دانش جوین
دوشنبه, خرداد ۱۹, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی اجتماعی

توسعه مهارت‌های پژوهشگری معلمان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

دانش جوین توسط دانش جوین
۲۳ اسفند ۱۴۰۰
در اجتماعی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
7
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
توسعه مهارت‌های پژوهشگری معلمان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه
عکس آرشیوی است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: توسعه مهارت‌های پژوهشگری در معلمان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه از جمله اولویت‌های برنامه‌های تحولی آموزش و پرورش استثنایی است.

به گزارش دانشجو اینترنشنال به نقل از ایسنا، حمید طریفی حسینی در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی که به ‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، ضمن پاسداشت «روز بزرگداشت شهدا» گفت: زیر نظام پژوهش و ارزشیابی به ‌عنوان یکی از زیر نظام‌های شش‌گانه سندتحول بنیادین با تولید دانش کاربردی و مبتنی بر نظام معیار اسلامی، به ما در توسعه و ارتقاء مستمر کیفیت آموزش و تربیت نسلی پژوهنده، کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه توسعه مهارت‌های پژوهشگری در معلمان و دانش آموزان با نیازهای ویژه ازجمله اولویت‌های برنامه‌های تحولی آموزش و پرورش  استثنایی است، گفت: در برنامه‌های تحولی آموزش و پرورش استثنایی «پژوهش» از فرآیند «آموزش و پرورش» جدا نیست و رویکرد حاکم بر آموزش و پرورش استثنایی «پژوهش محوری» است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه نهادینه کردن پژوهش در برنامه آموزش دانش آموزان از همان سال‌های اولیه تحصیلی زمینه را برای خلاقیت و تفکر آن‌ها فراهم می‌کند، گفت: مهارت‌های مشاهده گری، پرسشگری، جستجوگری باید به دانش آموزان آموزش داده شود.

وی تصریح کرد: معلمان باید روش‌های تدریس فعال و مبتنی بر حل مسئله را به کار بگیرند تا مهارت‌های پایه پژوهشگری در دانش آموزان شکل بگیرد.

طریفی حسینی به متنوع سازی موقعیت‌های یاددهی و یادگیری اشاره کرد و گفت: دانش آموزان نباید فقط در کلاس درس، آموزش ببینند و باید از اردوهای علمی و  آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های خارج از مدرسه در زمینه تقویت مهارت پژوهشی دانش آموزان استفاده شود.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به توانمندسازی معلمان در مهارت‌های پژوهشی اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره‌های تخصصی و جشنواره الگوهای برتر یاددهی و یادگیری و درس پژوهشی ویژه معلمان می‌تواند در این زمینه به توانمندسازی آن‌ها کمک کند.

وی افزود: هم‌چنین مدیران مدارس به‌عنوان راهبران آموزشی می‌توانند در توانمندسازی معلمان و ایجاد موقعیت‌های متنوع یادگیری نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در پایان گفت: باید از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در استان‌ها در زمینه فعالیت‌های پژوهش محور آموزش و پرورش استثنایی استفاده شود.

انتهای پیام

توسعه مهارت‌های پژوهشگری معلمان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه
عکس آرشیوی است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: توسعه مهارت‌های پژوهشگری در معلمان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه از جمله اولویت‌های برنامه‌های تحولی آموزش و پرورش استثنایی است.

به گزارش دانشجو اینترنشنال به نقل از ایسنا، حمید طریفی حسینی در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی که به ‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، ضمن پاسداشت «روز بزرگداشت شهدا» گفت: زیر نظام پژوهش و ارزشیابی به ‌عنوان یکی از زیر نظام‌های شش‌گانه سندتحول بنیادین با تولید دانش کاربردی و مبتنی بر نظام معیار اسلامی، به ما در توسعه و ارتقاء مستمر کیفیت آموزش و تربیت نسلی پژوهنده، کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه توسعه مهارت‌های پژوهشگری در معلمان و دانش آموزان با نیازهای ویژه ازجمله اولویت‌های برنامه‌های تحولی آموزش و پرورش  استثنایی است، گفت: در برنامه‌های تحولی آموزش و پرورش استثنایی «پژوهش» از فرآیند «آموزش و پرورش» جدا نیست و رویکرد حاکم بر آموزش و پرورش استثنایی «پژوهش محوری» است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه نهادینه کردن پژوهش در برنامه آموزش دانش آموزان از همان سال‌های اولیه تحصیلی زمینه را برای خلاقیت و تفکر آن‌ها فراهم می‌کند، گفت: مهارت‌های مشاهده گری، پرسشگری، جستجوگری باید به دانش آموزان آموزش داده شود.

وی تصریح کرد: معلمان باید روش‌های تدریس فعال و مبتنی بر حل مسئله را به کار بگیرند تا مهارت‌های پایه پژوهشگری در دانش آموزان شکل بگیرد.

