیلم و یا واقعه و حادثه‌ای که قرار است رخ بدهد کمک می‌کند.

وی افزود: این صداها باعث می‌شوند که وقتی ما فیلم را می‌بینیم موضوع آن را درک کنیم و ممکن است فیلمی اساساً موسیقی نداشته باشد و تنها یک بشکن موسیقی آن باشد.

موسیقی‌ای که من برای ۲۸۸۸ ساختم یک موسیقی مینی‌مال، ساده و عاشقانه است و از موسیقی اینسترومنتال و موسیقی که سازهای آکوستیک در آن قرار گرفته‌اند، استفاده نکردم

این آهنگساز خاطرنشان کرد: موسیقی ۲۸۸۸ یک موسیقی کاملاً دیجیتالی است؛ این فیلم سیاه سفید است و ما در آن هواپیما می‌بینیم و هواپیما فلز است و من باید یک موسیقی کریستالی و فلزی می‌ساختم اما بیشتر افکت ساختم تا موسیقی و موسیقی من برای این فیلم یک موسیقی ملودیک نیست و افکتیو است.

وی افزود: ۳ سال پیش که کیوان علی‌محمدی به همراهی احمد غلامی که مدیر هنری فیلم هستند، به دفترم آمد فیلم‌نامه را خواندم، ایشان برای من توضیح دادند که چه موسیقی ای می‌خواهند.

احتشامی اضافه کرد: در نتیجه خروجی موسیقی این فیلم به‌اتفاق هم‌فکری من و کیوان علی‌محمدی رخ داد. این موسیقی خیلی از جاها سلیقه‌ من نبوده و خیلی جا سلیقه‌ کیوان علی‌محمدی هم نبود و در نهایت هم‌فکری هردو ما بوده است.

وی افزود: حتما ۲ سال به موسیقی فیلم فکر کرده‌ایم ولی شکل نهایی آن یک هفته‌ای به کمک صدابردار این فیلم معین نیکو انجام و تحویل کیوان دادم. بعد از تدوین فیلم موسیقی آن را ساختم.

این آهنگساز در انتها و در پاسخ به این پرسش که فضای موسیقی حال حاضر کشور را چگونه می‌بینید، اظهار داشت: ما فضای موسیقی نداریم؛ چرا که در سازمان تلویزیون برنامه‌ مهمی برای موسیقی نداریم.

وی ادامه داد: خیلی‌ها به من می‌گویند چرا امروز در جشنواره‌های موسیقی همه پاپیولارها و آهنگ‌ها، همه پاپ هستند و کسی که نوازنده نی یا سایر سازهای ملی ماست به این کنسرت‌ها نمی‌رود؟ چون مردم سازهای ملی را نمی‌بینند، مردم اصلا نمی‌دانند که تار استاد جلیل شهناز چه شکلی است؛ نمی‌دانند کمانچه چه شکلی است.

احتشامی تصریح کرد: وقتی سازهای ملی سنتی و محلی کشور خودمان را نمی‌شناسیم موسیقی‌هایی که به خوردمان داده می‌شود را تکثیر می‌کنیم؛ به‌همین دلیل فضایی در موسیقی، نداریم. 

سامان احتشامی در گفت و گو با خبرنگار سینمایی دانشجو اینترنشنال و در توضیح موسیقی فیلم ۲۸۸۸ گفت: از نظر من این فیلم در حوزه دفاع مقدس نیست بلکه روایتی عاشقانه برای ادای احترام به خلبانان نیروی هوایی است که روزگاری از مرزهای ما حمایت و محافظت کردند تا ما امروز با آرامش روی صندلی دانشجو اینترنشنال بنشینیم و مصاحبه کنیم.

وی افزود: ۲۸۸۸ یک فیلم عاشقانه و جنگی است و اگر در حوزه دفاع مقدس قرار می‌گیرد، شاید به دلیل این است که در مقوله جنگ قرار می‌گیرد ولی اتفاقات عاشقانه‌ای در فیلم می‌افتد که روایت زندگی خلبانان ازدست‌رفته جنگ ماست.

احتشامی یادآور شد: موسیقی‌ای که من برای این فیلم ساخته‌ام با تفکر و هم‌فکری کیوان علی‌محمدی به‌عنوان کارگردان بوده است؛ ما با همفکری هم و با اتفاق هم این موسیقی را ساختیم.

وی با اشاره به انواع موسیقی فیلم گفت: به طور کلی دو نوع موسیقی فیلم داریم؛ یک موسیقی که در خاطر مردم می‌ماند مانند فیلم از کرخه تا راین که آقای انتظامی ساختند، همه‌مان آن را زمزمه می‌کنیم و یا مانند فیلم هایی که توسط آقای روحانی ساخته شد و امروز عزیزانی که در چهارراه‌ها هستند و ساز می‌زنند، ملودی آن را اجرا می‌کنند.

این‌ها آهنگ‌هایی هستند که برای بیشتر دیده شدن فیلم ساخته می‌شوند و ماندگار هستند و به فروش فیلم کمک می‌کنند

این آهنگساز ادامه داد: اما زمان دیگری هست که ملودی‌ها و سروصداهایی را ایجاد می‌کنید که به فیلم کمک می‌کند؛ مانند صداها و آهنگ‌هایی که به توضیح و تفهیم جریان فیلم و یا واقعه و حادثه‌ای که قرار است رخ بدهد کمک می‌کند.

وی افزود: این صداها باعث می‌شوند که وقتی ما فیلم را می‌بینیم موضوع آن را درک کنیم و ممکن است فیلمی اساساً موسیقی نداشته باشد و تنها یک بشکن موسیقی آن باشد.

موسیقی‌ای که من برای ۲۸۸۸ ساختم یک موسیقی مینی‌مال، ساده و عاشقانه است و از موسیقی اینسترومنتال و موسیقی که سازهای آکوستیک در آن قرار گرفته‌اند، استفاده نکردم

این آهنگساز خاطرنشان کرد: موسیقی ۲۸۸۸ یک موسیقی کاملاً دیجیتالی است؛ این فیلم سیاه سفید است و ما در آن هواپیما می‌بینیم و هواپیما فلز است و من باید یک موسیقی کریستالی و فلزی می‌ساختم اما بیشتر افکت ساختم تا موسیقی و موسیقی من برای این فیلم یک موسیقی ملودیک نیست و افکتیو است.

وی افزود: ۳ سال پیش که کیوان علی‌محمدی به همراهی احمد غلامی که مدیر هنری فیلم هستند، به دفترم آمد فیلم‌نامه را خواندم، ایشان برای من توضیح دادند که چه موسیقی ای می‌خواهند.

احتشامی اضافه کرد: در نتیجه خروجی موسیقی این فیلم به‌اتفاق هم‌فکری من و کیوان علی‌محمدی رخ داد. این موسیقی خیلی از جاها سلیقه‌ من نبوده و خیلی جا سلیقه‌ کیوان علی‌محمدی هم نبود و در نهایت هم‌فکری هردو ما بوده است.

وی افزود: حتما ۲ سال به موسیقی فیلم فکر کرده‌ایم ولی شکل نهایی آن یک هفته‌ای به کمک صدابردار این فیلم معین نیکو انجام و تحویل کیوان دادم. بعد از تدوین فیلم موسیقی آن را ساختم.

این آهنگساز در انتها و در پاسخ به این پرسش که فضای موسیقی حال حاضر کشور را چگونه می‌بینید، اظهار داشت: ما فضای موسیقی نداریم؛ چرا که در سازمان تلویزیون برنامه‌ مهمی برای موسیقی نداریم.

وی ادامه داد: خیلی‌ها به من می‌گویند چرا امروز در جشنواره‌های موسیقی همه پاپیولارها و آهنگ‌ها، همه پاپ هستند و کسی که نوازنده نی یا سایر سازهای ملی ماست به این کنسرت‌ها نمی‌رود؟ چون مردم سازهای ملی را نمی‌بینند، مردم اصلا نمی‌دانند که تار استاد جلیل شهناز چه شکلی است؛ نمی‌دانند کمانچه چه شکلی است.