طریفی حسینی به متنوع سازی موقعیت‌های یاددهی و یادگیری اشاره کرد و گفت: دانش آموزان نباید فقط در کلاس درس، آموزش ببینند و باید از اردوهای علمی و  آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های خارج از مدرسه در زمینه تقویت مهارت پژوهشی دانش آموزان استفاده شود.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به توانمندسازی معلمان در مهارت‌های پژوهشی اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره‌های تخصصی و جشنواره الگوهای برتر یاددهی و یادگیری و درس پژوهشی ویژه معلمان می‌تواند در این زمینه به توانمندسازی آن‌ها کمک کند.

وی افزود: هم‌چنین مدیران مدارس به‌عنوان راهبران آموزشی می‌توانند در توانمندسازی معلمان و ایجاد موقعیت‌های متنوع یادگیری نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در پایان گفت: باید از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در استان‌ها در زمینه فعالیت‌های پژوهش محور آموزش و پرورش استثنایی استفاده شود.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

راهنمای کامل نگهداری از حیوانات خانگی: از غذای طوطی برزیلی تا خدمات دامپزشکی آنلاین

سیر تا پیاز طرح انصار سربازی برای مشمولین غاییب بالای 8 سال + معافیت ها و کسری های فعال 1403

جاری شدن سیلاب و رانش زمین در امام‌زاده داوود تهران

توسعه مهارت‌های پژوهشگری معلمان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه
عکس آرشیوی است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: توسعه مهارت‌های پژوهشگری در معلمان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه از جمله اولویت‌های برنامه‌های تحولی آموزش و پرورش استثنایی است.

به گزارش دانشجو اینترنشنال به نقل از ایسنا، حمید طریفی حسینی در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی که به ‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، ضمن پاسداشت «روز بزرگداشت شهدا» گفت: زیر نظام پژوهش و ارزشیابی به ‌عنوان یکی از زیر نظام‌های شش‌گانه سندتحول بنیادین با تولید دانش کاربردی و مبتنی بر نظام معیار اسلامی، به ما در توسعه و ارتقاء مستمر کیفیت آموزش و تربیت نسلی پژوهنده، کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه توسعه مهارت‌های پژوهشگری در معلمان و دانش آموزان با نیازهای ویژه ازجمله اولویت‌های برنامه‌های تحولی آموزش و پرورش  استثنایی است، گفت: در برنامه‌های تحولی آموزش و پرورش استثنایی «پژوهش» از فرآیند «آموزش و پرورش» جدا نیست و رویکرد حاکم بر آموزش و پرورش استثنایی «پژوهش محوری» است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه نهادینه کردن پژوهش در برنامه آموزش دانش آموزان از همان سال‌های اولیه تحصیلی زمینه را برای خلاقیت و تفکر آن‌ها فراهم می‌کند، گفت: مهارت‌های مشاهده گری، پرسشگری، جستجوگری باید به دانش آموزان آموزش داده شود.

وی تصریح کرد: معلمان باید روش‌های تدریس فعال و مبتنی بر حل مسئله را به کار بگیرند تا مهارت‌های پایه پژوهشگری در دانش آموزان شکل بگیرد.

طریفی حسینی به متنوع سازی موقعیت‌های یاددهی و یادگیری اشاره کرد و گفت: دانش آموزان نباید فقط در کلاس درس، آموزش ببینند و باید از اردوهای علمی و  آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های خارج از مدرسه در زمینه تقویت مهارت پژوهشی دانش آموزان استفاده شود.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به توانمندسازی معلمان در مهارت‌های پژوهشی اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره‌های تخصصی و جشنواره الگوهای برتر یاددهی و یادگیری و درس پژوهشی ویژه معلمان می‌تواند در این زمینه به توانمندسازی آن‌ها کمک کند.

وی افزود: هم‌چنین مدیران مدارس به‌عنوان راهبران آموزشی می‌توانند در توانمندسازی معلمان و ایجاد موقعیت‌های متنوع یادگیری نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در پایان گفت: باید از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در استان‌ها در زمینه فعالیت‌های پژوهش محور آموزش و پرورش استثنایی استفاده شود.

انتهای پیام

توسعه مهارت‌های پژوهشگری معلمان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه
عکس آرشیوی است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: توسعه مهارت‌های پژوهشگری در معلمان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه از جمله اولویت‌های برنامه‌های تحولی آموزش و پرورش استثنایی است.