احتشامی تصریح کرد: وقتی سازهای ملی سنتی و محلی کشور خودمان را نمی‌شناسیم موسیقی‌هایی که به خوردمان داده می‌شود را تکثیر می‌کنیم؛ به‌همین دلیل فضایی در موسیقی، نداریم. 

اخبارجدیدترین

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد

این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!

سامان احتشامی در گفت و گو با خبرنگار سینمایی دانشجو اینترنشنال و در توضیح موسیقی فیلم ۲۸۸۸ گفت: از نظر من این فیلم در حوزه دفاع مقدس نیست بلکه روایتی عاشقانه برای ادای احترام به خلبانان نیروی هوایی است که روزگاری از مرزهای ما حمایت و محافظت کردند تا ما امروز با آرامش روی صندلی دانشجو اینترنشنال بنشینیم و مصاحبه کنیم.

وی افزود: ۲۸۸۸ یک فیلم عاشقانه و جنگی است و اگر در حوزه دفاع مقدس قرار می‌گیرد، شاید به دلیل این است که در مقوله جنگ قرار می‌گیرد ولی اتفاقات عاشقانه‌ای در فیلم می‌افتد که روایت زندگی خلبانان ازدست‌رفته جنگ ماست.

احتشامی یادآور شد: موسیقی‌ای که من برای این فیلم ساخته‌ام با تفکر و هم‌فکری کیوان علی‌محمدی به‌عنوان کارگردان بوده است؛ ما با همفکری هم و با اتفاق هم این موسیقی را ساختیم.

وی با اشاره به انواع موسیقی فیلم گفت: به طور کلی دو نوع موسیقی فیلم داریم؛ یک موسیقی که در خاطر مردم می‌ماند مانند فیلم از کرخه تا راین که آقای انتظامی ساختند، همه‌مان آن را زمزمه می‌کنیم و یا مانند فیلم هایی که توسط آقای روحانی ساخته شد و امروز عزیزانی که در چهارراه‌ها هستند و ساز می‌زنند، ملودی آن را اجرا می‌کنند.

این‌ها آهنگ‌هایی هستند که برای بیشتر دیده شدن فیلم ساخته می‌شوند و ماندگار هستند و به فروش فیلم کمک می‌کنند

این آهنگساز ادامه داد: اما زمان دیگری هست که ملودی‌ها و سروصداهایی را ایجاد می‌کنید که به فیلم کمک می‌کند؛ مانند صداها و آهنگ‌هایی که به توضیح و تفهیم جریان فیلم و یا واقعه و حادثه‌ای که قرار است رخ بدهد کمک می‌کند.

وی افزود: این صداها باعث می‌شوند که وقتی ما فیلم را می‌بینیم موضوع آن را درک کنیم و ممکن است فیلمی اساساً موسیقی نداشته باشد و تنها یک بشکن موسیقی آن باشد.

موسیقی‌ای که من برای ۲۸۸۸ ساختم یک موسیقی مینی‌مال، ساده و عاشقانه است و از موسیقی اینسترومنتال و موسیقی که سازهای آکوستیک در آن قرار گرفته‌اند، استفاده نکردم

این آهنگساز خاطرنشان کرد: موسیقی ۲۸۸۸ یک موسیقی کاملاً دیجیتالی است؛ این فیلم سیاه سفید است و ما در آن هواپیما می‌بینیم و هواپیما فلز است و من باید یک موسیقی کریستالی و فلزی می‌ساختم اما بیشتر افکت ساختم تا موسیقی و موسیقی من برای این فیلم یک موسیقی ملودیک نیست و افکتیو است.

وی افزود: ۳ سال پیش که کیوان علی‌محمدی به همراهی احمد غلامی که مدیر هنری فیلم هستند، به دفترم آمد فیلم‌نامه را خواندم، ایشان برای من توضیح دادند که چه موسیقی ای می‌خواهند.

احتشامی اضافه کرد: در نتیجه خروجی موسیقی این فیلم به‌اتفاق هم‌فکری من و کیوان علی‌محمدی رخ داد. این موسیقی خیلی از جاها سلیقه‌ من نبوده و خیلی جا سلیقه‌ کیوان علی‌محمدی هم نبود و در نهایت هم‌فکری هردو ما بوده است.