به گزارش دانشجو اینترنشنال به نقل از ایسنا، حمید طریفی حسینی در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی که به ‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، ضمن پاسداشت «روز بزرگداشت شهدا» گفت: زیر نظام پژوهش و ارزشیابی به ‌عنوان یکی از زیر نظام‌های شش‌گانه سندتحول بنیادین با تولید دانش کاربردی و مبتنی بر نظام معیار اسلامی، به ما در توسعه و ارتقاء مستمر کیفیت آموزش و تربیت نسلی پژوهنده، کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه توسعه مهارت‌های پژوهشگری در معلمان و دانش آموزان با نیازهای ویژه ازجمله اولویت‌های برنامه‌های تحولی آموزش و پرورش  استثنایی است، گفت: در برنامه‌های تحولی آموزش و پرورش استثنایی «پژوهش» از فرآیند «آموزش و پرورش» جدا نیست و رویکرد حاکم بر آموزش و پرورش استثنایی «پژوهش محوری» است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه نهادینه کردن پژوهش در برنامه آموزش دانش آموزان از همان سال‌های اولیه تحصیلی زمینه را برای خلاقیت و تفکر آن‌ها فراهم می‌کند، گفت: مهارت‌های مشاهده گری، پرسشگری، جستجوگری باید به دانش آموزان آموزش داده شود.

وی تصریح کرد: معلمان باید روش‌های تدریس فعال و مبتنی بر حل مسئله را به کار بگیرند تا مهارت‌های پایه پژوهشگری در دانش آموزان شکل بگیرد.

طریفی حسینی به متنوع سازی موقعیت‌های یاددهی و یادگیری اشاره کرد و گفت: دانش آموزان نباید فقط در کلاس درس، آموزش ببینند و باید از اردوهای علمی و  آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های خارج از مدرسه در زمینه تقویت مهارت پژوهشی دانش آموزان استفاده شود.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به توانمندسازی معلمان در مهارت‌های پژوهشی اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره‌های تخصصی و جشنواره الگوهای برتر یاددهی و یادگیری و درس پژوهشی ویژه معلمان می‌تواند در این زمینه به توانمندسازی آن‌ها کمک کند.

وی افزود: هم‌چنین مدیران مدارس به‌عنوان راهبران آموزشی می‌توانند در توانمندسازی معلمان و ایجاد موقعیت‌های متنوع یادگیری نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در پایان گفت: باید از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در استان‌ها در زمینه فعالیت‌های پژوهش محور آموزش و پرورش استثنایی استفاده شود.

انتهای پیام

برچسب ها: سازمان آموزش استثنایی
پست قبلی

آغاز ثبت‌نام پذیرفتگان تکمیل ظرفیت دستیاری

پست بعدی

دولت سیزدهم هفت سال جوان تر از دولت دوازدهم است

مربوطه پست ها

راهنمای کامل نگهداری از حیوانات خانگی: از غذای طوطی برزیلی تا خدمات دامپزشکی آنلاین
اجتماعی

راهنمای کامل نگهداری از حیوانات خانگی: از غذای طوطی برزیلی تا خدمات دامپزشکی آنلاین

۰۱ مهر ۱۴۰۳
سیر تا پیاز طرح انصار سربازی برای مشمولین غاییب بالای 8 سال + معافیت ها و کسری های فعال 1403
اجتماعی

سیر تا پیاز طرح انصار سربازی برای مشمولین غاییب بالای 8 سال + معافیت ها و کسری های فعال 1403

۲۸ شهریور ۱۴۰۳
جاری شدن سیلاب و رانش زمین در امام‌زاده داوود تهران
اجتماعی

جاری شدن سیلاب و رانش زمین در امام‌زاده داوود تهران

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
کشف یک جسد دیگر؛ جان‌باختگان سیل امام‌زاده داوود ۶ تن شدند/تعداد مفقودی‌ها اعلام شد
اجتماعی

کشف یک جسد دیگر؛ جان‌باختگان سیل امام‌زاده داوود ۶ تن شدند/تعداد مفقودی‌ها اعلام شد

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
تعداد مفقودی‌های سیل امام‌زاده داوود اعلام شد/ ادامه جست‌وجوی مفقودین
اجتماعی

تعداد مفقودی‌های سیل امام‌زاده داوود اعلام شد/ ادامه جست‌وجوی مفقودین

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
وقوع سیلاب در غرب تهران/ خارج کردن ۵ خودرو از گل و لای
اجتماعی

وقوع سیلاب در غرب تهران/ خارج کردن ۵ خودرو از گل و لای

۰۶ مرداد ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − چهار =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • TTR.ir بهترین سرویس کوتاه کننده لینک ایرانی
  • بهترین برند پودر کاکائو در ایران
  • یحیی گل‌محمدی از فولاد رفتنی شد؟
  • بازگشت اسطوره استقلال به خانه
  • قیمت رهن کامل آپارتمان در تهران ۱۴۰۴ /جدول نرخ‌ها در منطقه ۵ تا ۲ میلیارد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.