وی افزود: حتما ۲ سال به موسیقی فیلم فکر کرده‌ایم ولی شکل نهایی آن یک هفته‌ای به کمک صدابردار این فیلم معین نیکو انجام و تحویل کیوان دادم. بعد از تدوین فیلم موسیقی آن را ساختم.

این آهنگساز در انتها و در پاسخ به این پرسش که فضای موسیقی حال حاضر کشور را چگونه می‌بینید، اظهار داشت: ما فضای موسیقی نداریم؛ چرا که در سازمان تلویزیون برنامه‌ مهمی برای موسیقی نداریم.

وی ادامه داد: خیلی‌ها به من می‌گویند چرا امروز در جشنواره‌های موسیقی همه پاپیولارها و آهنگ‌ها، همه پاپ هستند و کسی که نوازنده نی یا سایر سازهای ملی ماست به این کنسرت‌ها نمی‌رود؟ چون مردم سازهای ملی را نمی‌بینند، مردم اصلا نمی‌دانند که تار استاد جلیل شهناز چه شکلی است؛ نمی‌دانند کمانچه چه شکلی است.

احتشامی تصریح کرد: وقتی سازهای ملی سنتی و محلی کشور خودمان را نمی‌شناسیم موسیقی‌هایی که به خوردمان داده می‌شود را تکثیر می‌کنیم؛ به‌همین دلیل فضایی در موسیقی، نداریم. 

سامان احتشامی در گفت و گو با خبرنگار سینمایی دانشجو اینترنشنال و در توضیح موسیقی فیلم ۲۸۸۸ گفت: از نظر من این فیلم در حوزه دفاع مقدس نیست بلکه روایتی عاشقانه برای ادای احترام به خلبانان نیروی هوایی است که روزگاری از مرزهای ما حمایت و محافظت کردند تا ما امروز با آرامش روی صندلی دانشجو اینترنشنال بنشینیم و مصاحبه کنیم.

وی افزود: ۲۸۸۸ یک فیلم عاشقانه و جنگی است و اگر در حوزه دفاع مقدس قرار می‌گیرد، شاید به دلیل این است که در مقوله جنگ قرار می‌گیرد ولی اتفاقات عاشقانه‌ای در فیلم می‌افتد که روایت زندگی خلبانان ازدست‌رفته جنگ ماست.

احتشامی یادآور شد: موسیقی‌ای که من برای این فیلم ساخته‌ام با تفکر و هم‌فکری کیوان علی‌محمدی به‌عنوان کارگردان بوده است؛ ما با همفکری هم و با اتفاق هم این موسیقی را ساختیم.

وی با اشاره به انواع موسیقی فیلم گفت: به طور کلی دو نوع موسیقی فیلم داریم؛ یک موسیقی که در خاطر مردم می‌ماند مانند فیلم از کرخه تا راین که آقای انتظامی ساختند، همه‌مان آن را زمزمه می‌کنیم و یا مانند فیلم هایی که توسط آقای روحانی ساخته شد و امروز عزیزانی که در چهارراه‌ها هستند و ساز می‌زنند، ملودی آن را اجرا می‌کنند.

این‌ها آهنگ‌هایی هستند که برای بیشتر دیده شدن فیلم ساخته می‌شوند و ماندگار هستند و به فروش فیلم کمک می‌کنند

این آهنگساز ادامه داد: اما زمان دیگری هست که ملودی‌ها و سروصداهایی را ایجاد می‌کنید که به فیلم کمک می‌کند؛ مانند صداها و آهنگ‌هایی که به توضیح و تفهیم جریان فیلم و یا واقعه و حادثه‌ای که قرار است رخ بدهد کمک می‌کند.

وی افزود: این صداها باعث می‌شوند که وقتی ما فیلم را می‌بینیم موضوع آن را درک کنیم و ممکن است فیلمی اساساً موسیقی نداشته باشد و تنها یک بشکن موسیقی آن باشد.

موسیقی‌ای که من برای ۲۸۸۸ ساختم یک موسیقی مینی‌مال، ساده و عاشقانه است و از موسیقی اینسترومنتال و موسیقی که سازهای آکوستیک در آن قرار گرفته‌اند، استفاده نکردم

این آهنگساز خاطرنشان کرد: موسیقی ۲۸۸۸ یک موسیقی کاملاً دیجیتالی است؛ این فیلم سیاه سفید است و ما در آن هواپیما می‌بینیم و هواپیما فلز است و من باید یک موسیقی کریستالی و فلزی می‌ساختم اما بیشتر افکت ساختم تا موسیقی و موسیقی من برای این فیلم یک موسیقی ملودیک نیست و افکتیو است.

وی افزود: ۳ سال پیش که کیوان علی‌محمدی به همراهی احمد غلامی که مدیر هنری فیلم هستند، به دفترم آمد فیلم‌نامه را خواندم، ایشان برای من توضیح دادند که چه موسیقی ای می‌خواهند.

احتشامی اضافه کرد: در نتیجه خروجی موسیقی این فیلم به‌اتفاق هم‌فکری من و کیوان علی‌محمدی رخ داد. این موسیقی خیلی از جاها سلیقه‌ من نبوده و خیلی جا سلیقه‌ کیوان علی‌محمدی هم نبود و در نهایت هم‌فکری هردو ما بوده است.

وی افزود: حتما ۲ سال به موسیقی فیلم فکر کرده‌ایم ولی شکل نهایی آن یک هفته‌ای به کمک صدابردار این فیلم معین نیکو انجام و تحویل کیوان دادم. بعد از تدوین فیلم موسیقی آن را ساختم.

این آهنگساز در انتها و در پاسخ به این پرسش که فضای موسیقی حال حاضر کشور را چگونه می‌بینید، اظهار داشت: ما فضای موسیقی نداریم؛ چرا که در سازمان تلویزیون برنامه‌ مهمی برای موسیقی نداریم.

وی ادامه داد: خیلی‌ها به من می‌گویند چرا امروز در جشنواره‌های موسیقی همه پاپیولارها و آهنگ‌ها، همه پاپ هستند و کسی که نوازنده نی یا سایر سازهای ملی ماست به این کنسرت‌ها نمی‌رود؟ چون مردم سازهای ملی را نمی‌بینند، مردم اصلا نمی‌دانند که تار استاد جلیل شهناز چه شکلی است؛ نمی‌دانند کمانچه چه شکلی است.

احتشامی تصریح کرد: وقتی سازهای ملی سنتی و محلی کشور خودمان را نمی‌شناسیم موسیقی‌هایی که به خوردمان داده می‌شود را تکثیر می‌کنیم؛ به‌همین دلیل فضایی در موسیقی، نداریم. 

برچسب ها: چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجردفاع مقدس
پست قبلی

پای محدودیت‌های چین روی گردن رشد اقتصاد جهانی

پست بعدی

۲ طرح عمران روستایی در آبادان افتتاح شد

مربوطه پست ها

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود
هنر و فرهنگ

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد
هنر و فرهنگ

مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!
هنر و فرهنگ

این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد
هنر و فرهنگ

بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
«میرزا مخنث» و بازخوانی خشونت تاریخی آقامحمدخان در کرمان
هنر و فرهنگ

«میرزا مخنث» و بازخوانی خشونت تاریخی آقامحمدخان در کرمان

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
از اثر جدید بنکسی تا نظر عجیب یک نگارگر درباره اینکه هنرمند خلاق نیست!
هنر و فرهنگ

از اثر جدید بنکسی تا نظر عجیب یک نگارگر درباره اینکه هنرمند خلاق نیست!

۱۶ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • TTR.ir بهترین سرویس کوتاه کننده لینک ایرانی
  • بهترین برند پودر کاکائو در ایران
  • یحیی گل‌محمدی از فولاد رفتنی شد؟
  • بازگشت اسطوره استقلال به خانه
  • قیمت رهن کامل آپارتمان در تهران ۱۴۰۴ /جدول نرخ‌ها در منطقه ۵ تا ۲ میلیارد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.